Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      13635


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6241


  4. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      3716


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/06/23 σε Αναρτήσεις

  1. Μια χαρά κι αυτή, αν και τα 2560x1440 σε 24" τα θεωρώ λίγο σκότωμα για τα μάτια. Ωραιότατη ανάλυση αλλά εγώ θα την έψαχνα σε αρκετά μεγαλύτερα monitors. Αν ο OP είναι κάτω από 30, βλέπει καλά δηλαδή, μέσα.?
    1 βαθμός
  2. Πχ, κι από μια γρήγορη ματιά που έριξα, LG 24BK55WY-B. 24ρα IPS οθόνη σε 1920x1200 ανάλυση, αρχίζει στα €130 στο Σκρουτζ. Να τσεκάρεις πάντα τις επιλογές σύνδεσης που έχει η κάρτα σου (DisplayPort, DVI, HDMI κλπ). Η ανάλυση στα 1920x1200 προτείνεται στην περίπτωση σου. https://shorturl.at/nrAMV
    1 βαθμός
  3. Με το συγκεκριμένο προφανώς όχι, με άλλα παρόμοια πάντως ναι. Δεν θυμάμαι τωρα μάρκα, έχω χάσει την μπάλα με δαύτον, ότι πληκτροκαγκουριά κυκλοφορεί πάει και την παίρνει/διαφημίζει (με το αζημίωτο φαντάζομαι).
    1 βαθμός
  4. Το απέφυγα, μια και με όλα αυτά ασχολείται (και διαφημίζει?) εκτενώς ο Jordan Rudess.?
    1 βαθμός
  5. Και για να αποκαλυφθεί όλη η αλήθεια αυτού του σατανιστικού βίντεο, ιδού πώς διαβάζεται ο τίτλος: Σταρατοκαστα.mp3
    1 βαθμός
  6. Εργοστασιακά είναι, ναι. Όσο για το look του εργαλείου, εμένα για ένα περίεργο λόγο μου αρέσει και εμφανισιακά στη συγκεκριμένη κιθάρα... πιθανά επειδή την έχω στο μυαλό μου σαν αλήτρα, και αυτό το μεταλλικό παπαρδέλι να προεξέχει μου ταιριάζει στην όλη φάση της (γούστα είναι αυτά βέβαια). Η κιθάρα είναι η Shergold Provocateur SP01SD: σχέδιο του Patrick James Eggle που συνδυάζει Tele και Les Paul, με συνδυασμό vintage χαρακτηριστικών και κάποιες μοντέρνες ανέσεις, όπως τα locking tuners και το roasted mahogany neck. Αψεγάδιαστο όργανο τόσο σαν σύλληψη όσο και σε εκτέλεση για μένα (αν μου έλεγαν ότι είναι custom shop που έχει φτιαχτεί σε UK ή US και όχι στην Ινδονησία, θα το πίστευα χωρίς καμία δυσκολία), καθώς συνδυάζει υπέροχη αίσθηση στο neck και στην ταστιέρα, short scale που την κάνει ευκολόπαιχτη για bends και γρήγορα runs, και τους Pearly Gates στον bridge με τον Vintage P90 στον neck της Seymour Duncan, οι οποίοι σε εμπνέουν να ροκάρεις ασύστολα. https://www.facebook.com/AndreasPapadakisDude/videos/1443939012815904 Κι εγώ μετά από τις πρώτες ώρες χρήσης απορώ με τον τύπο στο πρώτο βίντεο πώς το κάνει τόσο αβίαστα και γρήγορα, μιας και στο γύρισμα στο high pitch υπάρχει μικρή αντίσταση για να το πετύχεις. Ευτυχώς, ρεαλιστικά δεν νομίζω ποτέ να χρειαστεί να του κάνω τέτοια χρήση.. αρκεί να ξέρω ότι μπορώ να παίξω το ένα τραγούδι στο ένα κούρδισμα και το επόμενο στο άλλο, χωρίς να χρειαστεί να κουρδίσω από την αρχή το όργανο, ή εντός του ίδιου τραγουδιού να αλλάζω μόνο για ένα solo π.χ. σε standard κούρδισμα. Και για αυτή τη δουλειά είναι άψογο θεωρώ.
