Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      3716


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. ez

    ez

    Guru


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1813


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      47922


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/21/23 σε Αναρτήσεις

  1. Επειδή αναφέρθηκε ο Hendrix και τα καθαρά, να (ξανα)γράψω πως και αυτός (όπως πολλοί της εποχής αλλά και μέχρι σήμερα) συνήθως χρησιμοποιούσε fuzz & treble booster πετάλια που έχουν βασικό χαρακτηριστικό τους το εξαιρετικό clean up όταν χαμηλώνεις την ένταση απο την κιθάρα. Το στυλ του παιξίματος είναι βασική παράμετρος στο πως ακούγεται ο ήχος.
    5 βαθμοί
  2. Αρχηγέ μου μην ακούς τον κάθε ΠΑΠΆΡΑ στο ντερνετ. Βρες τον ήχο που αρέσει σε ΕΣΕΝΑ και κλειστο το θέμα ? Πάντως αν ζητάς πΓιοτικο ΚΑΘΑΡΟ ήχο,ΟΛΟΙ οι λαμπατοι ενισχυτές από το 1.5-3 θα σου τον δώσουν ,ανάλογα με το wattage και το tone stack τους,από εκεί και πέρα είναι θέμα γούστου. Τεράστια σημασία έχουν και οι ΜΑΓΝΗΤΕΣ που χρησιμοποιείς και το ποσο ταιριάζουν με τον ενισχυτή και τα βαττ του,π.χ.αν είναι hot humbuckers μόνο με 100 βαττ έχεις ελπίδα για καθαρό ήχο,μιλάω για την περίπτωση που παίζεις με το volume της κιθάρας στο φουλ,αν είσαι.... επιστήμονας :) και δεν παίζεις έτσι αλλά το ανεβοκατεβαζεις,ξεκινάμε άλλες συζητήσεις και θα ξημερωσουμε. :) ΤΩΡΑ τι ενισχυτή έχεις;
    3 βαθμοί
  3. Γενικά υπάρχει μια μεγάλη παρανόηση για το τι είναι ο "καθαρός" ήχος. Αυτό που αρέσει σε εμάς τους κιθαρίστες με τους λαμπάτους ενισχυτές ΔΕΝ είναι καθαρός. Αλλά δεν έχει σημασία. Αλλά αν πεις σε έναν τεχνικό ενισχυτών ότι στόχος σου είναι ο καθαρός ήχος, καταλαβαίνει άλλο πράγμα. Αυτό που λένε οι τύποι για το μαγείρεμα με τις λάμπες ? δεν είναι κάτι νέο. Αλλά αφενός εξαρτάται και απο το πως ειναι biased ο ενισχυτής (και το hot biased ειναι ωραίο αλλά καιει τις λάμπες πιο γρήγορα) και αφερέρου έχει side effect την ένταση. Αυτό είναι και ο λόγος που αρκετοι στα στούντιο γράφαν και γράφουν με μικρους ενισχυτές. Για παράδειγμα πολυηχοφραφημένος είναι ο tweed champ. Πρέπει να βρείς sweet spot στον ενισχυτή ΣΟΥ και φυσικά καθε κιθάρα ακούγεται διαφορετικά με τον ιδιο ενισχυτή και ρυθμίσεις. Γενικά θεωρώ ότι στη χώρα μας και με τις συνθήκες που συνήθως επικρατούν, ο μικρός λαμπάτος ενισχυτής ειναι η καλύτερη λύση. Εκτός αν θέλεις απλά να έχεις ένα κτήνος κλεισμένο στο κλουβί οπως εγώ που έχω δυο και να παίζεις με μικρό ενισχυτή στο 85% των περιπτώσεων.
    2 βαθμοί
  4. 2 βαθμοί
  5. Νέκκονά μου ξαναλέω, έχεις λάθος την έννοια του καθαρού στο μυαλό σου. Πολλοί από τους καλλίτερους "καθαρούς" ήχους, δεν είναι καθόλου καθαροί. Τίγκα στο saturation είναι. Εξ' ου και η γλύκα τους.
    2 βαθμοί
  6. Αυτο που σου ειπαν ΑΦΤΟΙ ειναι για σπασμενους ηχους κ ακομα πιο συγκεκριμενα για οσους γουσταρουν στα ντραιβ κ παουερ αμπ ντιστορσιο.
