Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6241


  3. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      15323


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/15/23 σε όλα

  1. Δεν ξέρω αν παίζουν ρόλο μονο τα δείγματα. Το πιάνοτεκ π.χ. εγώ το αγόρασα μέσα σε 50 λεπτά από την ώρα που κατέβασα το ντέμο. Όμως... το ντέμο το άκουγα παίζοντας στο ηλεκτρικό μου πιάνο, που α. το κλαβιέ είναι αυτό που είναι, και β. τα πεντάλ λειτουργούν ως πεντάλ και τα τρία, και ιδιαίτερα το damper που λειτουργεί ως συνεχές, κι όχι ως switch. Το πιάνοτεκ χωρίς πετάλι και σε ΑΚΑΙ mk3 π.χ., το παίζεις και λες τι μπουρούχα ειναι τούτη. Πρέπει και το μηχάνημα να μπορεί να εκμεταλλευτεί τα δείγματα. Σε ένα ηλεκτρικό πιάνο, το κλαβιέ και τα πετάλια δεν είναι αμελητέες ποσότητες. Για μένα, χίλιες φορές καλό κλαβιέ, και 10 βελόσιτυ λέιερς, παρά σκατά κλαβιέ και 128 βελόσιτυ λέιερς που βαράνε στην τύχη.
    2 βαθμοί
  2. Το Κomplete είναι κορυφή.
    2 βαθμοί
  3. 2 βαθμοί
  4. Αν παρακολουθείτε guitar-related περιεχόμενο online ίσως έχετε τελευταία δεί να αναφέρεται ο όρος "rubber bridge guitar". Πρόκειται για μια σχετικά νέα μόδα, της οποίας η βασικη ιδέα είναι αρκετά απλή – πρόκειται για ακουστικές (συνήθως) κιθάρες όπου η γέφυρα/saddle, τυπικά φτιαγμένη από κόκκαλο ή κάποιο παρεμφερές πλαστικό, έχει αντικατασταθεί από ένα κομμάτι καουτσούκ (rubber). H '50ς Kay του Ariel Posen, τροποποιημενη με rubber bridge και rails μαγνητη απο τον Reuben Cox. Το αποτέλεσμα είναι κάτι που εύκολα μπορεί κάποιος να φανταστεί. Μιας και το λάστιχο/καουτσούκ είναι πολύ πιο μαλακό από το κόκκαλο, ο ήχος γίνεται αυτομάτως muted, σαν να παίζεις μόνιμα με palm muting τεχνική. Η ένταση πέφτει δραματικά, το sustain μειώνεται σε επίπεδα pizzicato βιολιού και τα πρίμα εξαφανίζονται τελείως. Χαρακτηριστικά που συνήθως δεν θα θεωρούσαμε ιδιαίτερα επιθυμητά. Πως κατέληξε λοιπόν αυτός ο ήχος να γίνει το τελευταίο craze του indie guitar world? Ο ήχος των rubber bridge guitars παίζει φάτσα κάρτα σε κομμάτια καλλιτεχνών όπως οι Wilco, η Phoebe Bridgers και ο Ariel Posen μέχρι και μεγαθήρια της pop όπως η Taylor Swift, ειδικά με τον indie-folk-rock ήχο των 2020s να έχει γίνει συνώνυμος σχεδόν με τις rubber bridge guitars. Το YouTube έχει κατακλυστεί από tutorials για rubber bridge conversions, ενώ και «έτοιμα» μονταρισμένα όργανα μπορούν να βρεθούν εύκολα στο Reverb από διάφορους πωλητές. Η ιστορία ξεκινάει με τον Reuben Cox, ένα luthier βασισμένο στο LA. Η όλη φιλοσοφία του Cox, που αποτυπώνεται στο μαγαζί του (The Old Style Guitar Shop) και στα όργανα που προσφέρει, περιστρέφεται γύρω από ιδιόμορφες προσεγγίσεις που παντρεύουν το vintage με το lo-fi με μια up-cycle, DIY προσέγγιση. Επισκευάζει και τροποποιεί με μη-συμβατικούς τρόπους παλιά, φτηνά όργανα σε ένα διαρκές κυνήγι για quirky, new and interesting tones και τα δημιουργήματά του έχουν βρεθεί στα χέρια μιας τρομερά εντυπωσιακής λίστας καλλιτεχνών. Bob Dylan, The Rolling Stones, Taylor Swift, Jeff Tweedy/Wilco, Phoebe Bridges, The National, Blake Mils, Ariel Posen, Andrew Bird και πολλοί άλλοι... Ο Reuben Cox στο μαγαζι του, με μια απο τις rubber bridge guitars του στα δεξια. Μία λοιπόν από τις συνταγές του που πιάστηκε ιδιαίτερα είναι οι rubber bridge guitars, όπου έχουμε ως βάση μια ακουστική κιθάρα στην οποία το saddle έχει αντικατασταθεί από ένα κομμάτι rubber. Οι κιθάρες αυτές είναι συνήθως μικρές παλαιές parlor (Harmony, Silvertone, Kay κλπ), ή και νέες (σκεφτείτε Recording King, Jim Dandy κλπ.), συχνά με floating bridges & trapeze tailpieces καθώς βολεύουν στην μετατροπή. Μερικες απο τις rubber bridge guitars στο Old Style Guitar Shop. Απαραίτητο δεύτερο συστατικό