Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/04/23 σε Αναρτήσεις
-
Δικαιωματιστές του εξωτερικού, που πάντα έχουν δικαιώματα και ποτέ υποχρεώσεις. Που πετάνε την καραμέλα του φασισμού,όποτε δεν γίνεται το δικό τους. Θα φύγει λέει από το youtube και χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι...2 βαθμοί
-
Μαλακίες (σιγά μη κάτσω να γράφω πάλι επιχειρήματα, για να έχει κάτι να συζητά ο cos_dr)2 βαθμοί
-
Ω ρε φίλε ψωμάρα... Πόσο σε ζηλεύω ρε @shelter, το μόνο ψωμί που έχω φτιάξει στη ζωή μου είναι εκείνο που το παρατάς 18 ώρες μόνο του. Αν ήξερα να φτιάχνω τέτοια πράγματα όπως εσύ, θα την είχα ψωνίσει. Θα είχα καβαλήσει το καλάμι.?2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Αυτό σίγουρα. Εγώ έχω καταλήξει ότι το σημαντικό είναι να ταιριάζουν τα χνώτα σου με τη φιλοσοφία του προγράμματος. Να κάνεις δηλαδή μαντεψιές πώς μπορεί να γίνεται κάτι και να πέφτεις μέσα. Αν δηλαδή ανοίξεις ένα πρόγραμμα και είναι τελείως αντίθετη η φιλοσοφία σου από το Α μέχρι το Ω, από το πώς φτιάχνεις ένα καινούργιο κανάλι, μέχρι το πώς, πού και με ποιον τρόπο απεικονίζονται πληροφορίες, θεωρώ ότι είναι μάταιος κόπος να σφίγγεις τα δόντια και να προσπαθείς να "το μάθεις". Υπάρχουν ένας χεσμός προγράμματα στην αγορά πια, όλα έχουν ντέμο πανεύκολα προσβάσιμα. Όχι πια δάκρυα, είναι χρυσή εποχή για όλα αυτά τα μπλιμπλίκια.2 βαθμοί
-
Εννοώ ότι αν έχεις π.χ. ένα συνθ, συνθένιο. Του φτιάχνεις ένα μιντι τρακ, του γράφεις μπιρ μπιρ τι να παίξει, και μετά τραβάς τις εισόδους ήχου στην κάρτα, και τις βάζεις σε audio track να γραφτούν. ΦΥΣΙΚΑ, αν θες αυτό το στήνεις ως external instrument, ώστε να έρχεται ο ήχος κατευθείαν όπως είπαμε σε Instrument Track. Ή μπορείς να θες να στείλεις MIDI σε φώτα π.χ., θα το κάνεις με MIDI κανάλι απλό. Αυτό για τις παραμέτρους είναι άλλη συζήτηση. Αν θες να γράφεις CC που μένουν "στην παρτιτούρα", στο MIDI track δηλαδή, ή αν θες να γράφεις automation, δηλαδή να πειράζεις τα "εικονικά χειριστήρια" του plug-in. Καλορίζικος Μπιλ! Καλή αρχή! Κι ό,τι θες, ξέρεις... Ρίξε σύρμα.2 βαθμοί
-
Καλημερα και ηρεμια.Κι'εγω το ιδιο προβλημα αντμετωπιζω.Παντως ο Πανος δεν το συγκρινει με το ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΤΩΝ ΧΙΤΛΕΡΙΚΩΝ,ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ''ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΣΑΝΤΙΛΑ ΜΟΥ'' μπλα,μπλα.Ουτε και ειναι ναζιστης. Το θεμα μας ειναι αν μπορουμε να το αποφυγουμε (την επιβολη συνδρομης η κατασργηση του adblocking) . H αληθεια ειναι οτι τοσα χρονια καλομαθαμε στο ελευθερο tube και το χρησιμοποιουσανε κατα κορον οι περισσοτεροι απο εμας.Αλλη αληθεια ειναι οτι το tube εκανε φοβερη ζημια στους απανταχου καλλιτεχνες οσον αφορα τις εισπραξεις απο πωλησεις δισκων και cd ,απο εισητηρια συναυλιων.