Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. ΑpussyΑ

    ΑpussyΑ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1576


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. Kanimothrios

    Kanimothrios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      864


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/19/23 σε όλα

  1. Φίλε μου Αλή, δεν είναι τωρινό φαινόμενο αυτό. Είναι κάποια χρόνια τώρα. Όταν ήμανε μικρός, πάγαινες σε ταβερνείο, παράγγελνες μακαρονάδα, και σου ερχόταν αυτό. Τώρα, παγαίνεις σε κατάστημα εστίασης, παραγγέλνεις μακαρονάδα, και σου έρχεται αυτό ... Και πας μετά στο σπίτι, και πλακώνεις τα γαριδάκια μπας και χορτάσεις ασούμε.
    4 βαθμοί
  2. 3 βαθμοί
  3. Tην είδα και ίσως είναι και η πιο νορμάλ συνέντευξή του που έχω δει. Φυσικά τη μονοπώλησε και από τα λόγια του κάποιες στιγμές φαινόταν και η αυταρέσκεια και άλλα πράγματα που του έχουν καταλογιστεί κατά καιρούς. Εμένα προσωπικά δε με πειράζει κάποιος να έχει αυτοπεποίθηση ακόμη και υπερβολική. Αρκεί να μπορεί να την υποστηρίξει. Και ο συγκεκριμένος μπορεί.. Και δεν είναι απλά δεξιοτέχνης, αλλά έχει αφήσει το στίγμα του στην ηλεκτρική κιθάρα.
    3 βαθμοί
  4. Παρατήρησα ότι : Είχες σκοπό να δώσεις περίπου 400 ευρώ συνολικά για αγορά κιθάρας και αναβάθμισης της , με την κιθάρα να είναι το όργανο της κόρης και η αναβάθμιση η δική σου ψυχανάλυση. Προτείνω : Αγόρασε στο κορίτσι την κιθάρα που γουστάρει και εάν περισσέψουν καμιά κατοσταριά ευρά παρήγγειλε για πάρτη σου ένα ΚΙΤ στον Τόμαν. Καλή σου συνέχεια.
    2 βαθμοί
  5. Ούτε αυτό αδερφέ... ΑΝ έχει θέμα με το κουρδισμα (γιατι με κοψιμο χορδών τοσο νωρίς, χλωμό) και αν με λιπανση δεν λυθει, αν βεβαιως έχουν περαστει οι χορδές σωστά και εχουν στρετσαριστεί πρωτα, και αν το θεμα δεν ειναι στο nut, και αν το θέμα δεν είναι το bridge plate (ΜΟΝΟ αν τα θεματα ειναι με χρηση του tremolo) ή στο setup της γεφυρας, τότε βλέπεις αν θα αξίζει να κανεις και αυτή την αναβάθμιση ή να παει σε άλλο όργανο... Αλλά μαλλον παραείναι νωρίς για όλα αυτά, σωστα?
    2 βαθμοί
  6. Θα δώσεις τσάμπα λεφτά, είναι η γνώμη μου. Είναι όλα αυτά αχρείαστα. Καλύτερα να ξοδέψεις τα χρήματα αυτά σε τακτικα σεταπ, διότι το -δεν ξαναασχολουμαι- δεν ισχύει. 1-2 φορές τον χρόνο η κιθάρα θέλει σεταπ (οι αλλαγές καιρού και η χρήση απορυθμιζουν την κιθάρα). Καλό θα ήταν να σου έδειχνε κάποιος τα βασικά ώστε να μπορείς να την βοηθάς στις αλλαγές χορδών, στη ρύθμιση του truss rod και σε κάποια άλλα απλά. Είναι βασικό ωστε να παραμένει η κιθάρα ευκολοπαιχτη και να μην δυσκολεύει την εξάσκηση της μικρής. Σε αντίθετη περίπτωση, το παιδί θα το βλέπει ως αγγαρεία να πιάνω το όργανο.