ένας μαγνήτης. Οι κιθάρες αυτές είναι ακουστικές μεν, αλλά πιο συχνά χρησιμοποιούνται σαν ηλεκτρική, με τα ανάλογα effects; για το σκοπό αυτό χρειάζεται ένας μαγνήτης τύπου ηλεκτρικής, με τον Cox να τείνει προς high output, ceramic rails humbuckers ως πιο κατάλληλους δεδομένου του χαμηλού αρχικού σήματος λόγω dampening, παρά τυπικούς acoustic sound hole pickups. Tέλος οι χορδές ηλεκτρικής, ώστε να δουλεύουν στο βέλτιστο με τους μαγνήτες, συχνά flatwound μαλιστα, έρχονται να προσθέσουν την τελευταία νότα στην dark and moody ακουστική συνταγή. Double the pickups, double the fun. Rubber bridge parlor από τον Jake Wildwood, με ένα rails humbucker και ένα gold foil μαγνήτη. Το appeal νομίζω είναι διττό. Από τη μία, αυτές οι κιθάρες προσφέρουν ένα μουντό, ξύλινο και ξηρό ακουστικό ήχο που θυμίζει ηχογραφήσεις από παλαιότερες εποχές, με τον χαρακτήρα παλαιών blues να έρχεται άμεσα στο νου. Από την άλλη ο ήχος αυτός αποτελεί φαινομενικά εξαιρετική βάση για indie-rock ήχους, παντρεμένος με overdrive, delay και reverb κατά την Phoebe Bridges σχολή για ένα πρωτόγονο ηλεκτρικό αποτέλεσμα που μπορεί να βρει εφαρμογή σε χίλια δυο μουσικά μονοπάτια. Φυσικά πρεπει να αναφέρουμε ότι η ιδέα μιας “muted” γέφυρας δεν είναι νέα. Ενσωματωμένα bridge mutes, με «μαξιλαράκια» από αφρολέξ ή καουτσούκ έχουν κατά καιρούς εμφανιστεί από διάφορους κατασκευαστές. Η Fender το είχε αποπειραθεί με τις Jaguar, η Gretsch επίσης, η Rickenbacker στα 4000 series μπάσα, με σχετικά παραπάνω επιτυχία κιόλας…και φυσικά rubber mutes για καθαρά χρηστικούς λόγους μείωσης της έντασης κατά την εξάσκηση είναι ευρέως διαδεδομένα στην οικογένεια του βιολιού. Αλλά εδώ μιλάμε συγκεκριμένα για την στυλιζαρισμένη υλοποίηση του Cox με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που περιέγραψα παραπάνω και η οποία έχει αρχίσει να καθιερώνεται και εκτός του indie-rock ήχου. Aς ακούσουμε λοιπόν μερικα κομμάτια, από solo guitar pieces του Ariel Posen μέχρι σύγχρονο indie rock, στον ήχο του οποίου έχει πλέον καθιερωθεί η rubber bridge. Ariel Posen – Tumble Away Maddison Cunningham – Song in my Head Phoebe Bridgers – Garden Song Wilco – An Empty Corner To ωραίο με τις rubber bridge κιθάρες είναι η προσβασιμότητα τους – είναι αρκετά εύκολο να μετατρέψεις μια υπάρχουσα κιθάρα. Οι πιο ολοκληρωμένες λύσεις περιλαμβάνουν ένα saddle, ή και ολόκληρη γέφυρα κομμένη από κάποιο συμπαγές κομμάτι καουτσούκ (όπως ένα jewellers block). Μπορείς όμως επίσης να «ντύσεις» μια υπάρχουσα γέφυρα, ειδικά κάποια tune-o-matic τύπου, με ένα λεπτό στρώμα πλαστικού (κομμένο πχ από ένα λάστιχο αιμοληψίας) πάνω από τα μεταλλικά saddles. Στην τελική ακόμα και ένα κομμάτι αφρολέξ σφηνωμένο μπροστά από τη γέφυρα, όπως τα τυπικά mutes θα κάνει δουλειά. Είναι ένας ενδιαφέρον τρόπος να μετατρέψεις μια κιθάρα που ίσως δεν ήταν εξαρχής ότι καλύτερο ηχητικά, μια σάπιο-ακουστική ή την beginners ηλεκτρική που μαζεύει σκόνη στη γωνία σε ένα τελείως νέο ηχητικό εργαλείο. Προσωπικά θα το δοκιμάσω σε μια 12χορδή μου, ευελπιστώ να επανέλθω σύντομα με εντυπώσεις! To YouTube έχει γεμίσει τους τελευταίους μήνες από βίντεο γνωστών και μη κιθαρογιουτιουμπερς που δοκιμάζουν rubber bridge guitars, συχνά κάνοντας την μετατροπή οι ίδιοι, true to Cox’s DIY spirit. Ο Josh από τα JHS Pedals πρόσφατα είχε ένα stream από μια rubber που απέκτησε και από την οποία έβγαζε ηχάρες ως συνήθως, κάπου πήρε το μάτι μου και τον Jeremy Sheppard, εγώ θα σας αφήσω πάντως με κάνα δυο βιντεάκια πιο ενημερωτικά για κάποιον που ίσως θέλει να το αποπειραθεί ο ίδιος, ξεκινώντας με ένα πολύ ωραίο βίντεο του Robert Cassard που καλύπτει την ιστορία των rubber guitars, παραδείγματα σε popular μουσική και diy modding options.
