Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/22/23 σε όλα
-
Μόλις διάβασα τον τίτλο σκέφτηκα ... "Όχι πάλι τελεκάστερ ρε γμτ ..."2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Μιας κ το θρεντ ξεκινάει τώρα, να παρακαλέσω να γράφετε από κάτω από κάθε φωτό κ το τι βλέπουμε (όχι αναλυτικά κ λόγια για το κάθε συνθ, απλώς τα ονόματα)1 βαθμός
-
Καλυτερα πραγματα που μπορεις να κανεις απο το να βλεπεις αυτους τους μαλακες στο Youtube: 1) Να βλεπεις τη μπογια να στεγνωνει στον τοιχο. 2) Να αντιγραψεις 100 φορες τον εθνικο μας υμνο. 3) Να σκουπισεις τα πεζοδρομια μιας τυχαιας συνοικιας. 4) Να κανεις γαργαρες με καθαρο οινοπνευμα τραγουδωντας Κουμπαγια. 5) Να μπεις με το καλο σου κοστουμι στη θαλασσα. 6) Να συμμετασχεις στο survivor. 7) Να δεις σε binge watching ολες τις εκπομπες της Αννιτας Πανια. 8) Τιποτα. Σαφως καλυτερο να μην κανεις τιποτα απο το να βλεπεις τον καραφλοκορακα ή το φιλο του.1 βαθμός
-
πολύ ωραίο θέμα Γιώργο (και φυσικά ανάλογα ποιοτικό παίξιμο και ήχος κιθάρας ως συνήθως)... ΥΓ με ξένισε λίγο το παν στο πιάνο και η ασυνέχεια που δημιουργήθηκε αλλά ντάξ'... άποπσις... αν και όπως λες τα χέρια έχουν χωρίσει τα τσανάκια τους και κρατάνε μούτρα το ένα στο άλλο, οπότε πάλι ντάξ΄ γιατί αν τα έβαζες δίπλα μπορεί και να είχαμε δράματα...?1 βαθμός
-
+1 μόνο οι έχοντες πλήκτρα. Και πλήκτρα που ηχούν. Ή τουλάχιστον ακροντεόν. Όχι μιντόπληκτρα.1 βαθμός
-
να πάρετε πλήκτρο κύριος. εδώ μόνο με ελευθέρας. (εγώ με τον Κώστα έχουμε δικούς μας κώδικες ...μίσους) μεταξύ μας καιρός να πάρουν τα πλήκτρα πίσω το αίμα τους1 βαθμός
-
I love this guy. Guitar heros and pei blue... Ειδατε καστομια κιθαρα? Πεντε στα εξι1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Απολαυστικός! Άσε που δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από την κιθάρα σου ...1 βαθμός
-
Εννοείται. Και αυτούς τους ελάχιστους συνήθως τους ξερνάει το σύστημα.1 βαθμός
-
Και αυτούς που παραμυθιάζονται ίσως. Ελάχιστοι είναι αυτοί που θέλουν να προσφέρουν.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ολοι οι κλάδοι τα ίδια τραβανε. Αυτό που γίνεται στο επάγγελμα αυτό γίνεται και στα άλλα.1 βαθμός
-
Ωραία η κιθάρα και ο ήχος της, Δεν ξέρω αν είναι τα ακουστικά μου άλλα λείπουν λίγα μπάσα?1 βαθμός
-
μουσικά δεν θα πω κάτι παραπάνω καθότι φαν σου από μικός και τους BG (ναι πρέπει να μου ρίχνεις κάνα τάληρο χρόνια ?)... η παραγωγή όμως για "απρογραμμάτιστη" είναι όντως πολύ καλή και αν είχε προβλεφθεί πρόνοια επ αυτής για τις κιθάρες, θα ήταν άψογη...