Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6241


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      47922


  3. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3716


  4. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2362


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/01/23 σε Αναρτήσεις

  1. Λοιπον, η ωρα που ολοι περιμενατε. ? Μινι- tutorial για το πως φτιαχνουμε κιθαρες ταξιδιαρικες μπλιμπλικατες. Γιατι μας το ζητησατε. ? Οτι κανουμε θα το κανουμε με freeware γιατι ετσι μας αρεσει. ? Επισης δε θα χρησιμοποιησουμε σαχλοφωνο, γιατι υπαρχει (αδικος) φοβος για αυτο. Θα πρεπει ομως να τονισω οτι το σαχλοφωνο ειναι κλειδι, οποιος μπαινει στο τριπακι κυριολεκτικα εχει μπροστα του ΑΠΕΙΡΟΥΣ δρομους, διοτι εχει προσβαση σε ΣΥΝΘΕΣΑΙΖΕΡ. Ω ναι. Αλλα για το παρον tutorial δε θε χρειαστει κατι τετοιο. Θα χρειαστει βεβαια ενα DAW, αλλα αυτο ειναι εκ των ουκ ανευ. Αλλωστε υπαρχει και το Sonar. Φυγαμε Η λογικη της παρανοιας. Λοιπον, πρωτα απο ολα θα εξηγησουμε τη λογικη. Και η λογικη ειναι παρα, μα παρα πολυ απλη: Θα πρεπει να κανουμε παραλληλη επεξεργασια. Τι εννοουμε παραλληλη επεξεργασια: Η κιθαρα μας δε θα τροφοδοτει ενα μονο καναλι, αλλα πολλαπλα. Θα αναθεσουμε δηλαδη την κιθαρα σε πολλαπλα tracks στο DAW, τα οποια θα τα οπλισουμε για να παιζουν ολα μαζι. Οπως αν καναμε μια ενορχηστρωση θα ειχαμε ενα track για μπασο, ενα για κιθαρα, ενα για pad και ενα για lead, ετσι ακριβως θα κανουμε και τωρα. Καθε ενα απο αυτα τα track θα αφορα ενα τετοιο οργανο, με τη διαφορα οτι πηγη για ολα αυτα θα ειναι η κιθαρα μας. Παμε λοιπον στο ψητο. Μπασο ψητο. Ανοιγουμε λοιπον ενα τρακ, αναθετουμε την κιθαρα μας σε αυτο, και σκοπο εχουμε να παιξει το τρακ το ρολο του μπασου. Πως θα γινει αυτο; Πρωτα απο ολα θα πρεπει να διασφαλισουμε οτι το καναλι θα “ακουει” μονο τις μπασες νοτες της κιθαρας. Αρα ξεκιναμε πρωτα πρωτα να βαλουμε ενα φιλτρο που θα κοβει ολες της νοτες που δεν αφορουν την πιο μπασα οκταβα της κιθαρας. To Dead Duck filter ειναι ιδανικη επιλογη. Με 48 db slope στο low pass, και ρυθμιση γυρω στο 160 Hz που ειναι η Μι στο 2ο ταστο της Ρε χορδης, ειμαστε πολυ καλα. Τσεκαρουμε παντα με τα αυτια για να το φερουμε εκει που θελουμε εννοειται. Σκοπος μας ειναι να ακουγονται μονο οι μπασες νοτες. Αφου το κανουμε αυτο, επομενο βημα ειναι να ριξουμε τις νοτες μια οκταβα. Το μπασο ως γνωστον βρισκεται μια οκταβα χαμηλοτερα απο την κιθαρα. Με το δωρεαν (οπως ολα οσα θα αναφερουμε) pitchproof μπορουμε ευκολα να εχουμε το σημα μια οκταβα κατω, και επιπλεον να διατηρησουμε και λιγο απο το αυθεντικο μεσω του dry/ wet ρυθμιστικου για καλυτερη παρουσια. Αφου ξηγηθουμε και κανα κομπρεσορακι, dead duck και εδω, ηρθε η ωρα για τα ωραια: Το μπασο δεν ειναι μονο μελωδικο οργανο αλλα και ρυθμικο, για την ακριβεια μεγαλη σημασια εχουν τα ρυθμικα σχηματα που