Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      3716


  2. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      10713


  3. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      858


  4. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      12244


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/19/23 σε όλα

  1. Πες τα φίλος... Και όπως έλεγα νωρίτερα στον sir (μόλις μου το ανακοίνωσε), "μισό λεπτό να βρω σύννεφο να πέσω" ? Ήταν πασιφανές (και είχε σχολιαστεί άλλωστε) ότι ο sir είχε υποκύψει εδώ και κάποιο καιρό στις "σειρήνες" των ινφλούενσερς. Οπότε η λογική εξέλιξη είναι ότι σύντομα θα τον δούμε και με κάτι τέτοιο...
    2 βαθμοί
  2. Ντροπη.. Ουτε καν Θινλαην ? Αντε κ σε γκρετς τωρα οπως επιβαλλει το ιφλουεσινγκ το καλο. Μεγειες. Καλοπαιχτη
    2 βαθμοί
  3. Δε ξέρω τι έχει συμβεί πάλε. Ο Φρηντομ πάντως κάνει ολόκληρο αγώνα στο θρεντ με τα γεροντια του Πόρτο Ράφτη κ εσύ Τέρρυ δεν έχεις καταλάβει τίποτε
    1 βαθμός
  4. Το ίδιο και ο δικός μου πέρσι. Προσωπικά βρήκα ένα Clavinova στις αγγελίες, βαρυκεντρισμένο πλήκτρο κλπ. Θα σου έλεγα να τσεκάρεις τις αγγελίες για κάτι ανάλογο και όλο και κάτι θα προκύψει. Σε καμία περίπτωση να μην πετάξεις πολλά χρήματα- καθότι το δικό μου το καμάρι ναι μεν πάει ορεξάτο για μάθημα, αλλά το πιάνο το έχουμε για... τραπέζακι, αφού σχεδόν δεν το ακουμπάει... ?
    1 βαθμός
  5. Σιγα το οχυρό assούμε... Προψήμενος ήταν εδώ και 1038 ημέρες...? Ε κάτι λογω της ημέρας, κατι τα λόγια του παπά, την έκανε την κουτουράδα...? Δεν βαριέσαι, τα καρβουναδικα να είναι καλά assούμε... ?
    1 βαθμός
  6. Που είναι ο Στρατος?!? Ε?!!!! Τα έλεγε ο Φρρρρρ πιο πάνω, αλλά έπρεπε να περάσει ώρα να κάνουμε το κατσινγκ απ' μας
    1 βαθμός
  7. Είσαι πλέον ολοκληρωμένος παίκτης, οικογενειάρχης και ΑΝθρωπΑς. Εύγε για την άριστη επιλογή,σπάνιο μονΔελο και καλή επένδυσηΣ για το μέλλον. "Η ζωή είναι πολύ ΘΛΙΒΕΡΗ χωρίς Telecaster'' έλεγε ο Σωκράτης, έβαλες επιτέλους την ΧΑΡΑ και την αγαλλίαση στη ζωή σου.
    1 βαθμός
  8. Οπως και να εχει, κυκλοφορουν πλεον αλμπουμ ολοκληρα απο μεγαλα κιθαριστικα ονοματα βασισμενα στο ΠΣΗΦΙΟ, ενω σε live καταστασεις ειναι ακομα πιο διαδεδομενο το πσηφιο, ακομα και σε μεγαλα stages και παραγωγες. Το οτι μαθαμε με εναν τροπο κατι και αυτον εμπιστευομαστε, δε σημαινει οτι θα μεινει στασιμος και ο υπολοιπος πλανητης. Αλλωστε ειναι λογικο να τα εχουμε παρει καπως απο φοβο, θυμαμαι ας πουμε το GX700 της boss που υποτιθεται ειχε ενισχυτες, εκει πρεπει να δοκιμασα πρωτη φορα κατι αντιστοιχο, παπαρια, γελοια η κατασταση. Οταν δηλαδη εχεις φαει στη μαπα ολο αυτο το συνοθυλευμα, και παντα κατεληγες οτι οταν the shit hits the fan θα καθαρισει η λαμπα, ειναι λογικο να εισαι κολλημενος στο παρελθον σου. Ενα νεο παιδι ομως, που εχει δει τα τελευταια και καλα επεισοδια μονο, δε θα διστασει να κανει το βημα παραπανω και να εμπιστευτει απολυτα το ψηφιο, και πολυ καλα θα κανει, ετσι προχωραει η φαση, αλλιως θα παιζαμε ολοι μονο βιολι και κλασσικουρες, και αν ηταν το βιολι πουλι θα ηταν ολοι μουσικοι ?
