Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/01/23 σε όλα
-
Ηθελα να δοκιμασω κατι πλεξοειδες. Κ επειδη εβγαλα τη στρατ λεω τι θα δολοφονησω? Υνγκβαη ηταν η απαντηση ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
όχι ρε τίποτα δεν είχα. Όλα φτιαγμένα από το μηδέν είναι. Απλά ξεκίνησαν κάποια πίσω στο 2010 πχ και διόρθωμα στο διόρθωμα φτάσαμε εδώ. Αρχικά ξεκίνησαν να γίνουν όπως ακριβώς τότε, αλλά στην πορεία ήθελα να προσθέτω κάτι χωρίς βέβαια να γίνονται άσπρο μαύρο. Τις τελευταίες δυο βδομάδες είπα να τα κλείσω οριστικά. (Μόνο στο γιατί όχι έχω τρακς από το studio που γράψαμε κάτι) ezdrumer 2 σε κάποια πέτυχε πολύ. Σε άλλα λιγότερο. Πχ εκδίκηση και γκρανπρι πέτυχε πολύ. Μακάρι να ήξερα γιατί. Αλλά ...έχε υπόψη ότι σιγά σιγά μάθαινα και εφάρμοζα. Σε μερικά είχε προχωρήσει τόσο με "παλιά" εργαλεία που δεν άντεχα νέο ξήλωμα. Στο γκραν πρι ezdrummer 3 Δεν σε πιάνω. Εφτιαχνα και ανέβαζα. Δεν ξέρω τι επιτρέπει η πλατφόρμα. Όποιος θέλει τα βρίσκει στο youtube δεν ξέρω.... ΟΚ. Για μένα είναι όλα καλά ή πλέον δεν έχω άλλο κουράγιο για παλιά !1 βαθμός
-
Αυτο ειναι κ εμενα απο τ'αγαπημενα μου. Ακουγοντας τα ολα σκεφτομουν καποια πραγματα. Κυριως τεχνικα. Ειχες μουλτιτρακς απο τα παλια? Αν ναι τα χρησιμοποιησες καθολου τα παλια στεμς ή τα εβγαλες ολα τα μερη ξανα υπο τη σημερινη ματια κ αποψη? Τι χρησιμοποιεις για τυμπανα εδω? Στα αυτια μου ασχετα απο το ποσο ωραια ειναι ως συνθεση το καθε κομματι, σε καποιες απο τις παραγωγες αυτων εχεις πετυχει το να ακουγονται σαν ηχος μπαντας πολυ καλα, σε καποιες οχι τοσο. Δε ξερω αν αυτο ηταν εσκεμμενο ή οχι. Αυτο πχ το εχει πετυχει πολυ καλα αυτο, οπως κ το Grand Prix το εχει πετυχει αυτο φοβερα. Γι'αυτο κ ρωταω τι τυμπανα χρησιμοποιησες. Επισης γιατι δεν τα παρουσιασες ολα σε ενα θρεντ ως ενιαια δουλεια? Πλεον στο new music στην ενιαια σελιδα χωρανε μονο δυο απο τα A priori revisited. Δεν ειναι δηλαδη πρακτικο κ το φορματ κ ο ρυθμος που τα ανεβασες ουτε για την παρουσιαση, ουτε για να τα βρισκει καποιος, ουτε για την κεντρικη σελιδα Οπως κ να εχει καταπληκτικη δουλεια. Αυτο, το Γκραν Πρι κ το Ντεζερτ 21 ειναι μαλλον τα αγαπημενα μου, αλλα θελουν ολα ακροασεις κ αλλες1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μου άρεσε πολύ η αλλαγή ρυθμού που έγινε μετά το πρώτο λεπτό, δε τη περίμενα, και κάπου εκεί στο 1.50 άρχισε και μύριζε άρωμα Pink Floyd! Πάρα πολύ ωραίο track και πολύ καλή ηχογράφηση/παραγωγή! Ακούγεται πολύ καθαρά και ισορροπημένα σε ένα ζευγάρι Adam που έχω εδώ ?1 βαθμός
-
