Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Alter

    Alter

    Guru


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2367


  2. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      4446


  3. Nekkon

    Nekkon

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2097


  4. ΑpussyΑ

    ΑpussyΑ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      296

    • Αναρτήσεις

      1576


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/03/23 σε Είδηση Σχόλια

  1. Ιδια τιμη με το Quad Cortex δεν εχει περιπου; Θα δειξει το μελλον αν μπορει η Fender να χτυπησει στα ισια τους τοπ παιχτες στο χωρο. Το εχουν τερματισει ομως καπως τα digital γιατι ηδη τα μεσαια μοντελα εκει στα 500-600 ευρω που μετρανε και χρονια ειναι παρα πολυ ωραια, οποτε για πολλους δυσκολα να πανε σε τοσα λεφτα για digital που σε λιγα χρονια θα απαξιωθει.. Αν εισαι φανατικος βεβαια ωραια νεα, ακομη μια επιλογη στο ακριβο οριο..
    1 βαθμός
  2. Παίδες όσο περισσότερα βιντεάκια ακούω, τόσο λιγότερο μου αρέσει ο ήχος του πάντως
    1 βαθμός
  3. To Plini suite μπαίνει στο επόμενο update, οπότε κλείνει κι αυτό το κεφάλαιο για τη Neural.
    1 βαθμός
  4. Μπραβο ρε Φιουζιε Δεν ξερω αν ετσι θα το κανουνε, αλλα με παρομοια λογικη Dynamic θα ηταν πιο καταλληλος προσδιορισμος (αφου μιλαμε για κινηση κ οχι για snapshot οπως τωρα). Το ειπα αςουμε IR v.2. για να δειξω πως θα λειτουργει σαν επομενης γενιας cab sim σε σχεση με τα τωρινα IR. Επισης πολλες εταιρειες με "παραδοσιακα" IR εχουν βαλει το dyn-, dyna- κ το dynamic ηδη σε IR προιοντα τωρινης γενιας. Κ επειδη δεν αναφερομαι σε καποιο απο αυτα, εκανα το διαχωρισμο
    0 βαθμοί
  5. Να σας πω εγώ πώς το σκέφτομαι. Τα IRs είναι φωτογραφίες, και είναι στατικά. Όπως η φωτογραφία. Όμως μετά, άρχισαν να ενώνουν πολλές φωτογραφίες, και άρχισε να κινείται η εικόνα. Έγινε κινηματογράφος. Κάπως έτσι σκέφτομαι ότι θα ήταν καλά να πάνε τα πράγματα. Όχι IR v.2. Αλλά MIR (Moving Impulse Responses), ή DIR (Dynamic Impulse Responses).
    0 βαθμοί
  6. Δεν θα ήμουν τόσο αισιόδοξος Μπίλ, όχι σε τόσο απρόσωπες εταιρείες των οποιων τις αποφάσεις δεν ξέρω και εγώ ποιο άσχετο με το αντικείμενο golden boy τις παίρνει...σε αυτό η FAS όσο υπάρχει ο Cliff δεν θα ξεπεραστεί ποτέ...μικρή εταιρεία, "οικογενειακή" με άτομο στο τιμόνι που ειναι και μουσικός, και coder, και υπεθυνος για το hardware και για τα παντα. Βρε με το Kemper και το profiling... Πάρε ένα AF2 ή AF3 και κάνε Tone Matching ότι ήχο θέλεις, τουλάχιστον θα έχεις μετά ότι επιλογή υπάρχει σε αυτό το συμπαν να το φέρεις εκει που θέλεις ΑΝ το Tone Matching block δεν σου εχει κανει την δουλεια. Επίσης για τα IRs η FAS εχει και τα DynaCabs (διαλεγεις μικροφωνο, το μετακινεις στον χωρο κοκ). Δεν εχω ασχοληθει ιδιαίτερα μιας και που εδω και χρόνια χρησιμοποιώ ένα και μοναδικό τσαμπατζήδικο IR που μου κάνει ότι θέλω. Διαβασα αυτα που εγραψες για τα δυναμικά IRs, να πω την μαυρη αλήθεια, δεν κατάλαβα τι εννοεις. Impulse responses ειναι, "πολύ κοντά", "κοντά", "μακριά" ή "πολυυυυυυ μακρια". Όσο πιο "μακρια" τόσο περισσοτερο αποτυπώνουν τον "χώρο" σε γενικές γραμμες. (π.χ. 1024, 2048, 8000, 64000 samples). Προσωπικά δεν χρειάζομαι τιποτα παραπάνω απο IR με 8000 samples (170ms, Ultrares). Tα FullRes (64000 samples, 1,33sec) που τα δοκιμασα στο AF3 είναι περισσοτερο για "χωρο" και reverberation, αχρηστα οταν χρησιμοποιουνται μονα τους (για μενα). ΥΓ: μην το πολυψαχνετε, όταν μπει στα ραφια του Thomann, ας τα σκασει καποιος να το παρει και να το δοκιμασει. Εντος 30 ημερων τους το επιστρέφει πεσκεσι και παιρνει τα χρηματα του πισω χωρίς να πρεπει να εξηγησει κάτι. Ελα Vra, ψήνεσαι? Take one for the team, assούμε...?
    0 βαθμοί
