Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/15/23 σε Αναρτήσεις
-
Δεν ξέρω αν παίζουν ρόλο μονο τα δείγματα. Το πιάνοτεκ π.χ. εγώ το αγόρασα μέσα σε 50 λεπτά από την ώρα που κατέβασα το ντέμο. Όμως... το ντέμο το άκουγα παίζοντας στο ηλεκτρικό μου πιάνο, που α. το κλαβιέ είναι αυτό που είναι, και β. τα πεντάλ λειτουργούν ως πεντάλ και τα τρία, και ιδιαίτερα το damper που λειτουργεί ως συνεχές, κι όχι ως switch. Το πιάνοτεκ χωρίς πετάλι και σε ΑΚΑΙ mk3 π.χ., το παίζεις και λες τι μπουρούχα ειναι τούτη. Πρέπει και το μηχάνημα να μπορεί να εκμεταλλευτεί τα δείγματα. Σε ένα ηλεκτρικό πιάνο, το κλαβιέ και τα πετάλια δεν είναι αμελητέες ποσότητες. Για μένα, χίλιες φορές καλό κλαβιέ, και 10 βελόσιτυ λέιερς, παρά σκατά κλαβιέ και 128 βελόσιτυ λέιερς που βαράνε στην τύχη.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
μια κιθάρα θα μου έφτανε και όμως δεν έχω μία. Είχα μία για σχεδόν 40 χρόνια και αυτήν την είχα αγοράσει ως φοιτητής δίνοντας τα λεφτά μιας ετήσιας υποτροφίας και πεινώντας για όλη τη χρονιά (μην ξεχνιόμαστε κι όλας με την ορολογία μας) σήμερα δεν έχω μία κιθάρα. Αλλά και περισσότερες που έχω δεν έχουν καμιά προοπτική απόσβεσης. Ούτε οι κάρτες ήχου ούτε ο ΗΥ ούτε τα πετάλια κι ας είναι τα μισά δεύτερο χέρι. Το ίδιο και τα daw και οι βιβλιοθήκες που αγόρασα με αίμα όταν περίμενα σχεδόν 3 χρόνια να βγει η σύνταξη στην εξαιρετική μας χώρα. Θα μπορουσα να περάσω με μια κιθάρα.... σίγουρα τα τελευταία χρόνια μου δεν είναι τα πιό παραγωγικά μου απο άποψης εσόδων, με έχουν όμως γεμίσει ψυχικά και δεν έχει στερηθεί κανείς από την οικογένειά μου. Απλά αν δεν τα ξόδευα εκεί μπορεί να τα ξόδευα κάπου αλλού είτε εγώ είτε κάποιος άλλος. δεν χρειάζεται να σχολιάσεις. Το λεω για να σου εξηγήσω ότι η μουσική χρήματα μου έδωσε μόνο παίζοντας σχεδόν σκυλάδικα και ποτέ κάνοντας το 100% κέφι μου.1 βαθμός
-
ποιά προοπτική απόσβεσης μωρέ? και τώρα δεν μιλάμε για 4Κ αλλά για πολλαπλάσια. έχουμε οι περισσότεροι εδώ μέσα κάποια προοπτική απόσβεσης απο αυτά που αγοράζουμε για να τα βάζουμε να παίζουν για αναμεταξύ μας ή για το soundcloud? Δεν βάζω κανα δυο εξαιρέσεις που μπορει να σχετίζονται έμμεσα με τη μουσική ή να κάνουν κανα λαιβ κάθε τόσο. Και πάλι έχουν τόσες κιθάρες και πετάλια και ενισχυτές που θα χρειάζονταν περιοδείες στη Β Αμερική να τα αποσβέσουν. Είναι αυτό που είπε ο φούζιος. Η μουσική για πολλούς απο μας είναι πνευματική τροφή, διέξοδος, χαλάρωση, σκοπός ζωής και μπορεις να μείνεις και νηστικός και να στερηθείς για χάρη της.1 βαθμός
-
