Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      20

    • Αναρτήσεις

      3716


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      6241


  3. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      5340


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      21936


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/02/23 σε Αναρτήσεις

  1. Ολοι οι μεγαλοι κλασσικοι συνθετες ειχαν λιωσει τη μουσικη των προηγουμενων, την ειχαν λιωσει κυριολεκτικα. Δεν τους εμποδισε αυτο να κανουν κατι δικο τους, ισα ισα αυτο ηταν απαραιτητο για να ξερουν τι εχει προηγηθει και να μην αναμασησουν απλα τα ιδια. Το να μεινει καποιος εκει, το να μαθει δηλαδη εργα αλλων και μη φτιαξει κατι καινουργιο, σημαινει πολυ απλα οτι ποτε δεν ειχε την ταση, το ταλεντο, η απλα την επιθυμια να φτιαξει κατι δικο του.
    5 βαθμοί
  2. Δεν ρωτάς καλύτερα κάποιον, πχ, Κλασικό πιανίστα να σου πει "σε τι καλό θα του βγει" να μάθει να παίζει νότα προς νότα το Χ έργο του Ψ συνθέτη? Μα είναι ερώτηση αυτή? Η συντριπτική πλειονότητα των μουσικών αυτου του πλανήτη και ανεξαρτήτως μουσικού είδους, έτσι ακριβώς μαθαίνουν να παίζουν μουσική, προσπαθώντας να βγάλουν νότα προς νότα συνθέσεις τρίτων.
    5 βαθμοί
  3. Παιδια ηρεμηστε με το νοτα νοτα, γιατι πως να το πω ευγενικα... ειστε ΛΑΘΟΣ 100% Μιλαμε για ηλεκτρικη κιθαρα, που εκτος απο νοτες υπαρχει σε μεγαλο βαθμο κ η εκφραση. Τα bends κ οι λεπτομερεις στο ροκ κ μπλουζ δεν ερχονται απο μονα τους. Πρεπει να μιμηθεις κ να φαλτσαρεις για χρονια. Δεν ειναι μονο νοτες κ ταιμινγκ (πραγματα που φυσικα πρεπει να εχεις ηδη). Μιλαμε για ενα σολο που αν βγαλεις τις νοτες κ το χρονο κ αφησεις τις λεπτομερειες αυτες απ'εξω, δεν το εχεις πιασει ουτε στο 50%. Το να συζηταμε αν το νοτα-νοτα ειναι καλο να το κανεις... επαγγελμα, ε τοτε ναι συμφωνω μαζι σας. Αν επισης το νοτα-νοτα ειναι ο μονος τροπος μελετης που εχεις, τα ιδια. Αλλα να μην το εχεις κανει (σε συγκεκριμενες περιοδους), για να ''κουρδισεις'' το touch κ την εκφραση σου, θα σου κοψει πολυ μεγαλο κομματι του πως θα ακουγεσαι εκφραστικα, κ σαν φωνη κιθαριστα δε θα βρεις ποτε τον εαυτο σου. Για την ακριβεια πρεπει να το κανεις με τετοια λεπτομερεια (σε σημειο ψυχωσης) κ για πολλους κιθαριστες απο διαφορετικες σχολες εκφρασης, μεχρι να γινει δικο σου κ να βρεις πως θα το εκανες εσυ απο τις επιλογες που εχεις. (μιλαμε παντα για αυτο το στυλ lead παιξιματος) Μετα περνας φυσικα σε πιο ενδιαφεροντες τροπους μελετης, σε αλλα οργανα, αλλα να παιξεις τετοια ειδη μουσικης χωρις να το εχεις κανει, πολυ κ επιτυχημενα, θα ακουστει. Lead rock/blues κιθαρα χωρις pitch κ touch ειναι ανεκδοτο. Κ αυτα δεν ερχονται μονα τους. Δεν ειναι ουτε πληκτρα (που εκει εχει αλλα παλουκομπερδεματα). Επισης @dimsonic κατανοω να το λες εσυ, αλλα εσυ εισαι αλλης σχολης κ φιλοσοφιας μουσικος κ κιθαριστας, οποτε ολα αυτα δε σου χρειαζονται τοσο (παροτι ειμαι σιγουρος οτι κ εσυ τα εχεις κανει κ μαλιστα επιτυχημενα σε μικροτερες ηλικιες)
