Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fenderiarhs

    fenderiarhs

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3435


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      5340


  4. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3716


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/31/23 σε Αναρτήσεις

  1. Περι Σατι το εχουμε κουρασει το θεμα και ακομα μου κανει εντυπωση οτι ακομα και μουσικοφιλοι που σε γενικες γραμμες εκτιμω προσπαθουν (τωρα τελευταια με λιγες ενοχες βεβαια......) να δικαιολογησουν και να καλωπισουν το γεγονος πως τετοιος ΦΕΛΛΟΣ υποτιθεται ειναι σοβαρη και κανει καλη καριερα με καλα τραγουδια. Μη μου αναφερετε σπουδες Μπρερκλει κλπ, στα @@ μου..........μερικοι απο τους πιο ανικανους επαγγελματιες με τους οποιους συνεργαστηκα στο παρελθον, τους ηταν αδυνατον να στροφαρουν πανω απο επιπεδα σαλιγκαριου, ηταν κατοχοι διδακτορικων. Εγω αν αυτο οντως παει Γιουροβιζιον, που χλωμο το βλεπω μαλλον για (χαμηλου γουστου) τρολια το βλεπω, θα ανοιξω petition για επαναφορα συμμετοχης Ρακιντζη ξανα με το ιδιο γνωστο ασμα......
    4 βαθμοί
  2. Υπάρχει κανείς που ενδιαφέρεται να κερδίσουμε τη Γιουροβίζιον? Και αν ναι με ποια προοπτική οφέλους? Το επιχείρημα των υποστηρικτών είναι ότι έχει στο παρελθόν αναδείξει τους ABBA, τη Celine Dion, τον Iglesias και τη Νανα Μούσχουρη. Έχει δηλαδή καπου 40 χρόνια που έπαψε να είναι φρέσκο το όποιο ενδιαφέρον υπήρχε. Και καλλιτέχνες που χρηματοδοτήθηκαν για τέτοιες καριέρες δεν υπάρχουν πλέον πουθενά. Προσωπικά βλέπω ότι όσοι πήγαν και κέρδισαν, δεν κέρδισαν κάτι σπουδαίο πέραν μιας μικρής περιόδου που ήταν στην επικαιρότητα της Ευρωπης για μη μουσικούς λόγους, και μια λιγο μεγαλύτερη στην επικαιρότητα της χώρας τους. Και τα δύο δυστυχώς ξεχνιούνται σύντομα. Μετά μη καταφέρνοντας να ανακινήσεις πάλι αυτή τη δημοσιότητα με ίδια μέσα, σε τρώει η μαρμάγκα, όπως συμβαίνει και με τα talent shows. Είναι καλή η δημοσιότητα (ως ενος σημείου) αλλά είναι καλύτερο να την απολαμβάνεις για λόγους που η ιδιότητά σου δικαιολογεί. Η κοινωνία και η μουσική τι κέρδισαν απο το θεσμο? Μας έμεινε κανα τραγούδι τα τελευταία 40 χρόνια ή κανένας παραγωγικός συνθέτης? Τροφή για κουβεντούλα/ροκάνισμα χρόνου στα πρωινάδικα και γυρνάς στον εγχώριο μανατζέρ σου δινοντας του μια ευκαιρία να σε πουλήσει αλλιώς για λίγο. Απο την άλλη αν στραβώσει η δουλειά και πας σβουριχτός για κουβά, μπορεί και να είναι χειρότερο απο το να μην πήγαινες καθόλου και να συνέχιζες αυτό που έκανες απο πριν.
