Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/21/23 σε όλα
-
Επειδή αναφέρθηκε ο Hendrix και τα καθαρά, να (ξανα)γράψω πως και αυτός (όπως πολλοί της εποχής αλλά και μέχρι σήμερα) συνήθως χρησιμοποιούσε fuzz & treble booster πετάλια που έχουν βασικό χαρακτηριστικό τους το εξαιρετικό clean up όταν χαμηλώνεις την ένταση απο την κιθάρα. Το στυλ του παιξίματος είναι βασική παράμετρος στο πως ακούγεται ο ήχος.5 βαθμοί
-
Αρχηγέ μου μην ακούς τον κάθε ΠΑΠΆΡΑ στο ντερνετ. Βρες τον ήχο που αρέσει σε ΕΣΕΝΑ και κλειστο το θέμα ? Πάντως αν ζητάς πΓιοτικο ΚΑΘΑΡΟ ήχο,ΟΛΟΙ οι λαμπατοι ενισχυτές από το 1.5-3 θα σου τον δώσουν ,ανάλογα με το wattage και το tone stack τους,από εκεί και πέρα είναι θέμα γούστου. Τεράστια σημασία έχουν και οι ΜΑΓΝΗΤΕΣ που χρησιμοποιείς και το ποσο ταιριάζουν με τον ενισχυτή και τα βαττ του,π.χ.αν είναι hot humbuckers μόνο με 100 βαττ έχεις ελπίδα για καθαρό ήχο,μιλάω για την περίπτωση που παίζεις με το volume της κιθάρας στο φουλ,αν είσαι.... επιστήμονας :) και δεν παίζεις έτσι αλλά το ανεβοκατεβαζεις,ξεκινάμε άλλες συζητήσεις και θα ξημερωσουμε. :) ΤΩΡΑ τι ενισχυτή έχεις;3 βαθμοί
-
Μακάρι, γιατι έτσι οπως το βλέπω, θα του κάνει 100%, να ηρεμισει με αυτό το θέμα τουλάχιστον.2 βαθμοί
-
Γενικά υπάρχει μια μεγάλη παρανόηση για το τι είναι ο "καθαρός" ήχος. Αυτό που αρέσει σε εμάς τους κιθαρίστες με τους λαμπάτους ενισχυτές ΔΕΝ είναι καθαρός. Αλλά δεν έχει σημασία. Αλλά αν πεις σε έναν τεχνικό ενισχυτών ότι στόχος σου είναι ο καθαρός ήχος, καταλαβαίνει άλλο πράγμα. Αυτό που λένε οι τύποι για το μαγείρεμα με τις λάμπες ? δεν είναι κάτι νέο. Αλλά αφενός εξαρτάται και απο το πως ειναι biased ο ενισχυτής (και το hot biased ειναι ωραίο αλλά καιει τις λάμπες πιο γρήγορα) και αφερέρου έχει side effect την ένταση. Αυτό είναι και ο λόγος που αρκετοι στα στούντιο γράφαν και γράφουν με μικρους ενισχυτές. Για παράδειγμα πολυηχοφραφημένος είναι ο tweed champ. Πρέπει να βρείς sweet spot στον ενισχυτή ΣΟΥ και φυσικά καθε κιθάρα ακούγεται διαφορετικά με τον ιδιο ενισχυτή και ρυθμίσεις. Γενικά θεωρώ ότι στη χώρα μας και με τις συνθήκες που συνήθως επικρατούν, ο μικρός λαμπάτος ενισχυτής ειναι η καλύτερη λύση. Εκτός αν θέλεις απλά να έχεις ένα κτήνος κλεισμένο στο κλουβί οπως εγώ που έχω δυο και να παίζεις με μικρό ενισχυτή στο 85% των περιπτώσεων.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Νέκκονά μου ξαναλέω, έχεις λάθος την έννοια του καθαρού στο μυαλό σου. Πολλοί από τους καλλίτερους "καθαρούς" ήχους, δεν είναι καθόλου καθαροί. Τίγκα στο saturation είναι. Εξ' ου και η γλύκα τους.2 βαθμοί
-
Αυτο που σου ειπαν ΑΦΤΟΙ ειναι για σπασμενους ηχους κ ακομα πιο συγκεκριμενα για οσους γουσταρουν στα ντραιβ κ παουερ αμπ ντιστορσιο.2 βαθμοί