Εδώ είναι το ζουμί, αλλά όχι ακριβώς έτσι. Πιο καλά να πούμε "ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας μέσα στις συνθήκες που ζει ..." Το "'αχρείαστο", η "πολυτέλεια", το "κάτι παραπάνω που δεν έχουμε άμεση ανάγκη για την επιβίωση", πολλές φορές είναι μέτρο αυτοεκτίμησης, και είναι απαραίτητο για την ψυχική μας υγεία. Το να το ρίξουμε μια φορά έξω σε μια έξοδο, το να αγοράσουμε κάτι που επιθυμούμε πολύ αλλά δεν το έχουμε άμεση ανάγκη για να ζήσουμε, είναι πολύ σημαντικό. Μεγάλη κουβέντα είναι αυτή βέβαια, χρήζει ανάλυσης, και δεν εμπίπτει στο θέμα, το ξέρω. Απλά έβαλα και αυτή την παράμετρο στο τραπέζι.1 βαθμός
-
Πάντως αν θέλετε να το φιλοσοφήσουμε λίγο, θα πω τα εξής και θα τα αφήσω εδώ να τα σκεφτείτε. - Γίνεται η επιθυμία ανάγκη? Πότε και υπό ποιές συνθήκες? - Η "πολυτέλεια" του εποικοδομήματος μήπως είναι και ανάγκη κάποιες φορές? Η έννοια "ανάγκη", χρησιμοποιείται εδώ με μια ευρύτερη σημασία. Και η ψυχική ανάγκη, είναι κι αυτή πολύ σημαντική.1 βαθμός
-
δεκτόν, αλλα δεν χρειάζεται να είμαστε τόσο μυγιάγγγιχτοι. Μεταξύ μας μιλάμε και μεταξύ μας τα λέμε. 5 γνώστες πλήκτρων είναι εδώ μέσα οι βασικοί ομιλητές συν κανα δυο που "έχουν καύλες" και συγνώμη δηλαδή αν πρόπερσι έδινες για ενέργεια στο σπίτι σου μετα βίας ένα χιλιάρικο, περσι έδωσες 2 και φέτος αγνοείται η τύχη του, να πως ξαφνικά απομακρύνεται η ιδέα ενός οργάνου των 4Κ. Και δεν συζητάμε για τι γίνεται στα λάδια και στα τυριά. Και μη μου λετε είναι οφ τοπικ. Αμα δεν περισσεύουν θα μιλάμε για το μοντάζ εν είδει γουίντοου σοπινγκ, ή έστω σοπινγκ θέραπυ. Θες να σου πω κι άλλα? Όταν το 2016 πήρα αυτοκίνητο πετρέλαιο έδινα κάτω απο ευρώ το λίτρο. Αρκετά κάτω. Τώρα δίνω 1.70 και ναμαι και ευχαριστημένος, αν τον χειμώνα δεν πάει 2 και δεν μιλάω βλέπεις για πείνα. Μιλάω για αγοραστική δύναμη1 βαθμός
-
Γενικα ειναι μια απογοητευση τα manual οπως τα βγαζουν πλεον οι περισσοτερες εταιριες. Βγαζουν ενα manual του κωλου, για αυτους που θελουν μονο το volume και το program select, και το λενε user manual. Αλλο manual μετα ξερω γω operator, με μισες αληθειες σαν αυτο που βλεπουμε. Μετα αλλο με reference ξερω γω, αλλα εκει εχει μονο τις παραμετρους και χεσε ψηλα και αγναντευε. Καμμια σχεση με τα manual που ειχαν στο παρελθον, καποιες εταιριες τουλαχιστον, που ηταν ολοκληρωμενα και διεξοδικα, τα διαβαζες και ανεβαινες επιπεδο κατανοησης γενικα για τη συνθεση ηχου. Τωρα τα περισσοτερα ειναι για πεταμα.1 βαθμός
-
