Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/14/23 σε όλα
-
Παντως αν καποιος δε μπορει να βγαλει ωραια μουσικη, η εστω μουσικη που να τη γουσταρει, με ενα συγχρονο DAW και τα παρελκομενα του, τοτε ειναι σιγουρο οτι δε φταιει ο υπολογιστης και η C++ ?4 βαθμοί
-
Για μισό όμως ρε παίδες. Όταν έχουμε ένα vsti με 120 παραμέτρους, είναι ο σκοπός να το έχουμε 1:1 στον κοντρόλλερ για να είμαστε τρου, ή να μπορούμε όταν χρείαζεται μια παράμετρος "δομικά μουσική" για τον ήχο να αυτοματοποιηθεί να μπορούμε να στρίβουμε ένα χειριστήριο αντί να το προσπαθούμε με τον πόντικα;2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
χώρια που πολλά κουμπιά στα controllers είναι γκαβά. Ή είναι ατέρμονα ή δεν έχουν καμιά ένδειξη. Ασε που ακόμα και sliders μπορεί να είναι παρκαρισμένα κάπου, και στην πραγματικότητα να παίζουν αλλού πχ στην οθόνη σου και να πρέπει να τα κουνήσεις για να έρθουν.1 βαθμός
-
Αλλο πραγμα το performance, και αλλο η συνθεση ηχου. Το να αναθεσεις σε κουμπακια καποιες απο τις παραμετρους του vsti για να το παιξεις Γιαννακης Μιχαλακης ? ειναι ευκολο. Αν ομως θελεις να κανεις συνθεση ηχου, τοτε θελεις προσβαση και στις 120 παραμετρους. Για αυτο αλλωστε, ακομα και οταν εχεις hardware, αν δεν ειναι σε στυλ virtual analog να εχει ενα knob για καθε παραμετρο, αλλα ειναι σε φαση montage να εχει ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ παραμετρους και ελαχιστα knobs, τοτε ειναι ΠΟΛΥ προτιμοτερος ενας editor. Δηλαδη ο editor ειναι καλος οταν συνδεεται με ενα hardware synth μεσω midi, αλλα ειναι κακος οταν αποτελει το UI ενος plug in; Αστεια πραγματα. Δεν υπαρχει συγκριση στην απεικονιση και την προσβαση στις παραμετρους απο το να ειναι ολες απλωμενες μπροστα σου, και να αντιστοιχουν και να ανανεωνονται αντιστοιχα με το καθε preset. Αν τωρα το μονο που σε νοιαζει ειναι να πειραξεις λιγο το φιλτρο, ΟΚ, αυτο γινεται με τον controller ευκολα.1 βαθμός
-
Έτσι κι αλλιώς, δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσουμε όλες τις παραμέτρους σε κάθε κομμάτι (ή μέρος του). Αν το κάνει κάποιος πάω πάσο.1 βαθμός
-
Την Hammond πέρα από τις ΗΠΑ ελάχιστοι την ήξεραν εκείνη την εποχή. Ακόμα και στις ΗΠΑ όμως, η αναγνωρισιμότητα της ήταν μικρή και περιοριζόταν κυρίως σε εκκλησιαστικούς κύκλους. Στην Jazz σπάνια άκουγες Hammond, μην κοιτάς κάτι καρα-εξαιρέσεις τύπου Fats Waller, Milt Buckner κ.α., το φαινόμενο Hammond πήρε εκρηκτικές διαστάσεις και έγινε πασίγνωστο σε όλο τον πλανήτη χάρη στον Jimmy Smith, o οποίος άρχιζε τότε να ξεμυτίζει, απ'το 1955 δηλαδή και μετά. Πιο πριν, δεν... Hammond έπαιζε, αλλά δεν γράφτηκε αποκλειστικά με αυτό, εννοώ υπήρχαν πολλοί μουσικοί από πίσω, πνευστά, κρουστά κλπ.1 βαθμός
-
Ααααααμ δεν τα ξέραμε αυτά! Πωωωω... Τι ήχο να βγάζει αυτός ο γέροντας...??1 βαθμός
-