παιζει. Επειδη ομως εμεις θελουμε ταυτοχρονα να παιζουμε και τις υπολοιπες χορδες της κιθαρας, και δε μπορουμε να απασχολουμε το δεξι μας μονο για το μπασο, τη λυση θα τη δωσει το (δωρεαν, μην το ξαναλεμε) Α1 triggergate. Προκειται οπως λεει και το ονομα του για ενα ρυθμικο gate, οτι χρειαζεται δηλαδη για να εχει το σημα μας ρυθμικο παλμο. Βαζουμε προαιρετικα και κανα ελαφρυ drive για να εχει χαρακτηρα το μπασακι, εγω εβαλα το φοβερο tse bod, και ειμαστε μπρουκλιδες απο μπασακι. Pad: Η λογικη παραμενει η ιδια: Πρωτα απο ολα θα κρατησουμε μονο οσες συχνοτητες θα αφορουν το pad. Ιδανικα θελουμε τις μεσαιες χορδες της κιθαρας, ωστε να μην μπερδευει το pad ουτε με τα μπασα ουτε με το lead. Παιρνουμε λοιπον παλι το dead duck filter και πρωτα απο ολα εφαρμοζουμε ενα high pass με steep curve (48) παλι γυρω στα 160. Ταυτοχρονα βαζουμε και ενα low cut, οχι απαραιτητα με τοσο steep curve, απλα θελουμε οι ψηλες νοτες απο τη Μι καντινι και πανω να ακουγονται λιγοτερο. Εκει το καλυτερο ειναι να ακουσουμε με τα αυτια μας, δεν χρειαζονται παντως υπερβολες, ενα 24 db φιλτρο στα 4 kHz μπορει να αρκεσει. Το δευτερο βημα τωρα και το σημαντικοτερο: Τo χαρακτηριστικο των pad ειναι οτι εχουν αργο attack. Δεν εχουν δηλαδη την ατακα της κιθαρας, αλλα η νοτα μπαινει σταδιακα, σα να ανοιγεις το ποτενσιομετρο της κιθαρας. Θα μπορουσαμε να το κανουμε αυτο αν παιζαμε μονο το pad, αλλα εμεις θελουμε να παιζουμε και τα υπολοιπα. Πως θα γινει; Η λυση ειναι το gate. Ω ναι, το ταπεινο gate. Aρκει το dead duck gate, διοτι εχει την παραμετρο attack. Τη βαζουμε ψηλα, ρυθμιζουμε καταλληλα το threshold ωστε να ανοιγει οταν βαραμε τις μεσαιες χορδες και ειμαστε ετοιμοι. Φυσικα υπαρχει και μια αναγκη για καταλληλο παιξιμο, αν βαραμε συνεχεια τις χορδες το gate θα παραμεινει ανοικτο και δε θα παρουμε την αισθηση που χρειαζομαστε. Αν ομως προσαρμοστουμε καταλληλα, θα ειναι ωραια φαση. Φυσικα τα pads δεν ειναι μονο το αργο attack αλλα και οι ουρες. Ετσι λοιπον, πρωτα πρωτα θα φροντισουμε την παραμετρο release του gate, για να εχει κρατημα ο ηχος. Και επιπλεον θα δωσουμε εμφαση στο reverb που θα στειλουμε το gate. Στα παραδειγματα που θα ακουσετε χρησιμοποιησα το Sanford reverb, ενα πολυ ωραιο freeware, με μια ομως πουτανια: Στο send καναλι, μπροστα απο το Sanford εβαλα το pitchproof ρυθμισμενο μια οκταβα πανω. Ενα ειδος αυτοσχεδιου shimmer reverb δηλαδη, οχι ταυτοσημο βεβαια, αλλα στην ουσια πιο εντονου, αφου το pitch shift γινεται αμεσα και οχι σταδιακα, πραγμα που ταιριαζει με το σκοπο μας μια χαρα. Ενα αλλο χαρακτηριστικο των pad ειναι οτι αποτελουνται απο πολλαπλα layers. Οπως καταλαβαινεται αυτο ειναι ταυτοσημο με τη λογικη που δουλευουμε ετσι και αλλιως. Στο πρωτο μισο του παραδειγματος που θα ακουσετε, υπαρχει και ενα δευτερο καναλι σε στυλ pad, περασμενο και αυτο οπως το μπασο με ενα A1 triggergate