    1 βαθμός
  5. μια κιθάρα θα μου έφτανε και όμως δεν έχω μία. Είχα μία για σχεδόν 40 χρόνια και αυτήν την είχα αγοράσει ως φοιτητής δίνοντας τα λεφτά μιας ετήσιας υποτροφίας και πεινώντας για όλη τη χρονιά (μην ξεχνιόμαστε κι όλας με την ορολογία μας) σήμερα δεν έχω μία κιθάρα. Αλλά και περισσότερες που έχω δεν έχουν καμιά προοπτική απόσβεσης. Ούτε οι κάρτες ήχου ούτε ο ΗΥ ούτε τα πετάλια κι ας είναι τα μισά δεύτερο χέρι. Το ίδιο και τα daw και οι βιβλιοθήκες που αγόρασα με αίμα όταν περίμενα σχεδόν 3 χρόνια να βγει η σύνταξη στην εξαιρετική μας χώρα. Θα μπορουσα να περάσω με μια κιθάρα.... σίγουρα τα τελευταία χρόνια μου δεν είναι τα πιό παραγωγικά μου απο άποψης εσόδων, με έχουν όμως γεμίσει ψυχικά και δεν έχει στερηθεί κανείς από την οικογένειά μου. Απλά αν δεν τα ξόδευα εκεί μπορεί να τα ξόδευα κάπου αλλού είτε εγώ είτε κάποιος άλλος. δεν χρειάζεται να σχολιάσεις. Το λεω για να σου εξηγήσω ότι η μουσική χρήματα μου έδωσε μόνο παίζοντας σχεδόν σκυλάδικα και ποτέ κάνοντας το 100% κέφι μου.
    1 βαθμός
  6. ποιά προοπτική απόσβεσης μωρέ? και τώρα δεν μιλάμε για 4Κ αλλά για πολλαπλάσια. έχουμε οι περισσότεροι εδώ μέσα κάποια προοπτική απόσβεσης απο αυτά που αγοράζουμε για να τα βάζουμε να παίζουν για αναμεταξύ μας ή για το soundcloud? Δεν βάζω κανα δυο εξαιρέσεις που μπορει να σχετίζονται έμμεσα με τη μουσική ή να κάνουν κανα λαιβ κάθε τόσο. Και πάλι έχουν τόσες κιθάρες και πετάλια και ενισχυτές που θα χρειάζονταν περιοδείες στη Β Αμερική να τα αποσβέσουν. Είναι αυτό που είπε ο φούζιος. Η μουσική για πολλούς απο μας είναι πνευματική τροφή, διέξοδος, χαλάρωση, σκοπός ζωής και μπορεις να μείνεις και νηστικός και να στερηθείς για χάρη της.
    1 βαθμός
  7. Εδώ είναι το ζουμί, αλλά όχι ακριβώς έτσι. Πιο καλά να πούμε "ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας μέσα στις συνθήκες που ζει ..." Το "'αχρείαστο", η "πολυτέλεια", το "κάτι παραπάνω που δεν έχουμε άμεση ανάγκη για την επιβίωση", πολλές φορές είναι μέτρο αυτοεκτίμησης, και είναι απαραίτητο για την ψυχική μας υγεία. Το να το ρίξουμε μια φορά έξω σε μια έξοδο, το να αγοράσουμε κάτι που επιθυμούμε πολύ αλλά δεν το έχουμε άμεση ανάγκη για να ζήσουμε, είναι πολύ σημαντικό. Μεγάλη κουβέντα είναι αυτή βέβαια, χρήζει ανάλυσης, και δεν εμπίπτει στο θέμα, το ξέρω. Απλά έβαλα και αυτή την παράμετρο στο τραπέζι.
    1 βαθμός
  8. Πάντως αν θέλετε να το φιλοσοφήσουμε λίγο, θα πω τα εξής και θα τα αφήσω εδώ να τα σκεφτείτε. - Γίνεται η επιθυμία ανάγκη? Πότε και υπό ποιές συνθήκες? - Η "πολυτέλεια" του εποικοδομήματος μήπως είναι και ανάγκη κάποιες φορές? Η έννοια "ανάγκη", χρησιμοποιείται εδώ με μια ευρύτερη σημασία. Και η ψυχική ανάγκη, είναι κι αυτή πολύ σημαντική.
    1 βαθμός
  9. δεκτόν, αλλα δεν χρειάζεται να είμαστε τόσο μυγιάγγγιχτοι. Μεταξύ μας μιλάμε και μεταξύ μας τα λέμε. 5 γνώστες πλήκτρων είναι εδώ μέσα οι βασικοί ομιλητές συν κανα δυο που "έχουν καύλες" και συγνώμη δηλαδή αν πρόπερσι έδινες για ενέργεια στο σπίτι σου μετα βίας ένα χιλιάρικο, περσι έδωσες 2 και φέτος αγνοείται η τύχη του, να πως ξαφνικά απομακρύνεται η ιδέα ενός οργάνου των 4Κ. Και δεν συζητάμε για τι γίνεται στα λάδια και στα τυριά. Και μη μου λετε είναι οφ τοπικ. Αμα δεν περισσεύουν θα μιλάμε για το μοντάζ εν είδει γουίντοου σοπινγκ, ή έστω σοπινγκ θέραπυ. Θες να σου πω κι άλλα? Όταν το 2016 πήρα αυτοκίνητο πετρέλαιο έδινα κάτω απο ευρώ το λίτρο. Αρκετά κάτω. Τώρα δίνω 1.70 και ναμαι και ευχαριστημένος, αν τον χειμώνα δεν πάει 2 και δεν μιλάω βλέπεις για πείνα. Μιλάω για αγοραστική δύναμη
    1 βαθμός
  10. Γενικα ειναι μια απογοητευση τα manual οπως τα βγαζουν πλεον οι περισσοτερες εταιριες. Βγαζουν ενα manual του κωλου, για αυτους που θελουν μονο το volume και το program select, και το λενε user manual. Αλλο manual μετα ξερω γω operator, με μισες αληθειες σαν αυτο που βλεπουμε. Μετα αλλο με reference ξερω γω, αλλα εκει εχει μονο τις παραμετρους και χεσε ψηλα και αγναντευε. Καμμια σχεση με τα manual που ειχαν στο παρελθον, καποιες εταιριες τουλαχιστον, που ηταν ολοκληρωμενα και διεξοδικα, τα διαβαζες και ανεβαινες επιπεδο κατανοησης γενικα για τη συνθεση ηχου. Τωρα τα περισσοτερα ειναι για πεταμα.