-
Παίρνεις ως δεδομένο το γιατί στο είπε κάποιος που εκτιμάς και θαυμάζεις. Μετά μόνος σου το καταρρίπτεις Οπότε τι μας ρωτάς; Έχει λυθεί το θέμα.2 βαθμοί
-
Νέκκονά μου go back to schoolling ... Τα έχεις καταλάβει λάθος τα πράγματα. 1. Αυτό το μηχανηματάκι δεν μπαίνει ανάμεσα στον προενισχυτή και τον τελικό. Μπαίνει ανάμεσα στον τελικό και τα μεγάφωνα, και κάνει τον ενισχυτή να "νομίζει" ότι έχει άλλο φορτίο από αυτό που έχει στην έξοδό του (δεν είναι σωστό αυτό, σαν σχήμα λόγου το ανέφερα). 2. Δεν ξέρω τι εννοείς "καθαρά". Το λες και το ξαναλές, αλλά οι λάμπες δίνουν πάντα αυτό το saturation, το οποίο είναι και το επιθυμητό. Γι' αυτό παίρνει λάμπα ο κόσμος. 3. Δεν έχει καμία σχέση το ζέσταμα του ενισχυτή. 4. Δεν υπάρχει optimal ήχος. Ανάλογα με το ζόρισμα της λάμπας και το κύκλωμα, κάθε ενισχυτής μπορεί να παράγει μια πολύ μεγάλη παλέτα ήχων. Οι λαμπάτοι ακόμα μεγαλύτερη, γιατί δεν έχουν γραμμική απόκριση, και μπορεί να υπάρχουν πολύ μεγάλες διαφορές στον ήχο με μικρές διαφορές στις ρυθμίσεις της έντασης (ειδικά σε κάποια μέρη του φάσματος από το 1 ως το 10). Επειδή λοιπόν υπάρχουν αυτές οι διαφορές στον ήχο, και διαφορετικά γούστα από καθέναν, δεν υπάρχει κάποια βέλτιστη ρύθμιση αντικειμενικά. Άλλος γουστάρει τον ήχο με τις λάμπες λιγότερο ζορισμένες, άλλος με τις λάμπες πιο ζορισμένες. Για καθαρά μιλάμε πάντα. Νομίζω ότι έχεις λάθος την έννοια "καθαρά" στο μυαλό σου, από αυτά που γράφεις κατά καιρούς πάντως, και από εκεί ξεκινάει το πρόβλημα και μπερδεύεσαι.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Ωραιες μελωδίες και το απρόσμενο είναι οτι το έχεις και με πλήκτρα,1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πανεμορφο Σπυρο. Σύμφωνο κ για μίξη κ για μπάσοκιθαρο, αλλά είναι τόσο ωραίο το κυρίως πιάτο που δε μ'ενδιαφερει.1 βαθμός
-
Πολύ ωραίο Σπύρο. Αυτό το μπασοτύμπανο σε πάει πίσω ρε γμτ, και δεν γκρουβάρει καλά, ειδικά σε κάποια σημεία με την ρυθμική κιθάρα. Και δεν σε βοηθάει να παίξεις επίσης.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
άψογα αμφότερα και τα δυο. Σηκώνουν ντύσιμο άπειρο. Το δεύτερο ανεβάζει κάτι συχνότητες ακατάλληλες για τα αυτιά μου ιδίως αριστερά....1 βαθμός
-
Με αυτήν την κιθάρα κ αυτό το κομμάτι κ αυτόν τον παίχτη είναι λάθος να υπάρχει μπλουζάκι.... Σούπερ είναι. Τώρα το ο,τι δεν είναι ίδιο ακριβώς, αν δεν το έλεγες δε θα το καταλάβαινε κανείς. Είναι τόσο περίεργο ηχητικά το συγκεκριμένο πάρτ, που αν κ το κομμάτι το έχουμε ακούσει χιλιάδες φορές, το σημείο αυτό το ποτέ δεν καταλάβαμε τι ακριβώς παίζει , αλλά παρόλα αυτά το νόημα πιάνουμε. Ε με το δικό σου βερσιόν το νόημα είναι ολόιδιο!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
