Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. Στάθης Π.

    Στάθης Π.

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      899


  3. Μανώλης Χναράκης
  4. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6241


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/11/23 σε Αναρτήσεις

  1. 2 μπυρες για το ένα subscription, 2 μπύρες για το άλλο subscription, 2 μπύρες το παραάλλο (netflix, spotify etc.)...βλπέπω να βγάζουμε το μήνα ξεροσφύρι.
    2 βαθμοί
  2. Ναι,αλλά: 1.ειναι ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ποιο όμορφη έτσι 2. τα round lam necks μια φορά τα ρυθμίζεις,μια και είναι ΜΠΕΤΟΝ 3. και ρύθμιση να χρειάζονται δεν είναι και τίποτα το τρομερό, 2 λεπτά δουλειά να χαλαρώσεις τις βίδες και να γυρίσεις το TR...αν βέβαια δεν είσαι ΦΛΩΡΟΣ ? για τσι ΦΛΩΡΟΙ ? υπάρχει και αυτό πάντως https://www.stewmac.com/luthier-tools-and-supplies/types-of-tools/wrenches/truss-rod-crank-for-tele/ @Jazzjoker καλοπαιχτη,είναι κουκλάρα και ακούγεται σούπερ. Btw ή άλλη κούκλα είναι η empress?
    1 βαθμός
  3. Αμ έτσι εξηγούνται τα χθεσινά προβλήματα/διακοπές που είχα με το τηλέφωνο και το internet. Καλόπαιχτη Σπύρο, και ωραίο review. Μια ερώτηση μόνο. Έκανε πάνω από €4.500?
    1 βαθμός
  4. Καλορίζικη Σπύρο και καλόπαιχτη. ΥΓ: Αναμένω εναγωνίως SF ?
    1 βαθμός
  5. Εννοείται. Αν είναι κάτω από το headstock την επιστρέφουμε.
    1 βαθμός
  6. Είναι κούκλα! Να τη χαίρεσαι!! Πολύ ωραίο και το review. Πρέπει να ξεβιδωσεις μανίκι για να ρυθμίσεις truss rod?
    1 βαθμός
  7. Καλοριζικη. Καλα παιξιματα JJ!
    1 βαθμός
  8. Αυτό το GIT είχε στοιχειώσει τα νιάτα μου. Howard Roberts, Don Mock, Joe Diorio, Scott Henderson, Ron Eschete, Carl Verheyen, ..... Στον ύπνο μου το έβλεπα.
    1 βαθμός
  9. Θα έλεγα ότι περισσότερο ρυθμικά μου θυμίζει λίγο Gambale. Οι φράσεις του είναι πολύ "γωνιώδεις" (από το angular), με μεγάλα διαστήματα, πολύ string skipping, και ασυνήθιστα contours (η κατεύθυνση των φθόγγων). Κάποια από τα βιβλία του ... https://www.amazon.com/Books-Don-Mock/s?rh=n%3A283155%2Cp_27%3ADon+Mock
    1 βαθμός
  10. Γιατι είναι πολύ όμορφη , να μη τη ματιάσω ?
    1 βαθμός
  11. Πετάς τα λεφτά σου. Αν υπάρχουν διαθέσιμα σαφώς και πωλούνται. Δεν είναι σωστή πρακτική. Τα ανταλλακτικά αυτά δεν είναι αναλώσιμα. Δεν είναι ούτε χορδές ούτε μπακέτες. Κοστίζουν. Γενικά είναι εκτός λογικής. Εκτός κι αν σου είναι τόσο αναγκαίο - απαραίτητο το μηχάνημα. Δεν έχει νόημα.
