Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. gmoukou

    gmoukou

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1416


  3. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      858


  4. loucas

    loucas

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      899


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/08/23 σε Track Σχόλια

  1. Είσαι ωραίος. Πολύ ωραίοι ήχοι, ατμόσφαιρα και εξιστόρηση. Μαζί με αυτά, η απλότητα (με τη καλή έννοια) νομίζω πως το απογειώνει. Μη σταματάς να γράφεις. αν λάβουμε υπόψιν τον τίτλο "The Place We Grew Up" (που λογικά έχει σαν concept) νομίζω μόνο πετυχημένο μπορούμε να το πούμε.
    2 βαθμοί
  2. Ωραίο Σπύρο. Πολύ ωραία εισαγωγή και οι κιθάρες σουπερ και η ανάπτυξη και το σόλο... ο ήχος στις κιθάρες μόνο νομίζω ότι έχει λίγο θέμα, πως γράφεις με μικρόφωνο;
    1 βαθμός
  3. Ταλεντάρες.Απόστολε έχεις απόλυτα αυτό και αλλα στύλ .υψηλού επιπέδου.Πολύ σωστή και η φωνή σε όλα.
    1 βαθμός
  4. Ωραία κιθάρα και pads.
    1 βαθμός
  5. Είναι το native vst του cakewalk με σύνολο εγχόρδων. Το βρήκα αρκετά πειστικό με μπόλικη παραμετροποίηση και ένα άλλο ωραίο στοιχείο που έχει είναι ότι αναλόγως σε ποιο register του πενταγράμμου/keyboard βρίσκεσαι, γράφεις για άλλο έγχορδο.
    1 βαθμός
  6. Πολύ ωραίο Σπύρο και λίιιιγο έξω από τα συνηθισμένα σου μονοπάτια (κάποια στιγμή νόμιζα ότι το πας για shredding). Η σφραγίδα βέβαια είναι πάντα εκεί. Για πες τώρα τι είναι αυτή η ορχήστρα. Τίποτα παλιά φιλαράκια που πέτυχες στο εκλογικό κέντρο?
    1 βαθμός
  7. Πολύ διαφορετικό από αυτά που ακούμε συνήθως από σένα. Μου αρέσει πολύ αυτό το μυστήριο και η αίσθηση του ανεκπλήρωτου που βγάζει. Εξαιρετικό τεμάχιο!
    1 βαθμός
  8. Άλλο ένα εξαιρετικό κομμάτι. Η ενορχήστρωση καταπληκτική. Το πιάνο φανταστικό και ο στίχος όπως πάντα ένα έργο τέχνης απο μόνος του. Ο Γιώργος για ακόμη μια φορά μας έκανε έκπληξη και μας θύμισε πόσο πολύπλευρο ταλέντο είναι!
    1 βαθμός
  9. Τώρα βρήκα ευκαιρία να το ακούσω καλά. Κάτι γίνεται στην εφαρμογή Music στο κινητό, και μετά από το πρώτο κλικ το link του soundcloud πεθαίνει. Δεν μπορείς να το ακούσεις. Λοιπόν στον υπολογιστή, είναι μια χαρά. Ξεδιπλώνει μια χαρά το θεατρικό σου ταλέντο. Λίγο το πρωτο verse σε στρεσάρει στα φωνητικά. Κατά τα άλλα είναι έτοιμο για δημοσίευση. Μπράβο
    1 βαθμός
  10. Κοίτα να δεις, υπάρχει και άλλη περίπτωση. Μετά από ... .... μπορείς να συνεχίσεις με σταυρό με αγκάθια, νεκροταφείο, μαμμούθ με μπαλαντέρ, ασανσέρ, κούκο μονό, και πάει λέγοντας. Η πόκα να είναι καλά κι από παιχνίδια ... γεμάτος ο τόπος.
    1 βαθμός
  11. Ωραίο το κομμάτι. Ακόμη πιο καλός ο κιθαρίστας. Μα ακόμη πιο καλός ο στίχος!
