Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/20/23 σε όλα
-
Έτσι είναι όντως. Το "χειρούργος" είναι λάθος, κανονικά "χειρουργός" γράφεται.4 βαθμοί
-
Νέκκονά μου go back to schoolling ... Τα έχεις καταλάβει λάθος τα πράγματα. 1. Αυτό το μηχανηματάκι δεν μπαίνει ανάμεσα στον προενισχυτή και τον τελικό. Μπαίνει ανάμεσα στον τελικό και τα μεγάφωνα, και κάνει τον ενισχυτή να "νομίζει" ότι έχει άλλο φορτίο από αυτό που έχει στην έξοδό του (δεν είναι σωστό αυτό, σαν σχήμα λόγου το ανέφερα). 2. Δεν ξέρω τι εννοείς "καθαρά". Το λες και το ξαναλές, αλλά οι λάμπες δίνουν πάντα αυτό το saturation, το οποίο είναι και το επιθυμητό. Γι' αυτό παίρνει λάμπα ο κόσμος. 3. Δεν έχει καμία σχέση το ζέσταμα του ενισχυτή. 4. Δεν υπάρχει optimal ήχος. Ανάλογα με το ζόρισμα της λάμπας και το κύκλωμα, κάθε ενισχυτής μπορεί να παράγει μια πολύ μεγάλη παλέτα ήχων. Οι λαμπάτοι ακόμα μεγαλύτερη, γιατί δεν έχουν γραμμική απόκριση, και μπορεί να υπάρχουν πολύ μεγάλες διαφορές στον ήχο με μικρές διαφορές στις ρυθμίσεις της έντασης (ειδικά σε κάποια μέρη του φάσματος από το 1 ως το 10). Επειδή λοιπόν υπάρχουν αυτές οι διαφορές στον ήχο, και διαφορετικά γούστα από καθέναν, δεν υπάρχει κάποια βέλτιστη ρύθμιση αντικειμενικά. Άλλος γουστάρει τον ήχο με τις λάμπες λιγότερο ζορισμένες, άλλος με τις λάμπες πιο ζορισμένες. Για καθαρά μιλάμε πάντα. Νομίζω ότι έχεις λάθος την έννοια "καθαρά" στο μυαλό σου, από αυτά που γράφεις κατά καιρούς πάντως, και από εκεί ξεκινάει το πρόβλημα και μπερδεύεσαι.2 βαθμοί
-
Παντως μια που ειπαμε για το made in japan, να πουμε και το αλλο. Η Volkswagen, οσο εφτιαχνε τα αμαξια στη Γερμανια, τα αμαξια ηταν ΣΦΟΔΡΑ, ουτε χαλαγαν ουτε τιποτα. Μια που αρχισε να τα φτιαχνει στην Τουρκια, μια που εγιναν κλαφτα Χαραλαμπε. Δεν ειναι μονο θεμα χωρας, ειναι ενδειξη οτι θελεις να κοψεις το κοστος. Με οτι αυτο (ενδεχομενως ) να συνεπαγεται.2 βαθμοί
-
Το "latency" με σκληρη πένα το κάνεις manage ακριβώς επειδή το ελέγχεις καθαρά με το δεξί σου χέρι (χαλαρο το δεξι για να μην κανει bounce η πενα στην χορδή, λιγοτερο χαλαρό αναλογως με το τι παιζεις εκεινη την στιγμη). Με μια πένα που ειναι ευκαμπτη, δεν μπορεις να κανεις manage τιποτα, η πενα είναι αυτή που είναι. Αν χαλαρωσεις το δεξι, θα γινει χάος, αν σφιξεις το δεξι, δεν θα γινει τιποτα καλυτερο από οτι ήδη βιώνεις. Δεν μπορεις να ελεγξεις το flex εκτός και αν μετακινεις τα δαχτυλα σου έτσι ουτως ώστε οταν θελεις σκληροτερη αισθηση, να πιανεις την πενα σχεδον στην μυτη της...γινεται...στην περιπτωση μου πριν απο δεκαετιες, το μονο που κατάφερα ειναι τα 80 από τα 100 χτυπηματα τελικα να γινονται με τον αντίχειρα αντι για την πενα. Αλλά σιγουρα γινεται από καποιον άλλον. Παντα μιλάμε για fast picking. Για πιο χαλαρά πραγματα, πάλι για τους ιδιους λογους προτιμω τις ακαμπτες...χαλαρωνεις ακομα περισσοτερο το δεξι χέρι και όλα καλα (αν δεν μου εχει πεσει η πένα ήδη 30 φορές σε ένα λεπτο φυσικα).2 βαθμοί
