Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. ΑpussyΑ

    ΑpussyΑ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1576


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. Kanimothrios

    Kanimothrios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      864


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/19/23 σε όλα

  1. Φίλε μου Αλή, δεν είναι τωρινό φαινόμενο αυτό. Είναι κάποια χρόνια τώρα. Όταν ήμανε μικρός, πάγαινες σε ταβερνείο, παράγγελνες μακαρονάδα, και σου ερχόταν αυτό. Τώρα, παγαίνεις σε κατάστημα εστίασης, παραγγέλνεις μακαρονάδα, και σου έρχεται αυτό ... Και πας μετά στο σπίτι, και πλακώνεις τα γαριδάκια μπας και χορτάσεις ασούμε.
    4 βαθμοί
  2. 3 βαθμοί
  3. Tην είδα και ίσως είναι και η πιο νορμάλ συνέντευξή του που έχω δει. Φυσικά τη μονοπώλησε και από τα λόγια του κάποιες στιγμές φαινόταν και η αυταρέσκεια και άλλα πράγματα που του έχουν καταλογιστεί κατά καιρούς. Εμένα προσωπικά δε με πειράζει κάποιος να έχει αυτοπεποίθηση ακόμη και υπερβολική. Αρκεί να μπορεί να την υποστηρίξει. Και ο συγκεκριμένος μπορεί.. Και δεν είναι απλά δεξιοτέχνης, αλλά έχει αφήσει το στίγμα του στην ηλεκτρική κιθάρα.
    3 βαθμοί
  4. Παρατήρησα ότι : Είχες σκοπό να δώσεις περίπου 400 ευρώ συνολικά για αγορά κιθάρας και αναβάθμισης της , με την κιθάρα να είναι το όργανο της κόρης και η αναβάθμιση η δική σου ψυχανάλυση. Προτείνω : Αγόρασε στο κορίτσι την κιθάρα που γουστάρει και εάν περισσέψουν καμιά κατοσταριά ευρά παρήγγειλε για πάρτη σου ένα ΚΙΤ στον Τόμαν. Καλή σου συνέχεια.
    2 βαθμοί
  5. Ούτε αυτό αδερφέ... ΑΝ έχει θέμα με το κουρδισμα (γιατι με κοψιμο χορδών τοσο νωρίς, χλωμό) και αν με λιπανση δεν λυθει, αν βεβαιως έχουν περαστει οι χορδές σωστά και εχουν στρετσαριστεί πρωτα, και αν το θεμα δεν ειναι στο nut, και αν το θέμα δεν είναι το bridge plate (ΜΟΝΟ αν τα θεματα ειναι με χρηση του tremolo) ή στο setup της γεφυρας, τότε βλέπεις αν θα αξίζει να κανεις και αυτή την αναβάθμιση ή να παει σε άλλο όργανο... Αλλά μαλλον παραείναι νωρίς για όλα αυτά, σωστα?
    2 βαθμοί
  6. Θα δώσεις τσάμπα λεφτά, είναι η γνώμη μου. Είναι όλα αυτά αχρείαστα. Καλύτερα να ξοδέψεις τα χρήματα αυτά σε τακτικα σεταπ, διότι το -δεν ξαναασχολουμαι- δεν ισχύει. 1-2 φορές τον χρόνο η κιθάρα θέλει σεταπ (οι αλλαγές καιρού και η χρήση απορυθμιζουν την κιθάρα). Καλό θα ήταν να σου έδειχνε κάποιος τα βασικά ώστε να μπορείς να την βοηθάς στις αλλαγές χορδών, στη ρύθμιση του truss rod και σε κάποια άλλα απλά. Είναι βασικό ωστε να παραμένει η κιθάρα ευκολοπαιχτη και να μην δυσκολεύει την εξάσκηση της μικρής. Σε αντίθετη περίπτωση, το παιδί θα το βλέπει ως αγγαρεία να πιάνω το όργανο.
    2 βαθμοί
  7. Καλησπέρα, προσωπικά δεν βρισκω την αναγκαιότητα να αναβαθμίσεις οτιδήποτε εκτός και αν επάνω στην χρήση πέσεις επάνω σε προβλήματα τα οποια μπορουν να λυθουν με την όποια αναβάθμιση. Εχει περάσει απο τα χέρια μου και μια affinity, την είχα για το GK3/GR20. Προσωπικά δεν χρειάστηκα να αλλαξω/αναβαθμίσω τίποτα (δεν χρησιμοποιησα ιδιαιτερα τους μαγνητες της οπότε σχεδόν δεν εχω άποψη για αυτους). Ασε την κόρη σου να την παιξει για λιγο καιρό, και αν σου αναφέρει προβλήματα το παίρνεις απο εκει θα έλεγα εγώ.