    2 βαθμοί
  7. Παίρνεις ως δεδομένο το γιατί στο είπε κάποιος που εκτιμάς και θαυμάζεις. Μετά μόνος σου το καταρρίπτεις Οπότε τι μας ρωτάς; Έχει λυθεί το θέμα.
    2 βαθμοί
  8. Νέκκονά μου go back to schoolling ... Τα έχεις καταλάβει λάθος τα πράγματα. 1. Αυτό το μηχανηματάκι δεν μπαίνει ανάμεσα στον προενισχυτή και τον τελικό. Μπαίνει ανάμεσα στον τελικό και τα μεγάφωνα, και κάνει τον ενισχυτή να "νομίζει" ότι έχει άλλο φορτίο από αυτό που έχει στην έξοδό του (δεν είναι σωστό αυτό, σαν σχήμα λόγου το ανέφερα). 2. Δεν ξέρω τι εννοείς "καθαρά". Το λες και το ξαναλές, αλλά οι λάμπες δίνουν πάντα αυτό το saturation, το οποίο είναι και το επιθυμητό. Γι' αυτό παίρνει λάμπα ο κόσμος. 3. Δεν έχει καμία σχέση το ζέσταμα του ενισχυτή. 4. Δεν υπάρχει optimal ήχος. Ανάλογα με το ζόρισμα της λάμπας και το κύκλωμα, κάθε ενισχυτής μπορεί να παράγει μια πολύ μεγάλη παλέτα ήχων. Οι λαμπάτοι ακόμα μεγαλύτερη, γιατί δεν έχουν γραμμική απόκριση, και μπορεί να υπάρχουν πολύ μεγάλες διαφορές στον ήχο με μικρές διαφορές στις ρυθμίσεις της έντασης (ειδικά σε κάποια μέρη του φάσματος από το 1 ως το 10). Επειδή λοιπόν υπάρχουν αυτές οι διαφορές στον ήχο, και διαφορετικά γούστα από καθέναν, δεν υπάρχει κάποια βέλτιστη ρύθμιση αντικειμενικά. Άλλος γουστάρει τον ήχο με τις λάμπες λιγότερο ζορισμένες, άλλος με τις λάμπες πιο ζορισμένες. Για καθαρά μιλάμε πάντα. Νομίζω ότι έχεις λάθος την έννοια "καθαρά" στο μυαλό σου, από αυτά που γράφεις κατά καιρούς πάντως, και από εκεί ξεκινάει το πρόβλημα και μπερδεύεσαι.
    2 βαθμοί
  9. Τι ωραία που παίζεις Κωστάκι μου! Εμενα μ'αρέσει το δεύτερο καλύτερα.
    1 βαθμός
  10. άψογα αμφότερα και τα δυο. Σηκώνουν ντύσιμο άπειρο. Το δεύτερο ανεβάζει κάτι συχνότητες ακατάλληλες για τα αυτιά μου ιδίως αριστερά....
    1 βαθμός
  11. Με αυτήν την κιθάρα κ αυτό το κομμάτι κ αυτόν τον παίχτη είναι λάθος να υπάρχει μπλουζάκι.... Σούπερ είναι. Τώρα το ο,τι δεν είναι ίδιο ακριβώς, αν δεν το έλεγες δε θα το καταλάβαινε κανείς. Είναι τόσο περίεργο ηχητικά το συγκεκριμένο πάρτ, που αν κ το κομμάτι το έχουμε ακούσει χιλιάδες φορές, το σημείο αυτό το ποτέ δεν καταλάβαμε τι ακριβώς παίζει , αλλά παρόλα αυτά το νόημα πιάνουμε. Ε με το δικό σου βερσιόν το νόημα είναι ολόιδιο!
    1 βαθμός
  12. Αυτό ακριβώς. Και ο πλήρως καθαρός ήχος δεν είναι το ζητούμενο όταν πας σε λάμπα ακόμα και για καθαρό ήχο.
    1 βαθμός
  13. Εξαιρετικο.....πολυ ωραιος ηχος και το παιξιμο αυτο χρειαζεται. Ζηλεψα.
    1 βαθμός
  14. Νομίζω λογικό είναι να του ταιριάζει καλύτερα γιατί πιάνο έπαιζα όταν το έγραφα οπότε το feeling μου έβγαινε για πιάνο. Αν έγραφα με το δεύτερο θα μου έβγαινε διαφορετικός ο αυτοσχεδιασμός και θα του ταίριαζε περισσότερο.