για εξτρα κινητικοτητα. Κιθαρα: Δε θελει και πολυ φιλοσοφια. Στο επομενο καναλι εχουμε την κιθαρα οπως θα την ειχαμε σε καθε αλλη περιπτωση. Με ενα απλο amp sim, το poulin 456 στην περιπτωση μου. Ειναι σημαντικο να προσεξουμε τη μιξη, θα πρεπει η κιθαρα να ειναι αρκετα χαμηλα, απλα να συμπληρωνει συχνοτητες, διαφορετικα αν ειναι πολυ μπροστα θα χαθει αυτη η ψευδαισθηση των πολλαπλων οργανων, θα γινουν ολα σαν ενα περιπλοκο delay. Βεβαια μπορει να θελουμε κατι τετοιο. Lead: Και τελειωνουμε με το Lead. Τι θελουμε εδω; Θελουμε να τονισουμε τις πιο ψηλες νοτες του παιξιματος μας. Πως θα το κανουμε αυτο; Μα πρωτα απο ολα, θα βαλουμε ενα High Pass φιλτρο για να κοψουμε τις χαμηλες νοτες. Και στη συνεχεια εχουμε δυο δρομους: Η θα βαλουμε παλι ενα Gate για να κοψουμε την ατακα και να εχουμε μια ψευδαισθηση οργανου με διαφορετικη ατακα, η θα (υπερ) τονισουμε τον ηχο μαζι με την ατακα με chorus, delays και οτι εχετε ευχαριστηση, για να “σκανε” οι ψηλες μας νοτες και να ξεχωριζουν σε ολο αυτο το συνοθυλευμα. Το πρωτο σεναριο ειναι στο πρωτο μισο του παραδειγματος, με το gate και ενα ελαφρυ ring modulation της dead duck να κανουν τις ψηλες νοτες να “συνθοφερνουν”, ενω στο δευτερο μισο, με τα synth drums απο το δωρεαν Drumsource, εχουμε κρατησει την ατακα και εχει τονιστει με delay και pitch shifter. Final thoughts. Οτι ακουτε στο παραδειγμα ειναι χαλαρο παιξιματακι με ακκορντακια, μια κιθαρα και φυσικα μπαμ και κατω, εκτος βεβαια απο το ρυθμο του drumsource. Ειναι διασκεδαστικο ομως. Ειδικα το μπασο μετραει απο την αποψη οτι γκρουβαρει με το ρυθμο και φυσικα ακολουθει το παιξιμο, οποτε την καταβρισκει κανεις χωρις πολλα πολλα. Οπως βεβαια ειπα στην αρχη τα ωραια αρχιζουν αμα βαλουμε τα σαχλοφωνα στο παιχνιδι. Οπως ομως μπορειτε να διαπιστωσετε, αν ακολουθησετε αυτα τα απλα βηματα και αυτην την απλη λογικη, υπαρχουν πολλες δυνατοτητες. Και με freeware ολα ετσι; Απο τη στιγμη που υπαρχουν δωρεαν τοσο ωραιοι αλγοριθμοι. Και απο τη στιγμη που και ο πιο ξεφτιλας συγχρονος υπολογιστης κατουραει απο αποψης CPU power στα περιφημα και πανακριβα FX ρακ του παρελθοντος, πραγματικα δε χρειαζομαστε τιποτα αλλο. Ακουστε το ηχητικο, φτιαχτηκε στο τσακ μπαμ σαν proof of point για το κειμενο, με περισσοτερο χασιμο χρονου θα φτιαξετε κλασεις ανωτερους ηχους, αν μπειτε στο τριπακι. manosxnoizguitar3.mp3
    4 βαθμοί
  2. Βρρρρρε αχάριστε άνθρωπε! Αντί να ευγνωμονείτε τη μάνα, που τα έβραζε 20 λεπτά για "να γίνουνε καλά για να μη σε πιάσει το στομάχι", μέσα σε κάποιο λάδι που επέπλεε στο νερό (μάλλον για να μη ματιαστούν τα μακαρόνια), και μετά τα ξέπλενε να φύγουν τυχόν ιζήματα, ΑΦΤΟ είναιτοφχαριστώ;;;;! (Τελικά, νομίζω ότι επιβεβαιώνεται η θεωρία μου όσο περνάει ο καιρός. Μέσα σε όλα τα σπίτια, συμβαίνουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια πράγματα, απλά με άλλα ονόματα.)
