Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. Slew Rate

    Slew Rate

    Administrator


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      347


  3. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      13635


  4. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      5340


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/30/23 σε όλα

  1. Μάλιστα. Καθένας με τις απόψεις του. Διαφωνώ στα πάντα όλα μέχρι κεραίας.
    3 βαθμοί
  2. Δεν ασχολούμαι με την Ελληνική μουσική γενικότερα, και θα φάω μάλλον flaming αλλά εδώ είναι η άποψή μου. Εξαιρετική είναι. Έχει συνδυάσει πολύ ωραία στοιχεία απο διάφορα ιδιώματα. Καλή συνθετική ικανότητα, φρέσκος ήχος, και φοβερή χροιά η φωνή της. Έναν Liam Howlett θέλει να συνεργαστεί μαζί της. Ιδανική για Eurovision.
    3 βαθμοί
  3. Εχουμε στειλει μπασιστα καταρρακτη.... Κ μαλιστα τον καλυτερον! (κ δικο μας παιδι) Κ οι αλητες δεν τον εκτιμησαν
    2 βαθμοί
  4. Αυτό, δικαιολογεί το παρακάτω. Δεν μιλάω για το συγκεκριμένο του θέματος που δεν το ξέρω. Για άλλα αυτής της κατηγορίας τιμής μιλάω.
    2 βαθμοί
  5. Για τα ηχοχρώματα που αναφέρεις και δεδομένου ότι μιλάς για ποιοτική "αναβάθμιση", θα σου πρότεινα να ακούσεις τους Nick Silver πριν πας σε όποια μπουτίκ λύση του εξωτερικού.
    2 βαθμοί
  6. 1 βαθμός
  7. φοβερός. Πραγματικό prodigy child. όχι ότι οι ενορχηστρώσεις της Satti υστερούν πάντως.
    1 βαθμός
  8. Εννοείται οτι καθένας με τις απόψεις του και τα γούστα του αλλα και με τι τον βολεύει εν τέλη και το πόσα είναι διατεθειμένος να ξοδέψει! Συμφωνούμε στο οτι διαφωνούμε λοιπόν ?
    1 βαθμός
  9. Στο Fantom βρίσκεται η Roland, που αλλού? Και είναι πολύ καλό.
    1 βαθμός
  10. Πες μας ότι κάνεις πλάκα. Δεν μπορεί να μην το ξέρεις τόσα χρόνια που είσαι στο ΝΟΙΖ.
    1 βαθμός
  11. Είναι γιατί δεν τον στείλαμε μόνο του. Το χαντακώσαμε το παιδί...?
    1 βαθμός
  12. Εννοείς τα υπόλοιπα project που έκανε; Εγώ το αντίθετο είδα. Σχεδόν όλα ήταν πολύ καλά (Winery Dogs, flying colors θυμάμαι τώρα)
    1 βαθμός
  13. @trolley Το μόνο άλμπουμ όπου αναγράφονται ονομαστικά οι συνθέτες είναι το Astonishing στη μετά Portnoy εποχή.Petrucci και Rudess.Σε όλα τα υπόλοιπα διαβάζεις "music by Dream Theater" και στιχουργός ο τάδε.Δεν ξέρω πώς συμπέρανες ότι έχει γράψει ελάχιστα τραγούδια...Και,όπως ανέφερα προηγουμένως,ο τρόπος που γράφουν τα τραγούδια τους δεν αφήνει χώρο για μόνο έναν ή δύο συνθέτες. H φράση για τον Portnoy σαφώς και εμπεριέχει το στοιχείο της υπερβολής καθώς μιλάμε για ένα γκρουπ που το ομαδικό πνεύμα είναι κάτι σαν trademark...Aπλά το ψυχάκι αυτό είχε τον τελευταίο λόγο για θέματα όπως η παραγωγή,το art direction,το πλάνο ζωντανών εμφανίσεων και κάτι μου λέει ότι τα τελικά arrangements στο στούντιο ήταν δικά του. Για την ιστορία,δύο πολύ σημαντικά γεγονότα... Όταν κυκλοφόρησαν το Falling Into Infinity το 1997 κατόπιν πιέσεων της δισκογραφικής για πιο εμπορικό ύφος,πέρασαν στην πιο δύσκολη περίοδο της καριέρας τους.