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αποφάσισα να γράψω κάποιες λεπτομέρειες γι αυτό το κομμάτι που έρχεται απο παλιότερα χρόνια. Πρώτα, το στυλ. Είναι ίσως το πιο ιδιότυπο funky που έχω σκαρώσει ποτέ, μια παράξενη μίξη από Blue Note αισθητική και Texas twang. Ο τίτλος έρχεται να μπλέξει ακόμα περισσότερο το ζήτημα αφού το kuma-goo ήταν μια κραυγή του Peter Wolf που λάτρευα ν ακούω όταν την εκστόμιζε στα λάιβ τωνJ.Geils Band, ποτέ μου δεν σιγουρεύτηκα πως σημαίνει κάτι αλλά ταίριαξε στο μυαλό μου. Τα όργανα. Ήθελα οπωσδήποτε ένα Hammond organ και αυτό το ανέλαβε ο Άκης Κατσουπάκης ξεπερνώντας τις προσδοκίες μου. Όπως μου συμβαίνει συνήθως, άκουγα όλο το κομμάτι στο μυαλό μου από πριν, οπότε η αισθητική και μια πρώτη χάραξη του τι γίνεται ήταν εύκολο να περιγραφεί απo μένα στους μουσικούς. Το τέμπο των τυμπάνων αν θυμάμαι καλά το είχα «δανειστεί» από κάποιο τραγούδι του Prince, με τον Αλέξη Αποστολάκη που παίζει τύμπανα ήμασταν χρόνια συνεργάτες και δεν άργησε να μπει στο νόημα αυτού που ζητούσα. Το ίδιο και με τον Σωτήρη Ζήση που έπαιξε μπάσο όπως πραγματικά ποθούσα, χωρίς υπερβολές που δεν ήθελα. Τέλος, οι κιθάρες. Το βασικό θέμα παίχτηκε με μια βαρύτονη, γνώριζα για το εξάχορδο μπάσο της Fender αλλά που να το βρεις τότε και πολύ περισσότερο πώς να το πληρώσεις. Εκείνη την εποχή όμως και οι βαρύτονες κιθάρες ήταν λίγο πολύ άγνωστες, όσοι λοιπόν είχαμε αρκετή περιέργεια, χρόνο και κάψα, τις φτιάχναμε μόνοι μας μεταποιώντας το nut ώστε να δέχεται παχιές χορδές (οι μι και λα στα χαμηλά αν δε λαθεύω ήταν από σετ χορδών μπάσου, ίσως και η ρε), ρύθμιση και κούρδισμα σε Σι και νάτος ο ήχος, όχι ακριβώς αλλά αποδεκτά κοντά. Στα σημεία των παύσεων που ηχεί η νότα από τη βαρύτονη χαμηλώνοντας το pitch, δεν είναι τρέμολο αλλά ξεκούρδισμα στο κλειδί με το χέρι. Νομίζω ήταν μια πολύ πειραγμένη Jazzmaster η κιθάρα που χρησιμοποιήθηκε ως βαρύτονη. Η βασική κιθάρα, ήταν μια original Guild Starfire single cut, κι αυτή με αλλαγμένο έναν μαγνήτη, πιστεύω πως ήταν μοντέλο του ’59 ή του ’61. Και εδώ κρύβεται μια πιπεράτη λεπτομέρεια. Εκείνα τα χρόνια πειραματιζόμουν πολύ, έψαχνα διαρκώς τρόπους να ανοίξω χαραμάδες και τρύπες να ξεχυθούν έμπνευση και γνώση να γευτώ. Διαπίστωσα πως για να παίξω πιο άνετα και εφευρετικά στο στυλ που ήθελα – και δεν το κατέχω παρά μόνον επιδερμικά, με βοηθούσε ένα συγκεκριμένο πιάσιμο στην ταστιέρα, αυτό απαιτούσε να τροποποιήσω το κούρδισμα στη Μι καντίνι, να ανέβει έναν τόνο και να γίνει Φα δίεση. Έτσι και έκανα και έτσι παίχτηκε και ηχογραφήθηκε το κομμάτι στα μέσα της δεκαετίας του ’90. Αυτή η εκδοχή που παρουσιάζεται εδώ είναι ένα remaster που μου άρεσε αρκετά.0 βαθμοί
-
Οτι κάνει τυπικά και ένας κιθαρίστας νορβηγικής μπάντας.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Φοίβος Τασσόπουλος. Η μητέρα του είναι η Αφροδίτη Κοζανιτά, η οποία είχε παράνομη σχέση με τον Γκιωνάκη στα μέσα των '80s. O Γκιωνάκης την είχε πυροβολήσει τρεις φορές το 1984 και είχε γίνει χαμός στη χώρα, οι παλαιότεροι θα το θυμούνται.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αν δεν ακουσεις Γαρμπη σε hi end συστημα των 150Κ με φουλ σαραουντ ηλεκτροστατικά, είναι σαν να ακους Βιβάλντι σε τρανζιστοράκι μονοφωνικό του '70 assούμε... Μιλάμε για reference ηχογραφήσεις...