  7. Και τα 2. Τα τελευταία μου 3 gigs ήταν με Axe Fx Ultra και η εμπειρία ήταν σαφώς καλύτερη. Λιγότερο άγχος, λιγότερο κουβάλημα, λιγότερο tap dancing. Μόνη μουτζούρα ότι έπρεπε κάθε φορά να πείσω τον εκάστοτε ανενημέρωτο ηχολήπτη ότι θα βγάλω ήχο με αυτό + stage monitors. Τους έλεγα απλά να με περάσουν line και δε με πιστεύανε. Μετά το live έλαβα και τις 3 φορές κομπλιμέντα βέβαια, αλλά με ζαλίσανε μέχρι να φτάσουμε εκεί.
    0 βαθμοί
  8. Βασικά, πάρτο ανάποδα...εχει κάποιος εμπειρία απο Fender και "ψηφιακα"? Επειδή έχουν περάσει και δύο Mustang από τα χεράκια μου, ασχέτως μοντελοποιησης, features κοκ, καλή τυχη με ότι εχει να κάνει με υποστηριξη, firmware updates κοκ με την Fender...το ίδιο και με την Boss και άλλες. Στην FAS τουλάχιστον με την υποψία bug ή οποιασδήποτε δυσλειτουργίας, βρισκεις άνετα ακρη και το πιο πιθανο (αν επιβεβαιωθει) είναι οτι στο επομενο firmware (που δεν θα ειναι σε 2 χρονια) θα λυθει το θέμα σου. Με την Line6 δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά με την Fender, όχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Πάρτο και αυτό διαφορετικά. Το modelling και οτι εχει σχέση με features θα βελτιώνεται στην FAS όσο από πίσω υπάρχει ένας Cliff Chase, ο οποιος μπορεί να μοντελοποιήσει όλα τα πολυσύμπαντα μαζί. Coder με μεγάλα κοχόνες, expert στο hardware και βλέπει πολυ μπροστά. Σε βεβαιώ οτι και τους ιδιους DSPs να είχαν όπως πριν απο 5 χρόνια, θα έβρισκε workaround, το έχει αποδείξει πολλές φορές. Αν ή όταν "φυγει", ζωή στα κατσικομούλαρα μας assούμε.
    0 βαθμοί
  9. Για τα γούστα/χέρια μου αυτό έχει σταματήσει από το Axe Fx Ultra. Έκτοτε οι βελτιώσεις είναι του 0.5% κάθε φορά. Τώρα απλά ψειρίζουμε τη μαϊμού αντί να γράφουμε μουσική.
    0 βαθμοί
  10. Αρα δε το εξηγησα καλα. Δεν εχει να κανει με profiler-modeller ή integrated συστημα που ειναι κ τα δυο. Τα IR ετσι οπως τα φτιαχουμε σημερα, αυτο προσπαθει μια εταιρεια ν'αλλαξει. Να κανει το breaktrou σε αυτον τον τομεα δηλαδη. Κ μετα ειτε το συνδυασεις αυτο με amp sim απο profiler ειτε απο μοντελερ, το επιπεδο ρεαλισμου θ'αλλαξει επιπεδο. Το συστημα μοντελινγκ της Φρακταλ πχ, ξερουμε οτι θα βελτιωνεται οσο βελτιωνονται οι επεξεργαστες. Απο τη στιγμη που ειναι component based, οσο μπορεις ν'αφιερωσεις πιο πολυ επεξεργαστικη ισχυ στο να εξωμειωσεις τα επι μερους συστατικα του κυκλωματος, θα γινεται κ πιο ρεαλιστικο. Ειναι δηλαδη καλυμμενη η Φρακταλ οτι θα ειναι στην κορυφη. Στο profiling ολο κ θα γινονται breakthrou στον αλγοριθμο κ θα συμβαδιζουνε. Βεβαια σε ενα προφαηλερ δεν εγγυαται κανεις οτι το team συγκεκριμενης εταιρειας θα γραφει αλγοριθμο να την κρατα στην κορφη καθε 10 χρονια (αντιθετα απ'οτι στη ΦρακταΛ). Το Κεμπερ οταν ειδε τα σκουρα αναγκαστηκε να κανει το "κολπο" με το tonestack για να μη μεινει πισω. Πραγμα που κ θα μπορουσε κ θα επρεπε να εχει κανει εδω κ 10 χρονια, αμεσως αφου κυκλοφορησε. Βεβαια οποιος εχει Κεμπερ την εχει βγαλει με την αρχικη του αγορα ποσα χρονια τωρα κ αυτο ειναι μεγαλο συν. Για τους ιδιους λογους (ανταγωνισμο που χοντραινει) καποια στιγμη κ η Neural Dsp θα παψει να κοροιδευει κοσμο κ θα δωσει στους χρηστες αυτα που υποσχεθηκε προεκλογικα (κ τοτε θα ειναι ισως ο πιο δυνατος παιχτης το εχω ξαναπει). Η Φεντερ να δω πως θα επιβιωσει σε αυτην την αγορα. Δε ξερουμε ακομα τις δυνατοτητες του προιοντος
    0 βαθμοί
  11. Μέχρι τότε μικροφωνιάζουμε ενισχυτάς. Χε Χε Χε Χε... ?
    0 βαθμοί
  12. Μα και ο αριθμός των sims, άρα και του R&D που απαιτείται, διαμορφώνει την τελική τιμή. Καλύτερα για μένα να είχε μέσα 10 ενισχυτές και 10 πετάλια, αλλά Fender licensed, παρά αυτό που αποφάσισαν τελικά. Και αυτό γιατί η Fender έχει συγκεκριμένο brand name/demographics, δε μου βγάζει νόημα σε αυτό το context αυτή η κατεύθυνση. Βάζοντας και την τιμή μέσα γίνεται no-go για μένα. Ωραίο ακούγεται όντως.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...