Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/01/23 σε όλα
-
Ψάχνω ήδη στα ίντερνετς, να δω από ποιο δίσκο του Gary Burton είναι. Υπάρχει κανένα "Burton plays Jobim" με guest τον Sco? Κατ' αρχήν είναι κομματάρα. Ο Βρασίλης σπέρνει στην κυριολεξία πραγματικά. Εσύ κυρ Αλή μου τι παίζεις εδώ? Γιατί με όλα αυτά τα όργανα που παίζεις έχω μπερδευτεί. Βιμπράφωνο φοβερό, πλήκτρα επίσης, τα 'χασα ρεεεεεε. Φανταστικοί και οι δύο.3 βαθμοί
-
Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που μας μεταφέρεις. Σε ευχαριστώ και χρόνια πολλά!3 βαθμοί
-
Από κάπου πρέπει να κάνεις την αρχή. Ξεκίνα από αυτόν αφού σου αρέσει. Μετά μπορείς να πας σε Mesa, μετά σε Diezel, κλπ. Πιστεύω ότι καμιά 30αριά ενισχυτές σου χρειάζονται ακόμα.2 βαθμοί
-
Πολύ ωραίο το κομμάτι. Μπράβο στον Αλη για τη σύνθεση και το όλο στήσιμο. Μπράβο στο Βασίλη για το σολο. Τώρα μένει να δω πώς θα το βάλω στο ασανσέρ μου.2 βαθμοί
-
Aν δεν απατωμαι ειναι το ποσο "ξεκουρδιστες" ακουγωνται αυτες οι αρμονικες σε σχεση με το πιανο (δηλαδη σε σχεση με το ποσα Hz εχουμε αποφασισει οτι αντιστοιχουν στην Χ νοτα υπο το equal temperament συστημα). Υποθετω σε cents παντα...2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Και καλά έκανες. Έτσι δουλεύουν οι προζ. Αυτοσχεδιασμός ακούγεται τελικά.2 βαθμοί
-
Βασικα η μεγαλυτερη παγιδα για την κατανοηση ειναι τα ταστα, επειδη α) ΔΕΝ ειναι συμμετρικα γυρω απο το 12ο, για προφανεις λογους και β) απο ενα σημειο και μετα ΔΕΝ συμφωνουν με τις αρμονικες, τι δε συμφωνουν δηλαδη, σε καποιο σημειο υπαρχουν 3-4 διαφορετικες αρμονικες ΑΝΑΜΕΣΑ σε δυο ταστα. Να σκεφτεστε ισα μερη χορδης, κλασματα. Για τις πρωτες 2-3 αρμονικες βολευει να θυμομαστε και σε ποια ταστα πεφτουν, κυριως πριν το 12ο αντε και μετα. Αλλα απο εκει και πανω αστα να πανε, εχεις καλυτερη τυχη να προσπαθεις με το ματι να κοψεις την χορδη σε 5α ή 6α παρα να ψαχνεις στο περιπου ταστα.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Ώπα ρε θηρίο, τι έκανες εδώ;! Συμφωνώ με τον Γιάννη, μου έφυγε και μένα το σαγόνι. Φανταστικοί και οι 2 σας.2 βαθμοί
-
+1 για σφυριχτα! Τι pinch harmonics και σαχλαμαρες. Αλλα σοβαρα τωρα, τοση ωρα μιλουσαμε για natural harmonics. Αμα ανοιξεις το παιχνιδι με τα artificial harmonics (ολα τα naturals + το offset Χ ταστων για το root + τεχνικη δεξιου χεριου για να φρεταρεις και να παιζεις ταυτοχρονα) γινεται το σωσε. Βαλε και τα σφυριχτα και τα ταπ, αστα να πανε. Εμενα ο ερωτας μου ομως ειναι τα bends και τα slides με αρμονικες, εκει βγαινουν κατι αρρωστα πραματα που λες "κατσε, ΤΙ". Για να βλογησω και τα γενια μου, αυτο το κομματι του Leo Kottke με τη 12χορδη και αρμονικες με bend behind the nut (στο 1:10 και στο 2:20 στο τελειωμα) οταν το ειχα πρωτοακουσει με ειχε στοιχειωσει η φραση αυτη και ειχα μεινει χαχας, τι διαολο εκανε εδω λεω? Και εν τελει δεν ειναι τπτ δυσκολο αμα ξερεις τα κολπα!