Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6241


  3. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11715


  4. mpamps

    mpamps

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1426


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/25/23 σε όλα

  1. Γενικα, οσο περισσοτερο ειναι εξοικειωμένος κάποιος με το αυθεντικό οργανο, τοσο πιο δυσκολο ειναι να ενθουσιαστει με μια εξομοιωση. Τα workstation τυπου montage εχουν αξιοπρεπη sampled οργανα, αλλα αυτα δεν μπορουν να σταθουν μπροστα στα αυθεντικα. Να δωσουν χρησιμους ηχους ναι, να αντικαταστησουν επακριβως τα αυθεντικα οχι.
    2 βαθμοί
  2. Τι λες να κάνουμε μια επιτροπή να συμφωνήσουμε τους μισθούς τους... Όταν κάποιος βάζει τα έτοιμα λεφτά του για να στήσει μια πρωτοποριακή επιχείριση που δεν έχει προηγούμενο και με μεγάλη αστάθεια, για να παίρνει ενα μισθό που σε εμένα φαίνεται δυσθεώρητος, δεν πρέπει να είναι και σοβαρός επιχειρηματίας και επενδυτής της περιουσίας του αλλά κάποιος με νοοτροπία υπαλλήλου. Αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι που δεν σας κάνει... εντύπωση πως οι δισκογραφικές εταιρίες καλά κρατούν και συνεχίζουν να πνίγουν τα έσοδα των μουσικών.
    2 βαθμοί
  3. Δεν καταλαβαινω τι εννοεις εδω. Το Bandcamp λειτουργει πανω κατω σαν ενα τυπικο δισκαδικο, με τη μονη διαφορα οτι ο καταλογος του δεν προερχεται αποκλειστικα απο τον καταλογο δισκογραφικων εταιρειων αλλα ειναι ανοικτος σε οποιονδηποτε θελει να διακινησει τη δουλεια του. Σαν να μπαινω εγω μεσα στο Ζαχαρια και να του λεω, "συγνωμη κυριε, μπορω να βαλω το CD μου εκει στο ραφι διπλα στους Τζεθρο Tουλ? Δωσε μου 4 ευρω, βαλτο να πουληθει 5 και το κερδος δικο σου" και να μου πει βεβαιως κυριε περαστε. Ο Ζαχαριας δε θα το κανει αυτο, επειδη δεν εχει ορεξη να πληρωνει να αγοραζει εμπορευμα ανευ αξιας μονο και μονο για να του γεμισει το μαγαζι με μαλακιες που θα μεινουν απουλητες - το Bandcamp δε, ως online και μονο πλατφορμα που δεν στοκαρει υλικο εμπορευμα (αν και το εμπορευεται) εχει μεγαλυτερο περιθωριο να του μενουν "στο ραφι" δισκοι. Προφανως τους επιφερει ενα κοστος αυτο αλλα οπως εχει φανει ειναι ενα κοστος priced in στο μοντελο τους - το κοστος της διαδυκτιακης "εμπορευματικης φυρας" ειναι μικροτερο απο το κερδος που τους επιφερουν οι πωλησεις τους, οι οποιες ειναι στα επιπεδα που ειναι σε μεγαλο βαθμο λογω της "everyone welcome, minimal commission sales, support indie artists" πολιτικης της επιχειρησης. Ουδεποτε δουλευε για την ψυχη της μανας του το bandcamp. Aν εγω πουλαω το δισκο μου 5 ευρω χερι χερι σε φιλους και γνωστους και τον "δωσω" και στο bandcamp να τον πουλησει για 5 ευρω, για καθε αντιτυπο