-
Aυτο το μηχανηματακι ειναι μετα το output αρα μετα το power amp. Αλλιως δε θα'χε νοημα. Πριν το power amp ειναι το effects loop. Υπ'οψιν πως κ στα ατενιουεητορ πρεπει να τα σκασεις κανονικα τα μπικικινια, αν θες ηχο. Επισης για καθαρα που ενδιαφερεσαι, το παουερ αμπ δε σπαει. Σιγουρα θελει ενταση. Αλλα να εχεις υποψιν πως οταν ανεβαινει η ενταση (μιλαμε σε νορμαλ πλαισια), ολα ακουγονται καλυτερα, ειναι ψυχοακουστικο1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κανονικά έπρεπε να λέγονται "Ντικ εντ δε χάντλερς". Αυτοί οι 3 είναι οι χάντλερς. Τι θέλετε, να βάλουνε και το ντικ στο εξώφυλλο? https://allpoetry.com/poem/13698556-Dick-Handler-Quartet---ADULT---by-GreyWolf-1957-adult1 βαθμός
-
Αυτές είναι οι απορίες σου? Για το όνομα του ... κουαρτέτου δεν θα μιλήσει κανείς?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Το ξέρετε ότι είχε γίνει (πριν χρόνια) μία απόπειρα να φτιάχνονται Opel Astra στην Ελλάδα; Θεωρητικά, όλοι οι κρίκοι μίας αλυσίδας Franchise, παράγουν το ίδιο προϊόν, αλλά στην πράξη δε συμβαίνει, διότι όσο και αν δεν το θέλει, όσο και αν του έχουν επιβληθεί κανόνες και διαδικασίες ελέγχου, όσο και αν τον απειλείς με απόλυση, ο εργαζόμενος που δεν καταλαβαίνει ή συχαίνεται την εργασία του, θα τα κάνει όλα σκατά, θα μπολιάσει το αποτέλεσμα με τον χαρακτήρα του. Μία μη-σωστά σφιγμένη βίδα και τον παίρνεις τον ανεμιστήρα στα χέρια μετά από μερικούς μήνες. Και μετά ψάχνουν και δεν βρίσκουν την αιτία ούτε στα specs του ανεμιστήρα, ούτε στα specs της βίδας, ούτε στην πυκνότητα της ατμόσφαιρας, ούτε στα ποσοστά υγρασίας, ούτε πουθενά.1 βαθμός
-
Το βλέπω και εγώ ότι θέλει ακριβώς τις μισές φράσεις, και τον διπλάσιο αέρα ανάμεσα τους1 βαθμός
-
Ο ήχος της κιθάρας καθώς κ αυτά που παίζει ταιριάζουν πολύ περισσότερο. Το βιάζεσαι όμως από την στιγμή που ξεκινάει το πιάνο. Άπλωσε τις φράσεις σου (του πιάνου) σε διπλάσιο χώρο. Δηλαδή αφού σκάει το πρώτο "θέμα"/Χουκ/φράση με τα δύο ακορντα, άσε πολύ μεγαλύτερο κενό μέχρι τα δύο επόμενα. Δε λέω μέτρα, γιατί δεν υπάρχουν μέτρα έτσι όπως είναι η σύνθεση . Κράτα οοοολες τις νότες ίδιες σε όλα τα όργανα από θέμα pitch αλλά αραίωσε τες, μέχρι σε σημείο να κρατάει διπλάσιο χρόνο μη σου πω ... Είναι πολύ πυκνό χρονικά τώρα, κ αν γίνει πιο sparse, μου φαίνεται πως θα γίνει αριστουργηματικό με τις καινούργιες κιθάρες1 βαθμός
-
Passarella φίλουουουουουοοος... Γεμιστό με τιγκα πραλινα σοκολατα, καρυδια και ότι αλλο υπαρχει σε αυτό το σύμπαν...και φυσικά τιγκα στο σιροπι... (εχω να φάω καμια 15αρια χρόνια, αλλά ήταν θάνατος)1 βαθμός
-
Επρεπε να ζείτε πισω στα 60ς οπου το made in japan ηταν συνωνυμο της φτηναδουρας1 βαθμός
-