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αναλόγως τι εννοείς βράδυ.? Κοίτα, πάω τωρα να μαγειρέψω, σε κάνα 30-40λεπτο θα έχω τελειώσει, οπότε θα κάτσω να φάω κατά τις 10-παρά/10. Ε μετά πότε να ξαναφάω? Αύριο πάλι, εκτός απροόπτου...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Aν όλα πάνε καλά, σύντομα θα αντικατασταθεί με ένα Montage M6. Μετά έλα και πάρ'το (αφού αφήσεις 1000 ευρώπουλα κολλαριστά?).0 βαθμοί
-
Θα έρθω να πάρω το MODX και θα αρχίσω να τρέχω? χαχαχαχχαχχαχα? Ωραίο το setup φυσικά, παραμένει σταθερή αξία, το MODX υπέροχο, όλα είναι υπέροχα. Μπράβο!!!!!!! ???0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Φτηνιαρικο κοντρολερ του 2000...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αυτή είναι ακόμα πιο όμορφη από την κόκκινη. Είναι επειδής μοιάζει με τελεκάστερ ασούμε.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τα τυμπανα φαινονται πιο σωστα κ εντασεις κ πιο γεματα. Καλυτερο τωρα νομιζω. Αν κ μπορει κ να ειναι πλασιμπο κ να μην αλλαξες τιποτα ? Κανονικα δεν πρεπει να σου πω καλα λογια (παροτι υπεροχο) γιατι εχω την υποψια πως επαιξες με την τελε... (στα καθαρα ετσι μου φαινεται)0 βαθμοί
-
Γιατί 5-string guitar? Και με μια single-string έκανε τη δουλειά του...?0 βαθμοί
-
Ωραίος.? Το Korg X5D το είχα δανειστεί στα '90s από κάποιον φίλο και μου είχαν κάνει εντύπωση οι Hammond ήχοι του, μεταξύ άλλων. Σαν synth είχε γενικά φοβερό ήχο απ'ότι θυμάμαι. Τα υπόλοιπα τα ξέρω πλην του Roland. Δεν φτιάχνεις ένα νέο θρεντ τύπου "Φωτογραφίες των πλήκτρων μας - Νο2" μπας και τσιμπήσει κάνας περαστικός και ποστάρει?? Να διαβάσεις btw το λινκ για το Venom, είναι πολύ κατατοπιστικό.0 βαθμοί
-
Βγαίνει και με πλακάκια? ? Γιατι ψάχνω για την κουζίνα assούμε...?0 βαθμοί
-
Το αγαπημένο μου μεγάφωνο τα τελευταία 10 χρονια... Τα FAS απο εκει πέρα ακουγόντουσαν μέχρι που το γυρισα σε μονιτορς (καθαρά για λόγους ελεγχου εντασης). Ισορροπημένο, ουτε scooped ούτε "μεσαιο", καθαρές μπάσες (και κατεβαίνει και χαμηλα), οχι διαπεραστικες υψηλές (το συγκεκριμένο "κοβει" σχετικά πιο νωρίς απο τα συμβατικά κιθαρο/μεγάφωνα). Και για μπασο και για κιθάρα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κάποιες έννοιες μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό. Influencers, telecaster, κλπ ...0 βαθμοί
-
