Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Μανώλης Χναράκης
  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6241


  3. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1904


  4. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      3716


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/06/23 σε Αναρτήσεις

  1. Όταν λες του άλλου άλλαξε ποτενσιόμετρο, λογικά σε ρωτάει γιατί. Αν δεν σε ρωτήσει ή αν δεν ξέρεις να του πεις γιατί, δοκιμάζει ο ίδιος να δει εάν θέλει αλλαγή το ποτενσιόμετρο ή φταίει κάτι άλλο. Και αφού θεωρηθεί πως θέλει αλλαγή το ποτενσιόμετρο, μετά την αλλαγή γίνεται δοκιμή για την σωστή λειτουργία του. Εκτός κι αν στο χώρο του δεν εμφάνισε κάποιο πρόβλημα.
    3 βαθμοί
  2. Κάτσε βρε Αλέξανδρε, άλλαξες όλα τα ηλεκτρικά και δεν ελέγχθηκε η γείωση? Είναι δυνατόν?
    2 βαθμοί
  3. Την παρέλαβα από Stigma και την πήγα κατευθείαν στον GAS. Κατάλαβε σε 1 δευτερόλεπτο ποιο ήταν το πρόβλημα. Ding ding ding! Κέρδισε ο μπουζουκλέρι! Κάποιος στο παρελθόν είχε ανοίξει την κιθάρα και είχε (κανείς δε ξέρει γιατί) αλλάξει τη γείωση που είναι στο βύσμα, και την είχε βάλει ανάποδα! Μέσα σε 5 λεπτάκια ο Γιάννης την άλλαξε και η κιθάρα είναι σαν καινούργια. Είχα φτάσει σε σημείο να ψάχνω για passive pickups 8χορδης και είχα προετοιμαστεί ψυχολογικά να σκάσω 400 ευρώ upgrade. Ευτυχώς για την ώρα δε χρειάζεται! Ναι καλέ αφού ήταν στο μάστορα! Τώρα πάει, έφτιαξε! @vrasidas27 ευχαριστώ πολύ για τη σύσταση!
    2 βαθμοί
  4. Βρε Νεκκονα μου οοολα οσα λες μπορει κ να ισχυουν, μπορει κ οχι. Τα μονο σιγουρο ειναι το εξης: Δε μπορεις να βγαζεις συμπερασματα τετοιου τυπου, για τοσα πανακριβα κ "επαγγελματικα" προιοντα απο το γιουτιουμπ κ το ιντερνετ. Δε γινεται αυτο ουτε για λαμπατους ετσι? Δε το λεω για τα σιμς. Δεν εχεις ιδεα για το πως συμπεριφερονται, ποια ειναι η αισθηση του να εισαι καρφωμενος στο μηχανημα κ να παιζεις. Επισης απο το ιντερνετ δεν εχεις ιδεα ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕ Σ'ΑΡΕΣΕΙ (οταν δε σου αρεσει κατι). Ειναι το μηχανημα? Ειναι η συνδεσμολογια? Ειναι οι ρυθμισεις? Ειναι το πως γραφτηκε ο ηχος? Το ο,τι τα συμπερασματα συγκρισης σιμ-ενισχυτη θα πρεπει να γινονται υπο σωστες συνθηκες το εχουμε πει ενα εκατομυριο φορες. Ή κοτσαρε το σιμ σε τελικο κ καμπινα (με τα καμπ σιμ οφ), ή παρε FRFR μονιτορ. Ή κατι πιο ευκολο που εκει θα καταλαβεις πολλα... Παρε τον ενισχυτη, πηγαινε τον καπου μακρυα που δε θα ακουγεται καθολου (σε αλλο δωματιο) , βαλ'του μικροφωνο/α, κ ενεργοποιησε το μονιτορ ον σε ενα καναλι στο daw σου, ν'ακους αποκλειστικα απο εκει οταν παιζεις, να δουμε αν σου αρεσει το ιδιο. Επειδη τα εχουμε πει αυτα πολλες φορες κ τα αγνοεις συνεχεια, επειδη δεν εχεις παιξει με κανενα καλο μοντελερ (εστω κ λαην καρφι) κ επειδη βγαζεις μια αντιπάθεια για τα μοντελερς ? χωρις οχι μονο να τα εχεις κανει αυτα, αλλα χωρις καν να τα υπολογιζεις..... ε ΓΙ'ΑΦΤΟ σε πειραζουμε? Φανατικος της λαμπας ειμαι, τη γουσταρω μεχρι εκει που δεν παιρνει. Αλλα τα καλα σιμ ειναι σουπερ Ειναι το ιδιο για εμενα? Τι να σου πω? Μεχρι να τα παιξω με τελικο κ καμπινα, δε λεω ουτε ναι, ουτε οχι Αλλα να σου πω κατι? Δεν καιγομαι κιολας να τα παιξω με τελικο κ καμπινα ?
