Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/25/23 σε όλα
-
Γενικα, οσο περισσοτερο ειναι εξοικειωμένος κάποιος με το αυθεντικό οργανο, τοσο πιο δυσκολο ειναι να ενθουσιαστει με μια εξομοιωση. Τα workstation τυπου montage εχουν αξιοπρεπη sampled οργανα, αλλα αυτα δεν μπορουν να σταθουν μπροστα στα αυθεντικα. Να δωσουν χρησιμους ηχους ναι, να αντικαταστησουν επακριβως τα αυθεντικα οχι.2 βαθμοί
-
Τι λες να κάνουμε μια επιτροπή να συμφωνήσουμε τους μισθούς τους... Όταν κάποιος βάζει τα έτοιμα λεφτά του για να στήσει μια πρωτοποριακή επιχείριση που δεν έχει προηγούμενο και με μεγάλη αστάθεια, για να παίρνει ενα μισθό που σε εμένα φαίνεται δυσθεώρητος, δεν πρέπει να είναι και σοβαρός επιχειρηματίας και επενδυτής της περιουσίας του αλλά κάποιος με νοοτροπία υπαλλήλου. Αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι που δεν σας κάνει... εντύπωση πως οι δισκογραφικές εταιρίες καλά κρατούν και συνεχίζουν να πνίγουν τα έσοδα των μουσικών.2 βαθμοί
-
Δεν καταλαβαινω τι εννοεις εδω. Το Bandcamp λειτουργει πανω κατω σαν ενα τυπικο δισκαδικο, με τη μονη διαφορα οτι ο καταλογος του δεν προερχεται αποκλειστικα απο τον καταλογο δισκογραφικων εταιρειων αλλα ειναι ανοικτος σε οποιονδηποτε θελει να διακινησει τη δουλεια του. Σαν να μπαινω εγω μεσα στο Ζαχαρια και να του λεω, "συγνωμη κυριε, μπορω να βαλω το CD μου εκει στο ραφι διπλα στους Τζεθρο Tουλ? Δωσε μου 4 ευρω, βαλτο να πουληθει 5 και το κερδος δικο σου" και να μου πει βεβαιως κυριε περαστε. Ο Ζαχαριας δε θα το κανει αυτο, επειδη δεν εχει ορεξη να πληρωνει να αγοραζει εμπορευμα ανευ αξιας μονο και μονο για να του γεμισει το μαγαζι με μαλακιες που θα μεινουν απουλητες - το Bandcamp δε, ως online και μονο πλατφορμα που δεν στοκαρει υλικο εμπορευμα (αν και το εμπορευεται) εχει μεγαλυτερο περιθωριο να του μενουν "στο ραφι" δισκοι. Προφανως τους επιφερει ενα κοστος αυτο αλλα οπως εχει φανει ειναι ενα κοστος priced in στο μοντελο τους - το κοστος της διαδυκτιακης "εμπορευματικης φυρας" ειναι μικροτερο απο το κερδος που τους επιφερουν οι πωλησεις τους, οι οποιες ειναι στα επιπεδα που ειναι σε μεγαλο βαθμο λογω της "everyone welcome, minimal commission sales, support indie artists" πολιτικης της επιχειρησης. Ουδεποτε δουλευε για την ψυχη της μανας του το bandcamp. Aν εγω πουλαω το δισκο μου 5 ευρω χερι χερι σε φιλους και γνωστους και τον "δωσω" και στο bandcamp να τον πουλησει για 5 ευρω, για καθε αντιτυπο που πωλειται στην πλατφορμα δε θα παρω ενα 5ευρω πισω, κρατανε προμηθεια επι των πωλησεων οι ανθρωποι. Mια χαρα business model εχουν οπως φαινεται, η επιχειρηση ηταν κερδοφορα επι σειρα ετων και το valuation της οταν την αγορασε η Epic ηταν αναλογο της κερδοφοριας