Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      6241


  2. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3716


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      4446


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/05/23 σε όλα

  1. Μια που το noiz αλλά και γενικότερα η ζωή είναι γεμάτη κιθαρίστες, ;D μου ήρθε μια ιδέα: Να κάνω μια μικρή περίληψη της σύνθεσης ήχου, έχοντας ως βάση και ως παράδειγμα την ηλεκτρική κιθάρα. Έτσι θα είναι πολύ απλό να καταλάβει κάποιος που έχει ήδη τη γνώση της κιθάρας τις έννοιες, και αυτό μπορεί να τον κάνει να ασχοληθεί με κάποιο από τα φοβερά φτηνά ή και δωρεάν vst που υπάρχουν, φτιάχνοντας δικούς του ήχους που είναι μια διασκεδαστική ασχολία. Ακόμα όμως και αν δεν προχωρήσει κάποιος ιδιαίτερα με αυτό, το να έχεις μια ιδέα για τις παραμέτρους των synth σε βοηθάει πολύ ακόμα και όταν παίζεις απλά με preset, γιατί μπορείς να επέμβεις σε αυτά έστω και λίγο και να τα φέρεις στα μέτρα σου. Και αυτό πολλές φορές κάνει τη διαφορά. Σαν βάση για το άρθρο θα πάρω το δωρεάν vst charlatan, διότι είναι δωρεάν, ;D είναι απλό και εύχρηστο και επιπλέον έχει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ήχο. Ιδού η εικόνα του Ίσως να φαίνεται περίπλοκο αν δεν έχει ασχοληθεί κάποιος καθόλου, αλλά σίγουρα είναι πολύ πιο απλό από άλλα vst. Στο θέμα μας. Το charlatan είναι ένα synth αφαιρετικής σύνθεσης (subtractive synthesis). Η αφαιρετική σύνθεση είναι από τις πρώτες προσιτές υλοποιήσεις που προτιμήθηκαν από τους μουσικούς, είναι δηλαδή η Fender Stratocaster των synthesizers. ;D Όπως και με τις strat κατά καιρούς βγήκαν πιο εξελιγμένες ? κιθάρες (βλέπε superstrat ), έτσι και με την subtractive υπάρχουν πλέον πιο εξελιγμένες μέθοδοι, αλλά αν μάθεις να "παίζεις" με αυτή, έχεις μάθει να παίζεις σχεδόν με όλες. ΟΚ υπάρχουν και τα keytar ;D ;D ;D δηλαδή κάτι FM synthesis και τέτοια, αλλά αυτά όπως ξέρουμε είναι για χαίτες, 80ίλα και σούζα παπάκι. ;D Όχι καλές είναι, αλλά η κλασική αφαιρετική και η sample and synthesis που είναι στην ουσία μια superstrat καλύπτουν το 90 % των καθημερινών αναγκών. Όταν λοιπόν λέμε για αφαιρετική σύνθεση, μιλάμε στην ουσία για ένα synth που αποτελείται από τρία μέρη: Τη γεννήτρια ήχου (oscillator, osc, VCO, DCO ), το φίλτρο ( filter, VCF, DCF ) και τον ενισχυτή (amplifier, amp, VCA, DCA ). (Σε παρένθεση κάποιες ορολογίες για το ίδιο ουσιαστικά πράγμα. ). Τι είναι αυτά όμως; Λοιπόν αυτά δεν είναι τίποτα άλλο από το εξής: Τα oscillators είναι οι χορδές, το filter είναι το tone control, και το amplifier είναι το volume control της κιθάρας. Τόσο απλά! Και ναι φίλε κιθαρίστα, όταν ο πληκτράς της μπάντας σου σου το έπαιζε πρωταγωνιστής στο Big Bang Theory σε δούλευε. ;D ;D ;D Υπάρχουν βέβαια κάποιες διαφορές των osc/filter/amp με το σύστημα χορδες/tone/volume: Πρώτο και βασικότερο οι παράμετροι του synth είναι δυναμικά μεταβαλλόμενες. Τι σημαίνει αυτό; Πολύ απλά, είναι σαν να έχουμε ας πούμε δυο παραπάνω χέρια, ;D αλλά να μην παίζουμε μόνοι μας δισολίες των maiden ;D αλλά το ένα χέρι να "παίζει" με το tone ποτενσιόμετρο και το άλλο με το volume. Θέλεις να έχεις ένα εφέ tremolo; Δε χρειάζεται να αγοράσεις το Boss TR-2, αλλά βάζεις το τρίτο χέρι να ανοιγοκλείνει το volume της κιθάρας. Θέλεις wha wha; Ανοιγοκλείνεις