Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/11/23 σε όλα
-
2 μπυρες για το ένα subscription, 2 μπύρες για το άλλο subscription, 2 μπύρες το παραάλλο (netflix, spotify etc.)...βλπέπω να βγάζουμε το μήνα ξεροσφύρι.2 βαθμοί
-
Μου άρεσε πολύ Γιώργο. Αρκετά διαφορετικό. Πολύ καλή δουλειά. Στην αρχή μου έφερε στο νου λίγο από soundtrack του Terminator. Στην πρώτη ακρόαση μόνο. Σαν αίσθηση.1 βαθμός
-
Ναι,αλλά: 1.ειναι ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ποιο όμορφη έτσι 2. τα round lam necks μια φορά τα ρυθμίζεις,μια και είναι ΜΠΕΤΟΝ 3. και ρύθμιση να χρειάζονται δεν είναι και τίποτα το τρομερό, 2 λεπτά δουλειά να χαλαρώσεις τις βίδες και να γυρίσεις το TR...αν βέβαια δεν είσαι ΦΛΩΡΟΣ ? για τσι ΦΛΩΡΟΙ ? υπάρχει και αυτό πάντως https://www.stewmac.com/luthier-tools-and-supplies/types-of-tools/wrenches/truss-rod-crank-for-tele/ @Jazzjoker καλοπαιχτη,είναι κουκλάρα και ακούγεται σούπερ. Btw ή άλλη κούκλα είναι η empress?1 βαθμός
-
Αυτό το τσίκι τσίκι ήταν το πρώτο που μου χτύπησε, καθώς όταν μπαίνει είναι καλό, αλλά κρατάει παραπάνω από όσο "πρέπει" και γίνεται λίγο "ενοχλητικό".1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αμ έτσι εξηγούνται τα χθεσινά προβλήματα/διακοπές που είχα με το τηλέφωνο και το internet. Καλόπαιχτη Σπύρο, και ωραίο review. Μια ερώτηση μόνο. Έκανε πάνω από €4.500?1 βαθμός
-
Καλορίζικη Σπύρο και καλόπαιχτη. ΥΓ: Αναμένω εναγωνίως SF ?1 βαθμός
-
Εννοείται. Αν είναι κάτω από το headstock την επιστρέφουμε.1 βαθμός
-
Είναι κούκλα! Να τη χαίρεσαι!! Πολύ ωραίο και το review. Πρέπει να ξεβιδωσεις μανίκι για να ρυθμίσεις truss rod?1 βαθμός
-
Ωραίο είναι Γιώργο. Να επισημάνω ένα (κατά την γνώμη μου) "λάθος" στην ενορχήστρωση. Ξεκινάει το κομμάτι, και προστίθενται νέοι ήχοι σταδιακά. Ωραία μέχρι εδώ (που δεν τους έβαλες όλους μαζί). Αλλά δεν αφαιρείται σχεδόν κανένας όσο το κομμάτι προχωράει. Λίγο πριν τα δύο λεπτά, αφαιρούνται όλοι μαζί (για να μπει το 2ο μέρος). Δηλαδή μόνο προσθέτεις. Αυτό "μπουκώνει" την ενορχήστρωση. Κάποιοι ήχοι από αυτούς, μπορούσαν να μπουν για κάποια μέτρα, και να δώσουν την θέση τους σε άλλους, έτσι ώστε και να μην τους παρασυνηθίσει το αυτί του ακροατή, και να μην γεμίζει συνέχεια η ενορχήστρωση, και να δοθεί η αίσθηση της εξέλιξης, και της διαφοράς στα μέρη του κομματιού. Κατά τα άλλα ... μια χαρά.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αυτό το GIT είχε στοιχειώσει τα νιάτα μου. Howard Roberts, Don Mock, Joe Diorio, Scott Henderson, Ron Eschete, Carl Verheyen, ..... Στον ύπνο μου το έβλεπα.1 βαθμός
-
