Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. ΑpussyΑ

    ΑpussyΑ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      1576


  2. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3716


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6241


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/29/23 σε όλα

  1. Καλά, αυτό μην το δένεις σκοινί-κορδόνι ειδικά σε τέτοια μαραφέτια. Κάνε ένα googlάρισμα για "starved plate tube designs". γιατί το έχουμε ξαναδεί το έργο πάμπολες φορές και σε ενισχυτές (προενίσχυση), πετάλια, πεταλιέρες, προενισχυτές κοκ.
    3 βαθμοί
  2. 2 βαθμοί
  3. Αν ηθελες να εχεις εναν (ρεαλιστικο) ηχο κιθαρας, πραγματι θα σου αρκουσαν 6 νοτες πολυφωνια. Ας πουμε ομως οτι ηθελες να εχεις εναν ρεαλιστικο ηχο αρπας: Οπως βλεπεις εδω τα πραγματα περιπλεκονται. Εκτος ομως απο αυτη τη φαση, εχουμε και το εξης: Σε ενα συνθεσαιζερ με multitimbral δυνατοτητες, μπορουμε να εχουμε πολλους ταυτοχρονους ηχους στα πληκτρα. Δηλαδη μπορουμε πατωντας ενα πληκτρο να εχουμε τον ηχο πιανο + φλαουτο+strings, οποτε οπως καταλαβαινεις τα 10 δακτυλα αντιστοιχουν σε 30 νοτες πολυφωνια. Βαλε και τις νοτες που σβηνουν, το πιανο ας πουμε εχει το sustain πεταλι που το κανει να συμπεριφερεται σαν την παραπανω αρπα, και θα καταλαβεις γιατι τα καλα synth workstations εχουν 128 η και παραπανω πολυφωνια, Μια πολυφωνια του στυλ 64 και multitimbrality 16 ηταν συνηθισμενη, μην πω must, στα τελειωματα του προηγουμενου αιωνα. Τωρα γιατι στην τριτη δεκαετια του τωρινου αιωνα συζηταμε για το αν οι 10 φωνες ειναι too much και μας αρκουν οι 5, τι να πω, ας ειναι καλα ο φετιχισμος με τα hardware 50ετιας, οπως νομιζει ομως ο καθενας, δε θα κατσω να σκασω, ας ειναι καλα τα PC με τα τετραψηφια νουμερα και οι hardwareακιδες ας παν να κοψουν το λαιμο τους (ελαφρα, στο ξυρισμα )?
    2 βαθμοί
  4. Ασε τους φίλους και τα reviews, πήγαινε και παίξε με ένα που είναι στο budget σου και κρίνε μονος σου Νέκ. Το bold, άλλαξε το αλλιως ελπίζω να εχεις πολλά χρήματα για κάψιμο. Try before you buy Νεκ.
    2 βαθμοί
  5. Σπύρο μου σκέψου μόνο το πρόβλημα με τα χέρια του στον κορωνοϊό.
    2 βαθμοί
  6. Ναι Οκ ενταξει. Μπορεις. Αλλα δεν ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα. Απο την αλλη αυτο που λες δειχνει κιολας ποσο ευελικτο μπορει να γινει το οργανο
    1 βαθμός
  7. Εννοειται. Δεν παιζονται ολα τα βοισινγκ σε αταστη. Ειδικα τα απλα, του κιλου. Πρεπει να χρησιμοποιεις πολυ συγκεκριμενα πραγματα στις συγχορδιες Αλλα στις μελωδιες μπορεις να εξερευνησεις εναν αλλο κοσμο στην εκφραστικοτητα. (Καλα αν βαλεις κ τα μορια πανω απο εναν)
    1 βαθμός
  8. Το V-Synth ήταν από τα ελάχιστα Roland synths που μου άρεσαν οι ήχοι του. Θα το αγόραζα άνετα. Άστους να βρίζουν Cos, δεν ξέρουν! Μόλις μου θύμησες σε ποιο θρεντ είμαι.? Λοιπόν, Μάπα look και Μάπα καρα-συνηθισμένος ήχος. Από το 13λεπτο βίντεο του Doctor Mix, μόνο ο τελευταίος arp ήχος ήταν της προκοπής, όλοι οι προηγούμενοι ήταν για ύπνο. Αυτούς ή παρόμοιους ήχους ακούμε μια ζωή, δηλαδή γιατί να αγοράσει κανείς το GAIΑ 2, τι το καινούργιο φέρνει? ? To πρώτο GAIA είχε πολύ όμορφο ήχο, ωραιο look, specs και τιμή, στο τσακ ήμουν κάποτε να το χτυπήσω. Το GAIA 2 δεν....Απορώ γιατί το ονόμασαν GAIA 2.