Ολα αυτα αρχικα ,με την παροδο των ετων νομιζω οτι τα views αντισταθμισαν καποια χαμενα χρηματα (τα περισσοτερα εχαθησαν.)Το YT και οχι μονο αυτο επιβαλει τους κανονες του μιας και καταλαβε οτι πολλοι απο εμας ειναι ορκισμενοι αντιδιαφημηστες(οπου ακομα και στην τηλεοραση οι περισσοτερες περνανε τα μηνυματα που θελουν - οχι αναγκαστικα εμπορικα ). Ειναι μια μεγαλη κουβεντα που δεν θα καταληξει πουθενα.Προς Θεου οχι εξορκισμους και επιθεσεις σε μελη επειδη καποια στιγμη τσαντιστηκαν (και αυτο ειναι υγιες ,δειχνει το το αιμα κυκλοφορει κανονικα ) ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΤΙ ΑΤΥΧΕΣ Η ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥΣ. Εκεινο που με προβληματιζει (ελαφρως βεβαια ) ειναι οτι στο ΥΤ ακουγα η εβρισκα καποια μουσικα κομματια/ εργα μουσικα που ηθελα να τα γραψω σε κασσετα η αλλης μορφης μεσο.ΔΗΛΑΔΗ ΣΟΥ ΕΚΟΒΑΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ.Αυτα μαλλον τελειωσαν ,οποτε επιστρεφω στον κλασσικο δρομο ,αγοραζω βινυλιο ,cd και ξερω οτι τα χρηματα μου πανε στον καλλιτεχνη και οχι στο ΥΤ ..το οποιο δεν ξερω πως και αν αποδιδει τα σωστα δικαιωματα στους καλλιτεχνες η ακομα και στους tubers .Eδω ο καθενας κανει την ''παπαρια '' του και την ανεβαζει στο ΥΤ για να δει ο κοσμος ποσο μεγαλος παπαρας ειναι και να τον μιμηθει .ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ και αλλοι το ιδιο πιθανως αυτη η μειωση των views να επιφερει καποιες αλλαγες στο συστημα,ειδαλλως καποια τσακαλια θα βρεθουν να το παρακαμψουν.Α ξεχασα υπαρχει και το VEVO. Καλο ΣΚ σε ολους2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Βάλε και τα κόστη του cloud (αν και αυτά μπορεί να είναι ενδοομιλικά), utilities, κλπ. Όμως ... Σας έχει περάσει από το μυαλό ότι το YT μπορεί να μην χρειάζεται να είναι κερδοφόρο? Δεν εξαγοράστηκε για τα κέρδη του άλλωστε. Κάποιες φορές υπάρχουν πράγματα πιο σημαντικά από το βραχυπρόθεσμο κέρδος. Δεν μιλάμε για Ελλάδα, που εκτός της αρπαχτής και της κοντόφθαλμης λογικής, η πραγματική επιχειρηματικότητα σπανίζει.1 βαθμός
-
Με απλά λόγια, μερικοί (πολλοί) νομίζουν ότι κάποιοι τους χρωστάνε...κάτι. Αυτό συμβαίνει μόνο στο μυαλό τους. Επίσης νομίζουν ότι γεννήθηκαν με ΧΨ δικαιώματα. Ούτε αυτό συμβαίνει. Τα όποια δικαιώματα άλλοι στα δίνουν, είτε μεμονομένα άτομα, διάφορες κοινωνικές ομάδες/πολιτικά συστήματα/χώρες κλπ, πάντα κάποιοι πληρώνουν για τα διάφορα "δωρεάν". Μεγάλη συζήτηση και μην την ανοίξουμε εδώ.1 βαθμός
-
Αυτή η κασέτα που οι κρατούντες είναι κάτι ξένο από το εκλογικό σώμα και τον λαό, έναν λαό με εξαίρετη φορολογική συνείδηση?, πότε θα σταματήσει; Εν τω μεταξύ ότι συζητάμε περί youtube, έχει συζητηθεί και για Windows,torrents,σπασμένα DAW,κ.ά.1 βαθμός
