Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/19/23 σε Αναρτήσεις
-
Φίλε μου Αλή, δεν είναι τωρινό φαινόμενο αυτό. Είναι κάποια χρόνια τώρα. Όταν ήμανε μικρός, πάγαινες σε ταβερνείο, παράγγελνες μακαρονάδα, και σου ερχόταν αυτό. Τώρα, παγαίνεις σε κατάστημα εστίασης, παραγγέλνεις μακαρονάδα, και σου έρχεται αυτό ... Και πας μετά στο σπίτι, και πλακώνεις τα γαριδάκια μπας και χορτάσεις ασούμε.4 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Παρατήρησα ότι : Είχες σκοπό να δώσεις περίπου 400 ευρώ συνολικά για αγορά κιθάρας και αναβάθμισης της , με την κιθάρα να είναι το όργανο της κόρης και η αναβάθμιση η δική σου ψυχανάλυση. Προτείνω : Αγόρασε στο κορίτσι την κιθάρα που γουστάρει και εάν περισσέψουν καμιά κατοσταριά ευρά παρήγγειλε για πάρτη σου ένα ΚΙΤ στον Τόμαν. Καλή σου συνέχεια.2 βαθμοί
-
Ούτε αυτό αδερφέ... ΑΝ έχει θέμα με το κουρδισμα (γιατι με κοψιμο χορδών τοσο νωρίς, χλωμό) και αν με λιπανση δεν λυθει, αν βεβαιως έχουν περαστει οι χορδές σωστά και εχουν στρετσαριστεί πρωτα, και αν το θεμα δεν ειναι στο nut, και αν το θέμα δεν είναι το bridge plate (ΜΟΝΟ αν τα θεματα ειναι με χρηση του tremolo) ή στο setup της γεφυρας, τότε βλέπεις αν θα αξίζει να κανεις και αυτή την αναβάθμιση ή να παει σε άλλο όργανο... Αλλά μαλλον παραείναι νωρίς για όλα αυτά, σωστα?2 βαθμοί
-
Θα δώσεις τσάμπα λεφτά, είναι η γνώμη μου. Είναι όλα αυτά αχρείαστα. Καλύτερα να ξοδέψεις τα χρήματα αυτά σε τακτικα σεταπ, διότι το -δεν ξαναασχολουμαι- δεν ισχύει. 1-2 φορές τον χρόνο η κιθάρα θέλει σεταπ (οι αλλαγές καιρού και η χρήση απορυθμιζουν την κιθάρα). Καλό θα ήταν να σου έδειχνε κάποιος τα βασικά ώστε να μπορείς να την βοηθάς στις αλλαγές χορδών, στη ρύθμιση του truss rod και σε κάποια άλλα απλά. Είναι βασικό ωστε να παραμένει η κιθάρα ευκολοπαιχτη και να μην δυσκολεύει την εξάσκηση της μικρής. Σε αντίθετη περίπτωση, το παιδί θα το βλέπει ως αγγαρεία να πιάνω το όργανο.2 βαθμοί
-
Καλησπέρα, προσωπικά δεν βρισκω την αναγκαιότητα να αναβαθμίσεις οτιδήποτε εκτός και αν επάνω στην χρήση πέσεις επάνω σε προβλήματα τα οποια μπορουν να λυθουν με την όποια αναβάθμιση. Εχει περάσει απο τα χέρια μου και μια affinity, την είχα για το GK3/GR20. Προσωπικά δεν χρειάστηκα να αλλαξω/αναβαθμίσω τίποτα (δεν χρησιμοποιησα ιδιαιτερα τους μαγνητες της οπότε σχεδόν δεν εχω άποψη για αυτους). Ασε την κόρη σου να την παιξει για λιγο καιρό, και αν σου αναφέρει προβλήματα το παίρνεις απο εκει θα έλεγα εγώ.