Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/20/23 σε Αναρτήσεις
-
ΟΚ παίδες, τουλάχιστον ξέρουμε οτι όταν ξαναμείνει ο Στράτος απο τηλέφωνο, ο Nes θα έχει πάρει καμιά Γκρέτσουλα... Μην ψαχνόμαστε πάλι δηλαδής assούμε...2 βαθμοί
-
Το είπα ο... "ξανθός μάγος" ? Λοιπόν το αγόρι μας τελεί σε καθεστώς το οποίο περιγράφει γλαφυρά το ακόλουθο άσμα... Είχα επαφή με την "πηγή" μου και η ιστορία έχει ως εξής: Νο τέλεφον, νο ιντερενέτε και (κατά τας παραδόσεις) περιμένει τον... τεχνικό ? Ιντριγκαδόρικο βέβαια ότι αφτό συνέβη όταν ο προδότακλας αγόρασε tele... ? Τυχαίο ή υπήρξε "δάκτυλος" των ινφλούενσε; ΥΓ: Νομίζετε ότι είναι τυχαία η... tele;2 βαθμοί
-
Παρακαλείται το μέλος Freedom να δείξει υπομονή... Τα αρμόδια όργανα του forum θα προβούν σήμερα σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τον εντοπισμό του μέλους fusiongtr. Εντός της μέρας θα ακολουθήσουν επίσημες ανακοινώσεις. Ευχαριστώ.2 βαθμοί
-
Τρελά παιξίματα! Όπως μας έχεις συνηθίσει βέβαια. Μια καλύτερη παραγωγή θα το απογείωνε, πιστεύω.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Παρ' ότι μου το αρνήθηκε με κατηγορηματικό τρόπο, δεν το δένω και κόμπο. Βέβαια, όχι τώρα στα κοντά, αλλά με τις... παρέες που κάνει ? ε, σε κάνα χρόνο όλο και κάτι μπορεί να ακούσουμε...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
@Nekkon Κ στην Ελλάδα έχει πέραση. Συνοπτικά ΑΦτα που ακούγονται κ έχουμε ξανασυζητήσει. Κορυφαιο ως προφαιλερ. Χτυπάει στα ίσα το Κεμπερ , τόσο καλό . Αλλά μιας κ δεν υπάρχουν προφαηλς να αγοράσεις, ή πρέπει να το κάνεις μόνος σου, ή να βρεις καλό ποιοτικά στα Φρη του ίντερνετ. Υπάρχουν, αλλά οι τοπ κατασκευαστές προφίλ δεν καίγονται να φτιάξουν για το neural από τη στιγμή που δε θα πέσουν φράγκα. Εδώ υπόψιν πως μιλάω για προφίλ, όχι μοντέλο κ δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να φτιάξουν ένα μόνοι τους. (Υπόψιν πως το Κεμπερ πήρε τρελό απντεητ τώρα που μπορείς να φορτώσεις τοουνστακ 40 ενισχυτών κ counting, πάνω στα προφίλ, που παύουν με αυτή την αναβάθμιση να είναι φωτογραφίες ενισχυτή σε συγκεκριμένα σετινγκς, αλλά γίνονται κανονικά μοντέλα) Σαν μοντελερ καλό, αλλά όχι κορυφαίο. Καμμία σχέση αυτή τη στιγμή με φράκταλ . Ούτε σε ενισχυτές , ούτε σε εφέ. Η υπόσχεση της neural πως θα μπορείτε να φορτώσετε τις αγαπημένες σας vst σουίτες της εταιρείας κ να τις έχετε στο μηχάνημα (κ χωρίς , latency), ήταν μέχρι στιγμής προεκλογική εκστρατεία. (Κ έχει φάει κράξιμο από πολλούς) Φοβερή οθόνη, features κ μέγεθος. Ακόμα κ τώρα, με τις τζουφιες υποσχέσεις κ μια άλλη πατάτα που έκανε κ βαριέμαι να γράφω ?, αν απλά φέρει τις σουίτες στο χαρντγουερ κατευθείαν γίνεται ο δυνατότερος παίχτης της αγοράς. (σοβαρότερος μετά τα άνωθεν δεν πρόκειται να πω)1 βαθμός
-