Το άλμπουμ πήγε άπατο,το fan base ξενέρωσε μέχρι εκεί που δεν πάει και η εταιρία τους πίεζε για ακόμα πιο mainstream ύφος. Και τότε,μάντεψε.Ο Portnoy ήταν αυτός που έδειξε το δάκτυλο στην Εastwest,τους μπουντρούμιασε όλους στα Beartrack Studios και είπε θα γράψουμε και θα παίξουμε αυτό που θέλουμε.Το αποτέλεσμα γνωστό.Kυκλοφόρησαν το Black Album του Prog Metal. Νομίζεις ότι θα ήταν υπερβολή να λέγαμε πως αν δεν ήταν αυτός,ίσως οι DT να είχαν εξελιχθεί σε κάτι διαφορετικό; Και ένα άλλο που δεν είναι ευρέως γνωστό... Μετά το Metropolis II,o LaBrie έπαθε ζημιά στις φωνητικές χορδές.Μεγάλη όμως.Αρκεί να σου πω ότι υπήρχαν σοβαρές σκέψεις για τερματισμό συνεργασίας ακόμα και από τον ίδιο τον τραγουδιστή. Σου ζητάω να μαντέψεις για δεύτερη φορά ποιος ήταν αυτός που κράτησε τον LaBrie στη μπάντα...Άσχετο που σφάζονταν μετά οι δυο τους. Οπότε από τα παραπάνω και μόνο είναι δύσκολο να διακρίνεις ποιος χρωστάει σε ποιον. Υ.Γ.Με χαροποίησε ιδιαίτερα η αναφορά σου στην εισαγωγή του The Count Of Tuscany.Eίναι αυτό ακριβώς που έγραψα.Οποιοδήποτε άλλο συγκρότημα θα είχε πατήσει σε αυτά τα πρώτα επικά λεπτά...Αυτοί είπαν να παίξουν άλλα 17.
    1 βαθμός
  14. Πληροφοριακά, Ο Νίκος έχει μια κιθάρα στην οποία μπορεί να σου τοποθετήσει τους μαγνήτες "κουμπωτούς" απο την πίσω μεριά σε 2' κυριολεκτικά και να τους δοκιμάσεις όλους. Και ούτε να βγαζεις/βαζεις χορδές και pickguard ούτε τίποτα.
    1 βαθμός
  15. ισχύει αυτό που λέει ο Στράτος, αλλά να υπολογίζουμε ότι παίζει σε κιθάρα Antonio de Torres του 1886... ε, να μη χάνει λίγο κούρδισμα η καημένη;
    1 βαθμός
  16. Πρέπει να το γράψω, διότι δεν μπορώ να σταματήσω να το σκέφτομαι: τα πρώτα τριάμιση λεπτά του παρακάτω, είναι life-changing υλικό:
    1 βαθμός
  17. Με επιασαν οι κακιες μου ?
    0 βαθμοί
  18. Όποιος είναι κοντά στον Λάκη να τον βάλει να καθίσει. ?
    0 βαθμοί
  19. Άλλαξα τάστα στην κιθάρα και την παρέλαβα σήμερα. Είχαν φαγωθεί αρκετά, ήταν και χαμηλά (δεν με πολυβόλευαν). Έβαλα ατσάλινα και μου κόστισε 230 (190 εργασία συν το κόστος των υλικών). Παράγγειλα τα jescar fs55090, τα οποία είναι τα αντίστοιχα των dunlop 6105. Είναι αρκετά ψηλά, έχουν αίσθηση jumbo, αλλά είναι πιο λεπτά. Περιττό να πω ότι σκίζουν στην αίσθηση. Βιμπρατα και σηκώματα αέρινα, με βελούδινη αίσθηση, που θα μείνει ανεξίτηλη στον χρόνο.... Ο μάστορας (Κος Λουκάκης από Ηράκλειο), γνωρίζει ότι τα μανίκια μου έχουν τάση να συρικνώνονται, λόγω χαμηλού επιπέδου υγρασίας το καλοκαίρι, και γι' αυτό μου τοποθέτησε τα τάστα σαν να είχε binding το μανίκι. Το μέρος του τάστου που χώνεται μέσα στο ξύλο, είναι κομμένο στα άκρα λίγα χιλιοστά, έτσι ώστε να μην βγαίνει εκτός κατά τη συρρικνωση του ξύλου. Και ένα κλιπακι όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις.... stratdlxampestertest.mp3
    0 βαθμοί
  20. Δεν είναι αυτό, το καουμποηζ είναι ?