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Θα συμφωνήσω απόλυτα με @Freedom και @gkourmoul1. Αυτό που προέχει, είναι να είναι ευκολόπαιχτη για την κόρη σου η κιθάρα, και να λειτουργεί σωστά (να μην φαλτσάρει σε κανένα σημείο της ταστιέρας, να κουρδίζει σωστά, κλπ). Οπωσδήποτε να την πας σε κάποιον που να μπορεί να την σετάρει σωστά, έτσι ώστε να λειτουργεί σωστά και να βολεύει την κόρη σου (action, τρέμολο, gauge χορδών, κλπ). Επίσης αυτός θα πρέπει να τσεκάρει και να διορθώσει τυχόν κατασκευαστικές ατέλειες, πχ τα τάστα να μην είναι άγρια, να μην εξέχουν από την ταστιέρα, και να είναι σωστά κομμένα και ίσια. Αν γίνουν αυτά, μετά από κάποιο διάστημα θα φανεί αν υπάρχει όντως κάποιος λόγος να αλλάξεις κάτι. Πρέπει να λειτουργεί όπως πρέπει το όργανο για να φανούν πραγματικές αδυναμίες υλικού (όπως πχ οι μαγνήτες ή η γέφυρα ή το nut, κλπ). Αν δεν λειτουργεί/σεταριστεί σωστά το όργανο, όλα θα σου φαίνονται ότι είναι χάλια και ότι θέλουν αλλαγή.1 βαθμός
-
Η ατέλεια στην προσπάθεια εξομοίωσης δεν ήταν όπως φάνηκε κάτι κακό, ήταν αυτή που τελικά έδωσε τον χαρακτήρα σε αγαπημένους μας ήχους. Πολύ απλό παράδειγμα, τα string machines (για τα analog strings που προανέφερες) τα οποία φτιάχτηκαν για να δώσουν την δυνατότητα "φυσικών" strings, καθόρισαν όμως στον δικό τους βαθμό τον ήχο του '70 παράγοντας το χαρακτηριστικό γλυκό, νοσταλγικό και εμβληματικό ηχόχρωμα (το οποίο δεν θα το άλλαζα για τα καλύτερα συμφωνικά strings, έτσι μεγάλωσα, αυτό έχω στα αυτιά μου, τι να κάνουμε... )1 βαθμός
-
Εννοώ ότι είναι άπειρες οι παράμετροι για κάθε ήχο. Πρέπει να σκεφτείς πολλάαααα πράγματα σχετικά με την υλοποίηση κάθε ήχου. Θυμάμαι παλιά διάβαζα ένα άρθρο που κάποιος προσπαθούσε να φτιάξει οκτάβες στην κιθάρα με guitar synth (μιλάμε για πολύ παλιά) παίζοντας μια χορδή, και έλεγε ότι δεν είναι καλές, γιατί δεν είχε λάβει υπόψιν του, την ελάχιστη χρονική υστέρηση του χτυπήματος της μιας χορδής με την άλλη.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πειραματίζομαι σε πιο ambient στυλ. 5 tracks, αυτοσχεδιαστικά παιγμένα μεταξύ τους, δίχως μετρονόμο. Μισή ώρα μου πήρε να το γράψω και αλλη μία ώρα για να αφαιρώ (παραήταν φορτωμένο και ακόμα είναι). ambient clip.mp30 βαθμοί
-
Να πω την αλήθεια δν είναι του γούστου μου αλλά τον παραδέχομαι τον μπαγάσα τον Σκόλνικ0 βαθμοί
-
Καλό για cigar box guitar. Να πιάσει και κατσαβίδι ο Ορίτζιναλ Πόστερ.0 βαθμοί
-
Ξέρεις τι μου θύμισες; Το προσωπικό άλμπουμ του Peter Green / End of the game. Άρα καλό.0 βαθμοί
-
μια χαρά είναι. Λίγο παραπάνω από όσο πρέπει κινηματογραφικό μια και δεν έχει ισχυρό (ή καθόλου) θέμα. Δεν ξέρω για τί πήγαινε αρχικά. Αλλά γενικά είναι στο πνεύμα.0 βαθμοί
-
