Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      12244


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      15323


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      7492


  4. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6241


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/14/23 σε Αναρτήσεις

  1. Ευτυχώς δεν έπαιξες με την Tele Νέστορα γιατί εκτός τα καλώδια θα είχε κι άλλα προβλήματα ο Στράτος....? Εντάξει είπαμε ότι είναι σχετικά εύκολο κομμάτι αλλά παίζεις σαν να βαριέσαι ρε παιδί μου! Φωνάρα η δικιά σου...?
    2 βαθμοί
  2. Ο Καταρράκτης ηθελημένα αγνοεί την "αγορά" των soft synths. Κακώς, κατά τη γνώμη μου, είμαι βέβαιος ότι θα έβρισκε μεγάλη χαρά και πεδίο ενασχόλησης αν ασχολιόταν - στο μέτρο που υπολογίζω τον χαρακτήρα του (που είναι αρκετά όμοιος με τον δικό μου, άλλωστε).
    2 βαθμοί
  3. καλύτερα να είχα ιδέα αυτά που έχεις εσύ στην κιθάρα, στους ήχους και ιδιαίτερα στο παίξιμο, τις γνώσεις στις τζaz και εξωτικές κλιμακες που παίζεις και ας μην είχα ιδέα για αυτά. Αυτά είναι τίποτα γνώσεις που συζητάμε εδώ μπροστά στα δικά σου.
    1 βαθμός
  4. Το 88άρι είναι πανέμορφο. Πολύ design.
    1 βαθμός
  5. 1 βαθμός
  6. δεν ξέρω τελικά αν στην εποχή μας θα έκοβε πωλήσεις. Είναι συνειδητοποιημένοι οι αγοραστές. Ένας που έχει ανάγκη την hardware έκδοση θα πάρει το hardware To hardware είναι πιο προτιμώμενο στους περισσότερους γιατί γουστάρουν να δουλεύουν με hardware αισθητικά και το θεωρούν και πιο λειτουργικό λόγω ακριβώς τις αμεσότητας στη διαχείριση των λειτουργιών. Και είναι και πιο cool Ένα παράδειγμα. Για ένα διάστημα είχα το παλιό το KORG Μ1 και έχω και το software. Το softare ήταν πραγματικά ΤΕΛΕΙΟ, εμένα με τρέλαινε η πιστότητα και η ακρίβεια με το κανονικό ¨Ομως πραγματικά το να παίζεις το πραγματικό όργανο δεν συγκρίνεται σε αίσθηση ιδιαίτερα για το M1 που θεωρώ πως ήταν ότι καλύτερο σε αίσθηση έχω παίξει ποτέ μου όσο αφορά τα πλήκτρα. Πραγματικά απίστευτο clavie που πραγματικά έβγαινε η κλάση μου στο παίξιμο, θα το πω και ας περιαυτολογώ, με ενέπνεε. Και πως να το πω, νιώθεις και αλλιώς τους ήχους. Είναι ξεκάθαρο. Όσο και να μου αρέσουν και να κολακεύω τα VST η αίσθηση είναι άλλη σε ένα πραγματικό όργανο. Και το συγκεκριμένο μετανιώνω καμιά φορά που το έδωσα αλλά ήθελα να ξεφορτωθώ πράγματα τότε, με είχε πιάσει, έπρεπε να το κρατήσω γιατί τέτοια ποιότητα clavier σε όσα έχω δοκιμάσει δεν έχω ξανανιώσει. Και ανα καιρούς περνάω από τις εκθέσεις. Σαν το M1 και τα παλαιότερα ρε παιδιά, κανένα. Μπορεί να μην είναι και έτσι αλλά εμένα αυτό μου έχει εντυπωθεί Το έχω επισημάνει και εγώ αυτό πολλές φορές για το hardware σε παλαιότερα πόστ μου. Εγώ αν λέω κάτι και ας με βαράνε, το προσωποποιώ στην εξέλιξη της κουβέντας λόγω των σημερινών μου αναγκών. όπως είπα και πιο πάνω και το δήλωσα, άλλο με το layout, τα μενού και γενικά τα στοιχεία ελέγχου του οργάνου που είναι σχεδιασμένα, μελετημένα για το ίδιο το όργανο και τις λειτουργίες του. Έχεις την πλατφόρμα πάνω έτοιμη χωρίς να χρειάζεσαι εσύ να κάνεις ότι κάνουμε στα VST μέσω DAW με τις καστομιές μας στους controllers Μετά θα μιλήσω για το θέμα του audio interface που ενημερώθηκα για κάποια πράγματα και κατάλαβα τι γίνεται. Θα κάνω μια αναφορά.