Βασικα μοιαζει με αλλα 345 τραγουδια των Stones...(οπως αςΠουμε μοιαζουν ΟΛΑ τα τραγουδια των U2 μεταξυ τους ή ολα τα τραγουδια των Cure μεταξυ τους ή ολα τα τραγουδια των....(insert band) μεταξυ τους) ? Παντως οτι ο Jagger θα τραγουδουσε καλυτερα στα 80 του απο οτι στα 30 του δεν το περιμενα, μαμει και δερνει ο παππους.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ρε παιδιά σήμερα ήταν του αηφιουζιονάρα και δεν το σχολιάσαμε καθόλου! Κυρφιουζιονάρα μου, γερός, πολύχρονος και τυχερός να είσαι!1 βαθμός
-
Αυτό ακριβώς. Και ακούγεται και στην ηχογράφηση. Δεν είναι κάτι που το καταλαβαίνεις μόνο στην απόκριση της πένας που μόνο εσύ μπορούσες να αισθανθείς. EDIT: Δεν μου λες ρε φίλε, αν βρεις κάποιο sweet spot με τα input και output, μπορείς να τα κάνεις save όπως τα έφτιαξες?1 βαθμός
-
Αυτο ακριβως νομιζω κ εγω. Ειδικα οταν ανεβαζω την ενταση στα μονιτορς, αυτο ακουω Επισης νομιζω πως οταν εχεις πιο πανω το out αλλαζει ο ηχος κ η συμπεριφορα της ατακας. Το συνειδητοποιησα πριν που ειχα τα 4 ρυθμικα κλιπ σε μεγαλη ενταση. Το 3 μοιαζει ιδιο με το 4 αλλα λιγο πιο "ψοφιο" κ η ατακα του 3 εχει ελαχιστα di χαρακτηρα, ενω το 4 πιο ενισχυτη1 βαθμός
-
Ρε παιδιά, εντάξει, κομματάρα. Αλλά μήπως μοιάζει υπερβολικά με το "You Can’t Always Get What You Want"? Φωνάρα η Gaga.1 βαθμός
-
Έχει και εσωτερικό power supply που το κάνει high voltage. Τα ίδια ρεύματα και τα ίδια κυκλώματα με τα κεφάλια του χρησιμοποιεί και σε αυτό.1 βαθμός
-
Το πρώτο μου ολοκληρωμένο EP ηλεκτρονικής μουσικής κυκλοφόρησε σήμερα. Σκοπός ήταν να κάνω ένα ηλεκτρονικό ορχηστρικό άλμπουμ, χωρίς ήχους κρουστών, αλλά να επικεντρωθώ περισσότερο στο ηχόχρωμα και τα μελωδικά μοτίβα. Προσπάθησα όσο το δυνατόν να χρησιμοποιήσω αναλογικά hardware synths και effects (έπρεπε να πιάσει τόπο όλος αυτός ο εξοπλισμός που αγόρασα αππο τις αγγελίες σας στο noiz ?). Τα κομμάτια είναι φτιαγμένα ώστε όλο το EP να ακούγεται σαν ένα μεγάλο κομμάτι χωρίς διακοπές. Ελπίζω να σας αρέσει και όλες οι γνώμες και απόψεις είναι καλοδεχούμενες! Γι' αυτό το ποστάρω εδώ εξάλλου.0 βαθμοί
-
Ολοκληρώνεται το άλμπουμ A priori ...revisited με την Κάθοδο. Εχουν γίνει και εδώ σημαντικές αλλαγές. Εκτός από διάφορα στραβά στα τύμπανα, έχει αλλαχτεί ο ήχος του bassoon/flute στην αρχή και έπαιξα τελικά και το τελευταίο σόλο μαζί με τη βιόλα. Μικρές επίσης αλλαγές εδώ και εκεί, Β3 κλπ. Ευχαριστώ για την υπομονή σας. Όλα πλέον είναι στο youtube και ήδη αντικαθίστανται στο soundcloud. Η αρίθμηση είναι από 2. έως 10. 1. δεν υπάρχει, (στο youtube) δεν το ξαναέφτιαξα, όπως και το 11. Αυτά τα έχει ξαναφτιάξει ο Ι. Τραγόπουλος, υπάρχουν όμως και στο δικό μου soundcloud και ίσως στο δικό του κανάλι.0 βαθμοί
-
