Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/09/23 σε Αναρτήσεις
-
Τα είπες πολύ σωστά φίλε μου. Η παραπάνω παράγραφος περιγράφει με πολύ μεγάλη ακρίβεια γιατί καμιά φορά γινόμαστε οι κακοί και πεταγόμαστε σε πολλά threads για να πέσουν οι τόνοι. Όχι μόνο γιατί δεν υπάρχει λόγος να χαλάμε τις καρδιάς μας για λάμπες, analog synths και VSTs, αλλά γιατί με τα επιθετικά ύφη και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα σε αρκετές συζητήσεις αυτής της θεματολογίας, αποθαρρύνουμε άτομα από το να συμμετέχουν. Σας παρακαλώ λοιπόν για πολλοστή φορά, μην κάνετε πολεμικό κάθε θέμα. Δεν είμαστε εδώ για να μαλώνουμε, καλό θα ήταν το forum να είναι μια όαση μπροστά στην προβληματική καθημερινότητα που ζούμε, όχι ένα επιπρόσθετο αγκάθι.2 βαθμοί
-
Κοίτα, προσωπικά, αν και ανήκω στην άλλη όχθη, καταλαβαίνω την άποψή των digital-αδων και από που προέρχεται και τη σέβομαι. Αλλά η μουσική και οι μουσικοί δεν είναι μόνο "τεχνικό" θέμα. Είμαστε πολύπλοκοι άνθρωποι. με την ίδια έννοια θα έπρεπε να καταργηθούν οι ακουστικές και κλασσικές κιθάρες και να έχουμε μόνο ηλεκτρικές... Όπως σε όλα τα υπόλοιπα πράγματα υπάρχουν προτιμήσεις και γούστα. Δεν υπάρχει λόγος για γενικεύσεις και χαρακτηρισμούς νομίζω. Τo noiz εδώ είναι μια πολύ ωραία κοινότητα. Καλό θα ήταν να υπάρχει ελευθερία έκφρασης σε όλα τα θέματα. Με το χαμό που γίνεται κάθε φορά με το ίδιο θέμα πχ και να ήθελα να ξεκινήσω ένα thread για κάποιο αναλογικό μηχάνημα στο τέλος λέω, "άστο γιατί πάλι χαμός θα ξεσπάσει". Εντάξει, δεν είναι και ότι καλύτερο σε ένα φόρουμ.2 βαθμοί
-
Ωραίος Στα περί πλαγκ ίν : Περί ορέξεως κωλοκυθόπιτα. Περί ήχου γενικώς εγώ θα ήθελα νέκ και λίγο τσικ τσακ υπεροδήγηση ίσα να γρεζάρει . Αλλά όπως γουστάρει ο παίκτης εκφράζεται οπότε, συγχαρητήρια.1 βαθμός
-
Εγώ δεν έχω καταλάβει αν η τριβή έγκειται στην παραδοχή ή μη του αν κάτι είναι τεχνολογικά ανώτερο ή στην παραδοχή ή μη ότι κάτι μπορεί να κοστίζει όσο προτίθεται κάποιος να διαθέσει. Δηλαδή π.χ. λέω εγώ τώρα: Κυκλοφορώ αύριο: το σπαθί του Λάιονο. Τον ΚΙΤ με τις πέντε ταχύτητες, κι ένα NOS σουμπούτεο. 100 ευρώ έκαστο. Όποιος τα θυμάται καλά αυτά τα παιχνίδια, θα πει άσε μας ρε φίλε, παίζω γουίτσερ 3 στο ντεθ μαρτς και χάνω 600 ώρες από τη ζωή μου με τα μισά λεφτά. Κάποιος που ίσως να μην τα έχει ζήσει ή να τα νοσταλγεί, μπορεί να πει "το έδινα το κατοσταρικάκι για το σπαθί του λάγιονο". Τώρα. Τι του λέμε αυτουνού; ότι το παιχνίδι αυτό σαν παιχνίδι είναι μάπα κι ότι ο μόνος λόγος που μας διασκέδαζε μικρά ήταν ότι είχαμε τσερνομπιλ και περεστρόικα; ότι το κατοστάρικο αντικειμενικά είναι υπερβολικό κι οτι θα έπρεπε να κάνει 0,99 όλο το πακέτο; και τα δύο; τίποτα από τα δύο;1 βαθμός