Οπως και να εχει, κυκλοφορουν πλεον αλμπουμ ολοκληρα απο μεγαλα κιθαριστικα ονοματα βασισμενα στο ΠΣΗΦΙΟ, ενω σε live καταστασεις ειναι ακομα πιο διαδεδομενο το πσηφιο, ακομα και σε μεγαλα stages και παραγωγες. Το οτι μαθαμε με εναν τροπο κατι και αυτον εμπιστευομαστε, δε σημαινει οτι θα μεινει στασιμος και ο υπολοιπος πλανητης. Αλλωστε ειναι λογικο να τα εχουμε παρει καπως απο φοβο, θυμαμαι ας πουμε το GX700 της boss που υποτιθεται ειχε ενισχυτες, εκει πρεπει να δοκιμασα πρωτη φορα κατι αντιστοιχο, παπαρια, γελοια η κατασταση. Οταν δηλαδη εχεις φαει στη μαπα ολο αυτο το συνοθυλευμα, και παντα κατεληγες οτι οταν the shit hits the fan θα καθαρισει η λαμπα, ειναι λογικο να εισαι κολλημενος στο παρελθον σου. Ενα νεο παιδι ομως, που εχει δει τα τελευταια και καλα επεισοδια μονο, δε θα διστασει να κανει το βημα παραπανω και να εμπιστευτει απολυτα το ψηφιο, και πολυ καλα θα κανει, ετσι προχωραει η φαση, αλλιως θα παιζαμε ολοι μονο βιολι και κλασσικουρες, και αν ηταν το βιολι πουλι θα ηταν ολοι μουσικοι ?1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Κυριακή ήταν χτες, έκατσα λίγο να μπας και βγει τίποτα. Βγήκε τελικά αυτή η γκρούβα, που μου φαίνεται ότι έχει κατάλληλο feel για να βγει κάποιος δημοτικός σύμβουλος να περπατήσει στις πλατείες, στα πεζοδρόμια, να κάνει τις τετραετείς του χαιρετούρες με τον λαό του, να γίνει φασούλα βρε αδερφέ. funky walk.mp3 (Έχω κι άλλο κομμάτι για να βγει στο μπαλκόνι να μιλήσει, αλλά το κρατάω προς το παρόν.) (- Κιθάρα ήταν ένα τέικ, μη μου πείτε τώρα για σηκώματα χάλια και τέτοια, τόσοι κιθαρίστες είστε, πέντε νότες είναι, περάστε το, παίχτε το, πείτε "ε με το μαλάκα να μη μπορεί να κάνει δυο σηκώματα σωστά". - Θα προτιμούσα λιγότερα θέματα και περισσότερα σόλο, κι οπωσδήποτε ένα πάνω από την αλυσίδα/γέφυρα, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να πάω να γράψω, οπότε το κράτησα σε "ιν δε μποξ" βέρζιον, με πολλή κονσέρβα και θέμα Α. Κιθάρα σόλο δεν μπορούσα να βγάλω με αυτό τον ήχο, ζε σουι τρε ντεζολε.)0 βαθμοί
-
Παγκράτι - Κυψέλη πάει το τρόλεϊ και αναγκαστικά και ο @Nestoras για βόλτα. Πόσο ν' αντέξει την προπαγάνδα πια. Εγω όσες κι αν πήγα, μια Les Paul πήρα απο τον ΣΦ. Όχι και Τελεκάστερ...0 βαθμοί
-
Ααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ.... Το ΄φαγαν το αγόρι μας αφτοί οι ινφλουένσε ? Δεν φτάνει δηλαδής που αφήνουν τον κόσμο χωρίς τηλέφωνα και ιντερενέτε, τώρα θα αρχίσουν να μας φορτώνουν με σκάφες. ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
2005 (Περίπου): Αγόρασα το Podxt live, ναυαρχίδα τότε των πεταλιερών (!!) Χρόνια μετά (2012) κατάλαβα ότι μπορεί να παίξω σε οποιοδήποτε τυχαίο μαγαζί και ενισχυτή που να με αναγκάζει να αλλαζω τον ήχο σε όλα τα patches (μιλάμε για 20+ patches) οπότε έκανα το εξής, πήρα καθαρό/ overdrive/ distorion από preamp της AMT (SS20 και SS11A - σε ξεχωριστά pedalboards) οπότε να φέρνω τον ήχο άμεσα μαζί με ένα πετάλι EQ. Όλα τα εφε τα παίρνω από Line 6 M9 (παλιότερα) και πλέον με το Line 6 ΗΧ EFFECTS.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν μπορώ να συζητήσω για μουσική τώρα, έχω τον σεβντά του κυρφιουζιονάρα. Όταν γυρίσει και μου φύγει ο σεβντάς μιλάμε.?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μην ξεχάσεις, για καλό και για κακό..., κρέμασε μερικές εικόνες της Παναγιάς στον χώρο, κάνε και κανέναν αγιασμό ή τρισάγιο πριν....