Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      15323


  2. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      3716


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21936


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/22/23 σε όλα

  1. @charalambos ειλικρινα δεν ξερω τι να πω... Ειναι το πρωτο σου ποστ κ δε θελω να σε αποθαρρυνω.. Αλλα πας για βραβειο νεκραναστασης θρεντ αδερφε...? Τους πιο πολλους απο αυτους που συμμετειχαν στην κουβεντα εχουμε χρονια να τους δουμε στο νοιζ Παντως επειδη φαινεται πως το εχεις ψαξει το θεμα κ εχεις επενδυσει λεφτα, ισως ηταν μια πολυ καλη ιδεα να ανοιξεις το πρωτο σου νημα με το θεμα αυτο που περιγραφεις κ να πεις τις εμπειριες σου κ τις αποψεις σου. Να σε καλωσορισουμε κιολας ?
    3 βαθμοί
  2. Το κομμάτι δεν χορταίνεται, είναι εκπληκτικό, νοσταλγικό αλλά τόσο φρέσκο ακούγεται λόγω της εξαιρετικής ενορχήστρωσης, εκτέλεσης, παραγωγής, δεν μπορώ μιλάμε, τα έχω χαμένα, ζαλίστηκα και νιώθω υπερηφάνεια για εσάς εκλεκτοί μας συμφορουμίτες!!!!!! Υποκλίνομαι βαθύτατα και ταπεινά και πάντα τέτοια, καλές επιτυχίες και να περνάτε κάλα, είστε ΤΕΛΟΙΟΙ
    2 βαθμοί
  3. Λίγο, ζούμε και στη λάθος χώρα. Σε καμία Αμερική τουλάχιστον θα άκουγες κάνα καλό live κλπ
    2 βαθμοί
  4. Η απώλεια της διάθεσης για ενεργή ενασχόληση με τη μουσική, μου είναι κάτι πολύ οικείο. Προσωπικά, από το πρώτο lockdown και μετά είμαι απόλυτα ανενεργός παικτικά πιάνοντας κιθάρα στα χέρια 1-2 φορές το μήνα και για καμιά ώρα τη φορά. Ακόμα περισσότερο, εχω να συνθεσω κατι ολοκληρωμένο επίσης απο τότε. Η αίσθηση του μάταιου και του τετριμμένου που περιγράφει ο αγαπητός Αργύρης, είναι ακριβώς αυτό που αισθάνομαι κι εγώ. Αυτό που ξέρω είναι ότι αυτή η αντιδραστική άρνηση, η ακύρωση της μουσικής δραστηριότητας και η γεύση του ανώφελου, οφείλονται πολύ συχνά σε εσωτερικές ψυχικές διεργασίες και συνήθως δυσάρεστες. Δε λειτουργούν όλοι με αυτόν τον τρόπο φυσικά αλλά αρκετά μεγάλο δείγμα μουσικών είναι έτσι. Έχω επίσης ακούσει επαγγελματίες να περνούν τέτοιες φάσεις κι εκεί τα πράγματα είναι ακόμα δυσκολότερα γιατί δεν έχεις την πολυτέλεια να κάνεις πολυετές διάλειμμα. Αντιθέτως υποχρεούσαι να πιάνεις το όργανο κάθε μέρα και να πιέζεσαι αφόρητα. Αυτό που έχω συμπεράνει προσωπικά είναι ότι η σχέση μου με τη μουσική είναι σα μια ερωτική σχέση. Έχει εντάσεις, τσακωμούς, περιόδους ηρεμίας, άλλες έντονης δραστηριότητας και περιόδους χωρισμού. Τώρα λοιπόν είμαι χωρισμένος και προς το παρόν δε μου λείπει. Δεν ξέρω αν θα τα ξαναβρούμε, αλλά το ελπίζω.
    1 βαθμός
  5. Περιγράφεις το αίσθημα που παίρνω όταν μπαίνω σε μαγαζί όταν κατεβαίνω Αθήνα. Δεν έχω δει ούτε έναν χαρούμενο πωλητή Ρεπούση μου. Λες και όλοι σιχαίνονται τη δουλειά τους
    1 βαθμός
  6. Εξαίρετο, βαθύ, συναισθηματικό, εμπνευσμένο, άρτια εκτελεσμένο και ηχογραφημένο. Πολύ όμορφο, άλλο ένα καταπληκτικό κομμάτι που αντικατοπτρίζει ΞΕΚΑΘΑΡΑ το ταλέντο και τις δυνατότητές σου φίλε Λουκά!!! Μπράβο για άλλη μια φορά!!!! Μπράβο!!!!!
