Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/06/23 σε όλα
-
Όταν λες του άλλου άλλαξε ποτενσιόμετρο, λογικά σε ρωτάει γιατί. Αν δεν σε ρωτήσει ή αν δεν ξέρεις να του πεις γιατί, δοκιμάζει ο ίδιος να δει εάν θέλει αλλαγή το ποτενσιόμετρο ή φταίει κάτι άλλο. Και αφού θεωρηθεί πως θέλει αλλαγή το ποτενσιόμετρο, μετά την αλλαγή γίνεται δοκιμή για την σωστή λειτουργία του. Εκτός κι αν στο χώρο του δεν εμφάνισε κάποιο πρόβλημα.3 βαθμοί
-
Κάτσε βρε Αλέξανδρε, άλλαξες όλα τα ηλεκτρικά και δεν ελέγχθηκε η γείωση? Είναι δυνατόν?2 βαθμοί
-
Την παρέλαβα από Stigma και την πήγα κατευθείαν στον GAS. Κατάλαβε σε 1 δευτερόλεπτο ποιο ήταν το πρόβλημα. Ding ding ding! Κέρδισε ο μπουζουκλέρι! Κάποιος στο παρελθόν είχε ανοίξει την κιθάρα και είχε (κανείς δε ξέρει γιατί) αλλάξει τη γείωση που είναι στο βύσμα, και την είχε βάλει ανάποδα! Μέσα σε 5 λεπτάκια ο Γιάννης την άλλαξε και η κιθάρα είναι σαν καινούργια. Είχα φτάσει σε σημείο να ψάχνω για passive pickups 8χορδης και είχα προετοιμαστεί ψυχολογικά να σκάσω 400 ευρώ upgrade. Ευτυχώς για την ώρα δε χρειάζεται! Ναι καλέ αφού ήταν στο μάστορα! Τώρα πάει, έφτιαξε! @vrasidas27 ευχαριστώ πολύ για τη σύσταση!2 βαθμοί
-
Ωραίοι ρε μάγκες. Ωραίο πράμα! Κάποια απο τα σχόλια τα ακούω, αλλά δε στέκομαι γιατί μιλάμε για home studio κατάσταση όπου αυτά, λίγο πολύ, θα υπάρχουν. Πάντως, αυτό που θα ήθελα να σχολιάσω, και το πιο σημαντικό για μένα, είναι οτι ακούω σοβαρή εξέλιξη μέσα απο τις συνεργασίες και την ώσμωση που δημιουργούν. Μπράβο σας. υγ: ωραία ριφάρα στο 1:10.2 βαθμοί
-
Βρε Νεκκονα μου οοολα οσα λες μπορει κ να ισχυουν, μπορει κ οχι. Τα μονο σιγουρο ειναι το εξης: Δε μπορεις να βγαζεις συμπερασματα τετοιου τυπου, για τοσα πανακριβα κ "επαγγελματικα" προιοντα απο το γιουτιουμπ κ το ιντερνετ. Δε γινεται αυτο ουτε για λαμπατους ετσι? Δε το λεω για τα σιμς. Δεν εχεις ιδεα για το πως συμπεριφερονται, ποια ειναι η αισθηση του να εισαι καρφωμενος στο μηχανημα κ να παιζεις. Επισης απο το ιντερνετ δεν εχεις ιδεα ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕ Σ'ΑΡΕΣΕΙ (οταν δε σου αρεσει κατι). Ειναι το μηχανημα? Ειναι η συνδεσμολογια? Ειναι οι ρυθμισεις? Ειναι το πως γραφτηκε ο ηχος? Το ο,τι τα συμπερασματα συγκρισης σιμ-ενισχυτη θα πρεπει να γινονται υπο σωστες συνθηκες το εχουμε πει ενα εκατομυριο φορες. Ή κοτσαρε το σιμ σε τελικο κ καμπινα (με τα καμπ σιμ οφ), ή παρε FRFR μονιτορ. Ή κατι πιο ευκολο που εκει θα καταλαβεις πολλα... Παρε τον ενισχυτη, πηγαινε τον καπου μακρυα που δε θα ακουγεται καθολου (σε αλλο δωματιο) , βαλ'του μικροφωνο/α, κ ενεργοποιησε το μονιτορ ον σε ενα καναλι στο daw σου, ν'ακους αποκλειστικα απο εκει οταν παιζεις, να δουμε αν σου αρεσει το ιδιο. Επειδη τα εχουμε πει αυτα πολλες φορες κ τα αγνοεις συνεχεια, επειδη δεν εχεις παιξει με κανενα καλο μοντελερ (εστω κ λαην καρφι) κ επειδη βγαζεις μια αντιπάθεια για τα μοντελερς ? χωρις οχι μονο να τα εχεις κανει αυτα, αλλα χωρις καν να τα υπολογιζεις..... ε ΓΙ'ΑΦΤΟ σε πειραζουμε? Φανατικος της λαμπας ειμαι, τη γουσταρω μεχρι εκει που δεν παιρνει. Αλλα τα καλα σιμ ειναι σουπερ Ειναι το ιδιο για εμενα? Τι να σου πω? Μεχρι να τα παιξω με τελικο κ καμπινα, δε λεω ουτε ναι, ουτε οχι Αλλα να σου πω κατι? Δεν καιγομαι κιολας να τα παιξω με τελικο κ καμπινα ?2 βαθμοί