Και οι δύο περιπτώσεις είναι ίδιες. Στην μία περίπτωση είναι μία συστοιχία από διαφορετικά δείγματα π.χ. πιάνου ή σαξοφώνου (π.χ. διαφορετικής τονικότητας) και στην άλλη περίπτωση είναι μία συστοιχία από διαφορετικά δείγματα κρουστών/τυμπάνων. Η πρώτη περίπτωση αφορά μελωδικούς ήχους και η άλλη περίπτωση αφορά ήχους κρουστών/τυμπάνων. Και οι δύο περιπτώσεις ακολουθούν την ίδια λογική. Δηλαδή αναθέτεις δείγματα σε συγκεκριμένες εκτάσεις του κλαβιέ ή σε συγκεκριμένα πλήκτρα και όλο αυτό μαζί είναι ένα waveform. Το λάθος είναι ότι τόσο τα δείγματα όσο και όλη την συστοιχία τις ονομάζει στο κείμενο ως waveform. Δεν γίνεται αυτά τα δύο διαφορετικά πράγματα να έχουν την ίδια ακριβώς ονομασία. Σαν λογική - σαν έννοιες είναι λάθος, γι'αυτό μίλησα για ορθογραφικό λάθος. Γι'αυτό και πολύ σωστά έκανε την αρχική του ερώτηση ο @Πάνος Χελιδόνης. Τώρα έγινε αντιληπτό;1 βαθμός
-
Ειπε ο αθρωπας οτι ειναι με soft synth αυτα. Θα σου πω σκηνικο πριν 20 χρονια. Στουντιο, πολυ υψηλων προδιαγραφων σε εξοπλισμο, με στημενα τωρα kurzweil, roland, korg, οτι ναναι. Ερχεται η ωρα να παιξω καποια strings. Τριβω τα χερακια να παρω φορα, εχω ετοιμασει στο μυαλο μου το πως θα παει, "Φορτω τα kurzweil λαιμαι;" "Μπαστα", μου λεει ο μαστορας, "κατσε να δεις" Και μου φορτω το atmosphere, προγονο του omnisphere. Και γαμω τα strings που εβγαζε. Ουτε μα ουτε μου. Και γαμω τα strings. Οταν βγαζει το software γαμω τα strings πριν 20 χρονια, και σε κανει να μην ψαχνεις στο hardware γιατι στεκεται μια χαρα, φαντασου τωρα τι γινεται.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ετσι ειναι ακριβως. Ιδεες ψαχνουμε. Δηλαδη: Ας υποθεσουμε οτι εχουμε ενα GM module με τους κλασσικους 127 ηχους. Και ας υποθεσουμε οτι θα φτιαξουμε ενα multilayer performance με 4 απο αυτους. Ποσους συνδυασμους βγαζει αυτο; 4 ηχοι απο ενα ταπεινο GM συνθ; Η απαντηση ειναι ενα εκατομμυριο. Ενα εκατομμυριο. Ενα εκατομμυριο διαφορετικους ηχους. Και αυτο πριν καν μπουμε στη διαδικασια να βαλουμε εφε στον καθενα, η κανα arpeggio, η να πειραξουμε τα φιλτρα και τα envelopes, η να βαλουμε LFOs και χιλια δυο αλλα πραγματα. Αν τωρα αφησουμε τα 4 layers ενος GM module, και μπουμε στο montage που εχει ενα σκασμο layers, και ενα σκασμο απο ηχους, και ενα σκασμο απο εφε και modulation δυνατοτητες, ευκολα καταλαβαινουμε οτι το συμπαν θα εχει φτασει στο θερμικο του θανατο και εμεις ακομα ουτε το ενα χιλιοστο των ηχων του δε θα εχουμε ακουσει.? Για αυτο πληρωνει η Yamaha τυπαδες σαν τον ωραιο τυπο του βιντεο, για να κατσει να φτιαξει ηχους για το μηχανημα, διοτι το εφτιαξε το μηχανημα η Yamaha, αλλα ακρη ποιος θα βγαλει με αυτο ειναι αλλο θεμα. ? Με την προσθηκη του ANX μαλιστα ειναι πια πολυ ευκολο να προσθεσουμε στο κοκτειλ και τις ιδεες την δεκαετιας του 70, που ειχαν βαση στα αναλογικα synth. Ακομα περισσοτερες πιθανες παραλλαγες και συνδυασμοι ? Η φαντασια μας λοιπον φτανει στα όρια της, και ψαχνουμε απεγνωσμενα μια κατευθυνση ? Ο Υπαρξισμος στα καλυτερα του. ?1 βαθμός