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. Αποκαλυπτικότατη η καρτέλα performance στο pianoteq, που δείχνει ζωντανά και το φόρτο της cpu, και τις φωνές που παίζουν ανα πάσα στιγμή. Εκεί λοιπον, και με συντηρητικά παιξιματάκια με το πεντάλ, έβλεπα να γράφονται διάφορα νουμεράκια πολύ εκπληκτικά. Μέχρι τότε δεν το είχα δει τόσο "ζωντανά" μπροστά μου. Έλεγα έλα μωρέ πόσες φωνές παίζω, σιγα. Κι όμως! Κι όμως! Εκεί μου ξεκαθάρισε το θεμα πολυφωνία συνθ και πληκτροφόρων, όπως και το πέταμα φωνών στα παλιότερα players των παρτιτουροπρογραμμάτων, που τρώγανε εξαφανιζόλ κάτι όργανα ώρες ώρες (συνήθως αυτά που είχαν κρατημένες νότες πριν από ένα τούττι με πολλές αξίες), εκεί κατάλαβα ότι αααα σκότωνε τις παλιές νότες για να παίξει τις καινούργιες.
    1 βαθμός
  11. Που διαφωνείς τότε? Κι εγώ το ίδιο λέω, τα M??g ήταν (και παραμένουν) Spitfire. Πως θα έβλεπες μία σημερινή ρέπλικα του Spitfire να κοστίζει τα πενταπλάσια από ένα F22? Φαντάζομαι θα το θεωρούσες ανέκδοτο.?? Ε, κάπως έτσι γίνεται και με την Moog σήμερα.?
    1 βαθμός
  12. Κατσε να σου λυσω και την απορια περι πολυφωνιας και πολυχρωματικοτητας (polyphony και multitimbrality) Η gibson Les Paul της φωτογραφιας εχει πολυφωνια 6 και multitimbrality 1. Εχει 6 πολυφωνια γιατι εχει 6 χορδες, αν πας να παιξεις ενα 7φωνο ακκορντο ατυχησες δεν μπορεις, αλλα μια μι μινορε συγχορδια καμποικη πρωτης θεσης εχει 6 νοτες που ακουγονται μαζι. Και εχει multitimbrality 1, γιατι αυτες οι 6 νοτες θα εχουν τον ιδιο ηχο, τον ηχο les paul κιθαρας. Αντιθετα, αυτο το εκτρωμα stratopercision, εχει πολυφωνια 10 διοτι εχει 10 χορδςε, αλλα εχει multitimbrality 2, διοτι μπορουν να ακουγονται ταυτοxrona δυο ηχοι, στρατοκαστερ κιθαρα και precision μπασο.
    1 βαθμός
  13. Μου αρέσουν πολύ όλα αυτά που γράφετε για τα σύνθια, και τα παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον. Άσχετα αν δεν καταλαβαίνω τίποτα.
