Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Ioan Eko

    Ioan Eko

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      130


  2. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      4446


  3. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6241


  4. bouzoukleri

    bouzoukleri

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2002


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/09/23 σε όλα

  1. Τα είπες πολύ σωστά φίλε μου. Η παραπάνω παράγραφος περιγράφει με πολύ μεγάλη ακρίβεια γιατί καμιά φορά γινόμαστε οι κακοί και πεταγόμαστε σε πολλά threads για να πέσουν οι τόνοι. Όχι μόνο γιατί δεν υπάρχει λόγος να χαλάμε τις καρδιάς μας για λάμπες, analog synths και VSTs, αλλά γιατί με τα επιθετικά ύφη και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα σε αρκετές συζητήσεις αυτής της θεματολογίας, αποθαρρύνουμε άτομα από το να συμμετέχουν. Σας παρακαλώ λοιπόν για πολλοστή φορά, μην κάνετε πολεμικό κάθε θέμα. Δεν είμαστε εδώ για να μαλώνουμε, καλό θα ήταν το forum να είναι μια όαση μπροστά στην προβληματική καθημερινότητα που ζούμε, όχι ένα επιπρόσθετο αγκάθι.
    2 βαθμοί
  2. Κοίτα, προσωπικά, αν και ανήκω στην άλλη όχθη, καταλαβαίνω την άποψή των digital-αδων και από που προέρχεται και τη σέβομαι. Αλλά η μουσική και οι μουσικοί δεν είναι μόνο "τεχνικό" θέμα. Είμαστε πολύπλοκοι άνθρωποι. με την ίδια έννοια θα έπρεπε να καταργηθούν οι ακουστικές και κλασσικές κιθάρες και να έχουμε μόνο ηλεκτρικές... Όπως σε όλα τα υπόλοιπα πράγματα υπάρχουν προτιμήσεις και γούστα. Δεν υπάρχει λόγος για γενικεύσεις και χαρακτηρισμούς νομίζω. Τo noiz εδώ είναι μια πολύ ωραία κοινότητα. Καλό θα ήταν να υπάρχει ελευθερία έκφρασης σε όλα τα θέματα. Με το χαμό που γίνεται κάθε φορά με το ίδιο θέμα πχ και να ήθελα να ξεκινήσω ένα thread για κάποιο αναλογικό μηχάνημα στο τέλος λέω, "άστο γιατί πάλι χαμός θα ξεσπάσει". Εντάξει, δεν είναι και ότι καλύτερο σε ένα φόρουμ.
    2 βαθμοί
  3. Ωραίος Στα περί πλαγκ ίν : Περί ορέξεως κωλοκυθόπιτα. Περί ήχου γενικώς εγώ θα ήθελα νέκ και λίγο τσικ τσακ υπεροδήγηση ίσα να γρεζάρει . Αλλά όπως γουστάρει ο παίκτης εκφράζεται οπότε, συγχαρητήρια.