    1 βαθμός
  12. Το συγκεκριμένο VSΤ που αναφέρεις δε το γνωρίζω, αλλά οκ, δεν το λες και κακό, αλλά ούτε και κανα φοβερό. Εγώ προσωπικά έχω άπειρα πιάνο vst. Το go-to μου είναι το Maverick της Native Instruments, αλλά έχω και πάρα πολλά από Pianobook που είναι φοβερά και με αρκετό χαρακτήρα. Mastering για αρχή θα έβαζα ένα limiter/maximizer στo master bus, θα το πήγαινα -0,3db όριο, και θα έβαζα gain μέχρι η δυνατότερή σου νότα να φτάνει αυτό το σημείο. Έτσι θα πιάσεις μια "normalized" ένταση, για αρχή. Αν τώρα θες να κρατήσεις το dynamic range της κλασικής μουσικής, που είναι αρκετά μεγάλο (αυτό σημαίνει ότι τα πολύ σιγανά ακούγονται πολύ χαμηλά σε ένταση, και τα πολύ δυνατά πρέπει να αγγίζουν το όριο του normalization), τότε απλά βγάλε κομπρέσορες και άσε το ως έχει. Αν θες κάτι πιο μοντέρνο, τότε πρέπει να ελέγξεις τα λεγόμενα LUFS, όπου εκεί πρέπει να ανεβάσεις το input στο master limiter/maximizer, έτσι ώστε να πιάσεις το στόχο στα LUFS (που αλλάζει ανάλογα την πλατφόρμα που θες να ανεβάσεις τη μουσική σου). Συνήθως ο κόσμος παίζει στα -14 με -12. Αυτό θα μειώσει το dynamic range, που σημαίνει ότι το "σιγανό" και το "δυνατό" θα έρθουν πιο κοντά σε ένταση.
    1 βαθμός
  13. Φυσικά μιλάω για μουσικό θέμα. Και όταν λέω κρυμμένο, εννοώ ότι ξεκινάει με αυτό, στην συνέχεια με κάποιον τρόπο αυτό μετουσιώνεται σε άλλα μοτίβα και επαναλαμβάνεται στο τέλος σαν συνεκτικός κρίκος αυτών των μοτίβων, που αλλού είναι εντελώς "εντατικά" (από το tension) και αλλού "χαλαρωτικά έντασης" (από το release). Αυτό που πάνω κάτω είπε ο κυρ Αλής πολύ εύστοχα. Άκου εκεί με την κακή έννοια ... Πώς σου πέρασε κάτι τέτοιο απ' το μυαλό βρεεεεεε? Επίσης, προσωπικά δεν μου λείπει περαιτέρω ανάπτυξη. Μου αρέσει πολύ το γεγονός ότι καταφέρνεις πλέον (γιατί παλαιότερα σε δυσκόλευε) να είσαι ιδιαίτερα περιεκτικός σε μικρότερα χρονικά κομμάτια, σε σημείο που να μην αισθάνομαι (εγώ) ότι κάτι μου λείπει. Προσωπικά το θεωρώ ολοκληρωμένο.
    1 βαθμός
  14. Ρε Νικόλα, ωραία φωνή ρε! Να προτείνω να μας ρίξεις ένα 2024 remix/επανεκτέλεση/πεστοπωσθες? Θα το προτείνω, και γιατί όχι άλλωστε? Είσαι σοφότερος απο τότε, θα έχει ενδιαφέρον! (Δεν ακουμπάω μίξεις, ενορχηστρώσεις, συνθέσεις κλπ.... είναι τοπ)
    1 βαθμός
  15. Είναι ένα θεατρικό κομμάτι, ένα είδος που νομίζω ότι είναι το φόρτε σου Απόστολε. Πολύ καλό από όλες τις απόψεις, με κορυφαία κατά τη γνώμη μου ενορχήστρωση. Εκεί είναι και η δύναμη του κομματιού από μουσική άποψη. Γιατί και οι στίχοι κορυφαίοι είναι. Από μένα μπράβο. Γιώργο πολλά μπράβο. Έπαιξες ότι έπρεπε όπως έπρεπε, για να υπηρετήσεις τέλεια το κομμάτι. Εξελίσσεσαι σε σεσιονά ολκής.