    3 βαθμοί
  3. Αναφέρω τα παρακάτω μόνο ως άποψη βάση των βίντεο μια και δεν έχω ακούσει ποτέ από κοντά Lollar μαγνήτες για στρατ (μόνο για τέλε είχα παλιότερα και ήταν φανταστικοί μαγνήτες): Είδα/άκουσα όλα τα βίντεο που έχεις ανεβάσει και σε κανένα δεν ακούω ήχο όπως τον περιγράφεις: Για την ακρίβεια, θα έλεγα ότι σε όλα τα βίντεο που ανέβασες ακούω έναν ήχο γλυκό αλλά tame/ήμερο. Σε τίποτα δε θυμίζει το punchiness του ήχου των Hendrix, Mayer, Frusciante, κατ' εμέ πάντα. Βέβαια μπορεί να έχει να κάνει και με τον τρόπο που παίζουν οι παίχτες. Btw το πρώτο βίντεο που ανέβασες, είναι εντελώς εκτός θέματος για μένα και δεν το λαμβάνω υπόψη. Ο τύπος έχει κάνει reamping σε amp sim και plugin. Είναι σα να ακολούθησε δηλαδή κάποιο handbook "Τι να μην κάνετε όταν παρουσιάζετε μαγνήτες ηλεκτρικής κιθάρας", πράγμα που νομίζω ακούγεται καθαρά και στον εντελώς στείρο/άνευρο ήχο του κλιπ. Ο μόνος λόγος που σχολιάζω είναι γιατί πρόκειται να δώσεις τρεισήμισι plus κατοστάρικα και θα είναι κρίμα να μην είναι αυτό που ήθελες.
    2 βαθμοί
  4. Κάτι τέτοιες ανοησίες τύπου:"Τα 40 είναι τα νέα 30" στέλνουν αργότερα πολλές σύγχρονες γυναίκες στους ψυχολόγους. Μια σειρά από αυταπάτες που κάνει τους ανθρώπους δυστυχισμένους.
    2 βαθμοί
  5. Στους μαγνήτες πάει κανείς πολύ συχνά στα τυφλά. Κατ' αρχήν η πλειοψηφία των κλιπς στο youtube γενικά, σπανίως είναι αντιπροσωπευτικά (και όχι μόνο για μαγνήτες) γιατί το 99% αυτών που ανεβάζουν δεν ξέρουν ούτε πώς να φτιάξουν ήχο στον ενισχυτή/plugin τους ούτε πώς να ηχογραφήσουν τον ήχο που έφτιαξαν. Αλλά εκτός από αυτό, ούτως ή άλλως, αυτό που ακούς περιέχει αναγκαστικά και το πιο σημαντικό κομμάτι της αλυσίδας του ήχου που είναι ο ενισχυτής και οι ρυθμίσεις του. Οι μαγνήτες που ήδη έχεις π.χ. θα ακουστούν εντελώς διαφορετικά, στα όρια του να σου φαίνονται άλλο σετ, παιγμένοι σε ενισχυτές των οποίων τον ήχο δεν γνωρίζεις. Και φυσικά, πάντα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και ο παίχτης και το ύφος του. All in all, στην αγορά καινούριων μαγνητών, ό,τι και να κάνει κανείς, θα πάει λίγο στα τυφλά (κουφά). Εκτός κι αν πάρει τον ενισχυτή του και την κιθάρα του και πάει επί τόπου στον κατασκευαστή και αλλάζονται/συγκρίνονται τα σετ on the fly.
    1 βαθμός
  6. Ναι, αλλά ο Γιώργος είναι η χαρά των courier. Αφού άμα κάνει πάνω από μήνα να τους πάρει τηλέφωνο για παραλαβή, τον παίρνουνε αυτοί τηλέφωνο. "Τι θα γίνει ρε φίλε, θα παραγγείλεις? Πρέπει να πληρώσω ΦΠΑ, εσένα περιμένω." Και φυσικά κάθε Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά και του Άη Γιώργη, στέλνουνε ανθοδέσμες, καλάθια με ποτά, ευχετήριες καρτούλες, για τα "χρόνια πολλά" δηλαδής.
    1 βαθμός
  7. Τις οποιες αλλαζεις πρησετ κ γινονται 9-42 με το πατημα ενος κουμπιου
    1 βαθμός
  8. Ειναι λαμπατο? ? Μεγειες κ καλα λιωσιματα.
    1 βαθμός
  9. Καλορίζικο Γιώργο. Ρίχτου στ' αυτιά.
