Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/30/23 σε όλα
-
Το σοβαρεύετε το πράγμα και πολύ μου αρέσει. Μπράβο παιδιά. Λογικά το input είναι η ένταση του σήματος της κιθάρας που μπαίνει, και το output η ένταση του σήματος που βγαίνει από τον ενισχυτή. Όπως στις κάρτες ήχου.3 βαθμοί
-
Ωωωω ναι. 4 και 5 τα καλλίτερα για μένα (από καθαρό και βρώμικο). Και το 1ο καλό. Λοιπόν ξέρεις τι νομίζω? Ότι το output δεν είναι μόνο ένταση. Σαν να το ζωντανεύει λίγο. Από την στιγμή που έφερες τις εντάσεις, δεν υπάρχει διαφορά στην ένταση. Αλλά νομίζω ότι είναι πιο ζωντανό αυτό με το μεγαλύτερο output..1 βαθμός
-
@fusiongtr Στρατο, Ο ΠΕΡΚΕ ΕΓΕΝ ΕΤΟ Εκανα αυτο που ειπες με τα σετινγκς ακριβως εκει που ζητησες (στο... περιπου ?γιατι το ειχα σβησει το προτζεκτ, οποτε παροτι τα ιν κ αουτ ειναι οπως πριν καποια αλλη λεπτομερεια μπορει να μου διεφυγε) Παιζω ενα σολο Ρομπεν Φορντ που ταιριαζει Το εξτρα ειναι το εξης: 5) το ιν στο 3 τωρα να δουμε πως δινει gain α λα amp σε πιο καθαρο capture το ινπουτ NAM 1 (0-0).mp3 NAM 2 (0- -5).mp3 NAM 3 (-12 0).mp3 NAM 4 (-12 7.5).mp3 NAM 5 (3 7.5).mp3 Προφαηλερ λέγονται γιατι το Κεμπερ που τα ονομασε ετσι ειχε παρει την αποφαση τοτες Μοντελερ για αντιστοιχους λογους πολυ πιο πριν κ απο αλλες εταιρειες. Προφανως το παληκαρι που το ονομασε διαφωνει? Περα απο την πλακα το open source κ τα upgrades του αλλαζουν μορφη καθε λιγο. Μπορει λοιπον να το οραματιζεται αλλιως ο τυπος. Πχ να δουλευεται ηδη κατι αντιστοιχο με αυτο της Κεμπερ κ το tonestack να το κανει μοντελερ1 βαθμός
-
Συγχαρητήρια στην ομάδα μου για τον πρώτο τίτλο της σεζόν.1 βαθμός
-
Από αυτά που γράφεις, το In είναι απλά Input Trim, δεν εχει σχέση με το gain του ενισχυτή, εχει σχέση με το πως loadάρει η κιθάρα (μαγνητες) τον ενισχυτή. Αυτό συνηθως το χρησιμοποιούμε όταν εχουμε πολυ low output ή πολύ high output (passive ή active) μαγνητες για να το φέρουμε στα ίσια...ναι, φυσικά μπορεις να το χρησιμοποιήσεις για να overdrivάρεις ή καθαρίσεις έναν ενισχυτή. Το Out είναι απλά το συνολικό Volume του preset, profile ή όπως λέγεται. Υποθέτω οτι οι μονες ρυθμίσεις που έχει είναι αυτές? Σορυ, δεν ακουσα τα κλιπς και δεν το εχω χρησιμοποιήσει, αναγκάστηκα να δώ ενα βιντεο για να δω το interface του.1 βαθμός
-
Κακώς. Δεν ξέρεις αν κλιπάρει το σήμα στον ενισχυτή ή αν ζωντανεύει. Αυτό δεν λειτουργεί όπως στις κάρτες, ενισχυτής είναι. EDIT: Σαν να έχεις ένα booster μπροστά σκέψου το.1 βαθμός
-
Δεν ξέρω αν ευθύνεται το NAM ή τα IR, αλλά οι ήχοι είναι σούπερ.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Άντε να μείνουμε, μια και ήρθε και ο Μανώλης. Απ'τα λίγα που είδα/διάβασα το νέο GAIA είναι κάτι ανάλογο του System-8? Φορτώνει δηλαδή κι αυτό διάφορες sound engines? Κάτι τέτοιο κατάλαβα.1 βαθμός
-
Ωρε φιλωΟυζ τους μαμησαν τους ανθρώπους στην πΓοιότητα το καλοκαίρι που θα πάω Τόκυο θα φροντίσω να του πάω του Ιάπωνα τα κατάλληλα αντιβιοτικά1 βαθμός
-