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ποτέ δεν με εντυπωσίαζαν όλα αυτά τα περίεργα controllers που πρέπει να κάτσεις απ'την αρχή να μάθεις να (τα) παίζεις. Το Roli απορρίπτεται μόνο και μόνο γιατί δεν έχει νορμάλ πλήκτρα, το ίδιο (και χειρότερα) και το Haken. Στοιχηματίζω ότι η πλειονότητα των πελατών τους δεν είναι πληκτράδες αλλά διάφοροι άσχετοι, DJs και άλλα "φρούτα" που θέλουν να εντυπωσιάσουν το πόπολο στα "lives" τους με διάφορες περίεργες touch συσκευές. Αυτοί και ο Jordan Rudess, οι καλύτεροι πελάτες.? Το πιο κοντινό στα παραπάνω είναι το Osmose, αυτό τουλάχιστον έχει πραγματικά πλήκτρα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Υπερπροσφορά πληροφορίας. Ένα χειροκρότημα από μένα στους συμμετέχοντες και ειδικά στον Οδυσσέα που το έχει μελετήσει εις βάθος προφανώς.1 βαθμός
-
πολύ καλό με ελαφριά και χαρούμενη διάθεση. Ενσταση τεράστια η επιλογή του μπάσου. Πολύ φτηνιάρικος και συνηθισμένος από ανθρώπους ορχήστρα πλήκτρων.... Επίσης αν και παίζει σωστά αρμονικά, θα ήθελα να σπάει περισσότερα αυγά. Σίγουρα γίνεται και θα απογείωνε το κομμάτι, όχι ότι δεν πετάει δηλαδή....1 βαθμός
-
Ω ρε φίλε ... Αυτή είναι πιο ξεκούραστη δουλειά κι από θυρωρό στριπτιζάδικου σε πρωινή βάρδια.1 βαθμός
-
Ωραια λοιπον, τωρα που το εξηγησες το ιμοτζι το εκανα ΕΦΧΑΡΙΣΤΩ!!1 βαθμός
-
Άρα είναι συνώνυμο του "μαμάει"? "Το φαΐ μαμεί" "Μαμήθηκε η μέση μου". "Άντε γαβρώσου ρε" "Άμα έρθω από εκεί θα σε γαβρώσω" "Γαβριέται ο Δίας"1 βαθμός
-
Απλά, παλαιότερα ήξερες λιγότερα και δεν ήσουν τόσο αυστηρός. Οσο μεγαλώνεις όμως... Τελικά το αποτέλεσμα μετράει και αυτό είναι εξαιρετικό.1 βαθμός
-
@fusiongtr ηθελα να του κανω ιμοτζι ευχαριστω, αλλα αυτο το γραβρωνει δε μπορω να το δεχτω ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Οχι, δεν ειναι ακριβως ετσι. Ειναι σαν καθρεφτισμα η φαση, η συμμετρια δηλαδη δεν εχει να κανει με τα ταστα αλλα κε τις διαιρεσεις του μηκους της χορδης. Δηλαδη η μεν πεμπτη ( + οκταβα) ειναι οντως στο 19ο ταστο, διοτι ειναι τα 2/3 της χορδης, ΑΛΛΑ οι δυο οκταβες ΔΕΝ ειναι στο 17ο ταστο διοτι ειναι τα 3/4 α της χορδης, ειναι δηλαδη ΠΙΟ ΔΕΞΙΑ, πιο κοντα στη γεφυρα, αφου το κλασμα 3/4 ειναι μεγαλυτερο, ειναι στο 24ο ταστο.1 βαθμός
