Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/10/23 σε Αναρτήσεις
-
Μια ιδεα περι διαφορετικων ODs και fuzz θα παρεις στα παρακατω video. Μη κοιτας συγκεκριμενα τα πεταλια που αναφερει μονο, μιλαμε για ηχητικα "αρχετυπα" εδω και οι επιλογες ειναι πολλες σε καθε κατηγορια. Το Hall of Fame παρεπιπτοντως εχει καθιερωθει τα τελευταια χρονια σαν το go-to πεταλι για reverb, ειναι απλα εξαιρετικο. Eκτος αν εχεις κατι παρα παρα πολυ συγκεκριμενο στο νου σου ή μπορεις να διαθεσεις τρελα ποσα για reverb και μονο, ειναι πραγματικα δυσκολο να σου προταθει κατι καλυτερο απο το HoF.2 βαθμοί
-
Hands on, ενα σκασμο εφε, και γυρω στο 500ρικο ολα μαζι, δυσκολος συνδυασμος ? Και για synth κιολας. Τα θελεις στερεο; Λογικα ναι. Με το budget αυτο θα πηγαινα ως εξης: https://www.thomann.de/gr/boss_dd_200_digital_delay.htm Μιλαμε για delay του θανατου, με απολα λεμε. https://www.thomann.de/gr/tc_electronic_hall_of_fame_2.htm true stereo reverb, με shimmer και spring αλγοριθμους https://www.thomann.de/gr/joyo_joyo_r_09_vision_dual_mod.htm στερεο διπλο modulation με την μανα του και τον πατερα του πανω, εχω καλες εντυπωσεις απο την κινεζοετσιρια, ετσι και αλλιως για πειραματα το θες. Βαζεις και το βρωμοπεταλο της boss και εισαι πασας, μιλαμε θα βγαινει πολυ χασιμο2 βαθμοί
-
Θα βγει σε λίγο ο Χαλκιδαίος και θα μας πάρει και σηκώσει που του "χαλάμε" το θρεντ.....2 βαθμοί
-
Σκεφτηκα ν'ανοιξω ενα θεμα που να τρεχει μονιμα κ να μπορει ο καθενας να ενημερωνει τα μελη του φορουμ για free plugins που πιστευει οτι αξιζουν. Ειτε ειναι limited offer ειτε "μονιμα" δωρεαν Βρηκα σημερα ενα λινκ της universal audio που δινει δωρο το LA-2A Σκεφτομουν ακομα κ για paid καλη εκδοση αυτου του plugin κ μολις ειδα να το δινει η Universal Audio (που φτιαχνει κ τον οριτζιναλ κομπρεσσορα σε χαρντγουερ μορφη), το κατεβασα κατευθειαν κ ειπα να το μοιραστω αμεσως UA Audio LA-2A link: u.audio/freela2a (Προς τους mods που πιθανον να το δουν. Δε ξερω αν επρεπε ν'ανοιξω το θρεντ σε αυτο το σεσσιον. Αν το κρινετε σωστο μετακινηστε το καταλληλα. Ειδικα λαμβανοντας υπ'οψιν αυτο που λεω στην αρχη, να ειναι ευκολα προσβασιμο ωστε να μπορει ν'ανεβαζει καποιος ο,τι χρησιμο βρισκει)1 βαθμός
-
Κοιμάσαι όρθιος και πληρώνεις και ξενοδοχείο ασούμε.1 βαθμός
-
Εμένα κάθε ΣΚ είχαμε τραπέζι στην αυλή και το ρεπερτόριο ηταν συγκεκριμένο.Απο ότι μου έχουν πεί,μιά φορά που έφευγαν οι καλεσμένοι του,πήγα στο τραπέζι και ήπια ότι είχε μείνει στα μπουκάλια απο μπύρα. Λογικά την επόμενη μέρα στο δημοτικό τα άλλα παιδάκια τραγουδούσαν το "ήταν ενα μικρό καράβι" και εγώ το "υπάρχω". Τωρα του έχω ένα ραδιάκι στο πατρικό και ακούει,αν ακούει,οτι παίζει.Γι αυτό επέστρεψα και πίσω και άφησα και την μουσική,σαν επάγγελμα.Σου εύχομαι αυτό το οποίο δέν υφίσταται πλέον στην δική μας περίπτωση,να σου πάνε όλα καλά.1 βαθμός
-
Και μόνο η σκηνή που περιγράφεις, είναι συγκλονιστική. Σαν να βλέπω ταινία. Και μου θυμίζει πολύ, δικές μου εμπειρίες (μόνος μου, χωρίς τον πατέρα μου). Εύχομαι να είναι περαστικά Βασίλη.1 βαθμός
-
Cos και στο δικο μου μυαλο, απο ολα τα synth των μεγαλων, παντα εβρισκα οτι η Yamaha ηταν η πιο φλατ, η Korg ειχε εμφαση στα ψηλα και η Roland ειχε τον πιο γλυκο smiley curve like ηχο. Στη μιξη βεβαια ειναι και θεμα ενορχηστρωσης. Τα Korg ας πουμε σε αγριες καταστασεις με μεταλ κιθαρες και τετοια καθοντουσαν ωραια, ενω τα roland ηταν πιο δυσκολο να δεσουν. Αυτα τα πραγματα ειναι σχετικα και υποκειμενικα βεβαια.1 βαθμός
-
αυτό που προσωπικά θα προσθέσω στα θετικά ακούγοντας τα ντέμο που παρατέθηκαν πιο πάνω , αυτής αλλά και της προηγούμενης γενιάς montage και modx και το διαπιστώνω με τα αυτιά μου και δεν το έχω δει να αναφέρεται και πολύ, θεωρώ πως έχω και δίκιο, είναι το γεγονός πως έχουν φροντίσει στα preset και τις master ρυθμίσεις του ήχου να βγάζουν πιο flat αποτέλεσμα, δεν στοχεύουν τόσο στον ενθουσιασμό του πιο bright eq, αντίθετα τα έχουν ρυθμίσει έτσι ώστε να είναι πιο αξιοποιήσιμα στην παραγωγή. Προτιμώ ένα complex pad ή ακόμα και έναν σόλο ήχο πιο flat για να τον μιξάρω ανετότερα π.