Το πρώτο μου ολοκληρωμένο EP ηλεκτρονικής μουσικής κυκλοφόρησε σήμερα. Σκοπός ήταν να κάνω ένα ηλεκτρονικό ορχηστρικό άλμπουμ, χωρίς ήχους κρουστών, αλλά να επικεντρωθώ περισσότερο στο ηχόχρωμα και τα μελωδικά μοτίβα. Προσπάθησα όσο το δυνατόν να χρησιμοποιήσω αναλογικά hardware synths και effects (έπρεπε να πιάσει τόπο όλος αυτός ο εξοπλισμός που αγόρασα αππο τις αγγελίες σας στο noiz ?). Τα κομμάτια είναι φτιαγμένα ώστε όλο το EP να ακούγεται σαν ένα μεγάλο κομμάτι χωρίς διακοπές. Ελπίζω να σας αρέσει και όλες οι γνώμες και απόψεις είναι καλοδεχούμενες! Γι' αυτό το ποστάρω εδώ εξάλλου.0 βαθμοί
-
Τις προάλλες είχα μια κουβέντα με τον @vrasidas27 και είπαμε σιγά σιγά να ανεβάζουμε ωραία captures που μας άρεσαν από το Tonehunt (capture database του ΝΑΜ), μιας και είναι free και ακούγονται πολύ πολύ καλά. Έχω συνηθίσει modellers γενικά και όχι profilers, οπότε μου πήρε μερικές μέρες ψαξίματος για να βρω τι μου κάνει, αλλά πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί. Μου αρέσει σίγουρα περισσότερο από το Tonex και από κακοσεταρισμένο Kemper. Θα ανεβάσω λοιπόν μερικούς high gain ήχους, σκέτους και in the mix, ελπίζοντας να ανοίξω τον χορό. Μερικά disclaimers: 1) Το ΝΑΜ είναι αρκετά φασαριόζικο, μου πήρε αρκετό χρόνο να στρώσω το hum που είχα, αλλά να σημειωθεί εδώ ότι το audio interface και το καλώδιο που έχω δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Με noise gate πάντως έκανα δουλειά. 2) Τα IRs που χρησιμοποίησα δεν είναι free, είναι από την York Audio και τα έβαλα γιατί απλά με αυτά ξέρω να βγάζω ήχο. Σίγουρα μπορείτε να βρείτε αξιοπρεπέστατα δωρεάν. 3) Μην ασχοληθείτε με παιξίματα, programming, κλπ, ήταν όλα του ποδαριού. 4) Μπάσο και ντραμς τα είχα βρει παλιά DI και midi αντίστοιχα. Modern Rock ήχοι - Foo Fighters Monkey Wrench Για τις κιθάρες χρησιμοποίησα στη μια πλευρά Marshall JCM800 και στην άλλη Peavey 5150 (στο δεύτερο κανάλι και με το gain στο 2.5, μιας που δε βρήκα Mesa Recto να μου αρέσει). Full Mix Monkey Wrench (NAM).mp3 Guitars Monkey Wrench (NAM guitars).mp3 Bass Monkey Wrench (NAM bass).mp3 Extreme Metal 90s - Pantera Domination Δεν πήγα για ήχο Dimebag μιας και ακόμα λείπουν τα captures από το site, οπότε έπαιξα μόνο με τον Peavey 5150. Full Mix Neural Amp Modeller (Domination main riff).mp3 Guitars Neural Amp Modeller (Domination guitars).mp3 Bass Neural Amp Modeller (Domination bass).mp3 Modern Metal - Gojira Silvera Εδώ συνέχισα με τον Peavey (το αγαπημένο μου capture από high gain), αλλά έβαλα και ένα capture Marshall JVM γιατί μου θύμισε λίγο τα παλιά. Full Mix Silvera (NAM).mp3 Guitars Silvera (NAM guitars).mp3 Bass Silvera (NAM bass.mp3 Τα συγκεκριμένα captures μπορείτε να τα βρείτε παρακάτω: Marshall JCM 800 Peavey 5150 II Marshall JVM 410 Ampeg BA0 βαθμοί
-
Δεν ξέρω ποιο είναι το 4, γιατί βγάζει ένα τρακ στο πλάι. Αυτό στο πλάι μου αρέσει πολύ (είναι καθαρό). Μου αρέσει πολύ και το τελευταίο από την αριστερή στήλη με τα 4 τρακς. Και μου αρέσει και το 1ο (με το 2ο δεν έχουν μεγάλες διαφορές βέβαια). Ευχαριστώ, την ευχή μου να 'χεις.0 βαθμοί
-
Τα ελεγα εγω χρόνια τωρα... https://www.ultimate-guitar.com/news/general_music_news/joe_bonamassa_signing_a_record_deal_in_2023_is_a_recipe_for_disaster.html?fbclid=IwAR0P2QwQGaR8ect-Upeh3bzm_lyClwUQVwX7ROWvly1U5SqTdJRdfveIIuI0 βαθμοί