-
Ναι οντως, οπως το εγραψε ο @Nicholas_Chili δεν ειναι ακριβως σωστο επειδη δεν παμε απαραιτητα με υποδιαρεσεις του 2, (1/2, 1/4, 1/8) αλλα με ολες τις υποδιαιρεσεις. Αυτο που τονισε πολυ σωστα ομως ειναι οτι η ιδια αρμονικη "ζει" σε καθε πολλαπλασιο της υποδιαιρεσης της, ειναι ουσιαστικα τα παντα "mirrored" στα 2 μισα της χορδης. Δηλαδη, η 2η (με το συστημα που μετρησα παραπανω) αρμονικη στο 1/3ο της χορδης (7ο ταστο) υπαρχει επισης και στα 2/3α της χορδης (στο 19ο ταστο). Η 1/4ο θα ζει και στα 3/4α κ.ο.κ. Παραθετω πχ αυτο το graph απο τη wikipedia, ειναι αρκετα πληρες αν και οχι το πιο ευκολοδιαβαστο. Οι μαυρες γραμμες πανω πανω αντιπροσωπευουν τα ταστα, και οι κυκλοι τις τοποθεσιες των αρμονικων υποδιαιρεσεων. Μπορεις να δεις πως επαναλαμβανονται ανα τις υποδιαιρεσεις τους και επισης πως "ξεφευγουν" απο τις θεσεις των ταστων σιγα σιγα.1 βαθμός
-
Εσύ δεν έχεις καταλύτη κυρ Αλή μου. Μόνο σούπερ βάζεις στο ρεζερβουάρ. Απίστευτο. Μπράβο.1 βαθμός
-
Μου έπεσε το σαγόνι στο πάτωμα, κυρ Αλή μου. Τι παίζεις σολιστικά ρε φίλε... Πολύ όμορφη φρασεολογία. Συγχαρητήρια! Συγχαίρω και τον Βρασίδα που στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων με την κιθάρα του. Ο ήχος βγήκε λιγο μπουζουκέ για τα γούστα μου αλλά το παίξιμο αποζημίωσε. Όσο για το ότι η ορχήστρα ακούγεται κονσέρβα, πιστεύω πως δύο όργανα δίνουν την εντύπωση αυτή καθώς δεν ανήκουν σε τέτοιες ενορχηστρώσεις. Το άταστο μπάσο (θέλει full finger bass για τις 5ες, ωστε να γεμίζουν τα χαμηλά) και τα βιολιά που είναι ο ορισμός του arranger. Κάποιο πιάνο στη θέση τους, θα καθόταν πιο φυσικά νομίζω. My two cents ως ακροατής και γι αυτό βάζω 4 στα 5. Μπράβο!1 βαθμός
-
Κατα κανονα γινεται ολο και πιο δυσκολο οσο ανεβαινεις στην αρμονικη σκαλα. Η πιο ευκολη δηλαδη ειναι η 1η* αρμονικη στο 1/2 μηκος της χορδης (12ο ταστο), μετα η 2η στο 1/3 (7o ταστο) ειναι λιγο πιο δυσκολο να βγει καθαρα, ειναι λιγο πιο χαμηλη σε ενταση, η 3η στο 1/4 (5ο ταστο) ακομη παραπανω και παει λεγωντας. Με το που φτασεις στην 4η (1/5ο της χορδης, στο 4ο ταστο) αρχιζει να δυσκολευει αρκετα. Eχε υποψην μερικα ακομη πραγματα: - Τυπικα οι πιο χοντρες χορδες ειναι και πιο ευκολες στο να παιχτουν οι αρμονικες τους. - Οσο πιο κοντα στη γεφυρα παιζεις συνηθως και πιο ευκολο να βγουν οι πιο ψηλες και δυσκολες αρμονικες. - Ο "ηχος" παιζει μεγαλο ρολο, ειναι πολυ πιο ευκολο να κανεις μια αρμονικη να ακουστει καμπανα με εναν overdriven ηχο παρα με εναν καθαρο. - Η τεχνικη επισης παιζει ρολο, θελει ενα