    1 βαθμός
  9. @Nekkon Εκμάθησης του ιντερφεης κ του εντιτορ; Η εκμάθησης του πως να στήνεις ήχο που να κάθεται καλά, εκεί που πρέπει να κάθεται καλά. Το πρώτο είναι όντως σπαστικό. Το δεύτερο αναπόφευκτο Κ στο πρώτο κ στο δεύτερο, υπάρχουν επιλογές κ επιλογές. Από σεηφπρουφ για "αρχάριους" σε αυτόν τον κόσμο, μέχρι τι χρώμα θα είναι η βίδα στην κάτω δεξιά γωνία στο τάδε πετάλι.
    1 βαθμός
  10. Καλορίζικη Νέστορα.
    1 βαθμός
  11. 1 βαθμός
  12. Έξι χορδές βλέπω..... ντροπής! Καλόπαικτη!
    1 βαθμός
  13. Μόλις λύθηκαν οι (όποιες)... απορίες ?
    1 βαθμός
  14. Σ' έφαγαν οι ινφλουένσερς λαίμαι... Τα έλεγε ο Στράτος αλλά...
    1 βαθμός
  15. Ντροπή σου....στα γεράματα!!!!!!
    1 βαθμός
  16. Είχε που είχε ενδιαφέρον το θέμα με το Μοντάζ, τώρα απεκτησε πολύ περισσότερο Τελικά μπήκε ο cos στο στούντιο ? Μόνο οι πράκτορες της Μογκ που παρακολουθούν τον καταρράκτη τουεντηφορ σεβεν γνωρίζουν..
    1 βαθμός
  17. Βαρειές κουβέντες Χελιδόνη μου, πολύ βαρειές. Αμφιβάλλω αν υπάρχει εταιρεία που δε θα ήθελε να "καταντήσει" σαν την Yamaha π.χ.
    1 βαθμός
  18. Εσένα σε κούρασε. ο κόσμος προχώρησε χρόνια τώρα. όσοι παιζουν live ακόμα τα λένε αυτά και έχουν δεκα συνθ γύρω τους για εφφέ στις συναυλίες της miley cirus, Τα workstation και τα arrangers σερβίρουν συνέχεια το ίδιο ξαναζεσταμένο φαγητό. Τα εξέλιξαν λίγο στο θέμα του hardware για να βγάλουν πιο ρεαλιστικούς ήχους πιάνου και άλλων οργάνων που ουσιαστικά βασίζονται στον μεγαλύτερο όγκο των samples και όχι τόσο στις "μηχανές σύνθεσης" Δεν είναι θέμα θεοποίησης. είναι θέμα δυνατοτήτων και σε επίπεδο όργάνου/επεξεργασίας/εκφραστικότητας και σε θέμα παραγωγής. όσο bullying? και να μας κάνεις με το harware φίλος, σε όλον τον πλανήτη είναι αποδεκτό πως το hardware μετακόμισε στο software και το "κακό" ήρθε και στο σπίτι μου? εδώ και ΠΑΑΑΑΡΑ πολλά χρόνια. έχουμε και ένα παλίο workstation εκεί να υπάρχει μπας και πάμε να παίξουμε πουθενά αν μας πείσουν με τα χίλια ζόρια ή αν μας βγεί το εφηβικό και "θελουμε να κάμουμε συγκρότημα" Εκτός και αν κονομάμε έξω στις πίστες όσοι κονομάνε ακόμα ή σε κανα ρεστοράν και πάνε με τα αρμονια και τα arrangers που θα τα αλλάξουν καθε πενταετία εκεί γιατί ή άρχισε να τα φτύνει ή γιατί κυκλοφορούν πιο σύγχρονοι ήχοι, πολλοί που τα έχουν δεν ξέρουν να τα προγραμματίζουν ή δεν μπαίνουν στον κόπο πολύ γιατί δεν χρειάζεται αφού έχουν πια χιλιάδες ήχους και πολυήχους και ρυθμούς έτοιμους κλπ κλπ. Ωραία να έχεις 10 synth και workstation γύρω σου και να τα αλλάζεις με ευκαιρίες να κάμεις συλλογή, δεν λέω, και εγώ θα γούσταρα να τα έχω γύρω μου και να φτιάχνω και βιντεάκια με performance να ΤΡΕΛΑΝΩ ΤΟ YOUTUBE, η να την βρώ ρε αδελφέ μου γιατί έτσι μεγαλώσαμε και μου αρέσει αλλά μην πάμε στο άλλο άκρο τώρα. ? Ειναι ΑΝΩΤΕΡΑ τα VST και ανώτερες οι δυνατότητες και ο ΤΡΟΠΟΣ εργασίας και ανώτερες οι παραγωγικές δυνατότητες, απλά δεν είναι ετοιματζήδικά. Στα workstation και στα arrangers σου πουλάνε και αυτά που εφτιαξε η μουσική ομάδα πίσω από αυτά . Ενώ στα VST θα δουλέψεις πιο ξερά.