το tone. Για την ακρίβεια αυτό είναι και το μεγαλύτερο μέρος της όλης υπόθεσης της σύνθεσης ήχου, το να μεταβάλλουμε δυναμικά τις παραμέτρους του synthesizer. Και επειδή δυστυχώς και οι πληκτράδες έχουν δυο μόνο χέρια, τα ίδια τα synthesizer περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενα εργαλεία για να ανεβοκατεβάζουμε τα κουμπιά όχι της κιθάρας, αλλά του synth. Στην περίπτωση του charlatan στο δεξί του μέρος βλέπουμε ας πούμε το amp env. Αυτό σημαίνει amplifier envelope, η περιβάλλουσα του ενισχυτή. Περιβάλλουσα εννοούμε το πως ο ενισχυτής, δηλαδή το volume της κιθάρας, μεταβάλλεται δυναμικά με την πάροδο του χρόνου. Ποιος από εμάς δεν έχει κάνει την κιθάρα να ακούγεται σα βιολί, παίζοντας μια νότα με κλειστό το volume και ανοίγοντάς το σταδιακά πριν αυτή σβήσει. Έ, το ίδιο αποτέλεσμα έχουμε με το να αυξήσουμε το attack στο amp env, στην περίπτωση του charlatan το πρώτο slider δηλαδή το a, a όπως attack. Όσο για το sustain, που τόσο κοκορεύονται οι λεσπολάδες, ;D ;D εδώ απλά το αντίστοιχο s slider μας κάνει τον ήχο από strat με τσίγκινη γέφυρα, να μην κρατάει δηλαδή καθόλου και ας έχουμε το πλήκτρο πατημένο, ως τσέλο με τσελίστα σαολίν, να κρατάει για πάντα. ;D Αν αποφασίσουμε πάντως να μην έχει καθόλου κράτημα η νότα, ή να κρατάει σε χαμηλή ένταση, αλλά θέλουμε όμως να έχει σώμα και παρουσία και να μην σβήνει απότομα, παίζουμε με το slider d, όπως decay, ενώ το r (release ) μας δίνει το πόσο αργά θα σβήσει ήχος όταν θα αφήσουμε το πλήκτρο. ADSR envelope λοιπόν, πατάμε το πλήκτρο και η ένταση του ήχου μεταβάλλεται δυναμικά. Δεν χρειάζεται όμως να μεταβάλλεται μόνο η ένταση. Όπως βλέπετε στο charlatan υπάρχει και ένα δεύτερο ADSR, το mod env, το modulation envelope, με το οποίο μπορούμε να ελέγξουμε αντίστοιχα το φίλτρο, ή τη γεννήτρια, δηλαδή τη χροιά ή το τονικό ύψος. Όμως το envelope όπως φάνηκε, κάνει μια κίνηση στο knob μη- επαναλαμβανόμενη, το ανοίγει με βάση το χρόνο attack που δώσαμε, το φέρνει έπειτα στο επίπεδο sustain μέσα σε όσο χρόνο ορίσαμε από το decay, και όταν αφήσουμε το πλήκτρο επανέρχεται σε κλειστή θέση με το χρόνο release. Εδώ όμως Μάνο μας υποσχέθηκες ότι θα έχουμε τσάμπα Boss TR-2, ;D ;D ;D πως θα γίνει αυτό; Έ, για τέτοιου τύπου διαμορφώσεις, όπου τα knob ανοιγοκλείνουν, έχουν δηλαδή μια κυκλική κίνηση, υπάρχει το LFO, που σημαίνει Low Frequency Oscillator, και βρίσκεται αμέσως αριστερότερα στο charlatan. Τι είναι αυτό; Είναι ένα χέρι που ανεβοκατεβαίνει ασταμάτητα, ;D ;D ;D και το οποίο διαμορφώνει ότι εμείς του ορίσουμε. Αν δείτε πχ στο φίλτρο δίπλα, έχει ένα κουμπί που λέει LFO. Αν λοιπόν το ενεργοποιήσουμε, το knob του φίλτρου θα ανεβοκατεβαίνει διαρκώς. Με τι ρυθμό; Μα με το ρυθμό που θα ορίσουμε από την παράμετρο Rate του LFO. Και μιας και το LFO είναι ένας oscillator, μια γεννήτρια κυματομορφών δηλαδή, μπορούμε να επιλέξουμε και ποια διαφορετική κυματομορφή θα παράγει, να επιλέξουμε δηλαδή στην ουσία τον τρόπο που θα μεταβάλλονται οι αξίες του φίλτρου: Η σταδιακή μεταβολή από το μέγιστο στο ελάχιστο θα έχει τη μορφή του ημίτονου (sine ), η απότομη μεταβολή ανάμεσα στις δυο ακραίες τιμές τη μορφή παλμού (pulse ), η τυχαία εναλλαγή τη μορφή sample and hold κλπ. Αυτό ρυθμίζεται από το μικρό παραθυράκι που δείχνει σχηματικά τις διάφορες