Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/14/23 σε Αναρτήσεις
-
Παντως αν καποιος δε μπορει να βγαλει ωραια μουσικη, η εστω μουσικη που να τη γουσταρει, με ενα συγχρονο DAW και τα παρελκομενα του, τοτε ειναι σιγουρο οτι δε φταιει ο υπολογιστης και η C++ ?4 βαθμοί
-
Για μισό όμως ρε παίδες. Όταν έχουμε ένα vsti με 120 παραμέτρους, είναι ο σκοπός να το έχουμε 1:1 στον κοντρόλλερ για να είμαστε τρου, ή να μπορούμε όταν χρείαζεται μια παράμετρος "δομικά μουσική" για τον ήχο να αυτοματοποιηθεί να μπορούμε να στρίβουμε ένα χειριστήριο αντί να το προσπαθούμε με τον πόντικα;2 βαθμοί
-
χώρια που πολλά κουμπιά στα controllers είναι γκαβά. Ή είναι ατέρμονα ή δεν έχουν καμιά ένδειξη. Ασε που ακόμα και sliders μπορεί να είναι παρκαρισμένα κάπου, και στην πραγματικότητα να παίζουν αλλού πχ στην οθόνη σου και να πρέπει να τα κουνήσεις για να έρθουν.1 βαθμός
-
Αλλο πραγμα το performance, και αλλο η συνθεση ηχου. Το να αναθεσεις σε κουμπακια καποιες απο τις παραμετρους του vsti για να το παιξεις Γιαννακης Μιχαλακης ? ειναι ευκολο. Αν ομως θελεις να κανεις συνθεση ηχου, τοτε θελεις προσβαση και στις 120 παραμετρους. Για αυτο αλλωστε, ακομα και οταν εχεις hardware, αν δεν ειναι σε στυλ virtual analog να εχει ενα knob για καθε παραμετρο, αλλα ειναι σε φαση montage να εχει ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ παραμετρους και ελαχιστα knobs, τοτε ειναι ΠΟΛΥ προτιμοτερος ενας editor. Δηλαδη ο editor ειναι καλος οταν συνδεεται με ενα hardware synth μεσω midi, αλλα ειναι κακος οταν αποτελει το UI ενος plug in; Αστεια πραγματα. Δεν υπαρχει συγκριση στην απεικονιση και την προσβαση στις παραμετρους απο το να ειναι ολες απλωμενες μπροστα σου, και να αντιστοιχουν και να ανανεωνονται αντιστοιχα με το καθε preset. Αν τωρα το μονο που σε νοιαζει ειναι να πειραξεις λιγο το φιλτρο, ΟΚ, αυτο γινεται με τον controller ευκολα.1 βαθμός
-
Έτσι κι αλλιώς, δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσουμε όλες τις παραμέτρους σε κάθε κομμάτι (ή μέρος του). Αν το κάνει κάποιος πάω πάσο.1 βαθμός
-
Ααααααμ δεν τα ξέραμε αυτά! Πωωωω... Τι ήχο να βγάζει αυτός ο γέροντας...??1 βαθμός
-
Η πένα ήταν ο αντίχειρας και τα γδαρσίματα απο τα δάχτυλα που ακουμπούσαν εκεί προφανώς. Εξ άλλου γι αυτο έμπαινε και το pickguard αλλά στα μπουζούκια ήταν περισσότερο διακοσμητικά. Η πεταλούδα είναι μεταγενέστερης αισθητικής και έχει προστεθεί κάπου στα 50'ς όπως έγινε και ένα ρετουσάρισμα στο μπράτσο που είναι πολύ λεπτό και κοντή κλίμακα. Μέσα γραφει "Δ. Μούρτζινος 191-" αν θυμάμαι καλά αλλά δεν είναι η παραδοσιακή του ετικέτα και έχουν γίνει αρκετές συζητήσεις επ' αυτού (κατα πόσο είναι του ιδίου) με κόσμο που ασχολείται, καθώς και ένα τουλάχιστον αντίγραφο. Έχω να το ανοίξω καιρό και μαραζώνει.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