Η πένα ήταν ο αντίχειρας και τα γδαρσίματα απο τα δάχτυλα που ακουμπούσαν εκεί προφανώς. Εξ άλλου γι αυτο έμπαινε και το pickguard αλλά στα μπουζούκια ήταν περισσότερο διακοσμητικά. Η πεταλούδα είναι μεταγενέστερης αισθητικής και έχει προστεθεί κάπου στα 50'ς όπως έγινε και ένα ρετουσάρισμα στο μπράτσο που είναι πολύ λεπτό και κοντή κλίμακα. Μέσα γραφει "Δ. Μούρτζινος 191-" αν θυμάμαι καλά αλλά δεν είναι η παραδοσιακή του ετικέτα και έχουν γίνει αρκετές συζητήσεις επ' αυτού (κατα πόσο είναι του ιδίου) με κόσμο που ασχολείται, καθώς και ένα τουλάχιστον αντίγραφο. Έχω να το ανοίξω καιρό και μαραζώνει.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
αυτά τα ροταρυ είναι όλη η αμαρτία παιδιά. Τα πρώτα που θα χαλάσουν και το χάλασμα είναι πολύ άσχημο. Απο εκεί που έχεις και κοντρολάρεις το εφέ στο 3 πηδάει στο 10 μετά στο 0 και μετά στο 8 κοκ.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σαν γυριζω τα κουμπια Ευτυχια και χαρα Το κοντρολερ το γλυκο τ' αγαπαω τ' αγαπω Για ποντικι μου μιλας δηλητηριο ξερνας Φυγε, πηγαινε απο δω ουτε να σε ξαναδω Ποτενσιομετρα αν δε θες εισαι σπιουνος και χαφιες Την οθονη ολο κοιτας και τη μερα μου χαλας Τα κουμπακια αν δε θελεις δεν πα να 'σαι και ο Vangelis Εισαι ασχετος στο σπορ μουχλιασμενος σα ροκφορ, φτιαχνεις μαπα μουσικη φυγε, κρυψου απο ντροπη. Αχ κοντρολερ σ' αγαπω και βαθια σ' ευχαριστω αν δεν ησουνα εσυ θα επηζα στη μουσικη κλιμακες αρπεζια σα κερι θα ελιωνα ενω τωρα το κουμπι παιζω μονο, σα πουλι το γουδι το γουδοχερι μπλιμπλιΝικολο καρτερει1 βαθμός
-
Αμα δουλεύει το πιτσμπέντ ακόμα, κόλλα του κι ένα αυτοκολλητάκι αρκουδάκι μαζί με τα άλλα, και η ζωή συνεχίζεται απροβλημάτιστα. Ούτε ποτ, ούτε φέιντερ, ούτε τίποτα.1 βαθμός
-
1. Αυτό θέλω. Ρώτησα σχετικά με την ποιότητά του, και την αξιοπιστία του (να μην κρατήσει 6 μήνες δηλαδή, και μετά αρχίσει τα νερά στα πλήκτρα και τα knobs). 2. Όχι αυτό.1 βαθμός
-
Με μεγάλη υπερηφάνεια οι Homeless Art παρουσιάζουμε την πρωτη μας δισκογραφική μας δουλειά με τίτλο EntElMus. Καλή ακρόαση YouTube: https://m.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_lzEKhYpa3-5A3dGdLy6jEoWbh3VyRNDQY&si=5nSs_RT0Tsa0mm0k Spotify: https://open.spotify.com/artist/2YrayQ7BPH8nOaZxQFP3xh?si=VapUe_E1Tmq5tR99b24QSQ Bandcamp: https://homelessart.bandcamp.com/album/entelmus Apple Music: https://music.apple.com/us/artist/homeless-art/17060306510 βαθμοί
-
Μπορεις να πειραξεις οσες παραμετρους εχεις αναθεσει στο controller σου. Μπορεις ακομα να πειραξεις δεκαδες παραμετρους γυριζοντας μονο ενα κουμπι, μεσω των macros του vst σου. Μπορεις ακομα και να πειραξεις εκατονταδες παραμετρους, χωρις να γυριζεις ουτε καν ενα κουμπι ?, μεσω των lfo και των envelopes και των sequencers, διοτι και αυτα ρομποτικα χερια ειναι που γυριζουν κουμπια και τα προγραμματιζεις εσυ Ακομα και τελε μπορεις να παιζεις, και με το παιξιμο σου να πειραζεις παραμετρους στο synth μετατρεποντας το audio σε midi cc Και μπορεις επισης να παιζεις call of duty, και οι κινησεις στο joystick να πειραζουν το φιλτρο στο synth. Ορεξη να εχεις, και τα παντα γινονται.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ την αποδέχομαι την πρόσκληση και θα ειδοποιήσω εγκαίρως, μαζί με το απαραίτητο συνοδευτικό.0 βαθμοί