    1 βαθμός
  15. Από ευχαρίστηση? Άλλες φορές είναι άλλες δεν είναι. Τώρα είναι στη θήκη του? Εμένα και το σκέτο πιάνο μου αρέσει, το άλλο στην αρχή με χαλάει με τους ήχους που δεν του πάει να ξεκινάει σε ψηλές νότες με αυτόν τον ήχο. Ο συνδυασμός του pad που έφτιαξα με 3 patches καλός είναι, μου αρέσει. Αν είμαι ορεξάτος και φορμαρισμένος δεν υπάρχει όμοιός μου? Να κλείσουμε αλλά θα βγάλουμε το μόνο σε γυναίκες γιατι θα μας πάνε με τον αντιρατσιστικό νόμο. Άσε που έχω πέραση σε όλα τα φύλα, ψηλος είμαι, όταν αδυνατίζω πολύ τους τρελαίνω όλους, εμένα θα θέλει ο κασελάκης, θα τον παρατήσει τον Ταϊλερ γιατί θα του παίζω και πιάνο που ο Tαϊλερ δεν μπορεί, είναι ΑΤΑΛΑΝΤΟΣ.? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    1 βαθμός
  16. Καταπληκτικό το αποτελεσμα. Ο ήχος είναι όντως πολύ καλός. Εάν δεν υπήρχε αυτή η καθυστέρηση στην εικόνα, θα το ευχαριστιόμουν ακόμα περισσότερο. Εκπληκτικός παίχτης ο guest Γιώργος. Ίσως ήταν λίγο χαμηλά στη μίξη κατά το σόλο, ίσως δεν ταίριαζε τόσο ο πολύ καθαρός ήχος του, μέσα στο distorted mix (και η φωνή και η κιθάρα σου ήταν καρφί στον marshall!). Πως τον άκουγες από το παλκο? Επίσης, με τι έφέ΄ήταν τα ρυθμικά? Univibe?
    1 βαθμός
  17. Δεν μιλάω για σπασμένο ήχο. Για καθαρό μιλάω. Πολλές κιθάρες jazz πχ (όχι fusion, jazz καθαρή) που θεωρούνται από τους καλλίτερους καθαρούς ήχους, δεν είναι καθαροί στην πραγματικότητα. Γι' αυτό αν ακούσεις κάποια chord solo, θα αντιληφθείς ότι κάποιες φορές, όταν χτυπούσαν πιο δυνατά, ακουγόταν ένα ελάαααααχιστο γρεζάκι. Αλλά τα single note τους ήταν καμπάνα.
    1 βαθμός
  18. Η εξέλιξη τον ηχητικών συστημάτων οδήγησε εκεί.Οσο καλύτερα ηχεία υπήρχαν μέσα σε ένα στούντιο,τόσο καλύτερα ακούγαμε και τόσο καλύτερη γινόταν μια παραγωγή.Οτι άκουγες,έβγαζες. Αυτό εγινε κλιμακωτά,με την πάροδο του χρόνου και καθώς η τεχνολογία μας έδινε πιο αναλυτικά μόνιτορς/pa systems τόσο περισσότερη σημασία ξεκινήσαμε να δίνουμε κατα την διαδικασία παραγωγής,στις συχνότητες που μπορούσαμε να καλύψουμε (samples/layering κ.α). Ενα απλό παράδειγμα θα αναφέρω,κανένας δέν ενδιαφερόταν το 60 να βάλει ένα sample σε μια μπότα απο φυσικά τύμπανα για extra low end γιατί πολύ απλά δέν άκουγε οτί το χρειάζετε.Ουτε στο studio ούτε έξω. Ειναι λογικές οι διαφορές και στην παραγωγή αλλά και στην ένταση. Αν βάλεις σημερινές παραγωγές σε παλαιού τύπου ηχεία,θα πάρεις τον κώνο στο χέρι και το tweeter θα ανοίξει σαν τριαντάφυλλο. Το ακριβώς αντιθετό επιβεβαιώνει όλα τα παραπάνω,αφού τα σημερινά συστήματα ξεβρακώνουν παλαιού τύπου παραγώγες για πλάκα,ακόμη και άν έχουν γίνει ακριβώς με τον ίδιο εξοπλισμό,πλήν των ηχείων.