    1 βαθμός
  4. Εγώ δεν έχω καταλάβει αν η τριβή έγκειται στην παραδοχή ή μη του αν κάτι είναι τεχνολογικά ανώτερο ή στην παραδοχή ή μη ότι κάτι μπορεί να κοστίζει όσο προτίθεται κάποιος να διαθέσει. Δηλαδή π.χ. λέω εγώ τώρα: Κυκλοφορώ αύριο: το σπαθί του Λάιονο. Τον ΚΙΤ με τις πέντε ταχύτητες, κι ένα NOS σουμπούτεο. 100 ευρώ έκαστο. Όποιος τα θυμάται καλά αυτά τα παιχνίδια, θα πει άσε μας ρε φίλε, παίζω γουίτσερ 3 στο ντεθ μαρτς και χάνω 600 ώρες από τη ζωή μου με τα μισά λεφτά. Κάποιος που ίσως να μην τα έχει ζήσει ή να τα νοσταλγεί, μπορεί να πει "το έδινα το κατοσταρικάκι για το σπαθί του λάγιονο". Τώρα. Τι του λέμε αυτουνού; ότι το παιχνίδι αυτό σαν παιχνίδι είναι μάπα κι ότι ο μόνος λόγος που μας διασκέδαζε μικρά ήταν ότι είχαμε τσερνομπιλ και περεστρόικα; ότι το κατοστάρικο αντικειμενικά είναι υπερβολικό κι οτι θα έπρεπε να κάνει 0,99 όλο το πακέτο; και τα δύο; τίποτα από τα δύο;
    1 βαθμός
  5. Αυτο που ειναι σιγουρο ειναι οτι δε χρειαζεται κανεις "σωτηρα" που θα τον καθοδηγησει στις αγορες του. Ειδικα στα συνθια, οπου πλεον υπαρχουν ΑΡΙΣΤΕΣ ΔΩΡΕΑΝ επιλογες, οποιος αποφασιζει να τα "χωσει" δεν το κανει απο αναγκη. Τωρα, το να θεωρει καποιος Bentley τις τεχνολογιες του 1800 προ χριστου, και εμενα δεν το χωραει το κεφαλι μου, αλλα καλη καρδια παιδια, αυτη τη στιγμη που εμεις ασχολουμαστε με μ@λ@κιες, καποιοι ανθρωποι τρωνε μπομπες στο κεφαλι, να τα βαζουμε τα πραγματα στο σωστο perspective.
    1 βαθμός
  6. Ηλια ευχαριστουμε για αλλη μια φορα ηταν υπεροχα!!! 1696868539789059.mp4 1696868532921730.mp4
    1 βαθμός
  7. Ένταξη παιδιά, χαλαρά! Διαβάζω μερικά σχόλια και αναρωτιέμαι προς τι ο φανατισμός. Είπαμε υπάρχουν απόψεις και γούστα! Νομίζω δεν υπάρχει λόγος να φτάνει η κουβέντα στα άκρα! Ελεύθερο λόγο έχουμε δε χρειάζονται προσβολές. Χάνουμε το δίκιο μας έτσι. Ας μείνουμε στα επιχειρήματα και στο να δεχτούμε ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Γενικά αυτή η κόντρα "αναλογικά vs ψηφιακά" που βλέπω να εκτυλίσσεται συνέχεια με κάθε σχετικό thread... Το κάθε πράγμα απευθύνεται σε άλλο κοινό και σε άλλα μουσικά ήδη. Σς το δεχτούμε να τελειώνει το ζήτημα. Αν κάθε φορά προκαλείται τσακωμός δε μπορεί να γίνει και μια συζήτηση της προκοπής δηλαδή οχι τίποτα άλλο.
    1 βαθμός
  8. Performance με τα όλα του. Η καλύτερη ηχογράφηση θα ήταν ιδανική για να σε βάλει ακόμα περισσότερο μέσα στο vibe. Στην κιθάρα, δε, ο ήχος είναι όνειρο.
    1 βαθμός
  9. Παρόλο τον ήχο του κινητού, κάποιος καταλαβαίνει ότι κάποια αλητεία παίζει πάλι με αυτή τη νέα/παλιά στρατ. Η οποία δε, εμφανώς σε οδηγεί σε παικτικά μονοπάτια που δε μας έχεις πολυσυνηθίσει. Φανταστικό όλο το περφόρμανς Ηλία, μακάρι να το είχαμε και με κανονικό ήχο.
    1 βαθμός
  10. Εντάξει, η φάση θυμίζει τύπους που κάθονται έξω από τη βιτρίνα με τις Bentley και σκέπτονται φωναχτά, "α, ρε... τι παπάρες είναι αυτοί που τις αγοράζουν", και όταν βαρεθούν μπαίνουν στο Toyota τους και πάνε σπίτι. ? Εγώ θα συνεχίσω να υποστηρίζω τα εξής: α) Μέχρι να ακούσουμε ένα synth, δεν μας ενδιαφέρει πόσο κάνει (σ.σ. αφορά και το Montage και κάθε τι άλλο). β) Εξοπλισμός σε αυτή την κατηγορία τιμής δεν απευθύνεται σε εμάς. γ) Είτε πάρει το Maximus, είτε πάρεις το Minimus, είτε πάρεις το Montage, είτε πάρεις το Jen, αν δεν παρουσιάσεις έργο με αυτό, είσαι κατά φαντασίαν οδηγός.