    1 βαθμός
  16. νομίζω ότι έχω ξαναγράψει, ότι κάποιες φορές δεν με ενδιαφέρει να δώσω σε κάποιο όργανο (εδώ τύμπανα) μια απόλυτη αληθοφάνεια. Δηλαδή να ακούγονται τα τύμπανα όπως θα τα άκουγε ένας ακροατής στη θέση τους στο χώρο. Κάποιες το κάνω, κάποιες το καταστρατηγώ και όταν το καταστρατηγώ προφανώς το κάνω έντονα, τουλάχιστον να φαίνεται ότι εγινε επίτηδες και ότι έχει "άποψη". Στο κομμάτι αυτό εκτός από 3 tracks με διάφορα percussion, έχει και 3 tracks τύμπανα, ezdrummer2 και 1 modo. Επίσης και μια λούπα audio τύμπανα. Τα τύμπανα χρησιμοποιήθκαν ως ρυθμική μηχανή αδιαφορώντας για (ή μαλλον επιζητώντας να χαλάσω σε κάποια σημεία) την ομοιογένειά τους. Όπως σε κάποιο κομμάτι θες να χρησιμοποιήσεις 3 διαφορετικές κιθάρες που διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους, κάπως έτσι. Ετσι εδώ ήθελα κάτι που να θυμίζει το gated reverb που χρησιμοποιήθηκε στα 80ς στα ποπ κομμάτια. Η midi λούπα του ez είναι από μόνη της παναρισμένη ώστε το δυνατό κοπάνημα στα 127 να πηγαίνει δεξιά, ενώ κάτι ghost notes ή πιό χαμηλές ακούγονται αλλού. Εκεί δεν επενέβην. Αλλά το παραέκανα λίγο με το reverb στο χώρο που ακούγεται τελικά ο αντίλαλος να βολτάρει από δεξιά στα αριστερά. Αυτά φυσικά γίνονται μόνο όταν σπάσεις το track του ΕΖ2 σε επι μέρους tracks για κάθε μικρόφωνο. Μπελαλίδικο, αλλά αποδίδει, όταν θες τσαλίμια. Όταν βρήκα το σημείο το κράτησα, κι ας είναι περίεργο. Για τον μέσο ακροατή αυτά που απασχολούν τους "ηχολήπτες" απλά δεν υπάρχουν. Τους αρέσει? ΟΚ! Δεν θα κάτσουν να σου πούν φίλε το hihat ακούγεται κέντρο ενώ το snare δεξιά τέρμα. Αν σας άρεσε ΟΚ. Αν σας προβλημάτισε, ελπίζω να είναι θετικά τώρα που λύθηκαν οι απορίες.
    0 βαθμοί
  17. Πολύ ωραία σύνθεση και παιξίματα Δημήτρη! Όπως πάντα πολύ ξεχωριστές και περίπλοκες μελωδικές γραμμές Στα τύμπανα τι ακριβώς έχεις κάνει; Εκτός από την τοποθέτηση στον χώρο, ,μου ακούγεται σαν να αλλάζεις ταμπούρο σε κάποια μέρη. Δεν καταλαβαίνω αν αλλάζεις set up σε αυτά τα σημεία ή απλώς επεξεργάζεσαι με διαφορετικό τρόπο τον ήχο των τυμπάνων (φίλτρα, κομπρεσιον κλπ). Τι ακριβώς έχεις κάνει;
    0 βαθμοί
  18. Είναι εξαιρετικό. Πολύ ωραιοι ήχοι ειδικά στα ρυθμικά και πολύ καλή η μίξη. Όσο προχωρούσε το κομμάτι μου άρεσε και πιο πολύ το περιεχόμενο. Εύγε!