χ. στο daw μου ή και να επεξεργαστώ μια σύνθεση αποκλειστικά από το montage στη mastering σουίτα μου, δίνω τα παραδείγματα για να εξηγήσω καλύτερα τι εννοώ.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Βγηκε το νεο το montage ολοι γι' αυτο μιλαμε ομως που να βρεθουν λεφτα ο cos βογγα "πειναμε"! Στο τετρακοσια εφτασε η σφοδρη πολυφωνια αλλα με τον τιμαριθμο δραχμη δεν παιζει μια. Βαλανε νεα μηχανη με τ' analog την χαρη αλλα με τους μισθους αυτους παιρνουμε ενα π@π@ρι. Που να βρω ο δολιος τα λεφτα yamaha να χτυπησω οταν για λιγο ελαιολαδο το νεφρο μου θα πουλησω; Και πως θα παρω hardware synth κλαβιε ογδονταοκταρι οταν για εναν τενεκε πουλαω το τριαρι; Κανε λοιπον το θαυμα σου οσιε Γκειτς Μπιλι μη σκασει κανενας σκληρος και φαω γω σκαμπιλι Γιατι οπως παν τα πραγματα μονο το software σωζει Γ@μω το greenhouse effect και τους πολεμους του καθε καραγκιοζη.1 βαθμός
-
Δηλαδής όλα αυτά τα κουμπάκια και τα φωτάκια τι τάχουμε μωραδερφάκι μου? Δεν τα γυρνάς/πατάς/τραβάς να αλλάξει ο ήχος? Βάλε την καλή βρε ... https://www.thomann.de/gr/gibson_les_paul_68_custom_reissue_eb.htm1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ρε τι είστε εσείς ... Με κάνατε να θέλω να το πάρω, κι ας μην καταλαβαίνω καν τι κάνει.1 βαθμός
-
Ζητημα πρωτο: Περι Halion και Montage vst. Αν δουμε το πως ξηγιουνται roland και korg, δεν πρεπει να μας κανει εντυπωση πως και η Yamaha θελει να τις ακολουθησει. Προφανως βλεπουν οι υπευθυνοι ολων των εταιριων οτι τα PC DAWs ειναι πλεον η βαση της μουσικης δημιουργιας, και απο το να αφησουν το πεδιο ανοικτο για τις καθαρα software εταιριες, προτιμουν να μπουν με τα μπουνια και να παρουν οι ιδιες το μεριδιο που τους αναλογει. Τοσο η roland οσο και η korg δε δισταζουν να κυκλοφορησουν εκτος απο παλαιοτερα μηχανηματα τους και τα καινουργια σε vst μορφη. Βεβαια δεν εχουν κυκλοφορησει τα flagships, αλλα η yamaha εχει μεινει τοσο πισω στα vst, που αναγκαστηκε κατα τα φαινομενα να κανει ενα all in. Και δεν θα υπαρξει κανενα ουσιαστικο conflict με τo halion. Το halion θα εξακολουθησει να ειναι προτιμοτερο στους χρηστες εκεινους που φτιαχνουν δικους τους ηχους, γιατι σαμπλαρει, εχει granular, εχει wavetables, ειναι πιο κομπλε. Δε θα χτυπησει εκει το montage vst, διοτι αυτοι οι αρρωστοι ? χρηστες ειναι η μειοψηφια. Εκει που θα χτυπησει και θα κανει χαμο ειναι στους preset users, ποιος δε θα θελει τους ηχους του montage; Και απο οτι λεγεται θα ειναι και με συνδρομη, οποτε οποιος θελει δικους του ηχους καθαρα σε εικονικο περιβαλλον θα εξακολουθησει να προτιμαει halion, και οποιος θελει τους ηχους της yamaha θα πληρωνει το μηνιατικο. ? Ζητημα δευτερο: Το anx Ηταν κατι που ελειπε απο το montage η virtual analog μηχανη. Πλεον οσο αφορα ηχους σε στυλ pad, και οταν συνδυαζεται η anx με την fmx και τα δειγματα, το μηχανημα δεν παιζεται. Δυστυχως ομως η yamaha δεν εξελιξε ουσιαστικα το an1x, δεν προχωρησε δηλαδη προς μια πιο μοντερνα και relevant κατευθυνση, στα χναρια ας πουμε του virus. Εχουμε μια basic μηχανη, η οποια ειναι ενα φοβερο συμπληρωμα για το ηδη εξοπλισμενο montage, αλλα οχι κατι που να σε κανει να πεις ουαου στους καθαρα analog style ηχους. Δεν ξερω αν υπαρχουν περιθωρια για αναβαθμιση μεσω του firmware, θα φανει στην πορεια. Ζητημα 3ο: Που βαδιζουμε συντροφοι; Η στοχευση του να γινουν τα ( πρωην) workstation, δυνατα συνθεσαιζερ που θα ενσωματωνονται σε ενα PC based DAW περιβαλλον συνεχιζεται και με το καινουργιο montage. Ειναι πλεον ξεκαθαρο πως το DAW αποτελει το κυριο εργαλειο για την πλειοψηφια των χρηστων, και λειτουργιες αυτονοητες για τα flagship workstations του παρελθοντος οπως το πληρες και αυτονομο sampling κλπ πλεον δεν υφιστανται. Αλλο ενα χαρακτηριστικο δειγμα ειναι το οτι οι ψηφιακες εξοδοι πλεον παρεχονται μονο μεσω του usb to host, ενω στο καινουργιο montage υπαρχει προβλεψη για αμεση προσβαση στην σταθμη του σηματος που ερχεται απο τον υπολογιστη. Παρολα αυτα, νομιζω οτι το montage θα εξακολουθησει να βασιζεται κυριως στις πωλησεις των live performers. Ειδικα απο τη στιγμη που οι 61 και 76 key versions δεν εχουν polyphonic aftertouch, σε συνδυασμο με την κυκλοφορια controllers