Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/19/23 σε Αναρτήσεις
-
Φίλε μου Αλή, δεν είναι τωρινό φαινόμενο αυτό. Είναι κάποια χρόνια τώρα. Όταν ήμανε μικρός, πάγαινες σε ταβερνείο, παράγγελνες μακαρονάδα, και σου ερχόταν αυτό. Τώρα, παγαίνεις σε κατάστημα εστίασης, παραγγέλνεις μακαρονάδα, και σου έρχεται αυτό ... Και πας μετά στο σπίτι, και πλακώνεις τα γαριδάκια μπας και χορτάσεις ασούμε.4 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Παρατήρησα ότι : Είχες σκοπό να δώσεις περίπου 400 ευρώ συνολικά για αγορά κιθάρας και αναβάθμισης της , με την κιθάρα να είναι το όργανο της κόρης και η αναβάθμιση η δική σου ψυχανάλυση. Προτείνω : Αγόρασε στο κορίτσι την κιθάρα που γουστάρει και εάν περισσέψουν καμιά κατοσταριά ευρά παρήγγειλε για πάρτη σου ένα ΚΙΤ στον Τόμαν. Καλή σου συνέχεια.2 βαθμοί
-
Ούτε αυτό αδερφέ... ΑΝ έχει θέμα με το κουρδισμα (γιατι με κοψιμο χορδών τοσο νωρίς, χλωμό) και αν με λιπανση δεν λυθει, αν βεβαιως έχουν περαστει οι χορδές σωστά και εχουν στρετσαριστεί πρωτα, και αν το θεμα δεν ειναι στο nut, και αν το θέμα δεν είναι το bridge plate (ΜΟΝΟ αν τα θεματα ειναι με χρηση του tremolo) ή στο setup της γεφυρας, τότε βλέπεις αν θα αξίζει να κανεις και αυτή την αναβάθμιση ή να παει σε άλλο όργανο... Αλλά μαλλον παραείναι νωρίς για όλα αυτά, σωστα?2 βαθμοί
-
Θα δώσεις τσάμπα λεφτά, είναι η γνώμη μου. Είναι όλα αυτά αχρείαστα. Καλύτερα να ξοδέψεις τα χρήματα αυτά σε τακτικα σεταπ, διότι το -δεν ξαναασχολουμαι- δεν ισχύει. 1-2 φορές τον χρόνο η κιθάρα θέλει σεταπ (οι αλλαγές καιρού και η χρήση απορυθμιζουν την κιθάρα). Καλό θα ήταν να σου έδειχνε κάποιος τα βασικά ώστε να μπορείς να την βοηθάς στις αλλαγές χορδών, στη ρύθμιση του truss rod και σε κάποια άλλα απλά. Είναι βασικό ωστε να παραμένει η κιθάρα ευκολοπαιχτη και να μην δυσκολεύει την εξάσκηση της μικρής. Σε αντίθετη περίπτωση, το παιδί θα το βλέπει ως αγγαρεία να πιάνω το όργανο.2 βαθμοί
-
Καλησπέρα, προσωπικά δεν βρισκω την αναγκαιότητα να αναβαθμίσεις οτιδήποτε εκτός και αν επάνω στην χρήση πέσεις επάνω σε προβλήματα τα οποια μπορουν να λυθουν με την όποια αναβάθμιση. Εχει περάσει απο τα χέρια μου και μια affinity, την είχα για το GK3/GR20. Προσωπικά δεν χρειάστηκα να αλλαξω/αναβαθμίσω τίποτα (δεν χρησιμοποιησα ιδιαιτερα τους μαγνητες της οπότε σχεδόν δεν εχω άποψη για αυτους). Ασε την κόρη σου να την παιξει για λιγο καιρό, και αν σου αναφέρει προβλήματα το παίρνεις απο εκει θα έλεγα εγώ.