    1 βαθμός
  11. Και οι δύο περιπτώσεις είναι ίδιες. Στην μία περίπτωση είναι μία συστοιχία από διαφορετικά δείγματα π.χ. πιάνου ή σαξοφώνου (π.χ. διαφορετικής τονικότητας) και στην άλλη περίπτωση είναι μία συστοιχία από διαφορετικά δείγματα κρουστών/τυμπάνων. Η πρώτη περίπτωση αφορά μελωδικούς ήχους και η άλλη περίπτωση αφορά ήχους κρουστών/τυμπάνων. Και οι δύο περιπτώσεις ακολουθούν την ίδια λογική. Δηλαδή αναθέτεις δείγματα σε συγκεκριμένες εκτάσεις του κλαβιέ ή σε συγκεκριμένα πλήκτρα και όλο αυτό μαζί είναι ένα waveform. Το λάθος είναι ότι τόσο τα δείγματα όσο και όλη την συστοιχία τις ονομάζει στο κείμενο ως waveform. Δεν γίνεται αυτά τα δύο διαφορετικά πράγματα να έχουν την ίδια ακριβώς ονομασία. Σαν λογική - σαν έννοιες είναι λάθος, γι'αυτό μίλησα για ορθογραφικό λάθος. Γι'αυτό και πολύ σωστά έκανε την αρχική του ερώτηση ο @Πάνος Χελιδόνης. Τώρα έγινε αντιληπτό;
    1 βαθμός
  12. Ειπε ο αθρωπας οτι ειναι με soft synth αυτα. Θα σου πω σκηνικο πριν 20 χρονια. Στουντιο, πολυ υψηλων προδιαγραφων σε εξοπλισμο, με στημενα τωρα kurzweil, roland, korg, οτι ναναι. Ερχεται η ωρα να παιξω καποια strings. Τριβω τα χερακια να παρω φορα, εχω ετοιμασει στο μυαλο μου το πως θα παει, "Φορτω τα kurzweil λαιμαι;" "Μπαστα", μου λεει ο μαστορας, "κατσε να δεις" Και μου φορτω το atmosphere, προγονο του omnisphere. Και γαμω τα strings που εβγαζε. Ουτε μα ουτε μου. Και γαμω τα strings. Οταν βγαζει το software γαμω τα strings πριν 20 χρονια, και σε κανει να μην ψαχνεις στο hardware γιατι στεκεται μια χαρα, φαντασου τωρα τι γινεται.
    1 βαθμός
  13. Να κάνεις φίλο τον @shelter να μην πεινάσεις ποτέ!
    1 βαθμός
  14. Σε λίγο θα πολεμάμε για το φαϊ μας με μάχη, όχι με δουλειά.
    1 βαθμός
  15. Ετσι ειναι ακριβως. Ιδεες ψαχνουμε. Δηλαδη: Ας υποθεσουμε οτι εχουμε ενα GM module με τους κλασσικους 127 ηχους. Και ας υποθεσουμε οτι θα φτιαξουμε ενα multilayer performance με 4 απο αυτους. Ποσους συνδυασμους βγαζει αυτο; 4 ηχοι απο ενα ταπεινο GM συνθ; Η απαντηση ειναι ενα εκατομμυριο. Ενα εκατομμυριο. Ενα εκατομμυριο διαφορετικους ηχους. Και αυτο πριν καν μπουμε στη διαδικασια να βαλουμε εφε στον καθενα, η κανα arpeggio, η να πειραξουμε τα φιλτρα και τα envelopes, η να βαλουμε LFOs και χιλια δυο αλλα πραγματα. Αν τωρα αφησουμε τα 4 layers ενος GM module, και μπουμε στο montage που εχει ενα σκασμο layers, και ενα σκασμο απο ηχους, και ενα σκασμο απο εφε και modulation δυνατοτητες, ευκολα καταλαβαινουμε οτι το συμπαν θα εχει φτασει στο θερμικο του θανατο και εμεις ακομα ουτε το ενα χιλιοστο των ηχων του δε θα εχουμε ακουσει.? Για αυτο πληρωνει η Yamaha τυπαδες σαν τον ωραιο τυπο του βιντεο, για να κατσει να φτιαξει ηχους για το μηχανημα, διοτι το εφτιαξε το μηχανημα η Yamaha, αλλα ακρη ποιος θα βγαλει με αυτο ειναι αλλο θεμα. ? Με την προσθηκη του ANX μαλιστα ειναι πια πολυ ευκολο να προσθεσουμε στο κοκτειλ και τις ιδεες την δεκαετιας του 70, που ειχαν βαση στα αναλογικα synth. Ακομα περισσοτερες πιθανες παραλλαγες και συνδυασμοι ? Η φαντασια μας λοιπον φτανει στα όρια της, και ψαχνουμε απεγνωσμενα μια κατευθυνση ? Ο Υπαρξισμος στα καλυτερα του. ?