    1 βαθμός
  7. η ακρόαση μουσικής μετά από μια ηλικία καταντάει σε παθητική δραστηριότητα, σε κάνει νωθρό και απλώς καταναλωτή. Από ένα σημείο και μετά, αν υποθέσουμε ότι έχεις κάνει τον κύκλο σου ως ακροατής και έχεις γεμίσει από τα απαραίτητα data, και επίσης έχεις αποκτήσει μια Α δυνατότητα παικτική, η νέα κατανάλωση δεν προσφέρει παρά ελάχιστα στην database σου. Και να προσθέσει, αυτά είναι πλέον νέες τάσεις ή καλύτερα ακόμα αναμασήματα των όσων γνωρίζεις, οπότε με την λογική του old dog/new tricks δεν προσφέρεται. Αρα βήμα πρώτο, παίζεις δεύτερο συνθέτεις τρίτο συνεργάζεσαι με άλλους προς ένα αποτέλεσμα τέταρτο ηχογραφείς. Ξεκίνησα να ηχογραφώ σε ηλικία 50 ετών και δεν είχα θέματα με ακριβό κλπ εξοπλισμό και τέτοια. Με υπομονή όλα γίνονται.
    1 βαθμός
  8. Ισως αλλά γκώσαμε απο gear. Και ειδικά τώρα δε θέλω να μπώ σε τέτοιες ιστορίες. Μάλλον θα πάω σιγά σιγά στη λύση του @BillTrantos και σε διάβασμα περι αυτού.
    1 βαθμός
  9. Θα μπορούσες να συνεχίσεις αυτό που κάνεις και σε δεύτερο χρόνο να τα εκτελέσεις εντός του DAW και αργότερα να κάνεις μια πολύ βασική μίξη. Υπάρχουν πολλά music notation software που μπορούν να κάνουν import απευθείας αυτό που έχεις γράψει στο DAW, αλλά δεν το προτείνω γιατί συνήθως χαλάνε οι δυναμικές, τα expressions, κλπ. Έτσι κι αλλιώς, ακόμα και όλα με keyboard να τα παίζεις, έχει άλλη χάρη το performed πράγμα από το να πατάς τις νότες μία-μια μες το piano roll.
    1 βαθμός
  10. Έχω αρχίσει κι εγώ να καταλήγω εκεί. Δυστυχώς έχω συγκεκριμένο bandwidth για απαιτητικές δραστηριότητες εκτός δουλειάς. Αν αυτό καταναλωθεί στο να ακούω μουσική, τότε δε μπορώ με τίποτα να κάτσω να ασχοληθώ. Οπότε πλέον οι μέρες χωρίζονται ξεκάθαρα σε αυτές που ασχολούμαι, ή που ακούω τελείως παθητικά. Ανεξάρτητα από την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η μουσική στις μέρες μας, έχει ο καθένας μας τόσα προβλήματα, έγνοιες, κλπ και η ζωή έχει αποκτήσει μια περιπλοκότητα που στη δική μου τουλάχιστον περίπτωση συνήθως σκοτώνει την όποια όρεξη για μουσική. Σε έναν ιδανικό κόσμο (λολ), φαντάζομαι τον εαυτό μου να ανοίγει το DAW και να κάνει πράγματα με vibes Bob Ross. Καθαρά για τη χαλάρωση, την έκφραση, την ίδια τη μουσική εν τέλει. Δυστυχώς αυτό δε συμβαίνει τελευταία και έχω αρχίσει να πιστεύω ότι δε θα συμβεί εκτός αν το προσπαθήσω εγώ συνειδητά. Εσύ @shelter από αυτά που γράφεις εδώ, αλλά και τη γενική σου παρουσία στο φόρουμ, με κάνουν να πιστεύω πως είσαι σε άλλη φάση. Δεν έχω κάτι να προτείνω, αλλά ίσως ένα διάλειμμα να βοηθούσε. Από την άλλη, αν δεν έχεις ιδιαίτερη επαφή με τα τεχνικά του πράγματος (DAW, mixing, κλπ) ίσως η ενασχόληση με αυτά σου δώσει την αφορμή να γράψεις κάτι και να νιώσεις πάλι δημιουργικός. Καλή τύχη πάντως, όπως βλέπεις είμαστε αρκετοί εδώ με παρόμοιους προβληματισμούς. Σημάδι της εποχής;
    1 βαθμός
  11. Τι υπερβολικά. Ακόμα δεν έχω συνέλθει. ? Το έχω ακούσει 2-3 φορές και θέλω να το ακούσω και με ακουστικά. Τι καλλιτέχνημα.