    1 βαθμός
  19. Παντως αν καποιος δε μπορει να βγαλει ωραια μουσικη, η εστω μουσικη που να τη γουσταρει, με ενα συγχρονο DAW και τα παρελκομενα του, τοτε ειναι σιγουρο οτι δε φταιει ο υπολογιστης και η C++ ?
    1 βαθμός
  20. Περναει το πασο ή θα τρωγαμε φάπες? Εννοειται ειναι στο περιπου και δεν ξερω εαν θα μπει στο Playlist. Ειναι μια πρωτη δοκιμη . 20231021_102310.mp4
    0 βαθμοί
  21. Έκανα κάτι αλλαγές σε ύψος στο γραφειάκι home studio και έπαιξα έναν αυτοσχεδιασμό για να ακούσω τα ηχεία που τους έφτιαξα και αυτοσχέδια βασούλα με κλίση και γενικά πως είναι το ύψος τους και το ύψος των πλήκτων όλα οκ είχα πατήσει το record. Έπαιζα με πιάνο το ΝΙ Grandeur, το άκουσα να δω πως είναι και μετά λέω δεν βάζω και το Omnisphere να ακούσω και έφτιαξα ένα custom combi και το έβαλα να παίζει πάλι. Μετά τα πέρασα και στο T-Racks να κάνω mastering στη μίξη, όλα αυτά στα γρήγορα και αφού ευχαριστήθηκα τη θέση και το παίξιμο τα παραθέτω για καληνύχτα να μου πείτε και πως ακούγεται ο ήχος αν θέλετε, ο τίτλος μου βγήκε γιατί μου θυμίζει σκηνή που βρέθηκαν και καλά δύο πρώην εραστές μετά από πολλά χρόνια και τέτοια πάρτε μου το ΜΟΝΤΑGE γιατί είναι ακριβό και πεινάμε, το θέλω το θέλω καληνύχτα πάω για ύπνο Η μουσική αυτή του cos_dr παρόλο που γράφτηκε σε 3 λεπτά, είναι χαλαρωτική, το παίξιμο του cos_dr είναι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΣ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ? πως έχει θεραπευτικές, μυοχαλαρωτικές ιδιότητες, ανακουφίζει τον σωματικό και ψυχικό πόνο της ημέρας, βάλτε τα ακουστικά σας, κλείστε τα μάτια, ακούστε τα και θα με θυμηθείτε. Βοηθάει. Έχω ένα ιδιαίτερο όπως μου έχουν πει παίξιμο όπως και έχω και μια ιδιαίτερη κλίση στο ανδρικό μου μόριο που κάνει τις γυναίκες να........................χαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχχα? We Meet Again.mp3 We Meet Again Omni.mp3
    0 βαθμοί
  22. άμα ποτές έρθω σε φόρμα πάλι θα σας παίξω καλύτερα. Καλά να είμαστε, σκέφτομαι να πάρω και κάνα drone να τραβάω τον εαυτό μου που παίζει να φτιάχνω βίντεο, κάνω έρευνα αγοράς. Θέλω να το παίξω influencer των πλήκτρων. Ολο οι ΚΣΕΝΟΙ youtubers θα κάνουν τους μάγκες? Πρέπει να οργανωθούμε. ?
    0 βαθμοί
  23. Μεγάλη χαρά κάθε που ανταμώνουμε με τον συντοπίτη και εξάχορδο αδελφό Πέτρο Δινάκη. Στο Κύτταρο περάσαμε υπέροχα παίζοντας κάποια κομμάτια παρέα, μερικά ηχογραφήθηκαν απο τους ηχολήπτες δοκιμαστικά σε πολυκάναλο, ο Γιώργος Ασπιώτης (respect) είχε τη διάθεση και συμάζεψε ένα για να μας το κάνει δωράκι (ευχαριστούμε!), ο Πέτρος ξετρύπωσε μερικά πλάνα απο τη βραδιά και voila! Σαν κλιπ είναι λίγο ασυγχρόνιστο με κάμερα απο κινητό φίλου (πάλι καλά που έτυχε να τραβήξει αυτό το τραγούδι), ο ήχος όμως είναι αξιοπρεπέστατος.
    0 βαθμοί
  24. καλά μου έλεγαν οι φίλοι μου έχουν φτιάξει σκυλοηχάρες για τα YAMAHA Έχει γίνει το MONTAGE και ο πρώτος ΣΚΥΛΟΣ ?