της. https://www.fastcompany.com/90951664/bandcamp-spotify-vinyl-renaissance#:~:text=But within this discrepancy lies,no new funding since 2010. https://www.ft.com/content/2d216328-b006-4237-8e77-aed1bde712b6 Απο εκει και περα, δεν ξερω ποσοι εδω, ισως και (να με συμπαθατε) λογως της μεγαλυτερης ηλικιας, γνωριζετε τι εστι Epic Games και το πως δρα ο Tim Sweeney, ειδικα οταν προκειται για βιαια company acquisitions, εδω και δεκαετιες στο gaming industry. Παρακολουθησε κανενας απο κοντα την προσφατη δικαστικη διαμαχη της Epic με την Apple, υπαρχει καποιο context για το τι συνεβη? Μιλαμε για τραγελαφικα σκηνικα. Η διαδρομη που ακολουθησε το Bandcamp απο την ωρα που ανακοινωθηκε η πρωτη εξαγορα της απο την Epic ηταν προδιαδεγραμμενη και εχει ελαχιστα να κανει με την εταιρεια και το προιον της αυτο καθ'αυτο. Ηταν ενα bargaining chip (λεμε τωρα) υπερ της Epic στη συγκεκριμενη διαμαχη με την Apple λογω του μοντελου πληρωμων που χρησιμοποιουσε, το αν πουλουσε indie δισκους η περσικα χαλια ηταν δευτερευον. Ουδεποτε ενδιεφερε την Εpic να το τρεξει σαν επιχειρηση, ποσο μαλλον κερδοφορα - ετσι και αλλιως ηταν ψιχουλα για αυτους. Επι εναμιση χρονο they ran it to the ground και με το που εληξε η δικαστικη διαμαχη (στην οποια τον ηπιανε πανηγυρικα) το βγαλανε στο σφυρι. Προφανως και οποιος και να το αγοραζε πλεον θα εμπαινε μεσα με το χασαπομαχαιρο, η εταιρεια τελουσε υπο πληρες μπαχαλο για μηνες.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Άκουσα το πρώτο ενάμισι λεπτό. Και έχω να πω ότι συνειδητοποίησα ότι δεν μου λείπει το (φανταστικό) συγκεκριμένο hardware αλλά η ικανότητα του συγκεκριμένου παίκτη. Ας έπαιζα τα μισά και ας είχα μόνο ένα "μποτέμπι", μια χαρά θα μου ήταν. Και το λέω σοβαρά: πολλές φορές βλέπω αντίστοιχα βίντεο και τελικά με τραβάει το ΤΙ παίζουν, το ΠΩΣ το παίζουν και όχι το ίδιο το μουσικό όργανο. Απλά το λέω, τροφή για σκέψη (που με κάνει να νιώθω καλύτερα όταν δεν δίνω τα χρήματά μου σε εξοπλισμό). Πες το και εκλογίκευση :-)1 βαθμός
-
Πολύ ωραίο όπως πάντα! Δοκίμασε στα τύμπανα να αλλάξεις το απλό ταμπούρο με rimshot γιατί ακούγεται πολύ αδύναμο για αυτό που θέλει να δώσει το beat, κατ'εμέ.1 βαθμός
-
Εδώ είμαι βρε dim. Αλλά τι να πω για την Μπεζαντάκου της Αμερικής? Καλά είπε. Κάνε μας δύο τους ξενέρωτους ... Και που ξέρεις εσύ φίλως αν είχαν το ίδιο όνομα με τον ανηψιό του?1 βαθμός
-