-
Αυτο που ειναι σιγουρο ειναι οτι δε χρειαζεται κανεις "σωτηρα" που θα τον καθοδηγησει στις αγορες του. Ειδικα στα συνθια, οπου πλεον υπαρχουν ΑΡΙΣΤΕΣ ΔΩΡΕΑΝ επιλογες, οποιος αποφασιζει να τα "χωσει" δεν το κανει απο αναγκη. Τωρα, το να θεωρει καποιος Bentley τις τεχνολογιες του 1800 προ χριστου, και εμενα δεν το χωραει το κεφαλι μου, αλλα καλη καρδια παιδια, αυτη τη στιγμη που εμεις ασχολουμαστε με μ@λ@κιες, καποιοι ανθρωποι τρωνε μπομπες στο κεφαλι, να τα βαζουμε τα πραγματα στο σωστο perspective.1 βαθμός
-
Ηλια ευχαριστουμε για αλλη μια φορα ηταν υπεροχα!!! 1696868539789059.mp4 1696868532921730.mp41 βαθμός
-
Ένταξη παιδιά, χαλαρά! Διαβάζω μερικά σχόλια και αναρωτιέμαι προς τι ο φανατισμός. Είπαμε υπάρχουν απόψεις και γούστα! Νομίζω δεν υπάρχει λόγος να φτάνει η κουβέντα στα άκρα! Ελεύθερο λόγο έχουμε δε χρειάζονται προσβολές. Χάνουμε το δίκιο μας έτσι. Ας μείνουμε στα επιχειρήματα και στο να δεχτούμε ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Γενικά αυτή η κόντρα "αναλογικά vs ψηφιακά" που βλέπω να εκτυλίσσεται συνέχεια με κάθε σχετικό thread... Το κάθε πράγμα απευθύνεται σε άλλο κοινό και σε άλλα μουσικά ήδη. Σς το δεχτούμε να τελειώνει το ζήτημα. Αν κάθε φορά προκαλείται τσακωμός δε μπορεί να γίνει και μια συζήτηση της προκοπής δηλαδή οχι τίποτα άλλο.1 βαθμός
-
Performance με τα όλα του. Η καλύτερη ηχογράφηση θα ήταν ιδανική για να σε βάλει ακόμα περισσότερο μέσα στο vibe. Στην κιθάρα, δε, ο ήχος είναι όνειρο.1 βαθμός
-
Παρόλο τον ήχο του κινητού, κάποιος καταλαβαίνει ότι κάποια αλητεία παίζει πάλι με αυτή τη νέα/παλιά στρατ. Η οποία δε, εμφανώς σε οδηγεί σε παικτικά μονοπάτια που δε μας έχεις πολυσυνηθίσει. Φανταστικό όλο το περφόρμανς Ηλία, μακάρι να το είχαμε και με κανονικό ήχο.1 βαθμός
-
Εντάξει, η φάση θυμίζει τύπους που κάθονται έξω από τη βιτρίνα με τις Bentley και σκέπτονται φωναχτά, "α, ρε... τι παπάρες είναι αυτοί που τις αγοράζουν", και όταν βαρεθούν μπαίνουν στο Toyota τους και πάνε σπίτι. ? Εγώ θα συνεχίσω να υποστηρίζω τα εξής: α) Μέχρι να ακούσουμε ένα synth, δεν μας ενδιαφέρει πόσο κάνει (σ.σ. αφορά και το Montage και κάθε τι άλλο). β) Εξοπλισμός σε αυτή την κατηγορία τιμής δεν απευθύνεται σε εμάς. γ) Είτε πάρει το Maximus, είτε πάρεις το Minimus, είτε πάρεις το Montage, είτε πάρεις το Jen, αν δεν παρουσιάσεις έργο με αυτό, είσαι κατά φαντασίαν οδηγός.1 βαθμός
-