απο την korg και τη native που εχουν, το βλεπω λιγο δυσκολο να υπαρξει κυμα απο hardcore PC users που να μπουν στο τριπακι για τo montage. Φυσικα αν καποιος ειχε ηδη υποψη του να αγορασει καποιο workstation- synth, ειδικα 88αρι, σιγουρα θα στραφει στο montage σαν πρωτη επιλογη, το μηχανημα ειναι θηριο. Αν ομως δε σκοπευε να βγει απο το virtual περιβαλλον, ειναι δυσκολο να το κανει τωρα, ποσο μαλλον οταν αναμενουμε να βγει το montage σε vst. Δεν εχει σημασια ομως αυτο, το μηχανημα θα σκισει ετσι και αλλιως, ηταν και ειναι κορυφαια επιλογη. Η yamaha θα το φροντισει οπως φροντιζει παραδοσιακα φα οργανα της, ηδη υπαρχει firmware update για το οργανο με παραπανω ηχους ? και ακομα δεν κυκλοφορησε ? Και βεβαια, οταν βγει σε vst, και ακομα περισσοτερο οταν βγει σε προσιτη modx φαση εκδοση, θα γινει λαικο προσκυνημα. ΑΦΤΑ ΟΙΝΕ ?1 βαθμός
-
Όχι. Έχω ένα που φτιάχνει ψαρόσουπα. Αν το θες θα ψάξω αργότερα να το βρω. Στο τέλος δείχνει τα υλικά στην οθόνη του, τα έχει χωρέσει όλα μέσα σε ένα AWM2 part, και παίζει και το "Καπετάν Ανδρέα Ζέπο" σε διασκευή reggae.1 βαθμός
-
H φωτο ειναι του Μ6 με φωτοσοπ. Αυτο το κανει ψαρωτικο. Κ εγω ανοιξα Τομαν να τσεκαρω ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Σε ψάρωσε, όπως εμένα για λίγα δευτερόλεπτα... αφου εχασα το μενου στο thomann μπηκα στα home keyboards απο τη βιασυνη μου0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Να περιμένεις ως το Πάσχα που θα βγει το "Montage M - BBQ Edition". Ακούγεται ότι θα έρχεται πακέτο με τα "Lamb On The Spit" και "Easter Eggs" VSTs και δώρο μια -hardware- λαμπάδα.0 βαθμοί
-
Πριν 15-20 χρόνια, περνούσα όλα τα ΣΚ με τον πατέρα μου. Συχνά έβαζε Miles Davis και από εκεί κάπου, κάπως, αργότερα κατέληξα στον Bill Evans και έγινα ξανά 8-9 χρόνων, κοιτώντας τον ήρωά μου να μεταφράζει Ρώσους ποιητές στον υπολογιστή με τα φώτα χαμηλωμένα. Είχαμε κάποια κακά νέα από γιατρούς πρόσφατα και το μυαλό παίζει διάφορα παιχνίδια.0 βαθμοί
-
Λοιπόν πολύ ωραίο πακέτο μου φαίνεται σε πρώτη ματιά Μάνο! Ειδικά το delay φαίνεται να τα χει όλα.0 βαθμοί
-
Αν οι ηχοι που θα εχεις ειναι ψιλο-στανταρντ απο performance σε performance τοτε οπως σου ειπε ο fusion μπορεις με ενα τετοιο εφε να βγαλεις μια χαρα αποτελεσματα, με μεγαλη γκαμα ηχων και χωρις να ξοδευτεις ιδιαιτερα. Θα κατσεις μια φορα να στησεις τους ηχους σου και μετα τους ανακαλεις οποτε χρειαστει με ενα πατημα κουμπιου. Δεν εχουν τοσο "menu diving" οσο φοβασαι. Αν απο την αλλη θελεις να τα εχεις ολα φορα παρτιδα μπροστα σου at all times ωστε να παιζεις με τα κουμπια καθως πηγαινεις (σκεφτομαι modular synth σκηνικα του χαμου με real-time manipulation στα εφε για πολυεπιπεδες βαβουρες και feedback) τοτε ναι εκει μπορει να μη σου κανει και να ειναι προτιμοτερο να εχεις χωριστα πεταλια. Για τα distortion/overdrive, θα σου προτεινα να κανεις ενα γενικο ψαξιμο για τους διαφορους τυπους που κυκλοφορουν ωστε να παρεις μια ιδεα περι ηχοχρωματων και τι μπορει ισως να σου αρεσει στο setup σου. Το OD3 που ανεφερες ειναι κλασσικη επιλογη, και εχω δει και αρκετους να το χρησιμοποιουν με πληκτρα και synths, ειδικα ως στο ρολο του σχετικα διαφανου OD που ισα προσθετει γρεζι. Τα tubescreamers πχ εχουν ενα πολυ ιδιαιτερο τονισμο στα μεσαια, ο οποιος ισως σου αρεσει ισως οχι? Mπορει να ειναι πολυ χρησιμα στο να μπουσταρουν/παραμορφωνουν το σημα ενω ταυτοχρονα "μαζευουν" εντονα τα συχνοτικα ακρα σε μπασα/πριμα. Επισης, θα κοιταγα σιγουρα και για καποιο fuzz, κατι απλο και σχετικα ελαφρυ. Σιγουρα παντως για τα συγκεκριμενα πεταλια (OD/fuzz) ΔΕΝ θα απεφευγα καποια απο τις πολυ φτηνες επιλογες (πχ Joyo), μπορεις να κανεις μια χαρα δουλεια και το να εχεις 2-3 διαφορετικα ηχοχρωματα αντι για ενα fixed OD δεν ειναι κακη ιδεα. Το budget σου καλυτερα να το ριξεις στο να εχεις περισσοτερες επιλογες σε delay/reverb, δεν υπαρχει λογος να κοιτας σε ακριβα OD θα ελεγα.0 βαθμοί
-
