Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/24/23 σε όλα
-
3 βαθμοί
-
Η HKR39B150 ειναι. Το rig ειναι ψυγειοκαταψυκτης morris >> καταψυκτης arielli >> μιξερ kenwood >> φριτεζα delonghi >> μικροκυματα general electric >> φουρνος bosch >> πλυντηριο πιατων bosch >> καφετιερες krups, dolce gusto >> ηλεκτρικο μπρικι IQ. Πολυ χαμηλος θορυβος.2 βαθμοί
-
Καλο το κομματι, αλλα η μιξη πασχει. Το reverb ειναι πολυ. Οι ρυθμικες κιθαρες δεν μ'αρεσουν και παιχτικα και ο τονος. Απο το σολο και μετα, στρωνει η μιξη.2 βαθμοί
-
Συγχαρητήρια παιδιά, τι τραγουδάρα ειναι αυτή!! Gillan - gkourmoul σημειώσατε Χ2 βαθμοί
-
Κανένα latency. Όσον αφορά την Tascam, για τη χρήση που κάνω εγώ, είμαι υπερ-ικανοποιημένος. Ειδικά σε σχέση με την Presonus audiobox 44 vsl που αντικατέστησε, πολύ καλύτερη σε πολλαπλά επίπεδα,1 βαθμός
-
Λιγάκι ξεκαθάρισε διότι στο αρχικό γκριτζανούσε (ελπίζω να έκανα καλή χρήση αυτού του νέου όρου)- τεσπάν "βρόμιζε" στα μπάσα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Επίσης αν δεν κάνω λάθος, το τιμολόγιο αγοράς από ιδιώτη που δεν είναι υπόχρεος απεικόνισης συναλλαγών, αποστέλλεται ως "τίτλος κτήσης" πλέον.1 βαθμός
-
Δεν νομιζω να βγαινει πια. Και οι καινουργιες ειναι μαπα https://www.skroutz.gr/s/27975308/Seb-Authentic-CHytra-Tachytitas-10lt.html1 βαθμός
-
Eμ, απο παλιατζουρα 30ετιας τι να περιμενεις ? Πιστευω παντως οτι δεν ειναι αυτο το μεγαλο προβλημα. Το μεγαλο προβλημα ειναι το περιφημο Red Glue of Death, ? οπου αρχιζει και τρεχει κοκκινη κολλα ολουθε απο τα πληκτρα, και αντιο λοιπον αντιο, το χανω και αυτο το πλοιο ? Η αλλαγη κλαβιε ειναι ψιλοmust αν δε θελει κανεις να βρεθει προ εκπληξεων. Γενικα ηταν ωραιο στην εποχη του, κορυφαιο μπορουμε να πουμε, αλλα να δωσεις λεφτα το 2023, και μαλιστα ΠΟΛΛΑ λεφτα, ε οχι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σε τεχνολογικό φορουμ είμαστε. Κανείς δεν ασχολείται....όλοι με τα φαγιά. Για δώσε μας πληροφορίες για το rig σου. Βλέπω την Κεραμική BOSCH HKR390050 66Lt Inox? Μετά τί έχει το chain...δώσε στοιχεία...1 βαθμός
-
Παντα καλός και νισταλγικός. ( Οι τίτλοι είναι για μένα δυσκολότεροι απο το κομμάτι της σύνθεσης).1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Συμφωνώ και επαυξάνω Μάνο. Γενικά αν και λάτρης και δημιουργός ηλεκτρονικής μουσικής αυτά τα περί "ο θόρυβος είναι μουσική" τα θεωρώ αστειότητες. Μου θυμίζει λίγο μοντέρνα τέχνη όπου ο δημιουργός κολλάει μια μπανάνα σε ένα καμβά και το λέει τέχνη. Ο "θόρυβος" σίγουρα μπορεί να προσθέσει χαρακτήρα αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι κάτι από μόνο τους (κατά τη ταπεινή μου άποψη). 'Έπιασες βέβαια το θέμα λίγο από τα δύο άκρα του. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση πάντα. Σίγουρα το μελωδικό και ρυθμικό περιεχόμενο παίζει ένα πρωτεύοντα ρόλο για τη διάρκεια ενός κομματιού στο χρόνο, αλλά ταυτόχρονα υπάρχουν κομμάτια που έμειναν λόγο ηχοχρώματος και όχι για τα κλασσικά μουσικά στοιχεία τους. Ο Βιβάλντι και ο Μπετόβεν ας πούμε σίγουρα δεν είχαν το ηχόχρωμα στο μυαλό τους σαν πρώτο στόχο (ακόμη και αν έχουν ιδιαίτερο ακουστικό χαρακτήρα στο τελικό αποτέλεσμα των συνθέσεών τους). Όταν ακούς Dream Theater νομίζω είναι προφανές πως ο πρωταρχικός τους στόχος δεν είναι το ηχόχρωμα. Κάλλιστα βγάζει ολόκληρο live με ένα preset από κάποιο workstation ο Jordan αν θέλει. Αν και εξαιρετικές συνθέσεις μιλάμε για σχεδόν για καθαρά τεχνικά κομμάτια (ίσως όχι όλα τα άλμπουμ τους αλλά νομίζω καταλαβαίνεις τι θέλω να πω). Θα τολμήσω να πω με κίνδυνο να φανώ αυθάδης πως ακόμα και τα κομμάτια των Depeche Mode δε τολμούν αρκετά στο θέμα της σύνθεσης ήχου. Στη πλειονότητα τους απλά αντικαθιστούν ένα ήχο που θα παιζόταν με ένα κλασσικό όργανο με ένα αντίστοιχο ηλεκτρονικό. Από την άλλη άκρη όταν ακούς για παράδειγμα, Royksopp, Leftfield, Underworld, Orbital, Jarre κτλ είναι προφανές πως το ηχόχρωμα, ρυθμός και ατμόσφαιρα στη πλειονότητα των περιπτώσεων επικρατούν των μελωδικών στοιχείων που αν κάτσεις και τα δεις είναι υπερβολικά απλά και απλά πλαισιώνουν / φτιάχνονται γύρω από ένα ήχο. Και για κάποιο λόγο εδώ μου ήρθε το "On The Run" των Pink Floyd :D Και θα κλείσω με το: Για τα drone δεν έχω να πω τίποτα... Τι μόδα και αυτή. Καλύτερα να ακούσω κλαρίνα ? P.S. Για το τελευταίο, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, να προσθέσω πως έχει και εξαιρέσεις. Και στα drone αλλά και στα κλαρίνα.1 βαθμός
-
Το μπασοτύμπανο για άλλη μια φορά εξαιρετικό. Ο ήχος και η παραγωγή συνολικά εγγύηση. Το κομμάτι είχε κάποιες πολύ ευχάριστες εκπλήξεις και ωραίες μελωδίες. Δεν θα μπορούσα να μην σχολιάσω το τέλος... εδώ Νίκο ξεπέρασες τον εαυτό σου!!! ??1 βαθμός
-
Πολύ καλή παραγωγή Πάνο, πολύ ωραίος ο ήχος της κιθάρας και το παίξιμο. Σε κάποια σημεία όμως ανταγωνίζεται λίγο την φωνή. Αυτό όμως διορθώνεται στην μιξη Μπραβο που πειραματίζεται συνεχώς! Μου άρεσε το στήσιμο και η στρατηγική που ακολούθησες στην φωνή.1 βαθμός
-
Έχουν σοβαρή βάση αυτά που επισημαίνεις Σπύρο μου. Περιέγραψες πολύ γλαφυρά την σύγχρονη πραγματικότητα στον χώρο αυτό. Κάποιες φορές, είναι όντως ο γιαλός στραβός όμως.1 βαθμός
-