    1 βαθμός
  12. @trolley Θα μιλήσω υποθετικά. Μεγάλη κουβέντα... Σε κάποια μηχανήμα ανταλλακτικά υπάρχουν πλέον για 7 περίπου χρόνια, σε κάποια άλλα παραπάνω. Εξαρτάται κυρίως από το είδος του ανταλλακτικού αλλά και από άλλους παράγοντες όπως για παράδειγμα ο τρόπος σχεδίασης, το προβλεπόμενο στοκ εργοστασίου, οι πωλήσεις κ.α. Όπως θα γνωρίζεις, οι οθόνες (καθώς και άλλα μέρη / πρώτες ύλες) κατασκευάζονται από άλλους κατασκευαστές. Οπότε... Βλέπε για παράδειγμα το πρόβλημα που προέκυψε πριν κάποια χρόνια με τις μνήμες λόγω ατυχήματος σε γνωστό εργοστάσιο. Επίσης σχετικά πρόσφατα το πρόβλημα με κάποια ολοκληρωμένα (μετατροπείς D/A) λόγω ατυχήματος σε άλλο γνωστό εργοστάσιο. Και στις δύο περιπτώσεις υπήρχε πρόβλημα, ειδικά στην δεύτερη . Συνήθως, χρησιμοποιούν εξαρτήματα / πρώτες ύλες που είναι σχετικά πρόσφατες τεχνολογικά, συνήθως. Αλλά όπως και να το κάνεις, υπάρχει εξέλιξη και η τεχνολογία προχωράει και κάποια στιγμή μοιραία οι κατασκευαστές κάποιων πρώτων υλών πάνε παρακάτω και πρέπει να πάνε παρακάτω. Οπότε, ο κάθε κατασκευαστής πρέπει να κάνει τις προβλέψεις του. Μεγάλη κουβέντα... Εν κατακλείδι, δεν πρέπει να σε ανησυχεί εάν παρουσιάσουν πρόβλημα οι οθόνες ή κάποιο άλλο μέρος του μηχανήματος, όποιου μηχανήματος. Αυτό θα ανησυχήσει πρώτα τον κατασκευαστή όταν και άμα παρουσιαστεί το όποιο πρόβλημα. Θα πρέπει να σε απασχολεί μετά την δεκαετία, ίσως και παραπάνω. Άλλωστε, τα άσχημα νέα μαθαίνονται... Όπως είπα και στην αρχή, υποθετικά πάντα. Διόρθωση. Κυρίως για 7 περίπου χρόνια από την ημέρα που σταματάει η παραγωγή. Εκτός κι αν σταματήσει την παραγωγή του ανταλλακτικού ο προμηθευτής. Οπότε υπάρχει ανάλογη ενημέρωση για το πως και τι.
    1 βαθμός
  13. Άμα βάλεις δισκέτα, παίζουνε και τσόντες?
    1 βαθμός
  14. https://surge-synthesizer.github.io/ Απολυτως κορυφαιο συνθεσαιζερ, ηταν πληρωτικο κανονικα και ο developer το εκανε open source, παρακολουθω την εξελιξη του, πιστευω στην επομενη 2.0 εκδοση θα ειναι ικανο να καθαριζει μονο του για ολες τις "καθαροαιμες" ( οχι πιανα σαντουρια και βιολια δηλαδη ? ) συνθ αναγκες. Θα μπορουσε να πει καποιος οτι ηδη ειναι σε αυτο το σημειο.
    1 βαθμός
  15. Ναι αλλά έβαλε στο αναλογικό . Στο "μηχανικό" ακόμα τραβάει φωτογραφίες. Όσες περισσότερες όμως τόσο καλύτερα. Σαφώς το physical modeling είναι προτιμότερο γιατί αν προσομοιωθεί η μηχανική κίνηση των χορδών έχεις καταφέρει τα πάντα, αλλά η yamaha τo παράτησε το concept παλιά με τη vl. Κάποια στιγμή έβγαλε για τα πιανα το spectral component modelling με πολύ καλό αποτέλεσμα.
    1 βαθμός
  16. Πρόταση: αν θέλεις Guinness δοκίμασε τη σε κουτί που περιέχει τη μπίλια μέσα. Η μπουκαλίσια είναι σαν μαύρη, γερμανική. Δεν είναι ale ακριβώς αλλά στο πολύ περίπου.
    1 βαθμός
  17. Το είχα δηλώσει ότι έχω χάσει τον ύπνο μου, οπότε την πήρα. Ακολουθεί ένα compact review. Κατ' αρχήν να πούμε ότι η κιθάρα ανήκει στη δεύτερη, πιο πρόσφατη σειρά vintage reissue της Fender και για την ιστορία τα άλλα μοντέλα tele που βγαίνουν είναι τα 51, 72, 75, 77. Από αυτά μόνο οι 51 και 63 έχουν το κλασσικό setup με δύο μονούς. Specs: Alder body Maple neck Round laminated rosewood fingerboard Clay Dot ffingerboard inlays Neck profile: 1963 "C Scale: 648 mm (25.51") Fingerboard radius: 184.1 mm (7.25") Nut