βάζω like από πριν (όπως τότε έφηβος που αγόραζα το επόμενο ή κάποιο προηγούμενο άλμπουμ των αγαπημένων μου γκρουπ χωρίς να το έχω ακούσει) και πατάω play...?1 βαθμός
-
Το ξέρω βρε Bill. Εγώ είμαι ακόμα χειρότερος, παίζω σε εντάσεις ψιθύρου για να μην ακούγεται τίποτα, γιατί σκέφτομαι ακριβώς αυτό. Και μόνος μου όταν έμενα όμως, έκανα το ίδιο, γιατί σκεφτόμουν τους διπλανούς (φαντάσου να παίζεις κάτι μερικές δεκάδες φορές για να το βγάλεις, του σπάει τα νεύρα του άλλου). Δεν είπα ότι φταίει η κοπέλα σε τίποτα. Δικός μας ψυχαναγκασμός είναι αυτός. Ο οποίος ψυχαναγκασμός όμως, σε κάνει να θέλεις να απομονωθείς για να ευχαριστηθείς χωρίς τύψεις. Αυτό είναι κακό, γιατί αρχίζεις να συνδέεις την ευχαρίστηση με τύψεις, επειδή αισθάνεσαι ότι ενοχλείς. Τέσπα, άλλη κουβέντα αυτή. Ευχαριστήσου όσο λείπει ...1 βαθμός
-
Από αγάπη το κάνω Φούζιε, τι φταίει η καημένη να ακούει τον κακοφωνιξ να παίζει πρασινάδες αλλάζοντας presets; ?1 βαθμός
-
Αυτό ακριβώς. Και ο πλήρως καθαρός ήχος δεν είναι το ζητούμενο όταν πας σε λάμπα ακόμα και για καθαρό ήχο.1 βαθμός
-
@vrasidas27 ΜΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! ???1 βαθμός
-
Εξαιρετικο.....πολυ ωραιος ηχος και το παιξιμο αυτο χρειαζεται. Ζηλεψα.1 βαθμός
-
Νομίζω λογικό είναι να του ταιριάζει καλύτερα γιατί πιάνο έπαιζα όταν το έγραφα οπότε το feeling μου έβγαινε για πιάνο. Αν έγραφα με το δεύτερο θα μου έβγαινε διαφορετικός ο αυτοσχεδιασμός και θα του ταίριαζε περισσότερο.1 βαθμός
-
Από ευχαρίστηση? Άλλες φορές είναι άλλες δεν είναι. Τώρα είναι στη θήκη του? Εμένα και το σκέτο πιάνο μου αρέσει, το άλλο στην αρχή με χαλάει με τους ήχους που δεν του πάει να ξεκινάει σε ψηλές νότες με αυτόν τον ήχο. Ο συνδυασμός του pad που έφτιαξα με 3 patches καλός είναι, μου αρέσει. Αν είμαι ορεξάτος και φορμαρισμένος δεν υπάρχει όμοιός μου? Να κλείσουμε αλλά θα βγάλουμε το μόνο σε γυναίκες γιατι θα μας πάνε με τον αντιρατσιστικό νόμο. Άσε που έχω πέραση σε όλα τα φύλα, ψηλος είμαι, όταν αδυνατίζω πολύ τους τρελαίνω όλους, εμένα θα θέλει ο κασελάκης, θα τον παρατήσει τον Ταϊλερ γιατί θα του παίζω και πιάνο που ο Tαϊλερ δεν μπορεί, είναι ΑΤΑΛΑΝΤΟΣ.? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ1 βαθμός
-
Καταπληκτικό το αποτελεσμα. Ο ήχος είναι όντως πολύ καλός. Εάν δεν υπήρχε αυτή η καθυστέρηση στην εικόνα, θα το ευχαριστιόμουν ακόμα περισσότερο. Εκπληκτικός παίχτης ο guest Γιώργος. Ίσως ήταν λίγο χαμηλά στη μίξη κατά το σόλο, ίσως δεν ταίριαζε τόσο ο πολύ καθαρός ήχος του, μέσα στο distorted mix (και η φωνή και η κιθάρα σου ήταν καρφί στον marshall!). Πως τον άκουγες από το παλκο? Επίσης, με τι έφέ΄ήταν τα ρυθμικά? Univibe?1 βαθμός
-