κυματομορφές στο τμήμα του LFO, ενώ στο συγκεκριμένο vst μπορούμε επίσης να συγχρονίσουμε το LFO με το τεμπο μας, ή να το κάνουμε να μπαίνει με Fade In, μέσα από την παράμετρο delay. Και βέβαια όπως και με τα envelopes, δεν είναι ανάγκη να αφορά το LFO μόνο τα φίλτρα. Για παράδειγμα, θέλουμε ο ήχος μας να έχει vibratο; Βάζουμε το LFO να ελέγχει το τονικό ύψος από τις γεννήτριες, επιλέγουμε δηλαδή το LFO στο osc, πατώντας το κουμπί LFO και γυρίζοντας το knob, όχι όμως τέρμα για να έχουμε ένα ελαφρύ vibrato και όχι τρεμολιές από floyd rose. ;D Το Rate στο LFO θα είναι κάπως γρήγορο γιατί μας αρέσει ο BB King, ;D η κατάλληλη κυματομορφή είναι η sine, ενώ θα βάλουμε και κάμποσο delay ώστε το vibrato να μπαίνει σταδιακά, όσο κρατάμε τη νότα. Αυτό ήταν παιδιά, μάθατε σύνθεση ήχου. :) Γελάτε; Και όμως αυτό είναι το πιο δύσκολο για έναν κιθαρίστα πιστεύω, η δυναμική διαμόρφωση, γιατί ο καημένος δεν έχει συνηθίσει να παίζει με πολλά χέρια. ;D Και μη νομίζετε ότι είναι όλα τα synth σαν το charlatan. Τα καλά και πληρωτικά synth έχουν πολλά envelopes, πολλά LFOs, step sequencers για περισσότερη κινητικότητα στη διαμόρφωση, arpeggiators για ακόμα μεγαλύτερη κινητικότητα, και έρχεται επιπλέον και το modulation matrix, που είναι στην ουσία ένας πίνακας σύνδεσης, ένα patchbay ώστε να στέλνουμε όλους αυτούς τους διαμορφωτές στις αντίστοιχους προορισμούς ( modulation source- destination ). Παρόλα αυτά όμως η λογική είναι ίδια, είναι σαν το χταπόδι από την πεταλιέρα με τα 25 πεταλάκια, ;D ;D αν το δείς σα σύνολο σκαλώνεις, αλλά στην ουσία είναι πολλά απλά μαζί. Όμως αν χωνέψει ο κιθαρίστας τις δυναμικές διαμορφώσεις, τα υπόλοιπα είναι στα νερά του. Και είναι στα νερά του γιατί τα υπόλοιπα αφορούν τη χροιά του ήχου, και ποιοι είναι πιο ψυχασθενείς από τους κιθαρίστες με τις χροιές, ;D και με τα αίματα για το αν η ταστιέρα από rosewood δίνει άλλο ήχο από το maple; ;D ;D ;D
    3 βαθμοί
  2. Δεν εχει σχεση η φαση ουτε με τις λουπες, ουτε με το οργανο, ουτε να σε κραζουν ? ουτε τιποτα. Απλα τοσες δεκαετιες βγαινουν, και ξαναβγαινουν, και ξαναματαβγαινουν sample βιβλιοθηκες, απο την εποχη των hardware samplers ειναι αυτη η βιολα ? και παρε βιβλιοθηκη με βιολα ? και παρε με βιολια, με κοντραμπασα, με κιθαρες, με πιανο, με φλαουτο, με τσεμπαλο, με τζιτζικια, με δελφινια, με τους ηχους απο το τομ και τζερυ, με αφρικανικα μονοχορδα και με ινδιανους να χορευουν το χορο της βροχης γυρω απο το τοτεμ. Εχει γκωσει λοιπον η φαση εδω και χρονια, δεν εχουν τι αλλο να βγαλουν, και βγαζουν τωρα κατι ξεφτιλικια virtual γιουκαλιλι και sampled χρωματικη φυσαρμονικα. Και απο οσους τα αρπαξουμε.
    2 βαθμοί
  3. Κάνε αυτό που λέει ο Σπύρος. Αν δεν θέλεις να μπλέξεις με φωτογραφίες κλπ, το στέλνεις πίσω και σου στέλνουν καινούριο μηχάνημα, χωρίς να χρεωθείς πουθενά.
    1 βαθμός
  4. Βέβαια υπάρχει και η άλλη λύση. Αφού ρε Cos θα δώσεις που θα δώσεις €400, δώσε κει €1400 και πάρε ένα MODX6+ να πάει στο διάολο.....?
    1 βαθμός
  5. Πάρε το MODX+ που έχει και περισσότερους ήχους...
    1 βαθμός
  6. Τι να βρεις? Γραψε να σου στειλουν καινουργια λαμπα απο Thomann, και στειλε φωτο. Ανδεν θελεις στειλεις ολο το μηχανημα πισω και φυσικα αν δεχτουν να το κανουν και δεν ζητησουν να το στειλεις πισω, γιατι ειναι και τυπικοι σε αυτα.
