Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      6241


  3. ΑpussyΑ

    ΑpussyΑ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1576


  4. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2362


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/12/23 σε όλα

  1. Μια αλλη παραμετρος ειναι αν θελεις να ελεγχεις εκτος απο τα vst και το DAW. Αυτο για να γινει, υποτιθεται οτι μεσω του USB παιρνεις πολλαπλα MIDI ports, οποτε εχεις ξερω γω το ενα port για να ελεγχεις τα instruments, το αλλο port για να ελεγχεις το transport και τα faders του DAW, αλλο port για να συνδεσεις μια τριτη συσκευη στα DIN MIDI in/out κλπ. Ειναι καλη φαση η φαση ? αξιζει να βαλεις τους drivers αν χρειαζεται δηλαδη.
    2 βαθμοί
  2. Ζ Η ΤΩ !!!!!!!! Ήρθε το νήμα που περίμενα. Ευχαριστώ Αργύρη. Εδώ να γράφεις όλα τα αρτοσκευάσματά σου πλέον.
    2 βαθμοί
  3. Όχι βρε Μάνο, ο Βρασίλης δηλώνει "αμφί".
    2 βαθμοί
  4. Κι εσύ βρε Αργύρη? Απορώ πώς στο καλό μου κόπηκε τηλέφωνο και internet μόνο για μια μέρα ασούμε. Όμορφη είναι. Μεγειά σου.
    2 βαθμοί
  5. Οπως τα βλεπω τα πραγματα, οι δυνατοτητες που δινει το montage οσο αφορα την καρτα ηχου του, αφορουν το πολυ basic home studio. Αφορουν δηλαδη εκεινους που δεν πολυασχολουνται με τα PC DAW, και τα εχουν μονο για sequencing, και θα δουλεψουν βασικα με το montage, αντε και καναδυο vst στο τσακιρ κεφι. Για αυτους η ενσωματωμενη καρτα ηχου του montage ειναι μια χαρα. Οσοι παλι δουλευουν με βαση το PC, και εχουν ηδη μια καλη καρτα ηχου, στην οποια ειναι συνδεδεμενα ηδα καμποσα αλλα hardware κλπ κλπ, αυτοι το καλυτερο που εχουν να κανουν ειναι να συνδεσουν το montage μεσω USB μονο για το MIDI, και να παιρνουν το Audio απο τις εξοδους του απευθειας στην καρτα ηχου τους. Ετσι και αλλιως, αν καποιος δουλευει με βαση το PC, το Montage θα ειναι για αυτον αλλη μια απο τις πολλες πηγες ηχου. Δεν θα ειναι δηλαδη η multitimbrality του montage το Α και το Ω της ενορχηστρωσης, για να ειναι απαραιτητο να παρει 32 καναλια απο αυτο. Θα του αρκουν οι δυο στερεο εξοδοι, για να βαλει καποιους επιλεγμενους ηχους απο το montage να κανουν παρεα στα VST, ενω ταυτοχρονα μεσω του MIDI θα το χρησιμοποιει για να ελεγχει το DAW και τα plug in.
    2 βαθμοί
  6. Εδώ βρίσκεται κρυμμένο το Heavy metal... Αυτά τα έκανα παλιά τώρα παίζω ότι αναστροφή θες για να μην πολυκουνάω τα χέρια μου.
    1 βαθμός
  7. Και οι Παρασκευές καλές ειναι ρε παιδια, τι κολλημα ειναι αυτό με τις Πέμπτες...
    1 βαθμός
  8. Φιιιιλουυυοοοοος, τον πρώτο χρόνο ήμανε θρασμεταλλάς assούμε, power ακορντα πρώτη-πεμπτη και πάπαλα...αν ήσουν και κιμπαρης και έπαιζες και την οκτάβα, γινοταν διαγραφη απο το κόμμα assούμε...μου λές εμένα μπαρέδες και μπερέδες... Λιγα χρονια αργότερα έγινα ανθρώποι, assούμε...
    1 βαθμός
  9. Πωωωω ρε, δώσε πράμα στον λαό. Που είναι ο cos_dr που συνέχεια πεινάει?
    1 βαθμός
  10. Πολύ όμορφη Αργύρη, να τη χαίρεσαι. Όταν μπορέσεις δώσε κι ένα δείγμα από τους Swan του Νίκου. Έχω σχέδια....