width: 42 mm (1.650") Bone nut 21 Vintage Tall frets Pickups: 2 Pure Vintage '63 Tele single coils Master volume and master tone controls 3-Way switch 3-Ply parchment pickguard Pure Vintage 3-saddle Tele bridge with threaded steel tailpieces Pure Vintage Single Line "Fender Deluxe" machine heads Nickel/Chrome hardware Finish: Gloss Nitrocellulose over Polyurethane Lacquer Πρώτη εντύπωση: Το γνωστό πολύ όμορφο vintage flight case, με την πορτοκαλί επένδυση και την εθιστική μυρωδιά του λούστρου που δε φεύγει ποτέ. Μέσα στη θήκη του case, τα καλούδια δεν είναι πια χύμα αλλά σε ένα βολικό, μαύρο τσαντάκι με το λογότυπο. Μέσα βρίσκονται τα διάφορα certificates, manuals, οδηγίες κλπ. συν το ashtray της γέφυρας. Θετικό ότι πλέον δε δίνουν μαζί με αυτά τα μοντέλα ζώνη, καθότι αυτές που έδιναν ήταν κάτι vintage correct, άθλιες για χρήση. Πριν καν μπει στον ενισχυτή, έκανα ένα γρήγορο inspection για να διαπιστώσω ότι η κιθάρα είναι άψογη. Κατ' αρχήν είναι πολύ ελαφριά και αν και δεν τη ζύγισα ακόμα, την κράτησα μαζί με την άλλη τέλε μου που είναι πούπουλο (2 kg) λόγω ελαφρύτατου ξύλου κατασκευής και δεν είναι πολύ βαρύτερη. Έχει, για τα γούστα μου, πολύ βολικό μανίκι και radius (έχω και στρατ με 7,25 και είναι μάλλον το αγαπημένο μου) ενώ αυτά τα vintage tall frets που έχει βάλει η Fender σε αυτά τα μοντέλα, ουδεμία σχέση έχουν με τα παραδοσιακά vintage frets που είχε σε παλιότερες σειρές όπου πήγαινες να παίξεις στη μι καντίνι και ήσουν μόνιμα εκτός fretboard. Ταστοδουλειά, φινίρισμα αψεγάδιαστα. Εργοστασιακό setup πολύ καλό, δεν υπάρχουν τριξίματα ή κούφιες νότες σε σηκώματα ακόμα και μετά το 12ο τάστο. Ελαφρύ relief στο μπράτσο όπως πρέπει και action μέτριο. Το τελευταίο είναι και το μόνο που ενδέχεται να πειράξω μια και στο θέμα του action είμαι ακραίος μεταλάς. Επίσης πολύ σημαντικό: η κιθάρα έρχεται με δεκάρες χορδές αλλά το feel είναι πάρα πολύ μαλακό. Θα ορκιζόμουν ότι είναι 9άρες αν δεν επιβεβαίωνα το εργοστασιακό gauge. Το μοντέλο δε που τους βάζει η Fender είναι Nickel Plated Steel 010 - .046. Αξιοπρεπέστατες. Ήχος: Εδώ τα πράγματα είναι λίγο-πολύ αναμενόμενα για όποιον έχει ακούσει αυτούς τους μαγνήτες. Αν μπορούσε να συμπεριληφθεί σε μία λέξη η ηχητική εμπειρία της κιθάρας, αυτή είναι twang. Να φάνε κι οι κότες για την ακρίβεια. Ο neck μαγνήτης είναι ζεστός και "straty" με πολύ ωραίο σκάσιμο και ισορροπημένος σε όλο το εύρος. Ο bridge είναι αρκετά hot για vintage style, πράγμα που μου αρέσει ιδιαιτέρως. Παρόλα αυτά ούτε ξυρίζει, ούτε τσιρίζει παρά κρατάει τον κρουστό, twangy χαρακτήρα του οργάνου 100%. Ακολουθούν τα clips όπου ηχογραφήθηκαν με τις εξής παραμέτρους: - Οι χορδές είναι οι εργοστασιακές. - Ενισχυτής Deluxe Reverb RI στο 2,5. - Πετάλι για τα βρώμικα Twimble της Mad Professor σε πολύ mild ρύθμιση Edit: ο δαίμων της ηχογράφησης μας έφαγε τον bridge στο καθαρό. Το προσθέτω παρακάτω: clean bridge: bridge.mp3 clean: clean.mp3 overdrive: dirty.mp3 Και τέλος, μια φωτογραφία στον καναπέ με την ξαδέρφη της (σόρυ για το orientation αλλά έτσι τις ανεβάζει αυτόματα το forum):
    0 βαθμοί
  18. Άξιος, όταν πάρεις το χρυσό, εγώ πιστεύω σε εσένα? να βάλεις και βίντεο σε κανονική ταχύτητα. Άξιος παιδί μου, συνέχισε να κάνεις ρεκόρ, με τιμονιέρα ε? και η μουσικούλα σούπερ!!!