ιδιαιτερο "τσιμπημα" στη χορδη που ειναι λιγο δυσκολο να μεταφερθει γραπτα. - Αν επαιζες καποιο τοξωτο εγχορδο θα εβλεπες οτι ειναι τρομερα πιο ευκολο να βγαλεις υψηλες αρμονικες με δοξαρι παρα με πενα/δαχτυλα. και τελος, οσο ανεβαινεις στην αρμονικη σκαλα ισως παρατηρησεις 2 πραγματα. Πρωτον, η τοποθεσια της αρμονικης ΔΕΝ ειναι 100% ιδια με αυτη του ταστου, πρεπει να τις "κυνηγησεις" λιγο και δευτερον, οι αρμονικες αυτες, οταν και αν τις βγαλεις, ΔΕΝ ειναι "in tune" με το πιανο ή το κουρδιστηρι σου. Το πρωτο εχει να κανει με τους περιορισμους των ενταστων οργανων, το δευτερο με τα προβληματακια του equal temperament συστηματος στο οποιο βασιζεται η δυτικη μουσικη. *Ναι η αρμονικη οκταβα στο 12ο ταστο ειναι τεχνικα η 2η αρμονικη της ανοικτης χορδης γιατι η ανοικτη ειναι η 1η και μετα η 3η στο 7ο κλπ κλπ αλλα you get the point.1 βαθμός
-
Μπράβο ρε Γιώργο! Πολύ ωραίο. Μου αρέσει πάρα πολύ το ύφος, είδος, ατμόσφαιρα των νέων σου πονημάτων. Θα συμφωνήσω με τον @dimsonic ότι μου έλειψε μια εξέλιξη συνθετικά. Αναμένω το επόμενο!1 βαθμός
-
Πολύ ωραίο θέμα και αυτοσχεδιασμοί της κιθάρας και των πλήκτρων. Το αρνητικό του κομματιού (και η όποια ροπή προς elevator music) έχει να κάνει με τον "ετοιματζίδικο" ήχο του rhythm section που (δεν ξέρω αν όντως είναι) αλλά ακούγεται σαν preset λούπα synth ή band in a box όπου βάζεις τα ακόρντα και εκείνο αναλαμβάνει να σου παίξει το ύφος που επιλέγεις. Αν έχεις τη δυνατότητα να παρέμβεις λοιπόν στις "πλάτες" και ηχητικά (άλλοι, πιο πιστοί ήχοι οργάνων) και εκτελεστικά (να μην παίζει ακριβώς το ίδιο πράγμα σε κάθε κύκλο), θα βρεθείς αυτομάτως εκτός πεδίου ασανσέρ.1 βαθμός
-
Μαμεί! Μπορεί να αυτιά μου να κάνουν πουλάκια αλλά στο 1:51 και εκει πέρα γυρω, ακουσα κούικα?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ρε φίλε, να σου κάνω μια πρόταση? Γιατί δεν λες στην μαστόρισσα να γραφτεί μέλος, μόνο και μόνο για να έχει το δικό της νήμα στον Λούκουλο? Να παρουσιάζει πιάτα και να γράφει συνταγές δηλαδής. EDIT: Ααααα, μπορούμε να την κάνουμε και mod βρε.1 βαθμός
-
Ένα θέμα που το έχω λίγο καιρό και δεν ήξερα πού να το πάω. Αρχικά σκέφτηκα να γραφτεί φλάουτο, αλλά καβατζοξάδερφος γαρ χλωμός. Μετά είπα να γράψω τρομπόνι, κάνω έτσι να το μελετήσω, με πιάσανε τα γέλια δεν προλάβαινα να πω το όνομα μου. Μετά είπα να το παίξω με κιθάρα βρωμερή με φαζ, σπαζοκοκαλιάρα αλα Τροπέα, κάνω έτσι να παίξω, θυμήθηκα ότι έχω απαίσιο ήχο. Στέλνω και στο βρασίδα να ξεχυθεί απάνω στο τρακ με άγριες διαθέσεις, μου έρχεται με το μάξι μέχρι τον