    1 βαθμός
  7. Σύμφωνοι, αλλά το vst, όπως και κάθε vst, δεν έχει σκευομορφικά και εργονομικά την ιδανική επιφάνεια ελέγχου. Επαφίεται στον χρήστη να έχει όσα σάτζαλα και μάντζαλα χρειάζεται, για να έχει τα 8 scenes σε μπουτον, και τα 2 κουμπιά παραλλαγών, και ribbon controller (ποτς;), και super knob, και high resolution encoders και faders, και πολυφωνικό άφτερτατς, και διάφορα άλλα που υπάρχουν στο πακετίνο. Οπότε σου λέει η εταιρία, θες να δουλέψεις απροβλημάτιστα; πάρε το πακετίνο. Θες να έχεις πρόσβαση στη μηχανή και να Μακγκαϊβερήσεις ό,τι μπορείς; Πάρε το Βιεστίνο. Δε νομίζω να μείνει αποκλειστικότητα των Μονταζάδων. Η διατύπωση "free for all registered montage m owners" αφήνει ανοιχτό, και δεν αποκλείει το ενδεχόμενο ότι οι ΜΗ-έχοντες το μονταζ, θα μπορούσαν να αποκτήσουν το πλαγκ έναντι αντιτίμου. Είναι λίγο νεφελώδης η διατύπωση περι του πλαγκ, αλλά οκ, το πλαγκ είναι δευτερεύον. Το βασικό είναι το ίδιο το μονταζ.
    1 βαθμός
  8. Μετά από λίγο θα το πουλάει ξεχωριστά. Γιατί θα στοχεύσει και σε αυτούς που θέλουν το synth χωρίς το box του ως VST Όπως κάνουν όλες οι εταιρείες πλέον και μάλλον τους πηγαίνει καλά το θέμα. Όντως έτσι έχει ανακοινωθεί, αλλά μετά θα το δίνουν αυτόνομα και καλά θα κάνουν. Αυτοί που θέλουν hardware θα πάρουν το hardware. Αυτοί που δεν θέλουν το hardware αλλά δεν τους χαλάνε τα υπόλοιπα γιατί πραγματικά είναι ένα εξαίρετο powersynth που θέλουν να έχουν στην συλλογή παραγωγής τους και να το χειρίζονται με τα controllers τους και τα ποντίκια τους θα το έπαιρναν σίγουρα, προτιμώντας το από αυτά του ανταγωνισμού.
    1 βαθμός
  9. Δεν είναι η ηχάρα που έχει, αλλά το ότι σε εμπνέει να παίζεις έτσι. Αυτό τελικά μένει.
    1 βαθμός
  10. Ασφαλώς, έχεις δίκηο, όμως η Yamaha θα θελήσει να επαναλάβει το σχήμα "εντάξει, όσοι είχατε λεφτά το πήρατε, να.. τώρα το μικρό για όσους δεν είχατε λεφτά", όπως έκανε και με το πρώτο Montage. Αυτό όλο, είναι αδύνατο να λειτουργήσει αν στο μεταξύ υπάρχει το Montage M σε VST για όλους μας. Όσο φίλος του hardware και να είναι κάποιος, εκεί θα μιλάμε για μία εντελώς νέα (για τη Yamaha) δυνατότητα, δηλαδή να βρεθεί ο πάσα-ένας-μόρτης με ένα Montage M για ελάχιστα χρήματα, οπότε άντε μετά να πουλήσεις το hardware μικρό του αδελφάκι.