-
Ενα διαμαντι του Rory που δεν εγινε Hit. Για μενα ειναι μεσα στο top5 του Rory. Μεγαλο ρολο σε αυτο ο Ted McKenna στα drums.0 βαθμοί
-
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στους Βασίληδες! @BillTrantos πολύ ωραίοι οι ήχοι που πέτυχες και ωραία τα παιξίματα. Όλη αυτή την φάση με τα IRs δεν την έχω παρακολουθήσει. Όταν μπαίνουν συνεχώς νέοι παράμετροι/μεταβλητές πελαγώνω. Δε λέω καλή η ευελιξία, αλλά έλεος! Και θα μου πεις: "Μα καλά τι πήγες κι έμπλεξες με το Kemper κι έχεις μαζέψει κι ένα σκασμό profiles." Που να έβαζα λοιπον στην εξίσωση και τα IRs που δεν έχω ιδέα από καμπίνα και μικρόφωνα. Θα άρχιζα τις δοκιμές και θα έτρωγα όλο το χρόνο μου εκεί. Άσε που στο τέλος θα απογοητευόμουν. Βρίσκω λοιπόν ένα ν ήχο που να μου ψιλοκάνει και κολλάω εκεί.0 βαθμοί
-
Βρασίλη μου, να σου ζητήσω να γράψεις single lines με ακριβώς τις ίδιες ρυθμίσεις? Ο Dumble overdrive μήπως (αν λέει clean το αρχείο) δεν είναι εντελώς clean στην φωτογραφία του, αλλά Dumble overdriven? Αυτό θέλω να δω. Αν δηλαδή με το input στο 0, βγάζει αυτό το overdrive για το οποίο έγινε γνωστός. Αν είναι εύκολο, γράψε και 4 single lines με τις ίδιες ρυθμίσεις όπως πριν.0 βαθμοί
-
Λοιπον αν κ ειπα πως θα κρατησω το φορματ του Μπιλ το αλλαζω λιγο για να βγαλουμε συμπερασματα του πως λειτουργουν τα input κ output Στο κλιπ που εβαλα παιζω ενα δωδεκαμετρο 4 φορες καθε φορα με αλλα settings σε αυτα τα δυο (in, out) Ο ενισχυτης ειναι ενας dumble στη πιο καθαρη "φωτογραφια" που ειχε ο φακελος. (+IR: York Audio Vlux Reverb, +spring σε πεταλι vst πριν τον ενισχυτη) 1ο clip: In: 0 Out: 0 2ο clip: In: 0 Out: -5 3ο clip: In:-12 Out: 0 4ο clip: In:-12 Out: 7.5 Αφου ειχα τα audio αρχεια εφτιαξα το gain του "τυπωμενου" audio, να ερθουν οι εντασεις περιπου στο ιδιο επιπεδο κ στα 4 να ξερουμε τι συγκρινουμε (δεν επηρεαζει το ποσο καθαρος ή βρωμικος ειναι ο ηχος αυτο) 1) In.0 Out.0.mp3 2) In.0 Out.-5.mp3 3) In.-12 Out.0.mp3 4) In.-12 Out.-7.5.mp3 Συμπερασματα: -Παροτι το capture αρχειο που χρησιμοποιησα εχει ονομα clean, ο ηχος με το ιν κ αουτ στο 0 σπαει κ δεν ειναι καθαρος. - Στο δευτερο (ιν 0 αουτ -5) παλι σπαει - Στο τριτο με το ιν στο -12 καθαριζει αλλα νομιζω πως.. - Στο τεταρτο με ιν -12 αλλα out στο 7.5 αποκταει αλλον αερα κ γινεται πιο ρεαλιστικος Οποτε ναι με με το input καθαριζει. Δεν ειναι σαν το gain ενος ενισχυτη ομως προς την αλλη μερια. Βρωμιζει με οχι ευχαριστο τροπο γι'αυτο κ δεν ανεβασα αρχειο με το ιν ανεβασμενο Αφου τελειωσετε με το input τσεκαρετε που θα ανεβασετε το out να παρει χαρακτηρα. Σκεφτειτε εδω το ανεβασα στο 7.5db κ επαιρνε κ αλλο πριν αρχιζει να παραμορφωνει. Απλα στα 7.5 μου αρεσε η ολη συμπεριφορα κ το αφησα εκει Dumble.zip (χρησιμοποιησα το clean capture)0 βαθμοί
-