"Takers get the honey - givers sing the blues" Live @ Kyttaro Club Athens, Oct 6-2023 Λατρεύω αυτό το τραγούδι, εδώ σε μια απο τις πλέον "φευγάτες" στιγμές μου με πολλές αναφορές σε ψυχεδέλεια και αισθητική 60ς. Στο πνεύμα των Trower/Hendrix, βρέθηκα σε μια νιρβάνα, λίγο η κιθάρα που ύστερα απο αρκετές συναυλίες άρχισε να στρώνει παικτικά και να "στρογγυλεύει" ηχητικά, λίγο ένα πετάλι που εκείνη την ημέρα ξαναβρέθηκε στα πόδια μου μετά απο δεκαετίες και βέβαια ο βασικός καταλύτης, ο χώρος του Κυττάρου και ο κόσμος με το ενδιαφέρον και την στήριξη του, χωρίς αυτόν μαγικά ταξίδια δύσκολο να γίνουν. Gear: custom made strat with Peter Florance & Fred Stuart (middle) pickups, Analogman Sunface, vintage TS9, Jam Chill trem, Subdecay Spring Theory reverb, Zinky Velveteen amp.0 βαθμοί
-
Δεν κατάλαβες. Με τον editor φτιάχνεις patches (δικά σου presets). Αλλά με τους ποδοδιακόπτες που έχει, είναι σαν χειρίζεσαι πολλά διαφορετικά πετάλια real time. Πχ φτιάχνεις ένα ήχο με chorus, delay, reverb, booster, comp, κλπ. Όταν τον χρησιμοποιείς, μπορείς να κλείσεις όποιο από αυτά τα πετάλια θέλεις real time, ή και να αλλάζεις real time όποια παράμετρο έχεις ορίσει στον editor να χρησιμοποιείται από το expression pedal που έχει (πχ delay time, ή booster gain, ή delay modulation, κλπ). Τον editor τον χρησιμοποιείς μόνο για να μην ψάχνεις τα μενού στην οθονίτσα της πεταλιέρας.0 βαθμοί
-
Το montage φτιάχνει μάπα ψαροσουπες. Την καλύτερη ψαρόσουπα αλλά και ποικιλίες θαλασσινων την έχω φάει στο Omnisphere powersynth 20 βαθμοί
-
Τώρα ότι και να λέμε, είτε software είτε HARDWARE όλοι το θέλουμε, κανέναν μας δεν θα χάλαγε. Τα λεφτά που θα τα βρούμε να το πάρουμε, που να τα βρω που πειναω? ? Πεινάμε ρε, που να δώσεις 4000 για το 61 έστω. Προτιμώ να αλλάξω μηχανή και ας είναι μεταχειρισμένη έτσι που μας καταντησαν, μονο κανάς μποέμ φραγκατος μουσικός θα πάει να τα σκάσει. Υπάρχει και η εναλλακτική του μικρότερου μοντέλου ή έστω του ανταγωνισμου. Εκτός και αν πεινάω μόνο εγώ ρε παιδιά αλλα γύρω γύρω μου λένε πως όλοι έχουν πρόβλημα με την ακρίβεια. Τίποτα μαυραγοριτες και όσοι είναι σε προμήθειες με δημόσια έργα, δικαστικοί οι φακελσκηδες γιατροι θα το πάρουν για τα παιδιά τους ??????? Μόνο audio interface? Αυτο είναι με αυτά που έχει πανω audio influencer και βάλε0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αυτό το μοντάζ είναι και audio interface? Να γλιτώσω την κάρτα τουλάστιχον. Παίρνει δισκέτα?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Βαλε κ τη vst https://www.thomann.de/gr/epiphone_les_paul_custom_alpine_white.htm0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Επειδή κοιτάς αρκετά πράγματα, θα έλεγα να μας ορίσεις ένα συνολικό μπάτζετ, για να σου πούμε και πού αξίζει να δώσεις παραπάνω χρήματα και πού μπορείς να τη βγάλεις και με πιο vfm επιλογές. Πχ εγώ θα έπαιρνα ένα multidelay και ένα multireverb πετάλι, για να έχεις επιλογές εκεί και να ξεμπερδέψεις. Overdrive/distortion για αυτό που θες βρίσκεις και χωρίς να δώσεις τρελά χρήματα. Για phaser πάντα υπάρχει το MXR που είναι εγγύηση και δε θα κοστίσει πολύ.0 βαθμοί
-
Προσθέτω ένα ενδιαφέρον θα έλεγα άρθρο που υποστηρίζει ότι ο CEO της MOOG αρχικά προσέφερε την εταιρία στον Uli Behringer και δε τη δέχτηκε. https://synthanatomy.com/2023/10/ex-moog-ceo-mike-adams-offered-uli-the-moog-brand-to-buy-says-behringer.html?fbclid=IwAR0OM1tnGOaA9q08e97jcMzN14-leDyRXIKHpk6kxZOIzZiFwqOcDtLeF9w0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
προσωπικά εξακολουθώ να βρίσκω ως πιο ενδιαφέρον ενδιαφέρον το audio interface στοιχείο του και το integration με DAW. Στα συν η επίσης ενδιαφέρουσα προσθήκη στα effects αλλά και στο sound engine μοντέρνων στοιχείων χρήσιμων για μοντέρνα EDM μουσική που του δίνει θα έλεγα προβάδισμα στην επιλογή σε σχέση με τα KORG, υπάρχουν στα ντέμο και του προηγούμενου ανάλογοι ήχοι που μου ήταν εκλυστικοί. H προσθήκη της οθονούλας για τα controls είναι επίσης ενδιαφέρουσα και του δίνει και εκεί έναν μεγαλύτερο αέρα για να χρησιμοποιηθεί ως master keyboard-controller. Πιό χρήσιμο βρίσκω το pattern sequencer από τον track ας το πούμε sequencer και έχει και από τα δυο. Ωραίο λοιπόν, ελκυστικότατο, εδραιωμένο στις καρδιές και τα μουσικά δρώμενα, έχει υποστήριξη σαν όργανο, είναι με το σπαθί του ένα εξαιρετικό STUDIO MUSIC WORKSTATION που θα ικανοποιήσει τους πάντες, με υψηλής ποιότητας δυνατότητες προγραμματισμού και επεξεργασίας και μια τερίαστια ποιοτική ηχητική παλέτα. Ένα εργαλείο για μουσική παραγωγή και performance για μια ζωή. Αυτό, ικανοποιεί και τον πιο έμπειρο και απαιτητικό χρήστη με αμεσότητα. εγώ προσωπικά από τα XF τα έχω παίξει λιγο στον NAKA στην έκθεση οπότε δεν μπορώ να εκφέρω αντικειμενική εκ βάθους γνώμη, μόνο επιδερμική, τα ΜΟΤΙF τα παλαιότερα δεν μου άρεσαν καθόλου σε σχέση π.