και προς Θεού όχι μουσικές του Διαβόλου (Blues κ.τ.λ) με αυτήν. Ποτέ δεν ξέρεις...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μουάααααααλιστααα, μουάαααααλιστααα... Μήπως "παρέφρασες" και την ένδειξη της ζυγαριάς ωρέ Nes, assούμε? ??? Και επιτέλους, το πήρες το μαδέρι του μπαρμπα Λεωνίδα, διέλυσες ένα ολοκληρο φόρουμ με τις κβαντικές ταλαντώσεις που προκάλεσε αυτή σου η απεχθής πράξη, εξαφανίζοντας τον "ΣΤΡΑΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!". [Vra, απο εδώ και πέρα ειναι ακατάλληλο για μικρά παιδιά, κλείσε τον browser] Πες στα αθώα παιδιά που σε διαβάζουν και καμιά λεξουλα για την ρακέτα, σου αρέσει? Γουσταρς'? Βάλε και κανά βιδεοκλιψ assούμε...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το ακόλουθο ήθελε πάντως έναν άλλο τίτλο... Κάτι σαν "η χαρά της τενοντίτιδας", "πως να σπάσεις τα δάκτυλά σου και τα χέρια σου", κάτι άλλο...0 βαθμοί
-
Εγώ παίρνω πετάλια και digital πολυεφφέ από τότε που βγήκαν :) πιτσιρικάς. Είχα το quadraverb, midiverb και δε συμμαζεύεται, διάφορα rack και μισό rack, κατι μικρά yamaha, όλα τα alesis reverb καθώς βγαίνανε, καναδυό lexicon, τότε που ήταν της μόδας είχα κι εγώ τετραπλό rack, κάτι art προενισχυτές, πολλά αναλογικά στυλ sansamp κτλ, διάφορα άλλα που ξεχνάω.. Είχα όμως και ένα Mesa boogie, ένα Marshall, Fender και μερικά πετάλια Boss κτλ, και αυτά μου φαινόταν καλύτερα και πιο απλά στα λαιβ. Μόλις άρχισα να παίζω πολλά λάιβ (γύρω στα 20), σταμάτησα να χρησιμοποιώ ενισχυτές σπίτι και συνήθως μελετούσα unplugged ακόμη και με τις ηλεκτρικές (μια Gibson SG είχα μόνο για δέκα χρόνια). Οπότε ελαττώθηκε το ενδιαφέρον για πολυεφφέ. Πάντα είχα όμως ένα πολυεφφε για ήχους διαστημόπλοιο σε θέατρα κτλ, αλλά ποτέ δεν τα έχω χρησιμοποιήσει σε λαιβ εκτός θεάτρου και χορού, με εξαίρεση ένα line6 M5 που το είχα για modulation σε πεταλιέρα. Εκεί έχω δύο πεταλιέρες μια pedaltrain jr και μια nano, με ένα sansamp για όταν παίζω direct. Αργότερα είχα ένα podxt (έχει βγάλει σεζόν ολόκληρες στα θέατρα με εξωτερικό controller όταν χρειαζόταν), κατι line6, boss gt-1, τώρα έχω ένα hx stomp (είναι στις αγγελίες) και ένα boss gt1000 core (που το προτιμώ από το stomp βασικά για το λούπερ του). Γενικώς επειδή όλη τη ζωή μου έπαιζα με καλούς λαμπάτους (έχω και solid state βέβαια), είναι μέρα με τη νύχτα για μένα λάμπα, solid state και digital. Όπως και είναι χαμένη υπόθεση για μένα ο καλός ηλεκτρικός ήχος σε χαμηλές εντάσεις σπιτιού, δεν έχω ασχοληθεί ποτέ. Ευτυχώς είναι πολύ εύκολο να βγάλεις καλό ήχο στις ηχογραφήσεις στο σπίτι παρόλα αυτά. Έχω παίξει με δανεικά axe FX, Kemper μια φορά αλλά δε με έψησαν, οπότε εκεί μέχρι 5-6 κατοστάρικα τα μικρά που έχω είναι ότι πρέπει. Γενικά κάθε γενιά digital ποιοτικά κάνει άλματα προς τα μπροστά. Τα χρησιμοποιώ σπίτι κυρίως για μαθήματα και ηχογράφηση direct για ευκολία. Καμμία φορά παίζω κιόλας με τα στούντιο μόνιτορ, αλλά σπάνια. Σήμερα πάντως, τα digital interface