Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1904


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7698

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4180

    • Αναρτήσεις

      9837


  4. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      757

    • Αναρτήσεις

      13635


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/25/23 σε Track Σχόλια

  1. Πολύ ωραίο όπως πάντα! Δοκίμασε στα τύμπανα να αλλάξεις το απλό ταμπούρο με rimshot γιατί ακούγεται πολύ αδύναμο για αυτό που θέλει να δώσει το beat, κατ'εμέ.
    1 βαθμός
  2. Καλά και γω σαν αυτοδίδακτος ντράμερ δε το ήξερα για χρόνια! Σφάλμα μου που δε το εξήγησα. Στα γρήγορα, είναι όταν η μπαγκέτα αγγίζει ταυτόχρονα τη μεμβράνη και το στεφάνι, στην συγκεκριμένη περίπτωση στο ταμπούρο. Έτσι παίρνεις έναν ήχο-κάρφωμα που ωφελεί τα accents - αυτό σημαίνει ότι το χρησιμοποιούμε κυρίως στα accents. Στα ghost-notes, ή πχ στα μικρά, χαλαρά "ενδιάμεσα" ταμπούρα που δεν σκάνε στο 2 και στο 4 (backbeat), βάζουμε κανονικά χτυπήματα μεμβράνης. Υπάρχει και η τεχνική rimshot στη λάτιν μουσική που τα χρησιμοποιούν για κάθε χτύπημα, αλλά με μικρότερο μέρος της μπαγκέτας (πιο κοντά στο στεφάνι), βγάζοντας ένα πολύ λεπτό αλλά και πάλι κοφτερό ήχο. Επίσης σε είδη όπως η death/black που έχει πολλά basts, πέρα από το gravity blast, εκεί πάλι παίζει μόνο μεμβράνη. Σε περίπτωση που θες να γράψεις death ή latin :P Το κομμάτι ακούγεται καλύτερα νομίζω. Αν δε βαριέσαι κάνε rimshot μόνο τα χτυπήματα στο 2 και 4 (καθαρό backbeat) και βάλε τα σε ψηλότερο velocity, γύρω στο 110. Χτάου!
    0 βαθμοί
  3. Έπρεπε να γοογλάρω να δω τι σημαίνει rimshot και μετά να βρω πως γίνεται στο ΕΖ2. Τελικά, μετακίνησα μια θεση όλες τις αξίες, και άλλαξα ήχο ταμπούρου. Άκου το μια να μου πεις....
    0 βαθμοί
  4. Η διαχείριση πολλών ήχων/arpeggiators/sample loops κλπ είnαι πάντα δύσκολή δουλειά όταν είναι live. Βέβαια ο βαθμός δυσκολίας παίζει ανάλογα με τον αριθμό των ήχων/arpeggiators/sample loops που πρέπει κανείς να διαχειριστεί live. Ο μέγιστος σ'αυτόν τον τομέα παραμένει ο δικός μας Βαγγέλης Παπαθανασίου, το τι έκανε live με αυτό το τερατώδες MIDI σύστημα που είχε είναι για σεμινάριο.
    0 βαθμοί
  5. Σίγουρα έχει αυτά τα θεματάκια που προαναφέρθηκαν, αλλά έχει πολύ ωραίες ιδέες σίγουρα και στέκεται καλά. Εμένα με ενόχλησε πολύ το υπερβολικό compression/limiting που δημιουργείται από την κάσσα, το οποίο ακούγεται σαν να κάνει sidechain σε όλο το backing track, αλλά κυρίως στο μπάσο, και σε πολύ μεγάλο βαθμό.
    0 βαθμοί
  6. Μετανάστρια στην Γερμανία?
    0 βαθμοί
  7. Με ένα ζμπάρο δυο τΡυγώνια το κομμάτι! ? Βασίλη, Στράτο και Δη΄μητρη, σας ευχαριστώ για την ακρόαση! Προφανώς έχετε δίκιο σε όσα λέτε. Γιαυτό και πρόσθεσα άλλον έναν κύκλο σόλο στο τελος, να γίνει λίγο μεγαλύτερο. Πραγματικά, μου αρέσει ακριβώς όπως είναι. "Μουσικά" τα δύο μέρη δεν συνδέονται. Μέσα στο μυαλό μου, βέβαια, δεν συμβαίνει αυτό, καθώς το ένα είναι η συνέχεια του άλλου. Είναι άποψης... Επίσης, δεν υπάρχει κλασική δομή κομματιού. Πιάνω μελωδίες, τις αναπτύσω και μετά πάω στο επόμενο κεφάλαιο. "Λέω" κάποια πράγματα που θέλω να πω, περιγράφω κάποιες καταστάσεις και τέλος. Δεν χρειάζεται πάντα να ακολουθούμε τυπική δομή και περιεχόμενο. Εάν κάτι, απλά, μας ευχαριστεί τότε υπάρχει η επιλογή να σταματήσουμε εκεί, να το "φωτογραφήσουμε", και να μείνει στην ιστορία. Καμιά φορά οι "κανόνες" είναι για να "σπάνε". Όπως και να 'χει ισχύει αυτό που λες.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...