Σουπερ Μπιλ. Το ξεκινησες κ το εστησες σε πολυ υψηλα πλαισια το θρεντ. Τα παιξιματα ειναι εξαιρετικα κ τα κλιπ υπεροχα εκτος απο το πρωτο που ειναι ασυλληπτος ο ηχος Το φορματ σου: -Δυο λογια για τα captures -Κλιπ κιθαρας-ων σε μιξη (αν υπαρχει) -Κλιπ κιθαρας-ων μονη-ες τους -Κλιπ μπακινγκ τρακ ή μπασου (αν υπαρχει) -Share του capture ειναι αυτο ακριβως που φανταζομουνα κ αυτο που θα ακολουθησω κ εγω οταν ανεβασω κατι *Βασισμενος στον @cigaret13. To interface κ το workflow αλλων σοφτγουερ δεν εχει καμμια σχεση με το ΝΑΜ. Ειδικα σε καθαρο-κραντς ηχους. Αν δε βρεις ακριβως το sweet spot (στο input αλλα κυριως στο output) ειναι ψοφιοι κ generic οι ηχοι. Αν το βρεις, ο ηχος του ΝΑΜ σα βασικος ηχος ενισχυτη, εχει εναν ρεαλισμο που ειναι next level. Τα βρωμικα profile ειναι πιο ετοιμα κ δε τη θελουν αυτη την προσοχη. Εκει βεβαια θελει πολυ προσοχη να ταιριαζει ο ηχος που εφτιαξες με τα τυμπανα κ την προπαραγωγη, αλλα πρωτον αυτο ισχυει με ολα τα σιμ κ δευτερον ευτυχως το IR ειναι το μονο που αλλαζει ευκολα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Για αρχή άσε κατά μέρος την τελεκάστερ. Αν έχεις ακόμα πρόβλημα (που δεν το πιστεύω) τα υπόλοιπα φτιάχνονται.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Από το πρώτο κομμάτι με κέρδισες. Συγχαρητήρια για τη δουλειά σου. Πολύ όμορφο. Κάθε επιτυχία εύχομαι0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πήρα εγω εναν κολλητό μου στη Roland, τον Akihiro Nagata και μου είπε πως ονομάσαμε με το ελληνικό αρχαίο όνομα της γης, για να υπονοησουμε μια παγκόσμια προσέγγιση στη μουσική και τον ήχο. Για να μας κάνουν υποσυνειδητα να το θέλουμε και να το αντιλαμβανομαστε μεγαλύτερο από ότι είναι. Και του λέω τι κάνετε για να πουλήσετε και σε λίγα χρόνια όλοι θα πεινάμε. Και μου απαντάει, πείνα τεμπέλη Έλληνα και εμείς θα πουλαμε τον πολιτισμό σου για να κονομαμε με νέα προϊόντα κάθε εξάμηνο Χαχαχαχαχα ???0 βαθμοί
-
Πληροφοριακά: • Το πρώτο "GAIA" κυκλοφόρησε το 2010 και ο κωδικός του ήταν SH-01 ή αν θες GAIA SH-01. • Αργότερα, το 2017 κυκλοφόρησε σε μορφή desktop τα SH-01A σε τρία χρώματα, γκρί μπλέ και κόκκινο. Εδώ εξαφανίστηκε το "GAIA". • Τώρα κυκλοφόρησε το GAIA-2 δίχως κωδικό SH. Όλα τα πιό πάνω synthesizer και παραπέμπουν στο SH-101 (1982). Σημείωση πως το GAIA-2 έχει εγκατεστημένο από το εργοστάσιο το model expansion SH-101. Ερώτηση: Θες να ασχοληθούμε κι άλλο με την ονομασία;0 βαθμοί
-
Αυτό δεν απαντάει στο ερώτημα ΓΙΑΤΙ ονόμασαν ένα εντελώς διαφορετικό synth GAIA 2. Τι θα πει "Η φιλοσοφία είναι ίδια για το target group που τους ενδιαφέρει."? Αν το νέο Montage βγει και ξαφνικά ανακαλύψουμε ότι το νέο synth είναι...wavetable, έχοντας αφήσει απ'έξω τις AWM2 και FM engines, τι θα πούμε? "Η φιλοσοφία είναι ίδια για το target group που τους ενδιαφέρει" ή "ΤΙ σχέση έχει το νέο Montage με το original", και ΓΙΑΤΙ το ονόμασαν "Montage M" όταν δεν έχει ΚΑΜΙΑ απολύτως σχέση με το original Montage?0 βαθμοί
-
+1 Απ'ότι πληροφορήθηκα έχει τη δυνατότητα, θα δούμε. Στο μέλλον θα ξέρουμε ποιές και με τι πολυφωνία.0 βαθμοί
-
Βασικά το update ήταν στη rom και προσθήκη κάποιων νέων στοιχείων στο λειτουργικό. Για νσ δώσουν ένα boost στην ενδεικτικοτητα των δυνατοτήτων του οργάνου που δεν πέτυχαν τόσο με το πρώτο patch list. Και έδωσαν και νέες κυματομορφες και δυνατότητες όπως το sound shaper mode για να βοηθησουν στο να καταλάβουν οι χρήστες καλύτερα τη φιλοσοφία και τις δυνατότητες γιστι δεν πήγαινε καλά το πραμα? Δεν ήταν όλοι σαν εμένα ? και οι πιο hardcore γνωστές και guru το σνόμπαραν τοτε?0 βαθμοί