    2 βαθμοί
  3. Respectfully disagree.. Το έχει πει κι ο ίδιος ο Lord, άλλωστε, ότι ο RB ήταν η κινητήρια δύναμη των DP. Και μάλιστα αν δε μονοπωλούσε τόσο στις συνθέσεις πιστεύω ότι θα είχαν βγάλει πολύ καλύτερους - και περισσότερο πολυδιάστατους- δίσκους στην εποχή του reunion. Αυτό φάνηκε στο αριστουργηματικό Purpendicular που κυκλοφόρησαν μόλις έφυγε.. Όσον αφορά τα ποπάκια που έγραφε ο RB στη μετα-Dio εποχή ήταν συνειδητή (και αρκετά ριψοκίνδυνη) επιλογή και το έκανε αρκετά επιτυχημένα. Δυστυχώς, όμως, για να το καταφέρει διέλυσε ένα από τα καλύτερα χαρντ ροκ λαϊναπ έβερ... (αυτό του Rising)
    1 βαθμός
  4. Eιχα βαλει και φωτογραφια τη φατσα μου νομιζω, γιατι κανονικα απανταει με γκριματσα ψιλοαηδιας και λεει "εεεχχ", ενω κουναει το χερι σαν να εχει παρκινσον για να δειξει τη μετριοτητα. .
    1 βαθμός
  5. Παντως @gkourmoul1 το οτι ειναι δανεικη το υποψιαστηκα. Στις δικες σου κανεις ρηβιου ?
    1 βαθμός
  6. Ακολουθει διαφημιστικό μηνυμα: ΟΛΑ είναι PROG... ...συνεχίστε το θεάρεστο έργο σας...
    1 βαθμός
  7. Αυτο το ανεκδοτο με τα Ηλιος Σπυρο το ειχες ποσταρει καπου παλαιοτερα, και δε ξερω αν στο ειχα πει τοτε, αλλα μου εχει μεινει στη μνημη το σκηνικο - γυρναω αργα βραδυ σπιτι, δε ξερω και σε τι mood ημουνα, ανοιγω νοιζ, το διαβαζω και κοντευω να μεινω στον τοπο απο τα γελια, σκοτοδινη μου ηρθε. Με ειχε πιασει ενα νευρικο, μιλαμε κλονισμος κανονικος. Να'σαι καλα που μου το θυμησες παλι.
    1 βαθμός
  8. Κ μετά άρχισε να κάνει κουμάντο ο Ρίτσι, κ διώξανε τον Έβανς γιατί θέλανε τον Γκιλαν κ τα screams του, κ μετά δε τον ήθελε κ έφερε Χιουζ κ Κοβερντεηλ , κ μετά τσαντιστηκε κ έφυγε κ έφτιαξε τους Ρεηνμποου με τον Ντιο στα φωνητικά κ τον έδιωξε κ έφερε Τέρνερ κ εφερε Μπονετ, κ μετά γύρισε Περπλ κ μετά έδιωξε ξανά Γκιλαν να φέρει κ εκεί Τέρνερ κ μετά ξαναφτιαξε τους Ρεηνμποου ώσπου βρήκε την Κάντις κ του τα κόψε όλα αυτά.... ΑΦΤΟ ΑΚΡΙΒΏΣ ΤΊΠΟΤΕ ΑΛΛΟ
    1 βαθμός
  9. Ναι ρε κλασσικά, κορυφή,καλό και το νέο του μαγαζί στη Ρόμβης αλλα άλλη χάρη έχει η παλια πλάκα...
    1 βαθμός
  10. Αυτά είναι τα ωραία, ευχαριστούμε Μάνο.
    1 βαθμός
  11. Δούρειος ίππος των πληχτράδων εις την κιθαριστικήν τέχνην λέγω! Γεια σου ρε Μάνο δυναμίτη, αυτά γουστάρω εγώ με χίλια. Να δουλεύει το τσερβέλο. ???