    2 βαθμοί
  8. Και αν πρόκειται για επτάφθογγη κλίμακα.
    2 βαθμοί
  9. Σορυ για την παρέμβαση. Αν είναι κουρδισμένες equal.
    2 βαθμοί
  10. 1 βαθμός
  11. Έτοιμη λύση δεν υπάρχει, είναι τεχνικό θέμα. Μπορείς να απευθύνεσαι επίσης σε πλατφόρμες AI mastering όπως έχει αναφερθεί σε παλαιότερα θέματα, όπως LANDR, Bandlab, κ.α. που θα σου δώσουν κάποιο ανεκτό αποτέλεσμα αν ακολουθήσεις τον μπούσουλα που θα σου παρουσιάσουν.
    1 βαθμός
  12. Θα συμφωνήσω απόλυτα με @Freedom και @gkourmoul1. Αυτό που προέχει, είναι να είναι ευκολόπαιχτη για την κόρη σου η κιθάρα, και να λειτουργεί σωστά (να μην φαλτσάρει σε κανένα σημείο της ταστιέρας, να κουρδίζει σωστά, κλπ). Οπωσδήποτε να την πας σε κάποιον που να μπορεί να την σετάρει σωστά, έτσι ώστε να λειτουργεί σωστά και να βολεύει την κόρη σου (action, τρέμολο, gauge χορδών, κλπ). Επίσης αυτός θα πρέπει να τσεκάρει και να διορθώσει τυχόν κατασκευαστικές ατέλειες, πχ τα τάστα να μην είναι άγρια, να μην εξέχουν από την ταστιέρα, και να είναι σωστά κομμένα και ίσια. Αν γίνουν αυτά, μετά από κάποιο διάστημα θα φανεί αν υπάρχει όντως κάποιος λόγος να αλλάξεις κάτι. Πρέπει να λειτουργεί όπως πρέπει το όργανο για να φανούν πραγματικές αδυναμίες υλικού (όπως πχ οι μαγνήτες ή η γέφυρα ή το nut, κλπ). Αν δεν λειτουργεί/σεταριστεί σωστά το όργανο, όλα θα σου φαίνονται ότι είναι χάλια και ότι θέλουν αλλαγή.
    1 βαθμός
  13. Έμμεσα ή άμεσα, ο Yngwie έχει επηρεάσει το lead παίξιμο σχεδόν ολόκληρου του σκληρού ήχου. Έχει φάει πολύς κόσμος ψωμάκι ξεπατικώνοντας τα licks του. Λογική η αυτοπεποίθηση που βγάζει και έχει χαλαρώσει πολύ κιόλας μεγαλώνοντας. Όλα τα άλλα έρχονται λίγο πολύ σε δεύτερη μοίρα, πχ το αν αρέσει ή δεν αρέσει. ? More is more.
    1 βαθμός
  14. Είναι κάτι σαν να παίρνεις συνέντευξη από τον Air Jordan και να σου λέει ότι δεν είναι ο μάστερ.
    1 βαθμός
  15. Η ατέλεια στην προσπάθεια εξομοίωσης δεν ήταν όπως φάνηκε κάτι κακό, ήταν αυτή που τελικά έδωσε τον χαρακτήρα σε αγαπημένους μας ήχους. Πολύ απλό παράδειγμα, τα string machines (για τα analog strings που προανέφερες) τα οποία φτιάχτηκαν για να δώσουν την δυνατότητα "φυσικών" strings, καθόρισαν όμως στον δικό τους βαθμό τον ήχο του '70 παράγοντας το χαρακτηριστικό γλυκό, νοσταλγικό και εμβληματικό ηχόχρωμα (το οποίο δεν θα το άλλαζα για τα καλύτερα συμφωνικά strings, έτσι μεγάλωσα, αυτό έχω στα αυτιά μου, τι να κάνουμε... )
    1 βαθμός
  16. Εννοώ ότι είναι άπειρες οι παράμετροι για κάθε ήχο. Πρέπει να σκεφτείς πολλάαααα πράγματα σχετικά με την υλοποίηση κάθε ήχου. Θυμάμαι παλιά διάβαζα ένα άρθρο που κάποιος προσπαθούσε να φτιάξει οκτάβες στην κιθάρα με guitar synth (μιλάμε για πολύ παλιά) παίζοντας μια χορδή, και έλεγε ότι δεν είναι καλές, γιατί δεν είχε λάβει υπόψιν του, την ελάχιστη χρονική υστέρηση του χτυπήματος της μιας χορδής με την άλλη.