Παντως περα απο την πλακα, για ολα αυτα τα retro- behemoths- wannabe, αρκει μια απλη ανασκοπηση στην ιστορια των synthesizer για να φανει το τι μ@λ@κες ειμαστε οι καταναλωτες. Διοτι ολα αυτα τα αναλογικα ηταν στα υπερντουζενια τους οταν εσκασαν τα ψηφιακα. Και ξαφνικα ΟΛΟ μα ΟΛΟ το mojo πηγε στο Fairlight, ΟΛΟ το mojo ομως, και καπακι ηρθε και το DX7 και τα διελυσε. Και τωρα επειδη πλεον ενα μηχανημα ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ φορες ΚΑΛΥΤΕΡΟ απο το fairlight κοστιζει κανα χιλιαρικο, εμεις θυμηθηκαμε οτι τελικα μονο με το maximus θα κανουμε τη δουλεια μας. Βλεπεις το Fairlight εκανε κανα κατοσταρι χιλιαρικα σημερινα λεφτα, οποτε ηταν αξιο για να μας καλυψει. Το PCακι παλι με το DAW ειναι παμφθηνο, δεν αρκει που ειναι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερο, οχι, αφου ειναι φθηνο ειναι για πεταμα. Μονο με 30 χιλιαρικα για 8 φωνες γινεσαι πραγματικος αντρας. Και μετα απορουμε γιατι παμε κατα διαολου σα χωρα και σαν πλανητης.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
"Takers get the honey - givers sing the blues" Live @ Kyttaro Club Athens, Oct 6-2023 Λατρεύω αυτό το τραγούδι, εδώ σε μια απο τις πλέον "φευγάτες" στιγμές μου με πολλές αναφορές σε ψυχεδέλεια και αισθητική 60ς. Στο πνεύμα των Trower/Hendrix, βρέθηκα σε μια νιρβάνα, λίγο η κιθάρα που ύστερα απο αρκετές συναυλίες άρχισε να στρώνει παικτικά και να "στρογγυλεύει" ηχητικά, λίγο ένα πετάλι που εκείνη την ημέρα ξαναβρέθηκε στα πόδια μου μετά απο δεκαετίες και βέβαια ο βασικός καταλύτης, ο χώρος του Κυττάρου και ο κόσμος με το ενδιαφέρον και την στήριξη του, χωρίς αυτόν μαγικά ταξίδια δύσκολο να γίνουν. Gear: custom made strat with Peter Florance & Fred Stuart (middle) pickups, Analogman Sunface, vintage TS9, Jam Chill trem, Subdecay Spring Theory reverb, Zinky Velveteen amp.0 βαθμοί
-
Βάζετε αυτόν συνεχεια κ το θρεντ απο funny stuff γινεται θρεντ για τον Μπεο. Καλά μιλάγαμε για σουβλάκια που κρατάει ο από δεξιά για να τρώει ο από αριστερά0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
2 έκανε το διαιτης. 3 με ντονερ κεμπαπ το 69 που το επιανες με δυο χερια και δεν ανταμωναν0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καμία σχέση. Εδώ δεν μιλάμε για γούστα, μιλάμε καθαρά για τεχνικά χαρακτηριστικά. Αν μου πεις ότι γουστάρεις τον ήχο του τον ΧΨ Maximus δεν θα ακούσεις κιχ. Μαγκιά σου, αγόρασε το κιόλας και who cares. Αν μου πεις όμως ότι το Maximus είναι η...Bentley/Ferrari/Lambo των synths, κι αυτό μόνο και μόνο επειδή κοστίζει όσο μια Bentley, ε, εκεί να περιμένεις αντίδραση. H ανοχή στης μπαρούφες έχει και κάποια όρια. Φυσικά και υπάρχει, που είδες εσύ το αντίθετο? Ελευθερία έκφρασης είναι να μου γράψεις ότι θεωρείς το Commodore 64 που έχει στην αποθήκη σου τον καλύτερο υπολογιστή που έχει κατασκευαστεί ποτέ, και επίσης ελευθερία έκφρασης είναι να σου απαντήσω ότι έχεις μαύρα μεσάνυχτα από υπολογιστές. Αν στο καπάκι εσύ θεωρήσεις ότι η απάντηση μου σου στερεί "την ελευθερία έκφρασης", ε τότε το πρόβλημα (σου) είναι ακόμα μεγαλύτερο. Σαν παράδειγμα παίρνω εσένα, μην το πάρεις προσωπικά.0 βαθμοί