    0 βαθμοί
  25. Πολυ καλα το επαιξες κι ας μην ηταν ολοιδιο. Ερωτηση, ποσες κιθαρες εχετε στην μπαντα?
    0 βαθμοί
  26. This Wahcko really tied the room together... Τρομερό πετάλι, και παρόλο που συμφωνώ με την άποψη ότι ο παίκτης κάνει το wah και όχι το ανάποδο, προσωπικά δεν έχω ξανααισθανθεί τόσο φυσικά και όμορφα παίζοντας με τέτοιας κατηγορίας εφέ.. και αυτό από μόνο του βοηθάει ώστε να το αξιοποιώ όσο καλύτερα μπορώ. Γενικά τώρα, μοιάζει να έφτασε το τέλος μιας μεγάλης διαδρομής σε ό,τι έχει να κάνει με την αναζήτηση των ιδανικών πεταλιών για την πάρτη μου (αν και ποτέ μην λες ποτέ με αυτά).
    0 βαθμοί
  27. Για μένα μια χαρά περνάει... Να πω ότι είναι από τα solos που δε μου άρεσαν ποτέ. Πού μπουκωμένο στα εφέ και σε αυτό το ascending fast picking lick, ουτέ που καταλαβαίνεις τι γίνεται. Αλλά έχει ωραίο build-up μέχρι να μπει και ωραίο τελείωμα με τα bends. Εσύ το αποδίδεις μια χαρά και με ταιριαστό ηχο.
    0 βαθμοί
  28. @gkourmoul1 Πέτρος είναι το όνομα του γκεστ κιθαρίστα (εξαιρετικός μουσικός και ακόμη καλύτερος χαρακτήρας), Γιώργος είναι ο ηχολήπτης που επιμελήθηκε το πρότζεκτ. Αλήθεια είναι πως ο ήχος του είναι κάπως στενός, δεν είναι και εύκολο να "σπάσει" και να ζεστάνει με το twin του Κυττάρου και το τζαμ έγινε χωρίς προεργασία και δοκιμές. Πάλι καλά που είχα ένα treble booster μαζί μου με μπαταρία και του το έδωσα να μπεί λίγο "μπαχαρικό" στην καθαρότητα. Στο πάλκο τον άκουγα περίπου όπως στο κλιπ, λίγο πίσω αλλά οκ. Εγώ δεν παίζω με το Μάρσαλ που φαίνεται να δεσπόζει αλλά με το λιλιπούτειο πιστό Zinky Velveteen μου. Ο @shelter σωστά ακούει, το εφέ είναι ένα Jam Chill τρέμολο και το βάθος λίγο τσιμπημένο. Ευχαριστώ για τα σχόλια.
    0 βαθμοί
  29. Εεεεελα ρε, έχω ανεβάσει και πολλά καθαρά. Το gain μόνο με pluginια. Άκου καθαριότητα εδώ πχ η Gretsch Αλλά σε πιάνω, δεν είναι τέρμα καθαρό ακόμα και το καθαρό κανάλι.
    0 βαθμοί
  30. Αυτό που περιγράφεις δεν είναι αναζήτηση καθαρών, αλλά αγνό, πατροπαράδοτο, ακατέργαστο g.a.s. Από την άλλη ένας ενισχυτής με σούπερ καθαρά, είναι σίγουρο πως αν βρεθεί στα χέρια σου, θα σε κάνει ν'αναθεωρήσεις. Μετά θα ρωτάς τον εαυτό σου πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις. Υπάρχει κάτι που στο οποίο δε με καλύπτει; τελικά θέλω άλλου τύπου καθαρά πχ; μήπως δε μπορώ να φτιάξω το drive που έχω στο μυαλό μου με τίποτα; Γιατί τα λέω όλα αυτά; Γιατί μιλάς συνεχώς για καθαρά, αλλά οοοοοοο,τι έχεις ανεβάσει είναι χαρνροκ επίπεδα gain κ πάνω . Το στυλ drive που ιδανικά θα ταίριαζε με αυτά που ανεβάζεις, δε βγαίνει εύκολα από τους καθαρούς combo που συζητάμε, οπότε ή αναθεωρεις ή με εμπειρία κ δοκιμές (κ καμμια φορά συμβιβασμούς) αρχίζεις να βρίσκεις λύση, ή πας για πάνω από έναν ενισχυτή....
    0 βαθμοί
  31. Αν τελικά την παντρευτείς, ενημέρωσε το noiz community να μας ικανοποιήσεις την περιέργεια όμως ρε συ ?