    1 βαθμός
  11. Ο Waterfall ειναι PCακιας, δε νομιζω να μην εχει δοκιμασει vst καταστασεις. Απλα ειναι του hardware, πολλοι ειναι ετσι. Αν βγαλουμε το software η yamaha οντως παιζει να ειναι η τοπ. Το θεμα ειναι οτι η αγορα δεν βγαζει το software απεξω, αποδειξη: Ακομα και η Yamaha θα κυκλοφορησει vst. Ενα συγχρονο PC εχει κλασεις ανωτερο DSP power απο το μεσο hardware synth, και αυτο τραβαει σα μαγνητης τους developers καθε ειδους. Οποτε, οπως οι developers δεν περιοριζονται στο να προσπαθουν να εξελιξουν ενα synth μονο μεσω του hardware, ετσι και εμεις οι χρηστες δεν πρεπει να περιοριζομαστε στη μια η στην αλλη πλατφορμα. Δεν ειναι το σημαντικο τα μηχανηματα, τα μηχανηματα PC η Hardware synths ειναι ο φορεας των ανθρωπινων ιδεων. Δηλαδη ας πουμε ο Eric Percing, ηταν καλος και ιδιοφυια οταν μας εστελνε για τσαι με το D50 και το JD 800, και τωρα με το Omnisphere εγινε ξαφνικα ανθυπομετριος;
    1 βαθμός
  12. Ηρεμήστε. Κανείς δεν είναι εναντίων κανενός και δεν πρέπει να είναι. Ηρεμήστε.
    1 βαθμός
  13. Κατά τη γνώμη μου, "πήρε" αυτή την απόφαση όταν αγόρασε τη Steinberg, τον Δεκέμβριο του 2004.
    1 βαθμός
  14. Σημασια εχει να κανει καποιος τη δουλεια του. Τα plug in δεν ειναι αυτονομα synth, για να συγκριθουν με το montage. Τα plug in, οπως το λεει και η λεξη, ειναι προσθετα προγραμματα, που εμπλουτιζουν ενα DAW. Ενα DAW ειναι ενα εικονικο στουντιο, και τα plug in εξομοιωνουν τις συσκευες του στουντιο αυτου. Τωρα, στο πραγματικο στουντιο, αυτο που εχει υλικη υποσταση, μπορουμε να εχουμε και σε hardware μορφη καποιες απο τις συσκευες αυτες. Μπορουμε να εχουμε εναν hardware compressor, μπορουμε να εχουμε ενα hardware equalizer και ναι, μπορουμε να εχουμε ενα hardware synthesizer. Το οτι υπαρχουν πλεον αυτες οι συσκευες και σε εικονικη μορφη, δε σημαινει οτι δεν μπορουμε να τις εχουμε και σε φυσικη μορφη, ειτε γιατι προτιμαμε τον ηχο τους, ειτε γιατι θελουμε την hands on εμπειρια, ειτε γιατι ειμαστε φετιχιστες ρε αδερφε. Γουστο μας και καπελο μας. Σαν συνθεσαιζερ λοιπον, ενα hardware μπορει ανετα να μας δωσει κατι που δε μας το δινει το software, ειτε απο αποψη ευκολιας, ειτε απο αποψη ευχρηστιας, ειτε και απο αποψη ηχου. Αυτο ομως που δεν μπορει να μας δωσει ΚΑΝΕΝΑ hardware synth, ειναι τις WORKSTATION δυνατοτητες του DAW, το ΣΥΝΟΛΟ δηλαδη του εικονικου στουντιο, οπως αυτο διαμορφωνεται απο το κυριο προγραμμα ( cubase, reaper κλπ), σε συνδυασμο με τα προσθετα plug in προγραμματα απο εταιριες οπως lexicon, eventide, korg, roland κλπ. Αυτο ειναι αυταποδεικτο γεγονος. Οταν βλεπεις να εχει 32 καναλια audio interface και transport και controller λειτουργιες το montage, και να μην εχει ουτε ενα μαμημενο sequencer με list και piano editor, αυτο σημαινει οτι το εχει παρει αποφαση και η ιδια η yamaha οτι ψοφησε η φαση με τα workstation, και οτι το montage πλεον, στις περισσοτερες περιπτωσεις αποτελει εναν κρικο σε ενα PC based DAW συστημα. Γιαυτο αλλωστε παει να μπει και στον τομεα των vst. Κατα συνεπεια, δεν εχει νοημα να συγκρινουμε το montage με ενα DAW και τα plug ins του, οπως δεν θα ειχε νοημα να συγκρινουμε ενα οποιοδηποτε συνθεσαιζερ με ενα πληρες στουντιο. Αυτη τη στιγμη, καποιος που θα αγοράσει το montage θα εχει ενα απολυτως κορυφαιο synth, το οποιο ομως θα λειτουργησει με τη σειρα του, αναγκαστικα, υπο τη σκεπη του μεγαλου PC based DAW αδελφου, και θα κανει παρεα με τα υπολοιπα hardware η software συνθακια. The big brother is watching you.