    1 βαθμός
  14. Ωραίο το album. Μου άρεσαν όλα τα κομμάτια. Περισσότερο θα έλεγα τα: Blindfold Samsara Awake Όταν έφτασα στο Awake, λέω: "Ρε συ αυτό κάτι μου θυμίζει". Τελικά όντως μου θύμιζε γιατί το είχα ακούσει αρκετά όταν το είχες ανεβάσει. Τα σχόλια που είχα κάνει τότε για το κομμάτι σχετικά με κάποια σημεία των φωνητικών ισχύουν ακόμα, αλλά το κομμάτι είναι πολύ καλό. Για 1ο κομμάτι ψηφίζω Sinners. Θα το βγάλετε σε φυσική μορφή;
    1 βαθμός
  15. Έχουν δίκιο σε αυτά που σου έχουν γράψει τα παιδιά @Nekkon. Νομίζω αρκετή από τη μαγεία της όλης φάσης είναι να ψαχτούμε κι εμείς λίγο με το gear που έχουμε, να δούμε τι θέλουμε και τι μπορούμε να κάνουμε με αυτό. Από εκεί στο option paralysis υπάρχει απόσταση. Για μένα Friedman=εγγύηση. Ο τελευταίος δάσκαλος που είχα Ελλάδα είναι endorsed από την εταιρία και είχα την τύχη να δοκιμάσω πάρα πολλά προϊόντα. Ούτε ένα δεν ήταν κατώτερο των προσδοκιών και έτσι ερωτεύτηκα και αυτό που είπε παραπάνω ο Φούζιος "Friedman sound". Αν έπαιζα όξω δηλαδή θα το κοιτούσα, θα του φόρτωνα τα δικά μου IRs, γιατί αυτά ξέρω και χρησιμοποιώ εδώ και 3-4 χρόνια και θα ησύχαζα. Όμως όλες αυτές οι λύσεις εξαρτώνται από το τι θες. Αν παίζεις session, ή σε cover band με 50 τραγούδια σετ λιστ που περνάει από 5 διαφορετικά είδη, τότε 2-3 ήχοι μπορεί να μη σου κάνουν. Παράδειγμα αυτό, δεν ξέρω τι ακριβώς παίζεις live. Πλέον το benchmark είναι πολύ ψηλά, ό,τι και να πάρεις δε θα φας φόλα, αρκεί να περάσεις λίγο χρόνο μαζί του και να το εντάξεις έξυπνα στο workflow σου.
    1 βαθμός
  16. Το τρίπτυχο είναι Καινοτομία - Κύρος - Τιμή. Για να γίνει "κλασσικό" ένα όργανο, αυτά τα τρία πρέπει να βρίσκονται σε καλή ισορροπία, το οποίο σημαίνει ότι για να ανέβει οποιοδήποτε από τα τρία, πρέπει να ανέβουν (σε κάποιο βαθμό) και τα υπόλοιπα δύο. Η Yamaha, τα πάει πολύ καλά στη τήρηση αυτής της ισορροπίας, η Moog όχι και τόσο, αλλά η Behringer ποντάρει μόνο στην τιμή. Προβλέπω λοιπόν ότι - μέχρι να αλλάξει αυτή την αντίληψη - δεν θα βγάλει τίποτε που να με ενδιαφέρει. Πήγα και είδα τη σελίδα της πριν λίγα λεπτά, μου θύμισε (ειλικρινά) ένα παλιό ηλεκτρολογάδικο στην Άνω Κυψέλη, που είχε απομιμήσεις επώνυμων κασσετοφώνων. Νομίζω πως κάνει λάθος ο Waterfall-K που περιμένει από την Behringer να εισέλθει στο χώρο των ψηφιακών με αξιώσεις, ή να βγάλει το "μεγάλο" CS-80, ή οτιδήποτε τέτοιο, διότι οι άνθρωποι έχουν διαλέξει το κοινό τους και πουλάνε αυτά τα φθηνά μηχανάκια - μία χαρά όλα, κανένα πρόβλημα. Επίσης, όπως σωστά επισήμανε ο Manos, ποτέ δεν καταξιώθηκε ένα όργανο στο κάτω άκρο του price-range, και ο λόγος είναι απλούστατος, ότι τα όργανα καταξιώνονται όταν γράφονται δίσκοι με δαύτα, όχι όταν μπαίνουν σε κάθε synth-setup του χομπύστα που δεν έχει λόγο καν να κάνει μία μεγαλύτερη επένδυση. Επένδυση, θα κάνει ο working musician, διότι γι' αυτόν το όργανο είναι εργαλείο (όπως είναι για 'μένα το πληκτρολόγιο που χρησιμοποιώ αυτή τη στιγμή, και το οποίο στοιχίζει 170 ευρώ, παρακαλώ). Στα χέρια του working musician και ΑΝ η συγκυρία είναι κατάλληλη, τότε ναι, ένα όργανο καταξιώνεται. Αν μάλιστα το πάρουν στα χέρια τους πολλοί working musicians, εκεί φτάνουμε να μιλάμε για "κλασσικό όργανο". Το τι αγοράζει ο bedroom musician και αν κάνει ένα "βζιουυυ" το μήνα με το όποιο μπιχλιμπίδι (Behringer ή Moog) μας είναι παγερά αδιάφορο εκτός αν είμαστε μέτοχοι της Behringer ή της Moog, οπότε έχουμε έννομο οικονομικό συμφέρον στην όλη υπόθεση.