    1 βαθμός
  19. Πάντως, εγώ θα πω το εξής και ισχύει για όλους μας: από ένα σημείο και μετά, δηλώσεις που επιδιώκουν τον διαχωρισμό του ομιλούντος από τον μέσο όρο (δηλαδή: "εγώ είμαι έτσι και πιστεύω αυτά και δεν θεωρώ ότι τίθεται ζήτημα επανεξέτασής τους εκ' μέρους μου"), πρέπει να συνοδεύοναι από αντίστοιχο έργο, το οποίο να τεκμηριώνει αυτή τη θέση. Όπως έλεγε και ο Jaco Pastorius "it ain't braggin' IF you can back it up" (σ.σ. τα κεφαλαία δικά μου). Με το παραπάνω να έχει ειπωθεί, αγαπητέ Χελιδόνη, μη τα πετάς αυτά τα πλάνα αμοντάριστα, και αγαπητέ Καταρράκτη, δεν υπάρχει θέμα "θεοποίησης" των Plugins, είναι εδώ και δεκαετίες (δύο για την ακρίβεια) ηχητικώς ισχυρότερα από οποιαδήποτε hardware υλοποίηση και αυτό θα συνεχίσει να συμβαίνει στο διηνεκές, διότι θα είναι πάντοτε ακριβότερο να φτιάξεις το Diva (π.χ.) σε hardware, παρά σε software.
    1 βαθμός
  20. Νομίζω στη συνέντευξη αναφέρει ότι δεν συμμετέχουν άλλοι πλην των τριών.. Άσχετο, αλλά μην ξεχνάμε ότι αυτή η κομματάρα φτιάχτηκε από κακής (ηχητικής) ποιότητας ντεμο 15 χρόνια αφού πέθανε ο λενον. Δεν ξέρω αν ο Μπίγαλης αποδειχτεί Jeff Lynne.. Μακάρι!
    1 βαθμός
  21. Νομίζω ότι είναι το πιο γρήγορο like που έχω βάλει. Εξαιρετικό το πρώτο μέρος, πολλά μπράβο!!! Το δεύτερο μέρος στο μπάσιμο δεν μου έκατσε πολύ καλά αλλά γρήγορα έστρωσε. Το τρίτο μέρος μου άρεσε πολύ επίσης, ειδικά στα μέρη της κιθάρας. Το τέταρτο μέρος πολύ καλό, τελειώνει λίγο απότομα όμως. Επίσης βρήκα την μίξη και την παραγωγή πάρα πολύ καλή. Πολλά μπράβο είπα;;;;; Μπράβο Μάστερ!
    1 βαθμός
  22. Είπα να θυμηθώ τις παλιές καλές μου μέρες ως προγκρέσιβ συνθέτης-μουσουργός-παίκτης κ.τ.λ κ.τ.λ..?. Κάθισα λοιπόν και έγραψα ένα κομματάκι (ο Θεός να το κάνει...) έτσι για να ξελαμπικάρω. Δεν το ψείρισα πολύ, απλά πράγματα, μελωδίες, αρμονίες και παιξίματα. Είπαμε γράφτηκε έτσι, χωρίς πολλά πολλά...
    0 βαθμοί
  23. Όχι δεν είναι τίτλος νέου τραγουδιού στο οποίο συμμετέχω. Απλά ήθελα να καταδείξω ότι κάθε κάστρο έχει κι' από μία.
    0 βαθμοί
  24. Κυριακή ήταν χτες, έκατσα λίγο να μπας και βγει τίποτα. Βγήκε τελικά αυτή η γκρούβα, που μου φαίνεται ότι έχει κατάλληλο feel για να βγει κάποιος δημοτικός σύμβουλος να περπατήσει στις πλατείες, στα πεζοδρόμια, να κάνει τις τετραετείς του χαιρετούρες με τον λαό του, να γίνει φασούλα βρε αδερφέ. funky walk.mp3 (Έχω κι άλλο κομμάτι για να βγει στο μπαλκόνι να μιλήσει, αλλά το κρατάω προς το παρόν.) (- Κιθάρα ήταν ένα τέικ, μη μου πείτε τώρα για σηκώματα χάλια και τέτοια, τόσοι κιθαρίστες είστε, πέντε νότες είναι, περάστε το, παίχτε το, πείτε "ε με το μαλάκα να μη μπορεί να κάνει δυο σηκώματα σωστά". - Θα προτιμούσα λιγότερα θέματα και περισσότερα σόλο, κι οπωσδήποτε ένα πάνω από την αλυσίδα/γέφυρα, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να πάω να γράψω, οπότε το κράτησα σε "ιν δε μποξ" βέρζιον, με πολλή κονσέρβα και θέμα Α. Κιθάρα σόλο δεν μπορούσα να βγάλω με αυτό τον ήχο, ζε σουι τρε ντεζολε.)