Για να δούμε λίγο τα παραπάνω δεδομένα. 4.2 δις σε 14 χρόνια, είναι ένας μέσος όρος 300 εκατομμύρια τον χρόνο. Για έναν leader στην συγκεκριμένη αγορά, με ετήσιο περσινό τζίρο 12 δις, τα 300 εκατομμύρια (τον χρόνο) είναι το 0.025 του περσινού τζίρου. Δεν ξέρω τον τζίρο των προηγούμενων ετών, αλλά δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα μεγάλο το ποσοστό. Φυσικά όλα αυτά είναι απλά νούμερα, αν δεν δει κάποιος τους ισολογισμούς, δεν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα. EDIT: Δεν γνωρίζουμε πχ αν στον τζίρο συμπεριλαμβάνεται και το 70% που πάει στις δισκογραφικές (αν φαίνονται σαν προμηθευτές). Τότε είναι τεράστιο το ποσοστό της ζημιάς, γιατί αν στα 12 δις, το 70% πάει σε προμηθευτές μένουν 3.6 δις, και τα 300 εκατομμύρια είναι πολύ μεγάλη ζημιά. Δεν ξέρουμε μικτό και καθαρό περιθώριο κέρδους, κλπ. .... στήθηκε μια εταιρεία, με τέτοιο business plan, που να την κάνει ζημιογόνα από την πρώτη χρήση της και μέχρι τώρα (14 χρόνια μετά). Δηλαδή αυτοί ήταν τόσο άσχετοι? Τις ταμειακές ροές δεν τις εξέτασαν καθόλου? Τον πιθανό δανεισμό (δεν ξέρω αν υπάρχει)? Και συνεχίζουν να εφαρμόζουν το ίδιο αποτυχημένο μοντέλο 14 χρόνια, και σκέφτονται τώρα πώς να αλλάξουν κάτι? Δεν με καλύπτει αυτό.1 βαθμός
-
Πολύ φοβάμαι ότι κανείς δεν θα μπορεί να σου πει, γιατί δεν ξέρει αν θα ταιριάζει στο neck pocket κατά πρώτον, και αν θα ταιριάζουν οι τρύπες για τις βίδες κατά δεύτερον. Μπορεί όμως να κάνω λάθος. Δεν είμαι και πολύ fender fan.1 βαθμός
-
ΟΚ. Αρα οι ιδιοκτήτες του bandcamp ειδαν το μασούρι που κουναγε η epic, πηραν τα λεφτα και ετρεξαν, και να πανε στο διαλα και οι καλλιτεχνες και οι δισκοι τους. Τι να κανουμε, ετσι ειναι η ζωη.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Παρα το ότι είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα στον κόσμο του streaming, το Spotify δεν έχει κέρδος ούτε ένα ευρώ. Οπότε τι αποδίδει το Spotify στους κατόχους των δικαιωμάτων, σκέφτηκα βλέποντας το παρακάτω βίντεο; Απο την ίδρυση του το 2009, κάθε χρονιά ήταν ζημιογόνος με σύνολο ζημιάς μέχρι το 2023 τα 4.2 δις ευρώ. Για μια εταιρία που έχει φέρει την επανάσταση στη δισκογραφία και τον τρόπο που ακούμε μουσική πλέον και που την προηγούμενη χρονιά έκανε τζίρο σχεδόν 12 δις, θα περίμενε κανείς οι επενδυτές και ο ιδρυτής του Εκ να κολυμπούν στο θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ. Δυστυχώς για εκείνους όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Το 2021 το Spotify κατείχε την πρώτη θέση στην αγορά καλύπτοντας το 31% με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές να ακολουθούν. 15% η Apple Music, 13% Amazon Music, 13% Tencent Music, 8% Youtube Music κ.α. Για κάθε ευρώ που βγάζει απο το streaming της μουσικής σχεδόν τα 2/3 αποδίδονται στους ιδιοκτήτες των δικαιωμάτων τους αφήνοντας στην εταιρία το 1/3 για να διαχειριστεί τα ομολογουμένως σοβαρά έξοδα του σε έρευνα και ανάπτυξη, πωλήσεις και μάρκετινγκ, διοικητικά και φόρους. Όλα αυτά δημοσιεύονται αφού η εταιρία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο και ενημερώνει τους επενδυτές. Το αποτέλεσμα είναι να μπαίνει μεσα κάθε χρονιά χωρίς να κάνει το παραμικρό κέρδος. Θα μπορούσε να αυξήσει ίσως τη συνδρομή του που είναι 10.99/μήνα αλλά θα ξεχώριζε απο τον ανταγωνισμό που έτσι κι αλλιώς προσφέρει το streaming σαν πακέτο με άλλες υπηρεσίες όπως video κ.