Δεν μιλάω για σπασμένο ήχο. Για καθαρό μιλάω. Πολλές κιθάρες jazz πχ (όχι fusion, jazz καθαρή) που θεωρούνται από τους καλλίτερους καθαρούς ήχους, δεν είναι καθαροί στην πραγματικότητα. Γι' αυτό αν ακούσεις κάποια chord solo, θα αντιληφθείς ότι κάποιες φορές, όταν χτυπούσαν πιο δυνατά, ακουγόταν ένα ελάαααααχιστο γρεζάκι. Αλλά τα single note τους ήταν καμπάνα.1 βαθμός
-
Η εξέλιξη τον ηχητικών συστημάτων οδήγησε εκεί.Οσο καλύτερα ηχεία υπήρχαν μέσα σε ένα στούντιο,τόσο καλύτερα ακούγαμε και τόσο καλύτερη γινόταν μια παραγωγή.Οτι άκουγες,έβγαζες. Αυτό εγινε κλιμακωτά,με την πάροδο του χρόνου και καθώς η τεχνολογία μας έδινε πιο αναλυτικά μόνιτορς/pa systems τόσο περισσότερη σημασία ξεκινήσαμε να δίνουμε κατα την διαδικασία παραγωγής,στις συχνότητες που μπορούσαμε να καλύψουμε (samples/layering κ.α). Ενα απλό παράδειγμα θα αναφέρω,κανένας δέν ενδιαφερόταν το 60 να βάλει ένα sample σε μια μπότα απο φυσικά τύμπανα για extra low end γιατί πολύ απλά δέν άκουγε οτί το χρειάζετε.Ουτε στο studio ούτε έξω. Ειναι λογικές οι διαφορές και στην παραγωγή αλλά και στην ένταση. Αν βάλεις σημερινές παραγωγές σε παλαιού τύπου ηχεία,θα πάρεις τον κώνο στο χέρι και το tweeter θα ανοίξει σαν τριαντάφυλλο. Το ακριβώς αντιθετό επιβεβαιώνει όλα τα παραπάνω,αφού τα σημερινά συστήματα ξεβρακώνουν παλαιού τύπου παραγώγες για πλάκα,ακόμη και άν έχουν γίνει ακριβώς με τον ίδιο εξοπλισμό,πλήν των ηχείων.1 βαθμός
-
Παντως αν καποιος δε μπορει να βγαλει ωραια μουσικη, η εστω μουσικη που να τη γουσταρει, με ενα συγχρονο DAW και τα παρελκομενα του, τοτε ειναι σιγουρο οτι δε φταιει ο υπολογιστης και η C++ ?1 βαθμός
-
Καλημέρα σε όλους τους φίλους. Δεν μου αρέσει να επαναλαμβάνομαι αλλα΄αντί να ανεβάσω κάτι νέο έχω λίγο καιρό που νοσταλγώ κάποια παλιά κομμάτια. Ανεβάζω κάτι απο το μακρινό 2017 την "ηλεκτρική" εποχή, την των pads, που μολις αφησα την δουλειά το έφτιαξα και το ονόμασα σκοπίμως με "αποδραστικό " τίτλο και ρυθμό smooth jazz reggae Συμμετέίχαν οι φίλοι μου Σπύρος Πανουργιάς (SP Custom guitars) και Στάθης Παπαλάμπρος Μπάσο. Ευχαριστώ για τα 4 λεπτά σας.0 βαθμοί
-
Τα μεσάνυχτα δεν ήρθαν ακόμα, αλλά δε γα@#$@ται. MidnightBluesSolo-mpamps.mp30 βαθμοί
-
Έκανα κάτι αλλαγές σε ύψος στο γραφειάκι home studio και έπαιξα έναν αυτοσχεδιασμό για να ακούσω τα ηχεία που τους έφτιαξα και αυτοσχέδια βασούλα με κλίση και γενικά πως είναι το ύψος τους και το ύψος των πλήκτων όλα οκ είχα πατήσει το record. Έπαιζα με πιάνο το ΝΙ Grandeur, το άκουσα να δω πως είναι και μετά λέω δεν βάζω και το Omnisphere να ακούσω και έφτιαξα ένα custom combi και το έβαλα να παίζει πάλι. Μετά τα πέρασα και στο T-Racks να κάνω mastering στη μίξη, όλα αυτά στα γρήγορα και αφού ευχαριστήθηκα