    1 βαθμός
  7. 1 βαθμός
  8. Α γειά σου. Σε λίγο την superstrat θα την λέμε "σουπερΣτράτο". Θα με κάνετε σαν τον σουπερΜάριο, και τον σουπερΓκούφη (τα ντάχ).
    1 βαθμός
  9. Η στρατ ειναι στρατ, οχι στρατο. Καλα εκανε ο Στρατος κ ηρθε για να κανουμε αυτον το διαχωρισμο. Το βιντεο ουτε το ειδα, ουτε θα το δω (το ειδα δηλαδη, αλλα κανω πως δεν το ειδα ?) Κ σιγουρα δε θα το σχολιασω. Ο σχολιασμος μου αυτος επ'ουδενι δεν εχει να κανει με αυτο το εκτρωμα που δειχνει το βιντεο. ? Ειναι καθαρα για να γινει ο διαχωρισμος μεταξυ στρατ (=στρατοκαστερ) κ στρατο (=φιουζιος)
    1 βαθμός
  10. Μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα συντονισμού; Το έχω συναντήσει σε πολλά κουρδιστήρια. Μπορείς να χτυπάς την ανοιχτή χορδή και να mutάρεις τις υπόλοιπες. Αν σου κουρδίζει σωστά με αρμονικές τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να συμβαίνει λόγω συντονισμού. Επίσης βεβαιώσου πως κάνει σίγαση όταν το χρησημοποιείς ώστε να μην έχεις ακουστικό feedback και το μπερδεύουν οι άλλες χορδές. Και το setup της κιθάρας παίζει ρόλο, αν οι χορδές είναι πολύ κοντά ή πολύ μακριά από το μαγνήτη τα κουρδιστήρια μπορεί να μπερδεύονται. Μου έχει τύχει με παραπλήσιο κουρδιστήρι (pitchblack poly), παραπλήσιο πρόβλημα και ο λόγος ήταν κακό σήμα από κακό καλώδιο.
    1 βαθμός
  11. Να τα αφήσεις αυτά φίλως. Εκεί, στην αγωγή σου. Να χαλαρώσεις και να ρίξεις και κανένα καλό ύπνο.
    1 βαθμός
  12. Μα τι μας ενδιαφέρει ώς προς τον προσδιορισμο, οπως και να είναι είναι τριτονο, στην πράξη. Γιατι δεν λετε κατευθειαν τριτονο να τελειώνει η υποθεση? Εχει να κανει με αρμονια, μουσική θεωρία κοκ?
    1 βαθμός
  13. Βεβαρυμένο ποινικό μητρώο απέκτησες φίλως. Με τον κηδεμόνα σου το συντομότερο. Ρε παιδιά μιλάμε για stacked fourths. Πόσα είδη τέταρτης υπάρχουν? Δύο, αυξημένη και καθαρή. Αν βάλουμε δύο αυξημένες όμως στην σειρά, έχουμε οκτάβα. Οπότε μεσολαβεί πάντα καθαρή. Στις ματζόρε/μινόρε κλίμακες έχουμε μια μόνο αυξημένη τέταρτη. Το τρίτονο, όλες οι άλλες είναι καθαρές. Για αρχίστε λοιπόν να στακάρετε τέταρτες (και διατονικές και μη διατονικές) να δείτε που θα πάει το πράγμα. Κι αρχίστε μετά τις αναστροφές. Χέστε τις τρίτες. Αρμονία με 4ες λέμε.