αστράγαλο κι ευαισθησίες. (σε πειράζω?, ? ευχαριστώ Μπιλάρα μου για τη σολάρα ?) Οπότε ο κύβος ερρίφθη και το κομμάτι εστράφη προς τα εκεί. Κι αφού δεν μπορούσα να συμμετάσχω αλλιώς, επήρα το ποντίκι και έπαιξα Age of Empires με τα τουβλάκια. Ακούστε το όμως, είναι σαν μουσική για ανσασερ με λίγο περισσότερο μπριο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Νομίζω αυτόν τον ήχο, με αυτήν την καθαρότητα, δεν θα μπορούσα να τον μαγειρέψω με τα πετάλια μου. Στερείται λίγο φυσικού κομπρεσαρίσματος και αίσθησης, αλλά έχει τα προτερήματά του. Και φυσικά παίζω με telecaster... jtmsd1.mp3 Ρε μήπως να αγοράσω jtm45 ??0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Όσο πίνεις, τόσο καλύτερα θα ακούγεται. Εγώ έχω πιάσει αλλάζω όργανα, αλλά αλλάξιει όργκανο, αλλάξιει μίκσιειη, πιάνο φσσσσιουτ, μπάσο γουιμμμπ, αϊ γκαμήσιου πουτάñια. Θα το ανεβάσω σε λίγο. Edit: Ανέβηκε. Αλλαγές: - Όρθιο μπάσο ροκαμπίλι (εν είδει baby που παίζουνε κείθε πέρα) - Αλλαγή πιάνου, πιο μεσαίο όργανο, και αλλαγή πιο κοφτές νότες στο κομπ, βελοσιτοπασπάτεμα. - Αλλαγή όλων των βιολιών με άλλα, σπάσιμο των συγχορδιών σε ισάριθμα τρακς και πανάρισμα πιο ανοιχτά. - Περισσότερη ελευθερία ρυθμικά στους σκλάβους, automation του pan και του level σε όσους κουβαλάνε κρουστό που μεταφέρεται εύκολα να κόβουν βόλτες πέρα δώθε πίτσω μπροτς στη σκηνή τους. - Αυτά νομίζω. Εννοείται ότι δεν έκανα save as new.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το δεΦτερο καλυτερο κομματι που εχει ανεβει ποτε στο νοιζ (μετα την κατρακυλα με την Κυλα) Δε νομιζω πως επηρρεαζομαι απο το οτι αναφερεται σε μενα κ ειναι του Αλη0 βαθμοί
-
Nes, δεν θα βρεις στην Ελλάδα τα γνησια αμερικάνικα Γελάδάρικα που ποθείς... Για κοιτα στο Ali(Barout)Express assούμε... ?0 βαθμοί
-
Μπράβο σας. Έτσι μου ήρθε να πάω σ' εμπορικό κέντρο να ψωνίσω ρούχα (κάτι που δεν κάνω ποτέ εν Ελλάδι).0 βαθμοί
-
Γίνεται, δοκίμασε σε όλα τα τάστα στην κιθάρα σου. Κάπου θα είναι πιο δυνατό (τα είπαν τα παιδιά) κάπου πιο μουγκό. Αλλά επίσης, γίνεται εκ του ασφαλούς σε όλα τα τάστα αν βάλεις δαχτυλάκι από το δεξί χεράκι (artificial harmonics).0 βαθμοί
-
- Γιατρε μου εχω ενα προβλημα. - Τι προβλημα? - Εχω μονο ενα @ρχιδι - Δεν πειραζει, γραφτο στ'@ρχιδι σου.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το καρύδι τι το ήθελες? Θερίζουν τα εμφράγματα από δαύτο. Πέταξε το να πάει στο διάολο να πάει...? Μπορείς να το αντικαταστήσεις άφοβα με δυο-τρεις επιπλέον μπάλες παγωτού.?0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00