Ο Άλαν ηταν ο ένας τα έχουμε πει Το φραγκάτος εσύ το είπες Το πουλάει που είπα εγώ ήταν ένας συνδυασμός του ζει πολυ άνετα(φαντάζομαι δηλαδή), με το πουλάει η μούρη του στα σοσιαλ μίντια , ώστε να έχει μια πετυχημένη καριέρα στη σημερινή εποχή Τώρα για καλλιτέχνικη αξία είναι άλλο πράγμα. Οι "παλιοί" (μέχρι τέλη 80) είχαν μια αναγνωρισιμότητα μουσική ακόμα κ αν δε τους γουστάρεις, κ ήταν ο εαυτός τους όλοι Οι σημερινοί έχουν τα πάντα (παίζουν υπέροχα, έχουν τεχνική, έχουν ήχο..) , αλλά είναι συρραφή των προηγούμενων σε σημείο που λες τώρα ακούγεται έτσι, τώρα έτσι, αλλά ποτέ ο εαυτός τους . Έτσι μου ακούγονται εμένα τουλάχιστον. Όχι όλοι βέβαια. Πχ στη τζαζ ο Κραιζμπεργκ ή ο Ροζενγουικεκ είναι όλ ταημ γκρεητς.1 βαθμός
-
Πεθανε στην ψαθα αλλα ηταν τοπ. Σε σχεση με εναν τραπερ ψωμολυσσαει Λεμε το ιδιο ή οχι?1 βαθμός
-
Εγω παντως αρρωσταίνω βλεποντας τετοια παιδια να φυτοζωουν και τραπερς να παιρνουν την καβα1 βαθμός
-
Ο Άλαν πέθανε στη Ψαθά dim Το φραγκάτος δεν παίζει πουθενά1 βαθμός
-
Δεν πιστεύω ότι φιλοδοξεί να πλουτίσει από αυτό που κάνει. Νομίζω ότι η αναγνωρισιμότητα, και το να μπορεί να ζει κάνοντας αυτό που του αρέσει του φτάνει.1 βαθμός
-
Πουλάει dim. Σε συγκεκριμένο κοινό φυσικά, αλλά ναι, πιστεύω πώς πουλάει. Όχι ότι θα βγάλει χρήματα από τα album του. Αλλά έτσι κι αλλιώς, νομίζω ότι θα τα βγάλει από clinics, προώθηση προϊόντων, educational stuff, κλπ. Πιστεύω ότι αυτή είναι η αγορά-στόχος όλων αυτών των παιδιών πια.1 βαθμός
-
Ο Στράτος το είπε πολύ ωραία. Συνθετικά έχει την ικανότητα να αντιγράφει πολλά πράγματα, κ τμηματικά με πολύ επιτυχημένο τρόπο. Δεν έχει συνέχεια το κομμάτι όμως, όραμα κ ταυτότητα, πως να το πω; Πχ σ'αυτο το τελευταίο, ενώ αρχίζει φοβερά συνθετικά κ σε πηγαίνει πολύ ωραία (κ όντως θυμίζει Αλ), το μπακινγκ στο σόλο είναι λες κι είναι από άλμπουμ Γκοβαν 100% (κ δεν κολλάει σαν ύφος με το προηγούμενο) κ από πάνω σε κάποια φάση κάνει channeling στον εσωτερικό του Γκρεγκ για καμμία 20 δευτερόλεπτα σε σημείο που να χτυπάει κάπως... δεν το λες επιρροή έτσι όπως το βάζει... Αυτό όμως πουλάει σήμερα, είναι ακριβώς ο,τι χρειάζεται.1 βαθμός
-
Το μαλλον απο που βγαινει? Φυσικα κ τα εχω δει. Λιγος χρονος στο γιουτιουμπ κ θα πεσεις πανω του. Αυτο που περιγραφω πριν ειναι η γενικη εικονα που εχω για τον Ματεο Ολοι αυτοι οι κιθαριστες, πολυ εντυπωσιακοι κ ψαρωτικοι μεν, αλλα τους ακουω σαν προγκ-σρεντ-φιουζιον. Απιστευτοι να τους βλεπεις, αλλα μου βγαζουν πολυ αυτο το γραμμενο παντου. Το οποιο δεν ειναι κακο, απλα δε μου αρεσει σε τετοια ηχοχρωματα. Σε πιο προγκ περιβαλλοντα πχ θα θεριζε. Ή αν ειχε καλυτερες συνθεσεις.. (εννοω συνθεσεις που να αναδεικνυουν καλυτερα το απιστευτα βιρτουοζικο γραμμενο παιξιμο του) Εδω πχ ακουσα πολλα περιεργα. Η κιθαρα ηταν τοσο πανω, που ακουγονταν σαν μπακινγκ τρακ κ οχι σαν μπαντα. Επισης ηθελε λιγο πιο πλουσια ενορχηστρωση. Αφου ειχε σε κανα δυο σημεια λεηερ στις κιθαρες (πραγμα που κατευθειαν δε μπορει να παιχτει απο τριο λαηβ ιδιο) επρεπε να το παει ενα βημα πιο περα κ να το δει καθαρα σαν στουντιο δουλεια. Στο τελος που ντουμπλαρει την κλασσικη ο ηχος "γεμιζει" πολυ πιο ευστοχα, σε σημειο που να αναρωτιεσαι γιατι δεν το ειχε κανει πιο πριν1 βαθμός
-
Πρέπει να έχει λιώσει τον Scott Henderson, δεν υπάρχει αμφιβολία. Και φυσικά δεν μιλάω μόνο για το τρέμολο.1 βαθμός
-
ένα ντεμάκι* 30 και βάλε χρόνια πίσω, όταν το home studio απαιτούσε χρόνο και πόνο (πολύ χρόνο και πόνο λόγω τραγικής εργονομίας και συνεχών μαχών με βλάβες και κάθε λογής artifacts) και χρήμα (πολύ χρήμα συγκριτικά με σήμερα που με ένα nt1, μια φθηνή καρτούλα και μερικά pluginάκια βγάζουμε όλοι τον alan parson που κρύβουμε μέσα μας)... κι όλα αυτά με το αποτέλεσμα κατά κανόνα απογοητευτικό και μακριά από τα pro studio που τότε βαυκαλιζόμασταν ότι θα μπορούσαμε να προσεγγίσουμε ηχητικά... επ' ευκαιρία σε αυτό είναι εμφανές(στατο) και το πρόβλημα της έλλειψης της "δημιουργικής αφαίρεσης" στην ενορχήστρωση που θίξαμε τις προάλλες καθότι ως μειράκιον στα πρώτα "ηχοληπτικά" (τρομάρα μου) βήματα, ακολουθούσα το κατοχικόν σύνδρομον βάλτα όλα να βαράνε μην μείνει η μπουκιά κι αν ακουστεί τίποτα σφύρα μου... -- * το νου σας ρεμάλια.. δεν αγγίζουμε τα της σύνθεσης, της εκτέλεσης και της καλύτερα παράφωνης παρά βουβής και άφωνης "ερμηνείας" μου γιατί θα σας κόψω την καλημέρα αν με πάρετε στο ψιλόν (καθότι δε θέτε και πολύ?)... το απλοϊκόν αυτό popίδιον, καθότιν το χτένιζα επιμελώς το ρομαντικόν καταΐφι τότενες ως νοστιμούλης νεανίας, είχε γραφτεί για μια κοπελίτσα που ερωτεύθην σφορδώς αλλά εκεράσθην χυλόπιτα γκουρμέ... βεβαίως δεν πήγε και χαμένο καθότι στις επόμενες που το αφιέρωσα "αποκλειστικά" γραμμένο γι αυτές είχε μεγάλο σουξέ και τον έβγαλε τον κόπο του... σεμνά και στο θέμα μας λοιπόν...?0 βαθμοί
-
Σπέσιαλ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον @PAL για τον ομορφο στίχο! Στίχοι: Πάνος Λαπούσης Μουσική: Μπάμπης Κιούπης, Γιώργος Κουρμούλης Φωνητικά: Γιώργος Κουρμούλης Please lay me down in the ancient valley Where the bluesmen die When I will close my eyes And the old bronze strings vibe Will fill me with an endless sorrow Please lay me down in my mother's hands And wash from my face All the dust and the sweat While the drum beats its pace On the road of my endless sorrow Please lay me down in my lord’s bright kingdom And say one last prayer 'Cause I have lost the game Nothing will be the same Now I'm leaving this place of sorrow Καλή ακρόαση!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
- Μήπως απλά να τον υποβαθμίσεις; - Και τι να τον κάνω; - Υπολογιστή. Σόρρυ0 βαθμοί