    1 βαθμός
  14. 1 βαθμός
  15. Η μουσικη ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ δεν μπορει να εκδημοκρατιστει. Και μαλιστα στις μερες μας ειναι πιο δυσκολο απο ποτε να γινει κατι τετοιο. Οσο αφορουσε καθαρα τη μουσικη, η μουσικη βιομηχανια στηριζονταν στην παραγωγικη διαδικασια, τη διανομη και ολα αυτα, το κοστος των οποιων ηταν πολυ υψηλο και δρουσε ως αναχωμα για τον εκδημοκρατισμο. Οταν ομως αυτο το κοστος επεσε δραματικα με το internet, η μουσικη βιομηχανια αλλαξε στοχους. Πλεον εχει φυγει το μουσικη, ή μαλλον εχει γινει μια απλη βιτρινα και μια προφαση, και η εμφαση εχει δωθει στο promotion, το σελεμπριτιλικι, το ινφλουενσεριλικι, με τα εσοδα να μην εχουν σα βαση τις πωλησεις δισκων ( τις ποιες; ) αλλα αλλες πηγες, views, realities, social media και δε συμμαζευεται. Καμια ελπιδα λοιπον για εκδημοκρατισμο, τα κοστη σε αυτο το επιπεδο και για αυτες τις φασεις ειναι ΥΠΕΡΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ, και καμια μουσικη προταση, οσο ποιοτικη και να ειναι, δεν μπορει να αντιταχθει στη δυναμη τους. Απο την αλλη, η μουσικη ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ, τι βιοτεχνια δηλαδη, ο μουσικος παγκος στη μεση του δρομου πιο σωστα, εχει ΗΔΗ εκδημοκρατιστει. Δεν ειναι λιγα τα σχηματα που εχουν οπαδους, που ακουνε τους δισκους τους ΟΝΤΩΣ για το περιεχομενο τους και οχι επειδη ετσι τους ειπαν τα μεσα μαζικης εξημερωσης, και τα οποια ακολουθουν παρομοια λογικη με αυτη του post του marathon. Σε κατι progressive και τετοια παιζουν μπαλα ετσι. Η κονομα βεβαια ειναι στο τι φοραει η ταδε celebrity, εκει ειναι η βιομηχανια, και αυτο θα παραμεινει ως εχει. Πριβε.
    1 βαθμός
  16. Σαν προχτες πριν 37 χρονια.. Απολυτο καψουροκομματι, απολυτο παιξιμο..
    0 βαθμοί
  17. Εδώ να τονίσω το προφανές: Τι καλά που ΔΕΝ έγινα κιθαρίστας!?? Όσο πιο πολύ διαβάζω κιθαριστικά θρεντς, τόσο πιο πολύ ευχαριστώ τη μοίρα μου που με έριξε στα πλήκτρα.?
    0 βαθμοί
  18. Αυτό με την βαλίτσα πάντως είναι ωραίο κόλπο. Της κάνεις κι έναν διπλό πάτο, να κρύβεις μέσα τα ναρκωτικά, και είσαι μπερκέτης.
    0 βαθμοί
  19. Τωρα, κατι ειπες ? ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ τα ακορντακια αυτα λυνονται σε Σολ ? Ειδικα αφου δε σε νοιαζει το οτι η νοτα λυσης της εβδομης ( Σι )προυπαρχει, αν ειμασταν αυστηροι θα επρεπε βεβαια, αλλα δεν πειραζει, στον 21ο αιωνα ζουμε.? Το ντο παει στο Σι, το σι μενει ως εχει, το Φα# παει στο Σολ, και η μπασα νοτα θα παει στην πιο κοντινη νοτα της Σολ καθε φορα. ΕΠΙΣΗΣ θα μπορουσαν ολα αυτα να λυνονται πολυ ωραια και σε μια Db7 Το ντο να πηγαινει σε Ρε υφεση Το Φα διεση ως Σολ υφεση να πηγαινει σε Φα Και το Σι να μενει ως Ντο υφεση, η εβδομη της Db7, και η μπασα στην πιο κοντινη και τελος. Το θεμα ειναι αν παρουμε αυτες τις νοτες ως σταθερες καθε φορα, εκει ειναι τα περιεργα. Αλλιως τις βλεπουμε σαν περαστικες και περαστικα τους. ?