    0 βαθμοί
  21. Κοίτα δεν ξέρω αν είσαι ακόμη εδώ μετά από 5 χρόνια. Και εγώ εμπιστεύομαι την γυναίκα μου στα τραγούδια που γράφω αλλά μια φορά ήμασταν στο αυτοκίνητο και έπαιζε SRV.Οταν την ρώτησα που της φαίνεται αυτός ο κιθαρίστας μου απάντησε ότι εγώ είμαι καλύτερος. Από τότε κάτι έσπασε μέσα μου.
    0 βαθμοί
  22. To είδε ένας φίλος μου στο κανάλι και με πήρε τηλέφωνο και μου λέει, τι κάνεις ρε συ, γιατί παίζεις σαν μουρλός και φοράς και τα γυαλιά θα σε πάρουν για ΤΡΕΛΟ? Φτιάξε ένα σοβαρό βίντεο? Δεν ξέρω αν είμαι τρελός ? εσείς το ξέρετε καλύτερα από όλους χαχαχαχχαχαχχχαχαχα? εγώ στο πλαίσιο της δοκιμής και to know us better με τα νέα ηχεία μου και θα ακολουθήσει μάλλον και νέο ζεύγος ακουστικών σύντομα, είπα να τραβήξω το βίντεο και να το δούμε παρέα να μου πείτε απόψεις. Πιο πολύ ο ήχος με ενδιαφέρει και την ώρα που γράφω και γενικά είμαι ευχαριστημένος Έφτιαξα ένα δικό μου multi στο omni και έβαλα ένα patch στο Stylus RMX για ρυθμό και τα arpeggios για fingered ακομπανιαμέντο και σας δίνω και την ευκαιρία να δείτε λίγο real time πείραγμα και performance από ήχους του Roland V-Synth μου. Ένα ακόμα μικρό παράδειγμα συνεργασίας software και hardware σε πραγματικό χρόνο σε ένα minimal setup ικανό όμως να κάνει τα πάντα με περιορισμό μόνο τη φαντασία. ΜΙDI. ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας για τη διασύνδεση μουσικών οργάνων που κάνει εδώ και ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ και την κουτσή Μαρία? μουσικαρά σε στούντιο που πλέον χωράει στη χούφτα. Το MIDI βγήκε δηλαδή όταν κυκλοφόρησε το Rock the Casbah των The Clash και αποτελούν και τα δύο σταθερή αξία και ανεκτίμητη? Απολαύστε όσο αντέξετε και γιατί όχι, ακούω απόψεις.
    0 βαθμοί
  23. 0 βαθμοί
  24. Άντε να βοηθήσω λίγο, γιατί φαίνεται ότι όντως δεν ξέρεις....?
    0 βαθμοί
  25. Θέλεις να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος? Ποιο macbook, ποια κάρτα, ποια stage monitor, ποιο midi foot controller και ποια neural dsp vst plugin? Από εκεί και πέρα, όλα αυτά τα παραπάνω, κάνουν την ίδια δουλειά με το μηχάνημα. Γιατί κάποιος να προτιμήσει να πάρει αυτά αντί για αυτό? Επίσης, θα βγεις live με plugins? Γίνεται, αλλά δεν είναι ούτε πολύ αξιόπιστο, ούτε εύκολα διαχειρίσιμο λόγω latency.
    0 βαθμοί
  26. Και ποιον θες να στείλουμε φίλος? Τον Φακανά?? (που τέτοια τύχη....) Η Eurovision είναι για καλόγουστους ακροατές, για αρχόντους, μην ασχολείσαι...?
    0 βαθμοί
  27. Χαίρομαι φίλε μου, οι περούκες και το μέταλ είναι μεγάλη μου καψούρα απ'όταν άρχισα να ακούω μουσική. Εγώ κάπως βρέθηκα στην τωρινή μου καψούρα. Και τι δε θα 'δινα για να παίζω τέτοια μετά τη δουλειά να ξεχαρμανιάζω.
    0 βαθμοί
  28. Θα μου επιτρέψεις ένα σχόλιο και για αυτή σου την τοποθέτηση...Γενικό και όχι μόνο για τους συγκεκριμένους καλλιτέχνες. Νομίζω ότι αυτό είναι ξεκάθαρα θέμα στατιστικής και δεν έχει να κάνει με "εξόχως βατές στιγμές".Δηλαδή σε ένα παγκόσμιο κοινό ροκ-μέταλ ακροατών πάντα θα υπάρχουν αυτοί που γουστάρουν να παιδεύουν τα αυτιά τους...Μέχρι να πάρουν χαμπάρι τι ακριβώς είναι αυτό που ακούνε.