    1 βαθμός
  16. Σκόπευα να το γράψω αυτό κάπου στην πορεία της συζήτησης, ότι όταν ακούμε ένα νέο synth, αυτό που κατά βάση αναζητεί το αυτί μας είναι νέες ιδέες. Γι΄αυτό γράφω εδώ και εβδομάδες ότι "αν δεν μας αρέσει το πως ακούγεται ένα synth, τότε δεν μας ενδιαφέρει τίποτε άλλο, ούτε καν η τιμή του". Θυμηθείτε π.χ. τον πρώτο-πρώτο ήχο από το Μ1 που ξεκίναγε από μία συγχορδιοβροντή και μέχρι να πεθάνει είχε διαλυθεί σε ένα atonal ντιτζεριντού... ποτέ μέχρι τότε δεν είχαμε ακούσει κάτι τέτοιο, ούτε είχαμε φανταστεί κάτι τέτοιο... σήμερα είναι τυπική προσέγγιση σε αυτή την κατηγορία ήχων. Στο Montage M, επίσης άκουσα μερικές νέες ιδέες (υποστηριζόμενες κυρίως από την AN και την FM), που είναι σα να σου λέει "πάρε με, παρεούλα θα κάνουμε παπάδες τους επόμενους μήνες", αλλά δεν ξέρω (δηλαδή, δεν μπορώ να ξέρω αυτή τη στιγμή) ουτε πόσο εύκολη θα είναι η περαιτέρω διερεύνηση ούτε αν έχει κάποιο ιδιαίτερο νόημα για 'μένα ειδικά. Επίσης, όλες οι νέες ιδέες που άκουσα, μπορούν να υλοποιηθούν και στο παρόν μου σεταπ, με περισσότερη συντονισμένη εργασία βέβαια - όχι κάτι αδύνατο όταν έχεις τη "συνταγή".
    1 βαθμός
  17. Όπως και όλες οι υπόλοιπες εταιρείες. Τι να κάνουμε τώρα? Όποιος ασχοληθεί με τα όργανα της Yamaha/Roland/Korg κλπ θα μάθει και τις ορολογίες τους. Η ΧΨ Yamaha λέει "Waveform" κι εσύ/εγώ/αυτός σκεφτόμαστε κάτι άλλο, γι αυτό και έρχεται και σου εξηγεί τι εννοεί με την λέξη Waveform. Τι θα της πεις? "Yamaha λες μαλακίες"? Aπλά κάθεσαι και μαθαίνεις και αποδέχεσαι την ορολογία της.
    1 βαθμός
  18. Γουοναμπη βιρτουόζοι πιανίστες είπε ο Φιουζιος. Ε ...πρέπει τσούξει πωπος πριν τα παρατήσουμε...
    1 βαθμός
  19. Αααα, εσύ μιλάς για το μικρό.
    1 βαθμός
  20. Εννοείται. Εδώ πήρε τελεκάστερ ασούμε.
    1 βαθμός
  21. Τζογαδόρος δεν είμαι Cos, παραείμαι ρεαλιστής. Ειδα και τους μαγκες που πηραν δανεια για σπιταρώνες τα 90 και 00...η ζωή ειναι πολυπλοκη και οταν ο ανθρωπος κανει σχέδια, ο Θεός γελάει...και όταν τα δανεια κοκκινησαν, αρχιζαν να σκουζουν, σαν να μην ηξεραν που εμπλεξαν, και αν τους πάρουν τα σπιτια (ακριβως επειδή δεν συνεχιζουν να πληρώνουν) οι κακοι ειναι ολοι οι υπολοιποι... Απο την άλλη εγω ειμαι ο λακαμας που μαζευα σαν τον φουστη και καταφερα να αγορασω ενα ρημαδι στα 50 μου όταν οι μαγκες εβαζαν δανεια για νεοδμητα τότε. Μην μου αρχίζεις τα περι οικονομολογιας...αν εχεις κεφάλαιο τότε πολύ ευκολα βγάζεις φραγκάκια, δεν θέλει καθόλου φιλοσοφία το θέμα. Το θέμα ειναι αν δεν έχεις... ΕΦΑΓΕΣ ΡΕ ή οτι γράφεις ειναι αποτέλεσμα καμιάς υπογλυκαιμίας assούμε? ? Διαφωνεις δεν διαφωνείς, ο Κωστάκης παιζει μπαλα μονος του assούμε... ?
    0 βαθμοί
  22. παιδιά ας μην δαιμονοποιούμε το αντικείμενο αντί για την πρακτική. Η πιστωτική είναι εργαλείο, ήταν παλιότερα πολύ πιό αποδοτικό εργαλείο γιατί αν θυμάστε είχε 40 ημερών περίοδο χάριτος (έχω πιστωτική 40 χρόνια) ΑΝ ξέρεις να την χρησιμοποιήσεις. Εχω γνωστούς που τα παιδιά τους αποποιήθηκαν κληρονομιές (ενδεχόμενες) λόγω υπερβολικής χρήσης κάρτας τους. Αλλά μια λογική χρήση είναι σημαντική και απαραίτητη. Όπως και το δάνειο. Σίγουρα μπορει να σου έρθει στραβά, αλλά μόνο με δάνειο πχ κάποιοι θα μπορούσαν να αγοράσουν σπίτι (κάνοντας γενικώς οικονομία), μεταξύ τους και εγώ.