    0 βαθμοί
  25. Αααααααχ, αυτά τα νιάτα, δεν μαθαίνουν ποτέ... Το 6th εξαμαρτείν assούμε... ? Δεν βαριέσαι, λιώστην την ρημάδα μέχρι να πάει στο τζάκ..., εεεε στις αγγελές ήθελα να πώ...
    0 βαθμοί
  26. Ναι ως εκεί, δεν είναι για πιο πολλά. Και εγώ αν θυμάμαι καλά έδωσα 350- 370 κάτι τέτοιο.
    0 βαθμοί
  27. Παίζει κιθάρα ο Παπασταθόπουλος;
    0 βαθμοί
  28. Πρωτη επαφη με digital ηταν το 1996 με το αμερικανικο ART SGX 2000 (στο τσακ γλυτωσα απο τα rockman) το οποιο μπορει να μην ειχε speaker simulation και ηταν για να παιζει με τελικο ενισχυτη ή και κανονικο ενισχυτη στο input με τις καταλληλες ρυθμισεις (το εκανα λαιβ με ενα fender vibrolux κι ολοι ρωταγαν με τι παιζω και εχω τοσο καλο ηχο), αλλα εγραψα και στο στουντιο connect απειρες φορες και ολοι ηταν ευχαριστημενοι. Με αυτο εμαθα να στηνω ηχους απο το μηδεν και να καταλαβω πως λειτουργουν τα effects. Βεβαια εφαγα ενα μηνα 8 ωρες την ημερα για αυτο. Απειρες παραμετρους σε καθε εφφε για να το φερεις ακριβως εκει που θελεις. Μπορεις να το πεις στουντιακου επιπεδου. Το εχω ακομα και το χρησιμοποιω στη λουπα του JCM800 γιατι μετα απο δοκιμες με κανονικα πεταλια πανω σε Carl Martin Combinator II, δεν ειχα το λειτουργικο αποτελεσμα που περιμενα και ο ηχος δεν ηταν και καλυτερος. Μιλαω παντα για modulation και delay effects. Τα booster, drive, wha, fuzz παντα κανονικα πεταλια και στο input του ενισχυτη. Την midi πεταλιερα του (X-15 ultrafoot με 10 preset και 2 expression pedals on the fly) συνεχισα να τη χρησιμοποιω στα λαιβ και με το 2ο μηχανημα που πηρα και ηταν το POD xt το φασολι περιπου το 2002. Το οποιο μου φανηκε παιχνιδακι στις ρυθμισεις, μετα το ART. Kαι εβγαλα και ηχο που ψαχνοντουσταν ολοι (και ψαχνονται ακομα). Εχω κανει απειρα λαιβ και δισκογραφια με αυτο. Μεχρι και Ηρωδειο εχει παει το φασολι. Το εχω ακομα. Το Pod xt το χρησιμοποησα πολλα χρονια, αφου εκανα τη δουλεια μου τελεια. Καπου στο 2015 ειπα να παω στο POD HD500, πιο πολυ για να μη κουβαλαω ξεχωριστα πεταλιερα και φασολι. Αυτο ειχε τελικα καλυτερο ηχο και μου αρεσε που η φιλοσοφια του ηταν σαν αληθινο rig. Oτι πειραζες ανταποκρινοταν σαν το αληθινο. Και εκ πειρας αφου ειχα δουλεψει με τα αληθινα μηχανηματα που προσομοιαζε, μπορω να εχω αποψη. Βεβαια, εγω δεν χρησιμοποιω ολη τη γκαμα που εχει, αλλά συγκεκριμενα πραγματα που τα εχω και στα αληθεια και μου αρεσουν. Για αυτο, ισως υπερβαλλω σε αυτο που ειπα πριν. Το 2021 περασα στο POD HD500x, που ειναι ιδιο, απλα εχει περισσοτερη μνημη και σηκωνει πιο βαρια και περισσοτερα εφφε. Παρολο που ειμαι σουπερ ευχαριστημενος, σκεφτομαι να παρω και ενα Kemper, αν και ξερω οτι δεν θα κερδισω πολλα πραγματα περισσοτερα για τη διαφορα του κοστους που εχουν με το hd500. Ετσι πιο πολυ για να δοκιμασω να "περασω" και τους ενσιχυτες μου μεσα του. ΥΓ1 software δοκιμασα διαφορα αλλα ηταν τραγικα τα αποτελεσματα. Δεν τα "ενιωθα στα χερια μου". Δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως. Οτι και να εκανα στο παιξιμο, αυτα εβγαζαν τον ηχο που ηθελαν. Δεν ενιωθαν. ΥΓ2 σκεφτομουν και για Universal Audio OX ή Two Notes Torpedo Captor X 8, αλλα δεν ψηνομαι γιατι ξερω οτι ο ενισχυτης θελει γκαζια για να παρεις αυτο που περιμενεις απο το μεγαφωνο. Αυτο το παραμυθι "η λαμπα κοκκινιζει αλλα η ενταση ειναι μικρη και δεν ενοχλει", ειναι καπως ... παραμυθι. Λες και θα καταλαβεις διαφορά, απο ενα καλο simulator τυπου kemper οταν παιζεις και ακους σε χαμηλη ενταση. .