    1 βαθμός
  10. Επειδή παλιότερα, σε κάποιες από τις στρατ μου, είχα αλλάξει ένα σωρό μαγνήτες μπορώ να σου πω τα εξής για τους προβληματισμούς σου: Η περιγραφή των μαγνητών αναφέρεται σε λεπτομέρεια της λεπτομέρειας στον ήχο. Μιλάμε κατά βάση για single coil, με χαμηλό output και στις δύο περιπτώσεις. Με λίγα λόγια το presence σου θα είναι περίπου όπου είναι και τώρα, όποιο σετ κι αν πάρεις. Και αν θέλουμε να μιλήσουμε με όρους μπάντας, μια στρατ με κλασσικούς, low output μονούς, χρειάζεται πάντα κάποια κατανόηση τουλάχιστον από το rhythm section προκειμένου να μη θάβεται στο σύνολο. Εν τέλει δηλαδή, δεν είναι τα scooped μεσαία του blond που θα σου δημιουργήσουν θέμα στην παρουσία. Κατ' αναλογία και οι blackface, για τους οποίους η περιγραφή αναφέρει ότι έχουν τονισμένα μεσαία, μην περιμένεις ότι θα βαράς ένα ακκόρντο και θα σε κολλάνε τα mids στον τοίχο ή ότι πρόκειται για κανένα monster sound. Οπότε μη σε ανησυχεί ότι θα "αρπάζουν εύκολα" ή ότι δε θα μπορείς να παίζεις με πετάλια και εφέ.
    1 βαθμός
  11. Δε λέω, καλός ο Πάτρικ. Αλλά αυτός ήταν ένας και μοναδικός...
    1 βαθμός
  12. Χαίτη, φραπές και Τοπ Γκαν (στο οποίο υπάρχει πολύ DX7....)
    1 βαθμός
  13. Δεν έχει επιλεχθεί το τραγούδι που θα πάει στη Γιουροβίζιον. Ο OP άφησε να εννοηθεί ότι θα πάει, και έχει γίνει μία ολόκληρη άχρηστη συζήτηση χωρίς κανένα λόγο. Και είναι απίστευτα ισχυρό επιχείρημα. Οι ABBA είναι το μεγαλύτερο ποπ γκρουπ όλων των αιώνων, οπότε και από Κατηχητικό να είχαν βγει, θα ήταν λόγος να συνεδριάζαμε βλέποντας Κατηχητικό μέχρι το τέλος της ζωής μας. Δεν είμεθα το target-group. Άν έβλεπες Τικ-Τοκ, θα ήξερες ότι κερδίζει διαρκώς σε δημοφιλία, καθώς γυναίκες κάθε νεαρής ηλικίας λένε σε Karaoke "Θα πάρω φόρα. Εμένα θα ακούσετε τώρα." και it makes sense, όταν τις βλέπεις και τις ακούς να το λένε, λιγνές, χοντρές, ξανθές, μελαχροινες. Δεν την γούσταρα, την είχα συνδυάσει με όλη την πολιτικο-συριζοκουλτούρα της περιόδου, κακώς. Πριν μερικές εβδομάδες είδα το παρακάτω βίντεο (δεκατρία λεπτά) και έπιασα vibes που με αφορούν, ΄και όχι μόνο μουσικά, αλλά και φωτογραφικά, κινηματογραφικά, γενικότερα ειλικρινών προθέσεων και τίμιου αποτελέσματος. Δείτε:
    1 βαθμός
  14. Για όλα αυτά δεν πιστεύω ότι ταιριάζει με την Γιουροβίζιον. Τώρα βέβαια ... πώς τα φέρνει καμιά φορά η ρουφιάνα η ζωή .... ποτέ δεν ξέρεις ... Φαίνεται να το παλεύει το "προς τα εκεί" πάντως.
    1 βαθμός
  15. Σαν πιτσιρίκα πάντως προωθείται συστηματικά το έχω παρακολουθήσει και σε άλλες περιστάσεις. Και δεν είναι καμιά από φωνή κορμάρα, μπορεί πραγματικά να υποστηρίξει μουσικά,συνθετικά,φωνητικά μια μακροχρόνια μουσική παρουσία. Το τραγούδι στην πρώτη σελίδα, είναι από τα λίγα που δεν μπόρεσα να βγάλω ούτε λεπτό. Αλλά αν στείλουμε αυτό μπορεί να βγει και πρώτο. Ταιριάζει για soundtrack της γενικότερης παρακμής..
    1 βαθμός
  16. Να ξέρεις οτι η χώρα εχει ανάγκη απο θαρραλέους σαν και εσένα.Θα σε ενδιέφερε να καταταγείς? Και οχι να είναι η απάντηση,η χώρα σου οφείλη ένα Thank you for your service.
    1 βαθμός
  17. Εχω προσπαθησει να το ακουσω καμποσες φορες, μεχρι το 15ο δευτερολεπτο εχω φτασει, απο το πολυ κριτζαρισμα ανεβαζω ζαχαρο και το κλεινω.