-
I started from the bottom to make up my own life and all the things i had to endure I kept them all inside Nobody ever gave to me the things that i need a single needle to patch up my pair of old blue jeans Εφυγες, εχεις δουλεια.1 βαθμός
-
Το κριτήριο ήταν να βγαίνουν κάπως οι στίχοι. Υπήρχαν και άλλα υποψήφια άσματα, όπως ο Ντούντουνας ο Τριπολιτσιώτης, που ενώ ξεκινούσε δυνατά γλωσσικά, μετά έκανε κοιλιά, ή το Απ' το μηδέν ξεκίνησα, που θα ήταν εξαιρετικός καμβάς τραγουδιστικά για τσαλίμια και γυρίσματα, αλλά είχε πολύ στριφνή μετάφραση.1 βαθμός
-
Απάντησες μόνος σου. Είναι αρκετοί αυτοί που θέλουν 88άρι βαρυκεντρισμένο, ειδικά για τα studio. Γι'αυτό βλέπεις πως εκτός από τα 61 πλήκτρα υπάρχουν και τα 76άρια για ενδιάμεσες καταστάσεις. Δίχως να αποκλείουμε βέβαια τις περιπτώσεις εκείνες όπου κάποιοι χρησιμοποιούν 88άρια και στα live.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εμένα ρε παιδιά ξέρετε τι με σκοτώνει; Που επειδή τα περισσότερα μινιτικοντρολλεράτσια είναι 25, ή 49, πιάνουνε στα vst και κάνουνε τρανσπόρτο τα μπάσα να τα φέρουνε να είναι έτοιμα για παίξιμο στη μέση του κλαβιέ, να μην πατήσει ο κανακάρης το octave δύο φορές, να το βρει έτοιμο. Και θες να γράψεις μια πάρτα για το μπάσσο και πρέπει ή να το κάνεις μεταφοράς το όργανο, ή να ανοίξεις άλλο κανάλι να κάνεις ντουπλικέιτ και τρανσπόρτο και να γράψεις πάρτα εκεί. Έεεεελεος. Πάντως επι του θέματος, εγώ ψάρωσα με το 32 out /6 in over usb. Δηλαδή ένας κροκοδειλοκορδελιάρης πληκτράς, με αυτό κι ένα λαπτοπάκι, θέλει κάτι άλλο;1 βαθμός
-
Υπαρχουν δυο βασικα ειδη action στα βαρυκεντρισμενα. Το ενα ειναι το balanced, δηλαδη σε αυτη τη φαση τα πληκτρα ειναι βαρυκεντρισμενα μεν, αλλα εχουν ολα την ιδια αισθηση, δηλαδη οι μπασες νοτες εχουν τοσο βαρια πληκτρα οσο και οι ψηλες. Στη δευτερη περιπτωση εχουμε το graded ή progressive ή piano hammer action. Σε αυτην την περιπτωση εχουμε την εξης ιδιοτητα: Οι μπασες νοτες εχουν πιο βαρια πληκτρα απο τις ψηλες. Αυτο εξομοιωνει το πως αποκρινονται τα πληκτρα σε ενα κανονικο πιανο. Διοτι αλλο ειναι να βαρας στα μπασα τις χορδες που ειναι σα συρματα απο τελεφερικ ? και αλλο τις ψηλες νοτες που ειναι καταλληλες για δολοφονους να κοβουν λαιμους ? Στο πιανο δηλαδη παιζεις για πλακα τις πολυ ψηλες νοτες, ενω στα μπασα θελει μπιστιγμα. Οταν λοιπον τα φερει η καταρα να παιζω σε balanced 88αρι, νοιωθω λες και κουνιεται το πληκτρο προς τα αριστερα ? περιμενω δηλαδη μεγαλυτερη αντισταση απο τα μπασα, η οποια ομως δεν υπαρχει ? Για να κανω μια κιθαριστικη παρομοιωση, φανταστειτε μια κιθαρα που ναι μεν παιζει τις νοτες οπως παιζουν ολες οι κιθαρες, αλλα ταυτοχρονα ολες η χορδες εχουν την αισθηση που εχει π.