    0 βαθμοί
  29. ayto θα ηταν τελειο . αλλα δυστηχως ειμαι Λαρισα....
    0 βαθμοί
  30. Αν δωσεις 500 για μακαρονια, φτιανς μια σαλτσουλα μουρλια, βαζεις κ την τελε στο τζακι να καιει για μουντ κ εισαι κομπλε
    0 βαθμοί
  31. Τον γλιτώσαμε τον ανθρωπο απο το να παρει μοντελερ, και τον ρίχνουμε στο βαραθρο με της κιθάρες, ετσΕ? Νέκκωνα, απο την στιγμή που τόλμησες να ανοιξεις αυτο το θρεντ, πρεπει να το βάλεις καλα στο μυαλο σου...θα παρεις κάτι... Κιθαρα, χορδες, πενες, κανα λαμπατέρ, λαμπαδα για το Πασχα...δεν ξερω τι, αλλα ΚΑΤΙ θα παρεις, δεν υπαρχει ελπίδα... ?
    0 βαθμοί
  32. Γιατί τον έχω κ για practice, δεν έχει λάμπες με ημερομηνία λήξης. Επίσης 11 κιλά είναι πιο εύκολος στη μεταφορά (αν κ ο άλλος 20 κιλά, εύκολο τον λέω). Κυρίως όμως βολεύει σε φάση πρόβα στο ένα δωμάτιο, μαζεύουμε πάμε στο δίπλα να παίξουμε, δε χρειάζεται να περιμένω να κρυώσουν οι λάμπες κ να ξαναζεσταθουν. Επίσης, γι'αυτό που παίζω θέλω κυρίως 2 ήχους. Καθαρό με reverb, και στο σόλο clean boost και (σπάνια) λίγο delay. Ακριβώς ότι δίνει ο Κατάνα δηλαδή, οπότε κουβαλάω μόνο ένα footswitch. Με τον Fender πάλι footswitch χρησιμοποιώ μόνο, αλλά εκεί χρησιμοποιώ ως boost το δεύτερο κανάλι σε low gain settings. Και στο στούντιο τον Fender με καλό reverb πετάλι γιατί το μανίσιο είναι λίγο μάπα
    0 βαθμοί
  33. ο Νεκκωνας συνηθως μιλαει για ηχο, οχι για αισθηση κ ομως αυτο που τον χαλαει ειναι το τι ηχο εχει το μηχανημα οταν το παιζει, πραγμα που πιστευω οτι σημαινει πως αυτο που του φταει ειναι η αισθηση. Τι εννοω? Ο ηχος του πλαγκιν απο γιουτιουμπ μια χαρα του αρεσε αλλιως δε θα το επαιρνε. Ακουσε ντεμο με πρησετ ακουσε κ τον ηχο σε μιξη. Ολα κομπλε.. το πηρε Οταν παιζεις με το πλαγκιν κ ο ιδιος ηχος δε σου αρεσει (ειτε ειναι πρησετ, ειτε δικος του)αυτο που τον κανει να νιωθει disconnected, ειναι το latency, τα χαρακτηριστικα αυτα του ηχου που τα αντιλαμβανομαστε ως αισθηση στο χερι κ το ο,τι δεν παιζει με καμπινα. Υπο αυτο το πρισμα, οσο κ να φτιαξει δικο του ηχο, που να του αρεσει να τον ακουει, οταν παιζει παλι δε θα του αρεσει γιατι το latency θα ειναι ιδιο κ το να ακουει απο καμπινα που τοσο εχει συνηθισει (κ γουσταρει) θα λειπει (αρα τι πρησετ, τι δικος του ηχος το ιδιο ειναι) Τωρα frfr συνηθως ειναι καλυτερη λυση κ πιο ενδεδειγμενη, αλλα για πιο ακριβη συμπερασματα λεω cab sim off, τελικος κ καμπινα παραδοσιακια. Κ να περασει κ το preamp του real thing μ'ενα ΑΒ σουιτς απο το ιδιο σεταπ κ μετα τα συμπερασματα του θα ειναι οσο πιο ασφαλη γινεται (... α κ φυσικα καποιος να του φτιαξει τους ηχους του μοντελερ σε αυτη τη διαδικασια) Χρειαζονται ολα αυτα? Οχι. Αλλα οι πιο πολλοι ξερουν τι να περιμενουν απο ενα μοντελερ κ τους φτανει ο ηχος απο μονιτορ. Καποιοι λιγοι παιζουν ετσι (αλλα γραφουν οπως ενδείκνυται, γιατι αν βαζουν μικροφωνο σε τετοιο υβριδικο σεταπ... ειναι παρανοια?). Χρειαζεται στο Νεκκωνα? Για κανενα λογο. Αλλα μονο ετσι θα ειναι σιγουρος για το τι δυνατοτητες ακριβως εχει ενα μοντελερ κ ποσο κοντα μπορει να ερθει στο τι εχει συνηθισει ν'ακουει
    0 βαθμοί
  34. Είναι που δεν πίνεις μπύρες, γι' αυτό. Είναι που δεν πίνεις ουίσκυ, γι' αυτό.