    2 βαθμοί
  5. I started from the bottom to make up my own life and all the things i had to endure I kept them all inside Nobody ever gave to me the things that i need a single needle to patch up my pair of old blue jeans Εφυγες, εχεις δουλεια.
    1 βαθμός
  6. Το κριτήριο ήταν να βγαίνουν κάπως οι στίχοι. Υπήρχαν και άλλα υποψήφια άσματα, όπως ο Ντούντουνας ο Τριπολιτσιώτης, που ενώ ξεκινούσε δυνατά γλωσσικά, μετά έκανε κοιλιά, ή το Απ' το μηδέν ξεκίνησα, που θα ήταν εξαιρετικός καμβάς τραγουδιστικά για τσαλίμια και γυρίσματα, αλλά είχε πολύ στριφνή μετάφραση.
    1 βαθμός
  7. Απάντησες μόνος σου. Είναι αρκετοί αυτοί που θέλουν 88άρι βαρυκεντρισμένο, ειδικά για τα studio. Γι'αυτό βλέπεις πως εκτός από τα 61 πλήκτρα υπάρχουν και τα 76άρια για ενδιάμεσες καταστάσεις. Δίχως να αποκλείουμε βέβαια τις περιπτώσεις εκείνες όπου κάποιοι χρησιμοποιούν 88άρια και στα live.
    1 βαθμός
  8. Εμένα ρε παιδιά ξέρετε τι με σκοτώνει; Που επειδή τα περισσότερα μινιτικοντρολλεράτσια είναι 25, ή 49, πιάνουνε στα vst και κάνουνε τρανσπόρτο τα μπάσα να τα φέρουνε να είναι έτοιμα για παίξιμο στη μέση του κλαβιέ, να μην πατήσει ο κανακάρης το octave δύο φορές, να το βρει έτοιμο. Και θες να γράψεις μια πάρτα για το μπάσσο και πρέπει ή να το κάνεις μεταφοράς το όργανο, ή να ανοίξεις άλλο κανάλι να κάνεις ντουπλικέιτ και τρανσπόρτο και να γράψεις πάρτα εκεί. Έεεεελεος. Πάντως επι του θέματος, εγώ ψάρωσα με το 32 out /6 in over usb. Δηλαδή ένας κροκοδειλοκορδελιάρης πληκτράς, με αυτό κι ένα λαπτοπάκι, θέλει κάτι άλλο;
    1 βαθμός
  9. Υπαρχουν δυο βασικα ειδη action στα βαρυκεντρισμενα. Το ενα ειναι το balanced, δηλαδη σε αυτη τη φαση τα πληκτρα ειναι βαρυκεντρισμενα μεν, αλλα εχουν ολα την ιδια αισθηση, δηλαδη οι μπασες νοτες εχουν τοσο βαρια πληκτρα οσο και οι ψηλες. Στη δευτερη περιπτωση εχουμε το graded ή progressive ή piano hammer action. Σε αυτην την περιπτωση εχουμε την εξης ιδιοτητα: Οι μπασες νοτες εχουν πιο βαρια πληκτρα απο τις ψηλες. Αυτο εξομοιωνει το πως αποκρινονται τα πληκτρα σε ενα κανονικο πιανο. Διοτι αλλο ειναι να βαρας στα μπασα τις χορδες που ειναι σα συρματα απο τελεφερικ ? και αλλο τις ψηλες νοτες που ειναι καταλληλες για δολοφονους να κοβουν λαιμους ? Στο πιανο δηλαδη παιζεις για πλακα τις πολυ ψηλες νοτες, ενω στα μπασα θελει μπιστιγμα. Οταν λοιπον τα φερει η καταρα να παιζω σε balanced 88αρι, νοιωθω λες και κουνιεται το πληκτρο προς τα αριστερα ? περιμενω δηλαδη μεγαλυτερη αντισταση απο τα μπασα, η οποια ομως δεν υπαρχει ? Για να κανω μια κιθαριστικη παρομοιωση, φανταστειτε μια κιθαρα που ναι μεν παιζει τις νοτες οπως παιζουν ολες οι κιθαρες, αλλα ταυτοχρονα ολες η χορδες εχουν την αισθηση που εχει π.χ. η Σολ χορδη. Πατε να κανετε κουφιες και ειναι πλαδαρη, ή πατε να κανετε σηκωμα και ειναι σκληρη. Πολλαπλασιαστε το επι το 10, διοτι μιλαμε για 88 χορδες και οχι για 6, και νομιζω οτι καταλαβαινετε τη χαρα μου ? 