    0 βαθμοί
  23. Dim, σε οτι εγραψες είμαι μέσα γιατι τα ζω κάθε μέρα, ήμουν μισθωτός, είμαι συνταξιούχος (Αμεα) χωρίς κανένα άλλο εισόδημα. Το προβλημα μου είναι η αναγωγή σου από τα καθημερινά σε - το ξαναλέω- ΕΙΔΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ μερικών χιλιάδων ευρώ. Αυτό ειναι που μου χτυπάει πολυ ασχημα. Πες μου για νοικια, πες μου για οτιδήποτε έχει σχέση με εξοδα διαβιωσης, μες μου και για φάρμακα και γιατρούς (εγώ να δείς πως τα ξέρω και τα ζώ απο πρώτο χέρι). Οχι μονο τα ζώ, αλλά και να είχα και μαμώ την οικονομική ευχέρεια (ουτε καν) θα καταλάβαινα απολυτως ακόμα και την παραμικρό παράπονο για το κόστος αυτών. Ξέρεις τι μου θυμιζει η όλη υπόθεση? Το 2012 που ξεφορτώθηκα οτι αναλογικό gear είχα, εβαλα αγγελια εδω πρα μεσα και μια 2χ12 καμπινα, φυσικά λιγοτερο απο ότι την ειχα παρει. Και στελνει ο κλασσικός ο freeloader μηνυμα, "φιλουοοοοος, δεν εχω τόσα να την παρω ρε φιλαράκι, θα μου την αφήσεις τόσο?"...και του απάντησα, φιλε μου, αν ηταν φάρμακα, θα σου τα εδινα χωρις να παρω φράγκο, αν ήταν φαϊ το ίδιο, αλλα ειλικρινά, θα σου κατεβάσω εγω τιμή επειδή εσύ δεν έχεις να την παρεις? Καμπινα ετσι, όχι λάδι, φαγητάκι, φάρμακα κοκ... Ε μην τρελλαθουμε κιόλας... Δηλαδή το επόμενο βήμα ποιο είναι, πεινάμε γιατι δεν έχουμε να πάρουμε το SUV των 60Κ? Πως να το "συνδέσω" αυτό dim? Ενα άτομο που δεν εχει την ευχέρεια να σκασει 4Κ για synth, 60Κ για SUV and so on τωρα, δεν την είχε ουτε πριν απο 2-3 χρόνια. Μπορεί να νομιζε οτι την είχε αλλά δεν... Το ίδιο δεν ισχύει για τα καθημερινά. Γιατί? Γιατι τα καθημερινά ΔΕΝ μπορείς να τα αποφύγεις, θα τα πληρώσεις θελεις δεν θελεις αλλιως δεν θα εχεις σπιτι, νερο, φως, βενζινη κοκ. Το να αγοράζεις gear (οποιασδήποτε αξίας στο φινάλε) δεν είναι necessity, ζεις και χωρις αυτά. Αυτή ειναι η ένσταση μου.
    0 βαθμοί
  24. Πληρώνει αδρά Στράτο για να τον κάνουν δίαιτα για αυτό, και πεινάει και "πεινάει"... Να τα λέμε αυτά assούμε, οι διατροφολογοι του έχουν πάρει τα σώβρακα για αυτό κλαίγεται ο Κώτσος... Εχει και αυτός τα δίκια του...?
    0 βαθμοί
  25. Η ΑΛΗΘΕΙΑ βρίσκεται εδώ Ο καιρός γαρ εγγύς....................................
    0 βαθμοί
  26. Δηλαδή ένα waveform αποτελείται από πολλες κυνατομορφες η κάθε μια από τις οποίες μπορεί να περιέχει πολλα sampleς οταν ηχογραφηθηκε, άρα μπορεί μα είναι δεκάδες κυνατομορφες μεσα σε μια κυνατομορφη και από πολλές κυματομορφες τέτοιες να αποτελείται το waveform που σημαίνει πάλι κυνατομορφη και κυματομορφομηχανη τα εχει και συμπιεσμένα, συμπυκνωμενα όπως το γάλα ΝΟΥΝΟΥ που πολλοί δεν το αραιωνουν και το πίνουν κι έτσι. ΠΟΙΤΑΙ ΤΑ ΑΠΛΆ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΗ Ο ΚΩΣΜΩΣ??? ???
    0 βαθμοί
  27. μην υποκλίνεστε παιδιά μου, σηκωθείτε, δεν χρειάζεται. Αν θέλετε να κάνετε κάτι .......................... να βοηθήσετε τον πεινασμένο να πλερώκει το όνειρό του Και με ότι περισσέψει παίρνουμε και κανα μπέργκερ που έχουμε ξεχάσει τη γεύση και τρώμε τα άνοστα από το καλάθι της νοικοκυράς? Πραγματικά έτσι όπως τα βλέπω είναι πειρασμός να πατήσω το κουμπί. Τι είναι 3.494,80 ψωροευρώ μπροστά στην απόλυτη ευτυχία, τα απόλυτα εργαλεία δημιουργίας του σήμερα για μια ζωή που άμα στρώσω τον κώλο μου κάτω μπορεί να τα κάνω και απόσβεση με κανα μουσικό μεροκάματο άμα μερακλώσω, ε? εν τω μεταξύ θέλω τέτοιες μικρές βασούλες και δεν βρίσκω τίποτα εδώ, μόνο στο thomann, χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  28. Άμα ηχητικά καλύπτεσαι για να παίξεις και να παράξεις μουσική τι το θέλεις? Δεν υπάρχει ανωτερότητα, θα έπρεπε να το έχουμε εμπεδώσει, στο hardware Υπάρχει αίσθηση, αμεσότητα και πολλά ετοιματζίδικα performances για να παίξεις με αυτά και πάνω σε αυτά και δυνατότητα να φτιάξεις δικά σου Δεν υπάρχει καμία ανωτερότητα. Αν υπάρχει ανωτερότητα υπάρχει στο PC λόγω επεξεργαστικής ισχύος. Και να στο πω αλλιώς λαϊκά να ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ, με πράξή? Το ακούς αυτό το κομμάτι του cos_dr? Δεν βγαίνει με τίποτα με κανένα hardware "μεγαθήριο"? Είναι ΑΧΡΗΣΤΑ για ένα τέτοιο κομμάτι. Μόνο με OMNISPHERE και ΝΑΤΙVE INSTRUMENTS βγαίνει και δη με VST Sample Libraries. ΤΕΛΟΣ. Αν νομίζει κάποιος με MONTAGE ή με NAUTILUS ή με της ROLAND κλο πως μπορεί να το βγάλει αυτό (και η ποιότητα τελικού ήχου περιορίζεται στις γνώσεις μου) ή αν το ονειρεύεται πως θα το κάνει, ας ξυπνήσει και ας ζητήσει συγνώμη στα VST χαχαχαχαχχχααχχαχαχαχαχαχααχχαχ? τέλος. Να συμφωνήσω με τον @Waterfall-K . Λέμε εκεί καμιά μαλακία να περάσει η ώρα? αλλά είναι άτομο να κάνουμε άμεση σύγκριση σε ανόμοιου προσανατολισμού πράγματα.
