Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      3716


  3. ΑpussyΑ

    ΑpussyΑ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      1576


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      15323


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/29/23 σε όλα

  1. Το πρήξιμο. Από πολλές πλευρές.
    2 βαθμοί
  2. Και ψάχνεσαι για πολυεφφέ? Κρίμα τα χρήματα βρε.
    2 βαθμοί
  3. Χμμμμ.... Η μοντελιν φάση (αναλόγως και το ποιος το κάνει και πως) γίνεται component by component. Διαφορετικες εταιρείες, εχουν διαφορετικές τεχνικές, αυτή που προτιμω εγω τουλάχιστον το κάνει ακριβώς έτσι. Μια προσεγγιση λοιπον ειναι να παρεις τα σχηματικά (ενισχυτή, εφε κοκ) και εφόσον εχεις αλγόριθμους με @@ και όχι @@ αλγόριθμους, είσαι in the ballpark and then some. Μετά ο αρχιερέας εχει τον φυσικο ενισχυτή διπλα διπλα και κάνει οτι adjustments χρειαζονται (βασικα στους αλγοριθμους συνηθως αλλά ποιος ξέρει). Και απο εκει ξεκινουν νωρις νωρις τα blindfold tests, οχι απο τους χρηστες και reviewers. Αυτά για οτιδήποτε άλλο εκτός απο τις καμπίνες (IRs) και τα μικρόφωνα (κάποτε στην συγκεκριμένη εταιρεία, στην προηγουμενη γενιά όταν υπήρχε αυτή η επιλογη, και αυτά ουσιαστικα επιπρόσθετα IRs ηταν, και ακριβώς επειδή ηταν IR επανω σε IR, αλλαξε ρώτα πλευσης) Φυσικά και μπορεις να χρησιμοποιήσεις ενισχυτή χωρίς καμπινα (και προφανως οποιοδήποτε εφέ επίσης χωρις ενισχυτή/καμπινα) αλλά προφανως θα ακουσtει σαν τό-σκα-το-σκα-το-σκα-το-σκα-το-σκα κοκ...actually αυτο μπορει να γινει και με φυσικο ενισχυτή με ακριβώς τα ιδια αισχρα αποτελέσματα (load με line out, attenuator με line out, θυμαμαι το ειχα δοκιμασει στον πλεξι μου με Sequis Motherload Elemental). Ναι, για το τελικό αποτέλεσμα στα modellers γιατι ακριβώς για να μην ακουστει σαν το-σκα, θα πρέπει να βάλεις ένα IR (ή αντι για IR να βάλεις ένα ή δύο φίλτρα, κάπου έχω σημειωσεις και για αυτο, ενδιαφερουσα προσεγγιση, αρχαία θα έλεγα), αλλιως πάμε πάλι στις προηγουμενες παραγράφους. Αν και πάλι υπάρχει και η μεθοδος να βάλεις ενα τελειως flat IR ("TOTALLY FLAT" ονομάζεται, δεν μοντελοποιει τιποτα απολυτως, απλά ειναι λυση αν δεν θέλεις IR αλλα...πρεπει να χρησιμοποιήσεις IR, συνηθως το χρησιμοποιουν οταν θελουν να χρησιμοποιησουν μοντελιν προενισχυτή...ναι, ξερω, inception φάση, προενισχυτης που μοντελοποιεί προενισχυτή)... Νεκκωνα, μείνε οπως εισαι ΛΑΙΜΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ...
    2 βαθμοί
  4. Όλοι λίγο πολύ πάσχουμε από οφτοπικίαση. Αν θεραπευτούμε ποτέ από αυτό θα πιάσουμε αράχνες εδώ μέσα.
    2 βαθμοί
  5. Για το latency υπαρχουν καποιες λυσεις, αν και μπορει να κοστισουν. Για την αισθηση της καμπινας παλι, η μονη λυση ειναι να παιζεις με καμπινα. Το να περιμενεις να παρεις την αισθηση της καμπινας απο τα studio monitor, ειναι ματαιο. Οταν φτιαχνεις το κομματι εχει ενα καποιο πλεονεκτημα βεβαια, διοτι ο ηχος που ακους ειναι ο ηχος που θα εχει το κομματι, οταν ειναι και η φαση καντο-μονος-σου ? και γραφεις τον εαυτο σου, μπορει να πει κανεις οτι ισως ειναι και προτιμοτερο. Αλλα οταν εισαι σε φαση ροκαρω- τζαμαρω- παιζω για να γουσταρω, εκει δεν υπαρχει επαφη, ειναι τελειως διαφορετικη αισθηση.