που πωλειται στην πλατφορμα δε θα παρω ενα 5ευρω πισω, κρατανε προμηθεια επι των πωλησεων οι ανθρωποι. Mια χαρα business model εχουν οπως φαινεται, η επιχειρηση ηταν κερδοφορα επι σειρα ετων και το valuation της οταν την αγορασε η Epic ηταν αναλογο της κερδοφοριας της. https://www.fastcompany.com/90951664/bandcamp-spotify-vinyl-renaissance#:~:text=But within this discrepancy lies,no new funding since 2010. https://www.ft.com/content/2d216328-b006-4237-8e77-aed1bde712b6 Απο εκει και περα, δεν ξερω ποσοι εδω, ισως και (να με συμπαθατε) λογως της μεγαλυτερης ηλικιας, γνωριζετε τι εστι Epic Games και το πως δρα ο Tim Sweeney, ειδικα οταν προκειται για βιαια company acquisitions, εδω και δεκαετιες στο gaming industry. Παρακολουθησε κανενας απο κοντα την προσφατη δικαστικη διαμαχη της Epic με την Apple, υπαρχει καποιο context για το τι συνεβη? Μιλαμε για τραγελαφικα σκηνικα. Η διαδρομη που ακολουθησε το Bandcamp απο την ωρα που ανακοινωθηκε η πρωτη εξαγορα της απο την Epic ηταν προδιαδεγραμμενη και εχει ελαχιστα να κανει με την εταιρεια και το προιον της αυτο καθ'αυτο. Ηταν ενα bargaining chip (λεμε τωρα) υπερ της Epic στη συγκεκριμενη διαμαχη με την Apple λογω του μοντελου πληρωμων που χρησιμοποιουσε, το αν πουλουσε indie δισκους η περσικα χαλια ηταν δευτερευον. Ουδεποτε ενδιεφερε την Εpic να το τρεξει σαν επιχειρηση, ποσο μαλλον κερδοφορα - ετσι και αλλιως ηταν ψιχουλα για αυτους. Επι εναμιση χρονο they ran it to the ground και με το που εληξε η δικαστικη διαμαχη (στην οποια τον ηπιανε πανηγυρικα) το βγαλανε στο σφυρι. Προφανως και οποιος και να το αγοραζε πλεον θα εμπαινε μεσα με το χασαπομαχαιρο, η εταιρεια τελουσε υπο πληρες μπαχαλο για μηνες.
    2 βαθμοί
  4. Τι ταινία κι αυτή...?
    1 βαθμός
  5. Άκουσα το πρώτο ενάμισι λεπτό. Και έχω να πω ότι συνειδητοποίησα ότι δεν μου λείπει το (φανταστικό) συγκεκριμένο hardware αλλά η ικανότητα του συγκεκριμένου παίκτη. Ας έπαιζα τα μισά και ας είχα μόνο ένα "μποτέμπι", μια χαρά θα μου ήταν. Και το λέω σοβαρά: πολλές φορές βλέπω αντίστοιχα βίντεο και τελικά με τραβάει το ΤΙ παίζουν, το ΠΩΣ το παίζουν και όχι το ίδιο το μουσικό όργανο. Απλά το λέω, τροφή για σκέψη (που με κάνει να νιώθω καλύτερα όταν δεν δίνω τα χρήματά μου σε εξοπλισμό). Πες το και εκλογίκευση :-)
    1 βαθμός
  6. Πολύ ωραίο όπως πάντα! Δοκίμασε στα τύμπανα να αλλάξεις το απλό ταμπούρο με rimshot γιατί ακούγεται πολύ αδύναμο για αυτό που θέλει να δώσει το beat, κατ'εμέ.
    1 βαθμός
  7. Εδώ είμαι βρε dim. Αλλά τι να πω για την Μπεζαντάκου της Αμερικής? Καλά είπε. Κάνε μας δύο τους ξενέρωτους ... Και που ξέρεις εσύ φίλως αν είχαν το ίδιο όνομα με τον ανηψιό του?