Όπως λέμε σλόου φούντ. Μπορεί να μην κολλάει αλλά ήθελα να βάλω λεζάντα. ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2009/Grammatiki_E-ST-Dimotikou_html-apli/index_B4c.html στο -λί παει φυσικα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ωραιο Γιωργη. Την πρωτη φορα που το ακουσα νομιζα πως δε μου ταιριαζε η κιθαρα. Τωρα που το ξανακουω διαφωνω μαζι μου ?. Στην αρχη θελει να παιζει πολυ πιο.. αραια Ισως πιο χαμηλα (κ σε ενταση κ σε πιο μπασες περιοχες της) Στο τελευταιο μισο λεπτο που παιζεις σε πιο μπασες χορδες ταιριαζει πολυ περισσοτερο Εχεις φτιαξει ενα ομορφο κ αφαιρετικο ηχητικο χαλι παντως κ αν δουλεψεις λιγο τις κιθαρες, θα γινει εξαιρετικο0 βαθμοί
-
Ε τότενες να βοηθήσω κι εγώ. Κλειδιά https://www.thomann.de/gr/schaller_m6_135_locking_6l_gd_new.htm Τρέμολο https://www.thomann.de/gr/vegatrem_vt1_ultratrem_2pt_satin_gold.htm0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Όχι, για στρατοκαστερ μιλάει ο op! Εσείς μιλήσατε πάλι για τέλε. Οι οποίες φυσικά κ δεν έχουν διαφορά ανάλογα με την τιμή κ εξήγησα, απλά αλλά κατατοπιστικά, το λίγο ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Φυσικά δεν έχει... Για το τζάκι είναι εξίσου καλές όλες αυτές που ανέφερες0 βαθμοί
-
Προσωπικα ειμαι φανατικα αντιθετος με τις αναβαθμισεις. Καμια αναβαθμιση στη squier δε θα την κανει mexico, και καμια αναβαθμιση στη mexico δε θα την κανει usa. Δεν ειναι κοροιδο μια εταιρια μεγαθηριο σαν τη Fender να αφηνει περιθωριο για να "κοψεις δρομο". Αν θελεις να τη δεις Bob ο μαστορας, ΟΚ, αλλα σε καμια περιπτωση δε συμφερει κατι τετοιο, μαλλον χανεις λεφτα αντι να κερδιζεις. Και με ΠΟΛΥ χειροτερη κιθαρα θα καταληξεις, απο το να τα εδινες τα λεφτα σε ενα καλυτερο μοντελο. Εχω κορεατικη squier, ασυγκριτα ανωτερη απο την affinity, με εξτρα hardware που υπερβαινει την αξια της κιθαρας, και διπλα στη μεξικο ειναι η διαφορα ποδηλατο με F35, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ συγκριση, για USA δε μιλαω, ειναι ανεκδοτο. Αυτα ολα τα στυλ "παρε μια affinity και βαλτης πανω τα μαλιοκεφαλα σου και θα πεταει", ειναι για να κονομανε οσοι πουλανε hardware. Η καθε κιθαρα εχει απο τη μανα της το hardware που της αξιζει. Αλλο το μαστοριλικι λοιπον, και εγω για το χαβαλε του μαστοριλικιου την ξεντεριασα την καημενη τη squier ( το hardware βεβαια προυπηρχε, σιγα μην εδινα λεφτα για τη squier), και αλλο το να εχεις μια καλη κιθαρα. Μια good enough κιθαρα μπορει, αλλωστε και οπως ειναι μια squier, ειδικα τα ακριβοτερα μοντελα, ειναι good enough, να κανεις ομως την ανθυπομετρια κιθαραρα δεν παιζει.0 βαθμοί
-
Να πω ότι έχεις άδικο; δεν έχεις!!! Την πήρε την κιθάρα, όπως της άρεσε και τη γουστάρει πολύ! Τα άλλα τα βρίσκουμε...0 βαθμοί
-
Στο τελος θα παραγγελνεις πιτσα σπεσιαλ τζαμπο, και το κουτι μεσα θα εχει μια τυροπιτα. ΠΕΙΝΑΜΕ.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ΔΕΛΤΙΟ ΤΎΠΟΥ Μετά από δημοσίευση σε topic του γνωστού ελληνικού forum μουσικής τεχνολογιας noiz. gr Θέλουμε να σας διαβεβαιωσουμε πως στα εργοστάσιά μας στην Ινδονησία τηρούνται όλες οι προδιαγραφές που διασφαλίζουν την ποιότητα και τη απρόσκοπτη λειτουργία των μουσικων μας οργάνων Hirohito Kareta カレタ ヒロヒト Product Manager Μυsic Dept Yamaha Indonesia Χαχσχαχαχαχ????0 βαθμοί
