Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      10713


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6241


  3. ΑpussyΑ

    ΑpussyΑ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1576


  4. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      8576


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/31/23 σε όλα

  1. Ali, ειναι δυο διαφορετικα πραγματα, το reviewing ως αυτουσιο βιντεο-προιον του youtube, και το reviewing ως μερος του γενικοτερου promotion της καθε εταιριας πωλησης μουσικων οργανων. Στην πρωτη περιπτωση, μπορουμε να εχουμε ακομα και αρνητικες κριτικες, η εστω clickbait τιτλους αρνητικων κριτικων στο βωμο των views. Μπορουμε επισης να εχουμε οντως ενα σκετο δωματιο και καποιον να παιζει, διοτι υπαρχουν και αυτοι οι χρηστες του youtube ( π.χ. εγω ?) που βγαζουν σπυρακια με τους μαλακες που βρισκουν αφορμη ενα μηχανημα για να μοστραρουν την σκατοφατσα τους. Οταν ομως μιλαμε για reviews που γινονται απο καταστηματα πωλησης μουσικων οργανων, ε τοτε ισχυουν αυτα που ειπες, και ακομα χειροτερα. Ολο αυτο το review, και ΟΛΑ αυτα τα review, παντα θα εχουν την εξης δομη ως στοχο και συμπερασμα: "Ναι παιδια, το ακριβοτερο ειναι ακριβοτερο γιατι ειναι ακριβο και ωραιο και μπλιμπλικατο, μα τι ωραιο που ειναι, αλλα και το φτηνο παιδια, αξιζει, ειναι τιμιο παιδια, μα τι ωραιο που ειναι." ΟΛΑ. Ανεξαιρετως ΟΛΑ. Να πουλησουν θελουν τα παιδια, να πουλησουν και τα ακριβα και τα φτηνα, και παντα σε αυτο το συμπερασμα θα καταληγουν. Τωρα, να το δεις το βιντεο για το χαβαλε, η ετσι για να παρεις μια ιδεα γιατι οχι, και σε μαγαζι irl να πας για να δεις κατι θα ακουσεις και τον πωλητη, αν σου πιασει την κουβεντα δε θα του πεις "ουστ απο εδω τσιρακι της εταιριας" ? Αλλα ξερεις οτι θα σου τα πει φουσκωμενα για να σε πεισει, η θα επρεπε να το ξερεις.
    3 βαθμοί
  2. Ναι τώρα είναι πιο ισορροπημένα τα φωνητικά και το σημείο που έλεγα έχει αποδοθεί καλύτερα. Για το χτύπημα που λέει ο cos, ακούγεται λίγο περίεργο, είτε γιατί έχει αργήσει το χτύπημα είτε έχει έρθει ελαφρώς νωρίτερα. Αλλά μάλλον το πρώτο. Το ακούω σχεδον στο "1" του επόμενου μέτρου που παίζει η μπότα και ακούγεται σαν να "σκοντάφτει" (δε μπορώ να το περιγράψω καλύτερα). Για να πω την αλήθεια, μέχρι να το αναφέρει ο cos δεν το είχα παρατηρήσει.
    2 βαθμοί
  3. Μαράτα μέχρι να σβήσει ο ήλιος ωρε...έχουμε και έξοδα για ανταλλακτικά Παρκερ assούμε, φασούλι φασούλι φτιάχνεται το Παρκέρι... ΥΓ: για σένα αγωνίζομαι Βρα, ψήφισε Μαράτα!
    2 βαθμοί
  4. One of a kind... Και τεράστια παικτούρα/ groove machine.
    2 βαθμοί
  5. Καλά, σε αυτό το θέμα δεν έβαλε κανείς το September; Ντροπή. Πέραν της πλάκας, υπάρχουν εκατοντάδες καταπληκτικά κομμάτια στο ευρύτερο ύφος. Για μένα όμως το παραπάνω είναι το απόλυτο peak.
    2 βαθμοί
  6. Παίζω με καλύτερους από μένα για να με τραβήξουν (ει δυνατόν) προς τα πάνω. Συμβουλεύω να πράξεις το ίδιο.