    0 βαθμοί
  29. Έπεσε και το τελευταίο οχυρό Η πόλις κατελήφθη από τους influencers Δεν ανήκω εδώ πλέον Εγώ πάω. Πάω.
    0 βαθμοί
  30. Τον Κοκκαλη... Και τώρα ειδήσεις... Αμ, ο προνοητικός ο άνθρωπας φαίνεται... Α βρε Νέστορα... ?
    0 βαθμοί
  31. Τζακι χωρίς Τελεκαφτερ, σκορδαλία χωρίς σκόρδο assούμε... ?
    0 βαθμοί
  32. Πολύ πιθανόν, γιατι από τις διαρροές της στάινμπεργκ, στο κιου 13 που θα κυκλοφορήσει ή αύριο ή την άλλη τετάρτη, υπήρχε σημείωση υποστήριξη μιντι2. Τα υπόλοιπα που έλεγε βέβαια δεν αφορούσαν το μίντι2, αλλά έγραφε μιντι 2.0 στην τελίτσα. Και υποστήριξη εξτέρναλ ίνστρουμεντ μαμίσια για modx είδα αλλού, αλλά δεν κράτησα σκριν. Θα μάθουμε σύντομα. Οπότε μάλλον έρχεται η ώρα του και του μίντι 2, αν οι δυσκίνητοι παίχτες κινάνε, ε, κάτι γίνεται.
    0 βαθμοί
  33. Στο επισημο forum της yamaha ο administrator επιβεβαιωσε οτι η μηχανη anx υπαρχει στο νεο montage Εκτος απο αυτο, οι χρηστες αναλυουν τις καινουργιες φωτογραφιες και τα ηχητικα demos, και υπαρχει μεγαλο σουσουρο οτι κατι πρεπει να παιζει με midi2, mpe και τετοια ωραια. Αυτο θα ειναι πολυ σημαντικο, μια τετοια κινηση θα δωσει μεγαλη ωθηση για να ξεκολλησουμε οριστικα απο τα κολληματα των πρωτοκολλων του 80, θα ειναι μεγαλο contribution της yamaha αν δωσει εμφαση σε αυτο.
    0 βαθμοί
  34. Ο Μανος μιλαει για Μαρσαλι που πηγαινει στο 11 dim. Να παιξει θρας οποτε του καπνισει, να τρεμει η γης. Εσυ οποτε ακους για μισογκαζατους τσιτσιρισμενους ηχους κ πανω αλλαζεις καναλι! Εδω κ ο καημενος ο Σολντανος που τον αφηνεις ελευθερο κ λες: "Μπω μπω παναηα'μ'', κ ειναι κουστουμαρισμενος κ σενιος. Κοινως ειμεθα βαρβαροι dim κ το ξερουμε? Απλα επειδη οι εποχες παιζω με ο,τι τρατζιστορ εχω κ κοτσαρω το τριπλο το μεταλ ζωον του ΑΛι για να εχω καλη μεταμορφωση, εχουν περασει ανεπιστρεπτι, συζηταμε τωρα για μοντελερσ κ Μαρσαλια
    0 βαθμοί
  35. Εγώ νομίζω ότι ο περισσότερος κόσμος σε αυτή τη φάση ενδιαφέρεται να έχει μεγάλη ποικιλία ήχων, χαμηλό βάρος, consistency και χαμηλές εντάσεις. Η διαφορά στην πιστότητα από το 95 στο 96% απασχολεί λίγους και πυροβολημένους, μιας και η σφαλιάρα που τρως από τσιταρισμένο Marshall δεν προσομοιώνεται με 0 και 1. Το Neural Amp το είδα λιγάκι, δε με εντυπωσίασε για να είμαι ειλικρινής. Wow factor το ότι είναι free, κατά τ'άλλα οκ. Επίσης το γεγονός ότι μιλάμε για captures/captions μιας συγκεκριμένης ρύθμισης του ενισχυτή, για μένα είναι κόκκινο πανί. Γι'αυτό και ποτέ δε με τράβηξε το Kemper πχ. Έχω παίξει όμως και με ωραία σεταρισμένα Kemper rigs φίλων και είχα γουστάρει μια χαρά. Γενικά, ευτυχώς που υπάρχει πλέον τέτοιο μάρκετ που ο καθένας μπορεί να βγάλει την τρέλα του σχετικά εύκολα.