    1 βαθμός
  7. Με 99 ευρω καλα θα κανουν τα σαμπλζ να ειναι απο Αρτστοπ Παρκερ γουακαμολε των 44k ευροπουλων, παιγμενα απο τον Παγκανινι των γοακαμολιων τον ιδιο
    1 βαθμός
  8. Ωραια εψαχνα αφορμη ν'ανεβασω αυτο. Αφου εισαι κ εσυ φαν στο αφιερωνω
    1 βαθμός
  9. Συμφωνώ κατά κύριο λόγο, στην αρχή δεν ήταν έτσι, γι'αυτό και στήριξα. Συν ότι ένας στενός μου φίλος μου πέρασε από συνεντεύξεις εκεί για να μπει στο team ως software engineer και μου είχε πει τα καλύτερα για το πώς λειτουργούν από καθαρά corporate άποψη. Θεωρώ πως το θέμα με το plugin integration ήταν κυρίως κακός υπολογισμός και όχι συντονισμένη προσπάθεια να πουλήσουν κουτόχορτο. Anyway. Στα δικά μου αυτιά η Fractal έχει λίγο γυαλισμένο ήχο, γι'αυτό το είπα. Αλλά γενικά τέτοια είδη με modellers είναι λίγο δύσκολα. Το πώς αλληλεπιδρά ένα fuzz με έναν ενισχυτή και ένα μικρό combo ακόμα δεν έχει αποτυπωθεί άριστα κατά τη γνώμη μου. Παραδείγματα του τι εννοώ:
    1 βαθμός
  10. ^Αυτός ο πρώην πακαλού παπίτο είναι πολύ δυνατός παίχτης. Έχει πολλά καλά!
    1 βαθμός
  11. Συμφωνώ μαζί σου στο ότι τα plugins της Neural είναι εντυπωσιακά, αυτό συμβαίνει γιατί έχουν την ευχή και κατάρα να είναι αρκετά mix-ready. Ευχή γιατί εύκολα βγάζεις ήχο ωραίο, κατάρα γιατί καταλήγουν να ακούγονται όλοι ίδιοι. Έχω το Fortin modded Plexi και τα Nolly, Gojira, Wong. Όλα αυτά έχουν βγει εδώ και καιρό. Έκτοτε κατάλαβα ότι οι νέες κυκλοφορίες είναι η ίδια γεύση με 2-3 γαρνιτούρες παραπάνω και δεν έπεσα στο τριπάκι, παρά το εξαιρετικό marketing. Τα plugins θα μπουν κανονικά στο hardware για όλους τους χρήστες. Πώς θα δείχνει αυτό εντός του UI στην πράξη είναι άγνωστο προς το παρόν. Πάντως για μένα ακόμα αυτοί (και η Line 6) δεν έχουν φτάσει Fractal. Η Fractal έχει φτιάξει ολόκληρο σύμπαν μέσα σε ένα κουτί, κυριολεκτικά ολόκληρο στούντιο και τίποτα δεν υστερεί, εκτός αν θες παίξεις πολύ raw πράγματα τύπου folk Americana ή 70s rock/blues.
    1 βαθμός
  12. Ετσι οπως το σκεφτομαι, η οποια επιβαρυνση θα εχει να κανει με τη RAM, δηλαδη το να φορτωσεις πολλαπλα instances αντι για ενα μονο multitimbral φορτωνει στη RAM πολλες φορες το interface και ολα αυτα. Ομως απο την αποψη του CPU δεν θα πρεπει να υπαρχει ουσιαστικη διαφορα, ως γνωστον οι midi νοτες που παιζεις ζοριζουν το cpu, αν δεν μπισταμε νοτες στο vst, το cpu meter κοιμαται σα πουλακι. Οποτε αφου μιλαμε για 64 bit φασεις, με ενα αξιοπρεπες μεγεθος RAM, και λαβαινοντας υποψη και τα περι multithread που λεει ο Ali, θα εισαι μια χαρα. Γενικοτερα, ειναι καλο η μιξη σου να γινεται με βαση τα audio out των vst synth, και οχι με τα midi volumes. Η μιξη εχει να κανει με τον ηχο, και οι επεμβασεις πρεπει να γινονται στη βαση του ηχητικου output και οχι των midi σηματων. To πιο απλο: Βλεποντας το audio track του vst εχουμε την αμεση εποπτεια της σταθμης του σηματος, με το να αλλαζουμε απλα το midi cc7 δεν εχουμε ιδεα για την πραγματικη σταθμη του σηματος του synth και κατα συνεπεια ουτε του gain staging.
    1 βαθμός
  13. μετατροπή σε σκραπ καλατραβα. Είναι καλή η σοδειά φέτος
    1 βαθμός
  14. 1 βαθμός
  15. Καλα ρε πληρωσες και λεφτα? Για μια 5η εκταση? Μονο μην το ψωνισει κι ο κος. Την ψωνισαμε!