    1 βαθμός
  8. Για να δούμε λίγο τα παραπάνω δεδομένα. 4.2 δις σε 14 χρόνια, είναι ένας μέσος όρος 300 εκατομμύρια τον χρόνο. Για έναν leader στην συγκεκριμένη αγορά, με ετήσιο περσινό τζίρο 12 δις, τα 300 εκατομμύρια (τον χρόνο) είναι το 0.025 του περσινού τζίρου. Δεν ξέρω τον τζίρο των προηγούμενων ετών, αλλά δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα μεγάλο το ποσοστό. Φυσικά όλα αυτά είναι απλά νούμερα, αν δεν δει κάποιος τους ισολογισμούς, δεν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα. EDIT: Δεν γνωρίζουμε πχ αν στον τζίρο συμπεριλαμβάνεται και το 70% που πάει στις δισκογραφικές (αν φαίνονται σαν προμηθευτές). Τότε είναι τεράστιο το ποσοστό της ζημιάς, γιατί αν στα 12 δις, το 70% πάει σε προμηθευτές μένουν 3.6 δις, και τα 300 εκατομμύρια είναι πολύ μεγάλη ζημιά. Δεν ξέρουμε μικτό και καθαρό περιθώριο κέρδους, κλπ. .... στήθηκε μια εταιρεία, με τέτοιο business plan, που να την κάνει ζημιογόνα από την πρώτη χρήση της και μέχρι τώρα (14 χρόνια μετά). Δηλαδή αυτοί ήταν τόσο άσχετοι? Τις ταμειακές ροές δεν τις εξέτασαν καθόλου? Τον πιθανό δανεισμό (δεν ξέρω αν υπάρχει)? Και συνεχίζουν να εφαρμόζουν το ίδιο αποτυχημένο μοντέλο 14 χρόνια, και σκέφτονται τώρα πώς να αλλάξουν κάτι? Δεν με καλύπτει αυτό.
    1 βαθμός
  9. Πολύ φοβάμαι ότι κανείς δεν θα μπορεί να σου πει, γιατί δεν ξέρει αν θα ταιριάζει στο neck pocket κατά πρώτον, και αν θα ταιριάζουν οι τρύπες για τις βίδες κατά δεύτερον. Μπορεί όμως να κάνω λάθος. Δεν είμαι και πολύ fender fan.
    1 βαθμός
  10. ΟΚ. Αρα οι ιδιοκτήτες του bandcamp ειδαν το μασούρι που κουναγε η epic, πηραν τα λεφτα και ετρεξαν, και να πανε στο διαλα και οι καλλιτεχνες και οι δισκοι τους. Τι να κανουμε, ετσι ειναι η ζωη.
    1 βαθμός
  11. 0 βαθμοί
  12. Παρα το ότι είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα στον κόσμο του streaming, το Spotify δεν έχει κέρδος ούτε ένα ευρώ. Οπότε τι αποδίδει το Spotify στους κατόχους των δικαιωμάτων, σκέφτηκα βλέποντας το παρακάτω βίντεο; Απο την ίδρυση του το 2009, κάθε χρονιά ήταν ζημιογόνος με σύνολο ζημιάς μέχρι το 2023 τα 4.2 δις ευρώ. Για μια εταιρία που έχει φέρει την επανάσταση στη δισκογραφία και τον τρόπο που ακούμε μουσική πλέον και που την προηγούμενη χρονιά έκανε τζίρο σχεδόν 12 δις, θα περίμενε κανείς οι επενδυτές και ο ιδρυτής του Εκ να κολυμπούν στο θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ. Δυστυχώς για εκείνους όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Το 2021 το Spotify κατείχε την πρώτη θέση στην αγορά καλύπτοντας το 31% με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές να ακολουθούν. 15% η Apple Music, 13% Amazon Music, 13% Tencent Music, 8% Youtube Music κ.