    1 βαθμός
  11. Λοιπόν! Για 2-3 πεινιρλί: 300γρ αλεύρι λευκο και σκληρό 200ml Νερό 2 κ.σ ηλιέλαιο (δουλεύει και ελαιόλαδο αλλα βγαινει πιο βαρια η γεύση) 2 κ.γ ζάχαρη κρυσταλική 5γρ ξηρή μαγιά ή 15γρ νωπή 2 κ.γ αλάτι 1 αυγό 250γρ τυρι (κανονικά kashkaval στη μαύρη θάλασσα αλλά εδώ αυτοσχεδιάζουμε ανάλογα με το γούστο. Εγώ βάζω μια αναλογία ξηρής μοτσαρέλας με πικάντικο κασέρι 80%-20%) 20 γρ βούτυρο για το άλειμμα των άκρων της ζύμης μετά το ψήσιμο. Φέρνουμε το νερό σε θερμοκρασία μεταξύ 27-35 βαθμούς (με θερμόμετρο) και διαλύουμε σε αυτό τη μαγιά μαζί με μια δυο κουταλιές της σούπας απο το αλεύρι και τη ζάχαρη. Σκεπάζουμε και το αφήνουμε 10' να ενεργοποιηθεί ο μύκητας. Συγχρόνως ανακατεύουμε το αλάτι στο αλεύρι καλά και σταδιακά ενσωματώνουμε αυτό το μείγμα στο προηγούμενο ανακατεύοντας και ζυμώνοντας μέχρι να αφομοιωθεί και να γίνει λεία και ομογενοποιημένη ζύμη. Μόλις γίνει προσθέτουμε το ηλιέλαιο και ζυμώνουμε πιο δυνατά μέχρι να πετύχουμε γαλακτοματοποίηση. Αφήνουμε τη ζύμη σκεπασμένη με μεμβράνη σε περιβάλλον 27-37 βαθμούς μέχρι να διπλασιαστεί περίπου (με θερμοκρασία εποχής θα γίνει σε διάστημα 35-40λεπτών). Σε αλευρωμένη επιφάνεια αδειάζουμε τη ζύμη και κόβουμε σε 2-3 ίσες μερίδες που τις πλάθουμε σε μπαλάκια και τα βάζουμε σε λαδωμένο ταψί ή με λαδόκολλα για άλλα 15'-20'. Παίρνουμε κάθε ένα απο τα μπαλάκια ( ? ) και με πλάστη τα απλώνουμε ΄μέχρι να γινει ένα ελλειψοειδές σχήμα (oval) με αισθητά μεγαλύτερο τον ένα ημιάξονα. Με πινέλο απλώνουμε λίγο ασπράδι απο το αυγό και τοποθετούμε γυριζουμε τα χείλη της ζύμης σε σχήμα βάρκας (το γνωστο σχήμα του πεινιρλι). Σε προθερμανμένο φούρνο ψήνουμε για 5' μέχρι να σταθεί λιγο η ζύμη και στη συνέχεια χωρις να κλεισουμε φούρνο, τα βγάζουμε και τοποθετούμε το τυρι και ότι άλλο θέλουμε μαζι με λιγα κυβάκια απο το βούτυρο που θα βοηθήσουν να μην καει το τυρί στο φούρνο. Συνεχιζουμε το ψησιμο μέχρι να λιώσει το τυρί και όταν ξεφουρνίσουμε απλώνουμε λίγο βούτυρο στα χείλη της ζύμης. Εαν αποφασίσουμε να προσθέσουμε κρόκο αυγού, 1' περιπου πριν ξεφουρνισουμε, ριχνουμε με προσοχή τον κρόκο στο κεντρο του πεινιρλί και ψήνουμε για 1-2' το πολύ γιατι θα αφυδατωθεί. Εδώ ένα με πικάντικο αρμένικο σουτζούκι, παστουρμά και κρόκο αυγού και ένα με σαλτσα τομάτας, spianata και σκέτη μοτσαρέλα.
    1 βαθμός
  12. Σε πάω, μέχρι στιγμής ειμαστε 2 στο κλαμπ... Και τον αντιχειρα γιατί μας τον έδωσε ο Θεούλης ωρε καρντάσι??? ? Hendrix style, assούμε... ???
    1 βαθμός
  13. Πανέμορφη κιθάρα και πολύ ενδιαφέρουσες επιλογές! Να γράψεις να την ακούσουμε πάρ'αυτα.