Θα έλεγα ότι περισσότερο ρυθμικά μου θυμίζει λίγο Gambale. Οι φράσεις του είναι πολύ "γωνιώδεις" (από το angular), με μεγάλα διαστήματα, πολύ string skipping, και ασυνήθιστα contours (η κατεύθυνση των φθόγγων). Κάποια από τα βιβλία του ... https://www.amazon.com/Books-Don-Mock/s?rh=n%3A283155%2Cp_27%3ADon+Mock1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μου θύμισε μουσική παιγνιδιού shoot 'em up, τέλη δεκαετίας 80 - αρχές 90. Για μένα νοσταλγικό, για αυτόν ακριβώς το λόγο αν και δεν ξέρω αν αυτός ήταν ο σκοπός σου.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πετάς τα λεφτά σου. Αν υπάρχουν διαθέσιμα σαφώς και πωλούνται. Δεν είναι σωστή πρακτική. Τα ανταλλακτικά αυτά δεν είναι αναλώσιμα. Δεν είναι ούτε χορδές ούτε μπακέτες. Κοστίζουν. Γενικά είναι εκτός λογικής. Εκτός κι αν σου είναι τόσο αναγκαίο - απαραίτητο το μηχάνημα. Δεν έχει νόημα.1 βαθμός
-
@trolley Θα μιλήσω υποθετικά. Μεγάλη κουβέντα... Σε κάποια μηχανήμα ανταλλακτικά υπάρχουν πλέον για 7 περίπου χρόνια, σε κάποια άλλα παραπάνω. Εξαρτάται κυρίως από το είδος του ανταλλακτικού αλλά και από άλλους παράγοντες όπως για παράδειγμα ο τρόπος σχεδίασης, το προβλεπόμενο στοκ εργοστασίου, οι πωλήσεις κ.α. Όπως θα γνωρίζεις, οι οθόνες (καθώς και άλλα μέρη / πρώτες ύλες) κατασκευάζονται από άλλους κατασκευαστές. Οπότε... Βλέπε για παράδειγμα το πρόβλημα που προέκυψε πριν κάποια χρόνια με τις μνήμες λόγω ατυχήματος σε γνωστό εργοστάσιο. Επίσης σχετικά πρόσφατα το πρόβλημα με κάποια ολοκληρωμένα (μετατροπείς D/A) λόγω ατυχήματος σε άλλο γνωστό εργοστάσιο. Και στις δύο περιπτώσεις υπήρχε πρόβλημα, ειδικά στην δεύτερη . Συνήθως, χρησιμοποιούν εξαρτήματα / πρώτες ύλες που είναι σχετικά πρόσφατες τεχνολογικά, συνήθως. Αλλά όπως και να το κάνεις, υπάρχει εξέλιξη και η τεχνολογία προχωράει και κάποια στιγμή μοιραία οι κατασκευαστές κάποιων πρώτων υλών πάνε παρακάτω και πρέπει να πάνε παρακάτω. Οπότε, ο κάθε κατασκευαστής πρέπει να κάνει τις προβλέψεις του. Μεγάλη κουβέντα... Εν κατακλείδι, δεν πρέπει να σε ανησυχεί εάν παρουσιάσουν πρόβλημα οι οθόνες ή κάποιο άλλο μέρος του μηχανήματος, όποιου μηχανήματος. Αυτό θα ανησυχήσει πρώτα τον κατασκευαστή όταν και άμα παρουσιαστεί το όποιο πρόβλημα. Θα πρέπει να σε απασχολεί μετά την δεκαετία, ίσως και παραπάνω. Άλλωστε, τα άσχημα νέα μαθαίνονται... Όπως είπα και στην αρχή, υποθετικά πάντα. Διόρθωση. Κυρίως για 7 περίπου χρόνια από την ημέρα που σταματάει η παραγωγή. Εκτός κι αν σταματήσει την παραγωγή του ανταλλακτικού ο προμηθευτής. Οπότε υπάρχει ανάλογη ενημέρωση για το πως και τι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
https://surge-synthesizer.github.io/ Απολυτως κορυφαιο συνθεσαιζερ, ηταν πληρωτικο κανονικα και ο developer το εκανε open source, παρακολουθω την εξελιξη του, πιστευω στην επομενη 2.0 εκδοση θα ειναι ικανο να καθαριζει μονο του για ολες τις "καθαροαιμες" ( οχι πιανα σαντουρια και βιολια δηλαδη ? ) συνθ αναγκες. Θα μπορουσε να πει καποιος οτι ηδη ειναι σε αυτο το σημειο.1 βαθμός