    1 βαθμός
  11. Παντως περα απο την πλακα, για ολα αυτα τα retro- behemoths- wannabe, αρκει μια απλη ανασκοπηση στην ιστορια των synthesizer για να φανει το τι μ@λ@κες ειμαστε οι καταναλωτες. Διοτι ολα αυτα τα αναλογικα ηταν στα υπερντουζενια τους οταν εσκασαν τα ψηφιακα. Και ξαφνικα ΟΛΟ μα ΟΛΟ το mojo πηγε στο Fairlight, ΟΛΟ το mojo ομως, και καπακι ηρθε και το DX7 και τα διελυσε. Και τωρα επειδη πλεον ενα μηχανημα ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ φορες ΚΑΛΥΤΕΡΟ απο το fairlight κοστιζει κανα χιλιαρικο, εμεις θυμηθηκαμε οτι τελικα μονο με το maximus θα κανουμε τη δουλεια μας. Βλεπεις το Fairlight εκανε κανα κατοσταρι χιλιαρικα σημερινα λεφτα, οποτε ηταν αξιο για να μας καλυψει. Το PCακι παλι με το DAW ειναι παμφθηνο, δεν αρκει που ειναι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερο, οχι, αφου ειναι φθηνο ειναι για πεταμα. Μονο με 30 χιλιαρικα για 8 φωνες γινεσαι πραγματικος αντρας. Και μετα απορουμε γιατι παμε κατα διαολου σα χωρα και σαν πλανητης.
    1 βαθμός
  12. Parker και Τουρνάς Μπαρούτης και ζουρνάς, assούμε... @Ali Barout ...καθάρισα...
    1 βαθμός
  13. Ένα κομματάκι που τριγυρίζει στο μυαλό μου αρκετές μέρες και το οποίο χρησιμοποίησα τελικά ως όχημα για να δοκιμάσω διάφορα πράγματα στο daw που δεν είχα ξαναχρησιμοποιήσει. Όσοι πιστοί ακροαστείτε.
    0 βαθμοί
  14. Ευχαριστώ πολύ τον gkourmoul1 για το solo και την πάντα θετική διάθεση! Η Αγέλη (Verse 1) Μια αγέλη με σκύλους τυχαία το βράδυ, με παίρνει να πιούμε παρέα μάζι. Στις άδειες πλατείες αράζουν τα τρένα, ψυχές που δεν πάνε αλλού. Ποτέ δεν ρωτάω τι έχουν να χάσουν, λεφτά, σπίτι, δόξα ή αγάπη λευκή. Σαν άδειο σακάκι "στην άκρη" σου λένε Θα έρθεις; Ή μείνε εκεί. (Pre Chorus) Ανοίγεις την πόρτα και κλείνεις τα φώτα, κλειδώνεις μια άλλη σιωπή. (Chorus1) Κι ότι αισθάνεσαι, θα είναι να χάνεσαι. Μέσα στης πόλης την άγρια φωνή. Μα να φυλάγεσαι, οι άγιοι που νοιάζεσαι φύγαν κι εκείνοι για άλλη καινούργια ζωή. Για άλλη μια σάπια στιγμή. (Verse2) Δόντια δεν δείχνουν όταν τρομάζουν. Τα μάτια τους λάμπουν όταν πονούν. "Έλα μαζί μας", φωνές να ουρλιάζουν. Xαμένε, δε θα σε βρουν. (Chorus 2) Κι όσα σιχαινεσαι αυτά θες να χαίρεσαι; Σε μία νιότη που ψάχνεις και εσύ. Μα τι φαντάζεσαι; Τι θέλεις και νοιάζεσαι που να 'ναι οι άλλοι. Ψοφάνε για νέα ζωή. Μείνε στην σάπια στιγμή. (Pre Chorus 2) Καλό και το σπίτι μα η τέχνη του αλήτη ανοίγει και πόρτες κλειστές (Chorus 3) Έλα ρε σύνελθε, Θεός που δεν ήθελε, λέει μετανιώνει για κάποιες φορές. Μα αυτό δεν ήθελες; Οι άγιοι που ζήλευες, φύγαν μαζί σου. Σε αγέλη γυρίζεις και εσύ. Ζήτω η νέα ζωή!