    1 βαθμός
  14. Ευχαριστώ Οδυσσέα! Δε θα "δείξει" το black paisley πάνω στο sparkle silver ρε φίλε... Θα χαθεί. Θέλει μονοχρωμο background και μεγαλύτερο κοντράστ. Άσε που το έχει κάνει και άλλος και πουλιέται και απο τη fender και δε θέλω.
    1 βαθμός
  15. Mεγειές Shelter, μερακλιδικη φαίνεται! Mονο το λευκο pickguard θα αλλαζα, η κιθαρα θελει να ειναι loud and proud, βαλτης ενα black paisley pickguard και οποιος αντεξει! Αλλα περι κολοκυθοπιτας ? Καλα παιξίματα! Μωρε εχουν ωρες ωρες τα προτερηματα τους, αλλα εισαι σιγουρος? Εχω στην μια ακουστικη και μετα απο μια γρηγορη περιοδο προσαρμογης ημουν σχετικα οκ, ισα ισα σε αρκετα στοιχεια του παιξιματος με εχουν βολεψει πολυ. ΑΛΛΑ αν πρεπει να κραταω φουλ μπαρε για ωρα απλα αλλαζω κιθαρα, οτι και να εχω δοκιμασει με αυτα τα ταστα στα φουλ μπαρε απλα μου βγαινει η πιστη. 0.7mm τα μετρησα στη δικια μου, θα πληρωσεις ορθοπεδικο για τον ανθρωπο γιατι θα βγαλει καναν ωμο στα σιγουρα.
    1 βαθμός
  16. Θα του φύγει η ούγια του φουκαρά, ειδικά αν είναι stainless steel.
    1 βαθμός
  17. Δεν είναι όλα τα ash ακριβά. Αυτό πάντως θα πρέπει να ζυγίζει κανένα τάλαρο μεσ' το νερό.
    1 βαθμός
  18. καταρχας να την χαιρεσαι ειναι κουκλα (ΦΥΣΙΚΑ και επρεπε να βαλεις λευκο Pickguard αν και ενα parchment ισως ηταν ακομα πιο ομορφο)...η Rutters ειναι καλη επιλογη μεταξυ των Gotoh modern 6 saddle & των κλασσικων "αγιοβασιλιατικων" Fender (που ομως εχουν θεϊκο ηχο λογω..λεπτοτητας) μια και εκει που βιδωνει ο μαγνητης ειναι πιο λεπτη απο το υπολοιπο της οποτε διατηρει σε μεγαλο βαθμο το twang της classic 3 saddle, επισης τα σελακια της ειναι ΘΕΪΚΑ μια και εχουν notch και δεν πανε βολτα οι χορδες, εγω θα εβαζα steel παντως σε αυτο της Ε & Α & θα αφηνα brass τα υπολοιπα.
    1 βαθμός
  19. Ούτε εγώ, αλλά από τα λίγα που έχω διαβάσει, θα είναι κάπως abstract η φάση. Δηλαδή θα λέει η συσκευή της άλλης συσκευής τι στέλνει, οπότε πιστεύω ότι για τα DAW ιδιαίτερα, δε θα είναι αυτό το κλασικό "πάμε τώρα στο CC87 που ελέγχει το resonance του τάδε φίλτρου να γράψουμε από 0-127", αλλά "πάμε κατευθείαν στο resonance και γράφουμε στο εύρος που έχει το ίδιο ενημερώσει ότι είναι διαθέσιμο". Κάπως σαν vst παράμετροι δηλαδή, αλλά και μεταξύ συσκευών. Τώρα πώς θα είναι αυτό στην πράξη, ούτε καν μπορώ να φανταστώ.
    1 βαθμός
  20. Το ιδιο συμβαίνει και στη δικια μου. Καπως χωρις σωματα, αλλα απ το να μην τις εχεις...
    1 βαθμός
  21. "Επίσης τοποθετήθηκε ένα μικρό toggle ανάμεσα στα ποτενσιόμετρα που σε συνδυασμό με τον πενταθέσιο επιλογέα μας δίνει τις εξής θέσεις: 1) Neck 2) Neck/Middle 3) Middle 4) Middle/Bridge 5) Bridge 6) Bridge/Neck (position 5 + toggle on) 7) All pickups in series (position 4 + toggle on)"
    1 βαθμός
  22. Ρε τρία θέματα για τελεκάστερ? Εντάξει, αν κάποια στιγμή σταματήσω να γράφω, ξέρετε τι θα έχει συμβεί ...