    1 βαθμός
  17. Εσύ είσαι σπουδαγμένος παλικάρι μου ...
    1 βαθμός
  18. Νέο άσμα, νέες ιδέες. Φτιαγμένο αποκλειστικά με ΝΙ Komplete. Καμιά 15αριά tracks, με ambient διάθεση αλλά και ιδέες jazz επηρεασμένος από την απώλεια της Carla Bley.... spoiler no guitars.... sorry
    0 βαθμοί
  19. Να πω την αλήθεια δν είναι του γούστου μου αλλά τον παραδέχομαι τον μπαγάσα τον Σκόλνικ
    0 βαθμοί
  20. Για όποιον ενδιαφέρεται, οι Jazz Sabbath θα έρθουν παραμονές Χριστουγέννων στην Αθήνα. https://www.gazarte.gr/events/bebel-gilberto-2-2-2/
    0 βαθμοί
  21. Ξέρεις τι μου θύμισες; Το προσωπικό άλμπουμ του Peter Green / End of the game. Άρα καλό.
    0 βαθμοί
  22. To VX είναι μέρος της ονομασίας του Kraken ήδη από την πρώτη έκδοση: VX "The Kraken", όπως V40 "The Dutchess"
    0 βαθμοί
  23. Μην μου λες τέτχοια τώρα .... One day, one day, gonna go for the sun Together they'll fly on the eternal run Wasted forever on speed bikes and booze Yeah, us and the brothers, say "we're all born to lose"
    0 βαθμοί
  24. Αν δεν είχε μαγνήτες θα είχε πούρα Αβάνας.
    0 βαθμοί
  25. http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2009/Grammatiki_E-ST-Dimotikou_html-apli/index_B4c.html στο -λί παει φυσικα
    0 βαθμοί
  26. Ε τότενες να βοηθήσω κι εγώ. Κλειδιά https://www.thomann.de/gr/schaller_m6_135_locking_6l_gd_new.htm Τρέμολο https://www.thomann.de/gr/vegatrem_vt1_ultratrem_2pt_satin_gold.htm
    0 βαθμοί
  27. Ναι, με ειδοποιούν από το κοντρόλ πως έχουμε συνδεθεί με το εργοστάσιο της Yamaha Music Manufacturing στην Ινδονησία, ο κύριος Καρέτα θέλει να μας μιλήσει. Καλησπέρα σας κύριε Καρέτα. - Κύριε ΕυαγγελάτΟ, είμαι εδώ μαζί με τους εργάτες και σας καλησπερίζουμε, ΧΑΤΖΙΜΑΝΙΜΑΣ! - Γιατί κύριε Καρέτα ενώ έχετε εκεί φθηνά εργατικά χέρια και θα φτιάχνετε MONTAGE τις τιμές τις κρατάτε στα ύψη - Εμείς κύριε ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ τους έχουμε εδώ στα όπα όπα, τους πληρώνουμε καλά, δουλεύουν λίγο........... Να, ελάτε εδώ ρε εσείς οι δύο! Πείτε ρε! Δεν περνάτε καλά εδώ? Μιλήστε ρε, μην φοβάστε........ Σας παιδιά μας τους έχουμε....................... χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα?
    0 βαθμοί
  28. για στρατοκάστερ μιλάω. Και αν θες να ξέρεις, μ αυτήν παίζω στα τελευταία 5 ή 6 κομμάτια που ανέβασα και δεν το έχω κρύψει...
    0 βαθμοί
  29. Όχι, για στρατοκαστερ μιλάει ο op! Εσείς μιλήσατε πάλι για τέλε. Οι οποίες φυσικά κ δεν έχουν διαφορά ανάλογα με την τιμή κ εξήγησα, απλά αλλά κατατοπιστικά, το λίγο ?
    0 βαθμοί
  30. Φυσικά δεν έχει... Για το τζάκι είναι εξίσου καλές όλες αυτές που ανέφερες
    0 βαθμοί
  31. Να πω ότι έχεις άδικο; δεν έχεις!!! Την πήρε την κιθάρα, όπως της άρεσε και τη γουστάρει πολύ! Τα άλλα τα βρίσκουμε...