    0 βαθμοί
  20. Μια χαρά τα λες μάστορα και σε εννόησα. Από προηγούμενες συζητήσεις μας περί αρμονίας έχω ξανά αναφέρει ότι είμαι λίγο τεμπέλης. Οπότε, ασχολήθηκα αποκλειστικά με τις 4 δοσμένες. Εσείς βάλτε όσες άλλες θέτε. Καιρό είχαμε να κάνουμε ένα τέτοιο thread, πάντως. Σκουριάσαμε.
    0 βαθμοί
  21. To "σίγουρα όχι TN" δεν κολλάει κάπου. Οι σύγχρονες TN είναι υπερ-γρήγορες και με εξαιρετικά χρώματα. Οι VA χαμηλής κατηγορίας τιμής μπορεί να έχουν ghosting του κερατά. Τα IPS panels είναι τα καλύτερα μεταξύ των τριών αλλά ακριβότερα (όχι τόσο πλέον). Επίσης προσοχή στην ανάλυση σε σχέση με το μέγεθος της οθόνης. Μεγάλες αναλύσεις σε μικρές οθόνες χρειάζονται ταυτόχρονη χρήση μεγεθυντικού φακού, εκτός κι αν ο χρήστης έχει όραση αετού.? Οι ultra wide screens είναι μια πολύ καλή λύση, αλλά ακόμα πολύ ακριβή. Πάρα πολλοί έσκασαν τα ωραία τους (πολλά) λεφτά για μία από αυτές για να ανακαλύψουν στο τέλος ότι η χρήση μεγεθυντικού φακού ήταν μονόδρομος, άσχετα αν εξωτερικά οι οθόνες αυτές είναι τεράστιες. Ένα 3-screen setup είναι μια τεσταρισμένη και κλασική συνταγή για πλήθος εφαρμογών, ακόμα και παιχνιδιών. Στην περίπτωση αυτή αρχίζεις από 22ρες με ανάλυση 1920x1080 και πάνω. Οι σύγχρονες κάρτες, ακόμα και οι πλέον φτηνές, σηκώνουν άνετα 3 οθόνες. Αν θες βέβαια να παίζεις και το καινούργιο Assassin's Creed στο setup αυτό, ετοιμάσου να τα σκάσεις σε μια αρκετά δυνατή κάρτα. Τα 2-screen setups δεν προτείνονται συνήθως, εκτός κι αν έχεις στο μυαλό σου απ'την αρχή να στήσεις τη μία οθόνη ακριβώς μπροστά σου/στο κέντρο και την δεύτερη στα δεξιά ή αριστερά σου. Δύο οθόνες στημένες στο κέντρο είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να έχεις, μια και μπροστά σου θα βλέπεις τα bezels τους, κι αυτό είναι απίστευτα κουραστικό για το μάτι, οπότε αργά ή γρήγορα η μία οθόνη θα τοποθετηθεί στο κέντρο. Budget και διαθέσιμος χώρος είναι αυτά που πρέπει να σκεφτείς πρώτα, και μετά φυσικά η ανάλυση & το μέγεθος της οθόνης/οθονών. Σε περίπτωση πολλαπλών οθονών προτείνεται η αγορά του ίδιου μοντέλου.
    0 βαθμοί
  22. Θα έβαζα χαχαχουχα για ρηαξιον , αλλά είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα ..?
    0 βαθμοί
  23. ναι, τα δοκίμασα στις κιθάρες, θες να τα δοκιμάσω και στα πλήκτρα....