    1 βαθμός
  23. Εδω θα κανω ενα διαλειμμα απο το τελε χαητινγκ μουντ μου, να πω wow. Ειναι πολυ ομορφη κ αλητικη. Μεγαλα ταστα βλεπω, Ασημι σπαρκλ βλεπω, ομορφο χρωμα στο μπρατσο βλεπω (δεν ξερω αν ειναι βερνικι η baked). Super Αν εχει απο 10αρι radius κ πανω θα ηθελα μια τετοια ? Δε θα εβαζα το μεσαιο χαμπακερ κ θα εβαζα το μαυρο πιγκγκαρντ αβλεπει (για να τις ξεχωριζουμε?) Μπραβο Σελτερ! Υπεροχη! Κ φυσικα καλοπαιχτη!
    1 βαθμός
  24. Κούκλα! Να τη χαιρεσαι! Ο μεσαίος διπλός, πρακτικά που χρησιμεύει?
    1 βαθμός
  25. Η λογικη λεει οτι θα βγαινουν οι κοτσιδαρες, και αν πας να περασεις τις κοτσιδαρες απο το MIDI DIN θα βγαινουν και καπνοι απο το 5 pin βισμα ? Σιγουρα θα μπορεις να στειλεις και κλασσικα 127αρια CCs για γενικοτερες εφαρμογες, αλλα αν μιλαμε για τις παραμετρους της synth μηχανης του montage, και την επικοινωνια π.χ. με το vst editor/ librarian, δεν θα μπορει να γινει αλλιως. Ο wizard supreme @Μανώλης Χναράκης θα ξερει με 100% σιγουρια τι ακριβως παιζει. Υ.Γ. ? Στο MIDI 2.0 προβλεπεται μεγαλυτερη αναλυση για τους controllers, το τι γινεται βεβαια με αυτην την ιστορια δεν εχω καταλαβει ακομα.
    1 βαθμός
  26. Δε χρειαζεται να εχεις και το audio μεσω του USB καλα και ντε. Μπορεις να παρεις μονο το MIDI, και τοτε θα εχεις ( potentially ) χαμηλοτερο latency απο το κλασσικο MIDI, διοτι το κλασσικο MIDI ειναι ενα μπουρδελο απο τη δεκαετια του 80, αν πας να περασεις πολλαπλα καναλια με polyphonic aftertouch περιεχομενο κλαψε απο τωρα ?
    1 βαθμός
  27. cosdr οποια δυνατοτητα υπαρχει καλη ειναι. Το ιδανικο θα ειναι να βγαλει montage vst η yamaha που να λειτουργει και σαν audio in απο το hardware. Η access ειχε παει να το κανει ετσι, αλλα τελικα ειχε τοσα προβληματα, που οι χρηστες τραβαγαν τα μαλλια τους. Γενικα το πολυ περιπλοκο καταληγει μπουμερανγκ. Και με τους ηχους το ιδιο, αν εχει το performance 45 χιλιαδες διαφορετικα parts, δυσκολο να ειναι απλα ενα μερος του κομματιου, καταληγει να ειναι ολοκληρο κομματι, οποτε πας στη λυση που λεει ο Ali, το γυρνας στο ντιζελ ? Δε χρειαζεται να εγκαταστησεις τιποτα, για απλη midi over usb λειτουργια αυτα ολα ειναι class compliant. Υπαρχει βεβαια και το κλασσικο MIDI, αλλα με ολα αυτα τα σκηνικα polyphonic aftertouch, knobs, sliders κλπ εγω θα το απεφευγα, ειναι μπουρδελο διαυλος, πολυ προτιμοτερο το USB.
    1 βαθμός
  28. Τα τσαφα τσούφα ΑΝ υπάρχουν δεν θα είναι θεμα του μονταζ, αλλα της cpu. Δε νομίζω να υπάρχει υπολογιστης τη σήμερον ημέρα που να κολώνει στην εγγραφή 32 όντιο τρακ, γυμνών. Είναι αστείες οι απαιτήσεις. Εγώ νομιζω οτι ειναι οπως το λέει ο μάνος. Απλά είναι δύο συσκευές σε ένα καλώδιο. MIDI, που μάλλον θα είναι πλαγ εν πλέι, και το audio, που λογικά θα ειναι asio. Όποιος θέλει απλά να ηχογραφει το στέρεο αουτ, και να παίζει βστ του υπολογιστη, παίζει MIDI over USB, ή DIN, συν ένα ζευγαράκι καρφιά και τέλος. Τώρα αν μία στο τόσο έχεις στήσει ολοκληρο αρρέιντζερ στο σίκουενσερ, και θες να πάρεις κάθε όργανο στο κανάλι του, γυρνάς τη συσκευή ήχου στο μονταζ, USB συνδεδεμένο, κάνεις την εγγραφή, και μετα επιστροφή στο κανονικό μας πρόγραμμα.