-
Ναι αλλά έβαλε στο αναλογικό . Στο "μηχανικό" ακόμα τραβάει φωτογραφίες. Όσες περισσότερες όμως τόσο καλύτερα. Σαφώς το physical modeling είναι προτιμότερο γιατί αν προσομοιωθεί η μηχανική κίνηση των χορδών έχεις καταφέρει τα πάντα, αλλά η yamaha τo παράτησε το concept παλιά με τη vl. Κάποια στιγμή έβγαλε για τα πιανα το spectral component modelling με πολύ καλό αποτέλεσμα.1 βαθμός
-
Πολύ ωραίο και πολύ διαφορετικό από τα συνηθισμένα σου, αλλά στην κιθάρα πάντα trademark Σπύρος.1 βαθμός
-
Πρόταση: αν θέλεις Guinness δοκίμασε τη σε κουτί που περιέχει τη μπίλια μέσα. Η μπουκαλίσια είναι σαν μαύρη, γερμανική. Δεν είναι ale ακριβώς αλλά στο πολύ περίπου.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
συμφωνώ. Αλλά θα σε παραδεχτώ με τιμονιέρα. Με pad είναι λιώσιμο, ωραία φάση αλλά με τιμονιέρα μετράω τα ρεκόρ. ?0 βαθμοί
-
Άξιος, όταν πάρεις το χρυσό, εγώ πιστεύω σε εσένα? να βάλεις και βίντεο σε κανονική ταχύτητα. Άξιος παιδί μου, συνέχισε να κάνεις ρεκόρ, με τιμονιέρα ε? και η μουσικούλα σούπερ!!!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Με τι action την έχεις την κιθάρα Νίκο? Ρωτάω γιατί δεν πρέπει να είναι πολύ χαμηλά για να ακούει καλά ο μαγνήτης (για τους παλαιότερους GK μιλάω). Μήπως ο GK5 είναι αλλιώς?0 βαθμοί
-
Και τώρα τι αναβαθμίσεις θα της κάνεις? Σκάλοπντ τάστα, Φλόυντ ρόουζ, και διπλοί άκτιβ (εννοείται ότι θα σκάψεις το σώμα) είναι μαστ.0 βαθμοί
-
Και που λέτε, την βγάζω έξω, την πιάνω και με τα 2 μου χέρια, όχι ρε φουστη μου λέω, βαριά ειναι, π@π@ριές τα reviews... Κάτσε να την ζυγίσω assούμε να δω τι κουτσουρο είναι δαύτο... ΝΤΑ ΦΑΚ??? Κύριε Κεν Πάρκερ, μας κακομαθαινετε assούμε και πλέον ακόμα και τα 3 κιλά φαινονται βαριδια... Αυτα για μία κιθάρα των 200ων ευρώ...0 βαθμοί
-
Όχι αλλά εγώ τόσο τους έδωσα. Αλλιώς δε θα ακουγόταν τόσο καλά.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έχεις τα δίκια σου, ευχαριστώ για την επισημανση. Στο να προσθέτω είμαι "καλός". Στο να αφαιρώ θέλω δουλειά. Τώρα που το λες, θα μπορούσα να βγάλω το ρυθμικό τσικι-τσικι, όταν πχ μπαίνει η ηλεκτρική.0 βαθμοί
-
Μεγειές Νικόλα ... Μας έχεις βγάλει τα μάτια με τα εργαλεία σου ρε φίλε ... Από που να πιάσω .. Parker, FM-9, και τώρα αυτό ...0 βαθμοί
-
ΟΚ, GK5+GM-800 = πολυυυυυυυ λιγότερα θέματα με false triggerings, ghost notes, dying mouse sounds etc από το GK3/GR20 combo (το είχα 2 φορες, σε 2 διαφορετικές κιθάρες)... Το είχα ψιλοεπιβεβαιώσει εδω και μερικές εβδομαδες με προχειρες δοκιμες (σε άλλη κιθαρα που είχε και τα θεματάκια της), σήμερα που μπηκε ο μαγνητης στην τελική κιθάρα (σεταρισμενη καθαρά για τον GK5) το λέω με σιγουριά. Υπάρχει κομμάτι μου με τιγκα μιντοκιθάρες που ενώ κανονικά παιζεται με