    0 βαθμοί
  19. Μάλλον καλά νέα για τος κιθαρίστες. Χθες η Boss ανακοίνωσε την έλευση του νέου Guitar Synthesizer GM-800. Το νέο guitar synthesizer υπόσχεται ακόμα καλύτερους ήχους από τους προκατόχους (βλέπε GR-55), μεγαλύτερη ευελιξία και συμβατότητα με τους ήχους των τελευταίων Fantom / Jupiter και όχι μόνο. Παράλληλα με το νέο GM-800 έχει παρουσιάσει και τους νέους μαγνήτες GK-5 και GK5B για κιθάρα και μπάσσο αντίστοιχα. Οι νέοι μαγνήτες υποστήρίζουν σειριακό σύστημα επικοινωνίας με την κεντρική μονάδα, κάτι που απ'ότι φαίνεται μειώνει τα προβλήματα σύνδεσης που υπήρχαν μέχρι τώρα αφού μέσω ενός καλωδίου όπως για παράδειγμα το BGK-15 η σύνδεση είναι απλούστερη, ίσως και ασφαλέστερη. Ουσιαστικά όλο το σύστημα είναι ένα νέο Serial GK System. Για τους κατόχους προηγούμενων μηχανημάτων κυκλοφόρησε επίσης δύο νέους μετατροπείς GKC-DA και GKC-AD που επιτρέπουν την σύνδεση με τα παλαιότερα μηχανήματα, μετατρέποντας έτσι τα σήματα από 13PIN σε SERIAL και αντίστροφα. Οι τιμές είναι ενδεικτικές. Boss GM-800 Guitar Synthesizer = €822.00 Boss GK-5 Guitar Synth Pickup = €287.00 Boss GK-5B Bass Synth Pickup = €308.00 Boss GKC-AD GK Converter (13-pin GK > Serial GK) = €205.00 Boss GKC-DA GK Converter (Serial GK > 13-pin GK) = €205.00 Boss BGK-15 Serial GK Cable (4.5 m) = €50.00 Boss BGK-30 Serial GK Cable (9 m) = €71.00
    0 βαθμοί
  20. Το πας σε τερμα χαμηλο action = overtones που θα μπερδευουν τον μαγνητη και θα τριγκάρονται άλλα των άλλων? Να πω την αλήθεια δεν θυμαμαι ποτε να ενδιεφερε την Boss/Roland το action. Τους ενδιαφερει η αποσταση των χορδων απο τον μαγνητη οπότε σου δίνουν ώς best practice το 1mm διακενο μεταξυ χορδης και μαγνητη, με πατημενη την χορδη στο τελευταιο ταστο. Αυτη η κιθαρα σεταριστηκε καθαρά για τον GΚ5 οπότε έχουμε ελαχιστοτατο relief (κάπου στο 0.05mm αντι για το 0.10-0.15mm που συνηθως προτιμω στις "κανονικες" μου κιθαρες), 8άρες χορδές (αντι για 10αρες ή 9άρες), κανονικό κουρδισμα (αντι για το standard D που εχω σε ολα τα οργανα μου, αλλα με το GM-800 κανω transpose real time -2 steps). Δεν αλλαξα το μαμά action δεν χρειάστηκε, δεν ειναι τερμα χαμηλό παντως. Υπερβολικα χαμηλό action δεν προτιμώ σε καμιά κιθάρα μου ούτως ή άλλως (με δυσκολευει στα bends, ότι τάστα και να έχουν).
    0 βαθμοί
  21. Α και το πιο σημαντικο... Εγκρινει και ο Τζίνο... ...εκτός αν "παιξω" ήχους από σκυλους και γάτες (ναι, εχει και τέτοια), οπότε φέυγει αεροπορία assούμε... ?
    0 βαθμοί
  22. Μεγειές Νικόλα ... Μας έχεις βγάλει τα μάτια με τα εργαλεία σου ρε φίλε ... Από που να πιάσω .. Parker, FM-9, και τώρα αυτό ...
    0 βαθμοί
  23. ΟΚ, GK5+GM-800 = πολυυυυυυυ λιγότερα θέματα με false triggerings, ghost notes, dying mouse sounds etc από το GK3/GR20 combo (το είχα 2 φορες, σε 2 διαφορετικές κιθάρες)... Το είχα ψιλοεπιβεβαιώσει εδω και μερικές εβδομαδες με προχειρες δοκιμες (σε άλλη κιθαρα που είχε και τα θεματάκια της), σήμερα που μπηκε ο μαγνητης στην τελική κιθάρα (σεταρισμενη καθαρά για τον GK5) το λέω με σιγουριά. Υπάρχει κομμάτι μου με τιγκα μιντοκιθάρες που ενώ κανονικά παιζεται με μια και μόνο κιθάρα, τότε με το GR20/GK3 επρεπε να περασω πολλά "μονοχορδα" parts γιατι τα θέματα ηταν απειρα. Με το GM800/GK5 μπορω νσ το παιξω όπως θα το επαιζα κανονικά στην κιθάρα με πολύ λιγα θέματα. Φυσικά τα εγγενή θεματάκια με των midi μαγνητων (εκτος των άλλων και latency στις μπασες χορδες) συνεχιζουν και υπαρχουν και θα υπαρχουν για πάντα, nature of the beast. Πολυ καλός editor btw, μπορεις να κανεις τα πάντα (ακόμα και System settings) από εκει. ΥΓ: και προφανως όοοολα αυτα εξαρτώνται και απο το όργανο/ήχο που εχεις επιλέξει, ασχοληθηκα κυριως με τα πιάνα και βιολιά.
    0 βαθμοί
  24. Maag EQ 4: Luftikus by lkjb - EQ Plugin VST VST3 Audio Unit (kvraudio.com) υπάρχει και της Plugin Alliance, αλλά παίζει να είναι και καλύτερο αυτό. Softube Saturator Knob: Saturation Knob | Softube
    0 βαθμοί
  25. Εγω παντως γυρισα μολις απο το μαναβη με ενα κεφαλι σελερι, με ταραξες με το προχτεσινο.