    5 βαθμοί
  4. Trolley, ο συλλογισμος σου ειναι εντελως λαθος, οχι απο την αποψη του αν θα βοηθησει η μελετη ετοιμης μουσικης, που φυσικα θα βοηθησει. Το λαθος σου ειναι οτι μιλας για το "κατι σπουδαιο", λες και ειναι, η θα επρεπε να ειναι, ο στοχος ενος μουσικου. Δεν μαθαινει κανεις μουσικη για να κανει "κατι σπουδαιο". Μαθαινει κανεις μουσικη, διοτι το να παιζεις μουσικη ειναι ευχαριστο απο μονο του. Η φαση δε διαφερει απο οποιονδηποτε ασχολειται με τον αθλητισμο. Δεν παιζαμε ολοι μπαλα πιτσιρικαδες για να γινουμε Μεσι. Επειδη μας αρεσε παιζαμε. Απο ολους οσους παιζουν μπαλα, και απο ολους οσους παιζουν μουσικη, ελαχιστοι των ελαχιστων θα κανουν κατι σπουδαιο. Ολοι ομως θα διασκεδασουν και, το σημαντικοτερο, ολοι θα μορφωθουν, σε ενα βιωματικο επιπεδο που κανενα βιβλιο μονο του δεν μπορει να σου προσφερει. Το να παιζεις ας πουμε με αλλους, ειτε μπαλα ειτε μουσικη, σε κανει καλυτερο ανθρωπο, και ας μην παιξεις στο Θρυλο ποτε ?
    4 βαθμοί
  5. Μετά βεβαιότητος σου λέω ότι και τα δύο. Αν όχι στο τέλος του εξαμήνου και υποθέσουμε ότι δίνει στον εγκέφαλό του και άλλους 6 μήνες (με ή χωρίς επιπλέον μελέτη), για να "χωνέψει", σίγουρα μετά από ένα χρόνο.
    4 βαθμοί
  6. Αυτό δεν οφείλεται στο ότι μελετούν μουσικές άλλων αλλά στο ότι η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων, δεν έχει την υπομονή, την πειθαρχία, τη φιλοδοξία και την εγγενή ικανότητα (ταλέντο/φαντασία/δημιουργικότητα/πες το όπως θες) να γίνουν καλύτεροι από το μέσο όρο στο αντικείμενό τους.
    4 βαθμοί
  7. Ναι θες τρια. Εκτος αν το κορους εχει πρησετ κ κανεις μινι ταπ ντανσινγκ. Ενα πατημα για να αλλαξει ο συνδυασμος πεταλιων κ ενα για να αλλαξει το πρησετ στο κορους. Εκτος παλι αν κ το κορους κ το σουιτσερ εχουν midi capabilities (συν πρησετ το κορους). Αλλα αυτο το αν ειναι πολυ ακριβο
    3 βαθμοί
  8. Παιδια μιλαμε για ροκ κιθαρα ετσι. Που το 80% των παιξιματων ειναι καρακλισε. Κ ο καθενας πουλαει τον ηχο του, το touch κ την εκφραστικοτητα του. Που αν τα ακουσει καποιος σοβαρος μουσικολογος, οι ομοιοτητες που εχουν ολα αυτα μεταξυ τους ειναι ασυγκριτως τεραστιοτερες ? των διαφορων Εκει ανφερομαι οταν λεω πως αν ασχολεισαι με αυτο το ειδος κιθαρας, το νοτα νοτα χρειαζεται (κ με ποικιλια μαλιστα). Στο πως θα παιξεις τις νοτες. Ή μαλλον στο τι θα πρεπει να εχει προηγηθει για να τις παιξεις με εναν τροπο που θα χαρακτηρισουν δικο σου Τωρα στο τι νοτες θα παιξεις, στον αυτοσχεδιασμο κ στη συνθεση, θελει κ αλλο τροπο μελετης σιγουρα κ παρα πολλα ακουσματα....