    0 βαθμοί
  15. "Takers get the honey - givers sing the blues" Live @ Kyttaro Club Athens, Oct 6-2023 Λατρεύω αυτό το τραγούδι, εδώ σε μια απο τις πλέον "φευγάτες" στιγμές μου με πολλές αναφορές σε ψυχεδέλεια και αισθητική 60ς. Στο πνεύμα των Trower/Hendrix, βρέθηκα σε μια νιρβάνα, λίγο η κιθάρα που ύστερα απο αρκετές συναυλίες άρχισε να στρώνει παικτικά και να "στρογγυλεύει" ηχητικά, λίγο ένα πετάλι που εκείνη την ημέρα ξαναβρέθηκε στα πόδια μου μετά απο δεκαετίες και βέβαια ο βασικός καταλύτης, ο χώρος του Κυττάρου και ο κόσμος με το ενδιαφέρον και την στήριξη του, χωρίς αυτόν μαγικά ταξίδια δύσκολο να γίνουν. Gear: custom made strat with Peter Florance & Fred Stuart (middle) pickups, Analogman Sunface, vintage TS9, Jam Chill trem, Subdecay Spring Theory reverb, Zinky Velveteen amp.
    0 βαθμοί
  16. Βάζετε αυτόν συνεχεια κ το θρεντ απο funny stuff γινεται θρεντ για τον Μπεο. Καλά μιλάγαμε για σουβλάκια που κρατάει ο από δεξιά για να τρώει ο από αριστερά
    0 βαθμοί
  17. Μόνο και μόνο που βρήκε χώρο να βάλει το κουρδιστήρι, μπράβο του!
    0 βαθμοί
  18. Γατάκια... ίσως η πιο ξεκαρδιστική φωτό σε αυτό το θρεντ!
    0 βαθμοί
  19. Το 69 είχες μικρά χεράκια ακόμα, που να μπορέσουν να κρατήσουν ολόκληρο σουβλάκι.
    0 βαθμοί
  20. Δυστυχώς δέν διαθέτω ραγισμένη καρδιά για να παίξω τα μπλούζ,αλλά αρκετά ταλαιπωρημένη για να τα καταλάβω.Σας βλέπω όποτε μπορώ και όποτε περνάτε απο τα μέροι μας και περνάω απίστευτα ωραία. Δέν ξέρω κυρ Ηλία αν σας ενδιαφέρει μία επαγγελματική πρόταση που έχω να σας κάνω εδώ,μέσα απο το forum του Noiz. Θα μαζεψω όλες τις telecaster απο εδω μέσα και θα στις δώσω να τις "στρώσεις και να τις στρογγυλέψεις" ακριβώς όπως σε αυτό το βίντεο. Θα πληρωθούμε απο νωρίς,γιατί μόλις αρχίσεις και τις σέρνεις κάτω,θα έχουμε τα πρώτα εγκεφαλικά.