    1 βαθμός
  12. Μανο εισαι γιγας. Οταν στησω το νεο μηχανημα θα πεσει μελετη! Ευχαριστουμε πολυ
    1 βαθμός
  13. Ξέρω ένα ανέκδοτο με μακαρόνια. Πάει ένας στο σούπερ μάρκετ και ζητάει μακαρόνια Ήλιος. - Δεν έχουμε. Πάει σε μπακάλικο. - Δεν έχουμε. Μαθαίνει ότι έχει ένα μπακάλικο στη Θεσσαλονίκη, μπαίνει αεροπλάνο και πάει. - Μόλις μου πήρανε το τελευταίο πακέτο. Αν θες να βρεις, θα πας στο εργοστάσιο που είναι έξω από τη Θήβα. Πάει Θήβα. - Δυστυχώς σταματήσαμε την παραγωγή τους. Αλήθεια τι τα θέλετε τα Ήλιος; - Φτιάχνω ένα γλυκό με αυτά. - Και πως το φτιάχνετε; - Βάζω μια στρώση μακαρόνια Ήλιος, μετά μια στρώση κρέμα ζαχαροπλαστικής, μια στρώση πάλι Ήλιος και από πάνω σαντιγύ και πασπαλιζω με τριμμένο φιστίκι και τρούφα σοκολάτας. - Και γίνεται καλό; - Έτσι κι έτσι. .
    1 βαθμός
  14. Θα σε βοηθάω στα δυσκολα. Όπου εχει γκιθαρες. Ειμαι αφου ειδικός γκιθαρολογος Θα σε βοηθάω στα δυσκολα. Όπου εχει γκιθαρες. Ειμαι αφου ειδικός γκιθαρολογος
    1 βαθμός
  15. Απο σήμερα διαθέσιμη στο bandcamp μια νέα έκδοση του δίσκου μας NOS, ανανεωμένη με διαφορετικό mastering και εμπλουτισμένη με επιπλέον ακυκλοφόρητα κομάτια απο τις διήμερες πρόβες του γκρουπ στο Revolver Studio το 2016. Άλμπουμ τόσο άμεσο και αληθινό για μας όσο οι συνθήκες που το γέννησαν. https://blueswire1.bandcamp.com/album/nos-the-revolver-recordings
    1 βαθμός
  16. Τι να τον ρωτήσω. Δεν μπορώ να το προφέρω κάν... Εγώ άλλωστε όλα "μακαρόνια" τα λέω, ανεξαρτήτου μάρκας ή τύπου..... αντρίκια πράγματα δηλαδή. ?
    1 βαθμός
  17. Μπα...ΓΝΗΣΙΟΝ Καισαριανή,the best
    1 βαθμός
  18. Παιδιά μαύρο χρήμα υπάρχει παντού όποιος έχει ανακατευτεί με το εμπόριο ειδικά για λίγο πάνω απο 20' το έχει ζήσει. Όποιος πιστεύει το αντίθετο ή είναι γεννημένος χθές ή έχει συμφέρον να υποστηρίζει οτι δεν υπάρχει. Το θέμα είναι να έχεις ένα κράτος που σου δινει και κίνητρο να μην φοροδιαφεύγεις και να βλέπεις και τους φόρους σου να γίνονται κάτι που σου επιστρέφεται.
    1 βαθμός
  19. Τελικά όλοι τα ίδια έχουμε ζήσει... βάσιμο το ζυμαρικό μέχρι να διαλυθεί στα συστατικά του, και κάψιμο σε λιπαρή ουσία λουσμένο με βρωμοτύρια ? Επίσης βράσιμο σε μικρό κατσαρολάκι και "σπάσιμο" του σπαγγέτι στη μέση πριν πέσει στο νερό (μαζι με ελαιόλαδο). Τώρα θίγεις τεράστιο θέμα με την τιμολόγηση του φαγητού στα εστιατόρια...