-
Οι νεοι κατοχοι, μαλλον με απογοητευση, διαπιστωνουν οτι το καινουργιο montage, σε αντιθεση με το προηγουμενο, δεν ειναι made in japan αλλα made in indonesia. Flagship workstation απο την Yamaha, με ανεμιστηρακια, made in indonesia και τα μισα features να λειπουν. Νομιζω οτι ειναι και επισημα τελος εποχης, αναμενουμε το montage vst για να σφυριξουμε τη ληξη.0 βαθμοί
-
Δεν υπάρχει κανένας λογος για οποιαδήποτε αλλαγή Για βελτιωσεις μια χαρλευ μπεντον με 85 ευρω0 βαθμοί
-
Δεν έχει να κάνει με το κόστος της αναβάθμισης ή της μεταπώλησης. Μου αρέσει να ψάχνω και να βελτιώνω...0 βαθμοί
-
Συμφωνω, οπότε μην κανεις απολύτως τίποτα λέω εγώ. Αν ή οταν προκυψει κάποιο θέμα, αποφασίζεις αν θα αναβαθμισεις (και τι) ή αν θα παει σε καλύτερο όργανο. Αν είναι και το πρώτο της οργανο αστο προς το παρόν, να ξέρεις τουλαχιστον οτι θα ασχοληθει κιόλας, μην αναβαθμισεις τα παντα (που σε αυτό το οργανο δεν εχει νοημα ουτως ή αλλως, point of diminished returns) και μετά απλά πιάνει σκόνη.0 βαθμοί
-
Το μικρακι Μ32 (δεν υπαρχει μικροτερο s απο 49) που εχω και δουλεύω προσφατα εχει απίστευτη λειτουργικότητα με το software της ΝΙ0 βαθμοί
-
Όλοι οι ερασιτέχνες όχι μονο λιμπίζονται αλλα και διαθέτουν επαγγελματικό εξοπλισμό για τα χόμπι τους. Και αθλήματα που έκανα, επαγγελματικό εξοπλισμό έπαιρνα και εγώ και όλοι το θέλω πάρτο μου ?0 βαθμοί
-
Απλά φοβερό. Η δυνατότητα του synthesis υπάρχει προφανώς δεκαετίες τώρα. Με πολύ κάψιμο μπορούσες να φτιάξεις ήχους που έχεις στο κεφάλι σου. Τυπικά μπότες ταμπούρα κιθάρες κτλ. Αλλά αυτό πάει σε άλλο επίπεδο.0 βαθμοί
-
Το κλιπακι αυτο ειναι σαν μια συνεχεια αυτου του θεματος Λοιπον. Αυτο που παρελειψα να αναφερω σε εκεινο το θεμα ειναι οτι, και ολο το βραδυ να καθομουνα, θα εβγαζα καινουργιους ηχους. Οποτε. Ξαναανοιξα σημερα το project. Τα 16 freeware synth ηταν στη θεση τους. Εκανα λοιπον αυτο το κομματακι, χωρις να αλλαξω τιποτα στα synth, και χωρις φυσικα να πειραξω παραμετρους. Ολοι οι synth ηχοι του κομματιου λοιπον ειναι με την ιδια λογικη που αναφερει το original θεμα. Δεν ειναι να το υποτιμας το layering, με αυτο μας επαιρναν τα λεφτα οι korg, η roland και η yamaha, επαιζες με τα τοτε rompler στο καταστημα, σου ειχαν φτιαξει τα τσακαλια ηχους με 8 διαφορετικα preset στακαρισμενα σε performance, και το χερι εμπαινε τσεπη κατευθειαν. noiztsampaverese.mp30 βαθμοί
-
Πολυ σωστα. Και με το DX7 το ιδιο, και με τα early romplers το ιδιο, ηταν μια προσπαθεια για εξομοιωση, που τελικα εχει το δικο της χαρακτηρα.0 βαθμοί
-