    3 βαθμοί
  9. Το νοτα νοτα, οταν δεν το παρακανεις, εχει πραγματα να σου δωσει, δεν το κανεις γι'αυτο που γραφεις. Συμφωνω (κ ετοιμαζομουν να το γραψω) πως το βιντεο δε μοιαζει με σποντα στον Γκιλμουρ, αλλα στον Εζριν. Σποντιτσα πρεπει να ειναι, αλλιως δε θα διαλεγε αυτη την ερωτηση, αλλα ετσι οπως τοποθετειται (κ λαμβανοντας υπ οψιν πως ειναι ο Γουωτερς) δεν υπονοει κατι για τον David
    3 βαθμοί
  10. Δεν υπάρχει καν δίλημμα. Η Μουσική. Το ότι ένας κιθαρίστας δεν έβγαλε one take ένα solo, προσωπικά δε μου λέει πολλά. Eπίσης ούτε ο πρώτος είναι, ούτε ο τελευταίος. Τo 99% των covers δεν έχουν την παραμικρή χρησιμότητα για τη μουσική κοινότητα, παρά μόνο για αυτόν που κάνει το cover. Aν μάλιστα μπει στη διαδικασία να το βγάλει όλο αυτί, είναι μεγάλη υπόθεση. Επίσης το να πατάς πάνω σε μεγάλους κιθαρίστες, βελτιώνει την τεχνική σου και σου ανοίγονται μουσικοί ορίζοντες.
    2 βαθμοί
  11. Πάντως εγώ όταν μελέτησα και έμαθα ( τρόπος το λέγειν) το σόλο στο Heartbreaker / Zeppelin μου φάνηκε ότι έγινα καλύτερος μουσικός.
    2 βαθμοί
  12. Να συμπληρώσω και το κίνητρο. Αυτό που να τον κινητοποιήσει να το κάνει δηλαδή.
    2 βαθμοί
  13. Έλα ντε...εδω που τα λέμε βέβαια δεν είχα και πολλές επιλογές.
    1 βαθμός
  14. Πάλι κούκλα είναι Μπάμπη κ πάλι σκίζει ηχητικά!
    1 βαθμός
  15. Καλώς την δέχτηκες την σχιστομάτα την κυρία Μπάμπη μου. Ωραία φαίνεται και ακόμα ωραιότερα ακούγεται. Μεγειές. Ωραίο review.
    1 βαθμός
  16. Καλορίζικη Μπάμπη! Καλές πενιές!
    1 βαθμός
  17. Πες εχω μια Strat, μια Tele και μια LP και βγαινεις και δημοτικος συμβουλος απο την πρωτη Κυριακη. (μην πεις μονο οτι εισαι υποψηφιος με το ΚΚΕ) Νομιζω οτι σε 2 γραμμες τα ειπα ολα οσα πρεπει να ξερεις για το Noiz.
    1 βαθμός
  18. Εντάξει, δεν έγινε κάτι, απλά αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά στην πορεία, ξέρουμε που θα πάει η δουλειά από Οκτώβριο (δυστυχώς) ?
    1 βαθμός
  19. Το έχεις πραγματικά ανάγκη το switcher; Τόσους πολλούς διαφορετικούς ήχους θα χρησιμοποιείς; Πόσα πετάλια έχεις; Τι είδους μουσική θα παίζεις; Τι ήχο θες να βγάλεις; Αυτές είναι οι ερωτήσεις που πρέπει πρώτα από όλα να απαντήσεις ,στον εαυτό σου. Οτι επέλεγε και πάντα: ότι τον βολεύει καλύτερα πάντα σε συνάρτηση με τον ήχο που θέλει να βγάλει και το ΕΙΔΟΣ της μουσικής που θέλει να παίξει. Πάντως τον καλύτερο ήχο ΦΥΣΙΚΑ και θα τον βγάλεις με "μικροφωνιασμενο" λαμπατο ενισχυτή...δεν έχει βγει ακόμα πεταλιερα που να ακούγεται καλύτερα ούτε φυσικά που να δίνει το feel του ενισχυτή.
    1 βαθμός
  20. Ο Βαρουφάκης αγωνιζόταν για την Ευρώπη των Λαών.