    2 βαθμοί
  7. Καλησπέρα, προσωπικά δεν βρισκω την αναγκαιότητα να αναβαθμίσεις οτιδήποτε εκτός και αν επάνω στην χρήση πέσεις επάνω σε προβλήματα τα οποια μπορουν να λυθουν με την όποια αναβάθμιση. Εχει περάσει απο τα χέρια μου και μια affinity, την είχα για το GK3/GR20. Προσωπικά δεν χρειάστηκα να αλλαξω/αναβαθμίσω τίποτα (δεν χρησιμοποιησα ιδιαιτερα τους μαγνητες της οπότε σχεδόν δεν εχω άποψη για αυτους). Ασε την κόρη σου να την παιξει για λιγο καιρό, και αν σου αναφέρει προβλήματα το παίρνεις απο εκει θα έλεγα εγώ.
    2 βαθμοί
  8. Και αν πρόκειται για επτάφθογγη κλίμακα.
    2 βαθμοί
  9. Σορυ για την παρέμβαση. Αν είναι κουρδισμένες equal.
    2 βαθμοί
  10. 1 βαθμός
  11. Έτοιμη λύση δεν υπάρχει, είναι τεχνικό θέμα. Μπορείς να απευθύνεσαι επίσης σε πλατφόρμες AI mastering όπως έχει αναφερθεί σε παλαιότερα θέματα, όπως LANDR, Bandlab, κ.α. που θα σου δώσουν κάποιο ανεκτό αποτέλεσμα αν ακολουθήσεις τον μπούσουλα που θα σου παρουσιάσουν.
    1 βαθμός
  12. Θα συμφωνήσω απόλυτα με @Freedom και @gkourmoul1. Αυτό που προέχει, είναι να είναι ευκολόπαιχτη για την κόρη σου η κιθάρα, και να λειτουργεί σωστά (να μην φαλτσάρει σε κανένα σημείο της ταστιέρας, να κουρδίζει σωστά, κλπ). Οπωσδήποτε να την πας σε κάποιον που να μπορεί να την σετάρει σωστά, έτσι ώστε να λειτουργεί σωστά και να βολεύει την κόρη σου (action, τρέμολο, gauge χορδών, κλπ). Επίσης αυτός θα πρέπει να τσεκάρει και να διορθώσει τυχόν κατασκευαστικές ατέλειες, πχ τα τάστα να μην είναι άγρια, να μην εξέχουν από την ταστιέρα, και να είναι σωστά κομμένα και ίσια. Αν γίνουν αυτά, μετά από κάποιο διάστημα θα φανεί αν υπάρχει όντως κάποιος λόγος να αλλάξεις κάτι. Πρέπει να λειτουργεί όπως πρέπει το όργανο για να φανούν πραγματικές αδυναμίες υλικού (όπως πχ οι μαγνήτες ή η γέφυρα ή το nut, κλπ). Αν δεν λειτουργεί/σεταριστεί σωστά το όργανο, όλα θα σου φαίνονται ότι είναι χάλια και ότι θέλουν αλλαγή.
    1 βαθμός
  13. Έμμεσα ή άμεσα, ο Yngwie έχει επηρεάσει το lead παίξιμο σχεδόν ολόκληρου του σκληρού ήχου. Έχει φάει πολύς κόσμος ψωμάκι ξεπατικώνοντας τα licks του. Λογική η αυτοπεποίθηση που βγάζει και έχει χαλαρώσει πολύ κιόλας μεγαλώνοντας. Όλα τα άλλα έρχονται λίγο πολύ σε δεύτερη μοίρα, πχ το αν αρέσει ή δεν αρέσει. ? More is more.
    1 βαθμός
  14. Είναι κάτι σαν να παίρνεις συνέντευξη από τον Air Jordan και να σου λέει ότι δεν είναι ο μάστερ.