    1 βαθμός
  15. Να ήταν μόνο το όνομα. Δυναστεία έχουν γίνει τα γερόντια με τις αλληλοκατηγορίες και τα διάφορα.
    1 βαθμός
  16. Δεν υπάρχει κανένα ΕΝΑ VST plugin τεχνολογικά ή ηχητικά συγκρίσιμο με το Montage M. Για το ποσό των 4.000 ευρώ, μπορεί κάποιος που ξέρει τι κάνει να αγοράσει VST pluginS, διαμορφώνοντας ένα ηχητικό οπλοστάσιο εξίσου ισχυρό με το οποιοδήποτε Workstation ή ισχυρότερο. Όμως α) πρέπει να ξέρει τι κάνει, β) το κόστος του υπολογιστή δεν περιλαμβάνεται, γ) Το Workflow θα είναι πολύ διαφορετικό και θα χρειαστούν μήνες "εκπαίδευσης" για να ισοφαρίσει την streamlined εμπειρία ενός σύγχρονου προϊόντος από την Yamaha. Νομίζω ότι όποιος έχει πάρει τον ένα δρόμο, δύσκολα θα πάει στον άλλον - δεν υπάρχει άλλωστε κανένας λόγος. Ιδανικά, ο πιο κερδισμένος είναι εκείνος που - με αξιοσημείωτο οικονομικό τίμημα - έχει και τους δύο κόσμους στη διάθεσή του.
    1 βαθμός
  17. 0 βαθμοί
  18. Κλιπ ζητήσατε κλιπ ανεβάζω. Δεν το πήραν όλο, δεν φταίω εγώ. Heartbreaker.mp4
    0 βαθμοί
  19. Να σου πω εγώ που ξέρω. Για ποια ταινία θέλεις να μιλήσω? Όλες πάντως έχουνε καλό μοντάζ.
    0 βαθμοί
  20. Εσυ παιδι μου εισαι χονΔροπετσος...με λαμψη ομως. Ενας εσυ κι ο μακαριτης ο Φώσκολος
    0 βαθμοί
  21. Εγώ παρεξηγούμαι και όποτε το νιώθω γίνομαι τοξικός και βγάζω ΧΟΛΗ χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχααχ?
    0 βαθμοί
  22. 0 βαθμοί
  23. Η πείναι που έχει πέσει δεν έχει προηγούμενο και θα κλιμακώνεται η ακρίβεια. Θα ακριβαίνουν αντίστοιχα τα μουσικά όργανα. θα πεθαίνουμε
    0 βαθμοί
  24. Άντε σε σχωρνάω. Είσαι και καλό παιδί βρε άτιμε. Είμαι φαν σου και το ξέρεις. Μόνο μην πεινάς άλλο.
    0 βαθμοί
  25. Όχι βρε, δεν εντυπωσιάζομαι από τέτοια εγώ. Σάμπως τα καταλαβαίνω? Και τι εννοείς "δεν έχει ιδέα" ασούμε? Δεν μου ακούγεται καλό αυτό, να το πάρεις πίσω. Ποιος δεν έχει ιδέα? Εγώ ρε? Φυσικά και δεν έχω ιδέα, αυτό έλειπε.
    0 βαθμοί
  26. 1)Η ηλικία φταίει.? 2)Είναι! 1) ? 2)Γράφτηκε για μένα!
    0 βαθμοί
  27. Ευτυχως βλεπω τρεμολο στην κιθαρα... Ωραιο κομματι. Δικο σας? ?