μια και μόνο κιθάρα, τότε με το GR20/GK3 επρεπε να περασω πολλά "μονοχορδα" parts γιατι τα θέματα ηταν απειρα. Με το GM800/GK5 μπορω νσ το παιξω όπως θα το επαιζα κανονικά στην κιθάρα με πολύ λιγα θέματα. Φυσικά τα εγγενή θεματάκια με των midi μαγνητων (εκτος των άλλων και latency στις μπασες χορδες) συνεχιζουν και υπαρχουν και θα υπαρχουν για πάντα, nature of the beast. Πολυ καλός editor btw, μπορεις να κανεις τα πάντα (ακόμα και System settings) από εκει. ΥΓ: και προφανως όοοολα αυτα εξαρτώνται και απο το όργανο/ήχο που εχεις επιλέξει, ασχοληθηκα κυριως με τα πιάνα και βιολιά.0 βαθμοί
-
Δεν ξέρω πόσοι από εσάς γνωρίζουν τον Don Mock. Σίγουρα οι παλαιότεροι τον έχουν ακούσει από κάποια instructional videos κιθαριστών, κάπου στα 80s και 90s, στα οποία έκανε την παραγωγή. Οι λίγο πιο ψαγμένοι, ίσως τον θυμούνται ως δάσκαλο στο GIT (εποχή του επίσης σχετικά άγνωστου Joe Diorio), και ίσως θυμούνται τα tutorial βιβλία του σχετικά με κλίμακες και τεχνικές. Ο Don Mock είχε βγάλει δύο album, που έψαχνα να ακούσω, για να καταλάβω πώς χρησιμοποιούσε αυτά που δίδασκε τότε. Και τα βρήκα. Όσοι θέλουν να ακούσουν πραγματικά πρωτότυπα παιξίματα, πολύ ιδιαίτερο φραζάρισμα, φοβερή κιθαριστική τεχνική, ας τα ακούσουν. Η φρασεολογία του, έχει ιδιαίτερα απρόβλεπτα χαρακτηριστικά, και η πρωτοτυπία των φράσεων είναι αυτή που κάνει το παίξιμό του αξιομνημόνευτο. Το πρώτο album του ... Και το δεύτερο album του ...0 βαθμοί
-
Α τι ωραια, και εμενα! Ο καθηγητης με τον οποιο εμαθα ηλεκτρικη κιθαρα ηταν αποφοιτος του GIT, καπου στα early '90s πρεπει να ηταν εκει και ειχε μαθητευσει με αρκετους απο τους προαναφερθεντες (Henderson και Diorio θυμαμαι σιγουρα). Πασχιζε χρονια ο Σακης να με κανει ανθρωπο αλλα εγω εκει, του Αιγαιου τα μπλουζ μεχρι να σβησει ο ηλιος. ?0 βαθμοί
-
Παροτι το διαβασα ποσες φορες, τωρα συνειδητοποιησα πως συμφωνουμε για το ρυθμικο κομματι κ το οτι θυμιζει Φρανκ ? Λεω κ εγω, μονο εγω το ακουω...? Μαλλον πρεπει να διαβαζω καλυτερα..0 βαθμοί
-
Στη θεμα του πρωτου κομματιου του Speed Of Light, αλλα κ σε πολλα σημεια το σολο του, ακουω πολυ Frank Gambale. Ρυθμικα κ σχηματικα. Οχι τοσο μελωδικα κ τεχνικα (δεν το ακουω για φουλ economy του Don). Πολυ ωραια παιξιματα (κ συνθετικα οσο ακουσα πολυ ωραιο) Τον ηξερα απο τις βιντεοκασσετες κ το βιβλιο Artful Arpeggios0 βαθμοί
-
Ενταξει μεγαλυτεροι ήμασταν και προϋπήρχε και μια σχολη και υποβαθρο. Αν και τα ιδια τα μεταφεραμε αργοτερα σε 8088 κλπ. Ας μην ξεφυγουμε ομως0 βαθμοί
-
Χμμμ, τοτε εγω και ενας φιλος εκεινος με spectrum και γω με newbrain ειχαμε φτιαξει ενα λογισμικό απο μισο και ανταλλασσαμε δεδομενα με rs232...0 βαθμοί
-
Pentium 486, 6mb RAM και είχα λιώσει στο DOOM εκείνη την εποχή.? Δεν το είχα σκοπό. Και εγώ το βρίσκω νοσταλγικό, πάντως.0 βαθμοί