    2 βαθμοί
  6. ο Νεκκωνας συνηθως μιλαει για ηχο, οχι για αισθηση κ ομως αυτο που τον χαλαει ειναι το τι ηχο εχει το μηχανημα οταν το παιζει, πραγμα που πιστευω οτι σημαινει πως αυτο που του φταει ειναι η αισθηση. Τι εννοω? Ο ηχος του πλαγκιν απο γιουτιουμπ μια χαρα του αρεσε αλλιως δε θα το επαιρνε. Ακουσε ντεμο με πρησετ ακουσε κ τον ηχο σε μιξη. Ολα κομπλε.. το πηρε Οταν παιζεις με το πλαγκιν κ ο ιδιος ηχος δε σου αρεσει (ειτε ειναι πρησετ, ειτε δικος του)αυτο που τον κανει να νιωθει disconnected, ειναι το latency, τα χαρακτηριστικα αυτα του ηχου που τα αντιλαμβανομαστε ως αισθηση στο χερι κ το ο,τι δεν παιζει με καμπινα. Υπο αυτο το πρισμα, οσο κ να φτιαξει δικο του ηχο, που να του αρεσει να τον ακουει, οταν παιζει παλι δε θα του αρεσει γιατι το latency θα ειναι ιδιο κ το να ακουει απο καμπινα που τοσο εχει συνηθισει (κ γουσταρει) θα λειπει (αρα τι πρησετ, τι δικος του ηχος το ιδιο ειναι) Τωρα frfr συνηθως ειναι καλυτερη λυση κ πιο ενδεδειγμενη, αλλα για πιο ακριβη συμπερασματα λεω cab sim off, τελικος κ καμπινα παραδοσιακια. Κ να περασει κ το preamp του real thing μ'ενα ΑΒ σουιτς απο το ιδιο σεταπ κ μετα τα συμπερασματα του θα ειναι οσο πιο ασφαλη γινεται (... α κ φυσικα καποιος να του φτιαξει τους ηχους του μοντελερ σε αυτη τη διαδικασια) Χρειαζονται ολα αυτα? Οχι. Αλλα οι πιο πολλοι ξερουν τι να περιμενουν απο ενα μοντελερ κ τους φτανει ο ηχος απο μονιτορ. Καποιοι λιγοι παιζουν ετσι (αλλα γραφουν οπως ενδείκνυται, γιατι αν βαζουν μικροφωνο σε τετοιο υβριδικο σεταπ... ειναι παρανοια?). Χρειαζεται στο Νεκκωνα? Για κανενα λογο. Αλλα μονο ετσι θα ειναι σιγουρος για το τι δυνατοτητες ακριβως εχει ενα μοντελερ κ ποσο κοντα μπορει να ερθει στο τι εχει συνηθισει ν'ακουει
    2 βαθμοί
  7. Κι εγώ να προσθέσω αν δεν έχεις θέμα κουβαλήματος πρώτα απ'ολα, ενισχυτής+πετάλια είναι καλύτερα και ευκολότερα
    2 βαθμοί
  8. Στράτο, το λέει καθαρά ο ανθρωπος, GASώνει... Το προβλημα με τα μοντελερς κοκ, ειναι οτι αν το παρεις μονο λογω GAS, το πιο πιθανο ειναι να ξενερωσεις μιση ωρα μετα που θα το βάλεις στην πριζα. Αν εχεις σενάρια που να δικαιολογουν την αγορά (τα προβληματα που θελεις να λυσεις, που λεγαμε προηγουμενως) τοτε βαζεις τον πωπό σου κάτω το μαθαινεις, κανεις το βάζεις στο workflow σου και η ζωή συνεχίζεται. Αλλιως, στην μιση ωρα ξενερώνεις (ακριβώς επειδή στην τελική δεν θα σου ελυνε κανενα προβλημα απο την αρχη), το κλεινεις, ανοιγεις την ενισχυτάρα σου, πατάς τις πεταλάρες σου, το βαζεις το μαραφετι αγγελια και το τσιμπας εσυ μιση τιμή assούμε.