είναι ο κανόνας στις δουλειές, λόγω ευκολίας, silent stages, in ear, μεταφορές κτλ.. Γενικώς αν είναι να πάρω κάτι ακριβό παίρνω λαμπάτους και κιθάρες που είναι έρωτας, το digital για μένα είναι εργαλείο (που απαξιώνεται κιόλας σε αντίθεση με τα άλλα).. Περιμένω τώρα ένα Marshallάκι studio classic κεφαλάκι! :) Τυπική χρήση πολυεφφέ σε θέατρο παρακάτω, είναι από μία προβολή (αποσπάσματα μόνο) του Nosferatu που είναι βουβή ταινία και αυτοσχεδίαζα live τη μουσική με το pod xt και ένα Boss Rc-300 λούπερ.. :)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το ΚΑΦΑΟ; Ας μην προτρέχουμε πάντως, μπορεί να έγινε πάλι κάνα... ταραταζούμ με το ιντερενέτε- θυμάσαι την άλλη φορά που τον ψάχναμε;0 βαθμοί
-
Τι είπες τώρα ρε φρρρ Μας βρήκες λύση πως να ξεφορτωθούμε όλες τις τελε του νοιζ Θα τους βάζουμε αθηναϊκές πινακίδες κ θα τις πηγαίνουμε για καφέ Αριστοτέλους με Νεκκωνα κ Ντιμ!0 βαθμοί
-
Τον @fusiongtr δεν έχω δει να σχολιάζει και ανησυχώ... Μήπως υπάρχει κάποιου είδους interference από τίποτα... ινφλουένσερς και το έχουν φιμώσει το αγόρι μας; ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πρωτη επαφη με digital ηταν το 1996 με το αμερικανικο ART SGX 2000 (στο τσακ γλυτωσα απο τα rockman) το οποιο μπορει να μην ειχε speaker simulation και ηταν για να παιζει με τελικο ενισχυτη ή και κανονικο ενισχυτη στο input με τις καταλληλες ρυθμισεις (το εκανα λαιβ με ενα fender vibrolux κι ολοι ρωταγαν με τι παιζω και εχω τοσο καλο ηχο), αλλα εγραψα και στο στουντιο connect απειρες φορες και ολοι ηταν ευχαριστημενοι. Με αυτο εμαθα να στηνω ηχους απο το μηδεν και να καταλαβω πως λειτουργουν τα effects. Βεβαια εφαγα ενα μηνα 8 ωρες την ημερα για αυτο. Απειρες παραμετρους σε καθε εφφε για να το φερεις ακριβως εκει που θελεις. Μπορεις να το πεις στουντιακου επιπεδου. Το εχω ακομα και το χρησιμοποιω στη λουπα του JCM800 γιατι μετα απο δοκιμες με κανονικα πεταλια πανω σε Carl Martin Combinator II, δεν ειχα το λειτουργικο αποτελεσμα που περιμενα και ο ηχος δεν ηταν και καλυτερος. Μιλαω παντα για modulation και delay effects. Τα booster, drive, wha, fuzz παντα κανονικα πεταλια και στο input του ενισχυτη. Την midi πεταλιερα του (X-15 ultrafoot με 10 preset και 2 expression pedals on the fly) συνεχισα να τη χρησιμοποιω στα λαιβ και με το 2ο μηχανημα που πηρα και ηταν το POD xt το φασολι περιπου το 2002. Το οποιο μου φανηκε παιχνιδακι στις ρυθμισεις, μετα το ART. Kαι εβγαλα και ηχο που ψαχνοντουσταν ολοι (και ψαχνονται ακομα). Εχω κανει απειρα λαιβ και δισκογραφια με αυτο. Μεχρι και Ηρωδειο εχει παει το φασολι. Το εχω ακομα. Το Pod xt το χρησιμοποησα πολλα χρονια, αφου εκανα τη δουλεια μου τελεια. Καπου στο 2015 ειπα να παω στο POD HD500, πιο πολυ για να μη κουβαλαω ξεχωριστα πεταλιερα και φασολι. Αυτο ειχε τελικα καλυτερο ηχο και μου αρεσε που η φιλοσοφια του ηταν σαν αληθινο rig. Oτι πειραζες ανταποκρινοταν σαν το αληθινο. Και εκ πειρας αφου ειχα δουλεψει με τα αληθινα μηχανηματα που προσομοιαζε, μπορω να εχω αποψη. Βεβαια, εγω δεν χρησιμοποιω