    0 βαθμοί
  21. Τι 130? με 2 δραχμες το προλαβα
    0 βαθμοί
  22. Ενώ περιμένουμε την άφιξη του Montage M, ας ευθυμήσουμε λίγο.? Παρακάτω το "Maximus", ένα αναλογικό 8φωνικό semi-modular synth από την Analogue Solutions. «Tom Carpenter is excited to introduce Maximus, an exciting new mega-polysynth with a design ethos truly from the dawn of analogue synths. It is more than a powerful analogue ‘workstation’ - it is also art, architecture, exquisite studio furniture. This synth is purely for those who want it just as it was in the 1970s - but new with parts still in production. For those who want a synth that could have been built in the 70s. There are no gimmicks - this is pure synthesiser.(?) A huge sound enclosed in a solid metal case wrapped in solid hardwood. No expense has been spared to bring this incredible machine to life. Synthesisers like this only come around once in a decade, or possibly a generation» μπλα...? Τα specs του παραπέμπουν στα '60s όπως θα περίμενε κανείς, και αν ζούσαμε στα '60s σίγουρα θα εντυπωσιαζόμασταν. Αλλά σήμερα... Αυτό που εντυπωσιάζει βέβαια είναι ο τρόπος που γράφουν τα specs, πχ "2 Full ADSR envelopes" (γιατί ρε κουμπάρε, οι -καρα-basic- ADSR των υπόλοιπων αναλογικών synths δεν είναι...full?), "2 Real spring reverbs" (όχι σαν τα υπόλοιπα...μαϊμού spring reverbs??) κλπ, και φυσικά η τιμή του. Εδώ πέφτει το γέλιο, καθώς το "Maximus" κοστίζει €26,000, και σε αυτή την τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται οι φόροι και τα έξοδα συσκευασίας? και αποστολής! Και το κερασάκι στην τούρτα? Το "Maximus" δεν πωλείται με πληκτρολόγιο, οπότε, αν για κάποιον -ανεξήγητο- λόγο ο κάτοχος του χρειαστεί ένα, θα πρέπει να το αγοράσει ξεχωριστά. Αλλά μην σκάτε ρε σεις, η Analogue Solutions σάς δουλεύ....εε, για εσάς δουλεύει, και μπορεί να σας παρέχει με μόνο €2,200 το πληκτρολόγιο που έχει κατασκευάσει ειδικά για το "Maximus" (και Όχι, στην τιμή των €2,200 δεν συμπεριλαμβάνονται οι φόροι και τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής, αυτό έλειπε...?).
    0 βαθμοί
  23. προλαβαίνω να κάνω render όλα μου τα χαλια τρακς?
    0 βαθμοί
  24. Νομίζω παρά τις διαφωνίες στο τέλος τα βρίσκουμε όλοι με όλους και αυτό είναι το καλό στην υπόθεση ? Ωραίο να υπάρχει και λίγο "σπίρτο" στη κουβέντα που και που! Με μια σωστή διαφωνία όλο κάτι παραπάνω μαθαίνει κανείς. Btw για να ακριβολογώ, δεν είμαι τίποτα φανατικός. Και αναλογικά και ψηφιακά και hybrid και VST εχω. Όλα καλά είναι. Απλά αν μου χάριζε κάποιος ένα Montage το πιο πιθανόν είναι να το πουλούσα και να αγόραζα καμιά αντίκα του 70 χαχαχα. Δόξα το Θεό από digital τα VST με καλύπτουν και με το παραπάνω. Προφανώς δεν είναι λογικό απο τεχνικής άποψης αλλά από την άλλη, αυτό με "εμπνέει". Τι να πεις... ?
    0 βαθμοί
  25. Ώωωωπααααααααα... αυτό αν ισχύει είναι δήλωση-βόμβα.
    0 βαθμοί
  26. Απο Bentley δεν ξερω ειναι η αληθεια. Μια ματια παντως που εριξα στο manual του maximus παντως, με απογοητευσε. Θα ηθελα να δω μια spare no expense υλοποιηση synthesizer, αλλα με πραγματικα εξελιγμενη τεχνολογια. Πραγματικα το laptopακι με τα freeware που λεει ο waterfall, της γ@&@€/ τα πρεκια της γκουμουτσας.
    0 βαθμοί
  27. Ο τεραστιότατος Cory Henry σε ρεσιτάλ. Το τέλος για πολλές ενέσεις.??