αυτά τα ροταρυ είναι όλη η αμαρτία παιδιά. Τα πρώτα που θα χαλάσουν και το χάλασμα είναι πολύ άσχημο. Απο εκεί που έχεις και κοντρολάρεις το εφέ στο 3 πηδάει στο 10 μετά στο 0 και μετά στο 8 κοκ.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σαν γυριζω τα κουμπια Ευτυχια και χαρα Το κοντρολερ το γλυκο τ' αγαπαω τ' αγαπω Για ποντικι μου μιλας δηλητηριο ξερνας Φυγε, πηγαινε απο δω ουτε να σε ξαναδω Ποτενσιομετρα αν δε θες εισαι σπιουνος και χαφιες Την οθονη ολο κοιτας και τη μερα μου χαλας Τα κουμπακια αν δε θελεις δεν πα να 'σαι και ο Vangelis Εισαι ασχετος στο σπορ μουχλιασμενος σα ροκφορ, φτιαχνεις μαπα μουσικη φυγε, κρυψου απο ντροπη. Αχ κοντρολερ σ' αγαπω και βαθια σ' ευχαριστω αν δεν ησουνα εσυ θα επηζα στη μουσικη κλιμακες αρπεζια σα κερι θα ελιωνα ενω τωρα το κουμπι παιζω μονο, σα πουλι το γουδι το γουδοχερι μπλιμπλιΝικολο καρτερει1 βαθμός
-
Αμα δουλεύει το πιτσμπέντ ακόμα, κόλλα του κι ένα αυτοκολλητάκι αρκουδάκι μαζί με τα άλλα, και η ζωή συνεχίζεται απροβλημάτιστα. Ούτε ποτ, ούτε φέιντερ, ούτε τίποτα.1 βαθμός
-
1. Αυτό θέλω. Ρώτησα σχετικά με την ποιότητά του, και την αξιοπιστία του (να μην κρατήσει 6 μήνες δηλαδή, και μετά αρχίσει τα νερά στα πλήκτρα και τα knobs). 2. Όχι αυτό.1 βαθμός
-
Μπορεις να πειραξεις οσες παραμετρους εχεις αναθεσει στο controller σου. Μπορεις ακομα να πειραξεις δεκαδες παραμετρους γυριζοντας μονο ενα κουμπι, μεσω των macros του vst σου. Μπορεις ακομα και να πειραξεις εκατονταδες παραμετρους, χωρις να γυριζεις ουτε καν ενα κουμπι ?, μεσω των lfo και των envelopes και των sequencers, διοτι και αυτα ρομποτικα χερια ειναι που γυριζουν κουμπια και τα προγραμματιζεις εσυ Ακομα και τελε μπορεις να παιζεις, και με το παιξιμο σου να πειραζεις παραμετρους στο synth μετατρεποντας το audio σε midi cc Και μπορεις επισης να παιζεις call of duty, και οι κινησεις στο joystick να πειραζουν το φιλτρο στο synth. Ορεξη να εχεις, και τα παντα γινονται.0 βαθμοί
-
Τα ίδια λέμε. Στο σπίτι μπορείς να παίξεις/προγραμματίσεις/ηχογραφήσεις οτιδήποτε, αλλά όχι live. Μια και μιλάμε τώρα για ακριβά και φτηνά controllers και όλα αυτά τα ωραία, πάρτε μια φωτό παρακάτω που δείχνει τον συνδυασμό του απόλυτα φτηνού και του απόλυτα ακριβού controller. Από τη μια έχουμε το μεγαλύτερο MIDI controller στον πλανήτη που ένας θεός ξέρει πόσο στοίχισε να υλοποιηθεί, και στο καπάκι ένα θεόφτηνο και παμπάλαιο (1992!) 25-key Novation MM10.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Χαρά μου! Θα φέρω και το μπουζούκι απο ΑΘήνα που φυλάσσεται. Τέτοια έκανες (εξυπηρετήσεις) και.. πάψαμε να πηγαίνουμε διπλοί ε; Και... τι συνέβη; Τραγωδία ή ταλαιπωρία; Πώς το ορίζεις; Διότι όλα ξεκινούν απο τι mindset έχει ο καθείς. Μεγάλη κουβέντα αλλά πάντα επίκαιρη και με ένα ποτηράκι στο χέρι.0 βαθμοί
-
Εγώ την αποδέχομαι την πρόσκληση και θα ειδοποιήσω εγκαίρως, μαζί με το απαραίτητο συνοδευτικό.0 βαθμοί
-