ολη τη γκαμα που εχει, αλλά συγκεκριμενα πραγματα που τα εχω και στα αληθεια και μου αρεσουν. Για αυτο, ισως υπερβαλλω σε αυτο που ειπα πριν. Το 2021 περασα στο POD HD500x, που ειναι ιδιο, απλα εχει περισσοτερη μνημη και σηκωνει πιο βαρια και περισσοτερα εφφε. Παρολο που ειμαι σουπερ ευχαριστημενος, σκεφτομαι να παρω και ενα Kemper, αν και ξερω οτι δεν θα κερδισω πολλα πραγματα περισσοτερα για τη διαφορα του κοστους που εχουν με το hd500. Ετσι πιο πολυ για να δοκιμασω να "περασω" και τους ενσιχυτες μου μεσα του. ΥΓ1 software δοκιμασα διαφορα αλλα ηταν τραγικα τα αποτελεσματα. Δεν τα "ενιωθα στα χερια μου". Δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως. Οτι και να εκανα στο παιξιμο, αυτα εβγαζαν τον ηχο που ηθελαν. Δεν ενιωθαν. ΥΓ2 σκεφτομουν και για Universal Audio OX ή Two Notes Torpedo Captor X 8, αλλα δεν ψηνομαι γιατι ξερω οτι ο ενισχυτης θελει γκαζια για να παρεις αυτο που περιμενεις απο το μεγαφωνο. Αυτο το παραμυθι "η λαμπα κοκκινιζει αλλα η ενταση ειναι μικρη και δεν ενοχλει", ειναι καπως ... παραμυθι. Λες και θα καταλαβεις διαφορά, απο ενα καλο simulator τυπου kemper οταν παιζεις και ακους σε χαμηλη ενταση. .0 βαθμοί
-
Το 1996 ηχογράφησα με φίλους και συνεργάτες στο στούντιο του Γιώργου Μάνιου 8 κομμάτια. Με την προσθήκη τριών ακόμα που νομίζω ταιριάζουν μαζί προέκυψε αυτή η έκδοση. Εδώ πιστεύω πως περιλαμβάνονται μερικά απο τα πιο προσωπικά τραγούδια που έχω γράψει και σαφώς είναι -αν όχι η κορυφαία- μια απο τις καλύτερες ηχογραφήσεις της καριέρας μου. https://blueswire1.bandcamp.com/album/spirit-time0 βαθμοί
-
Είσαι πλέον ολοκληρωμένος παίκτης, οικογενειάρχης και ΑΝθρωπΑς. Εύγε για την άριστη επιλογή,σπάνιο μονΔελο και καλή επένδυσηΣ για το μέλλον. "Η ζωή είναι πολύ ΘΛΙΒΕΡΗ χωρίς Telecaster'' έλεγε ο Σωκράτης, έβαλες επιτέλους την ΧΑΡΑ και την αγαλλίαση στη ζωή σου.0 βαθμοί
-
Τα βασικά ήταν/είναι τα εξής: 2009: FAS Ultra, μερικούς μηνες πρίν είχα περάσει μερικές ωρες μαζί του σε πραγματικές συνθήκες με Mesa λαμπατο τελικό και καμπίνα 4χ12 Peavey και είναι μείνει λακαμάς, σύγκριση ακόμα και με Super Lead του 1973 δίπλα δίπλα με την ιδια καμπίνα. Πενα, δυναμικές, συμπεριφορά, ήχος, όλα εκεί. Το παραγγέλνω, έρχεται, περνάω 30 ωρες μαζί του (5 ωρες την ημέρα για 6 ημέρες από ότι θυμάμαι) έχοντας και τον Μετροπουλο Super Lead δίπλα του. Blind tests (isolation box, 2 μικροφωνα, όλα μεσα απο μικτη και μετα από μονιτορς και ακουστικα, και 2 ιδια καλώδια που μπλεκοντουσαν καπου οπότε δεν ήξερα τι ηταν τι). Δυστυχώς ήταν οι εποχές που υπήρχαν μονο 10 User IR slots και ολα γινοντουσαν μέσω midi. Ηξερα οτι ήταν θέμα IR αλλά μετά τα πρώτα 120 μπαϊλντησα, το επέστρεψα, και έγινε refund. 2011: FAS AF2, ερχεται, το βγαζω απο το κουτί, διαλέγω ενισχυτή, καμπινα, βαράω, παίρνω τηλ, θυμάμαι τον @Marillion τον Γιώργαρο και του επαιζα ενθουσιασμένος απο το τηλέφωνο (λολ). Αυτό ήταν. Ολοι οι λαμπατοι ενισχυτές, εφε, πετάλια, μικρόφωνα κοκ, πήραν το πουλί του γύπα, 9 χρόνια περάσαμε μαζί και είχα κανα μύριο περισσότερα πράγματα από οτι χρειαζόμουν ή χρησιμοποιησα ποτέ, ενώ ότι ήθελα τα έκανε άψογα. Αυτό ηταν πακέτο με την MFC101. 