5 χιλιαρικα για να παιζω και να αισθανομαι σαν τον δεσμωτη του ιλίγγου δε δινω. (best title sequence ever) αλλα: Να πω βεβαια οτι δεν ειναι της yamaha το κολλημα αυτο, τα περισσοτερα workstation ετσι ξηγιουνται, πραγμα που ποτε δεν καταλαβα το λογο. Παρολα αυτα στο αγγλοφωνο καταγωγι ανοιγουν σαμπανιες που ειναι balanced το action, τωρα τι το θελουν το hammer action οσοι δεν πιανιζουν δεν το καταλαβαινω, αλλα ας ειναι, δεν ειναι και εποχες να σκαμε πεντοχιλιαρα αλλωστε.
    1 βαθμός
  10. Εξαρτάται από το relief που θα δώσεις, και το πόσο χαμηλά είναι το nut και η γέφυρα.
    1 βαθμός
  11. Δοκίμασε να δείς αν δουλεύει με το βίσμα στην υποδοχή της κιθάρας χωρίς να συνδέσεις τον ενισχυτή. Κάποιες κιθάρες έχουν κύκλωμα στο tuner που δουλεύει μόνο αν έχει μπεί το βύσμα!
    1 βαθμός
  12. +1 σε ότι είπαν τα παιδιά από πάνω. Τυπικότατοι στο τομαν, παράδειγμα προς μίμηση, σε ό,τι προβλημα μου έχει προκύψει δεν χρειάστηκε δεύτερο μέιλ.... επιστροφή και αντικατάσταση (στη περίπτωση σου θα έκανα κουβέντα για λάμπα μόνο)
    1 βαθμός
  13. Κάνε αυτό που λέει ο Σπύρος. Αν δεν θέλεις να μπλέξεις με φωτογραφίες κλπ, το στέλνεις πίσω και σου στέλνουν καινούριο μηχάνημα, χωρίς να χρεωθείς πουθενά.
    1 βαθμός
  14. Τι να βρεις? Γραψε να σου στειλουν καινουργια λαμπα απο Thomann, και στειλε φωτο. Ανδεν θελεις στειλεις ολο το μηχανημα πισω και φυσικα αν δεχτουν να το κανουν και δεν ζητησουν να το στειλεις πισω, γιατι ειναι και τυπικοι σε αυτα.
    1 βαθμός
  15. Ο τύπος σκοτώνει! Παρ'όλα αυτά πιστεύω ότι με το Wong μπορώ πλησιάσω τα ηχοχρώματα του βίντεο. Η τσέπη μου παραμένει ασφαλής προς το παρόν.
    1 βαθμός
  16. Τώρα που είδα αυτή τη φωτογραφία που ανέβασες, μου ήρθε στο μυαλό εκείνο το βίντεο με κάποια επέκταση του Fantom. Πλάκα έχει?
    0 βαθμοί
  17. Ε μα θα κατσεις στο πισω καθισμα, θα δωσεις στο σοφερ τον προορισμο, θα πεις στις διδυμες μοντελες να χαλαρωσουν, θα παρεις τη dom perignon απο τη σαμπανιερα, ε και να μην εχεις εναν αναπτηρα να αναψεις το πουρο σου; Ειπαμε κριση αλλα οχι και ετσι
    0 βαθμοί
  18. Πολλά LFOs στο ίδιο element είναι too much, τα περισσότερα synths δεν έχουν καν ξεχωριστό LFO για κάθε oscillator. Στα Montage/MODX υπάρχουν δύο τύποι LFO, ο "απλός" τύπος που επηρεάζει τα pitch/amp/filter ενός element και το common LFO που επηρεάζει όλα (ή όποια εμείς διαλέξουμε) τα elements. Εκεί γίνεται τρελό παιχνίδι καθώς μεταξύ άλλων υπάρχει και η User LFO επιλογή όπου φτιάχνεις custom LFO με παλαβά αποτελέσματα. Τα Montage, και γενικότερα τα digital synths, δεν πρέπει να τα κρίνουμε με κριτήρια αναλογικών synths και από το πως αυτά διαμορφώνουν τον ήχο τους, μιλάμε για δύο εντελώς διαφορετικά είδη synths με χαοτικές διαφορές. Τέσπα, πάω για κάνα μπάνιο και έξω για ποτό γιατί βλέπω να το ξημερώνουμε με το Montage.? Ε, ας περάσει στην πράξη, ποιος τον εμποδίζει? Το μηχάνημα είναι εκεί, το πως θα το χρησιμοποιήσει ο καθένας είναι άλλη ιστορία.