α. Για κάθε ευρώ που βγάζει απο το streaming της μουσικής σχεδόν τα 2/3 αποδίδονται στους ιδιοκτήτες των δικαιωμάτων τους αφήνοντας στην εταιρία το 1/3 για να διαχειριστεί τα ομολογουμένως σοβαρά έξοδα του σε έρευνα και ανάπτυξη, πωλήσεις και μάρκετινγκ, διοικητικά και φόρους. Όλα αυτά δημοσιεύονται αφού η εταιρία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο και ενημερώνει τους επενδυτές. Το αποτέλεσμα είναι να μπαίνει μεσα κάθε χρονιά χωρίς να κάνει το παραμικρό κέρδος. Θα μπορούσε να αυξήσει ίσως τη συνδρομή του που είναι 10.99/μήνα αλλά θα ξεχώριζε απο τον ανταγωνισμό που έτσι κι αλλιώς προσφέρει το streaming σαν πακέτο με άλλες υπηρεσίες όπως video κ.α. (Youtube, Apple, Amazon). Το πρόβλημα λοιπόν ξεκινάει απο το μεγάλο μερίδιο που αποδίδει το Spotify στους κατόχους των δικαιωμάτων. Ποιοι είναι αυτοί θα μου πείτε… Πρόκειται για τους Big 3: Sony, Warner, Universal που κατέχουν το 70% της δισκογραφημένης μουσικής και το 60% του publishing παγκοσμίως. Οι εταιρίες αυτές υπογράφοντας καλλιτέχνες για να δισκογραφήσουν/προωθήσουν τη μουσική τους, ορίζουν στα συμβόλαια πως αυτή τους ανήκει. Είναι λοιπόν μέσω αυτών των τριών μεσαζόντων που αποδίδονται στους καλλιτέχνες τα όποια ποσοστά έχουν συμφωνηθεί στο συμβόλαιο τους και όχι απευθείας απο το Spotify. Απο τα 0,70 για κάθε 1 ευρώ που αποδίδονται στους Big 3, κάποιο άλλο μικρότερο ποσοστό καταλήγει σε δημιουργούς με αποτέλεσμα κάποιοι να διαμαρτύρονται και να γκρινιάζουν κατά του… Spotify. Το Spotify προσπαθεί να βρει εναλλακτικούς τρόπους να κερδοφορίσει όπως με την παραγωγή podcasts που του ανήκουν και το ίδιο θα μπορούσε να κανει και στη μουσική. Θα μπορούσε να κάνει ότι το Netflix π.χ. κάνοντας δικές του παραγωγές με κατευθείαν σχέση με τον καλλιτέχνη και πολύ μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και για τους δύο, χωρίς μεσάζοντα. Αν δεν είχε αναγκαστεί να δεχτεί τον όρο που της το απαγορεύει, στη συμφωνία με τους Big 3. Χωρίς το ρεπερτόριο αυτό δεν θα μπορούσε να υπάρξει η πλατφόρμα που βρίσκει κανείς ότι μουσική έχει κυκλοφορήσει και γι αυτό αναγκάστηκε να δεχτεί έναν τέτοιο όρο. Το θέμα είναι πόσο θα αντέξει ακόμα το Spotify. Πόσο θα το στηρίξουν ακόμα οι επενδυτές χωρίς να έχουν το παραμικρό κέρδος. Το βλέπω να εξαγοράζεται απο κάποιο κολοσσό (Microsoft?) που θα το προσφέρει σαν έξτρα υπηρεσία σε συνδυασμό με τα προϊόντα του. Εν τω μεταξύ προσπαθεί να κρατά το ενδιαφέρον παραμένοντας στην κορυφή του ανταγωνισμού, μπας και σκεφτούν κάποια άλλη λύση. Θα δούμε. Δεν είναι λοιπόν πάντα κακό το προφανές. Τα ποσοστά του Spotify για τα δικαιώματα αποδίδονται. Τόσα που το βουλιάζουν. Όμως αλλού πάνε.
    0 βαθμοί
  13. Αυτο πήγε "είς χείρας (Κόντρα)Φούρη "....
    0 βαθμοί
  14. Επειδή είναι νωρίς για ύπνο ρε φίλε!
    0 βαθμοί
  15. MARK I 88 1978 MARK ii 73 suitcase 1980 MARK II 73 1982 MARK 1 88 1976 SILVERT TOP 73 1966 WURLITZER 200 1973 .....................................................................ΟΛΑ ΦΥΓΑΝ ΣΕ ΞΕΝΕς ΑΓΚΑΛΙΕΣ....ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ ΜΟΝΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ..
    0 βαθμοί
  16. Την ξεφορτώθηκε εννοεις, τι να κάνει και δαυτος, ούτε να το πουλήσει δεν μπορεσε, το μαδέρι... ?