    0 βαθμοί
  28. Δυστυχώς πλέον υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που δυσκολεύονται με αυτό το θέμα. Έχω συναντήσει διάφορους. Θα είχε ενδιαφέρον να κάνεις ένα πείραμα αν έχεις την ευκαιρία. Δηλαδή να δείς αν έχεις το ίδιο effect με ψωμι αποκλειστικά απο αλεύρι Dinkel που λόγω αυξημένης διαλυτότητας σε σχέση με το κανονικό σιτάρι γινεται πιο εύπεπτο. Όμως να ξέρεις ότι μια φέτα ψωμι απο Dinkel (φέτα ορίζεται slice 30gr) = 80-90 θερμίδες ? Επίσης το ίδιο θα μπορούσες να δοκιμάσεις με ψωμι απο αλεύρι απο δικκοκο σιτάρι. Απλά βεβαιώσου ότι το ψωμί έχει ΜΟΝΟ αυτού του τύπου άλευρα και όχι μείγμα απο διάφορα άλευρα κατα τα οποία τα παραπάνω είναι κάτι του στυλ 50γρ στο κιλό ζύμης... Το λέω γιατι αυτά τα άλευρα είναι πιο ακριβά.
    0 βαθμοί
  29. Γιατί , ύστερα από διάφορα πειράματα, διαπίστωσα ότι με φουσκώνει και για ένα περίεργο λόγο, δεν το καίω....20 χιλιόμετρα να τρέχω μετά. Υποθέτω ότι τα ψωμιά πλέον , όχι τα home made, είναι για τον φούτσον.....από κάθε άποψη...... Άθλια αλεύρια, ζάχαρη....αλάτι.....τσιμέντο γίνονται στο στομάχι.
    0 βαθμοί
  30. To ψωμί μου αρέσει πάρα πολύ. Θα μπορούσα να τρώω μόνο ψωμί. Έχω να φάω πάνω από ένα χρόνο....έστω και μίση μπουκιά.
    0 βαθμοί
  31. Φαντάσου να έχεις αγοράσει το Montage M και να τρέχεις μόνο το VST για να μη σου σπάει τα νεύρα ο ανεμιστήρας.
    0 βαθμοί
  32. Στα πάντα. Είμαι καταναλωτικό κτήνος. Ασε τώρα γιατι θέλω καινούριο reverb και θα πρέπει να ξηλωθώ. ??? Θα έρθει τώρα ο @dimsonic να σου κάνει αδιάκριτες ερωτήσεις! ?
    0 βαθμοί
  33. να δοκιμάσουν και το KORG TRITON EXTREME VST Τι άλλο να ζητήσεις αν έχεις αυτό για το θέμα που θέτεις. ¨Ολα τα program και combis όχι απλά του TRITON, άλλα του TRITON EXTREME άμα μπει και το MONTAGE στο παιχνίδι................. Με την ανακοίνωση αυτή την KORG θα την έλουσε κρύος ιδρώτας. ?
    0 βαθμοί
  34. Σε 'μένα, ήδη λειτουργεί ως αντι-κίνητρο για την απόκτηση του Montage M, η πληροφορία ότι τέτοια μέρα του χρόνου θα είναι διαθέσιμο σαν VST. Οπότε, αν με ρωτάς, έκαναν μαλακία και μόνο που το υπαινίσσονται. Κλαβιέ έχω (τρία συνολικά), καλώδια έχω, για ποιο λόγο να βιαστώ να πάρω το hardware. Αλλά δεν πιστεύω ότι θα μπορούν να το έχουν όσοι δεν έχουν το hardware - εκεί μπλέκονται πάάάάρα πολύ τα πράγματα όσον αφορά σε ενδεχόμενες πωλήσεις...
    0 βαθμοί
  35. Και κάτι λίγο πιο εμπεριστατωμένο.