Γι αυτό υπήρχαν χιλιάδες κλαδικές συμβάσεις και τώρα έμειναν ελάχιστες. Το λάθος όμως είναι να απέχουν από τα σωματεία. Το σωστό είναι να ενδιαφέρονται έτσι ώστε να κρατήσουν τις διοικησεις τους καθαρές από κομματικά και ατομικά συμφέροντα. Χωρίς κλαδικές και Επιχειρησιακες συμβάσεις δεν θα διασφαλιστεί το ελάχιστο της αξιοπρεπους αμοιβής και των εργασιακών δικαιωμάτων. Όλοι να αγωνιστούμε λοιπόν. Μέχρι και η κυβέρνηση αυτή που πήγε να τα διαλύσει αυτα τελείως ?κατάλαβε πως πρέπει να ενισχύσει και να ενθαρρύνει τις συλλογικές συμβάσεις και διαπραγματεύσεις και στο ίδιο κλίμα είναι και τα σωματεία εργοδοτών. Όλοι λοιπόν στις συνελεύσεις και πληρώνουμε τις συνδρομές και ψηφίζουμς αυτούς που πραγματικά εκπροσωπουν το γενικό συμφέρον και το κοινό καλό και όχι την πάρτη τους. Ψηφίστε με και δεν θα σας προδώσω. ??????????Ιδιαίτερα τώρα που η αριστερά πια δεν έχει ηγέτη. Έχει manager?? Χαχαχαχαχα ???0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Kι εγώ δεν ήξερα ότι έχουν βγάλει τέτοιους σκυλοήχους και για τα Yamaha. Αν και κάποιoi δικοί μας είχαν αρχίσει να φτιάχνουν ανάλογα sound sets για το MOXF πριν κάτι χρόνια, τύποι που έπαιζαν κυρίως με Korg arrangers. Ξέρω έναν από αυτούς, είχε έρθει πριν κάτι χρόνια σπίτι μου για να σαμπλάρει το Korg Symphony Module που είχα. Σπάνιο module που χρησιμοποιούσε όμως κατά κόρον ο Παπαθανασίου για τον Chorus ήχο του. Το είχα βρει USA και το είχα παραγγείλει μέσω ebay. Δεν θυμάμαι που έμαθε ότι είχα το συγκεκριμένο module, αλλά επικοινωνεί μαζί μου και μετά από κάποιες μέρες σκάει σπίτι μου από Αθήνα κουβαλώντας μαζί του ένα Kurzweil synth/sampler, το Κ2600 νομίζω, και κάθεται κάνα 2ωρο και σαμπλάρει όλους τους ήχους του Symphony module. Aν και του Ελληνικού/σκυλάδικου ρεπερτορίου (παίζει σε μαγαζιά ακόμα) είχε εξαιρετικές γνώσεις γύρω απ΄τα synths. Δεν το περίμενα για να πω την αλήθεια, λόγω ρεπερτορίου μάλλον, και ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Ωραίος ο Βillάρας, επικoινωνούμε κάπου κάπου μέσω Facebook. Μερικές φωτός παρακάτω του module, μια και το ανέφερα και είναι σπάνιο ας το έχουμε κάπου ανεβασμένο. Οι δύο πρώτες pics είναι από το στούντιο του Παπ. στο Παρίσι στις αρχές των '90s και οι υπόλοιπες απ'το παλιό μου setup (και μία απ΄την κουζίνα μου?).0 βαθμοί
-
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Εν τω μεταξύ κάτι μου θύμισε το username σου... Ήσουν ο πρώτος που σχολίασε το 1ο μου post πριν 14 χρόνια.0 βαθμοί
-
Αν παρακολουθείτε guitar-related περιεχόμενο online ίσως έχετε τελευταία δεί να αναφέρεται ο όρος "rubber bridge guitar". Πρόκειται για μια σχετικά νέα μόδα, της οποίας η βασικη ιδέα είναι αρκετά απλή – πρόκειται για ακουστικές (συνήθως) κιθάρες όπου η γέφυρα/saddle, τυπικά φτιαγμένη από κόκκαλο ή κάποιο παρεμφερές πλαστικό, έχει αντικατασταθεί από ένα κομμάτι καουτσούκ (rubber). H '50ς Kay του Ariel Posen, τροποποιημενη με rubber bridge και rails μαγνητη απο τον Reuben Cox. Το αποτέλεσμα είναι κάτι που εύκολα μπορεί κάποιος να φανταστεί. Μιας και το λάστιχο/καουτσούκ είναι πολύ πιο μαλακό από το κόκκαλο, ο ήχος γίνεται αυτομάτως muted, σαν να παίζεις μόνιμα με palm muting τεχνική. Η ένταση πέφτει δραματικά, το sustain μειώνεται σε επίπεδα pizzicato βιολιού και τα πρίμα