    1 βαθμός
  18. @dimsonic αν δεν κάνεις πλάκα, στο s.a.g.a.p.o αναφέρομαι. Αν δεν ξέρεις τώρα ποιος μπασίστας ογκόλιθος εδώ μέσα έπαιζε με Ρακιντζή.... αποχωρώ...
    1 βαθμός
  19. ?Ρε Κουρμούλη, έχουνε πλαντάξει οι Μινωικές ρε φίλε με την πάρτη σου με τόσο πράμα που πρέπει να βγάζουνε στην Κρήτη.? Καλορίζικο! (Μου άρεσε πολύ ο ήχος του κλιπ prs)
    0 βαθμοί
  20. Είναι που δεν πουλάει ο Thomann πισιά, γι' αυτό.
    0 βαθμοί
  21. Ρε παιδια, με έχετε παρεξηγήσει! Έχω μόνο έναν υπολογιστή!
    0 βαθμοί
  22. Τις ξεσκονίζει η σύζυγος Δεν προλαβαίνει να ονειρευτεί. Τους έχει πάρει από πριν. Σε ποιον από τους 5 υπολογιστές? Του αρέσει να παιδεύεται, αλλιώς θα τα έδινε σε στούντιο. Δεν τον ενοχλεί αυτό, έχει 100 πετάλια, και 40 ενισχυτές να παίζει όπως θέλει. Δεν χωράνε να μπουν γάτες μέσα. Είναι φίσκα στο gear. Αυτό θα του το στείλει αργότερα ο Thomann τζάμπα για review.
    0 βαθμοί
  23. Κάντε δουλειά σας, περαστικός είμαι...?
    0 βαθμοί
  24. Έχω καταλήξει εδώ και αρκετά χρόνια σε Nick Silver σε 2 στρατ μου και τους στοκ 57/62 της Fender στην τρίτη.
    0 βαθμοί
  25. Βέβαια δε με πείθει ο ήχος, ακόμα δεν έπαιξες ούτε με tele ούτε με filtertrons. Υγ: Άμα παίξεις με αυτά, με πείθεις και με 10watt solid state ενισχυτή ?
    0 βαθμοί
  26. Με γεια, Γιώργο! Θα με κάνεις να ξαναδώ το θέμα modeller πάνω που ο @fusiongtr με είχε πείσει να το ξεχάσω παναθεμα σε ?
    0 βαθμοί
  27. To DX7 βγάλ'το απ'έξω. Όσο και αν αυτό ακούγεται παράξενο σε μερικούς, δεν έχει συγκεκριμένο ηχητικό χαρακτήρα. Ένα FM synth με 6 operators (oscillators) και 32 algorithms όπως είναι το DX7, δεν έχει κάποιον standard χαρακτήρα. Μπορεί να ακουστεί πολύ "ψυχρό" και ταυτόχρονα πολύ "ζεστό"/αναλογικό. Αυτό που είχε χαρακτήρα πάνω του ήταν οι -για τα πανηγύρια- preset ήχοι του, ήχοι που δυστυχώς χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρον σε χιλιάδες ηχογραφήσεις και είναι αναγνωρίσιμοι πλέον και στις γάτες. Δεν ξέρω τι σκατά σκέφτονταν οι προγραμματιστές αυτών των presets, αλλά χάρη σε αυτούς βγήκε η απόλυτα στρεβλή εικόνα για τον ηχητικό χαρακτήρα του DX7. Πρώτη φορά που άκουσα σοβαρούς ήχους από DX7 ήταν στο soundcheck ενός live που θα γινόταν από τη Yamaha για τους μαθητές του Πρότυπου Κέντρου Αρμονίου που είχε στα 80s. Σαν μαθητής του Κέντρου τότε κι εγώ, πάω στο soundcheck που γινόταν σε ένα σινεμά της πόλης και βλέπω φάτσα κάρτα ένα DX7 (το holy grail της εποχής σε παγκόσμιο επίπεδο) στημένο πάνω στην σκηνή μόνο του και συνδεδεμένο με κάποιες μονάδες εφέ, drum machine, sequencer κλπ. Ναι, τότε όλα αυτά και άλλα πολλά τα αγόραζες ξεχωριστά, ανεβάζοντας το budget σε απίθανα ύψη. Αυτό το σημαντικό και πολυέξοδο πρόβλημα ήρθε να λύσει εν μέρει η δημιουργία των workstations. Τέσπα, ο