χ. με τα τότε KORG, τώρα πιστεύω για το στύλ μου και για τα μουσικά ενδιαφέροντα, αν ήθελα να πάρω music workstation και επέλεγα, θα έπαιρνα το MONTAGE, θα το έπαιρνα. Θα ήθελα να έχει SPDIF optical και coaxial θύρες, η έχει και δεν τις βλέπω ?? Δεν τα ψάχνω και πολύ πια, έχω μείνει πίσω, φαντάζομα θα έχει πλήρεις sampling, editing δυνατότητες αν και πλέον προτιμώ να δουλεύω στο software για να επιμελούμαι τα samples μου. Δεν θα με χαλούσε και το NAUTILUS βέβαια που είμαι και πιο εξοικειωμένος με τα KORG, αλλά το MONTAGE φαίνεται και μάλλον είναι πιο φρέσκο και συνάδει περισσότερο με τις σύγχρονες απαιτήσεις, ακόμα και στα preset του. Πολλά τα λεφτά που πεινάμε αλλά αξίζουν, πάρτε όσο προλαβαίνεται, σε λίγο θα είναι όλα υπό τη μορφή VST ούτως ή άλλως? Θα το χαρώ λίγα χρόνια έστω και χωρίς το case του, θα το κοντρολάρω από το novation? Καλορίζικο, θα δω και εγώ τα βίντεο με την ησυχία μου να το απολαύσω. Είναι μεγαλειώδες. Προοδευτικό. Όμορφο. Δημοφιλές. Όσοι τολμηροί πάρτε την πιστωτική σας και πηγαίνετε, με 36 άτοκες δόσεις θα γίνει δικό σας. Το ευρώ χανει ούτως η άλλως κάθε μέρα την αξία του σε έναν δυτικό κόσμο που καταρρέει. Το MONTAGE όμως το καινούργιο θα σας συντροφεύει για μια ζωή και έχει τη δυνατότητα και σε προδιαγραφές αλλά και ουσιαστικά ακόμα και με τα preset του να πραγματοποιήσει τα πιο τρελά μουσικά σας όνειρα με μόνο περιορισμό το πόσο ικανοί είστε να το αξιοποιήσετε εσείς. Ξεκάθαρα. Δίνει τόσα πράγματα που δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. χαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχα?0 βαθμοί
-
Έλα ντε. Χρόνια τώρα συντελείται μια υαμαχοποίηση του χάλιον της στάινμπεργκ, που και σαμπλάρει, και φμ απέκτησε και συνθ ζώον, και όργκαν ζώον, και γουέιβτέιμπλ, και σπέκτραλ, και διάφορα. Αλλά με αυτή την κίνηση, αν βγει δηλαδή ένα πλαγκιν και πει, ορίστε, πάρτε με τριάμιση, τέσσερα, πέντε κατοστάρικα ένα μονταζ σε μαλακή μορφή, είναι σα να λέει στην στάινμπεργκ "καθίστε στο καλάμι τώρα" και θα ανταγωνίζεται ευθέως τη θυγατρική της σε ένα κύριό της προϊόν. Να είναι δηλαδή όπως λένε του τζωρτζ ράσσελ γιαααα κάνε λίγο στην άκρη να περάσει ο λιούις χάμιλτον; Δεν ξέρω, πολύ ενδιαφέρουσα η όλη φασούλα.0 βαθμοί
-
Περίπου όσο μια "καλή" Gibson Les Paul standard...η μια "φτηνή" custom..0 βαθμοί
-
«Each AWM2 part of a performance can stack up to 128 elements...» Oh boy...? Η AWM2 engine έχει 128-voice πολυφωνία όπως ξέρουμε, αλλά, οι AWM2 βιβλιοθήκες ήχων και τα user samples που φορτώνονται στην user RAM χρησιμοποιούν δική τους αυτόνομη πολυφωνία, η οποία είναι και αυτή 128-voice. Τώρα πλέον είναι δυνατή η δημιουργία performance/ήχου με 256-voice πολυφωνία (1 Part with 1 preset AWM2 element + 1 Part with 1 user AWM2 element) ή με 384-voice πολυφωνία (1 Part with 1 preset AWM2 element + 1 Part with 1 user AWM2 element + 1 FM-X Part) ή με 400-voice πολυφωνία (1 Part with 1 preset AWM2 element + 1 Part with 1 user AWM2 element + 1 FM-X Part + 1 ΑΝ-Χ Part)! Εδώ η μαγκιά του οργάνου είναι ότι η 400-voice πολυφωνία δεν μοιράζεται ανάμεσα στις τρεις sound engines, αλλά η κάθε engine έχει την δική της αυτόνομη πολυφωνία. Αυτό σημαίνει ότι ένα 2-part performance που αποτελείται από 1 AWM2 part + 1 FM-X part έχει τελική πολυφωνία 256 voices, όχι 200 voices (τα μισά του 400), καθώς οι αυτόνομες πολυφωνίες της κάθε engine δρουν αθροιστικά. Στο Korg Kronos ή σε οποιοδήποτε άλλο multi-engine workstation γίνεται ακριβώς το αντίθετο. Η waveform ROM του 'Montage M' έρχεται με 7,620 waveforms (από 6,347 στο παλιό Montage) και 3,369 preset performances (vs 