    1 βαθμός
  29. Δυστυχώς και σε πολλά audio interfaces το ίδιο ισχύει πλέον. Δεν γράφουν μόνο τις φυσικές εισόδους/εξόδους.
    1 βαθμός
  30. Και γενικα, ο χρυσος κανονας της αγορας των synthesizer ειναι οτι αγοραζουμε το μηχανημα για αυτα που μας δινει ΤΩΡΑ, οι υποσχεσεις για το μελλον ειναι επεα πτεροεντα, ειναι απειρα τα παραδειγματα που οι εταιριες υποσχεθηκαν πραγματα για το μελλον και αυτα δεν πραγματοποιηθηκαν ποτε. Ακομα και το montage vst που υποσχεται η Yamaha, αν ειναι σημαντικος λογος για καποιον για να αγορασει το μηχανημα ας περιμενει να το δει. ΟΚ η Yamaha ειναι αξιοπιστη εταιρια, και εγω πιστευω οτι θα το φτιαξει, αλλα το ποτε και το πως κλπ μενει να τα δουμε. Αν δεν αρκει σε καποιον το τι του δινει το μηχανημα ΤΩΡΑ, τοτε καλυτερα να μην μπει στο τριπακι.
    1 βαθμός
  31. Καλά αυτό μην το δένετε και φιόγκο... Αν ανοίξει παλι το μαγαζί θα δουμε αν αξιώθηκαν να φτιάξουν εργοστασιακό ριμόουτ.
    1 βαθμός
  32. Σε αλλα νεα, απο οτι φαινεται στο εσωτερικο του καινουργιου montage πρεπει να υπαρχει cpu fan. Πολυ αρνητικη εξελιξη ΙΜΗΟ, τα φουρφουρια ειναι πηγη προβληματων τοσο θορυβου οσο και αξιοπιστιας. Περιμενουμε ρεπορταζ ? απο τους πρωτους κατοχους για να δουμε αν εχουμε εντονο θορυβο. Το αισιοδοξο σεναριο ειναι να επιτελουν failsafe λειτουργια και να παιρνουν μπρος μονο σε ακραιες συνθηκες.
    1 βαθμός
  33. Διαφορετικό ύφος στα ρυθμικά, από το συνηθισμένο. Μου άρεσαν πολύ οι ήχοι, και το αποτέλεσμα. Πολύ προσεγμένη η μίξη, όπως παντα.
    1 βαθμός
  34. Το αλογάκι είναι των America, οχι του Neil Young
    1 βαθμός
  35. Ήθελα απο καιρό να φτιάξω ένα Punch Romaine. Το σερβίρανε στους επιβάτες της πρώτης θέσης του Τιτανικού σε μορφή αλκοολούχου γρανίτας (μόδα που είχε εισάγει ο τιτάνας της γαστρονομίας Auguste Escoffier ο οποίος έφτιαχνε αλκοολουχο πάγο και τον "ξύριζε" παίρνοντας τρίματα και σερβίροντάς τα εν είδει γρανίτας). Βέβαια δεν είχα τόση όρεξη για περιπέτειες και αποφάσισα να το κάνω σεικεράτο. Επίσης επειδή η συνταγή έχει και ένα ασπράδι αυγού που το φοβήθηκα γιατι στο παρελθόν έχω μεινει 10 μέρες κρεβατωμενος απο σαλμονέλα και έχασα και 10 κιλά. Εις αντικατάσταση του ασπραδιού, έβαλα το ζωμό απο το βράσιμο των ρεβυθιών που έχει ξεκουραστει στο ψυγειο 24 ώρες. Όταν χτυπηθεί παράγει αφρό όπως και το ασπράδι. Μάλιστα οι vegans φτιαχνουν μαρέγκες με αυτο. Το καλύτερο είναι ότι δεν επηρεάζει καθόλου τη γεύση και την οσμή του ποτού. 1) 50ml ζωμο απο ρεβύθια 2) 25ml λευκό ρούμι (εβαλα Plantation) 3) 20ml λευκό ξηρό κρασί 4) 10ml σιρόπι ζάχαρης αρωματισμένο με βανίλια 5) 10ml φρέσκο χυμό λεμονιού 6) 20ml φρέσκο χυμό πορτοκαλιού 7) 75ml Moët & Chandon Brut Impérial Χτυπάμε στο σέικερ όλα τα υλικά εκτός απο το αφρώδες (αλλιώς θα μας σκάσει στα μούτρα), σουρώνουμε σε ποτήρι με πάγο και συμπληρώνουμε με το αφρώδες. Γαρνίρουμε με lemon twist. Τρομερά δροσιστικό και αρωματικό απο κιτροειδή κοκτέιλ. Απλά έχει λίγο διαδιακασία...