    0 βαθμοί
  26. Δεν ξέρω πόσοι από εσάς γνωρίζουν τον Don Mock. Σίγουρα οι παλαιότεροι τον έχουν ακούσει από κάποια instructional videos κιθαριστών, κάπου στα 80s και 90s, στα οποία έκανε την παραγωγή. Οι λίγο πιο ψαγμένοι, ίσως τον θυμούνται ως δάσκαλο στο GIT (εποχή του επίσης σχετικά άγνωστου Joe Diorio), και ίσως θυμούνται τα tutorial βιβλία του σχετικά με κλίμακες και τεχνικές. Ο Don Mock είχε βγάλει δύο album, που έψαχνα να ακούσω, για να καταλάβω πώς χρησιμοποιούσε αυτά που δίδασκε τότε. Και τα βρήκα. Όσοι θέλουν να ακούσουν πραγματικά πρωτότυπα παιξίματα, πολύ ιδιαίτερο φραζάρισμα, φοβερή κιθαριστική τεχνική, ας τα ακούσουν. Η φρασεολογία του, έχει ιδιαίτερα απρόβλεπτα χαρακτηριστικά, και η πρωτοτυπία των φράσεων είναι αυτή που κάνει το παίξιμό του αξιομνημόνευτο. Το πρώτο album του ... Και το δεύτερο album του ...
    0 βαθμοί
  27. Παροτι το διαβασα ποσες φορες, τωρα συνειδητοποιησα πως συμφωνουμε για το ρυθμικο κομματι κ το οτι θυμιζει Φρανκ ? Λεω κ εγω, μονο εγω το ακουω...? Μαλλον πρεπει να διαβαζω καλυτερα..
    0 βαθμοί
  28. Στη θεμα του πρωτου κομματιου του Speed Of Light, αλλα κ σε πολλα σημεια το σολο του, ακουω πολυ Frank Gambale. Ρυθμικα κ σχηματικα. Οχι τοσο μελωδικα κ τεχνικα (δεν το ακουω για φουλ economy του Don). Πολυ ωραια παιξιματα (κ συνθετικα οσο ακουσα πολυ ωραιο) Τον ηξερα απο τις βιντεοκασσετες κ το βιβλιο Artful Arpeggios
    0 βαθμοί
  29. Ποτε δεν χάκαρα, computerphile είμαι και αναπαράγω ότι διαβάζω και ότι έχω ασχοληθεί ημιμαθώς. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Απλά ο ηλεκτρονικός αναλφαβητισμός που διέπει τη χώρα με κάνει μεγάλο χάκερ. χαχαχαχαχαχαχαχα ουαχαχαχαχαχαχαχαχα? Με λένε ειδικό επειδή ξέρω να γράψω ένα κείμενο στο word χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ? Με λένε guru επειδή ξέρω να εισάγω δεδομένα και να κάνω και μερικές παραμετροποιήσεις σε μερικά προγράμματα του εμπορίου μουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα τίποτα δεν ξέρω λοιπόν. μουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα? Και λίγο ξέρω από ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ χαχαχαχαχαχαχα? ?? Και εγω είχα Atari ST και εγραφα και κομμάτια με input από midi του PSR χαχαχαχα λίγο είχα ασχοληθεί με κώδικα ότι διάβαζα και πιο πολύ έπαιζα. χαχαχαχαχαχα Αmiga παιχνίδια μετά χαχαχαχαχαχαχαχαααχχαχαχ??? Και τώρα δεν θυμάμαι τίποτα, βάζω καμια φορά να δω στο youtube ρετρο βίντεο και λέω κοίτα να δεις, κάποια τα έκανα και εγώ και δεν θυμάμαι τίποτα, ούτε πως άνοιγαν και τι ωραία περνούσαμε τότε και τώρα ΠΕΙΝΑΜΕ χαχαχαχαχαχαχαχαχα?
    0 βαθμοί
  30. Πολύ υψηλή ποιότητα και σε σύνδεση wifi και σε σύνδεση δεδομένων κινητής.
    0 βαθμοί
  31. Ενταξει μεγαλυτεροι ήμασταν και προϋπήρχε και μια σχολη και υποβαθρο. Αν και τα ιδια τα μεταφεραμε αργοτερα σε 8088 κλπ. Ας μην ξεφυγουμε ομως
    0 βαθμοί
  32. 1982-1983 (ειλικρινα δεν θυμαμαι ακριβώς), Spectrum 48K, γεννηθείς το 1974 ( @cos_dr, NA ΣΑΙΒΑΙΣΕ!).. Όχι οτι κατάφερα να κάνω και πολλά πράγματα με δαύτο αλλα ηταν η απαρχή...