    0 βαθμοί
  35. Το καρύδι τι το ήθελες? Θερίζουν τα εμφράγματα από δαύτο. Πέταξε το να πάει στο διάολο να πάει...? Μπορείς να το αντικαταστήσεις άφοβα με δυο-τρεις επιπλέον μπάλες παγωτού.?
    0 βαθμοί
  36. Τη Σάττι την έχουμε υπεραναλύσει εδώ μέσα τα τελευταία χρόνια. Προσωπικά τη θεωρώ εκπληκτική τραγουδίστρια και τουλάχιστον εφευρετική συνθέτη. Επέλεξε να ακολουθήσει έναν ποπ σταρ δρόμο αλλά ακόμα κι εκεί, σε σχέση με τις λοιπές εγχώριες προσπάθειες που είναι όλες κακέκτυπα, είναι πολλά χιλιόμετρα μπροστά ενώ το αισθητικό αποτέλεσμα είναι ένα εντελώς δικό της μίγμα από διάφορα στοιχεία. Γιουροβύζιον το έχουμε εξαντλήσει επίσης το θέμα. Έχει να ακουστεί ωραίο τραγούδι εκεί από το 1932.
    0 βαθμοί
  37. 60 χρόνια μετά η καταβαράθρωση του ελληνικού ελαφρού. ακούστε εδώ 3 κανονικά θέματα συν εισαγωγή γέφυρα συν μετατροπίες όλα αυτά σε 3.5 λεπτά... Μην πούμε για ενορχήστρωση και ερμηνεία
    0 βαθμοί
  38. Δεν είναι ούτε καν η αρχική. Από προχθές άρχισαν να στέλνουν κομμάτια. Προς όλους Άντε βρε, γράψτε κανένα κομμάτι να στείλουμε. Και μετά ... μαζί θα τα φάμε. EDIT: Ώπα, το βρήκα. Κβαντικέ που χάθηκες τώρα που σε χρειαζόμαστε?
    0 βαθμοί
  39. Μην τα συσχετίζεις αυτά τα πράγματα. Καμία προσφορά δεν κάνουν σε τέτοια μηχανήματα την black Friday. Άμα θες καναψυγείο, κάτι γίνεται. Πάρε ένα case που να ταιριάζει στο μέγεθος.
    0 βαθμοί
  40. Η υπό κατασκευή ακόμη γωνία των synths. Στη προκειμένη φάση έχω πουλήσει ένα 60% των synths που είχα και δε χρησιμοποιούσα αρκετά για να δικαιολογήσω το χώρο που πιάνουν. 'Έχω καταλήξει με αυτό το minimal setup όπου τα hardware synths είναι κατά κύριο λόγο analog monophonic. Αφότου έδωσα το Deepmind, polyphonic synths έχω μόνο VST (με μια εξαίρεση το microfeak στο οποίο κάνω Pads συχνά πυκνά). Πάντως γενικά αλλάζω θέσεις και όργανα συνέχεια ανάλογα με το τι κομμάτι φτιάχνω κτλ. Το επόμενο synth βήμα θα είναι ένα καλό polyphonic analog, δεν έχω καταλήξει ακόμη σε πιο. Αγαπημένα αυτή τη στιγμή είναι Korg MS20 και MiniBrute2S.
    0 βαθμοί
  41. Καμιά φορά η αισθητική και μόνο είναι αρκετή να σε προσελκύσει και να σε κανει να ασχοληθείς Ωραίο το d-beam αλλά πιστευώ δε θα το χρησιμοποιούσα ποτέ, δε με φαντάζομαι... θα μου φαινόταν λες και πάω να σκοτώσω κουνούπι ?
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...