    1 βαθμός
  16. Η ΝΑΤΙVE INSTRUMENTS μας τρελαίνει πάλι? με νέο KONTAKT INSTRUMENT/LIBRARY για ΓΙΟΥΚΑΛΙΛΙ μπορεί να γίνει δικό σας στην προνομιακή τιμή των 99 ΠΛΗΘΩΡΙΣΤΙΚΩΝ ΨΩΡΟΕΥΡΩ που δεν φτάνουν ούτε για 6 τενεκέδες λάδι? https://www.native-instruments.com/en/products/komplete/guitar/session-ukulele/?utm_source=YouTube&utm_medium=social&utm_campaign=session-ukulele Το βρίσκω πολύ ωραίο και τυχεροί όσοι το χαρούν στο νέο τους KOMPLETE KONTROL SMK3 αφου είναι ΝΚS compliant για να έχουν και τα γραφικά. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?
    0 βαθμοί
  17. Ναι, και στους δύο, αυτό είναι το περίεργο. Το ανέφερα και στο αρχικό ποστ νομίζω.
    0 βαθμοί
  18. Το συγκεκριμένο ήταν σίγουρα ποτισμένο με ΠΟΛΥ τσιγάρο... Μιλάμε για τσιγαρίλα, όχι αστεία.
    0 βαθμοί
  19. 1)Λάθος συνδεσμολογία? 2)Θεμα γείωσεις/βραχυκυκλώματος? 3)Μούμια του τουταγχαμων που θέλει να πεί κάτι? Δέν πίστευα οτί θα το πώ ποτέ στην ζωή μου,αλλά καλύτερα να έπερνες μια ακατανόμαστη.Ξέρεις εσύ,αυτή που ο ένας μαγνήτης δείχνει το switch,για να το βρίσκουν οι αρχάριοι και ο άλλος είναι σαν πένα της Pelikan,για να υπογράφουν αυτόγραφα τα ψώνια.
    0 βαθμοί
  20. Και από Shawn Tubbs. Όντως ηχάρες
    0 βαθμοί
  21. ναι αλλα το VST το ηχογραφείς και κατευθείαν. Θα κάθομαι να ηχογραφώ ως άσχετος το γιουκαλίλι? Εγώ θα αγοράσω το VST, θα κάθομαι 2 μήνες τώρα και ένα σου λέω γιατί είμαι έξυπνοθ, μυαλό μιλάμε, να μάθω ενώ μπορώ με 99 ψωροευρώ που πάνε να γίνουν χειρότερα από δραχμές? να ξεκινήσω να γράφω. ?
    0 βαθμοί
  22. Κατσε να σε βαλω στην ψυχολογια του κιθαριστα. ? Δοκιμαζω κατι λουπες, και μεσα σε αυτες ειναι κατι strumming λουπες απο ακουστικες κιθαρες. ΟΚ, ωραιες ηταν, αλλα επειδη παιζω κιθαρα δε με ενοιαζαν. Μεσα σε ολες αυτες τις λουπες ομως, υπηρχαν strumming λουπες με 12 χορδη κιθαρα. Ειχα βεβαια μια καποια επαφη με 12χορδες, αλλα οχι σε φαση να εχω ηχογραφησει με καποια. Ακουγοντας τη λοιπον μεσα στο κομματι που δοκιμαζα τις λουπες, αναψε ενα λαμπακι στο κεφαλι μου. "Ωραια strumming ακκορντακια βγαζεις με αυτες τις 12χορδες " Και τωρα το κουιζ: Τι εκανα οταν διαπιστωσα οτι μου αρεσει ο strumming ο ηχος της δωδεκαχορδης: Α) Χτυπησα αβλεπι τις λουπες που δοκιμαζα, και καπακι αρχισα να ψαχνω και αλλες λουπες και sampled ηχους απο 12χορδη ή Β) Βγηκα στη γυρα το συντομοτερο, να βρω καμμια 12χορδη σε καλη τιμη. Βρειτε την απαντηση και κερδιστε μια συλλεκτικη φωτογραφια της 12χορδης κιθαρας που πηρα ? Οποτε ο κ. Βρασιδας εκανε πολυ καλα που εβαλε τα link απο τα γουοκαμολε, ? και μην περιμενει η native κατομπαλο απο οσους μπορουν να παιζουν τη ΛΑ ?