    1 βαθμός
  20. Να σου πω.....στην ΕΛΛΑΔΑ οντως τοσο στα σπιτια οσο και στα εστιατορια το 99% των...μακαρονΑδων ειναι απο απαραδεκτες εως τρισαθλιες οποτε καλα κανεις και δεν τα τρως μια και ΚΑΝΕΙΣ δεν ξερει να τα ΜΑΓΕΙΡΕΨΕΙ με τον ΣΩΣΤΟ τροπο Εχω ..παιδικα τραυματα απο τις...μακαροναδες της μανας μου ?..βρασμενες 20 λεπτα ,καλα...ξεπλυμενες κατω απο τη βρυση και μετα σερβιρισμενες ΜΕ ΤΗ ΣΑΛΤΣΑ κιμα (και αυτη τρισαθλια) ΠΑΝΩ αν ειναι δυνατον ΠΑΝΩ απο τα μακαρονια....? με τριμμενο ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙ ....αν ειναι δυνατον δηλ. ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙ ? ...στουΜπετσι κανονικο (στα 80s αντικατασταθηκε απο REGATTO ...αλλη ΤΡΑΓΩΔΙΑ και αΦτι....). Τωρα αν σου φτιαξω ΕΓΩ την μακαροναδα τη ΣΩΣΤΗ ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι θα ξετρελλαΘοις και οτι για να στην φτιαχνω καθε μερα θα παραδεχτεις μεχρι και οτι η ΓΗ ΔΕΝ ειναι επιπεδη.?
    1 βαθμός
  21. πρώτη φορά μου τον έμαθα σήμερα. Τα σουπερ ιντερνετικά δίκτυα λένε "πεθανε ο διάσημος κιθαρίστας των dire straits"?
    1 βαθμός
  22. Αυτό που ξεχωρίζει την disco είναι ότι επρόκειτο για μια εύπεπτη και συνάμα τεχνικότατη σε όλα τα επίπεδα μουσική.
    1 βαθμός
  23. XiaoYing_Video_1693585927737_HD.mp4 Χθες έπεσε, τυχαία, στα χέρια μου...
    0 βαθμοί
  24. Ο Blackmore πάλι είχε πει ότι χωρίς τον Lord, DP δεν θα υπήρχαν, και ότι ήταν η δύναμη που τους κρατούσε όλους μαζί. Ας αφήσουμε λοιπόν τις δηλώσεις των μελών και ας πάμε στην ουσία, η οποία είναι ότι το γκρουπ αυτό δεν ήταν κανενός. Όσοι πιστεύουν το αντίθετο, και μάλιστα όσοι πιστεύουν ότι ήταν "το γκρουπ του Blackmore" έχουν κατάμαυρα μεσάνυχτα. Αυτή τη βλακεία ως επί το πλείστον την πιστεύουν οι fans του Blackmore, οι οποίοι πιστεύουν επίσης ότι ήταν ο κύριος συνθέτης και άλλες μπαρούφες. Η πορεία του γκρουπ ως και σήμερα έχει δώσει τις απαντήσεις που πρέπει και σε αυτούς που πρέπει. Το ότι συνειδητά έγραφε ποπροκ στους Rainbow δεν το αμφισβητεί κανείς, επιλογή του ήταν, κι αυτή του η επιλογή είχε ως αποτέλεσμα η μισή δισκογραφία τους να είναι μέτρια, μην πω κάτι χειρότερο. Μέτρια σε σύγκριση πάντα με τα υψηλά standards των DP. Αρχαία ιστορία, ας πάμε παρακάτω.
    0 βαθμοί
  25. Γιώργο μεγειά!!! Ηχάρα η πράσινη!!!! Καλόπαιχτη!!!
    0 βαθμοί
  26. Αφου δε σου ζητησε τον τροχο της τυχης... Ναι αλλα ειναι ΚΑΛΟ παιδι...
    0 βαθμοί
  27. Βγήκα topfloor για ένα σιγαρέτον και ίσως είναι η πρώτη φορά που κοίταξα στα νότια (2 χρόνια που μένω εδώ - και 18 που έμενα μικρός)
    0 βαθμοί
  28. Συγγνωμη κιολας Κατερακτη αλλα μιλας σα να φανερωνεις τη μια κ μοναδικη αληθεια, κ κανεις πως δεν καταλαβαινεις πως αυτο ειναι διαφορετικο αλλα εξισου τεραστιο (κ πετας ενα DP δεν ητανε) Εχουν κ αλλα τετοια αλλα κ διαφορετικα ποπροκακια για τσαρτς οι Ρεηνμποου δεν ηταν μονο Αη σαρεντερ κ Σινς γιουβμπηνγκον (που προφανως το ξερεις) Παρε λοιπον το καλυτερο χαρντροκ τραγουδι ολων των εποχων
    0 βαθμοί
  29. Στην τελική, σταμάτα να παίζεις Ραχμάνινοφ για κάνα μήνα, ξεκουράσου λίγο, πάιξε κάνα χαλαρό αργό βαλσάκι, και θα δεις που θα επανέλθεις...