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Θα συμφωνήσω απόλυτα με @Freedom και @gkourmoul1. Αυτό που προέχει, είναι να είναι ευκολόπαιχτη για την κόρη σου η κιθάρα, και να λειτουργεί σωστά (να μην φαλτσάρει σε κανένα σημείο της ταστιέρας, να κουρδίζει σωστά, κλπ). Οπωσδήποτε να την πας σε κάποιον που να μπορεί να την σετάρει σωστά, έτσι ώστε να λειτουργεί σωστά και να βολεύει την κόρη σου (action, τρέμολο, gauge χορδών, κλπ). Επίσης αυτός θα πρέπει να τσεκάρει και να διορθώσει τυχόν κατασκευαστικές ατέλειες, πχ τα τάστα να μην είναι άγρια, να μην εξέχουν από την ταστιέρα, και να είναι σωστά κομμένα και ίσια. Αν γίνουν αυτά, μετά από κάποιο διάστημα θα φανεί αν υπάρχει όντως κάποιος λόγος να αλλάξεις κάτι. Πρέπει να λειτουργεί όπως πρέπει το όργανο για να φανούν πραγματικές αδυναμίες υλικού (όπως πχ οι μαγνήτες ή η γέφυρα ή το nut, κλπ). Αν δεν λειτουργεί/σεταριστεί σωστά το όργανο, όλα θα σου φαίνονται ότι είναι χάλια και ότι θέλουν αλλαγή.1 βαθμός
-
Η ατέλεια στην προσπάθεια εξομοίωσης δεν ήταν όπως φάνηκε κάτι κακό, ήταν αυτή που τελικά έδωσε τον χαρακτήρα σε αγαπημένους μας ήχους. Πολύ απλό παράδειγμα, τα string machines (για τα analog strings που προανέφερες) τα οποία φτιάχτηκαν για να δώσουν την δυνατότητα "φυσικών" strings, καθόρισαν όμως στον δικό τους βαθμό τον ήχο του '70 παράγοντας το χαρακτηριστικό γλυκό, νοσταλγικό και εμβληματικό ηχόχρωμα (το οποίο δεν θα το άλλαζα για τα καλύτερα συμφωνικά strings, έτσι μεγάλωσα, αυτό έχω στα αυτιά μου, τι να κάνουμε... )1 βαθμός
-
Εννοώ ότι είναι άπειρες οι παράμετροι για κάθε ήχο. Πρέπει να σκεφτείς πολλάαααα πράγματα σχετικά με την υλοποίηση κάθε ήχου. Θυμάμαι παλιά διάβαζα ένα άρθρο που κάποιος προσπαθούσε να φτιάξει οκτάβες στην κιθάρα με guitar synth (μιλάμε για πολύ παλιά) παίζοντας μια χορδή, και έλεγε ότι δεν είναι καλές, γιατί δεν είχε λάβει υπόψιν του, την ελάχιστη χρονική υστέρηση του χτυπήματος της μιας χορδής με την άλλη.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Να πω την αλήθεια δν είναι του γούστου μου αλλά τον παραδέχομαι τον μπαγάσα τον Σκόλνικ0 βαθμοί
-
Για όποιον ενδιαφέρεται, οι Jazz Sabbath θα έρθουν παραμονές Χριστουγέννων στην Αθήνα. https://www.gazarte.gr/events/bebel-gilberto-2-2-2/0 βαθμοί
-
Πολύ ωραίο Γιώργο. Αρκετά κινηματογραφικό. Μου άρεσε. Να πω την αλήθεια δεν τις ήθελα τις κιθάρες όταν μπήκαν. Σαν να χαλούσε την ατμόσφαιρα και τις υφές που έφτιαχναν όλα τα υπόλοιπα.0 βαθμοί
-
Καλό για cigar box guitar. Να πιάσει και κατσαβίδι ο Ορίτζιναλ Πόστερ.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
To VX είναι μέρος της ονομασίας του Kraken ήδη από την πρώτη έκδοση: VX "The Kraken", όπως V40 "The Dutchess"0 βαθμοί
-
μια χαρά είναι. Λίγο παραπάνω από όσο πρέπει κινηματογραφικό μια και δεν έχει ισχυρό (ή καθόλου) θέμα. Δεν ξέρω για τί πήγαινε αρχικά. Αλλά γενικά είναι στο πνεύμα.0 βαθμοί
-