Λοιπόν, ανάμικτα συναισθήματα μεν, ωραία αλλά χλιαρή επίγευση δε, που ίσως δεν επέλεγα ξανά προς κατανάλωση. Μου αρέσουν οι ήχοι και οι χροιές/ηχοχρώματά τους αλλά θα μου άρεσε αν "πήγαιναν κάπου" και δεν είχαμε το ίδιο στατικό τοπίο. πχ στο 3:38 μπαίνει ένας νέος, πιο sharp, ήχος αλλά δεν μεταλλάσεται και τοπίο μαζί του, κάτι που θα μου άρεσε πολύ. Υπάρχει πολύ ενέργεια (θετικό), όπως στο τμήμα των κρουστών, αλλά δεν οδηγεί κάπου. Κοινώς, υπάρχει πολύ αυτοσχεδιαστική διάθεση, το οποίο εννοείται είναι καλό, αλλά σε μια μπάντα που αυτοσχεδιάζει, και δη τζαζ, συνηθίζουμε να ακούμε και μια αλληλεπίδραση των υπολοίπων πάνω στο εκάστοτε σόλο και τις δυναμικές του ή την πυκνότητά του. Αυτό δεν το έχουμε εδώ και λίγο μου ακούγεται σαν ένα backing track στο οποίο αυτοσχεδίασες απο πάνω. κίνδυνος δεν είναι μόνο το "να χαλάσει" αλλά και το να μείνει "άδειο" απο δημιουργικές ιδέες. Το κάθε κομμάτι θέλει το χρόνο του, να το ακούσεις και με καθαρό σε δεύτερο χρόνο για να δεις τι δουλεύει καλά και τι όχι, κλπ. Μη τα βιάζεις. Φτάνουν με τη μορφή του αυτοσχεδιασμού, το οποίο είναι ένα ωραίο περαστικό στοιχείο. Αυτό ναι, είναι. Θα έλεγα οτι είναι μια ωραία στιγμή να το εντάξεις/παντρέψεις στο στυλ που μέχρι τώρα σε έχουμε συνηθίσει. Επιμένω, μη τα βιάζεις.1 βαθμός
-
Οπότε ποιά ακριβώς είναι η ένστασή σου dimάρα πολεμικέ? ΥΓ: ειναι θέμα υλικου πρώτα από όλα, διαφορετικά υλικά έχουν διαφορετικές ιδιότητες, άλλο 0.5mm carbon fiber, άλλο 0.5mm celluloid. Η μάζα (το πάχος θα έλεγα εγώ μην μπλεχτουμε με μαζες, πυκνότητες και όγκους) ως προς την ακαμψία παιζει ρόλο οταν συγκρινεις πενες απο το ιδιο υλικο (η όποια ακαμψία ή ευκαμψία είναι το τελικό αποτέλεσμα).1 βαθμός
-
"Η λέξη «έργον» συντιθέμενη με ένα συνθετικό αποδίδει ιδιότητα δημιουργώντας την κατάληξη «-ουργός». Και εδώ έρχεται το μεγαλείο τής Ελληνικής, η οποία προστάζει: Εάν το έργο είναι για το καλό των ανθρώπων, τότε η λέξη τονίζεται στην λήγουσα, και παίρνει οξεία, όπως "μελισσουργός", "σιδηρουργός", "χειρουργός", "μουσουργός", "ιερουργός", κ.λπ. Όταν όμως το έργο ήταν προς βλάβη τού ανθρώπου, τότε σιγά σιγά ο τόνος μετεφέρθη από την λήγουσα στην παραλήγουσα, και από οξεία έγινε περισπωμένη. Π.χ. "κακούργος", "πανούργος", "ραδιούργος" [ραδιούργον μηχανάς κατασκευάζοντα (Σχολιαστής Σοφοκλέους)]. Γι' αυτό τον λόγο π.χ. δεν πρέπει να αποκαλούμε ανεξέλεγκτα έναν γιατρό «χειρούργο» αλλά «χειρουργό»! Διότι «χειρουργός» είναι ο καλός γιατρός, ο οποίος κάνει το καλό έργο, την καλή εγχείρηση επ' ωφελεία τού ασθενούς, ενώ «χειρούργος» είναι ο γιατρός που δεν προσέχει πάντοτε, αυτός που σε κάποιες περιπτώσεις ο θυμόσοφος λαός μας αποκαλεί «χασάπη»!"1 βαθμός
-
Θα έλεγα ότι έχει καλές στιγμές, αλλά δεν εκπληρώνει τις όποιες προσδοκίες μου άφησαν αυτές.1 βαθμός
-
Έμμεσα ή άμεσα, ο Yngwie έχει επηρεάσει το lead παίξιμο σχεδόν ολόκληρου του σκληρού ήχου. Έχει φάει πολύς κόσμος ψωμάκι ξεπατικώνοντας τα licks του. Λογική η αυτοπεποίθηση που βγάζει και έχει χαλαρώσει πολύ κιόλας μεγαλώνοντας. Όλα τα άλλα έρχονται λίγο πολύ σε δεύτερη μοίρα, πχ το αν αρέσει ή δεν αρέσει. ? More is more.1 βαθμός