α. (Youtube, Apple, Amazon). Το πρόβλημα λοιπόν ξεκινάει απο το μεγάλο μερίδιο που αποδίδει το Spotify στους κατόχους των δικαιωμάτων. Ποιοι είναι αυτοί θα μου πείτε… Πρόκειται για τους Big 3: Sony, Warner, Universal που κατέχουν το 70% της δισκογραφημένης μουσικής και το 60% του publishing παγκοσμίως. Οι εταιρίες αυτές υπογράφοντας καλλιτέχνες για να δισκογραφήσουν/προωθήσουν τη μουσική τους, ορίζουν στα συμβόλαια πως αυτή τους ανήκει. Είναι λοιπόν μέσω αυτών των τριών μεσαζόντων που αποδίδονται στους καλλιτέχνες τα όποια ποσοστά έχουν συμφωνηθεί στο συμβόλαιο τους και όχι απευθείας απο το Spotify. Απο τα 0,70 για κάθε 1 ευρώ που αποδίδονται στους Big 3, κάποιο άλλο μικρότερο ποσοστό καταλήγει σε δημιουργούς με αποτέλεσμα κάποιοι να διαμαρτύρονται και να γκρινιάζουν κατά του… Spotify. Το Spotify προσπαθεί να βρει εναλλακτικούς τρόπους να κερδοφορίσει όπως με την παραγωγή podcasts που του ανήκουν και το ίδιο θα μπορούσε να κανει και στη μουσική. Θα μπορούσε να κάνει ότι το Netflix π.χ. κάνοντας δικές του παραγωγές με κατευθείαν σχέση με τον καλλιτέχνη και πολύ μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και για τους δύο, χωρίς μεσάζοντα. Αν δεν είχε αναγκαστεί να δεχτεί τον όρο που της το απαγορεύει, στη συμφωνία με τους Big 3. Χωρίς το ρεπερτόριο αυτό δεν θα μπορούσε να υπάρξει η πλατφόρμα που βρίσκει κανείς ότι μουσική έχει κυκλοφορήσει και γι αυτό αναγκάστηκε να δεχτεί έναν τέτοιο όρο. Το θέμα είναι πόσο θα αντέξει ακόμα το Spotify. Πόσο θα το στηρίξουν ακόμα οι επενδυτές χωρίς να έχουν το παραμικρό κέρδος. Το βλέπω να εξαγοράζεται απο κάποιο κολοσσό (Microsoft?) που θα το προσφέρει σαν έξτρα υπηρεσία σε συνδυασμό με τα προϊόντα του. Εν τω μεταξύ προσπαθεί να κρατά το ενδιαφέρον παραμένοντας στην κορυφή του ανταγωνισμού, μπας και σκεφτούν κάποια άλλη λύση. Θα δούμε. Δεν είναι λοιπόν πάντα κακό το προφανές. Τα ποσοστά του Spotify για τα δικαιώματα αποδίδονται. Τόσα που το βουλιάζουν. Όμως αλλού πάνε.0 βαθμοί
-
Τα γλέντησα,τα πούλησα ,έβγαλα και κάτι παραπάνω,ήρθαν άλλες ανάγκες και πούλησα και ..ξέχασα.Αλλά που και που δαγκώνομαι...? εγώ ήμουν...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ναι, ο Portnoy ήταν ήδη όνομα όταν έφυγε απ'τους DT, χάρη στην παρουσία του φυσικά στην συγκεκριμένη μπάντα. Εγώ απλά θεωρώ πιο ποιοτικές/σημαντικές τις δουλειές που έκανε με άλλους παρά αυτές που έκανε με τους DT. Περί ορέξεως, Moog....? Έλα ρε, που το θυμήθηκες? Έχω τα δύο πρώτα, αλλά δεν τα έχω ξανακούσει εδώ και αρκετά χρόνια. Καλα που μου τους θύμησες να τα περάσω και στο PC.0 βαθμοί