Θα ηταν πιο δυσκολο αρκετα. Γιατι θα επρεπε να δοκιμασω πραγματα κ μετα ματσαρισματα. Κ απο διαφορετικα captures Εδω διαλεξα κατευθειαν τον φακελο με το ζιπ που ανεβασα κ αφου ηχογραφησα με εναν ηχο (απ'αυτους που αρχικα μου αρεσε), μετα το λουπαρα κ αλλαζα captur μεχρι να βρω αυτο που μου ταιριαζει περισσοτερο. Με IR περιπου το ιδιο. Ειχα βαλει μια Μαρσαλ (York Audio) κ μετα απλα δοκιμασα απο καμια 20αρια που ειχε ο φακελος (με IR απ΄την ιδια καμπινα) με ποιο καθεται ο ηχος καλυτερα (ολα μου αρεσαν)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Neoclassical - Malmsteen Εδω ειναι μια αποπειρα για ηχο Σουηδου. Το capture ειναι απο εναν Plexi με το gain στο 8 (το 1 Plexi 67 Low G8 - Emil Rohbe απο αυτα που θα βρειτε στο ζιπ). IR York Audio Marshall. Πριν το capture εβαλα ενα Nembrini Ts808 με το gain sto 0, μετα delay +reverb (Δε θελω σχολια για το παιξιμο το ξερω πως θελει ποοοολυ ακομα ?) Far Beyond the Sun .mp3 Far Beyond the Sun Guitar Only.mp3 Plexi.zip0 βαθμοί
-
Νέο μοντέλο από την Hammond και μάλιστα εκεί που δεν το περίμενε κανείς. To M-solo είναι το πιο μικρό μοντέλο της εταιρείας, ζυγίζει μόλις 3,6 κιλά και διαθέτει 49 πλήκτρα synth τύπου. Είχαμε να δούμε Hammond organ χωρίς waterfall πλήκτρα αρκετές δεκαετίες. Μέγα σφάλμα τα non-waterfall πλήκτρα, σφάλμα και ο αριθμός τους. Το M-solo προσφέρει Hammond ήχους από την πρόσφατη MTW II sound engine της εταιρείας, μια engine που αν θυμάμαι καλά υπάρχει μόνο στο τελευταίο (προτελευταίο πλέον) μοντέλο της XK-4, καθώς και ήχους από transistor organs (Vox, Farfisa, Ace Tone). Ως εδώ καλά και γνωστά όλα αυτά από τα προηγούμενα μοντέλα. Το M-solo προσφέρει επιπλέον δύο ακόμα sound engines, μία sample-based (String/Vocal ensemble) με 96-voice πολυφωνία και μία VA synth engine με 8-voice πολυφωνία. Κάποια βασικά εφέ (reverb & delay) συνοδεύουν τους ήχους, πέρα βέβαια από τα κλασικά Hammond εφέ για το organ section (Leslie, vibrato & chorus, overdrive). Από μια γρήγορη ματιά που έριξα στο manual, τα πράγματα είναι απλά. Όσοι περιμένετε βαθύ editing στα tonewheels του organ section, όπως γίνεται δηλαδή στα περισσότερα Hammond μοντέλα, θα απογοητευτείτε. Δεν...Το Leslie απ'ότι βλέπω δεν είναι προγραμματιζόμενο, οπότε ξεχάστε virtual mics, amps, Leslie cabinets, custom horn speeds κλπ. Για τo 2-oscillator VA synth υπάρχει φίλτρο, ξεχωριστή EG για το amp και το φίλτρο (καλό) και LFO. Εξωτερικά τώρα βλέπουμε 9 drawbars, 3 pots και διάφορα κουμπιά. Το pitch bending γίνεται μέσω δύο κουμπιών (?), τα ίδια κουμπιά που χρησιμοποιούνται και για τις λειτουργίες Slow/Fast/Stop του Leslie. Το M-solo επίσης δεν διαθέτει κάποια οθόνη. Τα υλικά κατασκευής του άγνωστα, ποντάρω στο πλαστικό έτσι που το κόβω. Στο πίσω μέρος υπάρχουν MIDI IN/OUT, USB (MIDI & data), είσοδος για expression pedal με διακόπτη για το polarity (normal/reverse), είσοδος για foot switch (Leslie speed), AUX IN με level pot, R - L/MONO outs και Phones. To M-solo βγαίνει σε δύο χρώματα, μαύρο και μπορντό. Τιμή ακόμα δεν ξέρουμε, ελπίζω να μην δούμε κάνα €1,5Κ γιατί θα πάει άπατο. Τώρα, ποιοι θα αγοράσουν το M-solo? Σίγουρα όχι οργανίστες. Φαντάζομαι το μοντέλο αυτό έχει σαν target group πιανίστες/keyboard-synth players πού θέλουν να κουβαλάνε στα lives κάτι πολύ ελαφρύ και μικρό που να τους προσφέρει genuine Hammond ήχο και κάποιους βασικούς synth ήχους για solos, πλάτες κλπ. Αν η τιμή είναι λογική (κάτω του €1Κ) το μικρό θα πουλήσει. Ακολουθούν φωτός και κάποια σύντομα βίντεο. Ο ήχος του δεν με τρέλανε, αλλά με λίγο OD, δυο-τρεις αλλαγές στα settings και ίσως ένα external Leslie sim ο ήχος θα βελτιωθεί κατά πολύ. Ο stock ήχος ποτέ δεν "έγραφε" στα Hammond organs. Product video Hammond M-solo Demo Jazz#1 Hammond M-solo Funk#3 Hammond M Solo Demo SWING#1 Hammond M-solo Demo BOSSA#1 Hammond M-solo Demo SOUL#1 Hammond M-solo Demo Blues #1 Hammond M-solo Demo ROCK#20 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ωραια. Για να γινει κουβεντα κ εδω. Εφτιαξες ενα ηχο ταιριαστο, που παραπεμπει στο κομματι. Αρα ειναι πετυχημενο το εγχειρημα. Αφου λοιπον ο ηχος που εφτιαξες ειναι ωραιος για να παιξεις το κομματι να πουμε κ δυο λογια για τον ηχο του αυθεντικου. Ως κιθαριστικος ηχος καθαρα, ο αυθεντικος ειναι χαλια ?. Το ο,τι ενα απο τις λιγα πραγματικα guitar geniuses ειχε αυτη την ερμηνεια, με αυτον τον ηχο δεν το κανει καλο ηχο. Οι περισσοτεροι ηχοι της Σαρπνελ ειχαν gain κ presence στο 11 κ δεν τους εφτανε. Σιγουρα το θελανε κ για το aggresion που χρειαζοταν κ για να παιχτουν τα εξωγηινα που παιζανε αλλα παραμενουν dated ηχοι, απο τους οποιους πλεον εχουν απομακρυνθει κ οι ιδιοι οι παιχτες που τους χρησιμοποιουσανε. Ηταν οι εποχες που η συνταγη ειχε preamps κυριως κ ρακ εφε με το κιλο. Ηταν κ οικονομικες παραγωγες οι περισσοτερες σε μια εποχη που οι παραγωγες κοστιζανε. Σημερα κ οι παραγωγες ειναι καλυτερες, κ τα μηχανηματα εχουν αλλαξει. Ειπα κ πριν ακομα κ οι ιδιοι οι παιχτες χρησιμοποιουν αλλες συνταγες για το ιδιο πραγμα με πολυ καλυτερα αποτελεσματα. Δυστυχως ο Τζεησον δεν ειναι σε θεση να μας χαρισει νεες ερμηνειες εδω κ δεκαετειες. Τωρα Γιωργη ξαναγυρναω στον ηχο σου. Εγω απο εκει που εισαι τωρα, θα το γυρναγα πιο κοντα στα δικα μου γουστα κ θα απομακρυνομουν απο το οριτζιναλ. Φυσικα με το gain κ τα πριμα ψηλα αν ηθελα να (προσπαθησω να) το παιξω, αλλα ειδικα σε τετοιες παραγωγες δε θα μ'ενδιεφερε να το φερω κοντα, παρα μονο ο ηχος να εχει συγκεκριμενα χαρακτηριστικα ωστε να μπορεσω να προσεγγισω τετοια εξωγηινα παιξιματα0 βαθμοί
-