-
Έχει τραβήξει πολύ η κουβέντα και φτάνουμε πάλι στο all time classic καπιταλισμός vs κομμουνισμός. Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες παγκοσμίως που έχουν YouTube Premium Ινδίας, Τουρκίας, Ουκρανίας μέσω VPN, τους βγαίνει 20-30ε/χρόνο και δε βλέπουν διαφημίσεις ούτε στον υπολογιστή, ούτε στο τάμπλετ, ούτε πουθενά. Μπορείτε να συνεχίσετε με adblock, μπορείτε δείτε διαφημίσεις, μπορείτε να πάτε σε άλλη πλατφόρμα. Ας προσπαθήσουμε να κρατήσουμε εκεί την κουβέντα, αντί να την πάμε πάλι σε ιδεολογικά debates, όπου κανείς δεν πείθει κανέναν.1 βαθμός
-
Aκόμα και γνώστες πληροφορικάριοι δεν μπορούν να προβλέψουν το αποτέλεσμα της μάχης που δίδεται αυτή τη στιγμή ανάμεσα στο YT και το uBO κυρίως. Το αγαθό που πρέπει να προστατευτεί σε κάθε περίπτωση είναι η μη παρέμβαση στους υπολογιστές μας από την Google1 βαθμός
-
Πείτε τον μηχανισμό κέρδους των διαφημίσεων, ίσως το καταλάβουν περισσότεροι και αυξήσει τις συνδρομές το youtube, εγώ λέω ρε @trolley να σε προσλάβουν και να σε βάλουν να κάνεις podcast να τα εξηγείς, εκτός και αν δεν το χρειάζονται γιατί βασίζονται σε εσένα και αυτοί και το netflix, στους ορθολογιστές σαν εσένα και ξέρουν πως θα τα πιάσουν τα λεφτά τους με αυτά που έκαναν, εγώ και οι υπόλοιποι είμαστε λίγοι που αμφισβητούμε τις πρακτικές τους και δεν είμαστε στο target group , αδιαφορούν αν θα πληρώσουμε τελικά για να μας βγάλουν τους περιορισμούς και να αποκτήσουμε όλη την εμπειρία στα υπέροχα προϊόντα τους? Αμ το άλλο, σε ένα φορουμ τεχνολογίας να αμφισβητούμε πρακτικές εταιρειών και τις αξιώσεις συνδρομών ανά περίπτωση................ Που ακούστηκε αυτό. ? Μόνο εμείς ρε συ, έχεις δίκιο.1 βαθμός
-
Εμπρός του youtube οι εξαρτημενοι Των influencers σκλάβοι εμπρός-εμπρός Το δίκιο απ' τον browser βγαίνει Σα βροντή σαν κεραυνός Φτάνουν πια της διαφημισης τα χρόνια Τώρα εμείς οι χρηστες του youtube Που ζούσαμε στην καταφρόνια Θα γίνουμε το παν εμείς. Στον web surfing Ενωμένοι Κι ας μη λείψει κανείς Ω! Να 'το, μας προσμένει Στο browser το adblock plugin CEOs, διαφημιστες, λεφταδες Με πλάνα λόγια μας γελούν Του web οι δούλοι κι οι ραγιάδες Μοναχοί τους, θα σωθούν Για να σπάσουμε τα δεσμά μας Για να πάψει πια ο χρονος του skip να μετρα Να νιώσουν πρέπει το adblock μας Και του noad μας τη φωτιά Στον web surfing Ενωμένοι Κι ας μη λείψει κανείς Ω! Να 'τo, μας προσμένει Στο browser το adblock plug in.1 βαθμός
-
Ναι αυτό το εφέ το κάνει η γάστρα που μιμείται κάπως τον τρόπο λειτουργίας του ξυλόφουρνου. Αλλά και πάλι σε μικρογραφία. Αν είχα κανονικό ξυλόφουρνο θα μπορούσα να τα ψήνω ΠΟΛΥ καλύτερα. Παρεμπιπτόντως η γάστρα είναι τρομερή. Όχι μονο για ψωμιά. Εχω κανει επικά γιουβέτσια και αρνιά με πατάτες και λαχανικά εκει μέσα...1 βαθμός