    1 βαθμός
  12. Από την αρχή, από την πρώτη νότα του μπάσου με συνεπήρε και με κράτησε μέχρι το τέλος, ακούγεται τόσο ωραία, έπαιξες ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ, πραγματικά είναι θεσπέσιο. Μπράβο, για άλλη μια φορά καταπληκτικός,, ένα εμπνευσμένο κομμάτι.
    1 βαθμός
  13. Λουκά τι να πώ........... Όχι πες μου εσύ τι να πω ? Από την αρχή, από την πρώτη νότα του μπάσου με συνεπήρε και με κράτησε μέχρι το τέλος, ακούγεται τόσο ωραία, έπαιξες ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ, πραγματικά είναι θεσπέσιο. Μπράβο, για άλλη μια φορά καταπληκτικός,, ένα εμπνευσμένο κομμάτι.
    1 βαθμός
  14. το ότι είστε εξαιρετικοί το ξέρω αλλά αυτή τη φορά μου πέσανε τα σαγόνια. Μιλάμε τα έχω χαμένα από αυτή τη πως να την χαρακτηρίσω για να μην την αδικήσω παραγωγή. Τι γίνεται εκεί μέσα.? Έλεγα μέσα μου όπως το άκουγα, ποιους ακούω, τους Scorpions, έκανε ο Γιώργος και εσύ συμβόλαιο με τον ΔΙΑΒΟΛΟ? ? Το κομμάτι δεν χορταίνεται, είναι εκπληκτικό, νοσταλγικό αλλά τόσο φρέσκο ακούγεται λόγω της εξαιρετικής ενορχήστρωσης, εκτέλεσης, παραγωγής, δεν μπορώ μιλάμε, τα έχω χαμένα, ζαλίστηκα και νιώθω υπερηφάνεια για εσάς εκλεκτοί μας συμφορουμίτες!!!!!! Υποκλίνομαι βαθύτατα και ταπεινά και πάντα τέτοια, καλές επιτυχίες και να περνάτε κάλα, είστε ΤΕΛΟΙΟΙ ? ???️?️?? ΥOU ROCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #SKISATE!!!!!!!! #OLOI MAZI MPOROUME!!!
    1 βαθμός
  15. Το ποσα ζωα χαθηκαν αυτες τις μερες...? Γενικα η ολη κατασταση με τις φωτιες ειναι ενα δραμα. Ειδικα αυτη η Παρνηθα. Ενα καλοκαιρι να περασει που να μην γινει χαμος εκει... ΕΝΑ Δεν ξερω τι να πω
    1 βαθμός
  16. Αυτό που δηλώνεις στην αρχή ισχύει απο την άποψη ότι τότε έβγαιναν σημαίνοντα πράγματα γιατί ακόμα η μουσική έπαιζε πιο σημαντικό ρόλο στις ζωές των ανθρώπων (μέχρι το τέλος των 90ς, αντε και πρώτα χρόνια του 2000 για εμάς εδώ στην ελλάδα). Μετά το 2003 αλλαξαν πολλά και σε όλα τα επίπεδα. Σήμερα 20 χρόνια μετά δε συμβαινει απολύτως τίποτα επικοδομητικό παρα μόνο ίσως κάτι πιτσιρίκια (που δε φαινονται κιόλας δυστυχώς) που ανακατέυουν και ανακατεύονται με τον ήχο σε επιπεδο παραγωγής και έμπνευση απο τα '85-95 και τη φόρμα του Grunge. Σε επίπεδο σύνθεσης ή αισθητικής πρότασης δεν έχω συναντήσει κάτι ενδιαφέρον. Ας ελπίζουμε ότι κάτι ισως βγει απο εκει μέσα με τον καιρό. Κατα τα άλλα η μουσική έχει υπάρξει ιστορικά σε κατάντι πορεία για δεκαετίες ολοκληρες στο παρελθόν (μην πιάσουμε τις εικαστικές τέχνες) και αυτό σημαίνει ότι ισως περάσουν άλλα τόσα χρόνια στην ιδια κατάσταση. Δυστυχώς για το χρόνο σαν μέγεθος και την τέχνη, 30 χρόνια δεν είναι τίποτα. Για τον άνθρωπο πάλι ίσως και μισή ζωή. Απο αυτά που μου αρέσουν, σίγουρα. Κατα τα άλλα μη νομιζεις οτι και εκει δεν παιζει το ιδιο πρόβλημα, και τρελή ποσοτικά σαβούρα.... Όλοι στο ιδιο καζανι βραζουν απλά εκει ειναι πληθυσμιακά περισσότεροι.