-
Αχ ρε ρολαντ, με το Γαια δεν ξηγηθηκες ωραια. Μονοτιμπραλ το καημενο στεκει παραπονεμενο Βλεπει το μεγαλο Φαντομ να χει την πολυφωνια και το δολιο εχει ρεψει απ' της ζηλιας τη μανια. " Τι 'μαι γω, κανενα τσολι και δεν αξιζα τα λουσα; Ουτε ενα σπλιτ να μην κανω; Στο πηγαδι κατουρουσα; Πως θα κανω εγω πωλησεις πως θα γραψω ιστορια θα με φαει η μαρμαγκα και δε θα πουλησω μια" Ολο τετοιες σκεψεις κανει για τη μοιρα τη σκληρη και θα ειχε αυτοκτονησει αν δεν ειχε διπλα ερθει ενα μουγκ δυστυχισμενο που εβγαζε χαρτια για Κινα το εργοστασιο ειχε κλεισει και εφευγε τον αλλο μηνα "Μην γκρινιαζεις Γαια" του λεει "η ρολαντ τις υποθεσεις της τις εχει λυμενες τωρα κλαινε που κλαινε οι χηρες ας μην κλαιν και οι παντρεμενες."0 βαθμοί
-
Αυτο το συνθ θα παει άκλαφτο λεμε, θα δωσει έμπνευση να γραφτει μουσική απο άλλα συνθς ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έχει και εσωτερικό power supply που το κάνει high voltage. Τα ίδια ρεύματα και τα ίδια κυκλώματα με τα κεφάλια του χρησιμοποιεί και σε αυτό.0 βαθμοί
-
Θέλω να τον ξεναγήσω αυτόν τον άνθρωπο μια βραδιά μετά τη μια στα πιο τελευταία κωλάδικα της εθνικής, να πιει τζονι με κοκακόλα συνοδεία μπαγιάτικα φιστίκια, να εισπνεύσει την κάπνα, να καταλάβει τι σημαίνουν αυτά που παίζει. Φαίνεται ότι θέλει να το ζήσει αλλά είναι πολύ μακριά και ξεσπάει μέσω youtube0 βαθμοί
-
Καλησπερα σε ολους! Ελπιζω να ειστε καλα. Εκανα rec ενα σολακι εχθες, μελετωντας καποιες μελωδικες φρασεις. Ελπιζω να σας αρεσει!0 βαθμοί
-
Γιατι δεν τρελαινομαι για το ηχοχρωμα των φρηντμαν. Σουπερ ειναι αλλα εχουν κατι πολυ μοντερνο. Πιστευω πως ο Κουρμπης κατασκευαστικα ειναι τοπ κ τα κυκλωματα του ειναι υλοποιησεις κλασσικων ενισχυτων με τις μοντες που θελω εγω κ ηχητικα πιο κοντα στα γουστα μου. Αλλα μιλαμε για πρηαμπς μιας κ Κουρμπη ενισχυτη (κ Φρηντμαν κ ο,τι αλλο θες) δεν προκειται ποτε να παρω αν δεν εχω χωρο να του φερθω οπως πρεπει. Παντως για αυτο που περιγραφεις οτι θες, ενα καλο συγχρονο σιμ ειναι πολυ πιο καταλληλο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αυτό μου θύμισε τα χάλια του χωριού μου, Πλατύ Ημαθίας. Σιδηροδρομικός κόμβος που κάποτε είχε πολύ περαστικό κόσμο... Μέσα 50's ο τότε πρόεδρος απαγόρευσε (είχε τα μέσα....) σε 2 στρατόπεδα και σταθμό των ΚΤΕΛ να εγκατασταθούν στο χωριό και στα πέριξ του με αποτέλεσμα να έρθουν στην Αλεξάνδρεια και αποτέλεσαν την ανάπτυξη της σε κωμόπολη (τότε είχε μικρότερο πληθυσμό). Το Πλατύ έμεινε ένα μικρό χωριό, μετακόμισαν οι περισσότερες επιχειρήσεις και μεγάλος αριθμός πληθυσμού στον Γιδά. Λεπτομέρεια No1 ... η δικαιολογία του προέδρου στον κόσμο του χωριού ήταν ότι ""θα έρθουν ξένοι και θα μας μαγαρίσουν τα κορίτσια μας.."" Λεπτομέρεια No2... Το Πλατύ "γεννήθηκε" το 1922 από πρόσφυγες και μόνο πρόσφυγες..., της Μ. Ασίας που δεν είχαν πλέον στον ήλιο μοίρα.0 βαθμοί
-
Εδώ πλημμύρισε η Θεσσαλία και πετάγανε τα νεκρά ζώα από το χωράφι τους στο χωράφι του διπλανού. Παίρνανε τα νερά από την βοήθεια που είχε σταλεί και τα πουλάγανε. Τι λέμε τώρα? Αν δεν το κάνω εγώ, θα το καταστρέψω να μην το κάνει κανένας, είναι η νοοτροπία.0 βαθμοί