    0 βαθμοί
  29. Καλα στο Δαφνι αναγκαστηκες να ξενιτευτεις για να βρεις ιντερνέτ? Πιο κοντα δεν ειχε?
    0 βαθμοί
  30. Από μέσα σου γράφω. Μ' αυτά που γράφεις, άρχισα να ζαλίζομαι, να ξεριζώνω τις τρίχες των μαλλιών μου, πήρα ένα μαχαίρι και άρχισα να ουρλιάζω. Ήρθαν κάτι ευγενικοί κύριοι, και μου χάρισαν μια μπλούζα πολύ τρέντυ. Άσπρη, και τα μανίκια κουμπώνουν από πίσω. Με πήραν με ένα αυτοκίνητο με σωφέρ, και με πήγαν σε ένα πολύ όμορφο μέρος, με θέα στο βουνό. Το μόνο περίεργο είναι η διακόσμηση του δωματίου. Μα καπιτονέ στους τοίχους?
    0 βαθμοί
  31. Αυτό μόνο εσύ μπορείς να το ξέρεις μετά από τόσα χρόνια. Πρέπει να προτεραιοποιήσεις/ιεραρχήσεις τις ανάγκες σου, να αναλογιστείς την γκάμα ήχων και προγραμματισμού που καλύπτουν τα VST που έχεις, να αναλογιστείς τα οικονομικά σου και να αποφασίσεις Δεν μπορείς δε από υποκειμενικές απόψης να διαλέξεις να αρκεστείς στα VST ή να πάρεις και ένα hardware all around όργανο της τάξεως των 4000 ή των 1500 ευρώ των μικρότερων αδελφών τους παράλληλα. Αυτό μόνο εσύ το ξέρεις. Τώρα στην απλή ερώτηση πως βλέπετε τα προϊόντα της NATIVE INSTRUMENTS, για εμένα είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν και τα τιμώ με κάθε ευκαιρία και για να παίξω σόλο να περάσει ή ώρα, και να παίξω και να συνδυάσω ήχους και με ικανοποιούν τέλεια σε όλα τα επίπεδα από ακουστικά όργανα και ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά όργανα και σαν όργανα και σας effects που διαθέτουν., οι ULTIMATE εκδόσεις του KOMPLETE αλλά και οι μικρότερες είναι καλύτερες κάθε χρονιά και πιστεύω πως αξίζουν το αντίτιμο για αυτά που προσφέρουν και προσφέρουν πολλά. Τα χρησιμοποιώ δε ταμάλα στις συνθέσεις μου που εντυπωσιάζουν συνήθως όσους τις ακούν και με λατρεύουν? και ξέρω πως σε αυτή την επιτυχία (αχαχαχαχαχαχαχαχ?) έχουν συμβάλλει τα όργανα της ΝΙ Για εμένα αυτά που ξεχώρισα στη ζωή μου και κατέληξα εδώ και πάρα πολλά χρόνια είναι το OMNISPHERΕ και ΟΛΑ της ΝΙ και έχω πάρα πάρα πολλά, όποιος θέλει ας μου πάρει το KOMPLETE το 14 το ULTIMATE και θέλω και το KONTROL το όργανο, μπορεί κάποιος να θέλει να με κάνει ευτυχισμένο, κάποιος πλούσιος που διαβάζει, γιατί εγώ ΠΕΙΝΑΩ δεν μπορώ να τα πάρω. Μπορώ να ζήσω λοιπόν με το OMNISPHERE και τα ΝΑΤΙVE instruments που έχω για πάντα και να μην χρειάζομαι τίποτα άλλο. Συμπληρωματικά έχω το HARDWARE και ιδιαίτερα το TRITON με καλύπτει σε all around ήχους που είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ακόμα και σήμερα και ΧΩΡΑΝΕ σε κάθε παραγωγή και παίξιμο με ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. Θα άλλαζα το TRITON με το MODX+ ? Ναι, θα το έκανα, γιατί είναι αναβάθμιση όπως και να το κάνουμε και έχει τεράστια αξία για τα λεφτά του και θα το παίρνω και μαζί μου με το laptop στο χωριό και θα έχω πληρες σύστημα, ενώ με το TRITON ή θα αρκεστώ στον SEQUENCER για πιο φτωχικό αποτέλεσμα που θα ανανεώσω μόλις φτάσω στο σπίτι μέσω midi και θα πρέπει να έχω και την κάρτα ήχου μαζί με τα ακουστικά. Ενώ με το MODX και το LAPTOP και ακουστικά πετάω. Αλλά για ερασιτέχνη αυτά πάλι υπερβολές είμαι, στο εξοχικό μέχρι να σκουπίσω και να πάω καμια βόλτα γέρασα πια, πάω για ύπνο. Όσο μεγαλώνουμε πρέπει να απλοποιούμε τα πράγματα και να κατασταλάζουμε. Ο χρόνος είναι μικρός για να κάτσεις να μάθεις αν δεν έχεις και εμπειρία ένα νέο MODX+ για να εμβαθύνεις κύριε Δημήτρη. Μπορείς νομίζω ακούγοντας το αποτέλεσμα της δουλειάς σου όλα αυτά τα χρόνια σε home studio και αναλογιζόμενος την μακρά μουσική σου εμπειρία και τις ικανότητες σου στα όργανα, μπορείς να μείνεις με αυτά που έχεις και να μην ξοδεύεις λεφτά, ξόδεψε χρόνο στο να παράξεις μουσική με αυτά που έχεις. Είναι υπέρ αρκετά. Όλα αυτά τώρα εσύ όμως θα τα αποφασίσεις. Καταλαβαίνω το δίλημμά σου. Να συνεχίζω να εμπλουτίζω ρίχνοντας λεφτά στα NI Η να πάρω όλους τους ήχους με ένα MONTAGE να τελειώνω. Σε δεύτερη ανάγνωση μπορεί να σε βολεύει και το δευτερο και να τα συνδυάσεις με το NI και άλλα VST που ήδη ομως έχεις. Σε κάθε περίπτωση αν πάρεις το MODX+ δεν θα το μετανιώσεις σίγουρα και αν ξεχωρίσεις μόνο ένα της ΝΙ που θα έχεις εξειδικευμένα ανάγκη, παρε και κανα δύο αργότερα. Απλό είναι. Αλλά προσωπικό και υποκειμενικό. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?