    0 βαθμοί
  33. Μην προδικάζετε, θα το γρουσουζέψετε ? Άλλωστε η οθόνη κατ'εμέ είναι το λιγότερο, μπορεί σε κάποιο όργανο να εμφανιστεί πρόβλημα στο κλαβιέ για παράδειγμα ή ακόμα και στην main board. Οπότε... Άλλωστε το πιό απλό και πιθανό πρόβλημα είναι το λειτουργικό. Αυτό είναι το νούμερο ένα.
    0 βαθμοί
  34. Λαμπάτο ρε γαμώτο δεν έχω, και ακούγεται ωραία ιδέα. Σίγουρα θα έδινε πιο ιδιαίτερη vintage χροιά. Επίσης το ψήνω, άσχετα τα υπόλοιπα effects, να τσιμπήσω ένα αληθινό spring verb κάποια στιγμή μόνο και μόνο για τα noises από τα χτυπήματα. Συμφωνώ απόλυτα και έχω το RE-20 για αυτό. Simulation βέβαια, κάποια hacks που κάνεις με το αληθινό με τις ταινίες δε γίνονται, αλλά τα βασικά τα χεις και με το παραπάνω. Tρεις λόγους κυρίως έχω που κοιτάω για hardware effects, κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου. Όχι μόνο στη τελική μίξη δε καταλαβαίνεις διαφορά, πιστεύω γενικά δε καταλαβαίνει κανείς διαφορά: 1. Real time effect tweaking. Να μπορέσω να λειτουργήσω τα effects καθαυτά σαν εκφραστικό μέρος του οργάνου. Όπως παράδειγμα συμβαίνει με παραμέτρους τύπου Filter Cutoff. Π.χ. αυξομειώσεις σε παραμέτρους του reverb ας πούμε ανάλογα με το σημείο του κομματιού manually. 2. Ένα σταθερό workflow στη φάση της δημιουργίας τουλάχιστον, με hardware. Η τελική παραγωγή γίνεται πάντα στο PC αλλά στα αρχικά στάδια (ηχογράφησης, πεοιραματισμού και λοιπά) έχω μια προτίμηση να παίζω τα tracks live, για πιο "ανθρώπινο" χαρακτήρα. Θα με βόλευε λοιπόν να έχω hardware effects ώστε να μη χρειάζεται να κάνω automation αν θέλω ένα delay time να αλλάζει σε πραγματικό χρόνο πχ που πολλές φορές μπορεί να καταλήξει να γίνει σε άσχετο χρόνο αν αλλάξεις κάτι με το υπόλοιπο performance. 3. Για τα παραπάνω μπορείς να βολευτείς και με ένα MIDI controller θα μου πεις αλλα... Στη φάση της σύνθεσης δεν ανοίγω σχεδόν ποτέ το PC. Κάποια πράγματα είναι της στιγμής. Ξέρεις, εκεί που βαριέσαι πιάνεις ένα όργανο και παίζεις. Θα με βόλευε σίγουρα να υπάρχει μια αλυσίδα από effects δίπλα πρσοβάσιμη σε άμεσο χρόνο, για πιο ιδιαίτερους ήχους. Έτσι πες το για "inspiration boosting". Να μη χρειάζεται περιμένεις να ανοίξει το PC, να ανοίξει το Ableton, να βάλεις effects στα κανάλια κτλ κτλ. Μέχρι να γίνει αυτό το 'χεις χάσει. Βέβαια όλα τα παραπάνω έχουν να κάνουν με το προσωπικό μου workflow. Πέραν αυτού εννοείται VST με χίλια.
    0 βαθμοί
  35. Υπεροπλα παραγωγής, workstations, VSTs, υπερεπεξεργαστες, ατελείωτα giga μνημης και ασύλληπτος ταχύτητες μεταφοράς δεδομένων, compact ηχεία υψηλής πιστότητας και απόδοσης, που χωράνε σε μια μικρή γωνιά στο σαλόνι και στην κρεβατοκάμαρα και τα έχει και ο τελευταιος χομπιστας με μετριες έως ελαχιστες μουσικές γνώσεις σε αφθονία και που πάει η μουσική και η μουσική βιομηχανια, ιδιαίτερα στη χώρα μας. Τι παραγουμε? Βλέπεις τι κάνει η Χαμάς και δεν έχεις ούτε για να φας, πως λοιπόν φιλε αναγνώστη θα το πάρεις το MONTAGE? Χαχαχαχαχα ?
    0 βαθμοί
  36. Το VST MONTAGE θα πάρω το καλοκαίρι του 24 που θα έχει πλήρεις δυνατότητες editing όπως ανακοίνωσαν . Θα το πάρω κατευθείαν, δεν θέλω το box του ? Μήπως το βρω από το θείο ???