Με αυτό μας δείχνεις ότι δεν ξέρεις απο Κιόνια και το θρυλικό πανηγύρι τους....0 βαθμοί
-
Ενα χωριό πριν. Δατς ράιτ. Περνάω τις μέρες μόνος με τον Μάκη. Αύριο θα κάνω τον κύκλο γύρω απο την Ζήρεια με την Honda. Έχει και παϊδάκια στην Καστανιά αμα... κουραστώ.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αφού έχει απάνω την άρτα και τα γιάννενα και κάνει 200 250 ευρώ, πώς να μη χαλάσει; Πάντως ο @manosx εχει δίκιο. Όταν ήμουν στο σπίτι το άλλο που είχα ηλεκτρικό πιάνο με 5πινο μίντι, δεν μου πέρναγε καν από το μυαλο οτι θέλω να πάρω κοντρόλλερ. Είχα ωραιότατο κλαβιέ και με υπερκάλυπτε (τουλάχιστον καλύτερο απο οσα μιντι κοντρολλερ έχω αγγίξει) Ναι, αλλά γλιτώνεις υπολογιστή/πρόγραμμα/κάρτα/ηχεία/μιντι κοντρόλλερ0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Λέω αν κάποιος ξέρει ρε παιδί μου. Πώς πάνε από αντοχή δηλαδή. Γιατί και κουμπηά έχουνε και παδζ, και άφτερτατς, και μπάνικα είναι, και συνεργάζονται και με τα daw. Τώρα από κίμπεντ δεν ξέρω βέβαια, αλλά σέμι λέει. EDIT: Ωχ ωχ ωχ, αυτουνού του χάλασε γρήγορα.0 βαθμοί
-
Εσείς μπορεί να μην το χρησιμοποιάτε, αλλά να χρησιμοποιάται αυτό μόνο του, αυτό είναι η μάστιγα. Να παίζεις πιάνο και να σου ρίχνει μόνο του βρωμερό μόριο ραστ. 2 εμ αούδιο έχουν πάει για βρούβες έτσι, το ένα το εγχείρησα κιόλας να του δώσω μια παράτα. ΝΙΣΑΦΙ. Θα γυρίσω στην παρτιτούρα και τα μανιτάρια.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
άμα το φκιάξω.... γιατί όλο το γρουσουζεύετε και θα με φύγει η εμπνεψη0 βαθμοί
-
Ωραίες ποζερο-εποχές. Τελείωσαν όμως και έμειναν χωρίς δουλειά τα κομμωτήρια. Βέβαια τότε είχαμε και μαλλιά...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλή παρατήρηση. Φοβάμαι όμως ότι δε θα μπορέσουμε καθώς απο το σχήμα της παλιάς φρουράς (Σταθόπουλος, Μουτζινος, Κοπελιάδης,Γκέλης κλπ) πάμε στο γνωστό τρίχορδο του Ζοζέφ που ήταν μαθητής του Γκέλη. Φαίνεται πως ο Ζοζέφ πήρε σημαντικές αποφάσεις και έκανε αλλαγές στο σχέδιο φέρνοντάς το στη μορφή που ξέρουμε. Δηλαδή το επίπεδο καπάκι που υπήρχε στα Λαούτα και τους ταμπουράδες, μεγάλωμα της τρύπας στο καπάκι και αλλαγή του σχήματος, την αύξηση του μήκους της χορδής που το έκανε μεν σκληρότερο αλλά ίσως πιο δυνατό και σίγουρα πιο πριμαριστό ωστε με την πάροδο του χρόνου να μείνουν και λίγα πρίμα στον ήχο. Επίσης έχουμε αλλαγή και στο γενικό περίγραμμα του οργάνου. Αλλά απο ότι έχω καταλάβει τότε στα πολύ παλιά χρόνια κάθε οργανοποιός, αναλόγως και το καλούπι του που μαλλον ο ιδιος ειχε κατασκευάσει, είχε άλλο σχήμα. Φυσικά ο Ζοζέφ ήταν σχεδον μονοπώλειο στα 50ς και μετά λόγω της φήμης του, όλοι ακολούθησαν το δρόμο του.0 βαθμοί
-
Ωραία ήταν τα μπουζούκια τότε, πιο λαουτίστικα αισθητικά. Πρέπει να βρούμε ποιος μάστορας τα κατάντησε έτσι που είναι τα σύγχρονα μπουζούκια και να τον συλλάβουμε0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