    0 βαθμοί
  19. Το κάθε element έχει το δικό του ξεχωριστό φίλτρο. Αν θες 4-osc ήχο περασμένο από το ίδιο φίλτρο, απλά διαλέγεις τον ίδιο τύπο φίλτρου (και με τα ίδια settings) για κάθε element. Η αρχιτεκτονική αυτή είναι πολύ πιο πολύπλοκη, και προφανώς είναι προτιμότερο να έχουμε 4 oscillators με τα δικά τους ξεχωριστά φίλτρα/envelopes/LFO/EQ/ins. effects κλπ παρά 4 oscillators περασμένους όλους μαζί από το ίδιο φίλτρο, την ίδια EG και το ίδιο LFO. Η διαφορά είναι χαοτική. Και μια και μιλήσαμε για φίλτρα, τα Montage/MODX (και φαντάζομαι και το νέο Montage) διαθέτουν καμιά 20ριά φίλτρα να διαλέξουμε, και υπάρχουν και κάποια άλλα στις effect units του οργάνου. Τα φίλτρα είναι βασικά τεσσάρων τύπων (low pass, high pass, band pass και band emimination) σε διάφορες παραλλαγές ή συνδυασμούς. Έτσι για το κάθε element έχουμε να διαλέξουμε ένα από τα παρακάτω: LPF, LPF24D, LPF24A, LPF18, LPF18s, HPF, HPF24D, HPF12, BPF12D, BPF6, BPFw, BEF, BEF12, BEF6, Dual LPF, Dual HPF, Dual BPF, LPF12 + HPF12, LPF6 + HPF6, LPF12 + BPF6. Μόνο με τα φίλτρα και τα settings τους να αρχίσεις να παίζεις και το Δρομοκαΐτειο δεν το γλυτώνεις.? Και όλα αυτά που συζητάμε τώρα είναι απλά ένα "ξύσιμο της επιφάνειας" του Montage. Σκέψου ότι δεν μιλάμε ποτέ για την FM engine του. Και ούτε πρόκειται, μ'αυτήν θες τον γιατρό δίπλα σου.?
    0 βαθμοί
  20. Μάλλον σ' έχει πάρει χαμπάρι ότι μπαίνεις εδώ, και μπαίνει κι αυτή να δει μήπως παίζει τίποτα πονηρό. Τι να κάνει, μ' αυτά που διαβάζει εδώ, επηρεάστηκε η γυναίκα. Εκτός κι αν μπήκες στο site της Γκρετς, και της είπες να διαλέξει όποια της αρέσει περισσότερο.
    0 βαθμοί
  21. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ αυτό! Κάθε χρόνο γιορτάζετε επέτειο γάμου? Ξεχωριστά επέτειο πολιτικού και θρησκευτικού??
    0 βαθμοί
  22. Πάλι καλά που το πες... Είχα βάλει 10-38 στη στρατ κ ήταν ? Τώρα έχω ένα balanced set Ernie Ball NYXL που ξεκιναγα να περνάω το μεσημέρι κ το άφησα στη μέση. Πάω να το τελειώσω?
    0 βαθμοί
  23. Στρατο συγκεντρώσου! Είπα Γκρετς κ τελε! Μην εστιάζεις στη λάμπα ?
    0 βαθμοί
  24. Με αρ#|£|@ συνεπεια παιζουμε ? αλλα τουλαχιστον τα "σκαλοπατια", τα αφυσικα sustain, οι αποτομες μεταβασεις στη χροια and all that jazz ειναι παρελθον με το modelling, και χωρις να θες 200 giga για ενα πιανο ?