    0 βαθμοί
  32. Θα το σβήσω, είναι πολύ απλοϊκό? Delete και άδειασμα του κάδου ανακύκλωσης.
    0 βαθμοί
  33. Καλημέρα παίδες! Επανέρχομαι με ένα coverάκι σε μια πολύ πολύ αγαπημένη μου μπάντα, τουλάχιστον όπως αυτή έβγαζε δίσκους μέχρι και το 2008, τους μοναδικούς Opeth. Διάλεξα αυτή τη φορά ένα κομμάτι από έναν υποτιμημένο, κατ' εμέ, δίσκο τους το οποίο όμως είναι απ'τα πιο αγαπητά στα live. Μιλάω φυσικά για το Master's Apprentices απ'το δίσκο Deliverance. Φοβερό κομμάτι, instant favourite για μένα και πολύ ενδιαφέρον στο να το αναπράγεις.Για τα τεχνικά θέματα και για όποιον ενδιαφέρεται:--- Ηχογραφημένο, μιξαρισμένο στο Reaper.--- Masterαρισμένο με T-racks.--- Τα ντραμς είναι ένας συνδιασμός από ML Drums, EZ Drummer 2 και Perfect Drums--- Μπάσο έχω γράψει με ένα μπάσο της Harley Benton και σαν amp software έχω το Bass Knob.--- Ρυθμικές κιθάρες είναι Δεξιές: ηχογραφημένες με BOSS Metalzone---> return ενός modαρισμένου Randall--->καμπίνα Randall με (κάθε φορά ξεχνάω ποια) ηχεία Celestion---> Shure SM57 η μία δεξιά (100% panned) και Shure SM58 η 2η (90% panned). Αριστερές: ηχογραφημένες με REVV G3---> return ενός modαρισμένου Randall--->καμπίνα Randall με (κάθε φορά ξεχνάω ποια) ηχεία Celestion---> Shure SM57 η μία αριστερή (100% panned) και Shure SM58 η 2η (90% panned). --- Leads και solos είναι με Amplitube 4 (5150, MESA dual) --- Κάρτα ήχου η Focusrite Scarlett 18i20.Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να σας αρέσει... Περιμένω γνώμες!!! Keep it heavy!!! https://www.youtube.com/watch?v=DFlHxuIXUHc
    0 βαθμοί
  34. Εκπληκτικό το cover. Έχεις κάνει τρομερή δουλειά. Φοβερός ήχος και τα φωνητικά super. Αγαπημένος δίσκος και ενα απο τα αγαπημένα μου κομμάτια. Συμφωνώ με το 2008 που λες. Το Watershed ήταν το τελευταίο album που το ευχαριστήθηκα ολόκληρο.
    0 βαθμοί
  35. Τις κλίμακες, τις λένε και σκάλες. Όχι αυτή τη σκάλα
    0 βαθμοί
  36. 0 βαθμοί
  37. Πάρτε το ΚOMPLETE KONTROL, βάζεις μια σκάλα και δεν κάνεις επίσης ποτέ λάθος ότι και να πατάς?
    0 βαθμοί
  38. Τώρα είναι αυτή σοβαρή λύση να προτείνουμε σε σάιτ μουσικής τεχνολογίας? ?
    0 βαθμοί
  39. Τώρα στα σοβαρά (?) Πάρε ένα Μιντι μαγνήτη κ ρύθμισε τον ώστε μόνο οι φυσικές νότες ν'ακουγονται κ στις υπόλοιπες να επαναλαμβάνει την τελευταία νότα που έχει παιχτεί Βρίσκουμε λύσεις εδώ, όχι αστεία
    0 βαθμοί
  40. Φυσικα. Το 50% των κομματιων σε Ντο ματζορε/Λα μινορε ειναι ?
    0 βαθμοί
  41. Το μικρακι Μ32 (δεν υπαρχει μικροτερο s απο 49) που εχω και δουλεύω προσφατα εχει απίστευτη λειτουργικότητα με το software της ΝΙ
    0 βαθμοί
  42. κάποτε το σύμπαν συνωμότησε και πήρα το V-Synth μεταχειρισμένο σε τέλεια τιμή και άριστη κατάστσση από φίλο του forum που το έδωσε σε τέλεια τιμή επειδή ήμουν εγώ, με ΤΙΜΗΣΕ. έτσι θα συνωμοτήσει μια μέρα και θα έχω ένα ΚΟΝΤROL στα χέρια μου, το ξέρω και τότε θα δείξω και θα αποδείξω πόσο χρήσιμο είναι, θα πείσω και τους πιο δύσπιστους, θα καταλάβουν γιατί το θαυμάζω αυτό το όργανο και γιατί είναι έτσι αλλά και γιατί αξίζει τόσο. Μια μέρα......................................χαχαχαχαχαχχαχα?