2020: το FAS AF3 ΜΚ2 αντικατέστησε το AF2 μου μόνο για δύο λόγους που δεν έχουν καμία σχέση με ήχο. 1) Η παλαιότητα, ήξερα οτι αν κάτι έκανε give up the ghost δεν θα υπήρχε ανταλλακτικό ούτε για πλάκα (μιλάμε για AF2 Mark I). 2) Το routability της 3η γενιάς FAS πραγματικά μου έλλειπε και ήταν κάτι που μου κάνει την ζωή πολύ πιο εύκολη (ακόμα και τα IN και ΟUT είναι blocks, στην 2η γενιά ήταν από ένα και στατικά). Προφανώς δεν με χάλασαν οι έξτρα δυνατότητες, νεοι αλγοριθμοι κοκ. 2022: το AF3 (όπως και το AF2, και προφανώς και υπήρχε και το AX8 αλλά ΔΕΝ δεν μπορουσες να ηχογραφεις μέσω USB, δεν ήταν και audio interface και αυτο για μένα ειναι από τα πρώτα 1-2 requirements στην λίστα μου) για την δική μου χρήση όχι μόνο ήταν overkill αλλά στερούσε το portability και φυσικά απαιτουσε να έχω και extra pedalboard (που ποτέ δεν απέκτησα, δεν υπήρχε περίπτωση να δωσω 700αρια στην FAS για αυτό, ούτε να πάρω 3rd party και να προγραμματιζω). Βγήκε το FM9Τ οπότε έφυγε το AF3. Και είμαστε και θα είμαστε για πολύυυυυ καιρό μαζί. Δεν νομίζω οτι έχει νοημα να αναφερθώ σε άλλα modeling ή "modeling" μαραφέτια που είχα ή έχω γιατι δεν έχουν/είχαν ποτέ πρωταρχικό ρόλο (Digitech GNX3000, Boss Micro BR - ναι πιάνεται και αυτό λόγω COSM, lol -, Fender Mustang ver 1 και 2, NUX Mighty Plug, NUX MG-30 κοκ).0 βαθμοί
-
Ο Μανος μιλαει για Μαρσαλι που πηγαινει στο 11 dim. Να παιξει θρας οποτε του καπνισει, να τρεμει η γης. Εσυ οποτε ακους για μισογκαζατους τσιτσιρισμενους ηχους κ πανω αλλαζεις καναλι! Εδω κ ο καημενος ο Σολντανος που τον αφηνεις ελευθερο κ λες: "Μπω μπω παναηα'μ'', κ ειναι κουστουμαρισμενος κ σενιος. Κοινως ειμεθα βαρβαροι dim κ το ξερουμε? Απλα επειδη οι εποχες παιζω με ο,τι τρατζιστορ εχω κ κοτσαρω το τριπλο το μεταλ ζωον του ΑΛι για να εχω καλη μεταμορφωση, εχουν περασει ανεπιστρεπτι, συζηταμε τωρα για μοντελερσ κ Μαρσαλια0 βαθμοί
-
Εγώ νομίζω ότι ο περισσότερος κόσμος σε αυτή τη φάση ενδιαφέρεται να έχει μεγάλη ποικιλία ήχων, χαμηλό βάρος, consistency και χαμηλές εντάσεις. Η διαφορά στην πιστότητα από το 95 στο 96% απασχολεί λίγους και πυροβολημένους, μιας και η σφαλιάρα που τρως από τσιταρισμένο Marshall δεν προσομοιώνεται με 0 και 1. Το Neural Amp το είδα λιγάκι, δε με εντυπωσίασε για να είμαι ειλικρινής. Wow factor το ότι είναι free, κατά τ'άλλα οκ. Επίσης το γεγονός ότι μιλάμε για captures/captions μιας συγκεκριμένης ρύθμισης του ενισχυτή, για μένα είναι κόκκινο πανί. Γι'αυτό και ποτέ δε με τράβηξε το Kemper πχ. Έχω παίξει όμως και με ωραία σεταρισμένα Kemper rigs φίλων και είχα γουστάρει μια χαρά. Γενικά, ευτυχώς που υπάρχει πλέον τέτοιο μάρκετ που ο καθένας μπορεί να βγάλει την τρέλα του σχετικά εύκολα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το πιο σπαστικο δεν ειναι η εκμαθηση, αλλα το οτι τρως ολη αυτην την εκμαθηση και την ταλαιπωρια γιια να καταφερεις να πλησιασεις τελικα τον ηχο του τσιτωμενου