    1 βαθμός
  17. Μέχρι το 2000κατι άκουγα μουσική με άλλη ψυχοσύνθεση. Νόμιζα πως είμαι κομμάτι της ιστορίας της. Άκουγα ροκ παλιά κ καινούργια. Ήξερα όμως πως μέχρι πριν 10 χρόνια με το grunge η ροκ άλλαζε τον κόσμο (κανένα ρόλο δεν παίζει αν τότε δε μου άρεσε η grunge). Συνέβαινε. Ήταν ζωντανή. Πούλαγε. Δε μπορούσαμε να σκεφτούμε πως πάει τελείωσε . Πως δεν υπάρχει ιστορική συνέχεια. Πως η τελευταία φορά που είχε σημασία κ έκανε δήλωση ήταν αρχές 90. Περιμέναμε πως φέτος, του χρόνου θα εμφανιστεί ένα κυματακι που μέχρι να έρθει εδώ θα έχει γίνει τσουνάμι. Τώρα, όταν έχουν περάσει 30 χρόνια στο λήθαργο τα πράγματα μοιάζουν αλλιώς. Το ότι μπορεί να βγαίνουν μεμονωμένα αριστουργήματα δεν παίζει ρόλο. Το τελευταίο κίνημα που πήγε να τα βάλει με όλους κ με όλα τριανταρησε. Όταν ακούω κάτι αριστουργηματικό κ καινούργιο έχω το ίδιο συναίσθημα με ένα διαμάντι 30, 40, 50, κ 60 που δεν είχα πάρει χαμπάρι κ ανακαλύπτω καθυστερημένα. Είναι μονο για εμένα . Δε θα αλλάξει πλέον την ιστορία. Αυτό κ μόνο με κάνει να το ακούω με άλλη ψυχοσύνθεση όπως είπα κ στην αρχή κ ίσως πιο αποστασιοποιημένα.
    1 βαθμός
  18. Η ενασχοληση επαγγελματικα με τη μουσικη -κοινως το live-δινει εναυσμα να ακουσεις και περισσοτερο μουσικη, να ασχοληθεις και περισσοτερο και να αφιερωσεις χρονο, οχι μονο με τη μουσικη καθεαυτου αλλα και με ανθρωπους-τραγουδιστες,ηχοληπτες,μουσικους,μαγαζοτορες κτλ η επαφη με το κοινο-αλλιλεπιδραση, οι προβες, το στησιμο ενος προγραματος ακομα και το πηγαινε ελα στα λαιβ, ο χρονος της διαδρομης δηλ με το αυτοκινητο η πχ μια ομορφη τραγουδιστρια 25αρα που εχει φουλ ορεξη επηρεαζουν και στην ακροαση της μουσικης, τον χρονο ακομη και το υφος που θα βγει. αυτα τα 2 ειναι αλληλεδεντα εαν παιζεις live και εισαι ενεργος αναγκαστικα ακους και μπαινεις στον χορο και για τα υπολοιπα, μπορει να μην σου αρεσουν τα ειδη οπως εχουν εξελιχθει και να μην τα απολαμβανεις οπως οταν ησουν εσυ 20-25 αλλα γενικα θα ακουσεις trends για να παιξεις καινουργια κοματια.
    1 βαθμός
  19. Βρε παιδιά, αυτά που λέτε τα έχει φάει στην μάπα ο Αργύρης (Shelter). Ακόμα και την κλασσική (αν δεν κάνω λάθος). Μην παρασύρεστε από όσα λέει για την mainstream μουσική, δεν είναι το φόρτε του αυτή. Την αναφέρει απλά ως σύγκριση (και πάλι αν δεν κάνω λάθος).