χ. η Σολ χορδη. Πατε να κανετε κουφιες και ειναι πλαδαρη, ή πατε να κανετε σηκωμα και ειναι σκληρη. Πολλαπλασιαστε το επι το 10, διοτι μιλαμε για 88 χορδες και οχι για 6, και νομιζω οτι καταλαβαινετε τη χαρα μου ? 5 χιλιαρικα για να παιζω και να αισθανομαι σαν τον δεσμωτη του ιλίγγου δε δινω. (best title sequence ever) αλλα: Να πω βεβαια οτι δεν ειναι της yamaha το κολλημα αυτο, τα περισσοτερα workstation ετσι ξηγιουνται, πραγμα που ποτε δεν καταλαβα το λογο. Παρολα αυτα στο αγγλοφωνο καταγωγι ανοιγουν σαμπανιες που ειναι balanced το action, τωρα τι το θελουν το hammer action οσοι δεν πιανιζουν δεν το καταλαβαινω, αλλα ας ειναι, δεν ειναι και εποχες να σκαμε πεντοχιλιαρα αλλωστε.1 βαθμός
-
Εξαρτάται από το relief που θα δώσεις, και το πόσο χαμηλά είναι το nut και η γέφυρα.1 βαθμός
-
Δοκίμασε να δείς αν δουλεύει με το βίσμα στην υποδοχή της κιθάρας χωρίς να συνδέσεις τον ενισχυτή. Κάποιες κιθάρες έχουν κύκλωμα στο tuner που δουλεύει μόνο αν έχει μπεί το βύσμα!1 βαθμός
-
+1 σε ότι είπαν τα παιδιά από πάνω. Τυπικότατοι στο τομαν, παράδειγμα προς μίμηση, σε ό,τι προβλημα μου έχει προκύψει δεν χρειάστηκε δεύτερο μέιλ.... επιστροφή και αντικατάσταση (στη περίπτωση σου θα έκανα κουβέντα για λάμπα μόνο)1 βαθμός
-
Κάνε αυτό που λέει ο Σπύρος. Αν δεν θέλεις να μπλέξεις με φωτογραφίες κλπ, το στέλνεις πίσω και σου στέλνουν καινούριο μηχάνημα, χωρίς να χρεωθείς πουθενά.1 βαθμός
-
Τι να βρεις? Γραψε να σου στειλουν καινουργια λαμπα απο Thomann, και στειλε φωτο. Ανδεν θελεις στειλεις ολο το μηχανημα πισω και φυσικα αν δεχτουν να το κανουν και δεν ζητησουν να το στειλεις πισω, γιατι ειναι και τυπικοι σε αυτα.1 βαθμός
-
Ο τύπος σκοτώνει! Παρ'όλα αυτά πιστεύω ότι με το Wong μπορώ πλησιάσω τα ηχοχρώματα του βίντεο. Η τσέπη μου παραμένει ασφαλής προς το παρόν.1 βαθμός
-
Ολη η γνώση και η σοφία ενός παλαιού μουσικού μαζεμένη εδω.Μαζί της όλες οι επιρροές πιστεύω. Εξαιρετικό και ανωτέρου επιπεδου.1 βαθμός
-
ωραιο. συνθια και φωνητικα μου θυμισαν και λιγο deep purple τα παλια στο στυλ1 βαθμός
-
Τώρα που είδα αυτή τη φωτογραφία που ανέβασες, μου ήρθε στο μυαλό εκείνο το βίντεο με κάποια επέκταση του Fantom. Πλάκα έχει?0 βαθμοί
-
Από τη στιγμή που δεν θα τα χρησιμοποιήσει (ή δεν ξέρει να τα χρησιμοποιήσει) κάποιος όλα αυτά, απλά μένουν στη θεωρία. Κοινώς, όπως έλεγε κι ένας πολύ καλός μου φίλος, κάτι τέτοια είναι αναπτήρας πούρου στο πίσω κάθισμα.0 βαθμοί
-