2,227 στο παλιό Montage), η user μνήμη κρατάει ακόμα 640 performances και στην user RAM μπορούν να φορτωθούν ακόμα 10,240 performances. Άντε γεια λέμε...? Ακολουθεί οφθαλμόλουτρο? (κλικ στις pics για μεγαλύτερη ανάλυση)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το αλεύρι της στερεάς ελλάδας τολμώ να πω ότι είναι μακράν το καλύτερο ακόμα και απο άλευρα εξωτερικού. Ειδικά το σκληρό κίτρινο απο Βοιωτία/Φθιώτιδα. Τα αρνητικά που του προσάπτουν είναι ότι: 1) Είναι πιο δύσκολο στην αρτοποίηση απο τα λευκά, καθώς οι χρόνοι στους οποίους διογκώνεται και ωριμάζει είναι μικρότεροι και αισθητά διαφορετικοί με διαφορετικές θερμοκρασίες. Αν δεν έχεις αρκετή εμπειρία απο τη χρήση του σε διαφορετικούς μήνες το χρόνο, κινδυνεύεις να μην έχεις καλό αποτέλεσμα. 2) Υπάρχει μια αμερικανικής προέλευσης εμμονή με τα πολύ υψηλά ποσοστά πρωτείνης. Τα ελληνικά αλευρα γενικά ή πιο σωστά τα σιτάρια που ευδοκιμούν στον Ελληνικό γεωγραφικό χώρο δεν αποκτούν ποσοστά πρωτείνης πάνω απο 10.5%. Αυτό δεν εμποδίζει την αρτοποίηση, απλά κοντράρει την πραγματικότητα πάνω στην ινσταγκραμική θεώρηση της ιδέας για την αρτοποιία που θέλει αυτά τα πολύ φουσκωτά και μερικές φορές γυαλιστερά ινσταγραμικά ψωμιά. Παλιά τα ψωμιά στους φούρνους (ειδικα της επαρχίας) και ειδικά όσοι τα έζησαν πριν το 1971 που η μαγιά καθιερώθηκε ως βελτιωτικό μαζικής παραγωγής, ήταν λιγότερο φουσκωτά αλλά μακράν πολύ πιο νόστιμα και διαρκούσαν όλη τη βδομάδα. Το ποσοστό πρωτείνης ειναι άμεσα συνδεδεμένο με το άζωτο στη ρίζα του φυτού και αυτό καθορίζεται ή απο ιδιαίτερες εδαφολογικές συνθήκες (υγρασία στο έδαφος σε συνδυασμό με ηλιοφάνεια στην επιφάνεια) ή προστείτεται σε λίπασμα. Στα άλευρα της βόρειας ευρώπης και της βόρειας αμερικής που είναι γνωστά για κάτι ποσοστά του τύπου 13.5-15% δεν αναφέρεται κάτι ύποπτο στην διατροφική δήλωση, αλλά κανεις δε μας λέει οτι δεν αυξηθηκε το άζωτο με τεχνητό τρόπο στην καλλιέργεια ή ότι δεν υπάρχει περίπτωση να προστέθηκε επιπλέον πρωτεινη σίτου (γλουτένη) στο αλεύρι, για να ανέβει το ποσοστό. Η μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε πρωτείνη κάνει τη ζύμη πιο ευκολοδούλευτη που θα δώσει την δυνατότητα και σε κάποιον λιγότερο έμπειρο να αρτοποιήσει. Πολύ συχνά τα έτοιμα άλευρα που κυκλοφορούν στο εμπόριο απο μύλλους που συλλέγουν αλεύρι απο όλη την ελλάδα και συχνά το εξωτερικό και το συσκευάζουν, αυτά που γράφουν απ έξω (για ψωμι, για τσουρέκι, για ιταλικά ζυμώματα, μοναστηριακό κλπ) έχουν ήδη μέσα και γλουτένη πρόσθετη (για να ανέβει η πρωτείνη) και μικρά ποσοστά μαγιάς ή αποξηραμένου προζυμιού. Η προσθήκη γλουτένης στο άλευρο είναι ευρέως διαδεδομένη τεχνική. Κάποιοι την αρνούνται για ιδεολογικούς λογους και κάποιοι την εφαρμόζουν φανατικά. Η μη προσθήκη όμως και η αρτοποίηση με ποσοστό 10-10.5% που έχουν τα ελληνικά άλευρα δεν είναι απαγορευτική. Επίσης η προσθήκη γλουτένης μέχρι ποσοστό 3% επι του συνολικού άλευρου της ζύμης επιτρέπεται απο τη νομοθεσία. Παρεμπιπτόντως το στερεοελλαδίτικο τύπου Μ (κίτρινο σκληρό) είναι μακράν απο τα πιο αρωματικά άλευρα που έχω δουλέψει και κάνει τρομερά γευστικό ψωμί. Μακάρι να είχαμε και ξυλόφουρνο για να ολοκληρωθεί το σκηνικό. Επίσης στην Ευρώπη και κατα συνέπεια και στην Ελλάδα, η νομοθεσία για τα τρόφιμα είναι πολύ πιο αυστηρή απο τον υπόλοιπο κόσμο και αυτό οφείλεται στη Γαλλία. Συγκεκριμένα το ψωμί είναι αποκλειστικά "αλεύρι σίτου, νερό, ζύμη (μαγιά ή προζύμι) και μικρή ποσότητα αλατιού". Αν ο αρτοποιός θέλει να αναμειξει άλευρα, οφείλει να το αναφέρει σε διακριτό σημειο (ετικέτα) και εαν κάτι περιέχει πιο πολλά και διαφορετικά προιόντα είναι προιόν ζαχαροπλαστικής.... καθώς προιόν αρτοποιίας είναι το ψωμί και τα αρτοπαρασκευάσματα που ως τέτοια λογιζονται προιόντα άρτου που κλιβανίζονται (δηλαδή φρυγανιές, παξιμάδια και ότι ψήνεται με τη ζύμη του ψωμιού). Δηλαδή αν εγώ φτιάξω ψωμί σε φόρμα με καπάκι με τη ζύμη του ψωμιού είναι αρτοπαρασκεύασμα. Αυτό στο σουπερμαρκετ που έχει 32 υλικά είναι προιον ζαχαροπλαστκής... Το κουλουρι θεσσαλονίκης που πουλιέται στους κουλουράδες είναι προιον ζαχαροπλαστικής. Εαν φτιαξεις ενα κουλουρι με τη ζύμη του ψωμιού είναι αρτοπαρασκεύασμα. Επίσης το ψωμί είναι προιόν διατίμησης. Δυστυχώς εμείς οι Αθηναίοι έχουμε συνηθίσει απο μικροί αυτό το παρασκεύασμα που ονομάζεται "ψωμί πολυτελείας" με σκέτο λευκό άλευρο φτιαγμένο απο την ψύχα του σιταριού και τέρμα βελτιωμένο. Το ψωμί δεν είναι έτσι, αλλα σαν αυτό που έφτιαχναν οι γιαγιάδες μας. Η γεύση εκπαιδεύεται και η ιδέα για την ομορφιά το ίδιο.0 βαθμοί