    0 βαθμοί
  17. Ο μικρός Σουηδός που το έστησε, (σαραντάρης σήμερα) είχε πριν μια επιτυχημένη εφαρμογή το Advertigo που έκανε τον Daniel Ek αρκετά πλούσιο οταν το πούλησε και αποφάσισε να αποσυρθεί. Ωστόσο, μετά από λίγους μήνες βαρέθηκε και συνειδητοποίησε ότι ήθελε να ασχοληθεί με τη μουσική που άκουγε μόνιμα στα ακουστικά του, που θα οδηγούσε στην ίδρυση του Spotify. Ο Ek είχε για πρώτη φορά την ιδέα για το Spotify το 2002, όταν η υπηρεσία μουσικής peer-to-peer Napster έκλεισε και ένας άλλος παράνομος ιστότοπος Kazaa ανέλαβε. Θα τα θυμάστε. Ο Ek είπε ότι "συνειδητοποίησε ότι δεν μπορείς ποτέ να νομοθετήσεις κατα της πειρατείας. Οι νόμοι μπορούν σίγουρα να βοηθήσουν, αλλά δεν εξαλείφουν το πρόβλημα. Ο μόνος τρόπος για να λυθεί το πρόβλημα ήταν να δημιουργηθεί μια υπηρεσία που θα ήταν αντίβαρο στην πειρατεία, προσιτή στον κόσμο και ταυτόχρονα να αποζημιώνει τη μουσική βιομηχανία.» Και έκανε το Spotify. Ο τύπος ήταν λεφτάς ήδη και αργότερα μπήκε και ο ιδρυτής του Napster. Σε βάθος χρόνου σήκωσαν χρήματα απο funds μέχρι που μπήκαν στο χρηματιστήριο και σήκωσαν ακόμα περισσότερα που να τους συντηρήσει όλα αυτά τα χρόνια. Αν νομιζει κανείς πως εγω ή όποιος άλλος ως μικροεπενδυτής όπως οι περισσότεροι στο χρηματιστήριο, βλέπουμε την μοναδικότητα και παντοδυναμία του Spotify και πιστεύουμε πως δεν θα επιζήσει για να φέρει κέρδος μάλλον πέφτετε έξω. Και θα είχε κέρδος αν δεν αναγκαζόταν να κάνει αυτά τα δρακόντια συμβόλαια με τις μεγάλες δισκογραφικές. Εξ άλλου τα γράφω στο αρχικό ποστ και νομίζω πως αν αντέξει και κερδίσει θα είναι το πρώτο μεγάλο βήμα για να έχουν οι καλλιτέχνες μεγαλύτερο δικαίωμα στη μουσική τους.
    0 βαθμοί
  18. Θα διαφωνήσω κυρίως για το Scenes... και το 1ο μέρος του Six degrees... Το 1ο O.S.I. φοβερός δίσκος
    0 βαθμοί
  19. ΝΑΙ ΡΕ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ Γουστάρω! Έλεγα να μη πάω να τους ξαναδω live, αλλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΩ ΜΕ ΠΟΡΤΝΟΪ!
    0 βαθμοί
  20. Εγώ πάντως και πίσω στις αρχές των '80s, αν δεν μου αγόραζαν το Yamaha PSR70 και με άφηναν ακόμα ένα μήνα με το...αερόφωνο αρμόνιο που μου είχαν φέρει, όχι synths δεν θα είχα σήμερα, ούτε kazoo δεν θα έπαιζα.?
    0 βαθμοί
  21. εδώ έχει διάφορες playlists https://www.youtube.com/@mikereed3444/playlists
    0 βαθμοί
  22. Ωρα Ωραίος ο Γάλλος. Μου απάντησε άμεσα και το άλμπουμ είναι στα χέρια μου σε MP3 @320. Δεν το είχε σε FLAC γιατί δεν έχει το original βινύλιο. Όποιος ενδιαφέρεται, μου στέλνει pm. €7 η κόπια, μόνο για τα μέλη του ΝΟΙΖ!?
    0 βαθμοί
  23. Η διαχείριση πολλών ήχων/arpeggiators/sample loops κλπ είnαι πάντα δύσκολή δουλειά όταν είναι live. Βέβαια ο βαθμός δυσκολίας παίζει ανάλογα με τον αριθμό των ήχων/arpeggiators/sample loops που πρέπει κανείς να διαχειριστεί live. Ο μέγιστος σ'αυτόν τον τομέα παραμένει ο δικός μας Βαγγέλης Παπαθανασίου, το τι έκανε live με αυτό το τερατώδες MIDI σύστημα που είχε είναι για σεμινάριο.