τύπος που θα έκανε το live ήταν ένας synth pro της Yamaha, ένα απίστευτο παιχτρόνι που έπαιζε Jazz (δυστυχώς δεν θυμάμαι το όνομα του), και σε κάποια φάση αρχίζει να παίζει το DX7 με ήχους που είχε προγραμματίσει ο ίδιος. Heaven & Hell! Όσοι παρακολουθούσαμε μάς σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο, μην μπορώντας να πιστέψουμε ότι αυτοί οι ήχοι έβγαιναν από ένα DX7. Μου είχε κάνει θυμάμαι ιδιαίτερη εντύπωση μεταξύ άλλων ένας ήχος timpani, o οποίος είχε απίστευτη πιστότητα, ήταν λες και άκουγες ήχο από sampler. To παπάκι το έγραψα σαν τυχαίο παράδειγμα, και "δρόμου" να σου έγραφα πάλι στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγουμε: δεν μπορεί κανείς να έχει άποψη για όλες τις μοτοσικλέτες, μόνο και μόνο επειδή κάποτε οδηγούσε μία από κάποιον συγκεκριμένο τύπο μοτοσυκλέτας. Δεν κατέληξε έτσι, έτσι ήταν από την αρχή. Αν βγάλουμε έξω τους custom sampled ήχους που είχε φτιάξει (στο Zoolook πχ), σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι synth ήχοι είναι ελάχιστα ως και καθόλου πειραγμένα presets. Αυτό βέβαια δεν το κάνει μόνο ο Jarre, σχεδόν όλοι το κάνουν. Έχουν γραφτεί άπειρες σελίδες σε φόρουμς του χώρου με αναφορές σε presets από synths που έχουν χρησιμοποιηθεί από διάσημους μουσικούς/συνθέτες σε πλήθος γνωστών ηχογραφήσεων. Ο δικός μας Βαγγέλης Παπαθανασίου δεν αποτελούσε εξαίρεση, τα presets τα είχε ξετινάξει. Όλοι αυτοί βέβαια συνήθως χρησιμοποιούσαν παράλληλα και δικές τους custom βιβλιοθήκες ήχων που είχαν φτιάξει για τα samplers τους, πχ, η custom sampled βιβλιοθήκη ήχων των Yello είναι θρυλική, οι τύποι έχουν κάνει απίστευτη δουλειά. Δεν υπάρχει synth που να τα κάνει όλα, ούτε θα υπάρξει ποτέ. Αλλά όσα περισσότερα μπορεί να κάνει ένα synth τόσο το καλύτερο. Προσωπικά έρχομαι από μία εποχή που όλα αυτά που σήμερα θεωρούνται standards τότε ή δεν υπήρχαν καν, ή υπήρχαν σε μορφή ξεχωριστής συσκευής που για να την αποκτήσεις έπρεπε να βάλεις πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Sequencers, arpeggiators, μονάδες εφέ, drum machines, vocoders κλπ, όλα αυτά κόστιζαν ένα κάρο επιπλέον χρήματα. Συνήθως μιλάμε για τα synths της τάδε εποχής, αλλά σχεδόν ποτέ δεν αναφερόμαστε σε όλα τα υπόλοιπα έξτρα πράγματα που τα συνόδευαν και τα έκαναν να ακούγονται όπως τα ξέρουμε. Πόσοι έχετε ακούσει τα αγαπημένα σας αναλογικά synths χωρίς κανένα απολύτως εφέ? Αν τύχει και ακούσετε "στεγνά" μερικά από αυτά , θα απογοητευτείτε. Το πρώτο μου synth ήταν ένα Yamaha DX21, ένα FM synth δηλαδή. Άρχισα το ταξίδι στον κόσμο των synths με τον hard way, το ξέρω, αλλά αυτό σε βάθος χρόνου μού έκανε καλό. Όταν ο υπόλοιπος νορμάλ κόσμος έπαιζε με τα cutoff του φίλτρου του ΧΨ synth, εγώ "έπαιζα" με αλγόριθμους, carriers