    0 βαθμοί
  36. Αν και κάθε εταιρία έχει διαφορετικό workflow, η λογική μετά από ένα σημείο είναι η ίδια. Το μεγάλο learning curve το πέρασα με το φασόλι και μετά με το Axe Fx. Έκτοτε ό,τι modeller και VST να παίξω, βγάζω ήχο σχετικά εύκολα. Σαφέστατα πιο εύκολοι (οι περισσότεροι) ενισχυτές, αλλά έχουν άλλα μειονεκτήματα.
    0 βαθμοί
  37. τώρα θυμήθηκα ότι έχω και γω μια με μινι ΗΒ
    0 βαθμοί
  38. Με γεια το εργαλείο! Άμα έριχνες κι ένα ηχητικό ή/και βιντεάκι δε θα μας χάλαγε πιστεύω, να σε ακούσουμε με την εν λόγω κυρία. P.S.: Το Lazy το παίζει αυτή;
    0 βαθμοί
  39. Κάτσε τώρα και εσύ γιατί έχουμε πρόβλημα εδώ.Κάτι έχει κλατάρει και μάλλον ο άλλος πήγε με αμμωνία την άνοιξη και ειναι και οι δυό πανω σε μια υπερκατασκευή να διαβάζουν συννημένα και μια παραλληλία τους τραβάει απο το αυτί.Καμιά σκανδαλιά έκαναν.
    0 βαθμοί
  40. ??? Ο Βασίλης με έβαλε να το κάνω αυτό, να το ξέρεις... Μετά τιμής,
    0 βαθμοί
  41. Ο αλγόριθμος που ακολουθώ είναι, "κρύφτα μέχρι να μην κάνουν τελείως μπαμ ότι είναι ψεύτικα". Είναι το εξής κόμπο: Το brass section παίρνει τη βασική φωνή. Η τρομπέτα επίσης. Το τρομπόνι οκτάβα κάτω. Το τενόρο μια τέταρτη πάνω από το τρομπόνι. Το αλτο σαξ μια πέμπτη πάνω από το τρομπόνι. Οπότε δημιουργείται μια sus συγχορδία στις εσωτερικές φωνές και γίνονται όλα μια υφή, θολώνουν τα ηχοχρώματα. Αυτό είναι καλό γιατί είναι μια πρώτη επιτυχημένη κοροϊδία, και ψιλοπερνάει. Ενορχηστρωτικά είναι κακό φυσικά. Αν αρχίσουν τα σαξ ανεξάρτηες κινήσεις, τα τρομπόνια ανεξάρτητες στάκες και οι τρομπέτες ανεξάρτητα σταμπς και κρατήματα, ξεβρακώνεται όλο αμέσως. Κάνει μπαμ ότι είναι σαμπλ. Σίγουρα κάποιος πολύ πιο έμπειρος από εμένα στο πρόγκραμμινγκ κάπως μπορεί να τα μασκάρευε καλύτερα και μόνα τους, εμένα πάντως μου ακούγονται. Και στην αττάκα, και στο λεγκάτο, και σε όλα. Από όταν έβαλα την κιθάρα χάλασα τις ισσοροπίες, κι ενώ έπρεπε να ξανακάνω ένα πέρασμα, δεν το έκανα. Είναι στα κόκκινα στην ουσία η μίξη. Τα τύμπανα δεν μου έκαναν κάτι, τι έχουν; Λίγο ανισσόροπο είναι αυτό το σετ από θέμα τομ όπως τα έχουν πιάσει, και το ντέφι που ξυρίζει και πρόσεξα πολύ μέχρι να καταλήξω σε αυτή την ισσοροπία με το υπόλοιπο σετ. Η κιθάρα είπαμε. Έλειπε ο υπεύθυνος.? Το πλήκτρο, το παράκανα μάλλον με το ντράιβ, αλλά δεν μπορούσα να του εκμαιεύσω bite από το velocity σε νορμάλ συνθήκες, έβγαινε πολύ ήπιο. Δεν έσκαγε. Πάντα θέλω να υπάρχει βρώμα και φθορά! Βέβαια τις περισσότερες φορές δεν μπορώ να πειθαρχήσω και είναι τόση η βρώμα που να έρθει το υγειονομικό να με κλείσει, αλλά οκ, το θετικό είναι ότι στον υπολογιστή είναι όλα αυτά, βγαίνουν όσο εύκολα μπήκαν, και το ξαναπιάνω από την αρχή αν χρειαστεί. Το θέμα είναι να έχω καταλάβει και πού πρέπει να το πάω κάτι, που δεν μπορώ να πω ότι είναι συνειδητή διαδικασία της περισσότερες φορές. Μόνο κάποιες ιδέες χοντρικά - αυτό το θέλω κάπως έτσι, αυτό το θέλω έτσι - αλλά αν όλα αυτά τελικά ταιριάζουν και μαζί όπως "τα θέλω", αυτό... είναι θέμα τύχης για μενα. Δεν έχω τη γνώση και την εμπειρία να ξέρω από πριν πώς κάποιο "θέλω" μου μπορεί να επηρρεάσει άλλα συστατικά της μίξης εκ των προτέρων, να φυλαχτώ κάπως.