    2 βαθμοί
  9. Και οι επιθυμίες σου, γιατί δεν είσαι επαγγελματίας να είναι "ανάγκη" απαραίτητα. Αλλά συγκεκριμένα πράγματα. Μην πεις "θέλω καλά καθαρά", γιατί δεν βγαίνει άκρη. Όρισε τι είναι τα καθαρά στο μυαλό σου, και ποια θεωρείς εσύ καλά. Έχε επίσης υπόψιν σου ότι ότι και να πάρεις δεν θα είναι plug 'n' play. Θα πρέπει να το ρυθμίσεις και να το φέρεις στα μέτρα σου. Για να το κάνεις αυτό, θα πρέπει να μπορείς να χειρίζεσαι κάποιες μεταβλητές με σχετική επάρκεια, όπως συχνότητες (για το eq), sag, saturation, κλπ. Όρεξη να έχεις να ψάχνεις. Αλλά να ξέρεις, ότι δεν υπάρχει απόλυτη αλήθεια.
    2 βαθμοί
  10. Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν να του γράψω κι εγώ. Πραγματικά εξελίσσεται συνεχώς.
    2 βαθμοί
  11. Εξαιρετικό. Έχεις προχωρήσει πολύ και σαν συνθέτης και σαν εκτελεστής.
    2 βαθμοί
  12. Όλες καλές είναι Νέκκονα. Ανάλογα τι θέλει κανείς.
    1 βαθμός
  13. Οκ, δεκτό. Αλλά είναι φοβερές κιθάρες. Γι'αυτό που παίζω και μόνο μιλάω, καθαρά και λίγο drive
    1 βαθμός
  14. Το οτι ενας κιθαριστας σαν εσενα, που παιζει το υφος που παιζεις εσυ τωρα, εχει φαει τοσο ιφλουεσιγκ που πιστευει πως η Γκρετς θα του ειναι πιο χρησιμη απο 537 αλλες επιλογες Απλα, λιτα κ περιεκτικα ? Μονιασμενοι ειμεθα. Θα ερχομουνα αλλα η τρελενγκο αν φυγω θα διαλυσει το σπιτι ασσουμε
    1 βαθμός
  15. Can of worms Νεκκωνα... Can of worms...ας το να πάει στην Βαλχάλα των tele και αυτο, μην ανοιγεις μέτωπα... ???
    1 βαθμός
  16. Α καλά ... Δεν πας να πάρεις κανένα πολυεφφέ καλύτερα?
    1 βαθμός
  17. Αυτο δεν παιζει κανεναν ρολο. Τα μηχανηματα τα εχει οποιος εχει την καψα κ σκαει τα λεφτα. Ειτε εχει πολλα λεφτα, ειτε λιγοτερα αλλα με μεγαλη καψα κ τ'ακουμπαει ολα εκει. Ειτε παιζει καλα, ειτε οχι. Ειτε βγαζει λεφτα απο τη μουσικη, ειτε απο ο,τιδηποτε αλλο
    1 βαθμός
  18. Για μενα τα πραγματα ειναι απλα. Για ηχογραφησεις ενα καλο μοντελερ σου λυνει τα χερια. Αν θες ενα καθαρο ηχο κ τον εχεις βρει απο το σεταπ σου κ με ενα close micing σε νορμαλ εντασεις (ακομα κ στον ιδιο χωρο) καθαρισες.. κατσε στ'αυγα σου Για λαηβ πλεον στο μεγαλυτερο ποσοστο των καταστασεων ενα μοντελερ ειναι προτιμοτερο. Αυτα ειναι τεραστια συν για να τα αγνοησω. Επισης αν ειχα σεταπ παραδοσιακου λαμπατου με πεταλια κ χωρο να τον (ψιλο)ανοιξω, το μοντελινγκ δεν το αναιρει αυτο. Τωρα αν επαιζα αλλου ειδους λαηβ κ ειχα ηδη τον ηχο μου κ η μπαντα τον ηχο της αρα κ τον εξοπλισμο μου, ε θα ειχα κ την ανεση να τα εχω κ τα δυο. Ασε που το μοντελερς μπορει να μου εδινε κ ιδεες για το πως να βελτιωσω κ τι να προσθεσω/αντικαταστησω στο σεταπ. Ασε που μπορει να εκανα υβριδικο σεταπ Δεν υπαρχει για εμενα πραγματικο conflict of interest στους δυο κοσμους