    2 βαθμοί
  7. Όλα πιο ξεκάθαρα τώρα. Του άξιζε ο καλός ο ηχος, καθότι κόμματαρα.
    1 βαθμός
  8. Για να μαθαίνουν οι νέοι πως δημιουργούνται οι θρύλοι. Υ.Γ. Τώρα που το ξανακούω διαπίστωσα πως παίζει μεγάλη κιθάρα ο @Yannis Methenitis και τρομερό μπάσο ο @Terry RoscoeBeck5 σε σημείο που χάνει ο τραγουδιστής τη πρωτοκαθεδρία.
    1 βαθμός
  9. Τι να μας πει αφτό το ? ο Τζάγκερ μπροστά στον sir... ?
    1 βαθμός
  10. Σαφώς καλύτερα τοποθετημένη η φωνή και μιξαρισμένη αλλά λιγο cut off τα χαμηλομεσαία της θέλουν. Επίσης σε ένα δυο σημεία ακουγονται ένα-δυο ΓΚΟΥΠ που δεν ξέρω αν είναι από μπότα που χτυπάει πολύ και σκοτώνει ή κάτι άλλο σου έχει ξεφύγει στο track εκεί στο "όσα οι φόβοι μου " στην αρχή του κομματιού σαν άρση που χτυπάει, τι είναι?? Πάντως μου άρεσε πολύ γι αυτό το ψειρίζω λίγο στο θέμα της φωνής για να είναι τέλειο. Η υπόλοιπη μίξη/ενορχήστρωση είναι σούπερ. Για εμένα άλλο λίγο η φωνή. Μπράβο.
    1 βαθμός
  11. Μην γίνεσαι βαζωβγάλτης Vra. Σε θέλω σταθερό σαν Τελεμπλοκι στον βυθό της θάλασσας...
    1 βαθμός
  12. Αν κυκλοφορούσε ο απλός jvm με κάνα δυο από τα mods που έχει ο σατριανι jvm (κυρίως το "καλύτερο" καθαρό) θα ήταν ο πιο σούπερ μοντέρνος Μάρσαλ που θα μπορούσαν να φτιάξουν
    1 βαθμός
  13. Είχα κι εγώ τον JVM, τον 50άρη. Μου άρεσε σχεδόν (κατά 95%) όσο o Kraken, αλλά το μέγεθος του, τα κιλά του και τα πολλά κουμπιά του με έκαναν να πάω παρακάτω. Ενισχυτάρα πάντως.
    1 βαθμός
  14. 1 βαθμός
  15. πρώτη φορά μου τον έμαθα σήμερα. Τα σουπερ ιντερνετικά δίκτυα λένε "πεθανε ο διάσημος κιθαρίστας των dire straits"?
    1 βαθμός
  16. Είπαμε 2023. Βρίσκεις πιο εύκολα πικαπ παρά cd player. Απαξίωση παλαιότερων τεχνολογιών και αναβίωση παλαιότατων. Η 10ετια που δεν ξέρουμε τι μας γίνεται.....