    0 βαθμοί
  36. Δεν το έθεσα σωστά! Εννοούσα όλο το σετ απ, με flat χορδές, μαγνήτη, κλπ.
    0 βαθμοί
  37. Μωρε γενικα μιλωντας γινεται, αλλα α) δε ξερω κατα ποσο αξιζει τον κοπο το βαλε βγαλε και β) πιο σημαντικο, ισως να μην ειναι η καλυτερη ιδεα το βαλε βγαλε σε κιθαρες με πιεζοκρυσταλο κατω απο το saddle, νομιζω και η Taylor του Bill τετοια ειναι. Σε καθε περιπτωση, ειδικα αν εισαι κεντρικη Ευρωπη δε θα δυσκολευτεις να βρεις καμια παλια παρλορ για ψιχουλα αν θελησεις ποτε να πειραματιστεις. Και οι Recording Kind Dirty '30s ειναι ετοιμες στον Thomann για 150 ευρα, can't go wrong. Εγω οπως ειπα εκανα ενα πρωτο πειραμα χτες το βραδυ, θελω να δοκιμασω κανα δυο εναλλακτικες οταν βρω χρονο και θα επανελθω με λεπτομερειες.
    0 βαθμοί
  38. 0 βαθμοί
  39. Αυτό δεν το ήξερα,θα το δοκιμάσω.
    0 βαθμοί
  40. Δεν είχε που να το γράψει. Πρέπει να ανοίξουμε θρεντ για εκκλησιαστικά είδη.
    0 βαθμοί
  41. θα μου το κάνει δώρο, ως καλός συμφορουμίτης
    0 βαθμοί
  42. Δεν ξερω εγω απο αμφι και τετοια. Εγω ξερω οτι αν σου μπει ( η ιδεα για τελε) παει, πεφτεις μετα στο στομα του Μπεου ?
    0 βαθμοί
  43. Ενδιαφέρον! Αν και η επιλογή των χαρακτηριστικών είναι ακριβώς στα γούστα μου πάντως νομίζω οτι θα πήγαινα για μια ανώτερη ποιότητα. Αλλά απο την άλλη δεν παραβλέπεται ότι στα 250ευρώ όλα αυτά είναι τεράστιο V for M. Θα ήθελα να έβλεπα μια απο κοντά πάντως και ποτέ δεν ξέρεις.... πάντα χρειάζεται μια ακόμα για κάποιο open κουρδισμα που δεν εχεις dedicated όργανο...
    0 βαθμοί
  44. Αυτά είναι! Λάικ και σαμπσκράιμπ, πεγκαρ μπιεν λα καμπανιτα
    0 βαθμοί
  45. Αν δεν έχει αυτή τη γέφυρα και μαγνήτη tele bridge δεν είναι τελεκαστερ. Είναι modern T-Style. Παίζω και εκεί και γουστάρω κιόλας αλλά ο ήχος της τέλε όπως τον ξέρουμε είναι αυτό: Έχει αρκετά πιο μεσαίο και "επιθετικο" ήχο ειδικά σε ρυθμικά παιξίματα σε σχέση με τον neck. Αλλά όταν έχεις πολύ συνωστισμένη μίξη μόνο ο bridge περνάει. Το μανίκι είναι roasted εξου και το χρώμα. Το λούστρο είναι μεν nitro tinted αλλά πολύ λεπτό. Το radius είναι 9.5 straight. Το κανω σε ολες τις κιθάρες. Το μαύρο pickguard δε μου καθόταν στο μάτι τελικά...
    0 βαθμοί
  46. Παει και αυτο το καστρο, επεσε
    0 βαθμοί
  47. Νομιζω ότι ηταν Fender (το οποιο ειναι D'addario hex core) https://www.thomann.de/gr/fender_hendrix_voodoo_child_be_nps.htm
    0 βαθμοί
  48. Μπαμπη και Πάνο σας ευχαριστώ! Άλλαξα αρκετά στο πρώτο μερος. Εξελίσσεται αντί μενει στασιμο.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...