-
Νορμαλ φουρνο δηλαδη. Ωραιος. Τα ψωμια σου φαινονται σαν απο ξυλοφουρνο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εχει ξεφτιλιστει τελειως ο ορος "φασισμος", στο τελος θα λενε φασιστικα και τα κορδονια των παπουτσιων, που δεν αφηνουν ελευθερα τα ποδια μας και τα κρατανε δεσμια της καταπιεσης της σολας.1 βαθμός
-
Freedom πραγματικα δεν καταλαβαινω τι επαθες. Ο Πανος ανοιγει ενα θεμα. Ο Πανος περιγράφει το πως τον βοηθας (ηδη ) να αποφυγει την πολιτικη του youtube, και το ποσο εχει νευριασει με το youtube. Και ζηταει τη γνωμη μας επ' αυτου. Ε, η γνωμη του trolley ειναι να δωσει εκει μια συνδρομη να του φυγουν τα νευρα, και η δικη μου γνωμη ειναι να αποφευγει το youtube, παλι για να του φυγουν τα νευρα. Τι κρυφο σχολειο και τετοια, αφου κρυφο σχολειο ηταν απο πριν.1 βαθμός
-
Κάντε συνομιλία τριγωνική ρε σεις, χωράνε κι άλλοι στα PM, δεν είναι ανάγκη να είναι ένας με έναν. Και τρεις και 4 μαζί γίνεται. Μόνο μην κουτσομπολεύετε.1 βαθμός
-
Σαν αναλογική κονσόλα Yamaha. Group τα λέει το Cubase. Υπάρχει Group Track/Channel και FX Track/Channel. Στην ουσία είναι το ίδιο. Απλά όταν του λες "πάρε αυτά τα 3 τρακ και φτιάξε ένα Group, συνδέει τις εξόδους των καναλιών στο group. Αν χαμηλώσεις το fader του Group, δεν ακούς πια τα κανάλια. Όταν του πεις "πάρε αυτά τα 3 τρακ και φτιάξε ένα FX, σε ρωτάει ποιο εφφέ, το φορτώνει μόνο του στο πρώτο insert slot, και στέλνει τα κανάλια μέσω του πρώτου τους διαθέσιμου send slot (auxilliary της κονσόλας) προς το FX. Αν χαμηλώσεις το fader του FX, ακούς τα κανάλια, αλλά χωρίς το εφφε.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Έτσι ακριβώς είναι, και συμφωνώ. Ο μόνος λόγος που θεωρώ ότι ΤΩΡΑ είναι η καλή εποχή και όχι η προηγούμενη δεκαετία, είναι ότι από θέμα hardware δεν είχα πλήρη μετάβαση σε 64bit συστήματα από την κορφή μέχρι τα νύχια, οπότε είχαμε αυτά τα Freeze, bounce, ευχέλαια, βασκανίες κτπ.. Ενώ τώρα, και τη χειρότερη μπουρούχα υπολογιστή να πάρεις καινούργιο, με 8 giga μνήμη, ΠΕΤΑΕΙ και ΚΑΤΟΥΡΑΕΙ τα συστήματα που είχα τότε. Αλλά το ίδιο πράγμα λέμε.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αν έχεις μόνο MIDI tracks, δεν έχεις ήχο. Αν έχεις MIDI track(s) που συνδέονται με Rack Instrument, πρέπει να ενεργοποιήσεις τις πολλαπλές εισόδους του Rack Instrument, ώστε να σου επιστρέψει τον αντίστοιχο αριθμό Return Channels στην κονσόλα, που είναι στην ουσία η διαδρομή του "ήχου" (που θα μπουν eq, comp, θα χαμηλώσει, θα πανάρει κτπ κτπ). Ο αστερίσκος είναι ότι υπάρχει όριο στα Return Channels. Υψηλό μεν, όριο δε. Επίσης, η διαχείριση του πρότζεκτ και της μίξης υπόκειται σε κάποιους περιορισμούς. Τα return αυτά, δεν μπορούν ελεύθερα να αλλάξουν θέσεις στο πρότζεκτ μέσα, παρα μόνο μέσα στα πλαίσια του ίδιου πλαγκ. Π.