    0 βαθμοί
  30. 0 βαθμοί
  31. Νοτ. Get a screwdriver ? Κράτα το ημίγυμνα για σιγουριά ?
    0 βαθμοί
  32. Μία μέρα άνοιξα το PC μου και διαπίστωσα πως δεν έκανε boot. Εξέτασα το BIOS και δεν "έβλεπε" καθόλου το δίσκο. Συμπέρανα ότι ο δίσκος... πάπαλα. Αμέσως σηκώθηκα από την καρέκλα και έσπευσα προς το μπαλκόνι που ήταν η γυναίκα μου, κλωτσώντας στη διαδρομή τη γάτα η οποία νιαούρισε υστερικά. Όταν έφτασα στο μπαλκόνι, της λέω "Τον γ##$%%σατε τον υπολογιστή, εσύ και ο γυιος σου, με τις μα$$%ς που βλέπετε κάθε μέρα". Της τραβάω ένα χαστούκι και αυτή άρχισε να κλαίει. Βλαστημώντας πήγα προς την κουζίνα να πάρω ένα μαχαίρι για να ανοίξω την πλαϊνή θήκη - πάνω στην ορμή μου κόπηκα στο συρτάρι με τα μαχαιροπήρουνα, οπότε άρχισα τα καντήλια, και δεν ασχολήθηκα καν να μαζεύω τις σταγόνες αίμα που έπεφταν στο πάτωμα απ'όπου πέρναγα. Πίσω στον υπολογιστή, αφού απέτυχα να ξεβιδώσω με τη μύτη του μαχαιριού, άρχισα τις κλωτσιές μαζί με καντήλια. Ο γείτονας μάλλον κοιμόταν γιατί άκουσα από κάτω κάτι φωνές απελπισίας. "Βούλωσέ το ρε μα#$%κα" μου είπε. Κατέβηκα κάτω με τα σώβρακα και άρχισα να ρίχνω γροθιές στην πόρτα. Κάποιος πρέπει να φώναξε την αστυνομία γιατί τώρα είμαι σε κελί. Πολιτισμός;
    0 βαθμοί
  33. Τη σφραγίδα του Chick θα την είχε ακόμα κι αν έπαιζε 15" σε ένα 20λεπτο ΠΡΟΓΚ.? To "Children's Song" είναι μια εκπληκτική και πολύ γνωστή σύνθεση του Corea γι αυτό και την διάλεξα να την ποστάρω. Από τα 11 tracks του άλμπουμ τα 6 είναι συνθέσεις του Fleck, τα 4 του Corea και ένα από δύο άλλους. Το άλμπουμ είναι πιάνο/banjo μόνο, αλλά αξίζει τουλάχιστον μιας ακρόασης.
    0 βαθμοί
  34. Πες του αν έχει τ' αμπρούτσα τα μακριά.
    0 βαθμοί
  35. Πάω στοίχημα ότι τα ζυμαρικά του δεν είναι Rustichella D'Abruzzo...?
    0 βαθμοί
  36. Ε, λογικό... είδες κορίνες μπόουλινγκ και cigar box και ενθουσιάστηκες ?
    0 βαθμοί
  37. Σώπα καλέ τώρα που θα κάθεσαι ν'ακους τον ήχο ? Ο μόνος σωστός τρόπος να συγκρίνεις δύο μηχάνηματα που παράγουν ήχο, είναι προφανώς χώρις να λαμβάνεις τον ήχο υπόψιν Τώρα πέρα από την πλάκα επειδή υπάρχει ένα σοβαρό επιχείρημα σε αυτά που λες για τα βατ, υπάρχουν κ άλλες εναλλακτικές να κάνεις τη δουλειά σου κ να έχεις κ ήχο όπως πρέπει τα μοντελερς. Αλλά να συγκρίνεις ένα μηχάνημα σαν το jcm με το σπαηντερ κ να λες, "έχουν κ τα δυο ήχο; -τσεκ" με κάνει να σκέφτομαι πως ήχο κάνει κ η πόρτα μου ας πούμε..