marshall. E, τσιτωσε εκει ενα marshall να τελειωνουμε ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Είσαι τυχερός, είμαι ο άνθρωπός σου. Είμαι μισθωτός σε εταιρία δηλωμένος 8ωρο με φουλ ένσημα, και πέρσι το Νοέμβρη έκανα έναρξη επαγγέλματος σαν συνθέτης, γιατί έπρεπε να κόβω σταθερά τιμολόγια, σχετικά μεγάλων ποσών. Ρώτα ότι θες, πλέον τα χω μάθει. Το μόνο που δεν ξέρω να σου πω, είναι ότι δεν ξέρω αν το αν είσαι μισωτός σε ιδιωτική είναι το ίδιο με το να είσαι δημόσιος υπάλληλος. Ωστόσο σου γράφω κάποια βασικά πραγματάκια που έτσι κι αλλιώς ισχύουν γενικότερα. Φυσικά όλα αυτά ισχύουν και για όλα τα υπόλοιπα επαγγέλματα. - Ο βασικός ΚΑΔ (κατηγορία επαγγελματία) του συνθέτη είναι "Μουσουργός", εγώ αυτόν έχω βάλει ως κύριο. Δευτερεύοντες ΚΑΔ υπάρχουν πολλοί, όπως παραγωγός, στιχουργός, ενορχιστρωτής, ηχολήπτης, υπηρεσίες ηχογράφησης, και άλλα διάφορα που σχετίζονται με τη μουσική. Μπορείς να βάλεις όσους δευτερεύοντες ΚΑΔ θες. - Ως (full-time) μισθωτός σε άλλη εταιρία, δεν πληρώνεις τη μηνιαία ασφαλιστική εισφορά (που είναι γύρω στα 150 ευρώ τα πρώτα 5 χρόνια, και έπειτα 250). Αυτό ουσιαστικά θα ήταν τα ένσημά σου μέσω ΕΦΚΑ σαν ελεύθερος επαγγελματίας. Δεν πληρώνεις γιατί ουσιαστικά η εταιρία (μάλλον και το δημόσιο) σου βάζουν ήδη ένσημα (αντί μεικτά, παιρνείς λιγότερα καθαρά γι αυτό το λόγο). Ουσιαστικά λοιπόν, ανοίγεις την μονοπρόσωπη επιχείρηση τσάμπα. * Αν ήσουν part-time και οι μεικτές εισφορές δεν κάλυπταν τα 150/250 ευρώ, τότε θα έπρεπε να πληρώσεις τη διαφορά, αν και δεν είμαι σίγουρος ακριβώς πώς δουλεύει. - Για να κόβεις τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών, υπάρχει μια δωρεάν πλατφόρμα του δημοσίου που λέγεται timologio.gr, όπου σου παρέχει έως 50 τιμολόγια το έτος. Αυτό θέλει μια εκπαίδευση από το λογιστή σου για να βάζεις σωστά τους κωδικούς, και διάφορα άλλα μπιχλιμπίδια για να είσαι νομικά σωστός. Αν κάνεις παραπάνω από 50 συναλλαγές, τότε χρειάζεται να έχεις τη δική σου πλατφόρμα, με POS, και όλα τα παρελκόμενα. - Κάθε τέλος του φορολογικού έτους, ισχύει η φορολογία εισοδήματος, που είναι τα έσοδα - τα έξοδα που έχεις δηλώσει, και υπάρχει μία μπάνκα που αφαιρείται από τους φόρους που έχουν μαζευτεί από τα τιμολόγια. Εκεί παίζει ρόλο το πόσα τιμολόγια έχεις κόψει, εισερχόμενα και εξερχόμενα. - Στην Ελλάδα, υπάρχει αποφορολόγιση σε επαγγελματίες σε κινητά, τάμπλετ, λάπτοπ και παιχνιδοκονσόλες. Αυτό σημαίνει ότι δεν πληρώνεις καθόλου το ΦΠΑ. Η τελική τιμή είναι μειωμένη. Επίσης υπάρχει πλήρης αποφορολόγηση όταν κάνεις αγορές από ΕΕ, όπως πχ το Thomann που είναι Γερμανία. Δεν πληρώνεις ποτέ ΦΠΑ, και σου κάνουν έκπτωση πριν φύγουν τα λεφτά από την τράπεζα. Υπολόγιζε -19,18% από την αρχική τιμή. - Γενικότερα αν κάνεις ενδοκοινωτικές συναλλαγές (Ευρώπη), τότε δεν πληρώνεις και δεν σου πληρώνουν ΦΠΑ. Εγώ που κόβω τιμολόγια μόνο Κύπρο και Ρουμανία, δεν βάζω ΦΠΑ στο τιμολόγιο, οπότε αν ζητήσω 1000 ευρώ, βάζω 0% ΦΠΑ, και παίρνω καθαρά 1000 σύμφωνα με το άρθρο 5 που αναφέρει η εφαρμογή. Για