-
Επειδή αναφερθήκαμε στο κομμάτι σχετικά με τη μίξη και το "παραφόρτωμα" ξεκαθαρίζω εδώ κάποιες λεπτομέρειες0 βαθμοί
-
Λαμπάτο ρε γαμώτο δεν έχω, και ακούγεται ωραία ιδέα. Σίγουρα θα έδινε πιο ιδιαίτερη vintage χροιά. Επίσης το ψήνω, άσχετα τα υπόλοιπα effects, να τσιμπήσω ένα αληθινό spring verb κάποια στιγμή μόνο και μόνο για τα noises από τα χτυπήματα. Συμφωνώ απόλυτα και έχω το RE-20 για αυτό. Simulation βέβαια, κάποια hacks που κάνεις με το αληθινό με τις ταινίες δε γίνονται, αλλά τα βασικά τα χεις και με το παραπάνω. Tρεις λόγους κυρίως έχω που κοιτάω για hardware effects, κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου. Όχι μόνο στη τελική μίξη δε καταλαβαίνεις διαφορά, πιστεύω γενικά δε καταλαβαίνει κανείς διαφορά: 1. Real time effect tweaking. Να μπορέσω να λειτουργήσω τα effects καθαυτά σαν εκφραστικό μέρος του οργάνου. Όπως παράδειγμα συμβαίνει με παραμέτρους τύπου Filter Cutoff. Π.χ. αυξομειώσεις σε παραμέτρους του reverb ας πούμε ανάλογα με το σημείο του κομματιού manually. 2. Ένα σταθερό workflow στη φάση της δημιουργίας τουλάχιστον, με hardware. Η τελική παραγωγή γίνεται πάντα στο PC αλλά στα αρχικά στάδια (ηχογράφησης, πεοιραματισμού και λοιπά) έχω μια προτίμηση να παίζω τα tracks live, για πιο "ανθρώπινο" χαρακτήρα. Θα με βόλευε λοιπόν να έχω hardware effects ώστε να μη χρειάζεται να κάνω automation αν θέλω ένα delay time να αλλάζει σε πραγματικό χρόνο πχ που πολλές φορές μπορεί να καταλήξει να γίνει σε άσχετο χρόνο αν αλλάξεις κάτι με το υπόλοιπο performance. 3. Για τα παραπάνω μπορείς να βολευτείς και με ένα MIDI controller θα μου πεις αλλα... Στη φάση της σύνθεσης δεν ανοίγω σχεδόν ποτέ το PC. Κάποια πράγματα είναι της στιγμής. Ξέρεις, εκεί που βαριέσαι πιάνεις ένα όργανο και παίζεις. Θα με βόλευε σίγουρα να υπάρχει μια αλυσίδα από effects δίπλα πρσοβάσιμη σε άμεσο χρόνο, για πιο ιδιαίτερους ήχους. Έτσι πες το για "inspiration boosting". Να μη χρειάζεται περιμένεις να ανοίξει το PC, να ανοίξει το Ableton, να βάλεις effects στα κανάλια κτλ κτλ. Μέχρι να γίνει αυτό το 'χεις χάσει. Βέβαια όλα τα παραπάνω έχουν να κάνουν με το προσωπικό μου workflow. Πέραν αυτού εννοείται VST με χίλια.0 βαθμοί
-
θα είμαστε συνομήλικοι...0 βαθμοί
-
Άτιμο montage, ηθελα απόψε να κατσω να γραψω λιγη μουσική και εφαγα την ώρα μου με το να ψάχνω πληροφορίες για κάτι με το οποίο θα έγραφα μουσική αλλά δεν πρόκειται να αγοράσω?0 βαθμοί
-
Αλήθεια είναι ρε. €1,700 για το Μontage M6 ως το τέλος του Οκτωβρίου, μετά θα το πάνε στα €3,500. Πρόλαβε το Cos! Δεν θα ξαναβρείς τέτοια αιφκερεία λάιμε!0 βαθμοί
-
Αυτό, τι να πω κι εγώ ο αρχισκιτζής για κάτι τέτοιο. Μια χρυσή περούκα στον κύριο και γρήγορα.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00