Η τραγωδία στην Γάζα, μου θύμισε ένα τραγούδι προ εικοσαετίας που ακούγεται τραγικά επίκαιρο. Ζωντανή ηχογράφηση (edited version), βασικά ένας αυτοσχεδιασμός αφού το κομμάτι παίχτηκε μόνον εκείνη τη βραδιά χωρίς πρόβα. Τιμή στον Hendrix ήταν η συναυλία, η έμπνευση είναι παρούσα. Τα λόγια στην οθόνη.0 βαθμοί
-
Ειναι απειρες οι παραμετροι, γιατι ειναι απειροι οι ηχοι. Τα building blocks ομως δεν ειναι απειρα. Καθε αλλο. Μοιαζει με τη μουσικη. Ειναι απειρες οι μελωδιες, αλλα οι νοτες στην κλιμακα ειναι μολις 7. Μονο την περιβαλλουσα του φιλτρου και το ενισχυτη να μαθεις να ρυθμιζεις, εχεις ενα απιστευτο αριθμο ηχων, και ας εχεις τη γεννητρια μονιμα στην ιδια κυμματομορφη. Εμαθες και τα LFO τους; Ποιος σε πιανει. Αλλα για να γινει αυτο, πρεπει να το κανεις hand on την ωρα που παιζεις. Σαν την μουσικη, θα μαθεις την κλιμακα, αλλα αν δεν κατσεις να την ανεβοκατεβασεις, και σε αυτην τη θεση, και στην αλλη, και ετσι και γιουβετσι, δεν κανεις τιποτα.0 βαθμοί
-
Το να σκεφτεσαι με layers το τι ηχο θελεις να φτιαξεις, ειναι το κλειδι για να προχωρησεις στο επομενο βημα την συνθεση ηχου. Και δε μιλαω για να βαλεις ενα ηχο strings και εναν ηχο ηλεκτρικου πιανου και εναν φλαουτου μαζι και να κανεις ενα performance. Αλλα μιλαω στο οτι για να φτιαξεις εναν ηχο analog strings θα βαλεις πολλαπλες γεννητριες detuned γιατι ενα string section εχει πολλα βιολια που δεν παιζουν ακριβως ολα μαζι τη σωστη νοτα. Και το ( synth )φλαουτο που θα βαλεις, εκτος απο τη γεννητρια που θα δινει τον τονο, θα εχει και λιγο θορυβο στην ατακα της νοτας, γιατι ο φλαουτιστας φυσαει για να ακουστει η νοτα. Και το ( FM ) ηλεκτρικο πιανο δε θα εχει μονο μια γεννητρια με αυστηρα καθορισμενο τονο, θα εχει και μια δευτερη που θα ειναι μη- αρμονικη και συντομη, για να μοιαζει με το "κλονκ" απο το σφυρακι που χτυπαει το tine. Ενας ηχος σπανια αποτελειται απο ενα και μονο στοιχειο, και ας ειναι μονος του.0 βαθμοί
-
Ναι, το στρωματσάδα νομίζω ταιριάζει καλύτερα. Υπάρχει το λόγιο στρωμάτωση, που μπορούμε να το χρησιμοποιοήσουμε και με πρώτο συνθετικό, π.χ. διαστρωμάτωση για να θίξουμε την αλληλεπίδραση των στρωμάτων μεταξύ τους, πολυστρωμάτωση αν θέλουμε να σχολιάσουμε το πλήθος των στρωμάτων, ρημαδοστρωμάτωση αν έχουμε αδύναμη cpu κοκ. Αλλιώς χρησιμοποιούμε το λαϊκό πλακοήχι, που στην ουσία έχουμε βάλει 5 διαφορετικά όργανα και απλά πετάμε το ίδιο midi part με τον πόντικα σε όλα κοπυπάστε, και το οποίο περιγράφει καλύτερα την άρνηση εύρεσης ισορροπιών στον ήχο, δηλαδή τον θέλουμε μείγμα κι όχι διάλυμα. Κι επι του θέματος: "Παραγωγαί Μάνος! Σκατά πιάνουμε, χρυσάφι γίνεται! Μάθε την τέχνη κωλόπαιδο γιατί μια ζωή εργαλεία θα δίνεις!" Τι ευκολία που έχεις ρε μάστορα...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00