    1 βαθμός
  19. Βρε μαζι σου και οσο δεν σε ενδιαφερει η ηχογραφηση ειναι και η πιο ευκολη λυση, ειλικρινα. Αλλά αν σε ενδιαφερει η ηχογραγηση τι θα κανεις? Θα μικροφωνιάσεις την καμπινα και θα κανεις παλι κυκλους οπως ανεφερε ο @manosx ? Γιατι αν απλά πας να γράψεις ψηφιακα (USB, ή outs σε αλλη καρτα ήχου για καποιον λογο) παλι αυτο που ακους δεν θα ειναι το ιδιο με αυτο που ηχογραφεις. Η λυση εκει είναι εξτρα χρονος, στο τελος της αλυσιδας χωριζεις 2 outputs. Το ενα θα πηγαινει στον τελικο και θα ειναι αυτο που θα ακους οταν παιζεις. Το αλλο θα το ρυθμισεις με το αυτάκι σου να ματσαρει αυτο που ακους οταν παιζεις με τον ενισχυτη, αλλα θα πηγαινει καρφι USB ή εξοδο σε αλλη καρτα ηχου. Γινεται, αλλά διπλος κοπος. Γινεται παντως. Οπως μπορεις να βγάλεις (αναλογως το μοντελο) και αλλα 2 ανεξαρτητα outputs με τελειως διαφορετικο ηχο για το FOH ή για οτι αλλο θελεις. Και ξεχωριστο για ακουστικα αν θελεις, γιατι και εκει θα πρεπει να το ρυθμισεις διαφορετικα για να το ευχαριστιέσαι και να μην ξενερώνεις. Ευελιξια υπαρχει φοβερη, το θεμα ειναι το πως θα το προσεγγισεις το θεμα, ποσο χρονο και κοπο θα σου παρει. Νέκκωνα, stay put ωρέ και μην κανεις τιποτα, μια χαρά εισαι λεμεεεεε...
    1 βαθμός
  20. Mε εντυπωσίασε, δεν μου άρεσε απλά .
    1 βαθμός
  21. Ετσι οπως τα λες ειναι Freedom. Δε θα πρεπει να ξεχναμε οτι αυτη η διαφορα μικροφωνιασμενου εναντιον φυσικου, υπαρχει στον ιδιο ουσιαστικα βαθμο και οταν μικροφωνιαζουμε τον κανονικο ενισχυτη. Δηλαδη ωραια ειναι οταν μπιστας απλα τον ενισχυτη και τζαμαρεις, αλλα οταν ερθει η ωρα να τον γραψεις με το μικροφωνο παλι ασχολεισαι, και αυτο που ακους στο control room δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ακους διπλα στον τσιτωμενο ενισχυτη.
    1 βαθμός
  22. Τέλειο, τέλειο, σούπερ!!! Μπράβο και πάλι George, είσαι θεός!!!!!
    1 βαθμός
  23. Γιώργο, πλέον ποτέ δεν με εκπλήσσεις γιατί έχω ως δεδομένο εδώ και πάρα πολύ καιρό πως είσαι καλλιτέχνης με μεγάλο ταλέντο, γούστο και καλαισθησία. Έτσι θα αρκεστώ να πω πως το απόλαυσα πραγματικά και εύγε. Μόνο στο intro αυτή η άγρια διαμόρφωση της κιθάρας δεν μου αρέσει και ιδιαίτερα όταν μπαίνει στο δεύτερο χρόνο του μέτρου αυτό το τονικό pad γίνεται πολύ rough στο αποτέλεσμα που συνηχούν. Ήθελα να το πω, λεπτομέρεια, μπορεί και να μην συμφωνεί κάποιος άλλος ή και εσύ, σε εμένα χτυπάει λίγο κάπως. Τέλειο, τέλειο, σούπερ!!! Μπράβο και πάλι George, είσαι θεός!!!!!
    1 βαθμός
  24. Για blues-rock.Ωραία καθαρά,γεμάτα με καλή ατάκα.Όχι glassy. Κι ο special στο bridge δεν ξυρίζει.
    1 βαθμός
  25. Άριστο, ατμοσφαιρικότατο, εμπνευσμένο, πολύ καλή απόδοση.