συναλλαγές Ελλάδα είναι το +24%, συν κάτι άλλες μπαρούφες που ισχύουν για ποσά άνω των 300 ευρώ. - Αν η πληρωμή είναι από άλλη χώρα, πχ ΗΠΑ ή Ασία, τότε τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα. Παίζει η διπλή φορολόγιση και καλό θα ήταν να συμβουλευτείς λογιστή. - Θα χρειαστεί να ανοίξεις έναν τραπεζικό λογαριασμό Όψεως, που κοστίζει περίπου στα 3 ευρώ/μήνα. Αυτός δηλώνεται στο φάκελό σου, και όλα σου τα έσοδα/έξοδα πρέπει να γίνονται μέσω αυτού. - Κάθε μήνα μπορείς να δηλώνεις ως έξοδα επιχείρησης βενζίνες, εισιτήρια, ακόμα και ρούχα και φαγητό (πχ επαγγελματικό δείπνο, ταξίδι, κτλ), αλλά και λογαριασμούς Νερού, Ρεύματος και Τηλεφωνίας/Ίντερνετ, εκ των οποίων το 1/3 από αυτά καταγράφεται ως έξοδο επιχείρησης - εφόσον έχεις δηλώσει ως έδρα το σπίτι σου. - Για να δηλώσεις έδρα το σπίτι σου και μένεις στο ενοίκιο, κάνεις μια τροποποίηση μισθωτηρίου συμβολαίου και γράφεις ότι σου παραχωρείται 10τμ για επαγγελματική δραστηριότητα. Αν έχεις δικό σου σπίτι δε ξέρω πως δουλεύει, αλλά φαντάζομαι θα είναι ακόμα πιο εύκολο. - Συμβουλή: Μην κάνεις μόνος σου την έναρξη, ούτε να κρατάς βιβλία μόνος. Πλήρωνε ένα λογιστή 30 ευρώ το μήνα να στα κάνει όλα. Οι νόμοι αλλάζουν καθημερινά και δεν μπορείς να τα παρακολουθείς όλα. Επίσης συμβαίνουν πολλά λάθη. Για παράδειγμα, μου σκασε ένα πρόστιμο 100 ευρώ από σφάλμα του συστήματος τιμολογίων. Το όλο θέμα το διαχειρίστηκε η λογίστριά μου. - Ως έξτρα τιπ, είναι καλό να έχεις γραπτές συμβάσεις/συμβόλαια με τους πελάτες σου, τα οποία τα ανεβάσεις κανονκά στο σύστημα. Σε αυτά, εφόσον μιλάμε για τέχνη, φρόντισε να μιλάς για το τι διαιώματα παραχωρείς στον πελάτη. Πχ αν δεν θες να μπορεί να επεξεργαστεί το υλικό και να το μεταπωλήσει - θα πρέπει να το αναγράφεις. Στη διάθεσή σου αν χρειαστείς κάτι άλλο!0 βαθμοί
-
Δεν χρειάζεται να κάνεις έναρξη. Για αμοιβές απο υπηρεσίες εως 10 χιλιάδες ευρώ το χρόνο μπορείς να κόβεις αποδείξεις μέσω ΙΚΑ. Επι της ουσίας όλα γίνονται ηλεκτρονικά και ένας οποιοσδήποτε λογιστής μπορεί να το κάνει εύκολα. Αν το εισόδημά σου απο την δεύτερη ενασχόληση ξεπεράσει το ποσό που ανέφερα τότε πρέπει να κάνεις έναρξη επαγγέλματος και ναι ισχύει η απαλλαγή στις εισφορές. Στην πρώτη περίπτωση όλα γίνονται πολύ απλά άμεσα και χωρίς να εμπλακείς καθόλου. Στην δεύτερη το τρέξιμο είναι μόνιμο. Η ανανέωση της απαλλαγής πρέπει να γίνεται συνέχεια... κάθε χρόνο ή εξάμηνο αν θυμάμαι καλά.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ηλικία 15-16, δώρο από την μητέρα μου, Cyclone by EKS (κοντρα πλακέ μαιμουδιάρικη superstrat με χερούλι Steve Vai style κοκ) αγορασμένη από τον Peter στο Rockpile (μαζί με έναν Marshall Lead 12). Προφανώς δεν την επέλεξα κάν εγω, δεν είχα κανένα κριτήριο ούτως ή αλλως τότε, η μονη κιθάρα που είχα αγγίξει ήταν μια δανεική Samick (από οτι θυμαμαι) Les Paul knock off ενός ανθρώπου που μου την είχε δανείσει για μερικούς μήνες. Κάπως έτσι ήταν απλά θυμάμαι οτι η δική μου ήταν ασπρη ξέξασπρη:0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00