    1 βαθμός
  17. Επειδή πιστεύω ότι αξίζει και με το παραπάνω, το βάζω κι εδώ να το δουν όσοι μπορούν και θέλουν να πάνε στη συναυλία στο Αττικό Άλσος αυτή την Κυριακή 3/9. Ηλίας Ζάικος και BLUES WIRE BAND. Οι blueswireband, το σημαντικότερο blues συγκρότημα στην Ελλάδα, γιορτάζουν φέτος 40 χρόνια μουσικής σταδιοδρομίας και εμφανίζονται την Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου στο Αττικό Άλσος στο Γαλάτσι στα πλαίσια του 2ο Φεστιβάλ Περιφέρειας Αττικής- @perifereia_attikis Καλοκαίρι Πολιτισμού με μέρες μουσικής & θεάτρου. Ένα από τα καλύτερα «κρυμμένα» μυστικά της Ευρώπης, οι Blues Wire με τη σταθερή τους πορεία, έχουν κερδίσει την εκτίμηση των οπαδών της blues μουσικής, απ΄ όλο τον κόσμο. Δημιουργήθηκαν το 1983 από τους Hλια Zάικο και Σωτήρη Zηση και οι αρχικές εμφανίσεις τους πραγματοποιήθηκαν ως Blues Gang. Mε το όνομα αυτό ηχογράφησαν τους 3 πρώτους δίσκους τους – μεταξύ αυτών και ο πρώτος μπλουζ δίσκος της ελληνικής δισκογραφίας – και συνέχισαν ως το 1986 όταν και μετονομαστήκαν σε Blues Wire. Έκτοτε με θαυμαστή συνέπεια και αφοσίωση συνεχίζουν την πορεία τους με αμέτρητες συναυλίες και συνεργασίες. Η πορεία τους περιλαμβάνει επίσης συμμετοχή σε πολλά ευρωπαϊκά φεστιβάλ (Γαλλία, Iταλία, Ουγγαρία, Aυστρια, Σλοβενία κ.ά.). Σήμερα οι Blues Wire συνεχίζουν ακάθεκτοι να παίζουν τη μουσική που αγαπούν με πίστη, ωριμότητα και ήθος που κοσμεί την ελληνική μουσική σκηνή. Οι Blues Wire είναι οι: Ηλίας Ζάικος – Κιθάρα, Φωνή Σωτήρης Ζήσης – Μπάσο Νίκη Γουρζουλίδου – Τύμπανα Μαζί τους μια από τις σπουδαιότερες μπλουζ φωνές στην Ελλάδα, η @jennie_kapadai Τζένη Καπάδαη και η κορυφαία ελληνίδα κιθαρίστρια Ειρήνη Κετικίδη @ketikidi. Είσοδος δωρεάν με κρατηση θέσης στο ticketservices.gr Έναρξη 21:00
    1 βαθμός
  18. Πανο μπραβο.................εχεις δικο σου χαρακτηρα εντελως.........γαμησε. εχεις λιγο απο massive attack, O.P.A, Κρινα. συμφωνω και με αυτο. Το lead ωραια ψυχεδελεια απο το chorus και ταιριαξε πολυ. πολυ καλο
    1 βαθμός
  19. Ali εχεις απολυτο δικιο σε αυτα που λες, και για μενα ειναι και ο βασικοτερος λογος που προτιμω το software. Διοτι το software καθαρα σα software γινεται back up, αλλα ταυτοχρονα εξελισσεται διαρκως, και αν τυχον γινει obsolete λογω αναβαθμισεων ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι θα εχει βγει καποιο αντιστοιχο πολυ- πολυ καλυτερο. Ακομα και αν υποθεσουμε οτι χανεις το κλειδι ρε παιδακι μου ? ε τοτε θα εχεις χασει ενα μικρο μερος του συστηματος σου, το συγκεκριμενο software δηλαδη ? και το υπολοιπο συστημα θα δουλευει κανονικα, ενω αν "τουβλιασει" ας πουμε το firmware σε κανα μηχανημα το κλαις ολο μαζι. Επιπλεον, και αυτο ειναι το ΠΙΟ σημαντικο, οταν δουλευεις με software εχεις την επιλογη του τι hardware θα