    0 βαθμοί
  32. δατσ όλ? κανα μπιφ δεν έχει?
    0 βαθμοί
  33. Καλώς όρισες @Thomas82gr στο Νόιζ. Χρειαζόμαστε μέλη κιθαρίστες (έστω αρχάριους..) γιατί το σάιτ τώρα τελευταία άρχισε να γέρνει ανησυχητικά προς πλήκτρα μεριά... όχι τίποτα αλλά όλοι αυτοί (οι πληκτράδες ντε) είναι αρκούντως νευρικοί και επιθετικοί εν αντιθέσει με μας τους γαλήνιους κιθαρίστες!
    0 βαθμοί
  34. Γεια χαρα σε όλους!? Με λένε Θωμά και είμαι νέο μέλος στο φόρουμ. Εύχομαι μέσα από εδώ να πάρω ότι καλό μπορώ για να βελτιώσω το παίξιμο μου ως αρχάριος κιθαρίστας. Με χαρά αν μπορέσω να βοηθήσω και εγώ κάποιον ως τεχνικός υπολογιστών γιατί ως μουσικός δεν έχω γνώση?.
    0 βαθμοί
  35. Φίλως με τσάκισες. Πώς θα γίνει να τα μάθω όλα αυτά? Έχει καμιά σχολή η NASA?
    0 βαθμοί
  36. Και σάιτ γνωριμιών το Νόιζ...να δούμε που θα φτάσουμε!
    0 βαθμοί
  37. Ε, καλά δεν πειράζει. Και ο Μαγκουάιρ φοράει δύο αριστερά παπούτσια, αλλά έπαιζε στην Μάντσεστερ ασούμε.
    0 βαθμοί
  38. Κάτσε ρε φίλε. Με τα χέρια δεν παίζουνε πιάνο?
    0 βαθμοί
  39. αυτό μάλιστα, είναι και η δική μου. Πέραν από την πλάκα το όργανο είναι must, έχει γίνει ΣΑΛΟΣ παντού με το καινούργιο Μ Πιο πολύ από ότι είχε γίνει με το πρώτο.
    0 βαθμοί
  40. Αφού πεινάμε. Σοπεν τσούζει κώλο.
    0 βαθμοί
  41. γι αυτή την ταινία να μου μιλήσεις. Πείτε μου να χαρώ πληκτράδες πως και εσείς όταν το είδατε στο σινεμά παθιαστήκατε όπως εγώ. Πείτε πως την έχετε δει ξανά και ξανά άπειρες φορές τη σκηνή. Μόνο εγώ είμαι? ? Έχω δει αυτή τη σκηνή χιλιάδες φορές, την έβλεπα με τους κολλητούς μου πιτσιρικάς και τους έλεγα μια μέρα θα γίνω σαν αυτόν. Και έγινα ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχ? Κάτι τέτοια με τρέλαιναν μικρό που έβλεπα και έπεσα με τα μούτρα. Τι πιάνο έλεγα στους δασκάλους μου, στη μάνα. Αυτά θέλω, αυτά, τι είναι? The rest is history? ρε παιδιά, πραγματικα είναι user friendly τα όργανα και τα preset τους είναι ανεξάντλητα για την κλασσική χρήση. ενορχήστρωσης για όλα τα είδη. Καλή η εμβάθυνση για την πώρωση ιδιαίτερα για πληκτρομπλιμπλικάδες, αλλά δεν θα πρέπει να είναι αποτρεπτική. Τα όργανα αυτά είναι φιλικά για τον νέο χρήστη, ιδιαίτερα στις μέρες μας.
    0 βαθμοί
  42. Βρε γερος άνθρωπος....ακομα μυαλο δεν εβαλες
    0 βαθμοί
  43. Και κάτι λίγο πιο εμπεριστατωμένο.
    0 βαθμοί
  44. Single από τον καινούριο δίσκο που έρχεται το 24.
    0 βαθμοί
  45. Τις προαλλες ακουγα την προσφατη εμφανιση της Alice Sara Ott στο NPR Tiny Desk, ωραια επιλογη κομματιων :)
    0 βαθμοί
  46. Εγώ κάποτες είχα φάει ΤΕΡΑΣΤΙΟ χαστούκι συναισθηματικά από αυτό.
    0 βαθμοί
  47. Και τώρα τι αναβαθμίσεις θα της κάνεις? Σκάλοπντ τάστα, Φλόυντ ρόουζ, και διπλοί άκτιβ (εννοείται ότι θα σκάψεις το σώμα) είναι μαστ.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...