    1 βαθμός
  26. Μου άρεσε το μαφιόζικο mood. Όμορφο άσμα.
    1 βαθμός
  27. Επισης επειδη τον αναφερει ο Νεκκωνας συνεχεια. Ο Κορντυ τι το ιδιαιτερο εχει ο ηχος του? Τον ιδιο ηχο βγαζει μ'ενα πλαγκιν, τον ιδιο με ενα μοντελερ των 200 ευρω τον ιδιο με ενα των 2000. Οχι κατι το ιδιαιτερο. Βasic ηχους, μια χαρα για να γουσταρει να παιξει (κ να υπηρετησουν αυτο που θελει να παιξει φυσικα). Δεν ειναι το νουμερο ενα παραδειγμα οταν σκεφτομαι σουπερ φτιαχτη ηχων σε σιμ (οπως συνηθως ο Todd κ ο Nielsen πχ) Αυτο που ακους στον Κορντυ ειναι το παιξιμο. Το οποιο ειναι Κορντυ. Κ ψαρωνεις κ σου αρεσουν ολα μετα
    1 βαθμός
  28. Όταν έγινε η ψηφοφορία και χωρίς να γίνονται αμέσως γνωστά τα αποτελέσματα, το κοινό ψήφισε 50-50. Το λέω απλά να υπάρχει.
    1 βαθμός
  29. Ο Cordy φτιάχνει τον ίδιο ήχο με τα πάντα, γιατί έχει βρει τον ήχο του. Με όλα τα μαραφέτια καραπράσινος ακούγομαι, δε με σώζει ούτε ένας SLO μες το Abbey Road. Παίζε/γράφε μουσική, μόνο έτσι θα βρεις τον ήχο σου, αλλά και τις ανάγκες σου.
    1 βαθμός
  30. γιατί, καλό είναι
    1 βαθμός
  31. Ρε παίκτη Νέκκωνα, αφού δε σ'αρέσουν τα πσυφία, ούτε σε ήχο, ούτε σε workflow. Τσάμπα παιδεύεσαι ρε φίλε. Βάλε έναν ήχο παίκτη "benchmark" στο μυαλό σου, ή και 2-3, φτιάξε ένα μικρού-μεσαίου μεγέθους pedalboard με αξιόλογα πετάλια για να είσαι στο περίπου μέσα και κάτσε να παίξεις, να το χαρείς. Όλα τ'άλλα είναι για να χαζολογάμε εδώ που κι αυτό έχει τη χάρη του, αλλά ως εκεί.
    1 βαθμός
  32. Ακριβώς γι' αυτό του πρότεινα να δοκιμάσει να φτιάξει ήχο που να τον ενθουσιάζει με plugin. Για να μάθει (ή μη), να πειστεί (ή μη), και να αποφασίσει πιο σοβαρά. Γιατί αν δεν μπορείς να φτιάξεις ηχάρες (και καθαρό και βρώμικο, και κράντσυ, και βάλε ότι θέλεις) με ένα καλό μόντελερ ή ένα καλό plugin, δεν φταίει ούτε το μόντελερ, ούτε το plugin. Προφανώς δεν σου ταιριάζει αυτός ο τρόπος.
    1 βαθμός
  33. Το καρύδι τι το ήθελες? Θερίζουν τα εμφράγματα από δαύτο. Πέταξε το να πάει στο διάολο να πάει...? Μπορείς να το αντικαταστήσεις άφοβα με δυο-τρεις επιπλέον μπάλες παγωτού.?
    1 βαθμός
  34. Αυτά ακριβώς πιστεύω κι εγώ. Νομίζω ότι ο Νέκκονας δεν ξέρει τι ακριβώς θέλει. Άγεται και φέρεται από επιθυμίες και σκέψεις οι οποίες είναι μάλλον στημένες σε λάθος βάσεις. Άκου τον θείο freedom Νέκκονα, και δεν θα βγεις χαμένος.
    1 βαθμός
  35. Της Γκρεητς θα είναι άλλο πράγμα... Υπομονή ?
    1 βαθμός
  36. Όχι ρε. Δελφίνια είναι ?
    1 βαθμός
  37. Μήπως δουλεύεις στον Αρίστο?
    1 βαθμός
  38. Εχω θυμαμαι οτι καποιος εκει, εκανε διαιτα, Δεν μας την δινεις και εμας.?