    0 βαθμοί
  42. Ωπα, ώπα, ώπα...τα στερητικά μου με έπιασαν πάλι... 21 ώρες χωρίς... @fusiongtr , όλα καλά εκει?
    0 βαθμοί
  43. Είσαι τυχερός, είμαι ο άνθρωπός σου. Είμαι μισθωτός σε εταιρία δηλωμένος 8ωρο με φουλ ένσημα, και πέρσι το Νοέμβρη έκανα έναρξη επαγγέλματος σαν συνθέτης, γιατί έπρεπε να κόβω σταθερά τιμολόγια, σχετικά μεγάλων ποσών. Ρώτα ότι θες, πλέον τα χω μάθει. Το μόνο που δεν ξέρω να σου πω, είναι ότι δεν ξέρω αν το αν είσαι μισωτός σε ιδιωτική είναι το ίδιο με το να είσαι δημόσιος υπάλληλος. Ωστόσο σου γράφω κάποια βασικά πραγματάκια που έτσι κι αλλιώς ισχύουν γενικότερα. Φυσικά όλα αυτά ισχύουν και για όλα τα υπόλοιπα επαγγέλματα. - Ο βασικός ΚΑΔ (κατηγορία επαγγελματία) του συνθέτη είναι "Μουσουργός", εγώ αυτόν έχω βάλει ως κύριο. Δευτερεύοντες ΚΑΔ υπάρχουν πολλοί, όπως παραγωγός, στιχουργός, ενορχιστρωτής, ηχολήπτης, υπηρεσίες ηχογράφησης, και άλλα διάφορα που σχετίζονται με τη μουσική. Μπορείς να βάλεις όσους δευτερεύοντες ΚΑΔ θες. - Ως (full-time) μισθωτός σε άλλη εταιρία, δεν πληρώνεις τη μηνιαία ασφαλιστική εισφορά (που είναι γύρω στα 150 ευρώ τα πρώτα 5 χρόνια, και έπειτα 250). Αυτό ουσιαστικά θα ήταν τα ένσημά σου μέσω ΕΦΚΑ σαν ελεύθερος επαγγελματίας. Δεν πληρώνεις γιατί ουσιαστικά η εταιρία (μάλλον και το δημόσιο) σου βάζουν ήδη ένσημα (αντί μεικτά, παιρνείς λιγότερα καθαρά γι αυτό το λόγο). Ουσιαστικά λοιπόν, ανοίγεις την μονοπρόσωπη επιχείρηση τσάμπα. * Αν ήσουν part-time και οι μεικτές εισφορές δεν κάλυπταν τα 150/250 ευρώ, τότε θα έπρεπε να πληρώσεις τη διαφορά, αν και δεν είμαι σίγουρος ακριβώς πώς δουλεύει. - Για να κόβεις τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών, υπάρχει μια δωρεάν πλατφόρμα του δημοσίου που λέγεται timologio.gr, όπου σου παρέχει έως 50 τιμολόγια το έτος. Αυτό θέλει μια εκπαίδευση από το λογιστή σου για να βάζεις σωστά τους κωδικούς, και διάφορα άλλα μπιχλιμπίδια για να είσαι νομικά σωστός. Αν κάνεις παραπάνω από 50 συναλλαγές, τότε χρειάζεται να έχεις τη δική σου πλατφόρμα, με POS, και όλα τα παρελκόμενα. - Κάθε τέλος του φορολογικού έτους, ισχύει η φορολογία εισοδήματος, που είναι τα έσοδα - τα έξοδα που έχεις δηλώσει, και υπάρχει μία μπάνκα που αφαιρείται από τους φόρους που έχουν μαζευτεί από τα τιμολόγια. Εκεί παίζει ρόλο το πόσα τιμολόγια έχεις κόψει, εισερχόμενα και εξερχόμενα. - Στην Ελλάδα, υπάρχει αποφορολόγιση σε επαγγελματίες σε κινητά, τάμπλετ, λάπτοπ και παιχνιδοκονσόλες. Αυτό σημαίνει ότι δεν πληρώνεις καθόλου το ΦΠΑ. Η τελική τιμή είναι μειωμένη. Επίσης υπάρχει πλήρης αποφορολόγηση όταν κάνεις αγορές από ΕΕ, όπως πχ το Thomann που είναι Γερμανία. Δεν πληρώνεις ποτέ ΦΠΑ, και σου κάνουν έκπτωση πριν φύγουν τα λεφτά από την τράπεζα. Υπολόγιζε -19,18% από την αρχική τιμή. - Γενικότερα αν κάνεις ενδοκοινωτικές συναλλαγές (Ευρώπη), τότε δεν πληρώνεις και δεν σου πληρώνουν ΦΠΑ. Εγώ που κόβω τιμολόγια μόνο Κύπρο και Ρουμανία, δεν βάζω ΦΠΑ στο τιμολόγιο, οπότε αν ζητήσω 1000 ευρώ, βάζω 0% ΦΠΑ, και παίρνω καθαρά 1000 σύμφωνα με το άρθρο 5 που αναφέρει