    0 βαθμοί
  23. δεν θα το πάρω για να παίξω Τσαϊκόφσκυ και chopin, εδώ έχω ξεχάσει να παίζω τα παιδιά του Πειραιά? Για να συνθέσουμε και να ενορχηστρώσουμε κανά κομματάκι να περνάει η ώρα είναι αρκετά τα πλήκτρα κύριοι. Έχω πιάνο στο σπίτι και ο χώρος για music studio είναι μίνιμαλ. Σιγά μην το δώσει τσάμπα. Με αυτά τα topic θα του βάλει και ένα κατοστάρικο παραπάνω. ? είναι που είναι τσιμπημένες οι αγγελίες. ? Τέλος αν πάρω αυτό το controller λόγω specs και οθονών δεν το ρισκάρω, θα το πάρω καινούργιο γιατί δυστυχώς όσοι παίρνουν τέτοια controllers συνήθως τα κοπανάνε και παίζουν πάνω τους κοπανώντας τα δάκτυλα μανιασμένα, εγώ που είμαι ντελικάτος με τον εξοπλισμό δεν θα το ρίσκαρα με controller με οθόνες και τέτοια που θα το κρατήσω για πολλά χρόνια, είμαι περίεργος. Στα synth κάνω καμιά εξαίρεση να αγοράσω και μόνο από γνωστό έχω αγοράσει μεταχειρισμένα. Δεν το παίρνω, θα αντισταθώ. Θα βλέπω τα βίντεο και θα μου τρέχουν τα σάλια και θα ανεβαίνουν οι παλμοί λόγω προπαγάνδας και καταναλωτικής μανίας και θα αντισταθώ. Έχω επάρκεια, έχω ότι χρειάζομαι για να συνθέσω πέραν των δυνατοτήτων μου και να παίξω το ίδιο. Φτάνει λοιπόν, πρέπει να μπει ένα φρένο. ? Μα τι να το κάνω. Έχω workstation και κάθεται και έχω και αυτό που δεν το δοκίμασα ακόμα γιατί δεν πρόλαβα, το "αγόρασα" προχθές. Και το Triton Le μου είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΠΑΡΚΕΣ για all around ήχους. Μην τρελαθούμε.
    0 βαθμοί
  24. Ναι, αλλά άμα δώσεις 400 για το 49άρι, μετά θα παραπονιέσαι ότι δεν μπορείς να κάνεις το μπρλλλμ μπρλλιμ μπρλλλιτς μπρρρλλλμ μπρρρλιμ μπρλλλιτς στο τσαϊκόφσκυ το κοντσέρτο το σιμπεμόλ, και θα λες δεν πήρα το 88άρι, και δεν περίμενα την επενδυτική βαθμίδα, και οϊμέ και πεινάμε, και θα μας σπαράξεις την καρδιά. Να σου πω, είδα πουλάνε ένα μκ2 49άρι στις αγγελίες. Θες να του στείλουμε καμια τρακοσοπενηνταριά μηνύματα του ανθρώπου να τον πίεσουμε λίγο, να του πούμε βρε αδερφέ μην είσαι ανάλγητος, εδώ θέλει ο άνθρωπος με τη μοναδική λάμψη ένα μκ2, κι εσύ το πουλάς;;;; δώστο εκεί χάρισμα να πάμε μπροστά ως χώρα! Ε; τι λες; θα πειστεί;
    0 βαθμοί
  25. Ενταξει τωρα μην τρελλαθουμε. Ενας σεσιονας του στινγκ ειναι Ραντεβου αφου δειτε το βιδεο Παω να φαω
    0 βαθμοί
  26. Ενταξει μπορει να θελω και τα χερια του Παντως δεν παιζουν ετσι οι ηλεκτροακουστικες
    0 βαθμοί
  27. Πάρε μου το καινούργιο komplete kontrol και θα στα δώσω όποτε έχω. ? Ξέρεις, δεν μπορώ να κοιμηθώ το βράδυ https://www.thomann.de/gr/native_instruments_komplete_kontrol_s49_mk2.htm?glp=1&gclid=CjwKCAjwvfmoBhAwEiwAG2tqzKHS-1MEJQAUlWJV8clsX0vZajy_lYDT4XDUZUIpsV47-Lo1l7eOoRoCFzEQAvD_BwE 400 ευρώ για το προηγούμενο, είμαι έτοιμος να το παραγγείλω σοβαρά. Το μόνο που με κοντράρει είναι πως παίζω ελάχιστα αυτόν τον καιρό αλλά πάλι τρώγομαι γιατί αφού το θέλω να το έχω είναι ευκαιρία σε αυτή την τιμή για καινούριο. Με καλύπτει μια χαρά, δεν με ενδιαφέρουν οι διαφορές του καινούργιου, τη δουλειά μου θα την κάνω με το software. Θα κάνω υπομονή.?