Το κάθε element έχει το δικό του ξεχωριστό φίλτρο. Αν θες 4-osc ήχο περασμένο από το ίδιο φίλτρο, απλά διαλέγεις τον ίδιο τύπο φίλτρου (και με τα ίδια settings) για κάθε element. Η αρχιτεκτονική αυτή είναι πολύ πιο πολύπλοκη, και προφανώς είναι προτιμότερο να έχουμε 4 oscillators με τα δικά τους ξεχωριστά φίλτρα/envelopes/LFO/EQ/ins. effects κλπ παρά 4 oscillators περασμένους όλους μαζί από το ίδιο φίλτρο, την ίδια EG και το ίδιο LFO. Η διαφορά είναι χαοτική. Και μια και μιλήσαμε για φίλτρα, τα Montage/MODX (και φαντάζομαι και το νέο Montage) διαθέτουν καμιά 20ριά φίλτρα να διαλέξουμε, και υπάρχουν και κάποια άλλα στις effect units του οργάνου. Τα φίλτρα είναι βασικά τεσσάρων τύπων (low pass, high pass, band pass και band emimination) σε διάφορες παραλλαγές ή συνδυασμούς. Έτσι για το κάθε element έχουμε να διαλέξουμε ένα από τα παρακάτω: LPF, LPF24D, LPF24A, LPF18, LPF18s, HPF, HPF24D, HPF12, BPF12D, BPF6, BPFw, BEF, BEF12, BEF6, Dual LPF, Dual HPF, Dual BPF, LPF12 + HPF12, LPF6 + HPF6, LPF12 + BPF6. Μόνο με τα φίλτρα και τα settings τους να αρχίσεις να παίζεις και το Δρομοκαΐτειο δεν το γλυτώνεις.? Και όλα αυτά που συζητάμε τώρα είναι απλά ένα "ξύσιμο της επιφάνειας" του Montage. Σκέψου ότι δεν μιλάμε ποτέ για την FM engine του. Και ούτε πρόκειται, μ'αυτήν θες τον γιατρό δίπλα σου.?0 βαθμοί
-
Το επόμενο βήμα είναι να την κάνω να λέει the Great Gretsch sound και τα λοιπά μαρκετίστικα κόλπα ασούμε ?0 βαθμοί
-
Η Gretsch και η Tele πέρα απ' την πλάκα ήταν ότι καλύτερο από θέμα απόκτησης gear. Δεν το μετάνιωσα στιγμή. Α, και η Gretsch ήταν δώρο επαιτειου γάμου, δεν ήταν influencing. Τα κριτήρια ήταν καθαρά εμφανισιακά, αρέσει στην κυρά ασούμε ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κυρ φιουζιονάρα μου, αν πρέπει να γεμίσει το μέτρο, και ωχ αμαν, και ωσαννά θα πούμε, στο woe to me θα κωλώσουμε;0 βαθμοί
-
To original Montage (και τα MODX/MODX+) διαθέτουν 5,67 GB με 6,347 waveforms, ενώ η κάθε waveform μπορεί να αποτελείται από ως και 128 waves. Τώρα το Montage M έρχεται με 9,97 GB με τρέχα γύρευε πόσες waveforms. Τέτοια waveform memory απλά δεν υπάρχει σε κανένα άλλο synth. Εξαιρώ τα Kronos/Nautilus τα οποία ίσως να διαθέτουν περισσότερες waveforms (αλλά όχι presets) λόγω του ότι ενσωματώνουν SSD. Αλλά το SSD έχει τα θεματάκια του στη φόρτωση των waveforms/samples, ενώ το Montage δουλεύει με flash memory, που σημαίνει ότι άπαξ και φόρτωσες κάτι στην -3,8 GB user- μνήμη του, αυτό ανακαλείται/παίζεται άμεσα με 0 χρόνο φόρτωσης. Το Montage ήταν 16-part multitimbral και δούλευε πάντα σε performance mode, αυτό σημναίνει ότι δεν είχε voices/patches. Το κάθε performance μπορούσε να έχει από 1 έως 16 parts (με διαφορετικό MIDI κανάλι το καθένα) που στην ουσία παίζουν τον ρόλο των παλιών voices/patches, με τη διαφορά ότι το κάθε part δεν είχε σχέση με κανένα άλλο part από διαφορετικό performance. Μέγιστη μαγκιά την οποία έχω εξηγήσει σε παλιότερο post. Σε κάθε performance λοιπόν, τα 8 πρώτα parts μπορούν να παιχτούν από το ίδιο το Montage και τα υπόλοιπα 8 από κάποιες εξωτερικές MIDI devices. Τώρα λογικά αυτό άλλαξε και προφανώς το νέο Montage μπορεί να διαχειρίζεται και τα 16 parts χωρίς την ανάγκη κάποιας εξωτερικής MIDI συσκευής, εξού και το 128-element AWM2 architecture που γράφουν. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό? Λαμβάνοντας υπόψη ότι το κάθε element είναι στην ουσία ένα ολοκληρωμένο synth που έχει oscillator, ξεχωριστές περιβάλλουσες για amp/filter/pitch, φίλτρο (18 τύποι) και LFO, και λαμβάνοντας επίσης υπόψη ότι το καθένα από τα 16 parts ενός performance μπορεί να έχει από 1 έως 8 elements, φτάνουμε να έχουμε έως και 8 oscillators, 9 LFOs (8+1 common), 8 φίλτρα, 8 Amp/Filter/Pitch περιβάλλουσες για κάθε part. Πολλαπλασιάστε τώρα όλα αυτά x16, και φτάνουμε στο σημείο να έχουμε ένα performance το οποίο αποτελείται ουσιαστικά από 128 ανεξάρτητους ήχους, που στην περίπτωση του Montage σημαίνει...128 synths ταυτόχρονα με το πάτημα ενός πλήκτρου.? Και για να ψαρώσουμε λίγο περισσότερο, μιλάμε για 128 oscillators / 128 filters / 128 amp envelope generators / 128 filter envelope generators / 128 pitch envelope generators και 144 LFOs ταυτόχρονα! ? Και όλα αυτά είναι απλά η βάση της AWM2 engine, αφήνοντας απ'έξω τις FM και VA engines και τις χιλιάδες settings των arpeggiators/motion sequencer/effects κλπ κλπ. Η synth ισχύς του νέου Montage είναι απλά τρομακτική, τώρα το αν κάποιος ασχοληθεί με όλα αυτά ή απλά αράξει με τα χιλιάδες preset performances και τα performances τρίτων που μπορεί να αγοράσει και φορτώσει, είναι μια άλλη ιστορία. Η ουσία είναι ότι το Montage M είναι killer. Δεν θα μπορούσε να μείνει απ'έξω ένα τέτοιο εργαλείο. Φαντάζομαι ότι αυτό θα γίνεται, όπως γίνεται και με τις άλλες δύο engines. Αυτόν τον διαχωρισμό πρώτη φορά τον βλέπω, και όντως ακούγεται λίγο μπερδεμένο. Τις έξτρα βιβλιοθήκες ήχων από την Yamaha και τρίτους να τις θεωρείς δεδομένες. Φαντάζομαι ότι το νέο Montage θα ακολουθεί τα βήματα του original Montage το οποίο μπορούσε να φορτώσει όλες τις βιβλιοθήκες της Motif σειράς και φυσικά όλες τις βιβλιοθήκες του DX7. Το πληκτρολόγιο αυτό ήταν αναμενόμενο, οτιδήποτε πιο κοντά στο πιάνο θα ανέβαζε -την ήδη πολύ υψηλή- τιμή του 88-key μοντέλου. Με ένα synth/workstation έχουμε να κάνουμε εδώ, όχι με κάποιο digital/stage πιάνο. Πάλι καλά να λέμε που η Yamaha το κυκλοφορεί σε 3 versions για να ικανοποιήσει την συντριπτική πλειονότητα των πληκτράδων και των αναγκών τους, ελάχιστες εταιρείες το κάνουν αυτό. Yamaha, Roland και Korg οι σίγουρες, άντε και καμιά Clavia ίσως? Τώρα στην απορία του trolley γιατί να υπάρχει βαρυκεντρισμένο 88ρι keybed σε ένα synth, η απάντηση είναι απλή. Σε τέτοιου είδους synths/workstations τα οποία κουβαλάνε έναν σκασμό από ακουστικούς κ' ηλεκτρικούς/ηλεκτρονικούς ήχους κάθε είδους, το να υπάρχει και 88-key μοντέλο είναι μονόδρομος. Η Yamaha (αλλά και οι Roland/Korg/Clavia/Kurzweil) έχουν ξοδέψει τεράστια ποσά και περάσει δεκαετίες ολόκληρες