-
Είναι κάτι σαν να παίρνεις συνέντευξη από τον Air Jordan και να σου λέει ότι δεν είναι ο μάστερ.1 βαθμός
-
Προσωπικά δεν εντυπωσιάστηκα. Δεν μου φάνηκε ουσιαστικό το αποτέλεσμα της χρήσης του. Αλλά έτσι κι αλλιώς δεν σκαμπάζω πολλά από τέτοια οπότε δεν είμαι ο καταλληλότερος να τα αξιολογήσω.1 βαθμός
-
Για τους Judas Priest δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός. Για 5 λόγους . Ο ένας λέγεται Sad wings of destiny. Ο δεύτερος λέγεται Sin after Sin. O τρίτος λέγεται Screaming for Vengeance. Ο τέταρτος είναι τα δίδυμα Ram it Down & Painkiller. KAI Ο ΠΕΜΠΤΟΣ που θα μπορούσε να είναι αυτοκράτωρ λέγεται Defenders of the faith. Οπότε θα είμαι αυστηρός επειδή καιρό τώρα δεν είμαι fan boy. Μου ακούγεται το σινγκλάκι σαν soundtrack από anime τριτοτέταρτου Έλληνα κομίστα που προσπαθεί να κάνει καριέρα στη Χιλή. Δεν με ψήνει. Ας κάνει μπάντα ο Φώκνερ με τα παιδιά από το στούντιο. Μια χαρά ιδέες υλοποιεί. Ας πάνε τα γερόντια για κανένα μπανάκι στον πύργο τους στην Ισπανία. Όχι τίποτα άλλο, έβγαλαν και ο άσωτοι αυτό1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Δεν τον ήθελαν στην εφορευτική επιτροπή. Μήπως θέλανε "δική τους" εφορευτική για να βγάλουν "δικούς τους" χαχαχαχαχαχαχχα?0 βαθμοί
-
Τα παλιά μουσικά όργανα και έτσι μοιραία και τα ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ πωλούνται σε υψηλές τιμές όπως και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και μηχανάκια. Γιατί τα καινούργια είναι απλησίαστα. Φωτιά οι τιμές. Καλαμπόκι γλυκό ΜΑΡΑΤΑ κόκκοι 3,51 το κιλό φέτος. Πριν δύο χρόνια 2,36 το κιλό. Φωτιά οι τιμές στα τρόφιμα και τα μεταχειρισμένα. ΦΩΤΙΑ0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
https://www.pocket-lint.com/worst-album-cover-art-of-all-time-funny-bad-weird/ Θησαυρος...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αη θοτ αμπαουτ μεηκινγκ ε τζοουκ τραηνγκ το ημπλαη δατ ηφ γιου αρ νοτ κερφουλ γουιδ ε τελε, γιου γουιλ εντ απ λουκινγκ λαηκ δε πηπλ ιν δε φοτο, μπατ δε ιφλουεσιγκ εσταμπλισμεντ ιζ του στρονγκ χηαρ... σο αλ πας0 βαθμοί
-
Πρέπει πραγματικά να ρωτήσω.... "τι στον γιούτσο είναι αυτό το πράγμα"; Γιατί λέει Κουαρτέτο ενώ είναι Τρεις; Τον φάγανε τον Τέταρτο; Το όν στη μέση, τι είναι; Καλά, το "θα έπρεπε να έχουμε σταυρωθεί" μάλλον αναφέρεται στην πεποίθηση ότι "θα έπρεπε να έχουμε σταυρωθεί αντ' Αυτού - τού Κυρίου".... αλλά τα κοστούμια γραφείου κηδειών τι ρόλο παίζουν;0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ΦΑΚΙΝ ΣΟΟΥ ΟΦ!!! Και ΕΓΩ επαιξα χθες βρε αληταρά...γυρω στα 7 λεπτά...σε διαστημα 3ων εβδομάδων (οι μιντοκιθάρες δεν πιάνονται)... Οπότε ψηφιζω να γίνεις pre-Banned απο το συγκεκριμένο club. Γιατί η πρόληψη, είναι καλύτερη απο την θεραπεία άμα λάχει ναουμ. Αλητήριε Φλασκίδα... ???0 βαθμοί