    0 βαθμοί
  19. Ρε συ κάτι έχει γίνει με το πανάρισμα στα τύμπανα, ακούω κάτι ghost notes στο ταμπούρο τέρμα αριστερά, ενώ το ταμπούρο ακούγεται δεξιά, κάπου στο 1:04 για παράδειγμα. Οκ να είναι δεξιά ή αριστερά τύπου Beatles, αλλά αλλού το ghost και αλλού το hit, λίγο περίεργο δεν είναι? Παρ'όλα αυτά πολύ ωραίες ιδέες και εκτέλεση, όπως πάντα άλλωστε.
    0 βαθμοί
  20. εγώ μετά τον σλο εγώ σίγουρα μετά τον κολ
    0 βαθμοί
  21. Ορθώς εκεράσθης. Μ'αυτά που λες κι εγώ χυλόπιτα θα σου έριχνα. Βέβαια υπάρχει μέσα εξαιρετικό ακκόρντο (ξέρεις που) και ο ήχος της ακουστικής είναι αδιανήτα καλός.
    0 βαθμοί
  22. Γι' αλλη μια φορά εξαιρετικός! Εύγε.
    0 βαθμοί
  23. Νέες για μένα μεν, αρχαίες δε... Το πρόβλημα μου, τελικά, είναι στις αναπτύξεις και το οτι δεν βοηθούσαν στο να αναδειχθεί μια σφιχτή δομή. Έτσι είπα να πιάσω το πράμα απο πολύ πίσω και ξεκίνησα με κάτι τεχνικές ανάπτυξης τύπου καθρέπτης, καρκίνος, μεγέθυνση, σμίκρυνση (και συνδυασμοί μεταξύ τους). Μιλάμε για μπαροκ καταστάσεις.... αλλά δε νομίζω οτι γίνεται αλλιώς (για το δικό μου μυαλό)... Έπιασα τον σλονιμσκι, που είχε άπειρο ενδιαφέρον, και κόντεψα να κάψω φλάτζα
    0 βαθμοί
  24. ναι, ήταν λίγο παρεξήγησις γιατί αν ίσχυε θα μου τα είχες πει κατευθείαν.... όχι και με δυσκόλευε.... ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΛΕΜΕ. Βέβαια εδώ να πω ότι ακόμα αισθάνομαι πολύ δύσκαμπτο και αγαρμπο τον ήχο που παράγω με αυτές τις νέες για μένα τεχνικές αλλά που θα μου πάει...
    0 βαθμοί
  25. Κατάλαβα. Ναι, δεν έκανα μαστερινκ (όχι ότι θα είχε αποτέλεσμα μιας και δε ξέρω να κάνω...). Αν έχεις καμία πρόταση τύπου mastering for dummies, ρίχτη να 'χουμε να ασχολούμαστε (λες και δε μας φτάνουν ολα τ' άλλα...) Χρησιμοποιώ το Waves grand rhapsody piano (και δω αν έχεις καμία πρόταση...). Ναι, πρέπει να έχω βάλει κάτι σε κομπρεσορα, για να διευκολύνω τη διαδικασία σύνθεσης, αλλά θα το ξέχασα έτσι πάνω στη φούρια της απελευθέρωσης θενξ όπως και να'χει!
    0 βαθμοί
  26. Δεν νομίζω ότι φτάνουν 10 ακούσματα για να το ανακαλύψεις πραγματικά. Εχει πολύ κρυμμένη ουσία. Μπράβο. Θα επανέλθω
    0 βαθμοί
  27. Εξαιρετικό από όλες τις απόψεις. Συγχαρητήρια!