χρησιμοποιησεις με αυτο. ΑΥΤΟ ειναι η μαγεια. Δεν παρακαλαω δηλαδη να εχει βαλει στο μηχανημα της η καθε εταιρια τροφοδοτικο της προκοπης, ουτε ανησυχω αν εχει προβλεψη για να μην ανεβαζει θερμοκρασια, ουτε αν ειναι αθορυβο, ουτε αν εχει μνημη που δεν ψοφαει, ουτε τιποτα. Και ναι, ΟΛΑ τα παραπανω εχουν εμφανιστει κατα καιρους σε διαφορα μηχανηματα απο μεγαλες εταιριες. Ενω τα PCακια που φτιαχνω εγω ? με τα πιο αγνα υλικα ? και με σπιτικη φροντιδα και μερακι ? τετοιες τσαπατσουλιες και αστοχιες δεν εχουν, και αν τυχον συμβει και κατι θα το σιαξω παραυτα με υλικα που βρισκεις σε καθε γειτονια ? και οχι να τρεχω να βρω ακρη στις Γερμανιες η στους γνωστους καφροαντιπροσωπους. Το κακο ειναι βεβαια οτι δεν αρκουν μονο η intel, η corsair και η steinberg ? πρεπει αναγκαστικα να μπλεξεις και με καποιο hardware, μια καρτα ηχου, εναν midi controller κλπ. Ε, εκει πρεπει να εισαι προσεκτικος, να μην κανεις τσιγκουνιες και τσαπατσουλιες, και αν παρεις αξιοπιστα μηχανηματα θα σε βγαλουν για πολλα χρονια. Και τελικα εκει καταληγουμε: Οτι παιρνεις, καλο ειναι να φτουραει. Τι να τα κανω τα φτηνα οργανα που εχει βρωμισει ο τοπος, αν θα πρεπει να τα αλλαξω σε δυο χρονια ειτε γιατι τα εφτυσαν ειτε γιατι αποδειχθηκαν μουφα. Δεν υπαρχει μεγαλυτερο κοροιδιλικι απο αυτο. Τα οργανα δεν ειναι κινητα, δεν ειναι οτι βγαινει το επομενο μοντελο και ειναι κλασεις ανωτερο. Ενα καλο οργανο, ενα πραγματικα καλο οργανο, ενα οργανο που πραγματικα αξιζει να λεγεται καλο οργανο, θα πρεπει να σου κραταει οχι απλα για μια ζωη, αλλα να το αφηνεις κληρονομια στα παιδια και στα εγγονια σου. Αν ειναι να το κανουμε και αυτο αναλωσιμο σαν τα κινητα, και δυστυχως τα περισσοτερα πλεον καπως ετσι φτιαχνονται ειτε απο ποιοτητα κατασκευης ειτε απο ηθελημενη παραληψη- αποκοπη της τεχνολογικης εξελιξης, ε τοτε αντε γεια. Αντε γεια. Softwareακι και τα βασικα να κανουμε τη δουλεια μας και αντε γεια.
    1 βαθμός
  20. Ρε συ μάνο πόσο δίκιο έχεις. Κι αυτό με βάζει σε σκέψεις μερικές φορές, που οκ δεν είναι του παρόντος (α του βρασίδα είναι το θέμα, γράψε λάθος). Μου λείπει μερικές φορές αυτό με τις φυλές του παρελθόντος. Πάρε τον @Freedom, π.χ. Θα μπει στο θρεντ, θα σου πει ΠΑΡΡΚΕΕΕΡ ΡΕ Μ#$@%ΙΑΑΑΑΑ ΝΙΙΑ ΝΙΑΑ ΝΙΑ και θα την κάνει. Τι πιο όμορφο. Θα περίμενε κανείς ότι ο λευτεριάς είναι μονόχνωτος, μισαλλόδοξος, ότι δεν ξέρει ότι υπάρχουν άλλες γκιτάρες. Νομίζω ότι το γνωρίζει πολύ καλά ότι υπάρχουν, όπως και το τι ακριβώς κάνουν. Απλά ρε φίλε, έχει ΓΚΑΒΛΑ. Πώς να το κάνουμε. Ξέρει τι θέλει. Αααααποτηνάλλη, ο μέσος όρος, κι εγώ μαζί, τείνουμε να εκτιμούμε πολύ τη σφαιρικότητα των απόψεων ως δείγμα καλλιέργειας και ευφυίας, τη χαρμολύπη του να τρως πιτόγυρο και να βλαστημάς μεν το σουβλατζή που του είπες χωρίς κρεμμύδι και σου έβαλε, ενώ ταυτόχρονα να πενθείς για την πείνα στην αφρική. Γινόμαστε κι εμείς, και σκεφτόμαστε λίγο, σαν τέτοιοι έμπορες. Σύμφωνοι, η σακαράκα το ποδήλατο καλή, και τι μεγάλη ρόδα, και πόσο ίσια πάει λόγω της μάζας του (που p=mv), αλλά και το πιναρέλλο το κάρμπον χρειάζεται, και το σιμάνο το χειριστήριο το Ultegra, και όλα καλά σε αυτό τον κόσμο, και τα SRAM δηλαδή τα χειριστήρια άριστα είναι, κτπ κτπ.. άρα όλα καλά είναι, άρα όλα θα μπορούσα να τα έχω, άρα γιατί να μην τα θέλω όλα, άρα τα θέλω όλα. Κι ενώ το φιλτράρισμα πλέον γίνεται από πολύυυ χαμηλά, π.χ. θα βγει μια τσιν τσον εταιρεία ανώνυμη, θα κάνει 5 βήματα, θα βγάλει κάτι mesh pads κι έναν εγκέφαλο, χρόνο δε θα προλάβει να κλείσει, θα βγει η Alesis μέσω της Inmusic και θα πει "Ωπ! Τιιιι έχουμε εδώ; κοντρολλεράκι-κοντρολλεράκι καινούργιο; Έλα παιδί μου να σε αγοράσω!" "Μα δε θέλω, θέλω να δοκι..." "Α θέλει παραπάνω ο πένητας, φέρτε του δυο βαλίτσος ντόλαρς ακόμα" "Όχι, αλήθεια, σκεφτόμουν να..." "Φέρτε άλλες δύο" "Ε αφού επιμένετε, ας δοκιμάσει και κανας νεότερος.", εμείς καθόμαστε και λέμε ωραίο και το ένα, ωραίο και το άλλο, όλα έχουν τη χάρη τους, ενώ όλη η προσφορά είναι προσχεδιασμένη και αρκετά ελεγχόμενη. Θα πάρεις το κοντρόλλερ φέτος, στο εξάμηνο θα βγει 2 φορές καλύτερο και θα λες εγώ γιατί το πήρα τότε; Αλλά επειδή στους 6 μήνες θα έχει χαλάσει το άλλο, θα πεις πάμε για φρέσκα μωρέ, τι τα θες όλα αναλώσιμα είναι αυτά. Αυτά είναι όλα καλά αν έχεις άπειρους πόρους. Αλλά κάτι έχει πάρει το αυτί μου τώρα τελευταία, κάτι για εξοικονόμηση, πόρων λέει, ενέργειας, κάτι για το περιβάλλον, αλλά είναι όλα θολά. Μπορεί να τα είδα στον ύπνο μου και να μπερδεύτηκα. Είμαι και αφηρημένος γενικά. Αλλά μας φαίνεται φυσιολογικό όλο αυτό. Ότι έτσι γίνονται τα πράγματα.
    1 βαθμός
  21. Είχα το Victory Kraken για 2 χρόνια. Hard rock/metal ενισχυτής με 2 κανάλια. Το πρώτο φάση JCM800, το δεύτερο 5150. Δε μου αρέσουν οι παπαρολογίες "καλύτερο/χειρότερο", οπότε θα πω ότι ήταν ΜΑΚΡΑΝ ο αγαπημένος μου ενισχυτής. Τα βρήκα μαζί του από την πρώτη μέρα και κάθε φορά που τον άνοιγα χαιρόμουν φουλ. 50 watt λάμπα (6L6 η δική μου version) και λιγότερο από 8 κιλά. Ευλογία. Δυστυχώς έπρεπε να τον πουλήσω για να μαζέψω φράγκα τότε που μετακόμιζα Ολλανδία. Μαζί με το Axe Fx είναι τα 2 κομμάτια gear που μετανιώνω πολύ που τα άφησα.
    1 βαθμός
  22. Ε, ναι, που να βάλεις το "επίσημο βίντεον", η κρίση επιληψίας θα ήταν προ των θυρών. Το χειρότερο βίντεον (από την άποψη των οπτικών βασανιστηρίων), το έχει το (ακόμη καλύτερο) κομάτι που ακολουθεί:
    1 βαθμός
  23. Έχω παίξει με Cornford που υποτίθεται είναι η εταιρεία την οποία κληρονόμησε η Victory κι αυτό που μου έμεινε ως εντύπωση είναι ότι οικονομικό και boutique δεν μπαίνουν μαζι στη ίδια πρόταση.