-
ναι, και γω έχω δυο συσκευές που κάθε ένα δυο χρόνια θέλουν άνοιγμα. Αλλά έχω και συσκευές που δεν το παθαίνουν. Είναι θέμα ποιότητας0 βαθμοί
-
Ενα χωριό πριν. Δατς ράιτ. Περνάω τις μέρες μόνος με τον Μάκη. Αύριο θα κάνω τον κύκλο γύρω απο την Ζήρεια με την Honda. Έχει και παϊδάκια στην Καστανιά αμα... κουραστώ.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Άσχετο βρε Γιάννη, αλλά διάβασα ότι δεν σε συγκινεί ίσως και λόγω του ότι παίζεται από βιρτουόζους και θεωρείς ότι η ταχύτητα είναι σημαντική. Να σου πω κάτι λοιπόν πάνω σ' αυτό. Σκέψου την gypsy jazz (που πιθανότατα να μην σε συγκινεί, και ίσως για παρόμοιους λόγους). Αν σου άρεσε αυτή η μουσική, πιστεύω ότι θα σου άρεσε να παίζεις και μπουζούκι. Γιατί θα μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις παράλληλα με ρυθμικές κιθάρες, με αρκετά σουινγκάτο ρυθμό. Και στο μπουζούκι όμως, όπως και στην gypsy jazz, μπορείς άνετα να σταθείς παιχτικά, αν παίξεις πειστικά το όποιο ιδίωμα (εκφραστικότητα, χτύπημα, ρυθμός, φρασεολογία, φραζάρισμα), χωρίς να χρειάζεται να παίξεις τους παπάδες που παίζουν οι βιρτουόζοι.0 βαθμοί
-
Σου'πα να μ' έχεις απο κοντά...? Αν κάνω κανα ταξίδι μπορεί να το δοκιμάσεις στα όρη.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αφού έχει απάνω την άρτα και τα γιάννενα και κάνει 200 250 ευρώ, πώς να μη χαλάσει; Πάντως ο @manosx εχει δίκιο. Όταν ήμουν στο σπίτι το άλλο που είχα ηλεκτρικό πιάνο με 5πινο μίντι, δεν μου πέρναγε καν από το μυαλο οτι θέλω να πάρω κοντρόλλερ. Είχα ωραιότατο κλαβιέ και με υπερκάλυπτε (τουλάχιστον καλύτερο απο οσα μιντι κοντρολλερ έχω αγγίξει) Ναι, αλλά γλιτώνεις υπολογιστή/πρόγραμμα/κάρτα/ηχεία/μιντι κοντρόλλερ0 βαθμοί
-
Λέω αν κάποιος ξέρει ρε παιδί μου. Πώς πάνε από αντοχή δηλαδή. Γιατί και κουμπηά έχουνε και παδζ, και άφτερτατς, και μπάνικα είναι, και συνεργάζονται και με τα daw. Τώρα από κίμπεντ δεν ξέρω βέβαια, αλλά σέμι λέει. EDIT: Ωχ ωχ ωχ, αυτουνού του χάλασε γρήγορα.0 βαθμοί
-
Εσείς μπορεί να μην το χρησιμοποιάτε, αλλά να χρησιμοποιάται αυτό μόνο του, αυτό είναι η μάστιγα. Να παίζεις πιάνο και να σου ρίχνει μόνο του βρωμερό μόριο ραστ. 2 εμ αούδιο έχουν πάει για βρούβες έτσι, το ένα το εγχείρησα κιόλας να του δώσω μια παράτα. ΝΙΣΑΦΙ. Θα γυρίσω στην παρτιτούρα και τα μανιτάρια.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