    0 βαθμοί
  32. Εδώ αλλάξανε το πάλμολιβ το αφρόλουτρο το αμπσολουτ ριλάξ ρε φίλε και από εκεί που ήτανε με υλανγκ υλανγκ μέσα, τώρα έχει μέσα γκουλαγκ γκουλαγκ και κάνει τα ίδια λεφτά. Το μοντάζ δε θα πάθει σρινκφλέισον;
    0 βαθμοί
  33. Οι νεοι κατοχοι, μαλλον με απογοητευση, διαπιστωνουν οτι το καινουργιο montage, σε αντιθεση με το προηγουμενο, δεν ειναι made in japan αλλα made in indonesia. Flagship workstation απο την Yamaha, με ανεμιστηρακια, made in indonesia και τα μισα features να λειπουν. Νομιζω οτι ειναι και επισημα τελος εποχης, αναμενουμε το montage vst για να σφυριξουμε τη ληξη.
    0 βαθμοί
  34. ok φίλοι μου, κατανοητό! Σας ευχαριστώ!!!
    0 βαθμοί
  35. Saddles, στα σημεια επαφης των χορδών (επάνω, στην εγκοπη που η χορδη περνάει προς το block κοκ)
    0 βαθμοί
  36. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες, έχει να κάνει περισσότερο με το projectάκι και πολύ λιγότερο με την ανάγκη αναβάθμισης πάντως...
    0 βαθμοί
  37. Απλά φοβερό. Η δυνατότητα του synthesis υπάρχει προφανώς δεκαετίες τώρα. Με πολύ κάψιμο μπορούσες να φτιάξεις ήχους που έχεις στο κεφάλι σου. Τυπικά μπότες ταμπούρα κιθάρες κτλ. Αλλά αυτό πάει σε άλλο επίπεδο.
    0 βαθμοί
  38. Mια χαρα ειναι. Σε σχεση με το πως ηταν ειδικα, πολλες χαρες. Αν μιλας για το βαρος δηλαδη. Αν μιλας για τα υπολοιπα, η φαβοριτα κ το βαμμενο μαλλι ειναι καπως... Αλλα ειπαμε ιματζ Ενταξει 60ρης ειναι. Θα ωριμασει οταν μεγαλωσει ?
    0 βαθμοί
  39. Πολυ σωστα. Και με το DX7 το ιδιο, και με τα early romplers το ιδιο, ηταν μια προσπαθεια για εξομοιωση, που τελικα εχει το δικο της χαρακτηρα.
    0 βαθμοί
  40. Και αν δεν κανουμε σηκωματα, slides, και χρωματικα ? Ετσι ειναι. Για να φτιαξεις με συνθεση ηχου, ή για να προγραμματισεις στο sequencer, ή ακομα και για να γραψεις στην παρτιτουρα ενα οργανο, θα πρεπει να το κατεχεις απο αποψη οργανογνωσιας. Οσο αφορα το θεμα της συνθεσης ηχου, το ολο θεμα ειναι να φτιαχνεις δικους σου ηχους και να γουσταρεις. Αν μπεις στο τριπακι της εξομοιωσης, καλο ειναι να μπεις με τη λογικη οτι θα φτιαξεις εναν ηχο που απλα θα θυμιζει ενα φυσικο οργανο. Το λεω αυτο με την εννοια οτι εχει προχωρησει η φαση, εχει μπει σε sampling και σε physical modelling, το να περιμενεις π.χ. με ενα απλο subtractive synth να βγαλεις το τελειο solo βιολι ειναι λιγο ματαιοπονια. Having said that, το πιο πειστικο βιολι που ειχα ακουσει, μεχρι την υπερεξελιξη του physical modelling that is, ηταν απο το nord modular, αλλα ο τυπος ειχε φαει τα νιατα του για να το φτιαξει ? ΙΜΗΟ η ολη φαση ειναι να φτιαχνεις SYNTH ηχους με τα Synth. Ενα subtractive δε θα σου δωσει ορχηστρικα strings, αλλα θα σου δωσει ωραια analog strings, δε θα σου δωσει Fender jazz bass αλλα θα σου δωσει ωραια synth bass κλπ. Αλλωστε η ξερη εξομοιωση των φυσικων οργανων ειναι παντα ενα ημιμετρο, ποιος προτιμαει την εξομοιωση απο το πραγματικο;
    0 βαθμοί
  41. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο, ότι η focusrite scarlett 4i4 στην gen4 έχει και εξωτερική τροφοδοσία. Νομίζω ότι δεν είναι.