-
Απο Bentley δεν ξερω ειναι η αληθεια. Μια ματια παντως που εριξα στο manual του maximus παντως, με απογοητευσε. Θα ηθελα να δω μια spare no expense υλοποιηση synthesizer, αλλα με πραγματικα εξελιγμενη τεχνολογια. Πραγματικα το laptopακι με τα freeware που λεει ο waterfall, της γ@&@€/ τα πρεκια της γκουμουτσας.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ θα είμαι ο κακός της παρέας όχι μόνο επειδή είμαι φανατικός οπαδός του Trower, αλλά διότι με χάλασε ο ήχος γενικώς αλλά και το παίξιμο στα τύμπανα.0 βαθμοί
-
Καλη εκτελεση αν και δυσκολα φευγει απο το μυαλο μου εκεινη η live του 75 του Ρομπιν. Ωρες ωρες κατι φρεναρει το τεμπο και γενικα θα ηθελα πιο μεγαλο σολο και ενα wah0 βαθμοί
-
Καλα ναι, δε θα ανοιγα τετοιο thread, δεν εχει νοημα. Αλλα αν αποφασισει η Ford να κανει reissue το model T σε τιμη οσο κανουν δεκα σημερινα mustang, δε σημαινει οτι ξαφνικα το model T εγινε η κορυφη της τεχνολογιας, ετσi;0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Βλέπω ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ. Ωραία, σκέφτομαι, ας διαβάσω ανάποδα. Βλέπω τις εικόνες, οκ, αυτό που θέλουμε. Συνεχίζω το ανάποδο γρήγορο διάβασμα, βλέπω 2.200 ευρώ. ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ, θέλω κι εγώ, αρχίζω να αποταμιεύω από τώρα. Και μετά είδα τα άλλα τα νούμερα...............0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Και ποια ειναι η μυρωδια ακριβως οταν παραδινεσαι στον εχθρο; Αυτο που λεει "ειδαμε τους εχθρους και χεστηκαμε πανω μας;"0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Οι αγαπημένες μου μπύρες πλέον είναι όσες είναι σε έκπτωση κάθε φορά στα super market?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Gary Burton από το album του "Reunion" του 1989. Gary Burton – vibraphone, marimba Pat Metheny – guitar Mitchel Forman – piano, keyboards Will Lee – bass guitar Peter Erskine – drums, percussion0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Λοιπόοοοον... Το ξέρετε αυτό το πλαγκιν το Emvoice? Όσοι δεν το ξέρετε, η λογική είναι η εξής: Έχουμε ένα πλαγκιν, που ανοίγει ένα πιάνο ρολλ στο δικό του UI. Γράφουμε τις νοτίτσες μας, γράφουμε και τους στίχους μας σε κάθε νοτίτσα, κι αυτός ο δαίμονας λέει το τραγουδάει. Πολύ ενδιαφέρον σκέφτηκα, ας το δούμε. Δίνουν ντεμο, που μπορούν να δοκιμαστούν οι 4 φωνές που έχει το πλαγκ (2 γυναικείες, μια αντρική κι ένα αντρικό βοκόντερ) αλλά σε έκταση μιας πέμπτης