εξαφανίζονται τελείως. Χαρακτηριστικά που συνήθως δεν θα θεωρούσαμε ιδιαίτερα επιθυμητά. Πως κατέληξε λοιπόν αυτός ο ήχος να γίνει το τελευταίο craze του indie guitar world? Ο ήχος των rubber bridge guitars παίζει φάτσα κάρτα σε κομμάτια καλλιτεχνών όπως οι Wilco, η Phoebe Bridgers και ο Ariel Posen μέχρι και μεγαθήρια της pop όπως η Taylor Swift, ειδικά με τον indie-folk-rock ήχο των 2020s να έχει γίνει συνώνυμος σχεδόν με τις rubber bridge guitars. Το YouTube έχει κατακλυστεί από tutorials για rubber bridge conversions, ενώ και «έτοιμα» μονταρισμένα όργανα μπορούν να βρεθούν εύκολα στο Reverb από διάφορους πωλητές. Η ιστορία ξεκινάει με τον Reuben Cox, ένα luthier βασισμένο στο LA. Η όλη φιλοσοφία του Cox, που αποτυπώνεται στο μαγαζί του (The Old Style Guitar Shop) και στα όργανα που προσφέρει, περιστρέφεται γύρω από ιδιόμορφες προσεγγίσεις που παντρεύουν το vintage με το lo-fi με μια up-cycle, DIY προσέγγιση. Επισκευάζει και τροποποιεί με μη-συμβατικούς τρόπους παλιά, φτηνά όργανα σε ένα διαρκές κυνήγι για quirky, new and interesting tones και τα δημιουργήματά του έχουν βρεθεί στα χέρια μιας τρομερά εντυπωσιακής λίστας καλλιτεχνών. Bob Dylan, The Rolling Stones, Taylor Swift, Jeff Tweedy/Wilco, Phoebe Bridges, The National, Blake Mils, Ariel Posen, Andrew Bird και πολλοί άλλοι... Ο Reuben Cox στο μαγαζι του, με μια απο τις rubber bridge guitars του στα δεξια. Μία λοιπόν από τις συνταγές του που πιάστηκε ιδιαίτερα είναι οι rubber bridge guitars, όπου έχουμε ως βάση μια ακουστική κιθάρα στην οποία το saddle έχει αντικατασταθεί από ένα κομμάτι rubber. Οι κιθάρες αυτές είναι συνήθως μικρές παλαιές parlor (Harmony, Silvertone, Kay κλπ), ή και νέες (σκεφτείτε Recording King, Jim Dandy κλπ.), συχνά με floating bridges & trapeze tailpieces καθώς βολεύουν στην μετατροπή. Μερικες απο τις rubber bridge guitars στο Old Style Guitar Shop. Απαραίτητο δεύτερο συστατικό ένας μαγνήτης. Οι κιθάρες αυτές είναι ακουστικές μεν, αλλά πιο συχνά χρησιμοποιούνται σαν ηλεκτρική, με τα ανάλογα effects; για το σκοπό αυτό χρειάζεται ένας μαγνήτης τύπου ηλεκτρικής, με τον Cox να τείνει προς high output, ceramic rails humbuckers ως πιο κατάλληλους δεδομένου του χαμηλού αρχικού σήματος λόγω dampening, παρά τυπικούς acoustic sound hole pickups. Tέλος οι χορδές ηλεκτρικής, ώστε να δουλεύουν στο βέλτιστο με τους μαγνήτες, συχνά flatwound μαλιστα, έρχονται να προσθέσουν την τελευταία νότα στην dark and moody ακουστική συνταγή. Double the pickups, double the fun. Rubber bridge parlor από τον Jake Wildwood, με ένα rails humbucker και ένα gold foil μαγνήτη. Το appeal νομίζω είναι διττό. Από τη μία, αυτές οι κιθάρες προσφέρουν ένα μουντό, ξύλινο και ξηρό ακουστικό ήχο που θυμίζει ηχογραφήσεις από παλαιότερες εποχές, με τον χαρακτήρα παλαιών blues να έρχεται άμεσα στο νου. Από την άλλη ο