    0 βαθμοί
  28. Δεν είναι λογική να συγκρίνουμε ένα φυσικό όργανο με τη δυνατότητα να έχεις τους ήχους με πάμπολλες διαμορφώσεις και συνδυασμούς effects και φράσεις που μπορούν να σε εμπνεύσουν να παίξεις το όργανο, να προσθέσεις ήχο ως πληκτράς π.χ. ή και κιθαρίστας με midi interface κλπ. και να έχεις τη δυνατότητα να διαμορφώνεις ήχο και ενορχήστρωση χωρίς να χρειάζεται να το παίζεις (το όργανο) ξανά και ξανά. Εγώ για να μάθω να παίζω το γιουκαλίλι το φυσικό έτσι (που είμαι τελείως ΚΟΥΛΟΣ στην κιθάρα) και θέλω να έχω ήχους για να κάνω όλο και πιο αληθοφανείς και εκφραστικές τις συνθέσεις μου με ωραία σόλο και ρυθμικά ακόρντα και να εμπνευστώ παίζοντας στα πλήκτρα για να βγάλω κάτι από τον ήχο.......................... εεεεε, τώρα εντάξει? Θα μπει και ο @waterfall -K να μου πει πάρε το modx+ που έχει και περισσότερους ήχους κλπ κλπ. Δεν βγάζω άκρη μαζί σας καμιά φορά................... χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα? Επί του θέματος έχουμε κάτι? ? Να το συγκρίνουμε με άλλα VST ή και αντίστοιχα όργανα hardware με ήχους και παραδείγματα εκτός φυσικών οργάνων και άλλα μη συγκρίσιμα πράγματα όσο αφορά το πρακτικό επίπεδο του αντικειμενικού σκοπού των libraries? χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχχαχαχα
    0 βαθμοί
  29. μ αυτό είναι απ αυτά που εγώ τα παίρνω (αν μου αρέσουν) όπως είναι. Μισητό interface. Μου άρεσε και όλο το κομμάτι στήθηκε πάνω σ αυτό. Απλά στην παλιά έκδοση κάποιες νότες κλιπάριζαν ανεπαίσθητα, μάλλον παραμόρφωναν και τις διόρθωσα. Δεν ξέρω αν και που έχει attack. Αλλωστε δεν είμαι πληκτράς. Μόνο ήχο να αλλάξεις στο yt δεν νομίζω να γίνεται. Μπορεις να κάνεις διάφορα ψιλοedit ή να προσθέσεις δικό τους ήχο....( :( ) Αλλα δεν τρέχει τίποτα, το ανεβάζω 2η φορά....
    0 βαθμοί
  30. Παρε ενα τηλεφωνο τον Γιαννη απο GAS pickups. Αν ειναι θεμα μαγνητων, σιγουρα θα εχει κατι να σου πει. Ουτως ή αλλως θα μπορεσει να σε κατευθυνει προς τη λυση του προβληματος
    0 βαθμοί
  31. Βγηκε μια απο τις archtop του Ken Parker στην αγορα, ψηνεται κανενας για γκρουπακι? (θα μαζεψουμε τα νεφρα μας και θα την παρουμε με timeshare). https://www.dreamguitars.com/shop/instruments/guitars/archtop-guitars/acoustic/2019-ken-parker-archtop-flamed-mahogany-red-spruce-na2019/
    0 βαθμοί
  32. Κι εγώ δεν παίζω με τέτοιους ήχους, ούτε τέτοια μουσική, ίσως όταν μεγαλώσω ? Αλλά θα ήθελα στην υπάρχουσα φάση μου (delay-reverb-delay) να μπορούσα να πάρω ωραία textures με ένα fuzz μπροστά, ή έστω ένα distortion pedal. Το ψάχνω τελευταία αλλά ακόμα δεεεν.
    0 βαθμοί
  33. Απλος κ περιεκτικος. Νομιζω πως με το 60% των σχολιων του τοποθετει τα πραγματα σε σωστη βαση... παντα
    0 βαθμοί
  34. Αυτην την εντυπωση ακριβως εχω για τη Νιουραλ. Κ με τα κολπακια τους κ την εν γενει συμπεριφορα τους θα ηθελα να μεινω μακρυα απο τα προιοντα τους. Αν δεν ηταν το ο,τι αντιπαθω την ετειρεια (λογω της συμπεριφορας της κυριως) το Πετρουτσι μπορει κ να το ειχα παρει ηδη. Ακομα κ στο μελλον αν (μαλλον οταν) διορθωσει τα κακως κειμενα κ εχει ολο το πακετο λειτουργικο κ υπερτουμπανο (κ οχι με ποτενσιαλ οπως τωρα), δυσκολα θα παω προς τα εκει. Παλι καλα. Ετσι θα επρεπε να κανουν. Τουλαχιστον εστω κ καθυστερημενα κανουν το σωστο Για το Line 6 τα εχουμε πει. Οσους εχω δει να εχουν ηχαρα, εκτος απο παιχταραδες ειναι κ ηχοληπταραδες.(ή τους το εχει "σενιαρει" καποιος τετοιος). Ειναι η ενοια του option paralysis ακομα κ με ενα amp block. Αν πρεπει να φαω μιση ωρα στο καθε μοντελο για να ακουστει σαν ενα basic καλο amp απο αυτα που εξομοιωνει, κατι κανουν λαθος (για τυπου χρηστες σαν εμενα τουλαχιστον) Γι'αυτο κ ειμαι φαν της Φρακταλ (ενταξει μου εχει εξηγησει πολλα κ ο @Freedom για την νοοτροπια τους). Αλλα κ παλι εχεις ο,τι μπορεις να φανταστεις (εις την νι) in the box. Κ παροτι εχεις τις περισσοτερες παραμετρους κ δυνατοτητες για αλυσιδες που υπαρχουν, με ενα βασικο amp μπλοκ ξεκινας απο εκει που φανταζεσαι ηχητικα. Συν το οτι τα πρησετ ειναι σουπερ. Κ φυσικα υπαρχουν κ σουπερ επιλογες οικονομικες (καινουργια ή μεταχειρισμενα) *Για το Αμερικανα δεν εχω αποψη, για το 70's rock/blues που το λες μου κανει εντυπωση. Ειδικα απ τη στιγμη που εχει τοσα καλα lo gain amps κ πεταλακια (συν βαζεις ο,τι IR γουσταρεις)
    0 βαθμοί
  35. Ο τύπος σκοτώνει! Παρ'όλα αυτά πιστεύω ότι με το Wong μπορώ πλησιάσω τα ηχοχρώματα του βίντεο. Η τσέπη μου παραμένει ασφαλής προς το παρόν.