    0 βαθμοί
  24. Λύσιμο σολ ματζόρε κι έξω από την πόρτα, δε θα με τρελάνετε εσείς, μέσα σε μια σελίδα από τζαζ το κάναμε φιούζιον εδωμέσα, αληέτες!
    0 βαθμοί
  25. Κύριε, κύριε να πω; Dminmaj7 11 ελλατωμένη. Ή να 'ναι η Σολ Φα## και να είναι C#b9#11 και για τρίτες βλέπουμε;
    0 βαθμοί
  26. Μια χαρα ειμασταν με τα stacked Marshalls τωρα εχουμε και stacked 4ths
    0 βαθμοί
  27. Πρόσεξε όμως Νίκο εδώ κάτι. Όταν αλλάζουμε οκτάβα, η 9η (στην ουσία η 2η είναι) και η 13η (που είναι η 6η), δεν είναι πια μικρές/μεγάλες. Είναι αυξημένες ή ελαττωμένες (ή φυσικές, που τότε λέμε απλά τον αριθμό τους χωρίς κάποιον άλλο προσδιορισμό).
    0 βαθμοί
  28. Σωστά. Δεν υπάρχουν "βρώμικες" (γι' αυτό έγραψα πριν για διστόρσιο αστειευόμενος). Γιατί το διάστημα του τρίτονου, δεν "χωράει" δύο έκτες, είναι μικρότερο. Όταν μπουν δύο έκτες, αλλάζουμε οκτάβα. Αν λέγαμε τρίτονο κάποιος θα μπερδευόταν, αφού το διάστημα 6ης είναι μεγαλύτερο. Και το "αυξημένη 4η" που έγραψα, τυπικά είναι λάθος. Αυξημένη 11η έπρεπε να γράψω.
    0 βαθμοί
  29. Μου φαινεται οτι κατάλαβα. Αλλά τι νοημα εχει αν δεν δηλώνεις απο την αρχή αν π.χ 2α,3η,6η και 7η είμαι μικρές ή μεγάλες Γιώργη? Απο την αρχή χαρογραφουμε ολα τα διαστήματα οποτε οταν λεμε μεγάλη 2α εννοουμε 1 τονο διάστημα, οταν λέμε μικρη 2ρα, ενα ημιτονιο. Για αυτο παραξενέυτηκα, μεγάλη 6 βρωμικη δεν υπαρχει, υπαρχει μεγάλη 6η και μικρη 6η. Σωστά?
    0 βαθμοί
  30. Είναι σαν τς ενισχυτές. Εξαρτάται αν έχεις βάλει τίποτα διστόρσια μπροστά ασούμε, να τα βρωμίσεις.
    0 βαθμοί
  31. Αμα είναι καθαρές (husqvarna, χωρίς σταντ) ναι.
    0 βαθμοί
  32. ΦΑ......? ΦΑ.....? Δηλαδη δε μας φτανει το: '' Λο-λα να ε-να μη-λο" θελεις πιο δυσκολα εσυ ? @Ali Barout Γιωργη εσυ καλα τα ειπες απο την αρχη "(Παίρνεις μια νότα, κοτσάρεις μια τέταρτη απάνω, κοτσάρεις κι άλλη μία από πάνω, και στο τέλος έρχεσαι και βαραίνεις τη βάση. Δηλαδή το διάστημα της πρώτης νότας με τη δεύτερη είναι 4η αυξημένη, της δεύτερης με την τρίτη 4η καθαρή, και άρα της πρώτης με την τρίτη 7η μεγάλη.)" Απλα εμεις βιαζομαστε να καταλαβουμε τι κ πως κ κολλησαμε στην πρωτη προταση ενω στη δευτερη εξηγειται ξεκαθαρα το τι μας λες (κ για οσους δε ξερουν τι θα πει βαραινω ?)