    0 βαθμοί
  28. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την ακρόαση αρχικά αλλά και για τα πολύ καλά λόγια! Στράτο τι εννοείς με αυτό; θέμα με την κακή έννοια ή μουσικό θέμα; Γιατί το μουσικό του θέμα εκτίθεται κατευθείαν στην αρχή και στο τέλος ακριβώς πριν κλείσει. Νίκο όταν ευκαιρίσεις, για elaborate please. Αν είναι κάτι μέσα στις δυνατότητες μου να αρχίσω να το εντασω στις συνθέσεις. ακριβώς κάτω και λίγο αριστερά από τον Πουτσίνι! Πρώτη φορά με τέτοιου είδους αναπτύξεις, φοβήθηκα μη κουράσει κλπ Μου άρεσε σαν εργαλείο αλλά σίγουρα έχει αρκετά δύσκαμπτο χαρακτήρα αυτή τη στιγμή στα χέρια μου. Θέλει δουλειά. καλά τι περίμενες από τον κύριο Keela. Ρε αυτός μας αγοράζει και μας πουλάει όλους μαζί εδώ μέσα, noiz bundle φάση... ? Νταξει μην είμαστε πλεονέκτες, και στον από πάνω όροφο να πάει ευχαριστώ θα πω ? Άλεξ για elaborate και συ, ενδιαφέρον ακούγεται (είσαι γκουρού και συ, κάτι ξέρεις παραπάνω) αλλ(αλ)ού(μ) 100% Ευτυχώς δεν έχουν πιάσει να αναλύουν τις δημιουργίες μας οι ψυχολόγοι, ειδάλλως με το φτυάρι θα έρχονταν τα χάπια ?
    0 βαθμοί
  29. Του έκανα εξήγα του Απόστολου. Του είπα "παίζω 15 δευτερόλεπτα, και θα με βάλεις πρώτο όνομα, και θα μου δώσεις και τα μισά κέρδη". ?
    0 βαθμοί
  30. Καταπληκτικό! Συγχαρητήρια Γιώργο!
    0 βαθμοί
  31. Αμα σου λέω είσαι "αλλού" ....Πολλά μπράβο για μια σύνθεση που δείχει τις πολλές δυνατότητες και το ταλέντο σου.Συχγαρητήρια Γιώργο μου.
    0 βαθμοί
  32. 0 βαθμοί
  33. Συνθετικά εξαιρετικό. Φοβερές ιδέες που τις έχεις αναπτύξει πολύ όμορφα και αποτελεσματικά. Προφανώς η μείξη και τα samples θα μπορούσαν να το έχουν ανεβάσει στο θεό, άντε και κάτι λεπτομέρειες με programming, αλλά σίγουρα δεν είναι αυτό το ζήτημα. Έχει τη μαγεία του όπως είναι. Εν ολίγοις, εξαιρετικό Γιώργο, πολλά μπράβο!
    0 βαθμοί
  34. Εξαιρετική δουλειά Γιώργο. Ο τρόπος με τον οποίον έχεις επεξεργαστεί τα μοτίβα κρατάει το ενδιαφέρον καθ όλη τη διάρκεια, η δε εναλλαγή με πιο παραδοσιακά τονικά μέρη το ανανεώνει και προετοιμάζει για τις αλλαγές κλίματος. Σίγουρα θα μπορούσε να τραβήξει κι άλλο η ανάπτυξη (ιδιαίτερα αυτών των αντιστικτικών πασαζ με τις αλυσίδες) αν το έργο ήθελε περισσότερη διάρκεια, αλλά το δείγμα γραφής είναι σαφές. Είναι πολύ καλογραμμένο. Μεγάλο μπράβο, και τα σέβη μου.?
    0 βαθμοί
  35. Εσύ είσαι Μπετοβενοσ και περούκασ ναΟυμε,τι να σχολιάσω ο σκιΝτζης... Εύγε!
    0 βαθμοί
  36. "δύσκολο" Γιώργο μου (τουλάχιστον για τα απαίδευτα στο είδος αυτιά μου) ως προς το ψυχαγωγικόν το κοινόν... αλλά από την άλλη με μια καλύτερη παραγωγή και καλύτερα samples πιστεύω ακράδαντα ότι το καλλιτεχνικό του αποτύπωμα δύναται να λειτουργήσει άριστα ως soundtrack προσθέτοντας ακουστική υπεραξία σε οποιοδήποτε ανάλογου ύφους θέαμα... τεράστιο μπράβο κι από μένα...