και modulators...? Το DX21 λοιπόν δεν διέθετε κανένα sequencer, κανένα arpeggiator, καμία μονάδα εφέ, κανένα drum machine, κανένα vocoder, κανένα φίλτρο (yeap, οι πρώτες γενιές FM synths δεν διέθεταν φίλτρα?), No aftertouch, No initial touch! Το μόνο έξτρα που είχε πάνω του ήταν ένα Chorus εφέ, κι αυτό φυσικά δεν ήταν προγραμματιζόμενο, ένα On/Off είχε και τέλος.? Α, το synth ήταν και μερικώς bitimbral, μπορούσε δηλαδή να παίξει ταυτόχρονα σε dual ή split mode δύο ξεχωριστούς ήχους, κάτι το πρωτοποριακό για την εποχή (το DX7 ήταν monotimbral). Γράφω "μερικώς bitimbral" γιατί σε dual/split mode οι δύο ήχοι μοιράζονταν το ίδιο LFO!? Ακόμα και έτσι όμως, η bitimbrality του synth ήταν μεγάλο ατού για την εποχή. Και σήμερα, εν έτει 2023, σου έρχεται η Χ εταιρεία και σου βγάζει...8-φωνικό bitimbral digital synth στα (σχεδόν) €5Κ, και οι "ειδήμονες" της synth κοινότητας το βρίσκουν απόλυτα λογικό. Ρε ΟΥΣΤ!? Γι αυτό κι εμείς οι παλαιότεροι synth χρήστες με "κατοχικό σύνδρομο" ξέρουμε να εκτιμάμε καλύτερα τα all-in-one synth-τέρατα τύπου Montage M.???
    0 βαθμοί
  28. Ντάξ, δεν λέω, καλός ο Πάτρικ αλλά εγώ προτιμώ τον Καλαμάρη...
    0 βαθμοί
  29. Φαίνεται να βρίσκεσαι σε παρόμοια φάση προβληματισμού με τη δικιά μου λίγο καιρό πριν, μιας και εγώ το προηγούμενο διάστημα ζαχάρωνα το Special Blonde set της Lollar (Blondes σε neck και middle, και Special στον bridge). Εντέλει επειδή πριν φτάσω εκεί αγόρασα έναν Seymour Duncan Red Devil στον bridge, ο οποίος μου κάθεται ωραία, άλλαξα σκεπτικό και αποφάσισα να πάρω μόνο neck και middle μαγνήτες από Lollar και να τους ματσάρω μαζί του... βάσει αρχικού σχεδιασμού προσανατολιζόμουν στους Blondes, όμως μετά από την αντίστοιχη διαδικτυακή βόλτα στα παρακάτω δείγματα που ανέβασες, αρκετή σκέψη και συνομιλία με τον τεχνικό που πάω το όργανο (ο οποίος έχει εμπειρία κι από τις δύο σειρές της εταιρείας), παρήγγειλα τους Sixty Four (παλιούς Blackface), καθώς αυτοί μοιάζουν πιο σωστή κατηγορία για να συνυπάρξουν με τον Red Devil. Αυτή την στιγμή που μιλάμε η κιθάρα είναι στον τεχνικό όπου γίνεται η τοποθέτηση, μαζί και με καινούριο pickguard. Όταν σε λίγες μέρες την έχω στα χέρια μου θα περάσω να αφήσω και εντυπώσεις. Ωστόσο στη θέση σου, εφόσον συζητάς για νέο σετ και έχεις αποφασίσει στον bridge να είναι ο Special, βάσει των περιγραφών σου θα δοκίμαζα μάλλον τους Blondes.
    0 βαθμοί
  30. Η μεγαλύτερη πλάκα είναι όταν προσπαθεί να πει το όνομα του μαγαζιού. Το box το λέει μπος. Αλλά είναι πάρα πολύ καλό παιδί, και τον πάω με χίλια. EDIT: Ιδέα ... Να στείλουμε τον Πάτρικ στην Γιουροβίζιον, να πέσουν τα τσιμέντα. Δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο, να μην κερδίσει, αν του δώσουν κανένα τραπ με περίεργη απαγγελία.