μόνο. Μετά από κάποιες πρώτες δοκιμές αγόρασα την Keela. Η Κίλα λοιπόν, καλό κορίτσι, αλλά μιλάει μόνο αμερικάνικα, δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Και σκεφτόμουν πώς θα μπορούσα να δοκιμάσω, πέραν των ευκόλως εννοούμενων, απλών εφαρμογών, να ψάξω τα όριά της. Να τη δυσκολέψω. Να δω τι πουλιά πιάνει, πόση ευελιξία έχει στη φωνή. Και προσπαθούσα να σκεφτώ, ποιο είναι το Ανώτατο Μέτρο της τραγουδιστικής τεχνικής; ο μαγεμένος αυλός; αγγούρια. Κάποιο στανταρ της μπιλυ χολιντει; π@π@ρια. Ποια να είναι η Λυδία Λίθος της τραγουδιστικής τεχνικής σκεφτόμουν ξύνοντας το αραιό μου μούσι, κι εκείνη την ώρα από κάπου έπαιξε Φιλιώ Πυργάκη. Κι αμέσως μειδίασα και σκέφτηκα: "Μα φυσικά, το ελληνικό πανηγύρι." Ευθύς αμέσως έπιασα να μεταφράσω πρόχειρα δύο τρία τραγουδάκια στην Κίλα - πρόθυμο κορίτσι είπαμε - και την αμόλησα απάνω στο πάλκο, που ήταν πάνω σε καφάσια μπύρες, που ήταν πάνω στο λασπωμένο χώμα. Το αποτέλεσμα είναι αυτό: project x 96kbps.mp3 Προσοχή: Η Albaroud ΕΟΕ δεν φέρει καμία ευθύνη για αισθήματα ενδεχόμενου θυμού του ακροατή, για ενδεχόμενη ζάλη, δυσφορία και γενική κατάπτωση που θα επιφέρει η ακρόαση του ανωτέρω προϊόντος. Ο ακροατής αναλαμβάνει την ευθύνη της ακρόασης, κι ουδεμία επανόρθωση μπορεί να απαιτηθεί από την Albaroud Εταιρία Ουδεμίας Ευθύνης. Καλό κουράγιο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
The Forminx - Our last September (1965) Μεγάλη ιστορία και σχολή οι Forminx για την Ελληνική ποπ σκηνή, και όχι μόνο. Δημιουργήθηκαν το 1962 σαν σχολική 8μελής χορευτική μπάντα και έπαιζαν σε ξενοδοχεία και night clubs. Σύντομα η μπάντα έγινε 5μελής και απέκτησε τεράστια φήμη στην Ελλάδα. Ουσιαστικά ήταν το πρώτο διάσημο Ελληνικό ποπ γκρουπ και η αφορμή για τη δημιουργία δεκάδων άλλων γκρουπς στα '60s αλλά και αργότερα. Τα μέλη των Forminx (σαν 5μελές γκρουπ) ήταν οι εξής: Τάσος Παπασταμάτης - φωνή Βαγγέλης Παπαθανασίου - Hammond & πιάνο Βασίλης Μπακόπουλος - κιθάρα Σωτήρης Αρνής - μπάσο Κώστας Σκόκος - ντραμς Η μπάντα ήταν ενεργή μόνο 4 χρόνια, και το 1966 και πάνω στο peak της δημοφιλίας της διαλύθηκε. Κυκλοφόρησαν κάπου 25 tracks σε singles, τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν συνθέσεις του Παπαθανασίου, και οι -πάντα Αγγλόφωνοι- στίχοι, όσων από αυτά είχαν, ήταν γραμμένοι από τον Νίκο Μαστοράκη. Δυστυχώς από τα πέντε παραπάνω μέλη μόνο ο Βασίλης Μπακόπουλος ζει. Παρακάτω μια απίστευτη μπαλάντα σε σύνθεση Παπαθανασίου (22 χρονών τότε) με το Hammond να "ζωγραφίζει". Πως από τέτοιες γκρουπάρες και μουσικάρες φτάσαμε στα σημερινά χάλια είναι να απορεί κανείς...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00