    1 βαθμός
  15. Η ατέλεια στην προσπάθεια εξομοίωσης δεν ήταν όπως φάνηκε κάτι κακό, ήταν αυτή που τελικά έδωσε τον χαρακτήρα σε αγαπημένους μας ήχους. Πολύ απλό παράδειγμα, τα string machines (για τα analog strings που προανέφερες) τα οποία φτιάχτηκαν για να δώσουν την δυνατότητα "φυσικών" strings, καθόρισαν όμως στον δικό τους βαθμό τον ήχο του '70 παράγοντας το χαρακτηριστικό γλυκό, νοσταλγικό και εμβληματικό ηχόχρωμα (το οποίο δεν θα το άλλαζα για τα καλύτερα συμφωνικά strings, έτσι μεγάλωσα, αυτό έχω στα αυτιά μου, τι να κάνουμε... )
    1 βαθμός
  16. Εννοώ ότι είναι άπειρες οι παράμετροι για κάθε ήχο. Πρέπει να σκεφτείς πολλάαααα πράγματα σχετικά με την υλοποίηση κάθε ήχου. Θυμάμαι παλιά διάβαζα ένα άρθρο που κάποιος προσπαθούσε να φτιάξει οκτάβες στην κιθάρα με guitar synth (μιλάμε για πολύ παλιά) παίζοντας μια χορδή, και έλεγε ότι δεν είναι καλές, γιατί δεν είχε λάβει υπόψιν του, την ελάχιστη χρονική υστέρηση του χτυπήματος της μιας χορδής με την άλλη.
    1 βαθμός
  17. Εσύ είσαι σπουδαγμένος παλικάρι μου ...
    1 βαθμός
  18. Να πω την αλήθεια δν είναι του γούστου μου αλλά τον παραδέχομαι τον μπαγάσα τον Σκόλνικ
    0 βαθμοί
  19. Πολύ ωραίο Γιώργο. Αρκετά κινηματογραφικό. Μου άρεσε. Να πω την αλήθεια δεν τις ήθελα τις κιθάρες όταν μπήκαν. Σαν να χαλούσε την ατμόσφαιρα και τις υφές που έφτιαχναν όλα τα υπόλοιπα.
    0 βαθμοί
  20. To VX είναι μέρος της ονομασίας του Kraken ήδη από την πρώτη έκδοση: VX "The Kraken", όπως V40 "The Dutchess"
    0 βαθμοί
  21. Μην μου λες τέτχοια τώρα .... One day, one day, gonna go for the sun Together they'll fly on the eternal run Wasted forever on speed bikes and booze Yeah, us and the brothers, say "we're all born to lose"
    0 βαθμοί
  22. Αν δεν είχε μαγνήτες θα είχε πούρα Αβάνας.
    0 βαθμοί
  23. http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2009/Grammatiki_E-ST-Dimotikou_html-apli/index_B4c.html στο -λί παει φυσικα
    0 βαθμοί
  24. Ωραιο Γιωργη. Την πρωτη φορα που το ακουσα νομιζα πως δε μου ταιριαζε η κιθαρα. Τωρα που το ξανακουω διαφωνω μαζι μου ?. Στην αρχη θελει να παιζει πολυ πιο.. αραια Ισως πιο χαμηλα (κ σε ενταση κ σε πιο μπασες περιοχες της) Στο τελευταιο μισο λεπτο που παιζεις σε πιο μπασες χορδες ταιριαζει πολυ περισσοτερο Εχεις φτιαξει ενα ομορφο κ αφαιρετικο ηχητικο χαλι παντως κ αν δουλεψεις λιγο τις κιθαρες, θα γινει εξαιρετικο
    0 βαθμοί
  25. Ε τότενες να βοηθήσω κι εγώ. Κλειδιά https://www.thomann.de/gr/schaller_m6_135_locking_6l_gd_new.htm Τρέμολο https://www.thomann.de/gr/vegatrem_vt1_ultratrem_2pt_satin_gold.htm
    0 βαθμοί
  26. για στρατοκάστερ μιλάω. Και αν θες να ξέρεις, μ αυτήν παίζω στα τελευταία 5 ή 6 κομμάτια που ανέβασα και δεν το έχω κρύψει...