-
Είχα αναφέρει παλιότερα πως με ξεκίνησαν πιάνο από μικρό λόγω ότι είχα δασκάλα μαμά στο σπίτι και μια μέρα με πήγε ο παππούς με τη γιαγιά στον ΓΕΡΜΑΝΟ εκεί στην Εμμανουήλ Μπενάκη (είναι εκεί ακόμα?) το 82 πρέπει να ήταν και μου πήραν ένα CASIO PT-20 και ερωτεύτηκα τα ΑΡΜΟΝΙΑ και τα ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ (αυτό ήταν που με πήγαν στο ΜΙΝΙΟΝ και τα έχασα με ένα DX 7 II που έχω ξαναπεί την ιστορία) Κλαίω κάθε φορά που βάζω βιντεάκια του στο Youtube, κλαίω σαν μικρό παιδί, δακρύζω τώρα που γράφω από συγκίνηση γιατί αυτά, ΑΥΤΑ ΤΑ CASIO εμένα μου δώσανε την αγάπη και το ενδιαφέρον για τη μουσική και μουσική τεχνολογία και από τότε η εξέλιξη μου ήταν ραγδαία γιατί τους ΕΚΒΙΑΖΑ? να μου αγοράζουν computers και τέτοια αν και δεν μου πήραν ποτέ ακριβό synthesizer, το πήρα μόνος μου, ήταν και πανάκριβα, πάλευα με τα αρμόνια αχχχχχχχχχχ τι θυμήθηκα τώρα και κλαίω. Από αυτό το μικρούλι έμαθα και βασική αρμονία πέραν της κλασσικής που από την αριστερή πλευρά έπαιζε τις sus και τις εβδόμες κλπ. αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ Κάπου το έχω πακεταρισμένο στο χωριό ή δεν θυμάμαι αν δεν το έχω. Πραγματικά δεν θυμάμαι, μήπως το είχα δώσει σε κανα παιδάκι, λανθάννουσα μνήμη. Αλλά κάθε φορά που βλέπω τετοια casio με πιάνουν τα ζουμιά. ΠΕΙΝΑΜΕ ΡΕ ΔΩΣΤΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ!!!!!1?χαχαχαχαχαχαχ0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ήθελα να το σχολιάσω παραπάνω αλλά το ξέχασα. Τα knobs των ενισχυτών στο BIAS, δεν ακούνε καλά. Στο Amplitube είναι σα να πειράζεις πραγματικό ενισχυτή, Amplitube είναι αρκετά καλύτερο στα δικά μου αυτιά ηχητικά. Επίσης όσον αφορά τις επιλογές παραμετροποίησης, δεν υπάρχει σύγκριση.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Υπάρχει κάτι που λέγεται Τιμολόγιο Αγοράς. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, αλλά πες στο λογιστή σου να το ψάξει έτσι.0 βαθμοί
-
Για κάποιο λόγο διάβασα το 'Ένωση Κεντρώων" κομμάτι και μετά έχασα το υπόλοιπο κείμενο ? Όπως έγραψα και πιο πάνω προς αποφυγή παρεξηγήσεων έχει και εξαιρέσεις. Υπάρχουν πολύ ιδιαίτερα drone κομμάτια. Πολλά σημεία κλασικών δίσκων μπορεί άνετα να θεωρηθούν drones αν το αναλύσει κανείς. Τυγχάνει βέβαια να ξεχωρίζουν γιατί έχουν κάποιο χαρακτηριστικό μελωδικό ή ρυθμικό στοιχείο στη πλειονότητα. (That being said έκανα και γω πρόσφατα ένα drone κατά το ήμισυ track και ομολογώ πως ήταν από τις πιο δημιουργικές εμπειρίες). Το σχόλιο μου περί κλαρίνων ήταν καθαρά για τα drone "του σωρού" που βγαίνουν κατά εκατοντάδες κάθε μέρα απλά πετώντας 5 oscillators οδηγούμενα από ένα quantizer σε ένα shimmer verb (το υπεραπλούστευσα αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ πιστεύω :)0 βαθμοί