-
Σκόπευα να το γράψω αυτό κάπου στην πορεία της συζήτησης, ότι όταν ακούμε ένα νέο synth, αυτό που κατά βάση αναζητεί το αυτί μας είναι νέες ιδέες. Γι΄αυτό γράφω εδώ και εβδομάδες ότι "αν δεν μας αρέσει το πως ακούγεται ένα synth, τότε δεν μας ενδιαφέρει τίποτε άλλο, ούτε καν η τιμή του". Θυμηθείτε π.χ. τον πρώτο-πρώτο ήχο από το Μ1 που ξεκίναγε από μία συγχορδιοβροντή και μέχρι να πεθάνει είχε διαλυθεί σε ένα atonal ντιτζεριντού... ποτέ μέχρι τότε δεν είχαμε ακούσει κάτι τέτοιο, ούτε είχαμε φανταστεί κάτι τέτοιο... σήμερα είναι τυπική προσέγγιση σε αυτή την κατηγορία ήχων. Στο Montage M, επίσης άκουσα μερικές νέες ιδέες (υποστηριζόμενες κυρίως από την AN και την FM), που είναι σα να σου λέει "πάρε με, παρεούλα θα κάνουμε παπάδες τους επόμενους μήνες", αλλά δεν ξέρω (δηλαδή, δεν μπορώ να ξέρω αυτή τη στιγμή) ουτε πόσο εύκολη θα είναι η περαιτέρω διερεύνηση ούτε αν έχει κάποιο ιδιαίτερο νόημα για 'μένα ειδικά. Επίσης, όλες οι νέες ιδέες που άκουσα, μπορούν να υλοποιηθούν και στο παρόν μου σεταπ, με περισσότερη συντονισμένη εργασία βέβαια - όχι κάτι αδύνατο όταν έχεις τη "συνταγή".1 βαθμός
-
Όπως και όλες οι υπόλοιπες εταιρείες. Τι να κάνουμε τώρα? Όποιος ασχοληθεί με τα όργανα της Yamaha/Roland/Korg κλπ θα μάθει και τις ορολογίες τους. Η ΧΨ Yamaha λέει "Waveform" κι εσύ/εγώ/αυτός σκεφτόμαστε κάτι άλλο, γι αυτό και έρχεται και σου εξηγεί τι εννοεί με την λέξη Waveform. Τι θα της πεις? "Yamaha λες μαλακίες"? Aπλά κάθεσαι και μαθαίνεις και αποδέχεσαι την ορολογία της.1 βαθμός
-
Γουοναμπη βιρτουόζοι πιανίστες είπε ο Φιουζιος. Ε ...πρέπει τσούξει πωπος πριν τα παρατήσουμε...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Νίκο μου σκέψου την εξής υποθετική περίπτωση. Ένας άνθρωπος να καλύπτει τις ανάγκες του, αλλά να μην καλύπτει τις επιθυμίες του. Αυτές τις απωθεί, και γίνονται απωθημένες στον ψυχισμό του. Η έννοια της "επιθυμίας" είναι πάρα πολύ σημαντική στην ψυχιατρική. Καθορίζει συμπεριφορές. Δεν είναι τυχαίο, που αυτήν προσπαθεί να γιγαντώσει το μάρκετιν (και όχι μόνο). Αυτές οι απωθημένες επιθυμίες έχουν σοβαρή επίδραση και στην αυτοεκτίμηση του ατόμου, και στον ψυχισμό του, αλλά και στην συμπεριφορά του. Και όσο περισσότερο τις απωθεί, τόσο περισσότερο τον ενοχλούν. Και έρχεται μια στιγμή, που η ικανοποίηση της επιθυμίας γίνεται ανάγκη, γιατί η απώθηση πονάει, σε κάνει δυστυχισμένο, επηρεάζει σοβαρά την καθημερινότητά σου. Γι' αυτό οι περισσότεροι άνθρωποι, λειτουργώντας από ένστικτο, προσπαθούν να ικανοποιούν κάποιες από τις επιθυμίες τους που δεν θα τους "ρίξουν έξω" τον προϋπολογισμό. Ακριβώς για να έχουν την αίσθηση ότι μπορούν. Για να μην μαζεύεται απώθηση ψυχικά. Ανοίγουν λίγο το καπάκι της κατσαρόλας να φεύγει ο ατμός, γιατί αλλιώς θα ξεχειλίσει.0 βαθμοί