    1 βαθμός
  21. Έχει send και return για το input και output των πεταλιών. Έχει και input που συνδέεις την κιθάρα, και output για να πάει στον ενισχυτή. Φτιάχνεις λούπες με τα συνδεδεμένα πετάλια, έτσι ώστε αν θέλεις, πατώντας ένα κουμπί, να ενεργοποιείς/απενεργοποιείς τα πετάλια που είναι συνδεδεμένα στην συγκεκριμένη λούπα. Κάτι σαν τα patches και τα banks στις πεταλιέρες.
    1 βαθμός
  22. Γνωρίζονται απο παλιότερα.
    1 βαθμός
  23. Αγαπαμε Charvel. Για καποιο λογο αγαπαω τις Charvel Japan πιο πολυ απο Αμερκανικες. Ειναι κ seamp ash το σωμα αντι για γιαπωνεζικο basswood... Αϊντε Γεια.. Καλοσκιστη
    1 βαθμός
  24. Καλορίζικη! Η κιθάρα τα σπάει, πραγματικά. Κουκλα, άνετη, παίζει τα πάντα και κάνει και φραπέ! Πολύ καλή και η παρουσίαση!
    1 βαθμός
  25. Ε ναι έτσι γίνεται συνήθως. Το να παραμείνεις ενεργός μουσικά ενώ ο έρωτας έχει φύγει, θέλει ειδική ιδιοσυγκρασία. Αλλά αυτό δεν έχει σχέση με ό,τι συζητάμε.
    1 βαθμός
  26. Κ αυτο νοτα νοτα ειναι, ετσι οπως το αντιλαμβανομαι εγω. Νοτα νοτα σε ενα μουσικο θεμα. Το ολο το κομματι νοτα νοτα ,ειναι μονο αν εχει 50 σημεια που θες να μελετησεις (δυσκολο) ή αν θες να βγεις να το παιξεις (που κι εκει... τα σημαντικα για εσενα βγαζεις νοτα νοτα ?) Φυσικα οσο πιο πολυ εχεις εντρυφησει σε κατι τοσο πιο ευκολο ειναι να κανεις καποιον ν νομιζει πως ο,τι ακουσε ηταν νοτα νοτα, ενω δεν ηταν κ ενω το ποσο ασχοληθηκες μαζι του να ειναι πολυ λιγοτερο απ'οτι νομιζει Κ εγω συμφωνω με τη συμφωνια σου Αρα θα συμφωνησω κ εδω Νομιζω πως συμφωνω
    1 βαθμός
  27. Πολύ πολύ ωραίο. Πώς μου είχε ξεφύγει τότενες ...
    1 βαθμός
  28. Αν το είχες φτιάξει πριν 45 χρόνια και είχε παιχτεί κάπου στο BBC, σήμερα τα fora θα κατακλύζονταν από συζητήσεις τύπου "ποιο συνθ", "ποιο εφφέ" κλπ ενώ αθεράπευτοι κοβεράδες θα προσπαθούσαν με ό,τι έχουν να φτιάξουν μία αξιοπρεπή απομίμηση στο YT ! Βιντατζίλα στα καλύτερά της, πολύ μου άρεσε !!
    1 βαθμός
  29. Σελιδα 7 για να φτασουμε στις τελε, αργουμε παιδια, μπορουμε και καλυτερα
    1 βαθμός
  30. Το σωστό να λέγεται. Αγαπάμε Σκαλκώτα.
    1 βαθμός
  31. Ποια κλασσικη και ποιον Gilmour, εδω εχουμε πιασει το αν η μουσικη εκφραση εχει ντετερμινιστικο χαρακτηρα και μπορει να αναλυθει με μαθηματικως ορισμενα σχηματα η αν υπαρχει μια εγγενως ανθρωπινη εκφανση της που υπερβαινει τα προκαθορισμενα μοτιβα ?
    1 βαθμός
  32. Μα αυτο λεω. Δε θελουμε παρθενογενεση. Θελουμε παραταση (με σχετικα φρεσκο πραμα), που μετα εμεις με τις υπερβολες μας θα το βαφτισουμε οπως θελουμε
    1 βαθμός
  33. Αυτό δεν είναι παρθενογένεση όμως. Παρθενογένεση (στο περίπου) θα ήταν αν το djent έβγαινε την περίοδο του swing, ή την εποχή του Mendelssohn.