    0 βαθμοί
  33. https://youtu.be/JfMd5ppJFKI?si=3fhJhOH6rYGbgtLB
    0 βαθμοί
  34. Δεν έχεις άδικο αλλά στην τζαζ, πρέπει να πεις την ποιότητα του διαστήματος γιατί οι εκτός τρέχουσας ας πούμε κλίμακας επεκτάσεις είναι πιο συχνές από τις εντός.
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. Μπράβο βρε @Jazzjoker. Όταν μιλάω για διαστήματα, οκτάβες τέταρτες πέμπτες τις λέω σκέτες όταν είναι καθαρές. Όταν μιλάω για 2ες, 3ες 6ες 7ες, τις εννοώ διατονικές. Απ' ό,τι φαίνεται δεν είναι κοινή πρακτική.?
    0 βαθμοί
  37. Τι συμβολα ειναι αφτα? Καπου τα εχω ξαναδει... Ο τελευταιος κυκλος γιατι ειναι κατω απο τις γραμμες? Δε θα ηταν πιο ομορφο αισθητικα αν ζωγραφιζες εναν κυκλο στην πρωτη γραμμη, εναν στη μεσαια κ εναν πανω πανω? Τελος παντων αν κ δεν ειμαστε σχεδιαστικο φορουμ κ δεν ειμαι κανας αρμοδιος, μου αρεσε η ζωγραφια σου.. Να γυρισουμε στα μουσικα ομως?
    0 βαθμοί
  38. Τι Μπιλ? Όπως λέμε pay the bill? Πώς γκένεν αφτό? Ουφ, με δίψασες παναθεμά σε ....
    0 βαθμοί
  39. να σας παίξω λίγο τράκους που είναι μόνο τρετάτες?
    0 βαθμοί
  40. Δε φταίει η Κίλα, φταίει το ελαστικό 14ωρο τη μία μέρα, και το κυλιόμενο 10ωρο πριν το παίξιμο την επόμενη, και το πρωινό ξύπνημα της Κυριακής για να καθαρίσει η κάθριν το μπαλκόνι, και η επακόλουθη τζαζολθερία.
    0 βαθμοί
  41. Οταν σε τραβαει η Κηλα στα πανηγυρια μεχρι τα χαραματα.... Πλακα πλακα αυτο που επαθε ο @dimsonic το ειχα παθει κ εγω κ μεχρι να προσεξω αυτο: "Δηλαδή το διάστημα της πρώτης νότας με τη δεύτερη είναι 4η αυξημένη" εξυνα το κεφαλι μου.....
    0 βαθμοί
  42. Διευκρίνηση. Παίρνουμε αυτές τις τρεις νότες (G#, D, G) και εξετάζουμε την αρμονία τους πάνω και από τους 12 φθόγγους (υπόλοιπους 9). Αν βρούμε ενδιαφέρουσα αρμονία με κάποιον από τους 12 φθόγγους, προσθέτουμε σε αυτές τις τρεις τον έξτρα αυτό φθόγγο (που ήταν σε ρόλο μπάσου), και πάλι εξετάζουμε τις 4 (πια) νότες, πάνω από όλους (και τους 12, δηλαδή πια 8) φθόγγους. Μετά κάνουμε αναστροφές και στις τετράφωνες και στις πεντάφωνες συγχορδίες που προκύπτουν. Στο τέλος παίζουμε, ακούμε, και χαιρόμαστε. Εγώ στο PDF, πρόσθεσα μόνο δύο ακόμα στις τρεις νότες. Το A#, και το C. Βάλτε κι άλλους (πχ C#).
    0 βαθμοί
  43. Σούπα κουνουπιδιού με τσίπς πατζαριού και μπούκοβο
    0 βαθμοί
  44. Μ'αυτά που τρως κι είσαι 30 κιλά κάτω? Εδώ εμείς από τότε που βλέπουμε τις φωτός σου και πήραμε 5 κιλά πάνω.?
    0 βαθμοί
  45. Δεν το παιζουμε. Ειμαστε. 30 κιλα κατω, και συνεχιζουμε.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...