    1 βαθμός
  17. Ανθρωπε μου, έχεις χρησιμοποιήσει κατι απο όλα αυτά και χρειάστηκες "άπειρο tweaking"? Μην τρελλαθούμε κιόλας, άλλο να εχουν 1.000.000 επιλογές και ρυθμίσεις, άλλο να ΠΡΕΠΕΙ να τις χρησιμοποιήσεις.
    1 βαθμός
  18. μπα στον φίλο μου τον Τατασόπουλο και την (εκπληκτική κιθαρίστρια παρεμπιπτόντως) Αθηνά Λαμπίρη τους πήγανε, να ακούσουν ρεμπέτικο σε jazzβερσιον εκτελέσεις ... θα "έχασαν" πάσα ιδέα οι άνθρωπαι περί της απαράμιλλου τεχνικής των βιρτουόζων των εθνικώνε που υπηρετούν πιστά σαν είδος... ?
    1 βαθμός
  19. Εντος εδρας. Ο αλλος ηταν νοικοκυρης και εγινε μουσαφιρης
    1 βαθμός
  20. Παντως, για να πουμε και του στραβου το δικιο, ετσι οπως εχουν ανεβει οι τιμες των hardware synths, η τιμη ξερω γω 9 κατομπαλα ειναι σα να λεμε 500 ευρω πριν λιγα μολις χρονια. Στου διαολου τη μανα εχουν παει τα οργανα γενικα, μας βλεπω ολους αποκλειστικα με vst και behringer ?
    1 βαθμός
  21. Κοίτα να δεις τώρα που διαφωνώ: Θεωρώ πως αν θες να γράψεις μουσική για πιάνο, δεν μιλάμε καν για συνθεσάιζερ. Ή αγοράζεις ένα πιάνο ή παίζεις με samples. Που συμφωνώ: Σε ένα workstation συμφωνώ πρέπει να έχεις μεγάλη πολυφωνία. Δεν νοείται workstation με 22 νότες πολυφωνία. Το συνθεσάιζερ δεν είναι workstation ούτε πιάνο και δε θα έπρεπε να είναι. Διαφορετικές έννοιες. Το συνθεσάιζερ σαν όργανο προορίζεται για τη δημιουργια ήχων που δε προσφέρουν τα κλασσικά όργανα. Μη κοιτάς τώρα που ήρθε η yamaha το 80 και έμπλεξε τα πράγματα. Τώρα θα ου πεις, είναι νόμος αυτό? Αν δεν έχω τα χρήματα να έχω 10 διαφορετικά όργανα δε θα έπρεπε να υπάρχει η επιλογή? Φυσικά και θα έπρεπε και εδώ έρχεται το workstation όμως όχι το συνθ. Γενικά νομίζω κακώς έχει επικρατήσει η άποψη που θέλει το συνθ να τα κάνει όλα.
    1 βαθμός
  22. Μάθε παιδί μου γράμματα 6 χρόνια στο δημοτικό...
    1 βαθμός
  23. Καλά, αυτό συμβαίνει σε όλα ανεξαιρέτως τα θρεντς στο ΝΟΙΖ από ένα σημείο και μετά, ακόμα και στο "Τι τρώτε σήμερα?"?
    0 βαθμοί
  24. Φύγετε από εδώ, φύγετεεεεεεεεεε!!!!? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?
    0 βαθμοί
  25. Η κλασσική μόνο. Η ηλεκτρική είναι άλλη ιστορία.
    0 βαθμοί
  26. Ερωτηση: Πως καταλαβαινεις οτι ενα καινουργιο συνθ δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο και ειναι βαρετο; Απαντηση: Οταν στο thread που αφορα την κυκλοφορια του μιλαμε για κιθαρες.
    0 βαθμοί
  27. Εννοείται βρε, το κατάλαβα, γι' αυτό και το "χαχα" που έβαλα. Όπου βλέπω αυτό το "caster" με λούζει κρύος ιδρώτας για το προηγούμενο συνθετικό.
    0 βαθμοί
  28. 0 βαθμοί
  29. Πες του ρε συ ότι διαθέτει Bi-timbrality να καταλάβει ο άνθρωπος...?