-
Δεν πίστευα ότι θα ενδιαφέρει τόσο να σου πω την αλήθεια. Αλλά μόλις βρώ λίγο παραπάνω χρόνο θα να μαζέψω σε ένα μέρος εδώ στο club.0 βαθμοί
-
Offtopic ... Να καταχραστώ λίγο το νήμα και να βγω offtopic, μόνο και μόνο για να πω μια από τις ιστορίες που μου είχε πει. Υπόψιν, το λιμάνι εδώ δεν είναι χρηστικό για μεγάλα πλοία, γιατί ο βυθός είναι γεμάτος τεράστια αγκωνάρια (πέτρες) και τα μεγάλα πλοία θα έβρισκαν προσπαθώντας να μπουν μέσα. Τώρα ακούγεται ότι θέλουν να τον καθαρίσουν για να μπορεί να χρησιμοποιείται το λιμάνι τουριστικά. "Το λιμάνι αυτό" μου είχε πει, "έχει φοβερές φυσικές προδιαγραφές". "Είναι προστατευμένο από παντού. Γι' αυτό οι Γερμανοί, το είχαν κάνει το κύριο λιμάνι για τον εφοδιασμό τους. Γι' αυτό είναι γεμάτη πολυβολεία η περιοχή. Μετά την απελευθέρωση, έγινε το 2ο λιμάνι μετά τον Πειραιά, και πάρα πολλά πλοία της γραμμής έφευγαν από εδώ για τα νησιά. Ο φούρνος αυτός, τότε είχε γνωρίσει μεγάλες δόξες, όλοι περνούσαν από εδώ πριν γυρίσουν στην Αθήνα, για ψωμί, γλυκά, πίτες, τσουρέκια, αρτοσκευάσματα. Επειδή τα πλοία έρχονταν όλο το 24ωρο, ο φούρνος δεν έκλεινε ποτέ. Θυμάμαι τον πατέρα μου να είναι εδώ σχεδόν 20 ώρες, άλλες μέσα να φτιάχνει, κι άλλες έξω να εξυπηρετεί τον κόσμο. Άλλες τόσες ώρες η μητέρα μου. Σιγά σιγά, ο φούρνος μεγάλωνε, είχε ολοένα και περισσότερη κίνηση, και δεν τα έβγαζαν πέρα. Πήραν κάποιους υπαλλήλους, αλλά ήθελαν βοήθεια με την ζαχαροπλαστική. Τότε ο πατέρας μου, πρότεινε σε κάποιον πολύ γνωστό Γάλλο ζαχαροπλάστη να έρθει. Τον ήξερε από παλιά, και του έδινε πολλά χρήματα. Τα γλυκά που έβγαζε τότε ο φούρνος είχαν γίνει γνωστά σε όλη την Αθήνα. Ο βασικός εφοπλιστής, του οποίου τα πλοία εκτελούσαν τα δρομολόγια από εδώ, προμηθευόταν καύσιμα για τα καράβια του από έναν τοπικό έμπορο καυσίμων. Αυτός λοιπόν ο έμπορος, βλέποντας ότι είχε το μονοπώλιο καυσίμων στην περιοχή, άρχισε να ανεβάζει τις τιμές του, και ο εφοπλιστής αναζήτησε άλλο τρόπο ανεφοδιασμού των πλοίων του. Βρήκε κάποιον άλλο έμπορο καυσίμων, ο οποίος ήταν πιο μακριά, και ο οποίος του έδωσε καλλίτερη τιμή και του υποσχέθηκε ότι θα φέρνει ο ίδιος εδώ τα καύσιμα για τα πλοία, αλλά χρειαζόταν ένα χρονικό διάστημα για να το βάλει μπρος όλο αυτό. Το έμαθε ο τοπικός "πετρελαιάς", και άρχισε τα κόλπα. Στην αρχή απειλούσε τον εφοπλιστή, ότι θα σταματήσει να τον εφοδιάζει, και μετά σταμάτησε εντελώς να του δίνει καύσιμα. Τρελάθηκε ο εφοπλιστής, πήγε στον καινούριο του προμηθευτή, και κανόνισε με ενεργή πλέον σύμβαση, να αρχίσει άμεσα η προμήθεια από αυτόν. Το μαθαίνει ο τοπικός "πετρελαιάς", και πριν την πρώτη προμήθεια, πάει και κανονίζει να πάνε φορτηγά, να πάρουν πέτρες από τα λατομεία του Μαρκοπούλου (πολύ γνωστά, και υπάρχουν ακόμα φυσικά), και να τις αδειάσουν την νύχτα στον βυθό του λιμανιού, έτσι ώστε να μην μπορεί πια κανένα πλοίο να χρησιμοποιήσει το λιμάνι. Το πρώτο πλοίο που μπήκε έπαθε μεγάλη ζημιά. Από τότε, έφυγαν από εδώ όλα τα δρομολόγια, και πήγαν στην Ραφήνα, κάποια