    0 βαθμοί
  25. Ναι, γιατί παίζουμε με συνέπεια 128 δυναμικές στο πιάνο ?
    0 βαθμοί
  26. Έχεις δίκιο Μπίλη, δεν έχω καν εμπειρία για να μιλήσω για μένα. Έχω όμως φάει άπειρες ώρες στο YouTube να ακούω tones ηχογραφημένα από ίδιους παίκτες και αυτό σου δίνει μία Α εμπειρία. Οπότε ναι okay προφανώς και δεν τα απαξιώνω, ίσα-ίσα χρησιμοποιώ ψηφιακές λύσεις (neural dsp plugins) για την ευκολία, αλλά και τους ήχους που προσφέρουν. Απλά είμαι λίγο πιο vocal από ότι χρειάζεται όταν εκφράζω την άποψή μου για τον ήχο ίσως. Αλλά ρε φίλε είναι εκεί. Πάρε για παράδειγμα john nathan cordy. Ένας από τους κορυφαίους χρήστες modeller στο YouTube. Και ξέρει να πετυχαίνει καταπληκτικούς ήχους. Όμως ακόμα και έτσι κάθε φορά που τον ακούω να παίζει με ηχογραφημένο λαμπάτο, ο ήχος του είναι απλά ανώτερος. Εννοείται πάντα κατά την προσωπική μου άποψη και πάντα αναγνωρίζοντας ότι μου αρέσει και ο ήχος από τα modellers. ΥΓ1: και μια που δικαίως με κατηγόρησες προχθές ότι ενίοτε συμπεριφέρομαι σαν τον SF, μάθε ότι ο ήχος από τα modellers, ειδικά στα καθαρά, είναι μία ΚΟΥΡΑΔΑ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ???. ΥΓ2: πιστεύω ότι αν έπαιζα μουσική που χρειάζεται πολλά εφέ η πετάλια, η όλη αντιμετώπιση μου θα ήταν πολύ διαφορετική
    0 βαθμοί
  27. Κυρ φιουζιονάρα μου, αν πρέπει να γεμίσει το μέτρο, και ωχ αμαν, και ωσαννά θα πούμε, στο woe to me θα κωλώσουμε;
    0 βαθμοί
  28. Αφουδεξέρω ΠΛΟΥΖ. Μόνο didn't wake up this morning μπορώ να κάνω, με Chopin sonata 2 opus 35, που είναι έτοιμο δηλαδή.
    0 βαθμοί
  29. Νομιζω πως το πρωτο διστιχο του Μανου, με το δευτερο του Γιωργη ειναι η λυση Βεβαια το θεμα ειναι πως θα καθονται με τη μελωδια του κομματιου Ελπιζω να μαθουμε συντομα κ να εχουμε ντραφτ 2
    0 βαθμοί
  30. Ρε Γιωργη, το κομματι επος παιζει ανα τακτα χρονικα διαστηματα (ετσι για να μου τριβιλιζει το μυαλο) κ ηρθε η ωρα να σου κανω τη μεγαλη ερωτηση. Ετσι για να μαθαινουμε κ εμεις οι ποταποι τιποτα? Με ποια κριτηρια διαλεξες τα κομματια? Δε μπορει με το σαραντα βαρκες στο γυαλο κατι εχει γινει.. Σαραντα βαρκες στο γυαλο ο Γιαννος τις λεει σαρανταδυο ----------------------------------> There's forty boats in the bayou but Johnny insists there's forty two Ναι ενταξει το bayou μου το εξηγησες (αριστουργηματικο δε λεω). Αλλα αυτο το διστιχο το Εγγλεζικο, ως προς την υλοποιηση του...... δεν ειναι απλα τελειο... υπηρχε καπου σ'ενα παραλληλο συμπαν, εκει που ολα ειναι ιδια κ το μονο που αλλαζει ειναι πως εχουμε κανει τραμπα τη γλωσσα με τη γηραια Αλβιωνα. Δε γινεται ρε συ να καθεται τοσο τελεια..
    0 βαθμοί
  31. Ασ' τον αυτόν. Στην Γ εθνική βολοδέρνει πλέον. Εκτός κι αν εννοείς τον Απόλλωνα Λεμεσού.
    0 βαθμοί
  32. ????? Με τον Απόλλωνα και τον Ηλία λέει πως έρθει το νέο ΜΟΝΤΑGE, η προφητεία. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?