    0 βαθμοί
  43. Τα ίδια λέμε. Στο σπίτι μπορείς να παίξεις/προγραμματίσεις/ηχογραφήσεις οτιδήποτε, αλλά όχι live. Μια και μιλάμε τώρα για ακριβά και φτηνά controllers και όλα αυτά τα ωραία, πάρτε μια φωτό παρακάτω που δείχνει τον συνδυασμό του απόλυτα φτηνού και του απόλυτα ακριβού controller. Από τη μια έχουμε το μεγαλύτερο MIDI controller στον πλανήτη που ένας θεός ξέρει πόσο στοίχισε να υλοποιηθεί, και στο καπάκι ένα θεόφτηνο και παμπάλαιο (1992!) 25-key Novation MM10.
    0 βαθμοί
  44. Σύντομα θα μετανιώσεις για αυτό το ποστ...
    0 βαθμοί
  45. Τι να την κάνουμε την τελεκάστερ με τόσες χιλιάδες δείγματα και patches κιθάρωνΤι που έχουμε και το GUITAR RIG μαζί? Μήπως θέλετε να μιλήσουμε για drums ?
    0 βαθμοί
  46. Εγώ κάνω τη δουλειά μου και με τα δυο ταυτόχρονα και χωρίς το novation δεν μπορώ να ζήσω. Το βλέπετε? ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΠΛΕΟΝ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ.?
    0 βαθμοί
  47. Παρολες τις παρολες ? των εταιριων, ο controller παραμενει ο τροπος για να ΠΑΙΞΕΙΣ με ενα vst. Οποιοσδηποτε controller λοιπον με καλα πληκτρα, με εισοδους για control pedals, και με κανα εξτρα knob για να αναθεσεις κανα φιλτρο και καμια πουτανια, θα σου κανει μια χαρα τη δουλεια σου χωρις ιδιαιτερο παιδεμα, επαναλαμβανω για να ΠΑΙΞΕΙΣ. Αν ομως θελεις να ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙΣ το vst, αν θελεις να κανεις ΣΥΝΘΕΣΗ ΗΧΟΥ, τοτε θα ΑΦΗΣΕΙΣ τον controller και θα πιασεις ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ, για να κανεις τη δουλεια σου σαν ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Αν δε σου αρεσει κατι τετοιο, αν θελεις να δουλεψεις σε στυλ hardware εκτος οθονης, τοτε προς θεου ΠΑΡΕ ΕΝΑ HARDWARE SYNTH! Ενα καλο vst, η και ενα καλο hardware synth, εχει εκατονταδες παραμετρους, τι συνθεση ηχου να κανεις με το generic controller, θα πας στην Αρτα μεσω Ανταρκτικης.
    0 βαθμοί
  48. Βαριέσαι να πας μια βόλτα από thomann ε?? Τέσπα. Τα παρακάτω synths είναι όλα digital. Αλουμινοκατασκευές με Fatar: 01) Modal Argon8 - €611 02) Modal Cobalt8 - €659 03) Modal Argon8X - €659 04) Modal Cobalt8X - €775 05) Waldorf Blofeld (keyboard) - €866 Mη-αλουμινοκατασκευές/mixed materials (without Fatar): 01) Arturia MiniFreak - €599 02) Novation MiniNova - €399 03) Korg Opsix - €511 04) ASM Hydrasynth Explorer - €599 05) Korg Modwave - €648 06) Studiologic Sledge 2 - €855 Και δεν ξεπέρασα καν το χιλιάρικο. Μερικά από τα καλύτερα synths των τελευταίων δεκαετιών βρίσκονται στην παραπάνω λίστα, όσο κι αν αυτό ακούγεται περίεργο σε μερικούς. Όσο πιο γρήγορα καταλάβουν κάποιοι το πόσο φτηνή είναι πλέον η digital τεχνολογία, τόσο καλύτερα για την τσέπη τους.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...