στο Λαύριο, και κάποια στον Πειραιά. Το λιμάνι του Πόρτο Ράφτη μαράζωσε, δεν υπήρχε πια ο πολύς κόσμος που ερχόταν στον φούρνο. Έμειναν μόνο οι κάτοικοι της περιοχής. Στην συνέχεια άνοιξαν πολλοί άλλοι φούρνοι, και εγώ είμαι μόνος μου με την γυναίκα μου εδώ όλη μέρα. Τα παιδιά έρχονται μια στο τόσο να μας δουν. Έχω κουραστεί πια." Τέτοια μου έλεγε ρε παιδιά, και καθόμουν με τις ώρες να τον ακούω. Ζητώ συγγνώμη για το offtopic, και ζητώ συγγνώμη αν σας κούρασα.0 βαθμοί
-
- Μήπως απλά να τον υποβαθμίσεις; - Και τι να τον κάνω; - Υπολογιστή. Σόρρυ0 βαθμοί
-
Καταπληκτική δουλειά. Δεν έχω λόγια,, θα μπορούσαν να είναι άνετα soundracks σε πολύ μεγάλες κινηματογραφικές παραγωγές του εξωτερικού. Τα tracks 3 και 4 είναι απίστευτα. Προτείνω σε όλους τους φαν της electronica, ambient να ακούσουν τα κομμάτια. Πολλά συγχαρητήρια!!0 βαθμοί
-
Νομίζω ότι ναι, καθαρίσαμε. Δεν το έχουμε ξανασυζητήσει εξάλλου; Μη λέμε και συνεχώς τα ίδια. Υπάρχουν εκεί έξω τα συγκριτικά βίντεο για τα διάφορα clones της Behringer με παλμογράφους και τα πάντα. Τώρα όποιος θέλει να πάει να δώσει 3+ χιλιάρικα για να αγοράσει ένα Juno 6, από εμένα καλό ταξίδι. Θεωρώ τους πληκτράδες τους εξυπνότερους των μουσικών και γι αυτό θέλω να πιστεύω ότι δεν θα πάει όπως πήγε με τους κιθαρίστες. Ως τώρα ήταν λογικό μιας και δεν υπήρχαν σύγχρονες εναλλακτικές. Συλλεκτικά vintage μηχανήματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Δε νομίζω πχ ότι ένα Yamaha CS80 ή ένα Jupiter 8 είναι τόσο εύκολο ή αξίζει εμπορικά τον κόπο να κλωνοποιηθούν. Αλλά το να πάει κάποιος να δώσει τρία χιλιάρικα για ένα single oscillator synth, με πρωτόγονο midi και φωνές που χαλάνε, ενώ έχει την επιλογή με τα μισά να αγοράσει ένα synth με πάρα πολύ καλή ποιότητα ήχου, δεκαπλάσιες δυνατότητες, βασισμένο σε ένα iconic μηχάνημα που ποτε μέχρι σήμερα δεν ήταν ουσιαστικά προσβάσιμο στο ευρύ κοινό; Ναι θα υπάρξουν και κάποιοι ρομαντικοί. Αυτοί που σήμερα αγοράζουν τα DΧ7 και SY77, ενώ θα μπορούσαν να παίζουν απλά με ένα NI FM8, που τα στέλνει για τσάι... Αλλά αυτοί είνια μειοψηφία, γι αυτό και τα εν λόγω μηχανήματα δεν πιάνουν τιμές. Τώρα όλο το υπόλοιπο Analog vs VST είναι κατά τη γνώμη μου apples vs oranges. Το κύριο πλεονέκτημα του αναλογικου είναι ότι τα έχεις όλα μπροστά σου. Εντελώς διαφορετικό workflow και εντελώς διαφορετικοί οι ηχοι σους οποίους θα καταλήξεις. Ναι το U-he Diva είναι καταπληκτικό, καμία αντίρρηση. Αλλά είναι άλλο πράγμα για τους περισσότερους (αυτούς που θέλουν κάποια στιγμή να παράξουν μουσική και όχι να σετάρουν με τις εβδομάδες midi controllers). Είναι για να παίζεις κατά 90% με presets, για να χαθείς μέσα στις επιλογές και για στιγμές στις οποίες ξέρεις από πριν ακριβώς τί θα ήθελες να κάνεις. Και κατά τ' αλλα είναι και θέμα προσωπικής προτίμησης.0 βαθμοί
-