    1 βαθμός
  34. Ρε παιδιά, πώς θα παίξεις κάτι δικό σου αν δεν ακούσεις/μελετήσεις άλλους; Παρθενογένεση έχει πάψει να υπάρχει εδώ και δεκαετίες, κοντά αιώνα. Είτε το παίξεις νότα νότα, είτε το κάνεις transcribe, είτε κάνεις active listening με σημειώσεις, παίρνεις κάτι από τους προηγούμενους. Σύμφωνοι πως η στείρα αναπαραγωγή έχει diminishing returns από ένα σημείο και μετά δημιουργικά, αλλά όλοι έχουμε ένα εναρκτήριο σημείο. Νομίζω πως δεν έχω καταλάβει κάτι βασικό στη συζήτηση που γίνεται, αδυνατώ να βρω πού/γιατί διαφωνούμε.
    1 βαθμός
  35. Παρ' όλα αυτά, σε πάρα πολλούς, θα ακούσεις αμιγείς ολόκληρες φράσεις πχ του Coltrane στον αυτοσχεδιασμό τους. Τα έχουνε σκίσει στο άκουσμα και την μελέτη κάνοντας transcriptions. Το αυτί που έχει ο Scott είναι .... ελεφάντινο. Στο git κάποτε, πέρναγε έξω από αίθουσα που κάνανε πρόβα μαθητές, και άνοιγε την πόρτα και τους έκανε συγκεκριμένες παρατηρήσεις για το τι κάνουνε καλά και τι όχι. Δεν υπάρχει λέμε.
    1 βαθμός
  36. Λογικο. Ο SRV παιζει μια μουσικη, που κανει feature την κιθαρα σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο απ'οτι οι Φλουντ. Κ οι δυο εχουν επιρεαστει απο Χεντριξ. Κ παροτι ο SRV εχει εντελως διαφορετικο ηχο, εντελως διαφορετικο touch κ "επιτιθεται" στην κιθαρα με εναν τροπο που ουτε εχουμε δει, ουτε θα ξαναδουμε, λες κατευθειαν ...ωωωω επιρροη Χεντριξ. Γιατι? Εγω πιστευω γιατι ειναι επιρεασμενος σε τετοιο βαθος απο Τζιμι, ως attitude κ προσεγγιση, που κ πιανο να επαιζε παλι το ιδιο θα λεγαμε. Που αν το καλοσκεφτεις ο SRV σαν φωνη κιθαριστα, εχει τοσο προσωπικη φωνη κ αναγνωρισιμη, που αν εδινες σε ολους τους κιθαριστες ενα generic lick να το παιξουν εκτος μουσικου πλαισιου, θα ηταν ο πρωτος που θα αναγνωριζαμε
    1 βαθμός
  37. Πάντως όλοι αυτοί οι "μεγάλοι" (Clapton, Gilmour, J. Beck, Van Allen, Hendrix e.t.c. e.t.c..) έγιναν "icons" βγάζοντας και παίζοντας στα νιάτα τους σόλα άλλων και φυσικά επηρεάστηκαν από το στυλ αυτών αλλά σιγά σιγά καταστάλαξαν-βρήκαν το δικό τους στυλ. Σε άλλους φαίνεται περισσότερο η επιρροή τους (SRV) και σε άλλους (Gilmour) λιγότερο..