    0 βαθμοί
  38. Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά εγώ άκουγα σήμερα πάνω από 5 ώρες Kaipa. 8 στα 10 κομμάτια τους τα γουσταρω πολύ. Στους Flower kings μου αρέσουν περίπου τα 4 στα 10. Έβαλα για λίγο Spock's beard, αλλά το ξαναγύρισα στους Σουηδούς. Άλλο ένα που μου άρεσε πολύ.
    0 βαθμοί
  39. Όταν είχε κυκλοφορήσει η Native Instruments το FM7, ήμουν στην ευχάριστη θέση να έχω ένα πραγματικό DX7 στην ιδιοκτησία μου, και - όπως ήταν αναμενόμενο - έχασα κάποιο χρόνο να συγκρίνω τον ήχο τους. Ο οποίος - όπως ήταν αναμενόμενο - ήταν αρκετά διαφορετικός, με το DX7 να ακούγεται μουντό σε σχέση με το αντίγραφό του *. Σκέφτηκα λοιπόν, πόσο σπάνια περίπτωση ήμουν, το 95% των αγοραστών του FM7 δεν θα είχε το πραγματικό όργανο στη διάθεσή του, οπότε δεν θσ μπορούσε να κάνει αυτή τη σύγκριση. Και αυτό είναι το κλειδί, ότι μην μπορώντας να κάνεις τη σύγκριση, θέλοντας και μη, πρέπει να είσαι ευχαριστημένος με το αντίγραφο. Στην περίπτωση του Minimoog, το παραπάνω 95% γίνεται 99,999% λόγω του τεράστιου κόστους, οπότε τι να λέμε; Αν είναι "ίδια"; Και γιατί να είναι ίδια; Ποιο είναι το νόημα; Ότι θα γυρίζαμε το χρόνο πίσω, θα δίναμε στον Έμερσον ή τον Βαγγέλη ένα Μπέχρινγκερ και αυτός θα το επέλεγε έναντι του πρωτοτύπου ή θα έλεγε "ναι μωρέ, γιατί να κουβαλάμε τα μπαούλα, ας βάλουμε το μπιχλιμπίδι στο σακ-βουγιάζ και φύγαμε"; Η όλη συζήτηση για το αν είναι "ίδια" απευθύνεται σε fanboys της ιδέας ότι μπορούν να έχουν τον ήχο του Έμερσον στο δωμάτιό τους (δηλαδή στους περισσότερους από εμάς), ιδέα που είναι προβληματική από μόνη της και με την οποία ο Έμερσον θα γελούσε. Αν ακούσει κανείς το Μπέχρινγκερ και του αρέσει, το αγοράζει, το βάζει στο σεταπ του και παράγει κάτι με αυτό: κανείς, ποτέ δεν θα τον/την ρωτήσει με τι το έγραψε (από το κοινό, εννοείται). Αν δεν του αρέσει, τότε στα φρύδια μας πόσο κάνει, με ποιο μοιάζει, τι λένε τα βίντεο, τι λένε οι δημοσιογράφοι, τι λένε τα άστρα κλπ. Είναι ένα αυτόνομο όργανο, κτισμένο και ονοματισμένο έτσι ώστε να πουλήσει κάτι παραπάνω από το αν λεγόταν "Αναλογούλης". * Εδώ βέβαια χρειάζεται μία καλή παρένθεση, ότι τα όργανα τα ακούμε και τα αξιολογούμε ΙΝ ΤΗΕ ΜΙΧ, όχι μόνα τους παρέα με τα τζιτζίκια από το απέναντι πεύκο. Το DX7 (ειδικά τα πιάνα και τα brass) ακουγόταν ΠΑΝΤΑ καλύτερα μαζί με τα άλλα όργανα στη μίξη, σε σχέση με το FM7 που προσπαθούσε να "κλέψει" από τα υπόλοιπα, δίνοντας πρίμα που δεν υπήρχαν στο πραγματικό όργανο. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους δημιουργούς των διαφόρων βίντεο, οι οποίοι συνήθως έχουν μιξάρει μόνο τζιν και τόνικ. :)
    0 βαθμοί
  40. Απλά τα πράγματα. Πατάτα τηγανητή σε φέτες, χοιρινή πανσέτα λωρίδες, σάλτσα μουστάρδας.
    0 βαθμοί
  41. Μη ζητήσετε συνταγή Μ’ έχει ορκίσει η γιαγιά να μείνει μυστική Sorry for that
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...