    0 βαθμοί
  36. Σε πρωτη φαση ισχυει αυτο που λες trolley. Ετσι θα ειναι. Αυτοι που ασχολουνται με την υποθεση παντως αναφερουν οτι πιθανοτατα στην πορεια θα βγαλει το vst για τους μη- κατοχους του montage, και μαλιστα οπως λενε πιθανοτατα θα ειναι με συνδρομη στο στυλ της roland. Αλλωστε δεν ειναι μονο η Yamaha στο παιχνιδι. Και η Korg κυκλοφορησε το wavestate που ειναι καινουργιο μηχανημα σε Vst, και η roland δινει vst που παιζουν και στα hardware synths τους, γενικα ολες οι εταιριες προσπαθουν να μπουν στο παιχνιδι. Μην ξεχνας οτι ο ολος φετιχισμος με το hardware ειναι ψιλομπουμερ φαση ? τα πιτσιρικια που μεγαλωνουν με μια οθονη, και ακουνε μουσικη που software σαν το Serum εχουν τον πρωταγωνιστικο ρολο, ε για να πιασεις αυτα θα αλλαξεις μοντελο, οποιος μενει στο παρελθον πεθαινει, οι CEO τα ξερουν αυτα χαρτι και καλαμαρι ?
    0 βαθμοί
  37. Όχι ακριβώς... εκτός αν δεν κατάλαβα κάτι. Θα χαρίζει τη vst έκδοση του Montage M, σε όποιον έχει το "πραγματικό" Montage M, δηλαδή το Montage M θα είναι το πιο ακριβό dongle στην Ιστορία του Software. Δεν θα μπορώ εγώ (που δεν έχω το hardware όργανο) να "τρέξω" τη VST έκδοσή του. Αυτό, δεν αλλάζει τα δεδομένα της αγοράς και την συμμετοχή της Yamaha στην αγορά των VST. Θα είναι βέβαια μία ομολογία πως PC και Hardware είναι ισότιμα όσον αφορά στη παροχή τεχνολογίας για κάτι σαν το Montage M, άρα το έδαφος προετοιμάζεται.
    0 βαθμοί
  38. Εγώ έτσι όπως τον κόβω, θα έπαιρνε το χάλιον (που είναι αρκετά κοντά στη φιλοσοφία της yamaha), την πρωτη βδομάδα θα έλεγε εεε μωρέ μαλακίες, τη δεύτερη θα έλεγε ε εντάξει, απ τα ολότελα, και την τρίτη βδομαδα θα κυκλοφορούσε το Cosmic Pads VSTi for HALion, 69,99€, το Epic Shimmering Wings 59,99€ και το Phat Leadz, 29,99€.?
    0 βαθμοί
  39. εγώ ηρέμησα. Πήρα μισό Xanax παραπάνω.
    0 βαθμοί
  40. Ωραια. Η Yamaha εχει 270 δειγματα ( καλυτερος ορος τα δειγματα) για ενα πιανο. Ωραια. Το VSL Imperial Software piano ομως εχει εως 1200 δειγματα ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΛΗΚΤΡΟ ? Και βγηκε στην αγορα πριν το Motif XF και το MOXF ετσι; Πως γινεται τωρα ο αριθμος των 270 δειγματων για ενα πιανο να ειναι αποδειξη οτι η sample engine της Yamaha ειναι " ετη φωτος μπροστα απο οτιδηποτε αλλο στην αγορα" τη στιγμη που στην αγορα υπαρχουν πιανο με 70.000 δειγματα δεν ξερω. Το Z1 δεν εχει μεσα του ουτε ενα δειγμα ? Η τεχνολογια των δειγματων, η sample based synthesis ειναι μια τεχνολογια 40 ετων, οπου εδω και πολλα χρονια εχουν φανει τα ορια της. Για ενα οργανο οπως το πιανο, τα πνευστα, το βιολι κλπ, δεν αρκει η δειγματοληψια του για να το μετατρεψεις σε ενα εντελως πειστικο synthesizer patch. Ο τροπος που αληλλεπιδρουν οι χορδες του πιανο, η το πως "μεταμορφωνονται" οι νοτες αναλογα τον τροπο παιξιματος σε ενα πνευστο, η το πως αλλαζει η χροια