άμα το φκιάξω.... γιατί όλο το γρουσουζεύετε και θα με φύγει η εμπνεψη0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ωραία ήταν τα μπουζούκια τότε, πιο λαουτίστικα αισθητικά. Πρέπει να βρούμε ποιος μάστορας τα κατάντησε έτσι που είναι τα σύγχρονα μπουζούκια και να τον συλλάβουμε0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Παντως αν εχουμε σαν προτεραιοτητα την αντοχη, και εχουμε και μια x τεχνικη στα πληκτρα, μια λυση ειναι να εχεις ενα ηλεκτρικο πιανο για να ξεσπας ? και να μπορεις να παιξεις και τσακ μπαμ χωρις να ανοιγεις υπολογιστες, και που αντεχει το κοπανημα. Βαζεις και απο πανω ενα φτηνο midi controller για να εχεις και κανα κουμπι και καθαρισες. Το συνολο θα παει κατω απο τα 8 κατοσταρικα αν παρεις π.χ. το p125 της yamaha με κανα φτηνο πχ arturia, θα εχεις δυο κλαβιε να κανεις ανετα τα split και τις ιστοριες, το midi θα αντεξει γιατι την ταλαιπωρια θα τη φαει το πιανακι, και θα εχεις και τα κουμπακια για τα πειραματα. Ειναι και αυτη μια λυση0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλησπέρα σε όλους. Πάνω σε μια ιδέα του Γιώργου κάναμε λίγη κοπτοραπτική γράψαμε καινούργια όργανα βάλαμε στίχους και φτιάξαμε το παρακάτω άσμα. Έγινες μια πληγή, που τα χει όλα ρημάξει εδώ, τι να σου πω; Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, ήσουν ο ήλιος το φως μα έχεις αλλάξει. Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, γυρνάς στα μέρη ξανά που σε έχουν κάψει. Μου είπαν, οι δαίμονες σε έχουν αρπάξει, με λύπη κοιτάς προς τα εδώ, μα έχεις σφιχτά αγκαλιάσει, όσα σε κρατούν στις σκιές. Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, ήσουν ο ήλιος το φως μα έχεις αλλάξει. Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, γυρνάς στα ίδια ξανά που σε έχουν κάψει. Μου είπαν, ο χρόνος εκεί δεν τελειώνει, ο νους ταξιδεύει μακριά, δεν θα είσαι ποτέ σου πια μόνη, μα είσαι και εσύ μια σκιά. Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει, γυρνάς στα ίδια ξανά που σε έχουν κάψει.0 βαθμοί
-
Στο Cubase, πάμε στο πλαγκιν απάνω δεξιά που έχει ένα μικρό βελάκι/τριγωνάκι, πάμε Remote Control Editor, και αρχίζουμε να κάνουμε τράμπες τα κελιά (ή τα σβήνουμε όλα και τα ξαναφτιάχνουμε από την αρχή) εως ότου να μας φαίνονται οι παράμετροι "σε λογικές θέσεις" για τον κοντρόλλερ μας. Αυτό γίνεται άπαξ για κάθε πλαγκιν, και μετά το θυμάται. Εξαίρεση... αυτά για τα οποία μιλάμε. Κοντακτ, χάλιον, κτπ. που φορτώνεις "πλαγκιν μέσα στο πλαγκιν". Εκεί πρέπει να γίνει για κάθε όργανο μέσα από το χάλιον η δουλειά.0 βαθμοί
-
Έλα μωρέ τώρα. Οι κιθαρίστες παίζουν και τραγουδάνε ταυτόχρονα. Μούφα δυσκολία ασούμε.0 βαθμοί
-
Ενα απο τα αγαπημενα μου contemporary κομματια σε εκτελεση της τεραστιας Chi-Chi Nwanoku, απο εκπομπη του BBC. Ενα αρκετα ιδιοτροπο κομματι για σολο κοντραμπασο και φωνη, οπου ο παικτης καλειται να παιξει ενα σωρο φρασεις, αλλες απλες μελωδιες και αλλες ιδιαιτερα πολυπλοκες, καθως απαγγελει ενα αυτοπεριγραφικο κειμενο σχετικα με την φυση του κομματιου, τη δυσκολια του και την εννοια της αποτυχιας, χωρις να χασει την ροη και τη φυσικοτητα του λογου του. Η εκτελεση ξεκιναει στο 2:42.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