    0 βαθμοί
  36. Εχετε ποτε σκεφτει αν σκεφτεται το Συμπαν; Η μηπως οταν κανετε αυτη τη σκεψη, γινεστε το Συμπαν που αναρωτιεται για τον εαυτο του; Αρτεμης. Πολυ νοημα.
    0 βαθμοί
  37. Τον ίδιο ήχο (στο 12ο λεπτό) έχω με ένα πεταλάκι friedman απευθείας στο ampster friedman.mp3
    0 βαθμοί
  38. Μηπως θα μπορουσες να κάνεις την μετατροπή σε τενεκεδες τελεμέ currency? Εχω συναλλαγμα assούμε...
    0 βαθμοί
  39. Εχουν βγει τωρα κατι προχωρημενες sex dolls τελευταιας τεχνολογιας, που θα γινει εκατομμυριουχος οποιος το χρησιμοποιει, οχι ανεργος.
    0 βαθμοί
  40. Εγώ αγόρασα το πρώτο synthesizer που άγγιξα γιατί όσα κυκλοφορούσαν τότε ήταν ακριβοθώρητα. Πήρα ένα Yamaha CS-10 απ' τον Νάκα λοιπόν και έφτιαχνα ήχους ελικοπτέρου κι έτρεμε η πολυκατοικία. Απο τότε ακολούθησαν αρκετά άλλα... αλλά τώρα παίζω μόνο Rhodes και Wurlitzer σε VST.
    0 βαθμοί
  41. Yamaha CS1, το βασικό μου ΚΛΑΡΙΝΟ στα σκυλάδικα της Νέας Υόρκης στα 80s.... Και μαμω τα money makers λαιμΕ....κάθε φορά που έκανα εισαγωγή στο "τα μαύρα μάτια σου'' πλΕρωνα και το νοίκι του μηνοΣ
    0 βαθμοί
  42. Μου κόπηκε ο ίντερνετς όταν το έγραφα, και όταν ήρθε το "ξαναπήρε" και βγήκε δύο φορές. Να σβηστεί παρακαλώ.
    0 βαθμοί
  43. Τελικά ρε παιδιά ο Αλής είναι άνθρωπος; τον έχετε γνωρίσει προσωπικά; υπάρχουν μαρτυρίες- στοιχεία ότι υφίσταται; ή μήπως είναι δημιούργημα της AI ? Τι μας κρύβουν......;
    0 βαθμοί
  44. Δεύτερη φορά σε λίγες μέρες που δίνεις εικόνα με την τέχνη. Η προηγούμενη ήταν με τς υποψήφιοι... Καφενείο σε χωρίο στο Kentucky, Κυριακή, 10 το πρωί μετά την εκκλησία που δεν έχει και ανθρακωρυχείο και οι σούβλες γυρνάν με 4000rpm. Δώσεεεεεε....
    0 βαθμοί
  45. Ολοκληρώνεται το άλμπουμ A priori ...revisited με την Κάθοδο. Εχουν γίνει και εδώ σημαντικές αλλαγές. Εκτός από διάφορα στραβά στα τύμπανα, έχει αλλαχτεί ο ήχος του bassoon/flute στην αρχή και έπαιξα τελικά και το τελευταίο σόλο μαζί με τη βιόλα. Μικρές επίσης αλλαγές εδώ και εκεί, Β3 κλπ. Ευχαριστώ για την υπομονή σας. Όλα πλέον είναι στο youtube και ήδη αντικαθίστανται στο soundcloud. Η αρίθμηση είναι από 2. έως 10. 1. δεν υπάρχει, (στο youtube) δεν το ξαναέφτιαξα, όπως και το 11. Αυτά τα έχει ξαναφτιάξει ο Ι. Τραγόπουλος, υπάρχουν όμως και στο δικό μου soundcloud και ίσως στο δικό του κανάλι.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...