    0 βαθμοί
  37. Το νέο Montage διαθέτει όλα τα waveforms του προηγούμενου Montage, όπως και όλα τα waveforms των προηγούμενων flagships της Motif σειράς. Διαθέτει και νέα waveforms φυσικά, μέσα στα οποία υπάρχουν και νέα waveforms πιάνων. Το αν και πόσο μεγαλύτερα είναι αυτά τα waveforms δεν ξέρουμε. Το θέμα της διάρκειας των samples οποιουδήποτε ήχου έχει λυθεί πιστεύω εδώ και χρόνια, και το θέμα "πιστότητα" το ίδιο. Η εποχή του Μ1 είναι πολύ μακριά πλέον, και όλα τα σύγχρονα synths/workstations διαθέτουν κορυφαίους sampled ακουστικούς ήχους που μπορούν να ικανοποιήσουν -σχεδόν- και τον πιο απαιτητικό μουσικό. Όχι, ο Δημήτρης Σγούρος δεν θα παίξει ποτέ ένα κονσέρτο πιάνου με το τελευταίο flagship synth της ΧΨ εταιρείας, ούτε με οποιοδήποτε VST πιάνο, virtual ή sampled.? ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι όμως μπορούμε να ηρεμήσουμε, οι ήχοι πιάνου -και όχι μόνο- που διαθέτουμε πλέον είναι πραγματικά κορυφαίοι. Ζούμε σε ωραίες εποχές κύριοι, τουλάχιστον στον τεχνολογικό τομέα. Αυτό κάποιοι νεότεροι δεν το καταλαβαίνουν, νομίζουν ότι γεννηθήκαμε όλοι με ένα iphone παραμάσχαλα και με ένα 16πύρηνο PC στο γραφείο μας.? Που να'ξεραν τι δρόμος έχει διανυθεί...
    0 βαθμοί
  38. Άτιμο montage, ηθελα απόψε να κατσω να γραψω λιγη μουσική και εφαγα την ώρα μου με το να ψάχνω πληροφορίες για κάτι με το οποίο θα έγραφα μουσική αλλά δεν πρόκειται να αγοράσω?
    0 βαθμοί
  39. Εδω μια ενδιαφερουσα συγκριση, ζουμε σε καταπληκτικες εποχες Οσο αφορα το μεγεθος των δειγματων, εξαρταται απο το ποσο μικρο ειναι το μικρο και ποσο μεγαλυτερο το μεγαλυτερο ? Αλλα η μουσικη ειναι μυστηριο πραγμα, το διασημοτερο ισως πιανο που υπηρξε σε workstation ειναι αυτο του Μ1, αναθεμα και αν ηταν 500 kilobytes ?
    0 βαθμοί
  40. Pianobook. Μια τεράστια πλατφόρμα με sampled από πάρα πολλούς χρήστες. Παίζουν είτε με Kontakt (paid) είτε με DecentSampler (free) είτε Sforzando (free) είτε Logic Sampler. https://www.pianobook.co.uk/packs/
    0 βαθμοί
  41. Ρε Βρασιδα ουτε συννενοημενοι να ειμασταν. Εχω να ασχοληθω με vst plugins καμια δεκαετια χωρις υπερβολη, οταν κανω καμια χαζοηχογραφηση ακουστικης χρησιμοποιω οτι reverb/eq/compressor ειχε το Cakewalk οταν το κατεβασα. Κυριολεκτικα χτες το βραδυ μου ηρθε στο ακυρο να ψαξω για κανα free εργαλειο που να ειναι πιο της προκοπης, αραδιαζω παρακατω τα ευρηματα μου. Analog Obsession CHANNEV Channel Strip με preamp, compressor, eq και λοιπα καλουδια εμπνευσμενο απο κονσολες of yore. https://www.patreon.com/posts/channev-52960238 Analog Obsession FIVER 5αρι παραμετρικο EQ, και παλι εμπνευσμενο απο vintage mixing desks. https://www.patreon.com/posts/fiver-48483719 Klanghelm DC1a Απλο 2-knob compressor για να μη παθαινουμε option paralysis. https://klanghelm.com/contents/products/DC1A.php AudioDamage RoughRider 3 Περιπολοκο compressor για να παθαινουμε option paralysis. https://www.audiodamage.com/pages/free-downloads Waves Factory Cassette Transport Φοβερο ευρημα αυτο (not really), εψαχνα για tape emulators και το βρηκα. Προσθετει τον ηχο του rotor απο κασετοφωνο, ηχους γκλακ γκλοκ απο τα κουμπια start stop και το tape speed-up effect. https://www.wavesfactory.com/free-audio-plugins/cassette-transport/ Caelum Audio Tape Cassette 2 Ενα ομολογουμενως πιο χρησιμο κασετοφωναιζερ, για προσθηκη tape saturation/wow/flutter στον ηχο. https://www.caelumaudio.com/CaelumAudio/?Page=TapeCassette2 Υ.Γ. Θυμαμαι αμυδρα ενα rolling thread για free vsts να υπαρχει παλαιοτερα, τωρα κατα ποσο ειναι χρησιμα τα λινκ εκει μεσα πλεον δεν εχω ιδεα (αν δεν το φανταστηκα δηλαδη...)