    0 βαθμοί
  27. Όχι, για στρατοκαστερ μιλάει ο op! Εσείς μιλήσατε πάλι για τέλε. Οι οποίες φυσικά κ δεν έχουν διαφορά ανάλογα με την τιμή κ εξήγησα, απλά αλλά κατατοπιστικά, το λίγο ?
    0 βαθμοί
  28. Για να συνεχίσει η κόρη σου να παίζει κιθάρα και να "γουστάρει" αυτό που κάνει, οι προϋποθέσεις είναι δύο. Η πρώτη, είναι το playability του οργάνου, όπου αυτό είναι θέμα μαστορα και σεταπ (μπορείς να το κανεις και μονος σου έως ένα σημείο). Η δεύτερη είναι ο ήχος. Είναι πολύ σημαντικό ο παραγόμενος ήχος να εμπνέει την σπουδάστρια (και τον μπαμπά της). Δίδει έξτρα κίνητρο. Θα ήταν προτιμότερο να δωθούν λεφτά πχ σε έναν modeling ενισχυτή ή σε ένα πολυεφέ, ώστε η κιθάρα να μπορέσει να δείξει τις αρετές της, και να είναι πιο ξεκάθαρος ο δρόμος που θα ακολουθήσει η μικρή. Επίσης, όσο πιο καλός ο ήχος, τόσο θα "ξεχνάς" τα περί αναβαθμίσεων.
    0 βαθμοί
  29. Να πω ότι έχεις άδικο; δεν έχεις!!! Την πήρε την κιθάρα, όπως της άρεσε και τη γουστάρει πολύ! Τα άλλα τα βρίσκουμε...
    0 βαθμοί
  30. Στο τελος θα παραγγελνεις πιτσα σπεσιαλ τζαμπο, και το κουτι μεσα θα εχει μια τυροπιτα. ΠΕΙΝΑΜΕ.
    0 βαθμοί
  31. Εδώ αλλάξανε το πάλμολιβ το αφρόλουτρο το αμπσολουτ ριλάξ ρε φίλε και από εκεί που ήτανε με υλανγκ υλανγκ μέσα, τώρα έχει μέσα γκουλαγκ γκουλαγκ και κάνει τα ίδια λεφτά. Το μοντάζ δε θα πάθει σρινκφλέισον;
    0 βαθμοί
  32. ok φίλοι μου, κατανοητό! Σας ευχαριστώ!!!
    0 βαθμοί
  33. Δεν υπάρχει κανένας λογος για οποιαδήποτε αλλαγή Για βελτιωσεις μια χαρλευ μπεντον με 85 ευρω
    0 βαθμοί
  34. Saddles, στα σημεια επαφης των χορδών (επάνω, στην εγκοπη που η χορδη περνάει προς το block κοκ)
    0 βαθμοί
  35. Δεν έχει να κάνει με το κόστος της αναβάθμισης ή της μεταπώλησης. Μου αρέσει να ψάχνω και να βελτιώνω...