Τι πράγματα είναι αυτά; Τι FB και αηδειες. Σε άλλο μαγαζί πάτε και τα λέτε; Υ.Γ. Δεν το άκουσα ακόμα. Θα επανέλθω...Σε αυτό μαγαζί.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έχω στο γραφείο μου μια αφίσα του duke ellington και προχτές ένα πελάτης με ρώτησε εάν αυτός είναι ο light..με πεθανε0 βαθμοί
-
το "original" υπάρχει σε μια ηχογράφηση του 1980 σε κασέτα που δεν ακούγεται μονο για ιστορικούς λόγους. Αρα εδώ είναι το original.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μη λες ψέματα, θα φαινόταν στις προβολές ? Κ που να ακούσεις το δεύτερο που δεν έχουν βγάλει ακομα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πήγε να μας την κάνει πριν μερικές μέρες ο Μαέστρος μέσω καρδιακού ενώ περιόδευε την Ευρώπη. Ευτυχώς τον πρόλαβαν στο νοσοκομείο του Βουκουρεστίου. Καιρός για ξεκούραση, αλλά οι μουσικάρες δε σβήνουν.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ωραιο μπακινγκ. Βασικα δεν ειναι μπακινγκ ειναι σημειο σολο απο κομματι του χωρις το σολο, γι'αυτο ειναι ωραιο. Πολυ τσιμπημενο σε τεμπο ομως ρε γ@μωτ0. Δεν το ευχαριστιεμαι οσο θελω. Ο Τζιμ δεν εχει τετοιους περιορισμους, καθως τερατοπαιχτρονι, αλλα δε μπορω να το φχαρστηθω οπως θελω. Ωραιος Νεκκωνα. Μια ερωτηση. Σου αρεσουν οι διαγωνισμοι? Γιατι σε θυμαμαι κ σε αλλον να εχεις γραψει κατι0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έχουν αναφερθεί λίγο πολύ όλες οι αγαπημένες μου, αλλά ορίστε συνοπτικά ένα τοπ-5 σε χρονολογική σειρά: 1) Δεσποινίς Διευθυντής 2) Μάθε Παιδί Μου Γράμματα 3) Λούφα Και Παραλλαγή 4) Ας Περιμένουν Οι Γυναίκες 5) Safe Sex (μάλλον λίγο κατώτερο από τα παραπάνω, αλλά φουλ ατακαδόρικο και παραμένει σημείο αναφοράς)0 βαθμοί
-
Κορυφαία είναι η Barbara. Όταν την είχα ανακαλύψει στα '90s είχα πάθει πλάκα. Κρίμα που δεν είναι τόσο διάσημη όσο θα έπρεπε. Εκτός της απίστευτης ταχύτητας στο πόδι έχει και πολύ ξεχωριστό ήχο και στυλ. To Β3 της είναι τροποποιημένο και έχει MIDI, αν παρατηρήσετε ο ήχος των bass pedals δεν είναι απ'το Hammond αλλά από ένα synth rack που κάθεται πάνω στο B3. Ο ήχος των pedals της έχει σχεδόν πάντα ήχο ακουστικού μπάσου, ενώ πολύ συχνά από το lower keybed πάιζει με ήχο πιάνου. Όπως στο βίντεο που πόσταρα πχ. Έχει κάνει τρελή μόντα η κυρία στο Β3 της, και μάλιστα από τα '80s.0 βαθμοί
-
Κι εγώ, πλάκα έκανα. Μια χαρά σε εννόησα ... Αλλά απ' ότι είδα, κι εσύ με εννόησες ασούμε.0 βαθμοί
-
Μέχρι στιγμής άκουσα μόνο το πρώτο κομμάτι. Δεν τρελάθηκα, αλλά μου φάνηκε πολύ γλυκό και νοσταλγικό. Θα ακούσω σιγά σιγά και τα υπόλοιπα και θα επανέλθω.0 βαθμοί
-
Δεν με εννόησες φίλος...?0 βαθμοί
-
Πιο έντονα transients και ένα κλικ λιγότερο απότομο decay.0 βαθμοί
-