    0 βαθμοί
  33. AAAAααααααακριβώς αυτό κύριε Χναράκη. Ελπίζω να είμαστε καλά να τα ζήσουμε γιατί με τη σκέψη θα έγραφα πολλά πράγματα που τώρα δεν μπορώ γιατί δεν είμαι σε φόρμα να τα παίξω και μάλιστα σε όλες τις κλίμακες. Τώρα ευτυχώς υπάρχει το transpose και άλλες ευκολίες που βοηθάνε και τους έμπειρους που τα έχουν παρατήσει σαν εμένα σε πολλές περιπτώσεις για να αποφύγω την εξάσκηση του παιξίματος ή του σόλο σε κλίμακες πιο ας το πούμε δύσκολου δρόμου όπως η ΦΑ λόγου χάρη. Με τις νέες τεχνολογίες αυτό θα εξαλείφεται και με τη σκέψη θα αλλάζουν και οι ήχοι, το βάθος και μάλιστα η ισοστάθμιση, το mastering θα γίνονται real time αλγοριθμικά ή το να δεσπόζει στην εγγραφή το όργανο και μετά στο playback να τοποθετείται στην μίξη σε βάθος και στερεοφωνία αλλά και συχνοτικά άψογα και έτσι η παραγωγικότητα θα εκτοξευθεί και θα φτιάχνουμε δεκάδες ολοκληρωμένα κομμάτια την ημέρα που θα χάνονται στα δισεκατομμύρια που θα παράγονται και δεν θα προλαβαίνουν να ακουστούν και έτσι θα αποξενωθούμε και άλλο φτάνοντας τον εγκέφαλο στα όριά του και τις βιολογικές μας λειτουργίες στην αρρυθμία αλλά σε αυτό θα φροντίσει η τεχνητή νοημοσύνη γιατί σε πραγματικό χρόνο θα αντισταθμίζει ορμονικά και θα μας ισορροπεί και το ρομπότ σύντροφός μας που θα είναι και γιατρός και μάγειρας και σκλάβα του σεξ και ότι αλλο θέλουμε θα μας προσφέρει μια πλήρη ζωή μιας και λόγω της κλιματικής αλλαγής δεν θα μπορούμε να κυκλοφορήσουμε έξω στις ακραίες συνθήκες ούτε με σκάφανδρα. Και έτσι όλες οι κοινωνίες ψηφιοποιήθηκαν και ζούμε για πάντα και γίναμε σαν εκείνο το επεισόδιο του STAR TREK με τον ΖΑΡΓΚΟΝ και τη ΘΑΛΕΣΣΑ που ήταν λευκές πολύχρωμες σφαίρες. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα? Μήπως ζούμε στο ΜΑΤΡΙΧ?? ε?
    0 βαθμοί
  34. ή κάτι σαν το παρακάτω ? https://articles.roland.com/wp-content/uploads/2023/01/Clip_01-Smaller.mp4 https://articles.roland.com/wp-content/uploads/2023/01/Clip_06-Smaller.mp4
    0 βαθμοί
  35. Προσωπικά μου αρέσει να παίζω και να συνθέτω σε 88αρι κλαβιε για ήχους πιάνου φυσικού και μικρού ανσαμπλ εγχόρδων, strings session δηλαδή. Οταν θσ φτιάξω το COS_DR's EFAPAX STUDIO όταν βγω σε σύνταξη πρώτα ο Θεός και ο Κασελακης? να μαστε καλά που πιστεύω πως θα έχω τότε μεγαλύτερη ψυχική γαλήνη, ηρεμία και ελεύθερο χρόνο και έτσι θα ασχοληθώ με ορχηστρικες συνθέσεις και επικοφανφαρες θα έχω ενα εξαιρετικό 88aρι βαρυκεντισμενο μάστερ keyboard για καλύτερη απόδοση και αίσθηση για το είδος . Ακόμα και ένα M-Audio ES θα την κάνει τη δουλειά η μάλλον το βλέπω πιο πιθανό για ηλεκτρικό πιάνο με χώρο για την οθόνη και τα ηχεία στη βάση του με τεχνολογία AI midi 3.0 που θα του δίνει να δέχεται input κατευθειαν απο τον εγκέφαλο deep learning DP? Αυτη είναι η λογική, η ανάγκη θα έλεγα για αγορά 88αριων. Προς το παρόν είμαι στα 61 και για πιο synth και synth solo παίξιμο αλλα και για λόγους εργονομίας. Αλλα, ο καιρός γαρ εγγύς
    0 βαθμοί
  36. Δηλαδη ειναι απλα θεμα συμβασης τα 88αρια κλαβιε στα workstation να εχουν κατα κανονα balanced action. ΟΚ. Ποτε ληγει αυτη τη συμβαση ξερουμε; ?