-
Τζογαδόρος δεν είμαι Cos, παραείμαι ρεαλιστής. Ειδα και τους μαγκες που πηραν δανεια για σπιταρώνες τα 90 και 00...η ζωή ειναι πολυπλοκη και οταν ο ανθρωπος κανει σχέδια, ο Θεός γελάει...και όταν τα δανεια κοκκινησαν, αρχιζαν να σκουζουν, σαν να μην ηξεραν που εμπλεξαν, και αν τους πάρουν τα σπιτια (ακριβως επειδή δεν συνεχιζουν να πληρώνουν) οι κακοι ειναι ολοι οι υπολοιποι... Απο την άλλη εγω ειμαι ο λακαμας που μαζευα σαν τον φουστη και καταφερα να αγορασω ενα ρημαδι στα 50 μου όταν οι μαγκες εβαζαν δανεια για νεοδμητα τότε. Μην μου αρχίζεις τα περι οικονομολογιας...αν εχεις κεφάλαιο τότε πολύ ευκολα βγάζεις φραγκάκια, δεν θέλει καθόλου φιλοσοφία το θέμα. Το θέμα ειναι αν δεν έχεις... ΕΦΑΓΕΣ ΡΕ ή οτι γράφεις ειναι αποτέλεσμα καμιάς υπογλυκαιμίας assούμε? ? Διαφωνεις δεν διαφωνείς, ο Κωστάκης παιζει μπαλα μονος του assούμε... ?0 βαθμοί
-
Κύριεκύριεκύριεναπωναπωναπω;! Όταν καλυφθεί η αμέσως προηγούμενη "ανάγκη". Φυσικά. Ο άνθρωπος μπορεί να ζήσει και τρώγοντας σκυλιά, μένοντας σε σπηλιές. Υπό μια οπτική, η διαβίωσή μας ήδη είναι πολυτελέστατη. Επειδή όμως ο τρόπος που ζούμε βασίζεται στη ραγδαία πρόοδο με κάθε κόστος, είναι νομοτελειακό να κατακτούμε συνεχώς νέα επίπεδα πολυτέλειας, θεωρώντας τα ελάχιστα κενά που υπάρχουν (στα προσφερόμενα υλικά αγαθά και προσφερόμενες υπηρεσίες) βαριές ελλείψεις, και άρα ανάγκες προς ικανοποίηση. Όποιος έχει παιδί π.χ. και έχει σκεφτεί ότι το παιδί δεν έχει ανάγκη κινητό, πολύ σύντομα παθαίνει σοπενχάουερ. Κι επειδή ακριβώς δε θέλει να φέρει το βάρος της ευθύνης μιας τέτοιας επιλογής, πηγαίνει με την πλειοψηφία. Εγώ δεν έχω, αλλά έχω δει αυτό το δίλημμα που έχουν περάσει στο περιβάλλον μου όσοι έχουν παιδί. Είναι ανάγκη, και δεν είναι ανάγκη.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ είμαι 56, και ετοιμάζομαι να δώσω πανελλήνιες σε δύο χρόνια. Όταν έχω internet είμαι εδώ.0 βαθμοί
-
Εγώ είμαι 48 αλλά έχω μυαλό 15χρονου και καμιά φορά είμαι λίγο χάχας. Κάνω ανωριμότητες χαχαχαχαχαχαχαχα? Καλώς μας ήρθες!!!!? Καλές περιηγήσεις στο ένδοξο φόρουμ μας!!!!!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εξαρταται για τι το θες εμενα πχ που παιζω πολλα live δεν με βολευει ουτε το komplete, ουτε massive, ουτε kontakt ουτε reaktor ουτε τιποτα γτ θελω φορητοτητα και ετοιμες banks με ηχους custom στο φτερο δεν μπορω να κουβαλαω και ενα mac μαζι και να ψαχνω ηχους εκεινη την ωρα. επειτα εξαρταται και τι ειδος παιζεις live, πχ υπαρχουν και vst με oriental οργανα που χρειαζονται το komplete για να παιξουν για home studio παραγωγες στο σπιτι μια χαρα ειναι οτι καλυτερο το komplete0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