    0 βαθμοί
  42. Ειναι απειρες οι παραμετροι, γιατι ειναι απειροι οι ηχοι. Τα building blocks ομως δεν ειναι απειρα. Καθε αλλο. Μοιαζει με τη μουσικη. Ειναι απειρες οι μελωδιες, αλλα οι νοτες στην κλιμακα ειναι μολις 7. Μονο την περιβαλλουσα του φιλτρου και το ενισχυτη να μαθεις να ρυθμιζεις, εχεις ενα απιστευτο αριθμο ηχων, και ας εχεις τη γεννητρια μονιμα στην ιδια κυμματομορφη. Εμαθες και τα LFO τους; Ποιος σε πιανει. Αλλα για να γινει αυτο, πρεπει να το κανεις hand on την ωρα που παιζεις. Σαν την μουσικη, θα μαθεις την κλιμακα, αλλα αν δεν κατσεις να την ανεβοκατεβασεις, και σε αυτην τη θεση, και στην αλλη, και ετσι και γιουβετσι, δεν κανεις τιποτα.
    0 βαθμοί
  43. Μου τυχαίνει πολλές φορές να επιλέγω ήχους δουλεύοντας και αγχωτικά τα βράδια που με πιάνει ο οίστρος και προχωρώντας την ενορχήστρωση να πρέπει να τους πειράξω για να δέσουν. θα μου χρησίμευαν αυτά τα variations που φτιάχνει βασιζόμενο σε αντίστοιχα μοντέλα, φαντάσου κάτι ανάλογο με τη χρήση reference tracks και τα suggestions που σου δίνει η AI συγκρίνοντάς τα με τη μίξη σου. Εμένα αυτό μου έχει δώσει άλλες παραγωγικές δυνατότητες από τότε που το χρησιμοποιώ. Αν επεκταθεί αυτό και στους ήχους θα με γλυτώσει από και από τον μπελά της ενορχήστρωσης γιατί θα συγκρίνει αντίστοιχα σε πιο εξελιγμένες υλοποιήσεις και θα μου δίνει λύσεις και επιλογές. Ιδιαίτερα σε όσους δεν ξέρουμε και τόσο καλά να διαμορφώνουμε ήχους είναι ακόμα καλύτερο. Την ανθρώπινη εμπειρία βέβαια δεν την υποκαθιστά προς το παρόν αλλά βοηθάει. Μπορεί και να την αντικαταστήσει στο μέλλον. Το θέμα είναι που η ΑΙ έχει όλο και περισσότερη εφαρμογή στη μουσική. Εγώ ως πληκτρομπλιμπλικάς το εκτιμώ. Αντίστοιχα θα βοηθάει κιθαρίστες αντίστοιχο ΑΙ software στη διαμόρφωση του ήχου. Εγώ π.χ. που δεν ΚΣΕΡΩ να διαμορφώνω τον ήχο ηλεκτρικής κιθάρας θα μου δίνει είτε suggestions ενός κομματιού ή ενός ήχου που του κάνω import ή και θα επιλέγω το κομμάτι και από το database του και τον προγραμματισμό του θα μου φτιάχνει τη διαμόρφωση έτοιμη και θα παίζω τον ήχο κατευθείαν. Κάπως έτσι.
    0 βαθμοί
  44. ενδιαφέρον, μάλλον όχι απλά ενδιαφέρον, εξαιρετικότατο, το μέλλον είναι αυτό σίγουρα , η ΑΙ σε όλα τα στάδια της παραγωγής ενός μουσικού κομματιού και σε ερασιτεχνικό και επαγγελματικό επίπεδο άρχισε καιρό τώρα και δεν σταματά, με τον ανθρώπινο παράγοντά βέβαια ακόμα πλήρως απαραίτητο. Μην είναι ζωντανό μόνο και δεν είναι απλά γραφική η DNA προσέγγιση και βγει και πνίξει όλα μας τα προγράμματα και βγει και από τα ηχεία και μας πνίξει το λαιμό και να μας χρησιμοποιήσει ως ξενιστή και αναπαραχθεί και έχουμε άλλα τρεξίματα. ?χαχαχαχαχχα?
    0 βαθμοί
  45. Layered-based πολυστρωματικότητα με Κάλσιουμ Ca
    0 βαθμοί
  46. Σταλληνικά πώς είναι? Στρωματσάδα?
    0 βαθμοί
  47. Αφιερωμενο φυσικα στον @dimsonic Δε σχολιαζω για καμμια ωρα να το δω
    0 βαθμοί
  48. 0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...