Όπως λέμε σλόου φούντ. Μπορεί να μην κολλάει αλλά ήθελα να βάλω λεζάντα. ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2009/Grammatiki_E-ST-Dimotikou_html-apli/index_B4c.html στο -λί παει φυσικα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ναι, με ειδοποιούν από το κοντρόλ πως έχουμε συνδεθεί με το εργοστάσιο της Yamaha Music Manufacturing στην Ινδονησία, ο κύριος Καρέτα θέλει να μας μιλήσει. Καλησπέρα σας κύριε Καρέτα. - Κύριε ΕυαγγελάτΟ, είμαι εδώ μαζί με τους εργάτες και σας καλησπερίζουμε, ΧΑΤΖΙΜΑΝΙΜΑΣ! - Γιατί κύριε Καρέτα ενώ έχετε εκεί φθηνά εργατικά χέρια και θα φτιάχνετε MONTAGE τις τιμές τις κρατάτε στα ύψη - Εμείς κύριε ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ τους έχουμε εδώ στα όπα όπα, τους πληρώνουμε καλά, δουλεύουν λίγο........... Να, ελάτε εδώ ρε εσείς οι δύο! Πείτε ρε! Δεν περνάτε καλά εδώ? Μιλήστε ρε, μην φοβάστε........ Σας παιδιά μας τους έχουμε....................... χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα?0 βαθμοί
-
Προτείνω αλλαγή μαγνητών σε https://www.sweetwater.com/store/detail/ZephStraSetW--seymour-duncan-zephyr-silver-strat-pickup-set-white. Στόχος μας η τελική τιμή κιθάρας+parts αναβάθμισης > 4.500€. Αλλιώς δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
για στρατοκάστερ μιλάω. Και αν θες να ξέρεις, μ αυτήν παίζω στα τελευταία 5 ή 6 κομμάτια που ανέβασα και δεν το έχω κρύψει...0 βαθμοί
-
Όχι, για στρατοκαστερ μιλάει ο op! Εσείς μιλήσατε πάλι για τέλε. Οι οποίες φυσικά κ δεν έχουν διαφορά ανάλογα με την τιμή κ εξήγησα, απλά αλλά κατατοπιστικά, το λίγο ?0 βαθμοί
-
Για να συνεχίσει η κόρη σου να παίζει κιθάρα και να "γουστάρει" αυτό που κάνει, οι προϋποθέσεις είναι δύο. Η πρώτη, είναι το playability του οργάνου, όπου αυτό είναι θέμα μαστορα και σεταπ (μπορείς να το κανεις και μονος σου έως ένα σημείο). Η δεύτερη είναι ο ήχος. Είναι πολύ σημαντικό ο παραγόμενος ήχος να εμπνέει την σπουδάστρια (και τον μπαμπά της). Δίδει έξτρα κίνητρο. Θα ήταν προτιμότερο να δωθούν λεφτά πχ σε έναν modeling ενισχυτή ή σε ένα πολυεφέ, ώστε η κιθάρα να μπορέσει να δείξει τις αρετές της, και να είναι πιο ξεκάθαρος ο δρόμος που θα ακολουθήσει η μικρή. Επίσης, όσο πιο καλός ο ήχος, τόσο θα "ξεχνάς" τα περί αναβαθμίσεων.0 βαθμοί
-
Προσωπικα ειμαι φανατικα αντιθετος με τις αναβαθμισεις. Καμια αναβαθμιση στη squier δε θα την κανει mexico, και καμια αναβαθμιση στη mexico δε θα την κανει usa. Δεν ειναι κοροιδο μια εταιρια μεγαθηριο σαν τη Fender να αφηνει περιθωριο για να "κοψεις δρομο". Αν θελεις να τη δεις Bob ο μαστορας, ΟΚ, αλλα σε καμια περιπτωση δε συμφερει κατι τετοιο, μαλλον χανεις λεφτα αντι να κερδιζεις. Και με ΠΟΛΥ χειροτερη κιθαρα θα καταληξεις, απο το να τα εδινες τα λεφτα σε ενα καλυτερο μοντελο. Εχω κορεατικη squier, ασυγκριτα ανωτερη απο την affinity, με εξτρα hardware που υπερβαινει την αξια της κιθαρας, και διπλα στη μεξικο ειναι η διαφορα ποδηλατο με F35, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ συγκριση, για USA δε μιλαω, ειναι ανεκδοτο. Αυτα