μην υποκλίνεστε παιδιά μου, σηκωθείτε, δεν χρειάζεται. Αν θέλετε να κάνετε κάτι .......................... να βοηθήσετε τον πεινασμένο να πλερώκει το όνειρό του Και με ότι περισσέψει παίρνουμε και κανα μπέργκερ που έχουμε ξεχάσει τη γεύση και τρώμε τα άνοστα από το καλάθι της νοικοκυράς? Πραγματικά έτσι όπως τα βλέπω είναι πειρασμός να πατήσω το κουμπί. Τι είναι 3.494,80 ψωροευρώ μπροστά στην απόλυτη ευτυχία, τα απόλυτα εργαλεία δημιουργίας του σήμερα για μια ζωή που άμα στρώσω τον κώλο μου κάτω μπορεί να τα κάνω και απόσβεση με κανα μουσικό μεροκάματο άμα μερακλώσω, ε? εν τω μεταξύ θέλω τέτοιες μικρές βασούλες και δεν βρίσκω τίποτα εδώ, μόνο στο thomann, χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Και ξύπνησα σήμερα τι ωραία τι καλά, λέω κάτσε να φτιάξω έναν ήχο στο χάλιον, φτιάχνω ένα κάτι εκεί με ένα σύνθ ζωον, ένα όργκαν ζωον κι ένα γουειβτέιμπλ ζώον, πα να παίξω, πλημμύρα, ούτε μια τετράφωνη συγχορδία! Κοιτάω καλύτερα, 96k sample rate. Γυρνάω στο 48, ησυχάζει ο επεξεργαστής, αρχίζω να σκαρώνω κάτι. haliontestpop.mp3 Μπαίνω μετά εδώ, διαβάζω τα πόστ του @manosx με τους κύβους και τους άξονες, νομίζω ότι κατάλαβα τι λέει, ξαναακούω το πρότζεκτ, δεν έβγαζε νόημα. Οπότε άρχισα διορθώσεις. haliontestork.mp3 Κυρφιουζιονάρα, τι ώρα βγαίνει το απογευματινό τσάι; Αν αργήσω ξεκινήστε χωρίς εμένα, στο δρόμο είμαι.0 βαθμοί
-
Καλα στο Δαφνι αναγκαστηκες να ξενιτευτεις για να βρεις ιντερνέτ? Πιο κοντα δεν ειχε?0 βαθμοί
-
Ηχητικα δεν υπαρχει περιπτωση να μην καλυφθεις. Αν παρεις κατι θα το παρεις για το interface του. Οπως πηρες το hammond για να εχεις τα drawbars, ετσι μπορει να παρειε καποιο synth με knobs, λογω interface. Αν δεν ψηνεσαι να γυριζεις κουμπια για να φτιαχνεις ηχους, η αν γενικα παιζεις μονο με preset, εισαι πασας με το software.0 βαθμοί
-
Basswood σώμα, Jatoba ταστιέρα.... -1 από τα αποδυτήρια! εννοείτε ότι κάνω πλάκα..0 βαθμοί
-
Καλώς όρισες @Thomas82gr στο Νόιζ. Χρειαζόμαστε μέλη κιθαρίστες (έστω αρχάριους..) γιατί το σάιτ τώρα τελευταία άρχισε να γέρνει ανησυχητικά προς πλήκτρα μεριά... όχι τίποτα αλλά όλοι αυτοί (οι πληκτράδες ντε) είναι αρκούντως νευρικοί και επιθετικοί εν αντιθέσει με μας τους γαλήνιους κιθαρίστες!0 βαθμοί
-