ήχος αυτός αποτελεί φαινομενικά εξαιρετική βάση για indie-rock ήχους, παντρεμένος με overdrive, delay και reverb κατά την Phoebe Bridges σχολή για ένα πρωτόγονο ηλεκτρικό αποτέλεσμα που μπορεί να βρει εφαρμογή σε χίλια δυο μουσικά μονοπάτια. Φυσικά πρεπει να αναφέρουμε ότι η ιδέα μιας “muted” γέφυρας δεν είναι νέα. Ενσωματωμένα bridge mutes, με «μαξιλαράκια» από αφρολέξ ή καουτσούκ έχουν κατά καιρούς εμφανιστεί από διάφορους κατασκευαστές. Η Fender το είχε αποπειραθεί με τις Jaguar, η Gretsch επίσης, η Rickenbacker στα 4000 series μπάσα, με σχετικά παραπάνω επιτυχία κιόλας…και φυσικά rubber mutes για καθαρά χρηστικούς λόγους μείωσης της έντασης κατά την εξάσκηση είναι ευρέως διαδεδομένα στην οικογένεια του βιολιού. Αλλά εδώ μιλάμε συγκεκριμένα για την στυλιζαρισμένη υλοποίηση του Cox με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που περιέγραψα παραπάνω και η οποία έχει αρχίσει να καθιερώνεται και εκτός του indie-rock ήχου. Aς ακούσουμε λοιπόν μερικα κομμάτια, από solo guitar pieces του Ariel Posen μέχρι σύγχρονο indie rock, στον ήχο του οποίου έχει πλέον καθιερωθεί η rubber bridge. Ariel Posen – Tumble Away Maddison Cunningham – Song in my Head Phoebe Bridgers – Garden Song Wilco – An Empty Corner To ωραίο με τις rubber bridge κιθάρες είναι η προσβασιμότητα τους – είναι αρκετά εύκολο να μετατρέψεις μια υπάρχουσα κιθάρα. Οι πιο ολοκληρωμένες λύσεις περιλαμβάνουν ένα saddle, ή και ολόκληρη γέφυρα κομμένη από κάποιο συμπαγές κομμάτι καουτσούκ (όπως ένα jewellers block). Μπορείς όμως επίσης να «ντύσεις» μια υπάρχουσα γέφυρα, ειδικά κάποια tune-o-matic τύπου, με ένα λεπτό στρώμα πλαστικού (κομμένο πχ από ένα λάστιχο αιμοληψίας) πάνω από τα μεταλλικά saddles. Στην τελική ακόμα και ένα κομμάτι αφρολέξ σφηνωμένο μπροστά από τη γέφυρα, όπως τα τυπικά mutes θα κάνει δουλειά. Είναι ένας ενδιαφέρον τρόπος να μετατρέψεις μια κιθάρα που ίσως δεν ήταν εξαρχής ότι καλύτερο ηχητικά, μια σάπιο-ακουστική ή την beginners ηλεκτρική που μαζεύει σκόνη στη γωνία σε ένα τελείως νέο ηχητικό εργαλείο. Προσωπικά θα το δοκιμάσω σε μια 12χορδή μου, ευελπιστώ να επανέλθω σύντομα με εντυπώσεις! To YouTube έχει γεμίσει τους τελευταίους μήνες από βίντεο γνωστών και μη κιθαρογιουτιουμπερς που δοκιμάζουν rubber bridge guitars, συχνά κάνοντας την μετατροπή οι ίδιοι, true to Cox’s DIY spirit. Ο Josh από τα JHS Pedals πρόσφατα είχε ένα stream από μια rubber που απέκτησε και από την οποία έβγαζε ηχάρες ως συνήθως, κάπου πήρε το μάτι μου και τον Jeremy Sheppard, εγώ θα σας αφήσω πάντως με κάνα δυο βιντεάκια πιο ενημερωτικά για κάποιον που ίσως θέλει να το αποπειραθεί ο ίδιος, ξεκινώντας με ένα πολύ ωραίο βίντεο του Robert Cassard που καλύπτει την ιστορία των rubber guitars, παραδείγματα σε popular μουσική και diy modding options.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00