η εφαρμογή. Για συναλλαγές Ελλάδα είναι το +24%, συν κάτι άλλες μπαρούφες που ισχύουν για ποσά άνω των 300 ευρώ. - Αν η πληρωμή είναι από άλλη χώρα, πχ ΗΠΑ ή Ασία, τότε τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα. Παίζει η διπλή φορολόγιση και καλό θα ήταν να συμβουλευτείς λογιστή. - Θα χρειαστεί να ανοίξεις έναν τραπεζικό λογαριασμό Όψεως, που κοστίζει περίπου στα 3 ευρώ/μήνα. Αυτός δηλώνεται στο φάκελό σου, και όλα σου τα έσοδα/έξοδα πρέπει να γίνονται μέσω αυτού. - Κάθε μήνα μπορείς να δηλώνεις ως έξοδα επιχείρησης βενζίνες, εισιτήρια, ακόμα και ρούχα και φαγητό (πχ επαγγελματικό δείπνο, ταξίδι, κτλ), αλλά και λογαριασμούς Νερού, Ρεύματος και Τηλεφωνίας/Ίντερνετ, εκ των οποίων το 1/3 από αυτά καταγράφεται ως έξοδο επιχείρησης - εφόσον έχεις δηλώσει ως έδρα το σπίτι σου. - Για να δηλώσεις έδρα το σπίτι σου και μένεις στο ενοίκιο, κάνεις μια τροποποίηση μισθωτηρίου συμβολαίου και γράφεις ότι σου παραχωρείται 10τμ για επαγγελματική δραστηριότητα. Αν έχεις δικό σου σπίτι δε ξέρω πως δουλεύει, αλλά φαντάζομαι θα είναι ακόμα πιο εύκολο. - Συμβουλή: Μην κάνεις μόνος σου την έναρξη, ούτε να κρατάς βιβλία μόνος. Πλήρωνε ένα λογιστή 30 ευρώ το μήνα να στα κάνει όλα. Οι νόμοι αλλάζουν καθημερινά και δεν μπορείς να τα παρακολουθείς όλα. Επίσης συμβαίνουν πολλά λάθη. Για παράδειγμα, μου σκασε ένα πρόστιμο 100 ευρώ από σφάλμα του συστήματος τιμολογίων. Το όλο θέμα το διαχειρίστηκε η λογίστριά μου. - Ως έξτρα τιπ, είναι καλό να έχεις γραπτές συμβάσεις/συμβόλαια με τους πελάτες σου, τα οποία τα ανεβάσεις κανονκά στο σύστημα. Σε αυτά, εφόσον μιλάμε για τέχνη, φρόντισε να μιλάς για το τι διαιώματα παραχωρείς στον πελάτη. Πχ αν δεν θες να μπορεί να επεξεργαστεί το υλικό και να το μεταπωλήσει - θα πρέπει να το αναγράφεις. Στη διάθεσή σου αν χρειαστείς κάτι άλλο!
    0 βαθμοί
  44. Καλησπέρα σε όλους. Πάνω σε μια ιδέα του Γιώργου κάναμε λίγη κοπτοραπτική γράψαμε καινούργια όργανα βάλαμε στίχους και φτιάξαμε το παρακάτω άσμα. Έγινες μια πληγή, που τα χει όλα ρημάξει εδώ, τι να σου πω; Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, ήσουν ο ήλιος το φως μα έχεις αλλάξει. Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, γυρνάς στα μέρη ξανά που σε έχουν κάψει. Μου είπαν, οι δαίμονες σε έχουν αρπάξει, με λύπη κοιτάς προς τα εδώ, μα έχεις σφιχτά αγκαλιάσει, όσα σε κρατούν στις σκιές. Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, ήσουν ο ήλιος το φως μα έχεις αλλάξει. Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, γυρνάς στα ίδια ξανά που σε έχουν κάψει. Μου είπαν, ο χρόνος εκεί δεν τελειώνει, ο νους ταξιδεύει μακριά, δεν θα είσαι ποτέ σου πια μόνη, μα είσαι και εσύ μια σκιά. Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, γυρνάς στα ίδια ξανά που σε έχουν κάψει.
    0 βαθμοί
  45. Εεεεπ τι έχουμε εδώ; Μου χτύπησε alert για θέμα που παρακολουθώ...και είπα να σας τσεκάρω μήπως προωθείτε πάλι κανένα GuitarRig, Rockinger κιθάρες και Tonelab! ? Τα φιλιά μου!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...