τη θέση και το παίξιμο τα παραθέτω για καληνύχτα να μου πείτε και πως ακούγεται ο ήχος αν θέλετε, ο τίτλος μου βγήκε γιατί μου θυμίζει σκηνή που βρέθηκαν και καλά δύο πρώην εραστές μετά από πολλά χρόνια και τέτοια πάρτε μου το ΜΟΝΤΑGE γιατί είναι ακριβό και πεινάμε, το θέλω το θέλω καληνύχτα πάω για ύπνο Η μουσική αυτή του cos_dr παρόλο που γράφτηκε σε 3 λεπτά, είναι χαλαρωτική, το παίξιμο του cos_dr είναι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΣ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ? πως έχει θεραπευτικές, μυοχαλαρωτικές ιδιότητες, ανακουφίζει τον σωματικό και ψυχικό πόνο της ημέρας, βάλτε τα ακουστικά σας, κλείστε τα μάτια, ακούστε τα και θα με θυμηθείτε. Βοηθάει. Έχω ένα ιδιαίτερο όπως μου έχουν πει παίξιμο όπως και έχω και μια ιδιαίτερη κλίση στο ανδρικό μου μόριο που κάνει τις γυναίκες να........................χαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχχα? We Meet Again.mp3 We Meet Again Omni.mp30 βαθμοί
-
Μεγάλη χαρά κάθε που ανταμώνουμε με τον συντοπίτη και εξάχορδο αδελφό Πέτρο Δινάκη. Στο Κύτταρο περάσαμε υπέροχα παίζοντας κάποια κομμάτια παρέα, μερικά ηχογραφήθηκαν απο τους ηχολήπτες δοκιμαστικά σε πολυκάναλο, ο Γιώργος Ασπιώτης (respect) είχε τη διάθεση και συμάζεψε ένα για να μας το κάνει δωράκι (ευχαριστούμε!), ο Πέτρος ξετρύπωσε μερικά πλάνα απο τη βραδιά και voila! Σαν κλιπ είναι λίγο ασυγχρόνιστο με κάμερα απο κινητό φίλου (πάλι καλά που έτυχε να τραβήξει αυτό το τραγούδι), ο ήχος όμως είναι αξιοπρεπέστατος.0 βαθμοί
-
Εγώ τουλάχιστον όταν κάνω like το εννοώ. Και όπως έχω δείξει είναι σαφώς λιγότερα από τα dis...0 βαθμοί
-
από τον Σεπτέμβρη του 21 και μετά δεν μπορούν αλλά άμα δεν προσφύγουν τα μέλη να τις ακυρώσουν μόνο του θα γίνει? υπάρχουν διαδικασίες και προθεσμίες γι αυτά. Άμα είναι έτσι να προσφύγουν στο αρμόδιο δικαστήριο να τις ακυρώσουν. να το ρίξουν το ΔΣ. Η χαρά των δικηγόρων?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μια χαρά το 'χεις. Αν η μπάντα το έχει, να μπει στο playlist. Είναι πολύ ωραίο κομμάτι.0 βαθμοί
-
Δεν απαντάει, έχει πέσει με τα μούτρα και το δοκιμάζει Νίκο.0 βαθμοί
-
Ήρθε η ώρα να παρατήσω Helix και Neural. Το αγαπημένο μου amp modelling επιτέλους και σε plugin format. Περιμένω να πάει για δουλειά η αγαπημένη και θα πέσει κάψιμο. ? *Μεγάλο feature και το incorporation του NAM για amp captures, αλλά δε με πολυενδιαφέρει αυτό για να είμαι ειλικρινής. Το αναφέρω γιατί είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε commercial release που βασίζεται στο ΝΑΜ.0 βαθμοί
-