    0 βαθμοί
  36. Το μικρακι Μ32 (δεν υπαρχει μικροτερο s απο 49) που εχω και δουλεύω προσφατα εχει απίστευτη λειτουργικότητα με το software της ΝΙ
    0 βαθμοί
  37. Καλησπέρα φίλε μου, Πρώτα απ' όλα, το βασικότερο που μπορείς να κάνεις είναι να σετάρεις την κιθάρα της κόρης σωστά, κατά προτίμηση σε κάποιον ειδικό. Μόλις γίνει αυτό, θα ξεκουρδίζει δυσκολότερα, θα παίζεται πολύ ευκολότερα και θα ακούγεται πολύ καλύτερα. Δεν βρίσκω απολύτως κανέναν λόγο να αλλάξεις όλα αυτά που αναφέρεις, εκτός τα saddles όπου και εγώ αγοράζω ένα σετ ατσάλινα για καθε στρατ που έχω. Κλειδιά δεν χρειάζονται εφόσον το nut είναι σωστά κομμένο και με σωστή λίπανση, και οι χορδές αλλάζονται τακτικά. Εάν δεν γίνουν αυτά, θα ξεκουρδίζει ακόμα και locking tuners να βάλεις. Tremolo block είναι δύσκολο να μπει άλλο στη θεση του, καθώς αυτά που μπαίνουν σε φεντερ δεν μπαίνουν στις squier (έχουν διαφορετική διάσταση). Και να μπορούσες να το κάνεις, δεν θα έβλεπε η κόρη σου ουσιαστική διαφορά. Και για τα ελατήρια θα έλεγα το ίδιο, εκτός κι εάν χρησιμοποιεί συνέχεια το whammy bar. Θα μπορούσες να την πουλήσεις και να δώσεις λίγα παραπάνω να παρεις μια squier classic vibe, όπου είναι καλύτερη στα πάντα, σαν επιλογή.
    0 βαθμοί
  38. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες, έχει να κάνει περισσότερο με το projectάκι και πολύ λιγότερο με την ανάγκη αναβάθμισης πάντως...
    0 βαθμοί
  39. Mια χαρα ειναι. Σε σχεση με το πως ηταν ειδικα, πολλες χαρες. Αν μιλας για το βαρος δηλαδη. Αν μιλας για τα υπολοιπα, η φαβοριτα κ το βαμμενο μαλλι ειναι καπως... Αλλα ειπαμε ιματζ Ενταξει 60ρης ειναι. Θα ωριμασει οταν μεγαλωσει ?
    0 βαθμοί
  40. Το κλιπακι αυτο ειναι σαν μια συνεχεια αυτου του θεματος Λοιπον. Αυτο που παρελειψα να αναφερω σε εκεινο το θεμα ειναι οτι, και ολο το βραδυ να καθομουνα, θα εβγαζα καινουργιους ηχους. Οποτε. Ξαναανοιξα σημερα το project. Τα 16 freeware synth ηταν στη θεση τους. Εκανα λοιπον αυτο το κομματακι, χωρις να αλλαξω τιποτα στα synth, και χωρις φυσικα να πειραξω παραμετρους. Ολοι οι synth ηχοι του κομματιου λοιπον ειναι με την ιδια λογικη που αναφερει το original θεμα. Δεν ειναι να το υποτιμας το layering, με αυτο μας επαιρναν τα λεφτα οι korg, η roland και η yamaha, επαιζες με τα τοτε rompler στο καταστημα, σου ειχαν φτιαξει τα τσακαλια ηχους με 8 διαφορετικα preset στακαρισμενα σε performance, και το χερι εμπαινε τσεπη κατευθειαν. noiztsampaverese.mp3
    0 βαθμοί