    1 βαθμός
  24. Πολύ ωραίο επιμένω να μην μου αρέσουν τα πλήκτρα.
    1 βαθμός
  25. ? ? Συμφωνώ, πολύ ωραίο, άφησε εποχή αλλά δεν είναι disco.
    1 βαθμός
  26. Ειλικρινά ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ.!! Δεν την ήξερα καθόλου!
    1 βαθμός
  27. 1 βαθμός
  28. Απόκοσμο!!Δε ξερω γιατι αλλα αυτη η λεξη μου ηρθε κατευθειαν στο μυαλο μολις το ακουσα.Νομιζω οτι ειναι απο τι καλυτερες δουλειες σου και ενα απο τα καλυτερα κομματια που εχω ακουσει εδω μεσα!!!
    1 βαθμός
  29. Δε ξέρω αλλά το wall δε μου κάνει ούτε κατά διάνοια, ούτε τραβηγμένα από τα μαλλιά να το πω ντίσκο κομμάτι. Ίσως επειδή η αισθητική του είναι διαφορετική, ίσως ακόμα περισσότερο η πρόθεση από πίσω . Το έχω δει πολλές φορές σε λίστες με ντίσκο κομμάτια από ροκ συγκροτήματα, διάβασα κ την ιστορία με τον παραγωγό που έγραψες αλλά δε μου κάθεται να το δω έτσι (κ μη φανταστείς πως είναι από τ'αγαπημενα μου Floyd). Ενώ τα I was made for loving u, another one bites the dust ακόμα κ το miss u τα βάζω χοντρικά στα ντίσκο
    1 βαθμός
  30. Δηλαδις το Αναφερότανμπαητςδενταςτ δεν είναι ντίσκο αςουμε? Κ δε θα το ποσταρει κανένας? (είμαι από κινητό)
    1 βαθμός
  31. Πολύ ωραίο Πάνο. Ειδικά από το 1:30 ως το τέλος μου άρεσε πάρα πολύ. Μου άρεσε που το arpeggio, βγαίνει μπροστά σταδιακά. Μου δημιουργεί μια ένταση, μια ταραχή, με στριμώχνει. Έτσι το νιώθω. Συμφωνώ με τον cos_dr για τα φωνητικά και το compression. Επίσης το δίστιχο "...όσα οι φόβοι μου φέρνουν και όσα οι φωνές και έχω πιει απ τα χέρια σου στυφνό κρασί...." το είπες μονοκοπανιά; Ακούγεται λες και δεν έχεις πάρει ανάσα και σκας. Ενώ στα επόμενα: "....με τα χέρια το φως όταν λάμπει η αυγή, να σκουριάσουν οι ζωές μας μαζί...." και "...και ποτίζω με αλάτι βαθιά τις πληγές, να γεμίσει το γκρίζο χρώματα και φωνές...." είναι εμφανές ότι έχεις κάνει μια παύση και πήρες την ανάσα σου και ρέουν καλύτερα. Αυτά από μένα. Και επαναλαμβάνω πολύ ωραίο το κομμάτι και μου άρεσε και η ενορχήστρωση.
    1 βαθμός
  32. Tι θα πει "καθαρόαιμα" βρε Μανώλη? Μην ανοίξουμε τώρα συζήτηση για το πόσο "καθαρόαιμη" ήταν η Disco σαν είδος, ποιους και ποια είδη πήγε να μιμηθεί γιατί θα πέσει γέλιο. Τα παραπάνω κομμάτια μια χαρά Disco κομμάτια είναι, κλάσεις ανώτερα από κάτι "καθαρόαιμα" Disco. Προσωπικά σε Disco πρόγραμμα δεν θα έβαζα τίποτα με το όνομα Boney M πάνω. ?
    1 βαθμός
  33. Ακριβώς, και μετά αυτά τα προϊόντα τα αγοράζει κόσμος που καταλήγει να γράφει "Κινέζικη" μουσική. ?