    1 βαθμός
  38. Ναι,μόνο ο Gilmour το έκανε. Υπάρχει και μια άλλη φήμη,η οποία λέει οτί συνήθως οι πολύ καλοί δεξιοτέχνες σε ένα όργανο,δέν ξέρουν να γράφουν καλά. Μια χαρά τεχνική το editing και εγώ έτσι δουλεύω.Εκαναν και κάτι άλλο,όπως το να κάνουν editing από ξεχωριστές ηχογραφήσεις και εφ όσον κατέληγαν στο τελικό αποτέλεσμα,το ξαναέγραφαν όλο σε one take,λόγο ταινίας. Οπου βλέπετε μακροσκελείς ηχογραφήσεις για να βγεί ένας δίσκος,μάλλον αυτό θα συνέβαινε. Γενικός και αορίστος,καλό είναι να μην χαλάμε την εικόνα ενός π.χ καλού κιθαρίστα λέγοντας οτί το φοβερό σόλο που έπαιξε στο τάδε κομμάτι,δέν το έπαιξε με την μία,του το έγραψε ο μπασίστας η ο πληκτράς η ένας άγνωστος μουσικός. Σας ενδιαφέρει αν αυτός που παίζει σε μια σκηνή δράσης είναι ο ίδιος ο πρωταγωνιστής της ταινίας η ένας κασκαντέρ?
    1 βαθμός
  39. Δεν είπε κάτι καινούριο. Ο ίδιος ο Gilmour το έχει πει. “I banged out five or six solos,” Gilmour says. “From there I just followed my usual procedure, which is to listen back to each solo and make a chart, noting which bits are good. Then, by following the chart, I create one great composite solo by whipping one fader up, then another fader, jumping from phrase to phrase until everything flows together. That’s the way we did it on ‘Comfortably Numb.’” https://www.guitarworld.com/news/pink-floyds-david-gilmour-talks-comfortably-numb-solo-covers-tina-s-richie-faulkner-and-thomas-leeb Μια χαρά απάντηση έδωσε ο Waters.
    1 βαθμός
  40. Γιώργο, πολύ καλή προσπάθεια. Έχω την εντύπωση ότι ο ήχος σου έχει αρκετά περισσότερα μεσαία. Αρκετά όμως, σε σημείο να είναι καλλίτερος από τον ήχο του Becker.
    1 βαθμός
  41. Σούπερ παίξιμο και ήχος Βρασίλη μου. Συνεχίστε το το νήμα, είναι φοβερό.
    1 βαθμός
  42. Ο Waters o Βαρουφάκης και ο Assange μπαίνουν σ' ένα μπαρ. Ο Waters λέει εγώ δεν πληρώνω, είμαι celebrity. O Βαρουφάκης λέει εγώ δεν πληρώνω, είναι παράνομες οι χρεώσεις και πάει να μας κάνει χρεοδουλοπαροικία. Λέει κι ο Assange, πιείτε όσο θέλετε τζάμπα ρε μαλάκες, μου έχουν ρουφιανέψει 2 πλαστά τιμολόγια και μέχρι να τελειώσουμε θα έχω φέρει το ΣΔΟΕ να σφραγίσει το μαγαζί.
    0 βαθμοί
  43. Διαφωνώ, στο εξής. Δεν είναι ανάγκη να βγάλεις πχ όλο το σόλο νότα νότα. Μπορείς να κάνεις transcription κάποια μέρη του. Αν δεν έχεις κάνει κάτι τέτοιο, πολύ δύσκολα η δημιουργικότητά σου θα βρει διέξοδο που να σε ικανοποιεί. Συμφωνώ απόλυτα. Αυτό θέλω να πω. Πάρα πολύ σωστά. Σε όλα τα παιξίματα είναι.
    0 βαθμοί
  44. Όχι, το επιχείρημα μου ήταν ότι άρχισαν με σόλα άλλων, βοηθήθηκαν από αυτά, έμαθαν κάποια πράγματα από αυτά και μετά (ταλέντου έχοντος...) εξελίχθηκαν και "πρώτευσαν"... 'Οσο για το 2ο quote..., το ρεζουμέ είναι στο ταλέντο και στην διάθεση.
    0 βαθμοί
  45. Δεν το ήξερα. Ευχαριστώ για την διευκρίνηση. Άκυρη ερώτηση. Δεν τα ρωτάνε αυτά σε άνθρωπο που του αρέσει ο ήχος της τελεκάστερ.
    0 βαθμοί
  46. Τι πράγματα είναι αυτά; Τι FB και αηδειες. Σε άλλο μαγαζί πάτε και τα λέτε; Υ.Γ. Δεν το άκουσα ακόμα. Θα επανέλθω...Σε αυτό μαγαζί.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...