  41. Και αν δεν κανουμε σηκωματα, slides, και χρωματικα ? Ετσι ειναι. Για να φτιαξεις με συνθεση ηχου, ή για να προγραμματισεις στο sequencer, ή ακομα και για να γραψεις στην παρτιτουρα ενα οργανο, θα πρεπει να το κατεχεις απο αποψη οργανογνωσιας. Οσο αφορα το θεμα της συνθεσης ηχου, το ολο θεμα ειναι να φτιαχνεις δικους σου ηχους και να γουσταρεις. Αν μπεις στο τριπακι της εξομοιωσης, καλο ειναι να μπεις με τη λογικη οτι θα φτιαξεις εναν ηχο που απλα θα θυμιζει ενα φυσικο οργανο. Το λεω αυτο με την εννοια οτι εχει προχωρησει η φαση, εχει μπει σε sampling και σε physical modelling, το να περιμενεις π.χ. με ενα απλο subtractive synth να βγαλεις το τελειο solo βιολι ειναι λιγο ματαιοπονια. Having said that, το πιο πειστικο βιολι που ειχα ακουσει, μεχρι την υπερεξελιξη του physical modelling that is, ηταν απο το nord modular, αλλα ο τυπος ειχε φαει τα νιατα του για να το φτιαξει ? ΙΜΗΟ η ολη φαση ειναι να φτιαχνεις SYNTH ηχους με τα Synth. Ενα subtractive δε θα σου δωσει ορχηστρικα strings, αλλα θα σου δωσει ωραια analog strings, δε θα σου δωσει Fender jazz bass αλλα θα σου δωσει ωραια synth bass κλπ. Αλλωστε η ξερη εξομοιωση των φυσικων οργανων ειναι παντα ενα ημιμετρο, ποιος προτιμαει την εξομοιωση απο το πραγματικο;
    0 βαθμοί
  42. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο, ότι η focusrite scarlett 4i4 στην gen4 έχει και εξωτερική τροφοδοσία. Νομίζω ότι δεν είναι.
    0 βαθμοί
  43. Ειναι απειρες οι παραμετροι, γιατι ειναι απειροι οι ηχοι. Τα building blocks ομως δεν ειναι απειρα. Καθε αλλο. Μοιαζει με τη μουσικη. Ειναι απειρες οι μελωδιες, αλλα οι νοτες στην κλιμακα ειναι μολις 7. Μονο την περιβαλλουσα του φιλτρου και το ενισχυτη να μαθεις να ρυθμιζεις, εχεις ενα απιστευτο αριθμο ηχων, και ας εχεις τη γεννητρια μονιμα στην ιδια κυμματομορφη. Εμαθες και τα LFO τους; Ποιος σε πιανει. Αλλα για να γινει αυτο, πρεπει να το κανεις hand on την ωρα που παιζεις. Σαν την μουσικη, θα μαθεις την κλιμακα, αλλα αν δεν κατσεις να την ανεβοκατεβασεις, και σε αυτην τη θεση, και στην αλλη, και ετσι και γιουβετσι, δεν κανεις τιποτα.
    0 βαθμοί
  44. Ναι, το στρωματσάδα νομίζω ταιριάζει καλύτερα. Υπάρχει το λόγιο στρωμάτωση, που μπορούμε να το χρησιμοποιοήσουμε και με πρώτο συνθετικό, π.χ. διαστρωμάτωση για να θίξουμε την αλληλεπίδραση των στρωμάτων μεταξύ τους, πολυστρωμάτωση αν θέλουμε να σχολιάσουμε το πλήθος των στρωμάτων, ρημαδοστρωμάτωση αν έχουμε αδύναμη cpu κοκ. Αλλιώς χρησιμοποιούμε το λαϊκό πλακοήχι, που στην ουσία έχουμε βάλει 5 διαφορετικά όργανα και απλά πετάμε το ίδιο midi part με τον πόντικα σε όλα κοπυπάστε, και το οποίο περιγράφει καλύτερα την άρνηση εύρεσης ισορροπιών στον ήχο, δηλαδή τον θέλουμε μείγμα κι όχι διάλυμα. Κι επι του θέματος: "Παραγωγαί Μάνος! Σκατά πιάνουμε, χρυσάφι γίνεται! Μάθε την τέχνη κωλόπαιδο γιατί μια ζωή εργαλεία θα δίνεις!" Τι ευκολία που έχεις ρε μάστορα...?
    0 βαθμοί
  45. Layered-based πολυστρωματικότητα με Κάλσιουμ Ca
    0 βαθμοί
  46. Αφιερωμενο φυσικα στον @dimsonic Δε σχολιαζω για καμμια ωρα να το δω
    0 βαθμοί
  47. 0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...