    1 βαθμός
  34. Σχετικά με την αντίφαση (που δεν είναι αντίφαση) για το επίπεδο των παικτών. Αν έχουμε 2 μόνο άτομα, τελείως αρχάριους, που δεν μπορούν ούτε σταθερό τέμπο να κρατήσουν καλά καλά, η κατάσταση θα είναι λίγο σαν το ανέκδοτο με τα δύο νεαρά παιδιά που ήθελαν να... και αφού ξάπλωσαν αναφώνησαν "άντε, να δούμε τώρσ ποιος θα ρθει να μας..." Είναι δύσκολο δηλαδή στα πολύ πρώιμα στάδια. Ααααποτηνάλλη, αν π.χ. με πάρει εμένα ο δάσκαλός μου και με πάρει από το χεράκι και με πάει σε μια πρόβα που παίζουν παιχταράδες, και μου δώσουν το ελεύθερο να κρατάω εκεί ένα άρπισμα από πίσω, διακριτικά όμως ε, όχι ότι μου τους φέρανε για μπακινγκ τρακ εμένα, ενώ αυτοί παίζουν και βγάζουν μουσικάρα εκείνη την ώρα, εκεί συντελούνται διάφορα. Καταλαβαίνεις το ρυθμό ξεκάθαρα, καταλαβαίνεις τι δεν κάνεις καλά, καταλαβαίνεις τι κάνεις καλά, αλλά δεν το εκλογικεύεις, είσαι μέσα και παίζεις εκείνη την ώρα. Εκει φαίνεται απλά τι ψάρια πιάστηκαν με τη μελέτη μέχρι εκεινη τη στιγμή. Το ιδιο ισχύει και για όλα τα επίπεδα μουσικών, απλά όταν είσαι στην πολύ αρχή κι εσύ, και ο άλλος, και ο τρίτος, υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος για πολύνεκρο, που σταματάει η μουσική, η ροή, που βγαίνεις από τη φάση, και μαγκώνεις, κι εσύ, κι ο άλλος, κι ο τρίτος. Ενώ αν οι δύο το πάνε τρένο, μπορείς να σταθείς πιο εύκολα από πάνω, κι ας παραπατήσεις δύο τρεις φορές. Όμως είναι δύσκολο από θέμα συγκυρίας να είσαι εσύ ο αδύναμος κρίκος συνέχεια. Οι πιο προχωρημένοι μουσικοί δεν έχουν την ίδια δίψα με τους αρχάριους να παίξουν με οποιονδήποτε. Μόνο αυτό ήθελα να γράψω, για να μη φαίνεται ότι υπάρχει ας πούμε αντίφαση. Υπάρχει λογική στέρεα και στις δύο διατυπώσεις, και στο παίξε με του ίδιου επιπέδου, και στο παίξε με καλύτερους. Ο κοινός παράγοντας είναι το παίξε.
    1 βαθμός
  35. Αλλάξτε τον τίτλο ρε παιδια σε "Τα τραγουδια που καθάρισαν την Disco" να ζωντανέψει λίγο το thread... ???
    1 βαθμός
  36. Περιμενες να παρεις πτυχιο στη φιλολογια για να μιλησεις με αλλους? ή αρχισες να επικοινωνεις απο οταν ησουν μωρο και εβγαλες τους πρωτους ηχους απο το στομα σου? .
    1 βαθμός
  37. Και μόλις περιέγραψες τον "οικονομικό μηχανισμό" του influencing, οπότε δεν υπάρχει λόγος... ανησυχίας. Συμβαίνει ήδη... ?
    1 βαθμός
  38. Φοβάμαι μπας και μια μέρα ξυπνήσουμε και θα συνειδητοποιήσουμε πως ότι βλέπουμε, ακούμε και διαβάζουμε κρύβει από πίσω κι από ένα μεροκάματο ???
    1 βαθμός
  39. Χρόνια Πολλά στον κυρ @Alex Raptakis, και σε όλους τους Αλέξανδρους και τις Αλεξάνδρες.
    1 βαθμός
  40. Και αντι για τριαινα, με Parker στο χέρι...και ειναι και μυτερή, κανόνισε γιατι θα πονέσει... Αμ καλά λέω εγώ, οι Παρκερ φιλάνε τα έρημα assούμε... ΥΓ: ΠΑΡΚΕΡΑΡΑ ΟΛΕ!!!