Θα το επαιρνα προσωπικα αυτο που εγραψες, αλλα εχε χαρη που οταν το εγραψες δεν ειχα μετονομαστει σε Βρασιδας ακομη...?. ?0 βαθμοί
-
Συμφωνω Πανο σε αυτα που λες για το Deepmind, εχει πολυ ωραιο ηχο. Αλλα το να το θεωρεις ευκαιρια δεν ειναι φαση πηδαω στο ταβανι, ετσι; Ουτε το juno ειναι να πηδας στο ταβανι πιστευω. Το triton ειχα μπει στο Bon ετοιμος να το αγορασω, διοτι νομιζα οτι θα ειναι το trinity με μεγαλυτερη πολυφωνια. Για τυπικους λογους ειπα να παιξω και λίγο πριν κανω την κινηση, και οχι δεν πηδηξα στο ταβανι, αλλα επεσα στο πατωμα ? Καμια σχεση με το trinity, τα φιλτρα του τραγικα υποβαθμισμενα, οι ηχοι του καμια σχεση, το trinity ηταν ο παραδεισος του ambient, το triton ηταν σε πιο χιπχοπατο κλοουνιλικι φαση, μιλαμε απογοητευση. Οποτε αυτα με τα ταβανια ειναι σχετικα και σεβαστα. Δεν σου κανει κλικ το montage, τελειωσε η φαση, οσα specs και επιχειρηματα να σου πει κανεις, δεν σου κανει και τελειωσε.0 βαθμοί
-
Φίλως με τσάκισες. Πώς θα γίνει να τα μάθω όλα αυτά? Έχει καμιά σχολή η NASA?0 βαθμοί
-
Ε καλά, μεταλλας στην Ελλάδα 80ζ (τερρυ) κ 90ζ (εγώ) ήταν μερικά σχήματα που είχαν πολυυυυ πέραση. Το Σηάτλ είχε 3 τέτοια (από τα οποία άκουγα τα ενάμισυ)?0 βαθμοί
-
Βρασίλη μου εσύ πρέπει να κάνεις παρέα με τον Τέρρυ. Μιλάμε κολλάτε γάντι.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
γι αυτή την ταινία να μου μιλήσεις. Πείτε μου να χαρώ πληκτράδες πως και εσείς όταν το είδατε στο σινεμά παθιαστήκατε όπως εγώ. Πείτε πως την έχετε δει ξανά και ξανά άπειρες φορές τη σκηνή. Μόνο εγώ είμαι? ? Έχω δει αυτή τη σκηνή χιλιάδες φορές, την έβλεπα με τους κολλητούς μου πιτσιρικάς και τους έλεγα μια μέρα θα γίνω σαν αυτόν. Και έγινα ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχ? Κάτι τέτοια με τρέλαιναν μικρό που έβλεπα και έπεσα με τα μούτρα. Τι πιάνο έλεγα στους δασκάλους μου, στη μάνα. Αυτά θέλω, αυτά, τι είναι? The rest is history? ρε παιδιά, πραγματικα είναι user friendly τα όργανα και τα preset τους είναι ανεξάντλητα για την κλασσική χρήση. ενορχήστρωσης για όλα τα είδη. Καλή η εμβάθυνση για την πώρωση ιδιαίτερα για πληκτρομπλιμπλικάδες, αλλά δεν θα πρέπει να είναι αποτρεπτική. Τα όργανα αυτά είναι φιλικά για τον νέο χρήστη, ιδιαίτερα στις μέρες μας.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τις προαλλες ακουγα την προσφατη εμφανιση της Alice Sara Ott στο NPR Tiny Desk, ωραια επιλογη κομματιων :)0 βαθμοί
-
Και τώρα τι αναβαθμίσεις θα της κάνεις? Σκάλοπντ τάστα, Φλόυντ ρόουζ, και διπλοί άκτιβ (εννοείται ότι θα σκάψεις το σώμα) είναι μαστ.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00