-
Είχατε προλάβει εσείς οι νέοι την ελληνική εκδοχή του ΚΡΟΥΑΣΑΝ; Ήταν ένα τσουρεκάκι σαν παλάμη μεγάλο, που ΕΣΤΑΖΕ σιρόπια και ήταν γεμάτο με καρύδια κυρίως σε πολτό, που έτρωγες μία μπουκιά και έπεφτες κατευθείαν σε χειμερία νάρκη. Άρα, μας λαμήσανε τις λέξεις, τους λαμήσαμε την κουζίνα (που να δείς ελληνικό "σουφλέ").0 βαθμοί
-
Τι συζηταμε τωρα, εγω δεν παιζω πλέον. Σχεδον. Παντως οι μαλακες ειναι ωραίες για ακουστικη ή 12χορδη0 βαθμοί
-
ο ταλαίπωρος γέρων Lee, γέρασε 10 χρόνια σε δυο μέρες. Εβαλε την σύζυγο να την κάνει κούνια και την βρόντηξε κάτω και έσπασε τη μέση της. Και όλα αυτά στις διακοπές στην Ισπανία. Μετά καθημερινή αναφορά του πως και τι και σε ποιούς γιατρούς πήγαν. Το έχει αυτό, κόλλησε άγρια γιουτουμπίτιδα χρόνια τώρα. Αλλά αυτό το over exposure παραπάει, αλλά....αγαπάμε Lee περαστικά0 βαθμοί
-
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά και όλες οι απόψεις μετράνε... Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σας και συν το χ΄ρονο βλέπουμε και κάνουμε (αν χρειαστεί). ?0 βαθμοί
-
Κατσε ρε Φιουζιε ακουω το Σουηδο ακομα.... (μας πεθανες με την κομματαρα) Ας βαλω αυτο εδω να το ακουσω μολις τελειωσω με το δικο σου ?0 βαθμοί
-
Οι ταραχώδεις ημέρες που διανύουμε αποτελούν έναυσμα για να θυμηθούμε τα νιάτα μας (απ' ότι ακούω ?)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ο Waterfall-K τέλειωσε με αυτό το θρεντ, ό,τι ήταν να πει για το νέο Montage το είπε.0 βαθμοί
-
Παρατήρησα ότι : Είχες σκοπό να δώσεις περίπου 400 ευρώ συνολικά για αγορά κιθάρας και αναβάθμισης της , με την κιθάρα να είναι το όργανο της κόρης και η αναβάθμιση η δική σου ψυχανάλυση. Προτείνω : Αγόρασε στο κορίτσι την κιθάρα που γουστάρει και εάν περισσέψουν καμιά κατοσταριά ευρά παρήγγειλε για πάρτη σου ένα ΚΙΤ στον Τόμαν. Καλή σου συνέχεια.0 βαθμοί
-
Το μικρακι Μ32 (δεν υπαρχει μικροτερο s απο 49) που εχω και δουλεύω προσφατα εχει απίστευτη λειτουργικότητα με το software της ΝΙ0 βαθμοί
-
Η ατέλεια στην προσπάθεια εξομοίωσης δεν ήταν όπως φάνηκε κάτι κακό, ήταν αυτή που τελικά έδωσε τον χαρακτήρα σε αγαπημένους μας ήχους. Πολύ απλό παράδειγμα, τα string machines (για τα analog strings που προανέφερες) τα οποία φτιάχτηκαν για να δώσουν την δυνατότητα "φυσικών" strings, καθόρισαν όμως στον δικό τους βαθμό τον ήχο του '70 παράγοντας το χαρακτηριστικό γλυκό, νοσταλγικό και εμβληματικό ηχόχρωμα (το οποίο δεν θα το άλλαζα για τα καλύτερα συμφωνικά strings, έτσι μεγάλωσα, αυτό έχω στα αυτιά μου, τι να κάνουμε... )0 βαθμοί
-
Η τραγωδία στην Γάζα, μου θύμισε ένα τραγούδι προ εικοσαετίας που ακούγεται τραγικά επίκαιρο. Ζωντανή ηχογράφηση (edited version), βασικά ένας αυτοσχεδιασμός αφού το κομμάτι παίχτηκε μόνον εκείνη τη βραδιά χωρίς πρόβα. Τιμή στον Hendrix ήταν η συναυλία, η έμπνευση είναι παρούσα. Τα λόγια στην οθόνη.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00