    0 βαθμοί
  37. Από το 1ο λεπτό μπήκε το like Γιώργο. Και όσο περνούσε η ώρα μου άρεσε όλο και περισσότερο. Έχει θέμα αλλά ... δεν φαίνεται με την πρώτη, είναι κρυμμένο. Ένα τεράστιο "ΜΠΡΑΒΟ" από μένα.
    0 βαθμοί
  38. σας ευχαριστώ ειλικρινά φίλοι όλους και έναν έναν ξεχωριστά για τα καλά σας λόγια (αν και νομίζω ότι υπερβάλετε λίγο λόγο συμπάθειας)... το κομμάτι το ανακάλυψα σε επίσκεψη σε φίλο σκαλίζοντας παλιά μηχανάκια που του είχα πουλήσει κάποτε... το ανέβασα καθ οδόν προς Αθήνα χωρίς να το έχω ακούσει σε καλό σύστημα γιατί νομίζω ότι είναι καλό να συγκρίνουμε εποχές κι αυτό περισσότερο για να εκτιμήσουμε το τι μας προσφέρει πια η τεχνολογία... τώρα που το άκουσα βέβαια και σε μόνιτορ, όντως καλό είναι τηρουμένων των αναλογιών και σίγουρα πολύ καλύτερο σαν "παραγωγή" από ότι το θυμόμουν... αν κάτι μπορώ να σημειώσω από την μεριά μου ως ειδοποιό διαφορά με τον τότε "τρόπο", είναι η (αναγκαστική ίσως;) αφιέρωση και προσήλωση στον στόχο να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα μέσα που διαθέταμε... πλέον η ευκολία της ψηφιακής υπερπροσφοράς μάλλον μας τεμπελιάζει και μας οδηγεί στο βόλεμα αναζήτησης έτοιμων λύσεων που θα ελαχιστοποιήσουν την προσωπική μας (εκ)παίδευση και συμμετοχή στο αποτέλεσμα... εντάξει σημείο των καιρών δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα... όσο για την φωνή πέραν του ότι ακόμα και στα γεράματα με "ξενίζει" (κλασικά όπως όλους η δική τους φωνή) για την επαγγελματική της αξιοποίηση (παρότι έχω τραγουδήσει περιστασιακά μπροστά και σε χιλιάδες κόσμο) μου έλειπε το σημαντικότερο από το "πακέτο"... η έλλειψη εμπιστοσύνης στην συγκεκριμένη μου έκφραση και κατά συνέπεια η άνεση στην έκθεση... και πάλι ευχαριστώ σας...? ΥΓ... υιέ μου τον χίππυ όσες φορές και να τον σκότωσα μέσα μου από τότε, πάντα ανασταίνεται με θράσος και τον ευχαριστώ δι αυτόν...? Κύριε Στράτο μου πέστα... με είχε τα αξημέρωτα ο σαδιστής μπροστά στο μαραφέτι και στο τέλος με έθαβε τας χαμηλάς μου.. αν δεν γκάριζ φώναζα κατιτίς στα ρεφραίνια ούτε εκεί θα ακουγόμανε...? Άσε με ρε Στράτε με τον μπίχλα να 'ούμε... για να πηδήξει αυτός πήδαγε εμένα με τις ώρες... και δεν είχαμε τότενες και τις αντάρες και τα μελοντινια να τον κουρδίζω να ησυχάζω... εμπρός πίσω σαν ουδεπόπωτας να κολλάω στο τριανταφυλλιά το λιά να 'ούμε... μη κοιτάς εσάς με τα σμερινά τα κοπε παστε με το ένα χέρι και στ άλλο την φραπεδιά... you know...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...