-
Θα διαφωνήσω κυρίως για το Scenes... και το 1ο μέρος του Six degrees... Το 1ο O.S.I. φοβερός δίσκος0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ πάντως και πίσω στις αρχές των '80s, αν δεν μου αγόραζαν το Yamaha PSR70 και με άφηναν ακόμα ένα μήνα με το...αερόφωνο αρμόνιο που μου είχαν φέρει, όχι synths δεν θα είχα σήμερα, ούτε kazoo δεν θα έπαιζα.?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
o γιός του εδώ είπε ότι θα ανεβάσει κάποια στιγμή και τα τρία0 βαθμοί
-
Αυτα καλο ειναι να γινονται! Τωρα το μονο που μενει ειναι να γυρισει ο Sherinian, να γυρισει ο Πετρουτσι στην Ibanez κ ν'αλλαξουνε τραγουδιστη! ? Τελοςπαντων η επιστροφη του σωστου Mike ειναι μια καλη αρχη! ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλά και γω σαν αυτοδίδακτος ντράμερ δε το ήξερα για χρόνια! Σφάλμα μου που δε το εξήγησα. Στα γρήγορα, είναι όταν η μπαγκέτα αγγίζει ταυτόχρονα τη μεμβράνη και το στεφάνι, στην συγκεκριμένη περίπτωση στο ταμπούρο. Έτσι παίρνεις έναν ήχο-κάρφωμα που ωφελεί τα accents - αυτό σημαίνει ότι το χρησιμοποιούμε κυρίως στα accents. Στα ghost-notes, ή πχ στα μικρά, χαλαρά "ενδιάμεσα" ταμπούρα που δεν σκάνε στο 2 και στο 4 (backbeat), βάζουμε κανονικά χτυπήματα μεμβράνης. Υπάρχει και η τεχνική rimshot στη λάτιν μουσική που τα χρησιμοποιούν για κάθε χτύπημα, αλλά με μικρότερο μέρος της μπαγκέτας (πιο κοντά στο στεφάνι), βγάζοντας ένα πολύ λεπτό αλλά και πάλι κοφτερό ήχο. Επίσης σε είδη όπως η death/black που έχει πολλά basts, πέρα από το gravity blast, εκεί πάλι παίζει μόνο μεμβράνη. Σε περίπτωση που θες να γράψεις death ή latin :P Το κομμάτι ακούγεται καλύτερα νομίζω. Αν δε βαριέσαι κάνε rimshot μόνο τα χτυπήματα στο 2 και 4 (καθαρό backbeat) και βάλε τα σε ψηλότερο velocity, γύρω στο 110. Χτάου!0 βαθμοί
-
Έπρεπε να γοογλάρω να δω τι σημαίνει rimshot και μετά να βρω πως γίνεται στο ΕΖ2. Τελικά, μετακίνησα μια θεση όλες τις αξίες, και άλλαξα ήχο ταμπούρου. Άκου το μια να μου πεις....0 βαθμοί
-
Δεν εννοούσα κάτι τέτοιο. Απλά στις δύσκολες περιόδους, μπορεί να είχαν κάποια "οικονομική βοήθεια από κάποιον" ο οποίος να προσέβλεπε σε μελλοντική "σύσφιξη σχέσεων" για τους δικούς του λόγους (πχ τεράστιο δίκτυο). Δεν εννοούσα τίποτα Follie Follie καταστάσεις. EDIT: Όπως και να έχει, παιδιά υποθέσεις κάνω μόνο.0 βαθμοί
-
Μιμη λες ιμενα τετχια. Αλλους ανιγ τα θρεντζ για παρτιτς0 βαθμοί
-
Καλά, άμα πιάσουμε και την Ντενίση, γεμίσαμε Μιμές ασούμε.0 βαθμοί
-
Βλέπω τον τίτλο και μπαίνω κι εγώ, σκεπτόμενος "ρε μπας και πόσταραν κάνα παλιό πρωτοσέλιδο της 'Αυριανής' με την Μιμή, ή καμιά αδημοσίευτη τόπλες φωτό της", αλλά τζίφος, πάλι για κιθάρες μιλάνε...?0 βαθμοί
-