-
Λοιπον, η ωρα που ολοι περιμενατε. ? Μινι- tutorial για το πως φτιαχνουμε κιθαρες ταξιδιαρικες μπλιμπλικατες. Γιατι μας το ζητησατε. ? Οτι κανουμε θα το κανουμε με freeware γιατι ετσι μας αρεσει. ? Επισης δε θα χρησιμοποιησουμε σαχλοφωνο, γιατι υπαρχει (αδικος) φοβος για αυτο. Θα πρεπει ομως να τονισω οτι το σαχλοφωνο ειναι κλειδι, οποιος μπαινει στο τριπακι κυριολεκτικα εχει μπροστα του ΑΠΕΙΡΟΥΣ δρομους, διοτι εχει προσβαση σε ΣΥΝΘΕΣΑΙΖΕΡ. Ω ναι. Αλλα για το παρον tutorial δε θε χρειαστει κατι τετοιο. Θα χρειαστει βεβαια ενα DAW, αλλα αυτο ειναι εκ των ουκ ανευ. Αλλωστε υπαρχει και το Sonar. Φυγαμε Η λογικη της παρανοιας. Λοιπον, πρωτα απο ολα θα εξηγησουμε τη λογικη. Και η λογικη ειναι παρα, μα παρα πολυ απλη: Θα πρεπει να κανουμε παραλληλη επεξεργασια. Τι εννοουμε παραλληλη επεξεργασια: Η κιθαρα μας δε θα τροφοδοτει ενα μονο καναλι, αλλα πολλαπλα. Θα αναθεσουμε δηλαδη την κιθαρα σε πολλαπλα tracks στο DAW, τα οποια θα τα οπλισουμε για να παιζουν ολα μαζι. Οπως αν καναμε μια ενορχηστρωση θα ειχαμε ενα track για μπασο, ενα για κιθαρα, ενα για pad και ενα για lead, ετσι ακριβως θα κανουμε και τωρα. Καθε ενα απο αυτα τα track θα αφορα ενα τετοιο οργανο, με τη διαφορα οτι πηγη για ολα αυτα θα ειναι η κιθαρα μας. Παμε λοιπον στο ψητο. Μπασο ψητο. Ανοιγουμε λοιπον ενα τρακ, αναθετουμε την κιθαρα μας σε αυτο, και σκοπο εχουμε να παιξει το τρακ το ρολο του μπασου. Πως θα γινει αυτο; Πρωτα απο ολα θα πρεπει να διασφαλισουμε οτι το καναλι θα “ακουει” μονο τις μπασες νοτες της κιθαρας. Αρα ξεκιναμε πρωτα πρωτα να βαλουμε ενα φιλτρο που θα κοβει ολες της νοτες που δεν αφορουν την πιο μπασα οκταβα της κιθαρας. To Dead Duck filter ειναι ιδανικη επιλογη. Με 48 db slope στο low pass, και ρυθμιση γυρω στο 160 Hz που ειναι η Μι στο 2ο ταστο της Ρε χορδης, ειμαστε πολυ καλα. Τσεκαρουμε παντα με τα αυτια για να το φερουμε εκει που θελουμε εννοειται. Σκοπος μας ειναι να ακουγονται μονο οι μπασες νοτες. Αφου το κανουμε αυτο, επομενο βημα ειναι να ριξουμε τις νοτες μια οκταβα. Το μπασο ως γνωστον βρισκεται μια οκταβα χαμηλοτερα απο την κιθαρα. Με το δωρεαν (οπως ολα οσα θα αναφερουμε) pitchproof μπορουμε ευκολα να εχουμε το σημα μια οκταβα κατω, και επιπλεον να διατηρησουμε και λιγο απο το αυθεντικο μεσω του dry/ wet ρυθμιστικου για καλυτερη παρουσια. Αφου ξηγηθουμε και κανα κομπρεσορακι, dead duck και εδω, ηρθε η ωρα για τα ωραια: Το μπασο δεν ειναι μονο μελωδικο οργανο αλλα και ρυθμικο, για την ακριβεια μεγαλη σημασια εχουν τα ρυθμικα σχηματα που παιζει. Επειδη ομως εμεις θελουμε ταυτοχρονα να παιζουμε και τις υπολοιπες χορδες της κιθαρας, και δε μπορουμε να απασχολουμε το δεξι μας μονο για το μπασο, τη λυση θα τη δωσει το (δωρεαν, μην το ξαναλεμε) Α1 triggergate. Προκειται οπως λεει και το ονομα του για ενα ρυθμικο gate, οτι χρειαζεται δηλαδη για να εχει το σημα μας ρυθμικο παλμο. Βαζουμε προαιρετικα και κανα ελαφρυ drive για να εχει χαρακτηρα το μπασακι, εγω εβαλα το φοβερο tse bod, και ειμαστε μπρουκλιδες απο μπασακι. Pad: Η λογικη παραμενει η ιδια: Πρωτα απο ολα θα κρατησουμε μονο οσες συχνοτητες θα αφορουν το pad. Ιδανικα θελουμε τις μεσαιες χορδες της κιθαρας, ωστε να μην μπερδευει το pad ουτε με τα μπασα ουτε με το lead. Παιρνουμε λοιπον παλι το dead duck filter και πρωτα απο ολα εφαρμοζουμε ενα high pass με steep curve (48) παλι γυρω στα 160. Ταυτοχρονα βαζουμε και ενα low cut, οχι απαραιτητα με τοσο steep curve, απλα θελουμε οι ψηλες νοτες απο τη Μι καντινι και πανω να ακουγονται λιγοτερο. Εκει το καλυτερο ειναι να ακουσουμε με τα αυτια μας, δεν χρειαζονται παντως υπερβολες, ενα 24 db φιλτρο στα 4 kHz μπορει να αρκεσει. Το δευτερο βημα τωρα και το σημαντικοτερο: Τo χαρακτηριστικο των pad ειναι οτι εχουν αργο attack. Δεν εχουν δηλαδη την ατακα της κιθαρας, αλλα η νοτα μπαινει σταδιακα, σα να ανοιγεις το ποτενσιομετρο της κιθαρας. Θα μπορουσαμε να το κανουμε αυτο αν παιζαμε μονο το pad, αλλα εμεις θελουμε να παιζουμε και τα υπολοιπα. Πως θα γινει; Η λυση ειναι το gate. Ω ναι, το ταπεινο gate. Aρκει το dead duck gate, διοτι εχει την παραμετρο attack. Τη βαζουμε ψηλα, ρυθμιζουμε καταλληλα το threshold ωστε να ανοιγει οταν βαραμε τις μεσαιες χορδες και ειμαστε ετοιμοι. Φυσικα υπαρχει και μια αναγκη για καταλληλο παιξιμο, αν βαραμε συνεχεια τις χορδες το gate θα παραμεινει ανοικτο και δε θα παρουμε την αισθηση που χρειαζομαστε. Αν ομως προσαρμοστουμε καταλληλα, θα ειναι ωραια φαση. Φυσικα τα pads δεν ειναι μονο το αργο attack αλλα και οι ουρες. Ετσι λοιπον, πρωτα πρωτα θα φροντισουμε την παραμετρο release του gate, για να εχει κρατημα ο ηχος. Και επιπλεον θα δωσουμε εμφαση στο reverb που θα στειλουμε το gate. Στα παραδειγματα που θα ακουσετε χρησιμοποιησα το Sanford reverb, ενα πολυ ωραιο freeware, με μια ομως πουτανια: Στο send καναλι, μπροστα απο το Sanford εβαλα το pitchproof ρυθμισμενο μια οκταβα πανω. Ενα ειδος αυτοσχεδιου shimmer reverb δηλαδη, οχι ταυτοσημο βεβαια, αλλα στην ουσια πιο εντονου, αφου το pitch shift γινεται αμεσα και οχι σταδιακα, πραγμα που ταιριαζει με το σκοπο μας μια χαρα. Ενα αλλο χαρακτηριστικο των pad ειναι οτι αποτελουνται απο πολλαπλα layers. Οπως καταλαβαινεται αυτο ειναι ταυτοσημο με τη λογικη που δουλευουμε ετσι και αλλιως. Στο πρωτο μισο του παραδειγματος που θα ακουσετε, υπαρχει και ενα δευτερο καναλι σε στυλ pad, περασμενο και αυτο οπως το μπασο με ενα A1 triggergate για εξτρα κινητικοτητα. Κιθαρα: Δε θελει και πολυ φιλοσοφια. Στο επομενο καναλι εχουμε την κιθαρα οπως θα την ειχαμε σε καθε αλλη περιπτωση. Με ενα απλο amp sim, το poulin 456 στην περιπτωση μου. Ειναι σημαντικο να προσεξουμε τη μιξη, θα πρεπει η κιθαρα να ειναι αρκετα χαμηλα, απλα να συμπληρωνει συχνοτητες, διαφορετικα αν ειναι πολυ μπροστα θα χαθει αυτη η ψευδαισθηση των πολλαπλων οργανων, θα γινουν ολα σαν ενα περιπλοκο delay. Βεβαια μπορει να θελουμε κατι τετοιο. Lead: Και τελειωνουμε με το Lead. Τι θελουμε εδω; Θελουμε να τονισουμε τις πιο ψηλες νοτες του παιξιματος μας. Πως θα το κανουμε αυτο; Μα πρωτα απο ολα, θα βαλουμε ενα High Pass φιλτρο για να κοψουμε τις χαμηλες νοτες. Και στη συνεχεια εχουμε δυο δρομους: Η θα βαλουμε παλι ενα Gate για να κοψουμε την ατακα και να εχουμε μια ψευδαισθηση οργανου με διαφορετικη ατακα, η θα (υπερ) τονισουμε τον ηχο μαζι με την ατακα με chorus, delays και οτι εχετε ευχαριστηση, για να “σκανε” οι ψηλες μας νοτες και να ξεχωριζουν σε ολο αυτο το συνοθυλευμα. Το πρωτο σεναριο ειναι στο πρωτο μισο του παραδειγματος, με το gate και ενα ελαφρυ ring modulation της dead duck να κανουν τις ψηλες νοτες να “συνθοφερνουν”, ενω στο δευτερο μισο, με τα synth drums απο το δωρεαν Drumsource, εχουμε κρατησει την ατακα και εχει τονιστει με delay και pitch shifter. Final thoughts. Οτι ακουτε στο παραδειγμα ειναι χαλαρο παιξιματακι με ακκορντακια, μια κιθαρα και φυσικα μπαμ και κατω, εκτος βεβαια απο το ρυθμο του drumsource. Ειναι διασκεδαστικο ομως. Ειδικα το μπασο μετραει απο την αποψη οτι γκρουβαρει με το ρυθμο και φυσικα ακολουθει το παιξιμο, οποτε την καταβρισκει κανεις χωρις πολλα πολλα. Οπως βεβαια ειπα στην αρχη τα ωραια αρχιζουν αμα βαλουμε τα σαχλοφωνα στο παιχνιδι. Οπως ομως μπορειτε να διαπιστωσετε, αν ακολουθησετε αυτα τα απλα βηματα και αυτην την απλη λογικη, υπαρχουν πολλες δυνατοτητες. Και με freeware ολα ετσι; Απο τη στιγμη που υπαρχουν δωρεαν τοσο ωραιοι αλγοριθμοι. Και απο τη στιγμη που και ο πιο ξεφτιλας συγχρονος υπολογιστης κατουραει απο αποψης CPU power στα περιφημα και πανακριβα FX ρακ του παρελθοντος, πραγματικα δε χρειαζομαστε τιποτα αλλο. Ακουστε το ηχητικο, φτιαχτηκε στο τσακ μπαμ σαν proof of point για το κειμενο, με περισσοτερο χασιμο χρονου θα φτιαξετε κλασεις ανωτερους ηχους, αν μπειτε στο τριπακι. manosxnoizguitar3.mp30 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00