ολα τα στυλ "παρε μια affinity και βαλτης πανω τα μαλιοκεφαλα σου και θα πεταει", ειναι για να κονομανε οσοι πουλανε hardware. Η καθε κιθαρα εχει απο τη μανα της το hardware που της αξιζει. Αλλο το μαστοριλικι λοιπον, και εγω για το χαβαλε του μαστοριλικιου την ξεντεριασα την καημενη τη squier ( το hardware βεβαια προυπηρχε, σιγα μην εδινα λεφτα για τη squier), και αλλο το να εχεις μια καλη κιθαρα. Μια good enough κιθαρα μπορει, αλλωστε και οπως ειναι μια squier, ειδικα τα ακριβοτερα μοντελα, ειναι good enough, να κανεις ομως την ανθυπομετρια κιθαραρα δεν παιζει.0 βαθμοί
-
Να πω ότι έχεις άδικο; δεν έχεις!!! Την πήρε την κιθάρα, όπως της άρεσε και τη γουστάρει πολύ! Τα άλλα τα βρίσκουμε...0 βαθμοί
-
Εδώ αλλάξανε το πάλμολιβ το αφρόλουτρο το αμπσολουτ ριλάξ ρε φίλε και από εκεί που ήτανε με υλανγκ υλανγκ μέσα, τώρα έχει μέσα γκουλαγκ γκουλαγκ και κάνει τα ίδια λεφτά. Το μοντάζ δε θα πάθει σρινκφλέισον;0 βαθμοί
-
Οι νεοι κατοχοι, μαλλον με απογοητευση, διαπιστωνουν οτι το καινουργιο montage, σε αντιθεση με το προηγουμενο, δεν ειναι made in japan αλλα made in indonesia. Flagship workstation απο την Yamaha, με ανεμιστηρακια, made in indonesia και τα μισα features να λειπουν. Νομιζω οτι ειναι και επισημα τελος εποχης, αναμενουμε το montage vst για να σφυριξουμε τη ληξη.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν υπάρχει κανένας λογος για οποιαδήποτε αλλαγή Για βελτιωσεις μια χαρλευ μπεντον με 85 ευρω0 βαθμοί
-
Saddles, στα σημεια επαφης των χορδών (επάνω, στην εγκοπη που η χορδη περνάει προς το block κοκ)0 βαθμοί
-
Συμφωνω, οπότε μην κανεις απολύτως τίποτα λέω εγώ. Αν ή οταν προκυψει κάποιο θέμα, αποφασίζεις αν θα αναβαθμισεις (και τι) ή αν θα παει σε καλύτερο όργανο. Αν είναι και το πρώτο της οργανο αστο προς το παρόν, να ξέρεις τουλαχιστον οτι θα ασχοληθει κιόλας, μην αναβαθμισεις τα παντα (που σε αυτό το οργανο δεν εχει νοημα ουτως ή αλλως, point of diminished returns) και μετά απλά πιάνει σκόνη.0 βαθμοί
-
Το μικρακι Μ32 (δεν υπαρχει μικροτερο s απο 49) που εχω και δουλεύω προσφατα εχει απίστευτη λειτουργικότητα με το software της ΝΙ0 βαθμοί
-
Καλησπέρα φίλε μου, Πρώτα απ' όλα, το βασικότερο που μπορείς να κάνεις είναι να σετάρεις την κιθάρα της κόρης σωστά, κατά προτίμηση σε κάποιον ειδικό. Μόλις γίνει αυτό, θα ξεκουρδίζει δυσκολότερα, θα παίζεται πολύ ευκολότερα και θα ακούγεται πολύ καλύτερα. Δεν βρίσκω απολύτως κανέναν λόγο να αλλάξεις όλα αυτά που αναφέρεις, εκτός τα saddles όπου και εγώ αγοράζω ένα σετ ατσάλινα για καθε στρατ που έχω. Κλειδιά δεν χρειάζονται εφόσον το nut είναι σωστά κομμένο και με σωστή λίπανση, και οι χορδές αλλάζονται τακτικά. Εάν δεν γίνουν αυτά, θα ξεκουρδίζει ακόμα και locking tuners να βάλεις. Tremolo block είναι δύσκολο να μπει άλλο στη θεση του, καθώς αυτά που μπαίνουν σε φεντερ δεν μπαίνουν στις squier (έχουν διαφορετική διάσταση). Και να μπορούσες να το κάνεις, δεν θα έβλεπε η κόρη σου ουσιαστική διαφορά. Και για τα ελατήρια θα έλεγα το ίδιο, εκτός κι εάν χρησιμοποιεί συνέχεια το whammy bar. Θα μπορούσες να την πουλήσεις και να δώσεις λίγα παραπάνω να παρεις μια squier classic vibe, όπου είναι καλύτερη στα πάντα, σαν επιλογή.0 βαθμοί
