Δεν θα ήμουν τόσο αισιόδοξος Μπίλ, όχι σε τόσο απρόσωπες εταιρείες των οποιων τις αποφάσεις δεν ξέρω και εγώ ποιο άσχετο με το αντικείμενο golden boy τις παίρνει...σε αυτό η FAS όσο υπάρχει ο Cliff δεν θα ξεπεραστεί ποτέ...μικρή εταιρεία, "οικογενειακή" με άτομο στο τιμόνι που ειναι και μουσικός, και coder, και υπεθυνος για το hardware και για τα παντα.
Βρε με το Kemper και το profiling...
Πάρε ένα AF2 ή AF3 και κάνε Tone Matching ότι ήχο θέλεις, τουλάχιστον θα έχεις μετά ότι επιλογή υπάρχει σε αυτό το συμπαν να το φέρεις εκει που θέλεις ΑΝ το Tone Matching block δεν σου εχει κανει την δουλεια.
Επίσης για τα IRs η FAS εχει και τα DynaCabs (διαλεγεις μικροφωνο, το μετακινεις στον χωρο κοκ). Δεν εχω ασχοληθει ιδιαίτερα μιας και που εδω και χρόνια χρησιμοποιώ ένα και μοναδικό τσαμπατζήδικο IR που μου κάνει ότι θέλω.
Διαβασα αυτα που εγραψες για τα δυναμικά IRs, να πω την μαυρη αλήθεια, δεν κατάλαβα τι εννοεις. Impulse responses ειναι, "πολύ κοντά", "κοντά", "μακριά" ή "πολυυυυυυ μακρια". Όσο πιο "μακρια" τόσο περισσοτερο αποτυπώνουν τον "χώρο" σε γενικές γραμμες. (π.χ. 1024, 2048, 8000, 64000 samples). Προσωπικά δεν χρειάζομαι τιποτα παραπάνω απο IR με 8000 samples (170ms, Ultrares). Tα FullRes (64000 samples, 1,33sec) που τα δοκιμασα στο AF3 είναι περισσοτερο για "χωρο" και reverberation, αχρηστα οταν χρησιμοποιουνται μονα τους (για μενα).
ΥΓ: μην το πολυψαχνετε, όταν μπει στα ραφια του Thomann, ας τα σκασει καποιος να το παρει και να το δοκιμασει. Εντος 30 ημερων τους το επιστρέφει πεσκεσι και παιρνει τα χρηματα του πισω χωρίς να πρεπει να εξηγησει κάτι. Ελα Vra, ψήνεσαι? Take one for the team, assούμε...?