Όταν είχε κυκλοφορήσει η Native Instruments το FM7, ήμουν στην ευχάριστη θέση να έχω ένα πραγματικό DX7 στην ιδιοκτησία μου, και - όπως ήταν αναμενόμενο - έχασα κάποιο χρόνο να συγκρίνω τον ήχο τους. Ο οποίος - όπως ήταν αναμενόμενο - ήταν αρκετά διαφορετικός, με το DX7 να ακούγεται μουντό σε σχέση με το αντίγραφό του *. Σκέφτηκα λοιπόν, πόσο σπάνια περίπτωση ήμουν, το 95% των αγοραστών του FM7 δεν θα είχε το πραγματικό όργανο στη διάθεσή του, οπότε δεν θσ μπορούσε να κάνει αυτή τη σύγκριση. Και αυτό είναι το κλειδί, ότι μην μπορώντας να κάνεις τη σύγκριση, θέλοντας και μη, πρέπει να είσαι ευχαριστημένος με το αντίγραφο. Στην περίπτωση του Minimoog, το παραπάνω 95% γίνεται 99,999% λόγω του τεράστιου κόστους, οπότε τι να λέμε; Αν είναι "ίδια"; Και γιατί να είναι ίδια; Ποιο είναι το νόημα; Ότι θα γυρίζαμε το χρόνο πίσω, θα δίναμε στον Έμερσον ή τον Βαγγέλη ένα Μπέχρινγκερ και αυτός θα το επέλεγε έναντι του πρωτοτύπου ή θα έλεγε "ναι μωρέ, γιατί να κουβαλάμε τα μπαούλα, ας βάλουμε το μπιχλιμπίδι στο σακ-βουγιάζ και φύγαμε"; Η όλη συζήτηση για το αν είναι "ίδια" απευθύνεται σε fanboys της ιδέας ότι μπορούν να έχουν τον ήχο του Έμερσον στο δωμάτιό τους (δηλαδή στους περισσότερους από εμάς), ιδέα που είναι προβληματική από μόνη της και με την οποία ο Έμερσον θα γελούσε. Αν ακούσει κανείς το Μπέχρινγκερ και του αρέσει, το αγοράζει, το βάζει στο σεταπ του και παράγει κάτι με αυτό: κανείς, ποτέ δεν θα τον/την ρωτήσει με τι το έγραψε (από το κοινό, εννοείται). Αν δεν του αρέσει, τότε στα φρύδια μας πόσο κάνει, με ποιο μοιάζει, τι λένε τα βίντεο, τι λένε οι δημοσιογράφοι, τι λένε τα άστρα κλπ. Είναι ένα αυτόνομο όργανο, κτισμένο και ονοματισμένο έτσι ώστε να πουλήσει κάτι παραπάνω από το αν λεγόταν "Αναλογούλης". * Εδώ βέβαια χρειάζεται μία καλή παρένθεση, ότι τα όργανα τα ακούμε και τα αξιολογούμε ΙΝ ΤΗΕ ΜΙΧ, όχι μόνα τους παρέα με τα τζιτζίκια από το απέναντι πεύκο. Το DX7 (ειδικά τα πιάνα και τα brass) ακουγόταν ΠΑΝΤΑ καλύτερα μαζί με τα άλλα όργανα στη μίξη, σε σχέση με το FM7 που προσπαθούσε να "κλέψει" από τα υπόλοιπα, δίνοντας πρίμα που δεν υπήρχαν στο πραγματικό όργανο. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους δημιουργούς των διαφόρων βίντεο, οι οποίοι συνήθως έχουν μιξάρει μόνο τζιν και τόνικ. :)0 βαθμοί
-
Τα ακούσματά του. Αν είναι ΚηθΕμερσονιστής, της πρώιμης περιόδου, θα επιλέξει αναλογικό. Αν γουστάρει Α-ΧΑ, θα επιλέξει DX7. Αν είναι Βαγγελόπληκτος, τον ήπιε. (υπερβάλλω βέβαια, αλλά όχι πολύ)0 βαθμοί
-
Τελευταια φορα που εκανα τυφλο τεστ αναμεσα σε αναλογικο και εξομοιωση εχασα τη μπαλα, οποτε βαλτε με και μενα μεσα ?0 βαθμοί
-
Αναλογικο συνθ- αφαιρετικη συνθεση- 16 πολυφωνια- Βασισμενο σε κλασικο μηχανημα της Oberheim Παντως η vintage αγορα δε θα επηρεαστει στο παραμικρο. Εχει ξεφυγει πλεον απο την οποια εξαρτηση της στην καθαρη λειτουργικοτητα, και εχει μπει σε κατασταση συλλεκτικοτητας, τα καλα vintage αναλογικα ξεπερνουν πλεον τα 20 χιλιαρικα, δεν ειναι ο ηχος τους για 20 χηνες αλλα η σπανιοτητα τους. Εκει που στοχευει η Behringer ειναι στα συγχρονα αναλογικα στο στυλ Dave Smith, αυτοι ειναι οι ανταγωνιστες της. Με τιμη γυρω στο 1500ρικο, πλεον θα πρεπει να αποδειξει οτι εκτος απο τον ηχο εχει και την αξιοπιστια. Αν το καταφερει αυτο, και με τη λογικη να λεει οτι οι τιμες θα πεσουν και αλλο στην πορεια, τοτε θα σαρωσει.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00