χ. ένα συνθ φορτωμένο με 16 διαφορετικά όργανα, δεν μπορώ εγώ να πάρω το τρακ "έξοδος 1" και να το βάλω κάτω από το midi κανάλι 1, ώστε να τα πηγαίνω παρέα. Μπορώ μόνο να αλλάξω τη σειρά που θα φαίνονται, εκτός από το πρώτο, που δεν κουνιέται. Είναι πολλές λεπτομέρεις, δε θέλω να σε κουράσω τώρα. Ενώ με το instrument, απλά φτιάχνεις ένα instrument. Γράφεις midi data στο τρακ, κι έχει έξοδο ήχο κατευθείαν. Στο ίδιο τρακ κάνεις eq, comp, pan, level κτπ. Είναι πιο απλό στη διαχείριση γενικά, γιατί κάνεις και το automation στο κάθε όργανο, δεν μπλέκεις με MIDI κανάλια, κτπ κτπ. Χοντρικά.1 βαθμός
-
Λεπον εγώ δεν είμαι ο @shelter αλλά τα κάνω αλλιώς.. Καταρχάς ποτέ ελαιόλαδο,μόνο βούτυρο βλάχικο πρόβειο κλαριφιε ,Ροδάμι ή άλλη μάρκα. Τηγανι ότι θες ,εγώ χρησιμοποιώ ένα μικρό μαντεμενιο ,αντικολλητικό φυσικα οπως ολα τα μαντεμενια. Προσωπικά και επειδή έχω δουλέψει πρόσφατα,το1984 δηλ,σε αμερικανικό diner τα κάνω πάντα over easy μια και έτσι έχω και τέλειο ασπράδι και ρευστό κρόκο. Δες εδω πως γίνεται,από τη στιγμή που τα γυρίζεις μετράς ως το 15 και είναι έτοιμα,εγώ δεν τα ξαναγυριζω όπως αυτή (εννοείται ότι αν δεν έχεις το flipping technique τα γυρνας με σπάτουλα)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εννοειται οτι ο Πανος δεν ειναι ναζι. Εννοειται. Ομως, αν καποια εταιρια εχει μια πολιτικη που δε μας αρεσει, απλα παυουμε να ασχολουμαστε. Οπως εσυ Περικλη πολυ σωστα λες οτι θα προτιμησεις να αγορασεις βινυλια. Το ολο συστημα στηριζεται στα views και στη δημοφιλια, πολυ περισσοτερο στηριζεται σε αυτο παρα στο αν θα δουμε τη διαφημιση με τη σερβιετα που εχει φτερα. Αν οντως θεωρουμε το youtube κατι το κακο, δε θα πρεπει να το στηριζουμε ουτε σε επιπεδο views. Νομιζω;1 βαθμός
-
Καμία κατανόηση για πράγματα που ισοφαρίζουν το YouTube με την άνοδο των Χιτλερικών. Για τα υπόλοιπα, όπως βλέπεις υπάρχει αρκετή κατανόηση, δηλαδή έκατσα και έγραψα τόσα πράγματα. Βασικά, προσπαθώ να υπογραμμίσω ότι και ο χρόνος του OP έχει αξία, είναι κρίμα να τον πετάει για να γλυτώσει μερικά σεντς την ημέρα.1 βαθμός
-
Τrolley, συμφωνώ με το post σου 100%, απλά δείξε λιγάκι κατανόηση. Μεγαλώσαμε σε μια χώρα που έχουμε δει σπασμένα Windows σε δημόσια Πανεπιστήμα και δημόσιες υπηρεσίες και που η πλειοψηφία του πληθυσμού θα απαντήσει στο post σου με παρόλες περί πολυεθνικών, παγκόσμιας δικτατορίας, πλουτοκρατίας,καταπίεσης των δημιουργών,κ.λ.π. Δεν έχω τίποτα προσωπικό με τα μέλη παραπάνω, έχω πλήρη επίγνωση ότι στο απατεωνιστάν,κουτριστάν,ψευτοτσεγκεβαριστάν που μεγαλώσαμε, είναι πολύ δύσκολο να μην έχουμε τις γνωστές αυταπάτες. Οπότε ζήτω τα adblockers, ζήτω τα λεφτόδετρα, ΠΕΙΝΑΩ, φάτε τους πλούσιους, ουάν σολούσιον ρεβολούσιον..1 βαθμός