    0 βαθμοί
  42. Θα την αγοραζε ο Uli τη moog, αλλα πηγα και τον παρακαλεσα "Uli αδελφε μου", του ειπα, " μην την αγορασεις, λυπησου τον waterfall και τον trolley, θα παθουν ψυχικο τραλαλα, δε θα ξερουν πια πλευρα να υποστηριξουν."
    0 βαθμοί
  43. 0 βαθμοί
  44. Παραθέτω κάποια χρονολογικά κυρίως στοιχεία που ίσως ενδιαφέρουν. • Μαγνήτες Ο πρώτος μαγνήτης GK-1 της Roland ως ανεξάρτητο προϊόν ήταν διαθέσιμος το 1987. Πριν το 1987 το σύστημα του μαγνήτη ήταν ενσωματωμένο σε custom κιθάρες της Roland. Σχεδόν τότε ξεκίνησε ως standard η GK συνδεσμολογία όπως την γνωρίζουμε, με το γνωστό 13πινο βύσμα - καλώδιο. Μέχρι που φτάσαμε σήμερα στο GK-5 όπου χρησιμοποιεί σειριακή σύνδεση με βύσμα TRS. Ορισμένοι κωδικοί από τους βασικούς μαγνήτες κιθάρας: GK-1 (1987) GK-2 (1989) GK-2A (1994) GK-2AH (2000) GK-3 (2004) GK-5 (2023) *serial • Guitar Synths Ένας τέτοιος μαγνήτης, ειδικά τον καιρό εκείνο, δεν θα είχε λόγω ύπαρξης εάν δεν υποστηριζόταν και από ένα συμβατό σύστημα που θα παρείχε ήχους στον χρήστη. Με άλλα λόγια κάτι ολοκληρωμένο. Ορισμένοι κωδικοί από τις κεντρικές μονάδες. GR-500 (1978) GR-300 (1980) GR-33B (1981) GR-100 (1981) GR-700 (1984) GR-77B (1986) GM-70 (1987) GR-50 (1989) GR-1 (1992) GR-09 (1994) GR-30 (1996) GR-33 (2000) GR-20 (2004) GR-55 (2011) GM-800 (2023) *serial • GK MIDI Converters Στην πορεία κατασκευάστηκαν και απλοί μετατροπείς από GK σε MIDI για όσους ήθελαν να χρησιμοποιήσουν μόνο εξωτερικούς ήχους από άλλες πηγές. Για παράδειγμα: GI-10 (1994) GI-20 (2003) • VG Series Από κάποιο σημείο και μετά αναπτύχθηκε και ένα άλλο σύστημα, modeling, όπου επέτρεπε την χρήση άλλων ήχων κυρίως κιθάρας κ.α., που ήταν ήχοι προερχόμενοι αποκλειστικά από το εσωτερικό σύστημα. Για παράδειγμα: VG-8 (1995) VG-8EX (1998) VG-88 (2000) VG-99 (2007) Βέβαια τα περισσότερα από αυτά διέθεταν και εφφέ, τόσο για τους synth ήχους όσο και για τον ήχο της κιθάρας. Επίσης, κάποια από αυτά δεν είχαν την δυνατότητα να οδηγήσουν μέσω MIDI εξωτερικές μονάδες ήχου. • SY Series Από το 2019 κυκλοφόρησαν και άλλα πεντάλ που έχουν να κάνουν αποκλειστικά με παραγωγή αναλογικών ήχων (όχι PCM). Με χρήση απλού μαγνήτη κιθάρας. Για παράδειγμα: SY-300 (2015) SY-1 (2019) SY-1000 (2020) SY-200 (2021) • Άλλα Κυκλοφόρησαν και κάποια άλλα πεντάλ τα οποία είχαν δυνατότητα σύνδεσης με GK μαγνήτη. Για παράδειγμα: OC-20G (2002) WP-20G (2002) GP-10 (2014) • Περιφερειακά Σε ορισμένα υπήρχαν και επεκτάσεις με ήχους. Διαθέσιμες ήταν αναβαθμίσεις λειτουργικού, με νέες λειτουργίες κλπ. Επίσης εκτός από τα αναλώσιμα καλώδια υπήρχαν και διάφορα περιφερειακά σύνδεσης μεταξύ τους. Για παράδειγμα: US-2 (1981) US-20 (1995) GKP-4 (2001) GKC-AD (2023) *serial GKC-DA (2023) *serial • GK-Ready Αξίζει να σημειωθεί πως κάποιοι γνωστοί κατασκευαστές ενσωμάτωσαν το συγκεκριμένο σύστημα του GK μαγνήτη σε ορισμένες από τις κιθάρες τους. Για παράδειγμα: GC-1 (2012) Roland / Fender Όλα τα παραπάνω εκτός ορισμένων "vintage" χρησιμοποιούν το παλιό γνωστό σύστημα GK. Το τελευταίο Guitar Synth GM-800 χρησιμοποιεί τον τελευταίο μαγνήτη GK-5. * Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες ημερομηνίες είναι κατά προσέγγιση.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...