σε ενα βιολι αναλογα με το πως χειριζεσαι του δοξαρι, ολα αυτα εχουν απειρες επιλογες στο παιξιμο, αρα και απειρες εναλλαγες στη χροια, και δεν μπορεις ουσιαστικα να τις σαμπλαρεις, θα σαμπλαρεις επ απειρον ? Το Z1 λοιπον, οπως και καποια αλλα αντιστοιχα synth και software, προσεγγιζει αυτο το προβλημα με αλλο τροπο. Δεν σαμπλαρει, δεν εχει δειγματα, αλλα εξομοιωνει με μαθηματικα μοντελα το ιδιο το οργανο. Δεν επιλεγεις δηλαδη multisampled "κυμματομορφες" στο Z1, επιλεγεις μηκος χορδων, τροπο κρουσης, υλικο κατασκευης πνευστου κλπ κλπ. Με αλλα λογια, αυτη η μεθοδος συνθεσης δε στηριζεται στο μεγεθος της μνημης για τα ηχογραφημενα δειγματα, αλλα στηριζεται στη δυναμη του CPU για να τρεξει ενα ισχυρο μαθηματικο μοντελο ( physical modelling). Μια εντελως διαφορετικη προσεγγιση, που αποτελει το μελλον στην εξομοιωση ολων των ακουστικων οργανων, και ηδη απο τωρα εχει δωσει πολλα εξαιρετικα οργανα οπως το Z1, το Pianoteq software piano κλπ.
    0 βαθμοί
  41. Στην κιθάρα έχουμε VHT όχι VST ? K αυτοί ήταν καλοί πριν το 2009
    0 βαθμοί
  42. Η VST tele μου είναι ανώτερη απ'την -?- hardware tele σου. Ορίστε που φτάσαμε, να συμφωνήσω με τον troley για τα σωστά & αυτονόητα που γράφει.
    0 βαθμοί
  43. Εκεί πίνω κι εγώ φραπέ, όταν πίνω, ? μισό λίτρο χωρητικότητα έχει. Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω κολλήσει εδώ και πολλά χρόνια με αυτό το shaker, μόνο εκεί πίνω νερό, coca και φραπέ.?
    0 βαθμοί
  44. Εξαιρετική η γωνιά σου αξιότιμε shelter. Πολύτιμες οι πληροφορίες σου. Και μιας και μιλάμε για ψωμί έπεσα πάνω στο 'γαστρονόμο' και σε κάποιους φούρνους που τιμάνε το επάγγελμα. https://www.gastronomos.gr/agora/oi-kalyteroi-foyrnoi-stin-athina/226977/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR2wYA-4Ut4OnQ227dFZUxQZhpC5IQBu67jfTO45kWzLb2LzXrLxH2yH-8E#Echobox=1696930443
    0 βαθμοί
  45. Είσαι σε άλλο γαστρονομικό επίπεδο φίλε. Δεν είναι μόνο η βάση αλλά και το περιεχόμενό της που έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον Όταν σε βολέψει δείξε και καμμία μπαγκέτα γαλλική - αγαπημένη βάση για μεσημεριανό άραγμα Ευχαριστώ
    0 βαθμοί
  46. ήταν ίσως η πρώτη μουσική που άκουσα στο σπίτι. μαζί με τα άλλα της εικόνας ήταν οι κλασσικοί δίσκοι του πατέρα μου, μια μικρή κλασική δισκοθήκη που εμπλουτίστηκε σιγά σιγά, χωρίς όμως να μην υπάρχουν τα δείγματα άλλης μουσικής από Elvis έως Xavier Cougat και Erroll Garner..... Όμως η Σεχραζάντ ήταν το πρώτο ερέθισμα. Οι δίσκοι που βλέπετε έχουν ηλικία μεγαλύτερη από μένα. Ο πατέρας μου ήταν λάτρης του βιολιού και θυμάμαι την ιστορία που μου έλεγε ότι όταν πολεμούσε στο Βίτσι, γυρνώντας μετά από μια δύσκολη αποστολή, άκουσε στο ράδιο το φινάλε της Σεχραζαντ και έβαλε τα κλάματα. Λίγα χρόνια αργότερα αγόρασε το δίσκο. Και λίγο μετά ήρθα εγώ. πρέπει να ήμουν 3 ή 4....