@MGs Συμφωνώ σε πολλά από αυτά που λες, μιας και έχω πιάσει κι εγώ τον εαυτό μου να χάνει το mood, ή την "έμπνευση" επειδή έπρεπε πειράξω 100 πράγματα στο DAW. Διαφωνώ όμως με την μεταφορά σου στην άλλη άκρη του νομίσματος. Μιας και μίλησες για Mac, δε συγκρίνεται το Logic με το GarageBand, και αναφέρω τα συγκεκριμένα 2 γιατί το Logic έχει λογική τιμή, είναι σχετικά bug free και αρκετά εύκολο να το μάθει κανείς. Το GB μπροστά του είναι παιχνιδάκι για παιδάκια. Τώρα για το αν τα stock plugins ακούγονται ίδια με τα third party, ίσως, αλλά χρειάζεσαι πολλαπλάσιο χρόνο για να φτάσεις στο ίδιο αποτέλεσμα, κάτι που ακυρώνει το σκοπό τους για μένα, καθώς πάλι επιστρέφουμε στο κλικ-κλικ 150 ώρες. Συμφωνώ άρα με τη λογική σου και έχω πάρει παρόμοια μαθήματα τα τελευταία 10 χρόνια που τρώω τα μούτρα μου, αλλά υπάρχει και μέση λύση. ?0 βαθμοί
-
Παντως αν εχουμε σαν προτεραιοτητα την αντοχη, και εχουμε και μια x τεχνικη στα πληκτρα, μια λυση ειναι να εχεις ενα ηλεκτρικο πιανο για να ξεσπας ? και να μπορεις να παιξεις και τσακ μπαμ χωρις να ανοιγεις υπολογιστες, και που αντεχει το κοπανημα. Βαζεις και απο πανω ενα φτηνο midi controller για να εχεις και κανα κουμπι και καθαρισες. Το συνολο θα παει κατω απο τα 8 κατοσταρικα αν παρεις π.χ. το p125 της yamaha με κανα φτηνο πχ arturia, θα εχεις δυο κλαβιε να κανεις ανετα τα split και τις ιστοριες, το midi θα αντεξει γιατι την ταλαιπωρια θα τη φαει το πιανακι, και θα εχεις και τα κουμπακια για τα πειραματα. Ειναι και αυτη μια λυση0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αυτό το βίντεο του Tim Lerch εξηγεί πολλά που απασχολούν τους... ώριμους κιθαρίστες/μουσικούς με τη βοηθεια του Dr. Yule. Αν ασχοληθεί κανείς πιο επισταμένα με τα προβλήματα στα χέρια θα ανακαλύψει ένα κόσμο που υποφέρει στη χρήση των χεριών απο αρθρίτιδες, τενοντίτιδες και ρευματισμούς. Οσο μεγαλώνει το σώμα αλλάζουν τα δεδομένα. Για να μην νομίζουμε δηλαδή πως είναι θέμα δασκάλου το πρόβλημα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Παρολες τις παρολες ? των εταιριων, ο controller παραμενει ο τροπος για να ΠΑΙΞΕΙΣ με ενα vst. Οποιοσδηποτε controller λοιπον με καλα πληκτρα, με εισοδους για control pedals, και με κανα εξτρα knob για να αναθεσεις κανα φιλτρο και καμια πουτανια, θα σου κανει μια χαρα τη δουλεια σου χωρις ιδιαιτερο παιδεμα, επαναλαμβανω για να ΠΑΙΞΕΙΣ. Αν ομως θελεις να ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙΣ το vst, αν θελεις να κανεις ΣΥΝΘΕΣΗ ΗΧΟΥ, τοτε θα ΑΦΗΣΕΙΣ τον controller και θα πιασεις ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ, για να κανεις τη δουλεια σου σαν ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Αν δε σου αρεσει κατι τετοιο, αν θελεις να δουλεψεις σε στυλ hardware εκτος οθονης, τοτε προς θεου ΠΑΡΕ ΕΝΑ HARDWARE SYNTH! Ενα καλο vst, η και ενα καλο hardware synth, εχει εκατονταδες παραμετρους, τι συνθεση ηχου να κανεις με το generic controller, θα πας στην Αρτα μεσω Ανταρκτικης.0 βαθμοί