Well said. Το μονο που έχω να προσθέσω ειναι οτι εγώ το ακούω για tremolo το εφέ με μόνο το depth καπου στη μέση. Τώρα καθυστέρηση στην εικόνα, αμα δεν το έλεγες να σου πω την αλήθεια μάλλον δε θα το πρόσεχα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τώρα είναι αυτή σοβαρή λύση να προτείνουμε σε σάιτ μουσικής τεχνολογίας? ?0 βαθμοί
-
Έκανα αυτό ακριβώς και αντικατέστησα το κομμάτι στο αρχικό ποστ. Πήγα από 60 στα 45 bpm, επανατοποθέτησα τις κιθάρες, και το κομμάτι ανέπνευσε.0 βαθμοί
-
κάποτε το σύμπαν συνωμότησε και πήρα το V-Synth μεταχειρισμένο σε τέλεια τιμή και άριστη κατάστσση από φίλο του forum που το έδωσε σε τέλεια τιμή επειδή ήμουν εγώ, με ΤΙΜΗΣΕ. έτσι θα συνωμοτήσει μια μέρα και θα έχω ένα ΚΟΝΤROL στα χέρια μου, το ξέρω και τότε θα δείξω και θα αποδείξω πόσο χρήσιμο είναι, θα πείσω και τους πιο δύσπιστους, θα καταλάβουν γιατί το θαυμάζω αυτό το όργανο και γιατί είναι έτσι αλλά και γιατί αξίζει τόσο. Μια μέρα......................................χαχαχαχαχαχχαχα?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Παρολες τις παρολες ? των εταιριων, ο controller παραμενει ο τροπος για να ΠΑΙΞΕΙΣ με ενα vst. Οποιοσδηποτε controller λοιπον με καλα πληκτρα, με εισοδους για control pedals, και με κανα εξτρα knob για να αναθεσεις κανα φιλτρο και καμια πουτανια, θα σου κανει μια χαρα τη δουλεια σου χωρις ιδιαιτερο παιδεμα, επαναλαμβανω για να ΠΑΙΞΕΙΣ. Αν ομως θελεις να ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙΣ το vst, αν θελεις να κανεις ΣΥΝΘΕΣΗ ΗΧΟΥ, τοτε θα ΑΦΗΣΕΙΣ τον controller και θα πιασεις ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ, για να κανεις τη δουλεια σου σαν ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Αν δε σου αρεσει κατι τετοιο, αν θελεις να δουλεψεις σε στυλ hardware εκτος οθονης, τοτε προς θεου ΠΑΡΕ ΕΝΑ HARDWARE SYNTH! Ενα καλο vst, η και ενα καλο hardware synth, εχει εκατονταδες παραμετρους, τι συνθεση ηχου να κανεις με το generic controller, θα πας στην Αρτα μεσω Ανταρκτικης.0 βαθμοί
-
Βαριέσαι να πας μια βόλτα από thomann ε?? Τέσπα. Τα παρακάτω synths είναι όλα digital. Αλουμινοκατασκευές με Fatar: 01) Modal Argon8 - €611 02) Modal Cobalt8 - €659 03) Modal Argon8X - €659 04) Modal Cobalt8X - €775 05) Waldorf Blofeld (keyboard) - €866 Mη-αλουμινοκατασκευές/mixed materials (without Fatar): 01) Arturia MiniFreak - €599 02) Novation MiniNova - €399 03) Korg Opsix - €511 04) ASM Hydrasynth Explorer - €599 05) Korg Modwave - €648 06) Studiologic Sledge 2 - €855 Και δεν ξεπέρασα καν το χιλιάρικο. Μερικά από τα καλύτερα synths των τελευταίων δεκαετιών βρίσκονται στην παραπάνω λίστα, όσο κι αν αυτό ακούγεται περίεργο σε μερικούς. Όσο πιο γρήγορα καταλάβουν κάποιοι το πόσο φτηνή είναι πλέον η digital τεχνολογία, τόσο καλύτερα για την τσέπη τους.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00