Αν τη δει με καμιά tele, μπορεί να του 'ρθει κατακούτελα. Δεν ξέρεις...0 βαθμοί
-
Καλα βρε Φιουζιε... Το καταλαβαινω να μη σ'αρεσει... Αλλα Μπεζεντακου? Μπεζεντακου? Ε οχι...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ναι το θυμαμαι κ το αλλο θρεντ αγαπης πριν καμποσο καιρο ? Κ μπηκε αν θυμαμαι καλα ο ξενερωτος ο LK κ ειπε οτι δεν του αρεσει..0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εμενα αυτο που με χαλασε πιο πολυ απο ολα ειναι οι στιχοι. Ειναι ψιλοκατορθωμα να ειναι τοσο απλοικοι και ταυτοχρονα τοσο χαλια συντακτικα. Αν το γυρισετε σε Ελληνικα, θα ανεβειτε αυτοματα 100 σκαλες.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Yamaha Montage m8x vs Roland Fantom vs Yamaha Montage vs Korg Nautilus vs Kurzweil k2700 Ένα 21-λεπτο συγκριτικό βίντεο χωρίς να ακουστεί νότα.? Εξηγεί όμως τις βασικές διαφορές όλων των παραπάνω synths. Ο μπρούκλης τα έχει όλα σε 88-key versions, και δεν είναι τα μοναδικά στον χώρο.?0 βαθμοί
-
Α οκ δεκτο - αυτο το κατανοω, ισως και εν μερει συμμεριζομαι. Νομιζα αναφεροσουν καθαρα στην επιχειρηματικη φιλοσοφια του Bandcamp, i.e. "δεν καταλαβαινω πως μπορει να νομιζαν οι του Bandcamp οτι το μοντελο τους ειναι επιχειρηματικα βιωσιμο". Aν δεις τα μασουρια του Sweeney καταλαβαινεις τον πειρασμο. Για να δεις αυτο το σκηνικο εν πραξη καθε τρεις και λιγο, με τον ιδιο πρωταγωνιστη μαλιστα, μπορεις να κοιταξεις στα deals που κανει ο Sweeney με μικρα indie game developers ωστε να εχει την αποκλειστικη διανομη τους στο Epic Store. H Epic πληρωνει τοσο δυσθεωρητα ποσα για exclusive distribution rights που πλεον το επιχειρηματικο μοντελο για ενα φιλοδοξο μικρο gaming studio ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να μην περιλαμβανει ενα exclusive time-limited distribution deal με την Epic, ειναι ο ορισμος του "an offer you can't refuse". Τα λεφτα που δινουν δεν βγαζουν κανενα νοημα, μιλαμε για ποσα τα οποια δε θα παρουν πισω ουτε αν αγορασει το game καθε ανθρωπος στον πλανητη, νουμερα που δεν βγαινουν με κανενα επιχειρηματικο υπολογισμο που εχει επαφη με την πραγματικοτητα. Kαι μη πιασουμε καν τα δωρεαν giveaway. Για να καταλαβεις γιατι (και ΠΩΣ) μπορει να λειτουργει ετσι ο Sweeney πρεπει να γνωριζεις δυο πραγματα.Πρωτων, η Epic εχει στη διαθεση της δυο ΔΥΣΘΕΩΡΗΤΑ κερδοφορα cash cows: την Unreal Engine και το Fortnite. Μιλαμε για δυο προιοντα που εχουν φτασει σε τετοια επιπεδα κορεσμου της αγορας τους που δεν βλεπεις πουθενα αλλου, το Fortnite δε μπορει να μεγαλωσει πλεον γιατι δεν υπαρχουν αρκετα 8-15 year olds στον πλανητη με προσβαση σε PC, οσα εχουν παιζουν ηδη, εχουμε ξεμεινει απο αγοραστικο κοινο γιατι το εχουμε πιασει ΟΛΟ ΛΕΜΕ. Οι δυο αυτες πηγες εισοδηματος δινουν στην Epic μια τρομερη ευχαιρια να "καει λεφτα" δεξια και αριστερα. Δευτερον, διακαες motivation του Sweeney ειναι η προσωπικη του κοντρα με τον Gabe Newell της Valve, ο ανθρωπος ειναι ταγμενος στο να σπασει το μονοπωλιο του Steam επι pc gaming αγορας και ειναι διατεθειμενος (και το εχει δηλωσει πολλακις) να καψει δυσθεωρητα ποσα στο Epic Games Store, να μη δουν κερδος απο το κομματι αυτο της εταιρειας ουτε τα τρισσεγγονα του φτανει ΚΑΠΟΤΕ να καταφερει να φαει το EGS εστω και ενα μικροσκοπικο κομματι της πιτας του Gabe. Μεχρι στιγμης τα παει εξαιρετικα με το πρωτο, εχει κανει χασουρες που θα καναν τον πιο κατεστραμμενο τζογαδορο να ντραπει, οχι και τοσο με το δευτερο - το market cap τους παραμενει για γελια. To modus operandi της Epic ειναι γνωστο τοις πασι παρακολουθουν τον χωρο, το τι εκανε με το Bandcamp δεν ηταν τιποτε νεο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Με ένα ζμπάρο δυο τΡυγώνια το κομμάτι! ? Βασίλη, Στράτο και Δη΄μητρη, σας ευχαριστώ για την ακρόαση! Προφανώς έχετε δίκιο σε όσα λέτε. Γιαυτό και πρόσθεσα άλλον έναν κύκλο σόλο στο τελος, να γίνει λίγο μεγαλύτερο. Πραγματικά, μου αρέσει ακριβώς όπως είναι. "Μουσικά" τα δύο μέρη δεν συνδέονται. Μέσα στο μυαλό μου, βέβαια, δεν συμβαίνει αυτό, καθώς το ένα είναι η συνέχεια του άλλου. Είναι άποψης... Επίσης, δεν υπάρχει κλασική δομή κομματιού. Πιάνω μελωδίες, τις αναπτύσω και μετά πάω στο επόμενο κεφάλαιο. "Λέω" κάποια πράγματα που θέλω να πω, περιγράφω κάποιες καταστάσεις και τέλος. Δεν χρειάζεται πάντα να ακολουθούμε τυπική δομή και περιεχόμενο. Εάν κάτι, απλά, μας ευχαριστεί τότε υπάρχει η επιλογή να σταματήσουμε εκεί, να το "φωτογραφήσουμε", και να μείνει στην ιστορία. Καμιά φορά οι "κανόνες" είναι για να "σπάνε". Όπως και να 'χει ισχύει αυτό που λες.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Συνήθως βλέπεις τα κουμπιά και την οθόνη μόλις καθίσεις μπροστά τους. Από τις φωτογραφίες που είναι τραβηγμένες από άλλες γωνίες δεν μπορείς να καταλάβεις ακριβώς τι γίνεται. Τσέκαρε δύο pics που μόλις τράβηξα, όταν κάθομαι να παίξω βλέπω τα πάντα και έχω πρόσβαση στα πάντα. Από άλλη γωνία όμως πολλά δεν φαίνονται. Στη συγκεκριμένη βάση βέβαια έχω κάνει και μια πατέντα, έχω βγάλει τις δύο τελευταίες μπάρες που πάνω τους στηρίζονται τα Hydrasynth/Wavestate/Mininova και τις έχω βάλει στις πίσω κάθετες μπάρες (κανονικά βρίσκονται στις μπροστινές κάθετες μπάρες), έτσι τα πάνω synths βρίσκονται πίσω από το κάτω/main synth (MODX) με αποτέλεσμα να φαίνονται πολύ καθαρότερα τα panels και οι οθόνες τους και δεν καλύπτουν πλέον τον μισό χώρο πάνω από το MODX. Όσοι έχετε Jaspers βάσεις ή τύπου Jaspers, τσεκάρετε αυτό το tip, το setup σας θα γίνει πολύ πιο λειτουργικό.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00