    0 βαθμοί
  28. Δεν έχεις ιδέα από Bentley φίλος, γι αυτό γράφεις αυτά τα κουλά. Ασχολήσου εκεί με κάνα free VST στο λαπτοπάκι σου, και άσε τις πανάκριβες High Tech υλοποιήσεις για αυτούς τους λίγους, εκλεκτούς και γνώστες που πραγματικά μπορούν να τις εκτιμήσουν...?
    0 βαθμοί
  29. Βγάλτε τον DJ που κρύβεται μέσα σας! Αυτό έκανα, ή μάλλον θέλησα να κάνω πίσω στο 2018 και αν θυμάμαι καλά έφαγα ένα ψιλοκράξιμο εδώ στο νοιζ. Δεν πειράζει μυαλό δεν έβαλα, οπότε περίπου το ίδιο, με μικρές αλλαγές το ανεβάζω στο yt. Γενικά το κομμάτι (?) είναι κοπτοραπτική. Αποτελείται από audio only samples, τύμπανα από midi λούπες και ουσιαστικά μόνο ένα όργανο (ακορντεόν, ορίστε το spoiler σας) κι αυτό midi, αλλά παιγμένο, επειδή μόνο ρυθμός....δεν. Στο τέλος μην προσπαθήσετε να βάλετε πόδι κάτω, είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να μην μπορέσετε. ΥΓ. Τώρα που το προσέχω ξανά, υπάρχει και μια κιθάρα που κοπιάρει ένα δείγμα
    0 βαθμοί
  30. Ανέβηκε στο yt αυτό το φανκάκι από τον εγκλεισμό του 2020. Αλλαξα αρκετά οργανα, κάποια νέα Β3, κάποια άλλα συνθ που χάθηκαν (ας είναι καλά τα halia της steinberg) πρόσθεσα διάφορα τύμπανα. Αρκετές ανάποδες κιθάρες, ένα θυμωμένο σόλο (λόγω manic depression). Τα τύμπανα έχουν επίτηδες μια μοντερνιά τύπου 80ς, γι αυτό και μπορεί κάποια να φανούν μονότονα ή τοποθετημένα "κάπως" Τα Β3 δεν είναι όλα IK, είναι και κάποια έτοιμα από dune, ίσως ένα. (3-4 είναι όλα κι όλα) Ενα συνθ arturia cs80, τα άλλα χάλια. Όλες οι κιθάρες με την κόκκινη squier (τελε φυσικά), εκτός από το μοντγκόμερυ σταϊλ που είναι με την epi
    0 βαθμοί
  31. 0 βαθμοί
  32. Ναι, ναι.... μα καλά - για το θεό, δηλαδή - ανοίχθηκε ένα hate-thread για ένα... synthesizer; Για να λοιδωρήσουμε αυτούς που το φτιάχνουν και αυτούς που θα το αγοράσουν; Άντε, να ακολουθήσουν και άλλα παρόμοια ως εξής: - Μαράκες, αυτός ο σατανάς. - Κιθάρες άνω των 800 ευρώ; - Καχόν, το μόνο τίμιο όργανο. - Πιάνο, φτάνει πια με την κοροϊδία.
    0 βαθμοί
  33. Σύμφωνοι, από πρακτικής άποψης. Θεωρητικά πάντα, το frfr έχει πιο πιστό ήχο. Αλλά δε βαριέσαι, πόσα πράγματα να κουβαλάς
    0 βαθμοί
  34. Παιζεις με σημαδεμένα χαρτιά μάστορα... Royal flush, assούμε... ?
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. Paulaner Weisse LaTrappe μοναστηριακή (φοβερή)
    0 βαθμοί
  37. Δε θέλω να πλατειασω γιατί το θρεντ είναι το (πολυ όμορφο) κομμάτι. Ωραία παίξιμο αυτό που ανέβασες, αλλά θα μπορούσε να είναι κ αλλιωτικο. Στο τωρινό δε θα μπορούσε. Έχεις μπει μέσα στο κομμάτι του κ έχεις γράψει ο,τι ακριβώς χρειαζόταν για να δώσει τα μέγιστα στο κομμάτι Κοινώς....διαφωνώ ?