-
Το κλιπακι αυτο ειναι σαν μια συνεχεια αυτου του θεματος Λοιπον. Αυτο που παρελειψα να αναφερω σε εκεινο το θεμα ειναι οτι, και ολο το βραδυ να καθομουνα, θα εβγαζα καινουργιους ηχους. Οποτε. Ξαναανοιξα σημερα το project. Τα 16 freeware synth ηταν στη θεση τους. Εκανα λοιπον αυτο το κομματακι, χωρις να αλλαξω τιποτα στα synth, και χωρις φυσικα να πειραξω παραμετρους. Ολοι οι synth ηχοι του κομματιου λοιπον ειναι με την ιδια λογικη που αναφερει το original θεμα. Δεν ειναι να το υποτιμας το layering, με αυτο μας επαιρναν τα λεφτα οι korg, η roland και η yamaha, επαιζες με τα τοτε rompler στο καταστημα, σου ειχαν φτιαξει τα τσακαλια ηχους με 8 διαφορετικα preset στακαρισμενα σε performance, και το χερι εμπαινε τσεπη κατευθειαν. noiztsampaverese.mp30 βαθμοί
-
Και αν δεν κανουμε σηκωματα, slides, και χρωματικα ? Ετσι ειναι. Για να φτιαξεις με συνθεση ηχου, ή για να προγραμματισεις στο sequencer, ή ακομα και για να γραψεις στην παρτιτουρα ενα οργανο, θα πρεπει να το κατεχεις απο αποψη οργανογνωσιας. Οσο αφορα το θεμα της συνθεσης ηχου, το ολο θεμα ειναι να φτιαχνεις δικους σου ηχους και να γουσταρεις. Αν μπεις στο τριπακι της εξομοιωσης, καλο ειναι να μπεις με τη λογικη οτι θα φτιαξεις εναν ηχο που απλα θα θυμιζει ενα φυσικο οργανο. Το λεω αυτο με την εννοια οτι εχει προχωρησει η φαση, εχει μπει σε sampling και σε physical modelling, το να περιμενεις π.χ. με ενα απλο subtractive synth να βγαλεις το τελειο solo βιολι ειναι λιγο ματαιοπονια. Having said that, το πιο πειστικο βιολι που ειχα ακουσει, μεχρι την υπερεξελιξη του physical modelling that is, ηταν απο το nord modular, αλλα ο τυπος ειχε φαει τα νιατα του για να το φτιαξει ? ΙΜΗΟ η ολη φαση ειναι να φτιαχνεις SYNTH ηχους με τα Synth. Ενα subtractive δε θα σου δωσει ορχηστρικα strings, αλλα θα σου δωσει ωραια analog strings, δε θα σου δωσει Fender jazz bass αλλα θα σου δωσει ωραια synth bass κλπ. Αλλωστε η ξερη εξομοιωση των φυσικων οργανων ειναι παντα ενα ημιμετρο, ποιος προτιμαει την εξομοιωση απο το πραγματικο;0 βαθμοί
-
Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο, ότι η focusrite scarlett 4i4 στην gen4 έχει και εξωτερική τροφοδοσία. Νομίζω ότι δεν είναι.0 βαθμοί
-
Η τραγωδία στην Γάζα, μου θύμισε ένα τραγούδι προ εικοσαετίας που ακούγεται τραγικά επίκαιρο. Ζωντανή ηχογράφηση (edited version), βασικά ένας αυτοσχεδιασμός αφού το κομμάτι παίχτηκε μόνον εκείνη τη βραδιά χωρίς πρόβα. Τιμή στον Hendrix ήταν η συναυλία, η έμπνευση είναι παρούσα. Τα λόγια στην οθόνη.0 βαθμοί