σαμπλάρωντας πανάκριβα concert πιάνα, και αυτοί οι ήχοι φυσικά δεν μπορούν να παιχτούν σοβαρά από κανένα 61-key synth με synth action keybed. Αν το Montage M διέθετε μόνο τις FM-X και AN-X engines, να είστε σίγουροι ότι στην αγορά θα έβγαινε μόνο το 61-key μοντέλο. Το γιατί 88 βαρυκεντρισμένα πλήκτρα και όχι 88 synth action πλήκτρα, που θα μείωνε κατά πολύ και το τελικό κόστος, η απάντηση είναι προφανής, οι ήχοι πιάνου θέλουν βαρύ πλήκτρο για να παιχτούν σωστά, η αίσθηση των πλήκτρων πρέπει να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην αίσθηση των πλήκτρων ενός ακουστικού πιάνου. Προσωπικά τα βαρυκεντρισμένα πληκτρολόγια δεν με καλύπτουν καθώς δεν είμαι πιανίστας, και δεν ενδιαφέρομαι κιόλας για τους ήχους πιάνου. Το ιδανικό πληκτρολόγιο που θα ήθελα να υπάρχει σε όλα τα synths μου είναι ένα ημι-βαρυκεντρισμένο, σαν το εξαιρετικό (και waterfall) Fatar TP8o που διαθέτουν τα περισσότερα Hammond μοντέλα αλλά και τα περισσότερα Hammond clones. Όταν αρχίσεις να παίζεις με αυτό δύσκολά περνάς σε άλλο keybed. Τέλος πάντων, σε αναμονή για τις νέες high res φωτογραφίες, τα full specs και τα manuals του Montage M. Θέλω να βεβαιωθώ ότι το sequencer έχει αυτή τη φορά και linear mode, αν δω μoνο step/pattern modes πραγματικά θα πηδηχτώ απ'το παράθυρο.?0 βαθμοί
-
Νομιζω πως το πρωτο διστιχο του Μανου, με το δευτερο του Γιωργη ειναι η λυση Βεβαια το θεμα ειναι πως θα καθονται με τη μελωδια του κομματιου Ελπιζω να μαθουμε συντομα κ να εχουμε ντραφτ 20 βαθμοί
-
Θα τα μελετησω. ΕΦΧΑΡΗΣΤΟ ΠΩΛΕΙ0 βαθμοί
-
Ρε Γιωργη, το κομματι επος παιζει ανα τακτα χρονικα διαστηματα (ετσι για να μου τριβιλιζει το μυαλο) κ ηρθε η ωρα να σου κανω τη μεγαλη ερωτηση. Ετσι για να μαθαινουμε κ εμεις οι ποταποι τιποτα? Με ποια κριτηρια διαλεξες τα κομματια? Δε μπορει με το σαραντα βαρκες στο γυαλο κατι εχει γινει.. Σαραντα βαρκες στο γυαλο ο Γιαννος τις λεει σαρανταδυο ----------------------------------> There's forty boats in the bayou but Johnny insists there's forty two Ναι ενταξει το bayou μου το εξηγησες (αριστουργηματικο δε λεω). Αλλα αυτο το διστιχο το Εγγλεζικο, ως προς την υλοποιηση του...... δεν ειναι απλα τελειο... υπηρχε καπου σ'ενα παραλληλο συμπαν, εκει που ολα ειναι ιδια κ το μονο που αλλαζει ειναι πως εχουμε κανει τραμπα τη γλωσσα με τη γηραια Αλβιωνα. Δε γινεται ρε συ να καθεται τοσο τελεια..0 βαθμοί
-
Ασ' τον αυτόν. Στην Γ εθνική βολοδέρνει πλέον. Εκτός κι αν εννοείς τον Απόλλωνα Λεμεσού.0 βαθμοί
-
????? Με τον Απόλλωνα και τον Ηλία λέει πως έρθει το νέο ΜΟΝΤΑGE, η προφητεία. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?0 βαθμοί
-
Δεν πειραζει. Για καλο ηταν. Ο Γιαννης ειναι καταπληκτικος ανθρωπος κ σαν κιθαρογνωστης φοβερος. (Καλα αν εχει να κανει με μαγνητες ηλεκτρικα δεν το συζηταω). Οποτε δε χρειαζεται να ευχαριστεις @Alex Raptakis. Εγω χαιρομαι που εγινε η γνωριμια!0 βαθμοί
-