    1 βαθμός
  39. Κύριε Σπύρο, έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι είσαστε ζημιάρηδες σε αυτό το σπίτι - ζωή να χετε.? Καλή όρεξη!
    1 βαθμός
  40. Μετά θα μπει ολόκληρο το ζώο?
    1 βαθμός
  41. Αυτο ειναι κατα 100 καλυτερο απο του Γιωργη Μπορει να περιμενει λιγο να κυκλοφορησει στα μαγαζα κ να παρει αυτο Η να ρισκαρει (δεν εχω ιδεα για το σαπορτ της εταιρειας) κ να παρει αυτο κ τουλαχιστον σε επιπεδο amp sim να παιζει μπαλα με τα μπιγκ ντογκζ
    1 βαθμός
  42. Εγώ διαφωνώ. Με τρία κουμπιά όλα κι όλα, είναι δύσχρηστο σε live. Θα παλεύει να πάει από preset σε preset, χώρια που δεν θα μπορεί να ενεργοποιεί/απενεργοποιεί ξεχωριστά εφφέ ανά patch real time. Να πάρει κάποιο με αρκετά κουμπιά, που να μπορεί να χειρίζεται τα εφφέ ανά patch ξεχωριστά, και να έχει και γκάζι (expression pedal).
    1 βαθμός
  43. Τοτε πρεπει να παρει αυτο https://www.muziker.gr/hotone-ampero-ii-stomp-10th-anniversary-limited-edition?gclid=Cj0KCQjwhfipBhCqARIsAH9msbndTPFtkeHEM2pegTDaslxl1yq9nvdG2S3mcLVbPqQ0sEK_ciSwwxMaAjaPEALw_wcB Ειναι πανεμορφο σε κοκκινο κ ταιριαζει σε καποιον που του αρεσει το αναλογικο σεταπ Φυσικα πρεπει να παρει κ εναν τελικο κ μια καμπινα με neodymium ηχεια. Για δυο λογους. Τον πρωτο κ το δευτερο ? Ετσι θα ξοδεψει κ λεφτα (που ειναι απαραιτητο αυτην την περιοδο για να σταματησει η φαγουρα του gas) κ θα εχει παρει ενα 100% ψηφιακο μαραφετι για να το στησει με 100% παραδοσιακο τροπο, ωστε μετα να μπορει με σιγουρια να λεει.. σαν τη λαμπα δεν εχει
    1 βαθμός
  44. Εγώ παραγγειλα το ampero mini για τα modulation effects που έχει. Μπορώ να το έχω πρώτο στην αλυσίδα για εφε ή και τελευταίο για delay, reverb και λοιπά εφέ. Θα έχω κάποια λάιβ με συγκεκριμένους ήχους και εφέ. Μπορώ να έχω φορτώσει σε κάθε preset τον ήχο του κομματιού και να κάνω τη ζωή μου ευκολη. Το συνδεω απευθειας σε καθαρό κανάλι ενισχυτή (μου αρέσει να έχω μόνιτορ τον ενισχυτη), ή στον μεικτη. Χωρια που στο σπίτι θα έχω έναν σκασμό νέους ήχους (κυρίως λόγω των effect) ώστε να πειραματιστω και να εμπνευστω.
    1 βαθμός
  45. ωραίο. θα ήθελα όμως να εξελισσόταν και να πήγαινε κάπου
    1 βαθμός
  46. Όχι εδώ ρε συ. Πήγαινε γράψε την ερώτηση στο "Επιστροφή Portnoy στους Dream Theater" και θα σου απαντήσουμε.?
    1 βαθμός
  47. Aν μου εξηγήσεις τι εννοείς με το " Νασβιλ των πληκτρων" θα σου πω. Δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα, και το χρησιμοποιούσα και έξω στα live. Η αίσθηση των πλήκτρων ήταν παρόμοια με του Hammond αλλά δυστυχώς τα πλήκτρα ήταν τύπου πιάνου, όχι waterfall. Νταξ, απ'το να κουβαλάω δύο Hammond στα live και να μου βγαίνει η μέση, το Code61 ήταν προτιμότερο.
    1 βαθμός
  48. Τωρα μη συγκρινουμε ενα τερας σαν το Βασιλη με το Λαμπρη, γιατι θα πεσει ο ουρανος να μας πλακωσει. Κ μιλαω σοβαρα
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...