    0 βαθμοί
  38. Λοιπόοοοον... Το ξέρετε αυτό το πλαγκιν το Emvoice? Όσοι δεν το ξέρετε, η λογική είναι η εξής: Έχουμε ένα πλαγκιν, που ανοίγει ένα πιάνο ρολλ στο δικό του UI. Γράφουμε τις νοτίτσες μας, γράφουμε και τους στίχους μας σε κάθε νοτίτσα, κι αυτός ο δαίμονας λέει το τραγουδάει. Πολύ ενδιαφέρον σκέφτηκα, ας το δούμε. Δίνουν ντεμο, που μπορούν να δοκιμαστούν οι 4 φωνές που έχει το πλαγκ (2 γυναικείες, μια αντρική κι ένα αντρικό βοκόντερ) αλλά σε έκταση μιας πέμπτης μόνο. Μετά από κάποιες πρώτες δοκιμές αγόρασα την Keela. Η Κίλα λοιπόν, καλό κορίτσι, αλλά μιλάει μόνο αμερικάνικα, δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Και σκεφτόμουν πώς θα μπορούσα να δοκιμάσω, πέραν των ευκόλως εννοούμενων, απλών εφαρμογών, να ψάξω τα όριά της. Να τη δυσκολέψω. Να δω τι πουλιά πιάνει, πόση ευελιξία έχει στη φωνή. Και προσπαθούσα να σκεφτώ, ποιο είναι το Ανώτατο Μέτρο της τραγουδιστικής τεχνικής; ο μαγεμένος αυλός; αγγούρια. Κάποιο στανταρ της μπιλυ χολιντει; π@π@ρια. Ποια να είναι η Λυδία Λίθος της τραγουδιστικής τεχνικής σκεφτόμουν ξύνοντας το αραιό μου μούσι, κι εκείνη την ώρα από κάπου έπαιξε Φιλιώ Πυργάκη. Κι αμέσως μειδίασα και σκέφτηκα: "Μα φυσικά, το ελληνικό πανηγύρι." Ευθύς αμέσως έπιασα να μεταφράσω πρόχειρα δύο τρία τραγουδάκια στην Κίλα - πρόθυμο κορίτσι είπαμε - και την αμόλησα απάνω στο πάλκο, που ήταν πάνω σε καφάσια μπύρες, που ήταν πάνω στο λασπωμένο χώμα. Το αποτέλεσμα είναι αυτό: project x 96kbps.mp3 Προσοχή: Η Albaroud ΕΟΕ δεν φέρει καμία ευθύνη για αισθήματα ενδεχόμενου θυμού του ακροατή, για ενδεχόμενη ζάλη, δυσφορία και γενική κατάπτωση που θα επιφέρει η ακρόαση του ανωτέρω προϊόντος. Ο ακροατής αναλαμβάνει την ευθύνη της ακρόασης, κι ουδεμία επανόρθωση μπορεί να απαιτηθεί από την Albaroud Εταιρία Ουδεμίας Ευθύνης. Καλό κουράγιο.
    0 βαθμοί
  39. Ιδια τιμη με το Quad Cortex δεν εχει περιπου; Θα δειξει το μελλον αν μπορει η Fender να χτυπησει στα ισια τους τοπ παιχτες στο χωρο. Το εχουν τερματισει ομως καπως τα digital γιατι ηδη τα μεσαια μοντελα εκει στα 500-600 ευρω που μετρανε και χρονια ειναι παρα πολυ ωραια, οποτε για πολλους δυσκολα να πανε σε τοσα λεφτα για digital που σε λιγα χρονια θα απαξιωθει.. Αν εισαι φανατικος βεβαια ωραια νεα, ακομη μια επιλογη στο ακριβο οριο..
    0 βαθμοί
  40. Νεο τρακ που ολοκληρωσα προσφατα. Hope you enjoy it!
    0 βαθμοί
  41. Δεν την αντέχω την Corona. Σαν ξεπλυμένα τσίσα μου φαίνεται.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...