    0 βαθμοί
  31. Είναι και αυτό μια άποψη και υπάρχουν και ανάλογες μελέτες που τη στηρίζουν. Είναι θέματα αυτά που απασχολούν τους ειδικούς της ψυχικής υγείας και της ψυχοκοινωνικης υποστήριξης. Είναι όμως και μια πραγματικοτητα. Είναι κάτι που έχει εφαρμογή. Επίσης θα έλεγα πως δεν είναι θέμα φύλου. Στέλνει και γυναίκες και άντρες και άφυλα αντιστοιχα. Η αυταπάτη δε αποτελεί θεμέλιο λίθο της δυτικης κοινωνίας, εργαλείο διαμόρφωσης της κοινωνίας και της οικονομίας πίναμε και τώρα πεινάμε???
    0 βαθμοί
  32. 0 βαθμοί
  33. Οπότε - βασικά - θα προτιμούσες ο διαγωνισμός να καταργηθεί. Τι να πούνε ομάδες ποδοσφαίρου που δεν πήρανε πρωτάθλημα ποτέ; Τι να πούνε άνθρωποι που έκαναν ένα κακό γάμο; Τι να πούνε μουσικοί που στα 60 τους δεν τους ξέρει ούτε ο γείτονάς τους; Τι να πούνε σκηνοθέτες που δεν μπόρεσαν ποτέ να γυρίσουν μία ταινία όπως την ήθελαν; Δεν λειτουργεί έτσι ο ανθρώπινος οργανισμός. Όπως έγραψα, μπορείς να αναβαθμίσεις το θεσμό, φέτος κιόλας, στέλνοντας τραγούδι για υποψηφιότητα.
    0 βαθμοί
  34. Συζητανε δυο φιλοι: - Γιατι εχεις μαυρο ματι ρε? - Ασε, απο σαρδαμ την επαθα.... - Τι σαρδαμ ρε? για λεγε.... - Πηγα με τη γυναικα χτες στο θεατρο και ηταν στο ταμείο μια γκομενα με κατι βυζαρες τουμπανα, μπερδευτηκα κι εγω και της ειπα "θα ηθελα 2 βυζιτηρια". Τα πηρε στο κρανιο η δικια μου και με τσακισε. Εσυ ομως γιατι εχεις αυτο τον επιδεσμο σαν σαρικι στο κεφαλι? - Απο σαρδαμ κι εγω. - Τι εγινε δλδ? - Γυρισα προχτες στο σπιτι και αντι να πω στη γυναικα "τι φαι εφτιαξες αγαπη μου σημερα?", της ειπα "μου εχεις καταστρεψει τη ζωη μωρη καρι@λα"
    0 βαθμοί
  35. 1) Το moog modular, το oberheim obx, το DX7, το JD 800 κλπ εχουν χαρακτηρα, και ειναι σοβαροτατα synths. 2) Το triton le με το montage m δεν εχουν καμια απολυτως σχεση μεταξυ τους. Αν το μονο που μπορει να βγαλει καποιος απο το montage ειναι "generic ηχους", τοτε ειναι εντελως κουλος με τη συνθεση ηχου, ας παρει μια τελε καλυτερα ? Αλλο να λεμε οτι τα workstation δεν ειναι optimized για τη λειτουργια μιας συγκεκριμενης μηχανης συνθεσης ηχου, και οτι αυτα τα (παρα πολλα ) λεφτα μπορουν να πανε σε καποιο αλλο hands on synth της αρεσκειας μας, και αλλο να λεμε οτι ενα workstation βγαζει μονο generic ηχους. Απο τη στιγμη που π.χ. ενα synth εχει την FMX, την ANX, αφθονες modulation πηγες με macros, motion sequences και controllers, ενα σκασμο διαμορφωσιμα εφε , και επιπλεον μια κορυφαια rompler μηχανη με δυνατοτητα εισαγωγης δικων μας δειγματων, αν λοιπον βγαζει μονο generic ηχους αυτο το τερας, ο μονος που πρεπει να κατηγορησουμε ειναι ο χρηστης. 3) Θα πρεπει να σεβαστουμε τις επιλογες του καθενος, διοτι υπαρχουν υποκειμενικες προτιμησεις. Και αυτες δεν περιοριζονται στον ηχο, για την ακριβεια ο ηχος ειναι το λιγοτερο οταν μιλαμε για μια τοσο περιπλοκη συσκευη οσο ενα συγχρονο synthesizer. Ας πουμε ηχητικα τα soft synths συνουσιαζουν και χειροδικουν, αν ομως ο αλλος βλεπει το ποντικι και βγαζει σπυρια, με το ζορι θα κατσει στο DAW; Τα workstation ειναι τα hardware με τις κορυφαιες δυνατοτητες, αν ο αλλος ομως βλεπει οθονιτσες και μενου και βαραει επιληψια τι να τα κανει; Ο καθενας εχει τη δικη του μεθοδο εργασιας, εδω λεει ο Πανος οτι με το midi εχει να ασχοληθει απο τη σχολη, εμενα αμα μου παρεις το midi θα φορεσω πλερεζα, τι να κανουμε τωρα.