Για καποιο λογο απο την αρχη μου αρεσε το out τσιμπημενο (ειτε λιγο, ειτε πολυ). Ευτυχως οταν τα ακουγα ολα πολυ προσεκτικα (κ δυνατα καθοτι κουφαλογο), πρωτα παρατηρησα αυτο για την "αληθοφανεια" της ατακας οταν ανεβαινει το out κ μετα το ο,τι ζωντανευει λιγο γενικως. Μιλαω παντα για καθαρα ή σχεδον καθαρα καψουρς ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ενα διαμαντι του Rory που δεν εγινε Hit. Για μενα ειναι μεσα στο top5 του Rory. Μεγαλο ρολο σε αυτο ο Ted McKenna στα drums.0 βαθμοί
-
Κακώς. Δεν ξέρεις αν κλιπάρει το σήμα στον ενισχυτή ή αν ζωντανεύει. Αυτό δεν λειτουργεί όπως στις κάρτες, ενισχυτής είναι. EDIT: Σαν να έχεις ένα booster μπροστά σκέψου το.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μ'αρες αφτη η ανασταση θρεντ Αλαλουμ Μαθε παιδι μου γραμματα Η κόμισσα της φάμπρικας κ Λουφα κ παραλλαγη (το κανονικο, το παλιο, το λαμπατο)0 βαθμοί
-
Καλησπέρα σε όλους! Μετά από αρκετά χρόνια και πολλές αναποδιές καταφέραμε και κυκλοφορήσαμε το δεύτερο μας δίσκο! H μουσική μας είναι επηρεασμένη από πολλά είδη αλλά κυριαρχεί το σκοτεινό/progressive στοιχείο. Άλλα κομμάτια είναι πιο μεταλ, άλλα πιο χαλαρά κ.ο.κ. Μπορείτε να τον ακούσετε στα παρακάτω λινκ: YouTube: Bandcamp: https://inmostego.bandcamp.com/album/looking-back-at-the-end-of-the-world Soundcloud: Spotify/Apple music κλπ: https://distrokid.com/hyperfollow/inmostego/looking-back-at-the-end-of-the-world?fbclid=IwAR2-tZbGgfd5r_m_ndtL8YsxNIjGcfTmJukDSBlR57YuD6Gestcx7hB41Wg Επειδή όμως καταλαβαίνω ότι δεν έχουμε το χρόνο να ακούσουμε ένα ολόκληρο δίσκο σκέφτηκα να σας γράψω κάποια σχόλια για τα κομμάτια*: Αρχικά το πιο αντιπροσωπευτικό μας (και αγαπημένο μου) είναι το Awake το οποίο το είχα ποστάρει όταν είχε κυκλοφορήσει σαν single. Αν ακούτε metal τότε προτείνω τα Sinners, Scoundrel, Plato and the Mermaid και Elysium. Aν θέλετε κάτι σε πιο «σκοτεινούς» Madrugada τότε ακούστε το Samsara. Το Detachment είναι επηρεασμένο από την ομώνυμή ταινιάρα. Το Freedom είναι το ραδιοφωνικό μας «χιτ» και το Serenity το «πειραματικό» μας. Το Blindfold έχει να κάνει με την αποχαύνωση των σύγχρονων ανθρώπων και έχει ένα ωραιο 7/8 ρεφρέν. Τέλος το Absolution είναι μια μπαλάντα που κλείνει με ένα πολυρυθμικό μέρος. *Τα παραπάνω αποτελούν προσωπικα σχόλια τα οποία δεν εκφράζουν τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας. Το τελικό αποτέλεσμα της παραγωγής μου αρέσει, σίγουρα θα μπορούσε να είναι καλύτερο, αλλά όπως πάντα κάποια πράγματα πήγαν στραβά. Τέλος, για οποιον έχει όρεξη θα ήθελα να απαντήσει στην εξής ερώτηση: Αν μπορούσατε να επιλέξετε, ποιο από τα δύο τραγούδια, Sinners ή Scoundrel θα βάζατε πρώτο στο δίσκο; Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00