    0 βαθμοί
  24. 0 βαθμοί
  25. Παλι? Παλι? Εχουμε να μιλησουμε για κιθαρες κανα διμηνο... Ο,τι θρεντ ανοιγει ειναι ή για συνθ ή για τελε. Για κιθαρες τιποτα. Κ τωρα δηλαδη, το συγκεκριμενο θρεντ, εχω την υποψια πως δεν ειναι ακριβως για την κιθαρα που παρουσιαζεται...
    0 βαθμοί
  26. Καλά, άμα πιάσουμε και την Ντενίση, γεμίσαμε Μιμές ασούμε.
    0 βαθμοί
  27. προφανώς τους βολεύει να υπάρχει με την "χασούρα" αυτή
    0 βαθμοί
  28. Μπορω να φανταστω γιατι κανεις αυτους τους παραλληλισμους ? Αλλα το κοριτσι εχει, εντελως κοριτσιστικη φατσα, δε γαβγιζει με το που περναει καποιος μπροστα απο την αυλη.
    0 βαθμοί
  29. Αυτό ακριβώς. προτείνω να δείτε το ντοκιμαντέρ για το Spotify που υπάρχει στο Netflix. Λέγεται The Playlist. δειχνει μεταξύ άλλων πως έγινε το πρώτο deal και πως ήταν επι της ουσίας η «λιγότερο κακή» λύση για το Spotify. Δηλαδή η αυτό ή δεν υπάρχει Spotify Btw εμένα μου φαίνεται αδιανόητο να πληρώνεις 5-6€ και να έχεις όλη τη μουσική του κόσμου διαθέσιμη.
    0 βαθμοί
  30. φίλος εσύ που ήσουν? εμείς εδώ από καιρό αγαπάμε Μιμή
    0 βαθμοί
  31. Καταπληκτικο βιντεο. Δεν το εχω δει ακομα. Τετοιους ιφλουεσερ θελουμε
    0 βαθμοί
  32. Και τα δικα μου πληκτρα… ευτυχως εχω φιλους που ξερουν να παιζουν….
    0 βαθμοί
  33. Μετανάστρια στην Γερμανία?
    0 βαθμοί
  34. 0 βαθμοί
  35. Μετά τα άλλα τρία που ανέβασα εδώ (Winter, Spring, Summer) σειρά έχει το τελευταίο track του EP μου Seasons Γράφτηκε πριν 1,5 μήνα και τώρα εδέησα να το ανεβάσω στο Νόιζ..... Τα 4 τρακς μοιάζουν μεταξύ τους γιατί εν γνώσει μου χρησιμοποίησα τα ίδια presets στο Guitar rig 4, τις ίδιες "μεθόδους" ενορχήστρωσης και σχετικά ίδια παιξίματα.
    0 βαθμοί
  36. Ρε τους φουκαράδες ...
    0 βαθμοί
  37. Ε, αλλαζει και ενα σωμα εκει περα ρε αδελφε, δεν τρεχει τιποτα. https://perierga.gr/2014/07/το-παραδοξο-του-θησέα/
    0 βαθμοί
  38. Μόλις την πάρεις θέλουμε ριβιού και με κλιπάκια εάν γίνεται.. Φαντάζομαι θα αλλάξεις το μπράτσο, γιατί 21 τάστα δεν νοούνται την σήμερον ημέρα και φυσικά η ρύθμιση της βέργας από κάτω ξεβιδώνοντας το. Εννοείτε ότι το καινούριο δεν θα έχει αυτό το γελοίο χέντστοκ... Τώρα βέβαια εάν τρυπήσεις το σώμα και βάλεις διπλούς, αλλάξεις την γέφυρα με μια της προκοπής (και 6 σαντλς), τρίψεις το σώμα και αλλάξεις αυτό το ξεπλυμένο χρώμα, ίσως τότε γίνει κιθάρα... αν και χωρίς το "κέρατο" από πάνω δύσκολα..
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...