-
Ειναι απειρες οι παραμετροι, γιατι ειναι απειροι οι ηχοι. Τα building blocks ομως δεν ειναι απειρα. Καθε αλλο. Μοιαζει με τη μουσικη. Ειναι απειρες οι μελωδιες, αλλα οι νοτες στην κλιμακα ειναι μολις 7. Μονο την περιβαλλουσα του φιλτρου και το ενισχυτη να μαθεις να ρυθμιζεις, εχεις ενα απιστευτο αριθμο ηχων, και ας εχεις τη γεννητρια μονιμα στην ιδια κυμματομορφη. Εμαθες και τα LFO τους; Ποιος σε πιανει. Αλλα για να γινει αυτο, πρεπει να το κανεις hand on την ωρα που παιζεις. Σαν την μουσικη, θα μαθεις την κλιμακα, αλλα αν δεν κατσεις να την ανεβοκατεβασεις, και σε αυτην τη θεση, και στην αλλη, και ετσι και γιουβετσι, δεν κανεις τιποτα.0 βαθμοί
-
Μου τυχαίνει πολλές φορές να επιλέγω ήχους δουλεύοντας και αγχωτικά τα βράδια που με πιάνει ο οίστρος και προχωρώντας την ενορχήστρωση να πρέπει να τους πειράξω για να δέσουν. θα μου χρησίμευαν αυτά τα variations που φτιάχνει βασιζόμενο σε αντίστοιχα μοντέλα, φαντάσου κάτι ανάλογο με τη χρήση reference tracks και τα suggestions που σου δίνει η AI συγκρίνοντάς τα με τη μίξη σου. Εμένα αυτό μου έχει δώσει άλλες παραγωγικές δυνατότητες από τότε που το χρησιμοποιώ. Αν επεκταθεί αυτό και στους ήχους θα με γλυτώσει από και από τον μπελά της ενορχήστρωσης γιατί θα συγκρίνει αντίστοιχα σε πιο εξελιγμένες υλοποιήσεις και θα μου δίνει λύσεις και επιλογές. Ιδιαίτερα σε όσους δεν ξέρουμε και τόσο καλά να διαμορφώνουμε ήχους είναι ακόμα καλύτερο. Την ανθρώπινη εμπειρία βέβαια δεν την υποκαθιστά προς το παρόν αλλά βοηθάει. Μπορεί και να την αντικαταστήσει στο μέλλον. Το θέμα είναι που η ΑΙ έχει όλο και περισσότερη εφαρμογή στη μουσική. Εγώ ως πληκτρομπλιμπλικάς το εκτιμώ. Αντίστοιχα θα βοηθάει κιθαρίστες αντίστοιχο ΑΙ software στη διαμόρφωση του ήχου. Εγώ π.χ. που δεν ΚΣΕΡΩ να διαμορφώνω τον ήχο ηλεκτρικής κιθάρας θα μου δίνει είτε suggestions ενός κομματιού ή ενός ήχου που του κάνω import ή και θα επιλέγω το κομμάτι και από το database του και τον προγραμματισμό του θα μου φτιάχνει τη διαμόρφωση έτοιμη και θα παίζω τον ήχο κατευθείαν. Κάπως έτσι.0 βαθμοί
-
ενδιαφέρον, μάλλον όχι απλά ενδιαφέρον, εξαιρετικότατο, το μέλλον είναι αυτό σίγουρα , η ΑΙ σε όλα τα στάδια της παραγωγής ενός μουσικού κομματιού και σε ερασιτεχνικό και επαγγελματικό επίπεδο άρχισε καιρό τώρα και δεν σταματά, με τον ανθρώπινο παράγοντά βέβαια ακόμα πλήρως απαραίτητο. Μην είναι ζωντανό μόνο και δεν είναι απλά γραφική η DNA προσέγγιση και βγει και πνίξει όλα μας τα προγράμματα και βγει και από τα ηχεία και μας πνίξει το λαιμό και να μας χρησιμοποιήσει ως ξενιστή και αναπαραχθεί και έχουμε άλλα τρεξίματα. ?χαχαχαχαχχα?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00