    0 βαθμοί
  41. Νόμιζα πως το είδος των κιςς είναι καλλιτέχνες που βάφονται με τα χρώματα του ΠΑΟΚ στη φάτσα τους στα λαηβ Μάλλον το μπερδεψα
    0 βαθμοί
  42. Είσαι μερακλής και μπρούκλης εσύ πουλί μου, πως παίζεις με αυτές ωρέ, ανάμεσα στα δαχτυλα σαν ρεμπέτης με τσιγάρο assούμε? Εγω έχω ξεμείνει με αυτές...
    0 βαθμοί
  43. Όχι ρε συ, παρεξήγηση. Δεν το είπα για σένα, για κανέναν βασικά. Το είπα γιατί δεν ήθελα να πω “είναι ο καλύτερος ενισχυτής που έχω παίξει”, αυτό θεωρώ παπαρολογια. Καμια σύνδεση με ο,τι έχεις πει, στην τελική δε τσιμπάω μισθό από την Victory, θα σας το έλεγα ?
    0 βαθμοί
  44. Φιλε 4χορδε (ενΙοτΕΣ και 5χορδε) και εδω ισχυει οτι ισχυει και στις κιθαρΑΙ και μπασα δηλ. "αν δεν γραφει πανω Fender (και δεφτερεΒοντοΣ: Gretsch,Rickenbacker,Gibson,Guild) ΠΕΤΑ το, ΔEN ΚΑΝΕΙ" ? Απλα ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΣ με "αν δεν γραφει πανω Fender (και δεφτερεΒοντοΣ: VOX,MARSHALL,HIWATT,ORANGΕ) και τα ΚΑΛΑ boutique αντιγραφα τους, ΠΕΤΑ το, ΔEN ΚΑΝΕΙ" ΟΛΑ handwired φυσικα (ή αντε να καΜω και λιγο.... πισω σε ΣΟΒΑΡΑ PCB με τις λυχνιες στο σασσι) ετσι για να μη κουραζεσαι δηλαδης και προΒλιματιζεσε ?
    0 βαθμοί
  45. Έχει δει κάποιος επεισόδιο του Andertons που να λέει "πω πω guys, αυτό που πουλάμε είναι πραγματικά χάλια;" Αν ναι, είναι δόκιμη η κριτική. Αν όχι, τότε το συγκεκριμένο site πρέπει να αντιμετωπίζεται ως διαφημιστικό έτσι κι αλλιώς και όχι ως αντικειμενικό. Εμένα πιο άσχημη πχ μου φάνηκε η περίπτωση γνωστού ντραμιστικού καναλιού που έκανε μέτριες/συγκρατημένες κριτικές στην Tama και ξαφνικά όταν η Tama ξεκίνησε να τους στέλνει special run μοντέλα είδικά για το μαγαζί τους, ξεκίνησαν την αποθέωση με εκφράσεις του επιπέδου "θα μπορούσαν να φτιάχνουν μπότες από χαρτόκουτα και πάλι να σκίζουν" και άλλα τέτοια. Εκεί ας πούμε μπορώ να διακρίνω ότι είτε χρησιμοποιούσαν τη συγκεκριμενη εταιρεία ως λαγό μέχρι ενός σημείου για να πουλάνε τα υπόλοιπα σετ τους, είτε συγκαλυμμένα εκβίαζαν που και τα δύο μου φαίνονται πιο πονηρά και άθλια.
    0 βαθμοί
  46. Ναι, είναι disco. Όχι, δεν μοιάζει με των RS.
    0 βαθμοί
  47. Το Night Fever και Stayin' Alive των Bee Gees θεωρούνται από πάρα πολλούς ως σημείο αναφοράς λόγω καθαρότητας - αρτιότητας του ρυθμού. Αν και τα δύο είναι ίδια (ρυθμικά) αλλά σε άλλη ταχύτητα. Επίσης το you should be dancing. Να σημειωθεί πως εδώ τραγουδάνε και τα τέσσερα αδέλφια (στο video clip τουλάχιστον).
    0 βαθμοί
  48. Να τα λέμε και αυτά ?
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...