    0 βαθμοί
  30. μμμμμ. Θα έρθω μια μέρα να στο απαλλοτριώσω?
    0 βαθμοί
  31. 0 βαθμοί
  32. ναι διορθωσα ο,τι μπορουσα. Τι αλλο θελετε? να το κανω εγγλεζικα? Θα το κανω..
    0 βαθμοί
  33. Να τα πιάσετε Στάθη μου. Χώσε Χοσέ.
    0 βαθμοί
  34. Θέλω να τον ξεναγήσω αυτόν τον άνθρωπο μια βραδιά μετά τη μια στα πιο τελευταία κωλάδικα της εθνικής, να πιει τζονι με κοκακόλα συνοδεία μπαγιάτικα φιστίκια, να εισπνεύσει την κάπνα, να καταλάβει τι σημαίνουν αυτά που παίζει. Φαίνεται ότι θέλει να το ζήσει αλλά είναι πολύ μακριά και ξεσπάει μέσω youtube
    0 βαθμοί
  35. Άσε με κυρ Αλή μου. Πάνω που άρχισα να καταλαβαίνω για το sag και τις ανορθώτριες, έρχομαι εδώ με όλη την καλή διάθεση, και διαβάζω για va, για μουλτιτιμπράλιτυ πως-το-λένε, για τα saw του καρχαρία, για vco, για fm και ραδιόφωνα, εεεεε, πόσο να αντέξω ο άνθρωπας. EDIT: Συνεχίστε όμως, σας παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον.
    0 βαθμοί
  36. Αμ, εγώ; που έχω αρχίσει να καταλαβαίνω τι λένε τούτοι, και δεν καταλαβαίνω τι είναι τα προφάιλερ τα μόντελερ τα FIR αθηνών και όλα αυτά που λέτε δίπλα;? Όχι ρε συ. Σένιο το όργανο ρυθμισμένο λέμε! Πολυφωνία 5 ειναι άμα πατήσεις τη βούζα. ? (Συγγνώμη, εννοώ: "όταν τρίξει/σφυρίξει το καλάμι)
    0 βαθμοί
  37. ήρθε η ώρα να κλείσω αυτό το κεφάλαιο. Τα διάφορα κομμάτια των a priori που αρκετά παρουσίασα εδώ ως επανεκτέλεση/επανέκδοση από μένα απέκτησαν την τελευταία τους μορφή. Ήταν κάτι που ξεκίνησα σχεδόν 10-12 χρόνια πριν με διάφορες πλατφόρμες και συσκευές ηχογράφησης και μεταβάσεις από την μια στην άλλη. Βρίσκονταν σε σχεδόν τελική μορφή τα τελευταία 3-4 χρόνια. Ενω αρχικά είχα ξεκινήσει να τα επαναφέρω στην μορφή που τα παίζαμε πίσω στηην δεκαετία 70-80, σιγά σιγά έβαλα νερό στο κρασί μου και πρόσθετα όλο και κάτι παραπάνω και αναθεωρούσα διάφορα πράγματα. Ετσι σήμερα τα θεωρώ ως μια επαναπροσέγγιση της όλης ιστορίας από την δική μου σκοπιά. Επειδή είμαι γενικά πολύ αναβλητικός, πιθανόν να μην πάρουν ποτέ σάρκα και οστά σε κάτι που να στριφογυρίζει. Ετσι ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής, αφού μεχρι τώρα ήταν εν μέρει στο soundcloud, θα βρίσκονται στην τελική μορφή στο youtube σε ξεχωριστή playlist στο κανάλι μου. Τα περισσότερα έχουν παρουσιαστεί εδώ, αλλά τις τελευταίες μέρες έχουν δεχτεί αρκετά χτενίσματα. Για την ώρα ανεβάζω τα τρία πρώτα Το ένα είναι στα πεδία που ζητάει η πλατφόρμα του νοιζ (το ένα το απορρίπτει κι όλας επειδή ανέβηκε προχτές) τα άλλα είναι τα ακόλουθα λινκ (θα ακολουθήσουν άλλα 6 και σας υπόσχομαι ...τέλος)
    0 βαθμοί
  38. Οψιον παραλισις δηλαδη ?
    0 βαθμοί
  39. Όπου και να κοιτάξω πια, βλέπω ινφλουένσερς ...?