AN σας ενδιαφέρει για τα χαρτιά η πρόσφατη εμπειρία μου, είχα για καιρό το nektar 49ρι και έκανα τη δουλειά μου καλά, απλώς δεν με βόλεψε ποτέ για να μου περάσει για hammond μαζί με το IK multimedia b3x. Εχοντας ήδη ψωνίσει ένα kontakt M32 για την κόρη μαζί με το bundle λογισμικό της ΝΙ (δεν ξέρω τι ακριβώς το κάνει, πάντως το δουλεύει) σκέφτηκα και το πήρα φέτος και για μένα για να εξοικονομήσω χώρο στο τραπέζι μου. Εντάξει ως hardware και για να παίζω τα θεματάκια που ηχογραφώ. Αλλά.... α. το integration του πάει περίπατο ιδίως με το cubase, ΟΚ το χειρίζεται καλύτερα ίσως από το nektar και φυσικά πολύ χειρότερα από το cc121 που το έδιωξα εν όψει SK β. το interface του kontakt (δεν λέω για ήχους, αυτοί είναι καλοί), ΕΔΩ μου κάθεται. Χώρια που ποτέ δεν καταλαβαίνω πού εγκαθίστανται τα vst τους. Δεν ξέρω η λογική ενός 61ριού που να είναι synth ίσως να με τραβάει...0 βαθμοί
-
Σε αυτά τα λεφτά και με 61 keys δεν...Το φτηνότερο synth (και) με USB MIDI και 61-key Fatar πληκτρολόγιο με aftertouch που μπορώ να σκεφτώ είναι το Modal Argon8X στα €659. https://www.thomann.de/gr/modal_argon8x.htm Μετά πάμε στο Yamaha MX61 v2 στα €699 με USB MIDI αλλά όχι Fatar πληκτρολόγιο και χωρίς aftertouch. Έχει όμως τεράστια πολυφωνία και ήχους απ'το Motif XS, και με έναν editor μπορείς να κάνεις edit τους ήχους, και αυτό είναι plus. Η Σειρά MX έχει πουλήσει τρελά και όχι άδικα. https://www.thomann.de/gr/yamaha_mx61_v2_blue.htm Γιατί κολλάς στα 61 keys? Τσέκαρε τις 37-Key versions των Modal synths. Στα mini keys και με poly-aftertouch παρακαλώ, το ASM Hydrasynth Explorer στα €599 είναι μονόδρομος. Εξαιρετική αίσθηση πλήκτρων που δεν περιμένεις, και μία από τις ισχυρότερες sound engines ανεξαρτήτως τιμής. "A Must Have synth" απ'όπου κι αν το δεις.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κατα πασα πιθανοτητα κανεις λαθος. Ξεκινα με τη σταση του σωματος. Τα πληκτρα πρεπει να ειναι σε τετοιο υψος που οι πηχεις απο τα χερια σου να ειναι παραλληλα με το εδαφος. Τα πληκτρα δεν παιζονται με τα δακτυλα αλλα με τους ωμους ? Με αυτο στην ουσια εννοουμε οτι ολο το χερι απο την ακρη του δακτυλου μεχρι και τους ωμους πρεπει να ειναι χαλαρο, να κινειται ελευθερα σαν ενα σωμα. Δεν απομονωνουμε με τσιτωμα ΣΕ ΚΑΜΙΑ περιπτωση τον καρπο, διοτι δεν χρειαζεται ΚΑΜΙΑ κινηση δυναμης απο τα δακτυλα. Η κινηση δυναμης ειναι το κουπεπε του καρπου ? Ειναι περιπου, περιπου επαναλαμβανω, η κινηση που κανουμε στα σηκωματα στην κιθαρα. Κουπεπε, κομσικομσα φαση. Απο εκει ερχεται η ροη της κινησης, αν πας να τη δωσεις μονο με τα δακτυλα τελειωσες. Επισης σημαντικο ειναι η φυσικη κινηση του αντιχειρα οταν παιζουμε ας πουμε μια κλιμακα, το πως δηλαδη ερχεται ουσιαστικα κατω απο τα αλλα δαχτυλα οταν ανεβοκατεβαινει το χερι στα πληκτρα. Τωρα να σου πω οτι το καλυτερο ειναι να κανεις κανα μαθηματακι, νομιζω οτι δε χρειαζεται, το καταλαβαινεις. Αφου ομως πονας σιγουρα κατι κανεις λαθος.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00