-
Γενικοτερα κοιταζε οταν κλεινεις τα ματια σου, να ακους την μπαντα στο ιδια αποσταση μπροστα σου. Οχι ο ενας να ειναι στο βαθος κηπος και ο αλλος κολλημενος στη μυτη σου.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εμείς ψάχνουμε έναν νέο Henderson, MacLaughlin κλπ. Και περιμένουμε να τον βρούμε με τους παλαιούς όρους. Συνθέσεις "καμπάνα", αδιαμφισβήτητη ταυτότητα παικτικά και συνθετικά, άλμπουμς, μπάντες/projects, συνεργασίες και τα τοιαύτα. Αν όμως έκανε ο Mancuso τα παραπάνω σήμερα, πρώτον δε θα τον ήξερε κανένας και δεύτερον θα χρειαζόταν και day job για να ζήσει. Και για να το θέσω λίγο ανάποδα: Υπάρχουν ήδη πολλοί σπουδαίοι, νέοι μουσικοί που έχουν κάνει τα παραπάνω και δεν τους ξέρει κανένας, συμπεριλαμβανομένων ημών. Άντε να τους έχουμε πετύχει σε κανά τυχαίο βίντεο στο youtube από κινητό και μετά δεν τους ξαναείδαμε πουθενά. Αν απουσιάζεις από youtube, spotify κλπ., ειδικά ως νεοανερχόμενος, απλά δεν υπάρχεις. Για να είσαι όμως παρών στο youtube, δεν αρκεί να φτιάχνεις βίντεο και να τα ανεβάζεις, πρέπει να συγκεντρώσεις και κοινό να σε παρακολουθεί και να σε διαδίδει. Ε, εκεί είναι μάλλον που μας χαλάει τη σαλάτα ο Μανκούζο. Κάνει social networking μαζί με τη μουσική. Αυτό συμπεριλαμβάνει και λίγο απ' όλα για να πιάσουμε όσο περισσότερους μπορούμε και εντυπωσιασμό με ταχύτητες και shredding κλπ. Θέλω να πω: Μάλλον εμείς έχουμε μείνει πίσω με τις προσδοκίες μας.0 βαθμοί
-
Κομματαρα αυτο. Αυτο κι αν εχει Γκρεγκ σημεια στο σολο που λεει ο Φιουζιος Πολυ προχω (με την καλη εννοια)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλησπέρα σε όλους. Πάνω σε μια ιδέα του Γιώργου κάναμε λίγη κοπτοραπτική γράψαμε καινούργια όργανα βάλαμε στίχους και φτιάξαμε το παρακάτω άσμα. Έγινες μια πληγή, που τα χει όλα ρημάξει εδώ, τι να σου πω; Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, ήσουν ο ήλιος το φως μα έχεις αλλάξει. Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, γυρνάς στα μέρη ξανά που σε έχουν κάψει. Μου είπαν, οι δαίμονες σε έχουν αρπάξει, με λύπη κοιτάς προς τα εδώ, μα έχεις σφιχτά αγκαλιάσει, όσα σε κρατούν στις σκιές. Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, ήσουν ο ήλιος το φως μα έχεις αλλάξει. Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, γυρνάς στα ίδια ξανά που σε έχουν κάψει. Μου είπαν, ο χρόνος εκεί δεν τελειώνει, ο νους ταξιδεύει μακριά, δεν θα είσαι ποτέ σου πια μόνη, μα είσαι και εσύ μια σκιά. Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, γυρνάς στα ίδια ξανά που σε έχουν κάψει.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00