    0 βαθμοί
  40. Ε πες το απ' την αρχή να καταλάβουμε βρεεεεε.
    0 βαθμοί
  41. Κοίτα, τα synthesizers είναι σα τα εστιατόρια ένα πράγμα όπως το βλέπω εγώ χαχα... Με πια έννοια: Ένα εστιατόριο που κάνει πολλών ειδών φαγητά είναι καταδικασμένο να είναι μέτριο στα περισσότερα. Ενώ ένα άλλο που ειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο φαγητό αργά ή γρήγορα θα επιτύχει για τους προφανείς λόγους. Οπότε πάντα ήμουν της λογικής "less is more" και συμφωνώ μαζί σου (και ειδικά στο θέμα των εφφε, πάντα προτιμούσα τα εξωτερικά πετάλια ή VST, δικής μου επιλογής, όχι στα "οn-board που τα κάνουν όλα"). Δε θα αγόραζα το συγκεκριμένο αλλά δεν είναι λόγω δυνατοτήτων. Σίγουρα το θεωρώ επαρκές για αυτό που θέλει να είναι σαν όργανο. Π.χ. το υπέρτατο polysynth για τα δικά μου γούστα είναι το Prophet 5. Κι αυτό γιατί για τη μουσική που κάνω και το τρόπο που τη κάνω μου αρκεί και ανταλλάσσω τη χροιά του για οποιαδήποτε ψηφιακή ευκολία. Τώρα πέρα απο αυτό προφανώς άλλοι άνθρωποι έχουν άλλες ανάγκες και δε συμφωνούν, αλλά γι' αυτό είμαστε δω να τα συζητάμε να περνάει η ώρα μας ευχάριστα χαχα.
    0 βαθμοί
  42. Νέκκονά μου να σε ρωτήσω κάτι ... Ψάχνεσαι για amp simulation? Γιατί αυτό το ματζαφλάρι, είναι preamp, που έχει power amp simulation, και ir/cabinet simulation. Το θετικό, είναι ότι μπορείς να βάλεις δικά σου ir, καθώς επίσης και το ότι μπορείς να απενεργοποιήσεις όλο το power amp/ir stage, και να χρησιμοποιήσεις μόνο το preamp του. Από εκεί και πέρα, γιατί έχεις αυτό το ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο? Υπάρχουν πάρα πολλά ανάλογα ματζαφλάρια. Είσαι fan του Friedman sound? Λόγω της λάμπας στην προενίσχυση (και μόνο)? Αυτά τα έκανε η tonelab (και όχι μόνο) τον προηγούμενο αιώνα. Άσε δηλαδή που οι λάμπες ήταν διακοσμητικές. Αλλά και να μην είναι διακοσμητικές, επηρεάζουν μόνο την προενίσχυση. Η τιμή πάντως είναι αρκετά λογική. Δεν είναι φθηνό, αλλά δεν είναι και ιδιαίτερα ακριβό. Μια χαρά.
    0 βαθμοί
  43. Λοιπόν κυρ Αλή μου ακολουθεί ιδέα με χρήση reverse engineering ?: Να κάνουμε μπάντα που να παίζει/διασκευάζει παραδοσιακά ιαπωνικά τραγούδια. Αναλαμβάνεις το μικρόφωνο, Odis, Φιούζιος, Βρασίδας και όποιος άλλος, όλα τα άλλα. Εγώ θα σας μανατζάρω- τρελλέ επιτυχίε ?
    0 βαθμοί
  44. Ωωω ρε φίλε να χα πέτρινη καρδιά! Αυτό ΣΟΣ, πρέπει να το πει, και το τραυματίας στην αγάπη. Ίσως και το τρομαγμένος ξύπνησα τα μεσάνυχτα. Να, βλέπεις τώρα; ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις.?
    0 βαθμοί
  45. 0 βαθμοί
  46. Αναρωτιέμαι, αν αρχίσουμε και του στέλνουμε λινκ διαφόρων τραγουδιστών για να τον "ενθαρρύνουμε", π.χ. ζαγοραίο τα πιο αντεργκράουντ, ή τίποτα ντούμ κορ θανάση βαρσαμά, αυτό μετράει ως καλό ή κακό κάρμα;
    0 βαθμοί
  47. τα μελισαμεεεεε τα shhhhhhheeee-φωνηshαμε
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...