    0 βαθμοί
  37. Με το κατάλληλο πετάλι (πχ ctc starlight), και ρύθμιση σε eq, είναι σχετικά εύκολο να φτασεις εκεί κοντά. starlight.mp3
    0 βαθμοί
  38. Κοιτα, εξαρταται τον ηχο. Αν μιλαμε για ηχο πιανο ναι, τα βρισκω χαλια τα ελαφρια πληκτρα. Αν παλι μιλαμε για synth ηχους ειμαι ΟΚ. Σε φασεις μαλιστα οπως synth lead μου ειναι προτιμοτερα, οταν ειναι να παιξω πχ καμια παρλαπιπα με lead ηχο παιζω σε synth action clavier, ειναι ελαφρυ και γκαζωνω για πλακα. Απλα δε θα εδινα πολλα λεφτα σε ενα οργανο που εχει synth action clavier, διοτι στο 95% των περιπτωσεων προτιμω να παιζω στο βαρυκεντρισμενο, ακομα και με τους synth ηχους. Στο μυαλο μου synth action 61 πληκτρα= καλο για live και για κουβαλημα= ας παρουμε το modx που ειναι φτηνο και ελαφρυ, αν παρουμε το ακριβο montage θα φαει παλι καμια μπυρα και θα κλαψουμε με μαυρο δακρυ ?
    0 βαθμοί
  39. Εδώ έχει action cos, vhs δε θα έχει?
    0 βαθμοί
  40. Τα ψάχνω κι αυτά, απλά με κάποια λίγο asymmetric βρωμιά μπροστά παίρνεις κάτι πιο απροσδόκητο. Τι περίπου θέλω να κάνω:
    0 βαθμοί
  41. Ναι δούλεψε έτσι!!!! Χίλια ευχαριστώ!! Είσαι ωραίος!
    0 βαθμοί
  42. 1)Λάθος συνδεσμολογία? 2)Θεμα γείωσεις/βραχυκυκλώματος? 3)Μούμια του τουταγχαμων που θέλει να πεί κάτι? Δέν πίστευα οτί θα το πώ ποτέ στην ζωή μου,αλλά καλύτερα να έπερνες μια ακατανόμαστη.Ξέρεις εσύ,αυτή που ο ένας μαγνήτης δείχνει το switch,για να το βρίσκουν οι αρχάριοι και ο άλλος είναι σαν πένα της Pelikan,για να υπογράφουν αυτόγραφα τα ψώνια.
    0 βαθμοί
  43. Με 99 ευρω καλα θα κανουν τα σαμπλζ να ειναι απο Αρτστοπ Παρκερ γουακαμολε των 44k ευροπουλων, παιγμενα απο τον Παγκανινι των γοακαμολιων τον ιδιο
    0 βαθμοί
  44. Εγώ παραδέχομαι ΝΙ γιατί έχει πιάσει το σφυγμό του κόσμου. Αν κάνεις μια βόλτα στα καφενεία, όλοι αυτό λένε, ότι μόλις μπει χειμώνας θα παίζουμε όλοι το γιουκαλίλι μας και θα τρώμε Rustichella d'Abruzzo. Και η ΝΙ βγάζει γιουκαλίλι. Η Ρουστικέλλα ακούει;
    0 βαθμοί
  45. Δυνατό.Αξεχαστες εποχές στην Βαρυμπόμπη με τρυπάκια.
    0 βαθμοί
  46. 4 od πεταλάκια συναγωνίζονται για το ποιό απ'όλα ταιριάζει καλύτερα με την in-between θέση (bridge+middle) μιάς fender strat. Ποιό σας αρέσει καλύτερα?? ...1,2,3,4 ?? Στην αρχή παίζω το riff με τελείως clean ήχο για reference. Προσπάθησα να φέρω τα πεταλάκια ακουστικά κοντά το ένα με το άλλο και όχι να έχω πχ όλα τα knobs στο κέντρο. low_gain_pedals_shootout-longshadow.mp3
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...