ή κάτι σαν το παρακάτω ? https://articles.roland.com/wp-content/uploads/2023/01/Clip_01-Smaller.mp4 https://articles.roland.com/wp-content/uploads/2023/01/Clip_06-Smaller.mp40 βαθμοί
-
Προσωπικά μου αρέσει να παίζω και να συνθέτω σε 88αρι κλαβιε για ήχους πιάνου φυσικού και μικρού ανσαμπλ εγχόρδων, strings session δηλαδή. Οταν θσ φτιάξω το COS_DR's EFAPAX STUDIO όταν βγω σε σύνταξη πρώτα ο Θεός και ο Κασελακης? να μαστε καλά που πιστεύω πως θα έχω τότε μεγαλύτερη ψυχική γαλήνη, ηρεμία και ελεύθερο χρόνο και έτσι θα ασχοληθώ με ορχηστρικες συνθέσεις και επικοφανφαρες θα έχω ενα εξαιρετικό 88aρι βαρυκεντισμενο μάστερ keyboard για καλύτερη απόδοση και αίσθηση για το είδος . Ακόμα και ένα M-Audio ES θα την κάνει τη δουλειά η μάλλον το βλέπω πιο πιθανό για ηλεκτρικό πιάνο με χώρο για την οθόνη και τα ηχεία στη βάση του με τεχνολογία AI midi 3.0 που θα του δίνει να δέχεται input κατευθειαν απο τον εγκέφαλο deep learning DP? Αυτη είναι η λογική, η ανάγκη θα έλεγα για αγορά 88αριων. Προς το παρόν είμαι στα 61 και για πιο synth και synth solo παίξιμο αλλα και για λόγους εργονομίας. Αλλα, ο καιρός γαρ εγγύς0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Άρα, έχεις πρόβλημα με οποιοδήποτε μη-βαρυκεντρισμένο κλαβιέ; Προσωπικά, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί να βάζει κάποιος βαρυκεντρισμένο κλαβιέ σε synthesizer, προτιμούσα πάντα τα καλά-παλιά τύπου Ensoniq ή DX7 ή και M1. Από την ίδια θέση (του νον-πιανίστ) δεν κατάλαβα ποτέ γιατί να βγάζει κάποιος 88άρι κλαβιέ για synthesizer.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τα ψάχνω κι αυτά, απλά με κάποια λίγο asymmetric βρωμιά μπροστά παίρνεις κάτι πιο απροσδόκητο. Τι περίπου θέλω να κάνω:0 βαθμοί
-
Προς άπαντες ενδιαφερόμενους: Το πρόγραμμα συνδρομής του Soundcloud "Next Pro", προσφέρει πλέον τη δυνατότητα δημοσίευσης και monetization των κομματιών μας, σε όλες τις γνωστές streaming πλατφόρμες (spotify, youtube music, apple itunes κλπ.), χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση. Η διαδικασία είναι ολίγον πολύπλοκη και περιέχει κάποια βήματα που δεν εξηγούνται αρκετά καλά από το Soundcloud αλλά επειδή την ολοκλήρωσα, όποιος έχει απορίες, μπορεί να μου στείλει π.μ.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ παραδέχομαι ΝΙ γιατί έχει πιάσει το σφυγμό του κόσμου. Αν κάνεις μια βόλτα στα καφενεία, όλοι αυτό λένε, ότι μόλις μπει χειμώνας θα παίζουμε όλοι το γιουκαλίλι μας και θα τρώμε Rustichella d'Abruzzo. Και η ΝΙ βγάζει γιουκαλίλι. Η Ρουστικέλλα ακούει;0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Βαζω αυτο κ αποχωρω να δω τι εχει να πει ο Αυστραλος φιλος μας0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
O Dim τούς άφησε και πήρε τη θέση του Allan Holdsworth στους Soft Machine, οπότε λιγο μετά οι A Priori διαλύθηκαν....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00