-
AN σας ενδιαφέρει για τα χαρτιά η πρόσφατη εμπειρία μου, είχα για καιρό το nektar 49ρι και έκανα τη δουλειά μου καλά, απλώς δεν με βόλεψε ποτέ για να μου περάσει για hammond μαζί με το IK multimedia b3x. Εχοντας ήδη ψωνίσει ένα kontakt M32 για την κόρη μαζί με το bundle λογισμικό της ΝΙ (δεν ξέρω τι ακριβώς το κάνει, πάντως το δουλεύει) σκέφτηκα και το πήρα φέτος και για μένα για να εξοικονομήσω χώρο στο τραπέζι μου. Εντάξει ως hardware και για να παίζω τα θεματάκια που ηχογραφώ. Αλλά.... α. το integration του πάει περίπατο ιδίως με το cubase, ΟΚ το χειρίζεται καλύτερα ίσως από το nektar και φυσικά πολύ χειρότερα από το cc121 που το έδιωξα εν όψει SK β. το interface του kontakt (δεν λέω για ήχους, αυτοί είναι καλοί), ΕΔΩ μου κάθεται. Χώρια που ποτέ δεν καταλαβαίνω πού εγκαθίστανται τα vst τους. Δεν ξέρω η λογική ενός 61ριού που να είναι synth ίσως να με τραβάει...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Και γιατί όχι "Μπουζουξήδες"; ;) Εμείς πάλι πάπου προς πάπου είχαμε πάντα ένα τρίχορδο στο σπίτι. Ετσι μου έμεινε κειμήλιο ένα μοναδικό κομμάτι του 191-κάτι (; ), κατασκευής Δ. Μούρτζινου, ίσως και το μόνο μπουζούκι που έφτιαξε ποτέ απ' όσο γνωρίζω, καθώς έφτιαχνε φοβερά μαντολίνα που βρίσκονται σήμερα στο Μουσείο Παραδοσιακών Οργάνων στην Πλάκα. Ήταν του παππού μου που ξημεροβραδιαζότανε με τον "Μάρκο" στον "Περαία" κι αργότερα στα "μπακάλικα" από πίσω... Όταν εγώ έπιασα την κιθάρα στράβωσε ο παππούς. Μετά αφού απόειδε μου έλεγε... "Κοίτα να δείς... αφού δεν σ' αρέσει το μπουζούκι, πιάσε έστω ένα τετράχορδο και παίζε τα "ευρωπαϊκά" σαν τον Χιώτη! 'Ολος ο κόσμος θα σε γουστάρει." Η αλήθεια είναι ότι κατα καιρούς προσπάθησα να παίξω με το μπουζουκάκι μου, αλλά άμα δεν σου βγαίνουν οι μελωδίες από μέσα σου... δεν πάει το χέρι. Εχω καεί κι από τα 12 χρόνια στην Αφρική σαν έφηβος με άλλα ακούσματα, οπότε ο ρυθμός είναι πολύ σημαντικός για μένα... Στο τρίχορδο ακολουθείς την μελωδία του τραγουδιού. Κι εγώ, ακόμα και με την κιθάρα σπάνια έπαιζα συγκεκριμένα τραγούδια. Πάντα, ακόμα και σήμερα, όλο "μπίρι - μπίρι" παίζω. Γενικά κι αόριστα δηλαδή. Πάντως το τετράχορδο είναι για shredders. Οι μπουζουξήδες δεν παίζονται! Η ταχύτητα είναι το παν. Και γι αυτό με αφήνει και παγερά αδιάφορο. Δεν ακούω ίχνος δυναμικής και ρυθμού. Μόνο εκατομμύρια μελωδικές γραμμές σε 64α. 'Ισως τελικά να μην είναι τυχαίο που έχει και τέτοια πέραση το metal και το shredding στην Ελλάδα! ! :) Υ.Γ. Προς SF. To πάσχα έπαιζε το τρίχορδο του ο πατέρας μου στην αυλή, καρφί στον ενισχυτή με overdrive και Ideal! Και έλεγα από μέσα μου, "Πολύ ηλεκτρικός είναι ο ήχος σου πατέρα για τα ρεμπέτικα που παίζεις". Και σκέφτομαι να του πάρω κανα ποιοτικό μαγνητάκο μπας και ακουστεί πιό φυσικό το όργανο...0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00