-
Μπορείς να του φορτώσεις τον ASIO Generic Low Latency Driver, που σου περνάει μέσα από τον ήχο του συστήματος. Με latency φούλ εννοείται, απλά λέμε για να έχεις ήχο, να παίξεις ζωγραφική με VST και τέτοια.1 βαθμός
-
Η καινούργια λέγεται fastspring. Καλό κορίτσι, αλλά για τα λεφτά τα κάνει όλα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ααααα, αμανείναι να κουτσομπολέΨετε, βάλτε κι εμένα μέσα. Να παίρνω μάτι δηλαδής.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Είμαι σε 10. Γρηγορότερος χρόνος φόρτωσης, λίγο καθυστερημένη φόρτωση και αποφόρτωση project (! έχουμε Unloading mixconsole στο κάθε κλείσιμο project), άμεσο κλείσιμο με Ctrl+Q. Συζητιόνται κάτι CPU spikes, διύλιση κώνωπα, τα ίδια λέγαν και για το 12, στο πρώτο patch νομίζω θα είναι καλύτερο από το 12. Επίσης, πιο ζωηρό, με πιο άμεση απόκριση (ίσως κάποιο GPU acceleration???)0 βαθμοί
-
Στο template του Metropolis ναι. Το BBC ήταν έτοιμο από τη Spitfire και τα έχει χωρισμένα ανά articulation, γιατί είναι αισθητά λιγότερα από τις pro libraries.0 βαθμοί
-
Εγώ έτσι όπως καταλαβαίνω τώρα τα πράγματα, αντιμετωπίζω το instrument track ως midi και το audio track το έχω για κιθάρες. Δεν έχω βρει λόγο προς το παρόν να μπλέξω με midi track. Αν χάνω κάτι πείτε μου εγκαίρως, γιατί έτσι έχω δομήσει τα templates.0 βαθμοί
-
Εντάξει, αυτά τα έχουμε ως δεδομένα και θεμιτά γιατί ο ανταγωνισμός τα έσπρωξε όλα και έσπρωξε και το hardware τουλάχιστο όσο αφορά τα synth και workstations. Δεν πειράζει. Γεγονός είναι πως φαίνεται και είναι πιο φρέσκο όπως και το Studio One, είναι σαφώς ανώτερο από το Studio One σε αυτά που παρέχει αλλά και πιο βαρύ αλλά και εκμεταλλεύεται περισσότερο το hardware. Στην τελική για αυτά που κάνει ο μέσος χρήστης γιατί κανένας, ακόμα και οι επαγγελματίες δεν εκμεταλλεύονται ούτε και ξέρουν να εκμεταλλευτούν γιατί δεν ασχολούνται, το 80% που λέει ο λόγος των δυνατοτήτων και των συντομεύσεων των προγραμμάτων αυτών. Οπότε, όντως, να έχουμε να λέμε αλλά γουστάρουμε σίγουρα0 βαθμοί
-
πάντως ρε παιδιά τώρα έβαλα να δω τα βίντεο και στο πρώτο που λέει ο Σιγάλας τι έχει αλλάξει και βλέπω αυτό με το channel strip και το πως φαίνεται και για το mixing console μου φαίνεται κουφά γιατί π.χ. το sonar τα έχει αυτά....... δέκα χρόνια τώρα και βάλε. Τώρα μπορείς να τα κάνεις στο cubase έτσι κατευθείαν να περνάει ο cursor και να τα βλέπεις και να βλέπεις το channel EQ και τα effects από την κονσόλα?? Τι να πω.......... καλώς τα έχει. θα δω και τα υπόλοιπα, θέλω να ενημερωθώ, ευκαιρία αν και βλέπω να με κερδίζει το Studio One που μέχρι στιγμής μου φαίνεται πιο........ σοναράδικο. ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00