    0 βαθμοί
  47. Λοιπόν! Για 2-3 πεινιρλί: 300γρ αλεύρι λευκο και σκληρό 200ml Νερό 2 κ.σ ηλιέλαιο (δουλεύει και ελαιόλαδο αλλα βγαινει πιο βαρια η γεύση) 2 κ.γ ζάχαρη κρυσταλική 5γρ ξηρή μαγιά ή 15γρ νωπή 2 κ.γ αλάτι 1 αυγό 250γρ τυρι (κανονικά kashkaval στη μαύρη θάλασσα αλλά εδώ αυτοσχεδιάζουμε ανάλογα με το γούστο. Εγώ βάζω μια αναλογία ξηρής μοτσαρέλας με πικάντικο κασέρι 80%-20%) 20 γρ βούτυρο για το άλειμμα των άκρων της ζύμης μετά το ψήσιμο. Φέρνουμε το νερό σε θερμοκρασία μεταξύ 27-35 βαθμούς (με θερμόμετρο) και διαλύουμε σε αυτό τη μαγιά μαζί με μια δυο κουταλιές της σούπας απο το αλεύρι και τη ζάχαρη. Σκεπάζουμε και το αφήνουμε 10' να ενεργοποιηθεί ο μύκητας. Συγχρόνως ανακατεύουμε το αλάτι στο αλεύρι καλά και σταδιακά ενσωματώνουμε αυτό το μείγμα στο προηγούμενο ανακατεύοντας και ζυμώνοντας μέχρι να αφομοιωθεί και να γίνει λεία και ομογενοποιημένη ζύμη. Μόλις γίνει προσθέτουμε το ηλιέλαιο και ζυμώνουμε πιο δυνατά μέχρι να πετύχουμε γαλακτοματοποίηση. Αφήνουμε τη ζύμη σκεπασμένη με μεμβράνη σε περιβάλλον 27-37 βαθμούς μέχρι να διπλασιαστεί περίπου (με θερμοκρασία εποχής θα γίνει σε διάστημα 35-40λεπτών). Σε αλευρωμένη επιφάνεια αδειάζουμε τη ζύμη και κόβουμε σε 2-3 ίσες μερίδες που τις πλάθουμε σε μπαλάκια και τα βάζουμε σε λαδωμένο ταψί ή με λαδόκολλα για άλλα 15'-20'. Παίρνουμε κάθε ένα απο τα μπαλάκια ( ? ) και με πλάστη τα απλώνουμε ΄μέχρι να γινει ένα ελλειψοειδές σχήμα (oval) με αισθητά μεγαλύτερο τον ένα ημιάξονα. Με πινέλο απλώνουμε λίγο ασπράδι απο το αυγό και τοποθετούμε γυριζουμε τα χείλη της ζύμης σε σχήμα βάρκας (το γνωστο σχήμα του πεινιρλι). Σε προθερμανμένο φούρνο ψήνουμε για 5' μέχρι να σταθεί λιγο η ζύμη και στη συνέχεια χωρις να κλεισουμε φούρνο, τα βγάζουμε και τοποθετούμε το τυρι και ότι άλλο θέλουμε μαζι με λιγα κυβάκια απο το βούτυρο που θα βοηθήσουν να μην καει το τυρί στο φούρνο. Συνεχιζουμε το ψησιμο μέχρι να λιώσει το τυρί και όταν ξεφουρνίσουμε απλώνουμε λίγο βούτυρο στα χείλη της ζύμης. Εαν αποφασίσουμε να προσθέσουμε κρόκο αυγού, 1' περιπου πριν ξεφουρνισουμε, ριχνουμε με προσοχή τον κρόκο στο κεντρο του πεινιρλί και ψήνουμε για 1-2' το πολύ γιατι θα αφυδατωθεί. Εδώ ένα με πικάντικο αρμένικο σουτζούκι, παστουρμά και κρόκο αυγού και ένα με σαλτσα τομάτας, spianata και σκέτη μοτσαρέλα.
    0 βαθμοί
  48. Μόνο και μόνο που βρήκε χώρο να βάλει το κουρδιστήρι, μπράβο του!
    0 βαθμοί
  49. Ορίστε μέχρι και ο Πάριος με τελε
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...