    0 βαθμοί
  36. Νεαρή είναι γισ τα σημερινά δεδομένα. Στο δυτικό κόσμο με τον καπιταλισμό καταφέραμε να αυξήσουμε το προσδόκιμο ζωής. Ο Αλ Πατσίνο δεν γέρασε. Ωρίμασε.
    0 βαθμοί
  37. Μην πείτε ότι μπήκαμε κιθαρίστες και σας το χαλάσαμε. Εντάξει?
    0 βαθμοί
  38. Εχει ενδιαφερον. Σε αυτο το thread για το Gaia, καταληξαμε να μιλαμε για workstation και montage. Στο αλλο thread για το gaia καταληξαμε να μιλαμε για κιθαρες και tele. Κατι μου λεει οτι δε θα τα παει καλα αυτο το synth. ?
    0 βαθμοί
  39. Μα δε χρειαζεται να τρεχεις στη Μπανγκοκ, εχουμε και στην Ελλαδα.
    0 βαθμοί
  40. Η τραπ μπροστά σε αυτό είναι αριστούργημα. Έλεγα ότι δε μπορώ να ακούσω τραπ, αλλά μάλλον βρήκα νέο χειρότερο. Κυριολεκτικά δεν μπορώ να ακούσω για παραπάνω από 5 δευτερόλεπτα. Θλιβερό.
    0 βαθμοί
  41. Άλλαξα τάστα στην κιθάρα και την παρέλαβα σήμερα. Είχαν φαγωθεί αρκετά, ήταν και χαμηλά (δεν με πολυβόλευαν). Έβαλα ατσάλινα και μου κόστισε 230 (190 εργασία συν το κόστος των υλικών). Παράγγειλα τα jescar fs55090, τα οποία είναι τα αντίστοιχα των dunlop 6105. Είναι αρκετά ψηλά, έχουν αίσθηση jumbo, αλλά είναι πιο λεπτά. Περιττό να πω ότι σκίζουν στην αίσθηση. Βιμπρατα και σηκώματα αέρινα, με βελούδινη αίσθηση, που θα μείνει ανεξίτηλη στον χρόνο.... Ο μάστορας (Κος Λουκάκης από Ηράκλειο), γνωρίζει ότι τα μανίκια μου έχουν τάση να συρικνώνονται, λόγω χαμηλού επιπέδου υγρασίας το καλοκαίρι, και γι' αυτό μου τοποθέτησε τα τάστα σαν να είχε binding το μανίκι. Το μέρος του τάστου που χώνεται μέσα στο ξύλο, είναι κομμένο στα άκρα λίγα χιλιοστά, έτσι ώστε να μην βγαίνει εκτός κατά τη συρρικνωση του ξύλου. Και ένα κλιπακι όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις.... stratdlxampestertest.mp3
    0 βαθμοί
  42. 60 χρόνια μετά η καταβαράθρωση του ελληνικού ελαφρού. ακούστε εδώ 3 κανονικά θέματα συν εισαγωγή γέφυρα συν μετατροπίες όλα αυτά σε 3.5 λεπτά... Μην πούμε για ενορχήστρωση και ερμηνεία
    0 βαθμοί
  43. Γι αυτό σπούδασε ενορχήστρωση και παραγωγή στο Berklee φίλος, πως νομίζεις ότι φτιάχνονται αριστουργήματα σαν το παραπάνω?? Άξια, στην Eurovision θα σαρώσει!???
    0 βαθμοί
  44. Ακυρο πεδΓια, αποφασισα να παρω ενα τετΓοιο, και ποιο φτηνα θα μου ερθει και θα θυμΗθω και τα νιατα μου
    0 βαθμοί
  45. ενταξει ενα usb το Κσερο να το κσεχορισω. αυτο δεν ειναι?
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...