    1 βαθμός
  20. Γράψε τα δικά σου, @shelter. Όχι για να ρουμπώσεις όλους τους χιλιάδες άλλους, ότι αυτοί δεν ξέρουνε που γράφανε κι εσύ ξέρεις. Αλλά με την έννοια της προσωπικής ενδοσκόπησης με τη γλώσσα της μουσικής. Για πάρτη σου. Αν δεν ξέρεις κι από παραγωγή, ακόμα καλύτερα! Άλλο ένα χόμπι/φυγάρα! Αντί να βρεις άλλο χόμπι π.χ. ποδήλατο και να ψάχνεις κάρμπον σκελετούς και 53άρηδες δίσκους, και να ανατριχιάζεις από το ξερατό στο 100 χιλιόμετρο αφού έχεις φάει το ζελεδάκι και τη μπανάνα με 200 παλμούς, θα ασχοληθείς με το αν το ADC της κάρτας των 120 ευρώ είναι καλύτερο από αυτής των 130, αν το τάδε μικρόφωνο βγάζει πιο τσαχπινιμπιρμπίλικα πρίμα από το δείνα, μετά θα πεις ματαιότης ματαιοτήτων, αλλά θα έχεις φάει χρόνια ευχάριστα, έτσι δεν είναι; Για να μην το ξεφτιλίσω άλλο. Η τυραννία της ακρόασης του ό,τι θέλουμε όποτε το θέλουμε, έχει σίγουρα επηρρεάσει το συναισθηματικό μας απόθεμα. Για μένα το να ακούω μουσική ανέκαθεν ήταν κάτι σπάνιο μετά την εφηβεία. Δεν έχω ενοχές. Εξαρτάται από τη σχέση του καθενός με τη μουσική. Δεν φτάνουν 3 ζωές να ακούσει κανείς ό,τι αξιόλογο κυκλοφορεί σε κάθε είδος. Η ζωή μας είναι μία. Οπότε; Τι θέλει να κάνει ο καθένας; Ας το κάνει με θάρρος και χωρίς ενοχές.
    1 βαθμός
  21. Την 2η, 3η, και 5η παράγραφο, θα μπορούσα να τις είχα γράψει εγώ. Ακριβώς με τα ίδια λόγια. Δεν έχω καταφέρει να το διαχειριστώ.
    1 βαθμός
  22. Τι έφτιαξες πάλι Λουκά μου! Είναι φανταστικό, έχεις ξεφύγει φίλε, συτό το κομμάτι δεν ειναι δυνατο να μείνει να το ακούμε μόνο εμείς μέσα στο noiz. Υποκλίνομαι, δεν εχω λόγια, συγχαρητήρια!
    1 βαθμός
  23. Το κομματι ειναι σεμιναριο μουσικης φορμας (εκτος των αλλων). Το κλεισιμο ειναι... αναμενομενο για οσους ξερουν ? Να τα λεμε ΑΦΤΑ
    1 βαθμός
  24. Είσαι παλαβός βρε Λουκά? "Ας μην είναι κάτι σπουδαίο"? Ευχαριστείς εσύ εμένα? Όχι φίλε μου, κάποια πράγματα, είναι παραπάνω από αυτό που νομίζει ίσως ακόμα και ο ίδιος τους ο δημιουργός. Και δεν δακρύζω εύκολα.
    1 βαθμός
  25. Καλησπέρα. Ένα πιο ρυθμικό κομμάτι υπο σκέψη για καμιάακόμα αλλαγή πρός το τελος. Πιάνο-Ακ.Μπάσο-Ντράμς με παλάμες. Χωρίς edit.
    0 βαθμοί
  26. Σε ότι έχει να κάνει με συνθετική/παικτική έμπνευση, διαφωνώ με το παραπάνω. Όταν περνάω μεγάλες περιόδους μη ακρόασης, ή αδιάφορης ακρόασης, αδειάζω, φτωχαίνω, ευνουχίζομαι σε εσωτερικά ακούσματα. Ότι και να έχω ακούσει στο παρελθόν, πάει και μπαίνει σε κάποιον υπόγειο χώρο μέσα μου, και φυτοζωεί. Και αυτό συνέχεια εντείνεται όσο δεν ακούω. Όταν ακούω ενεργητικά όμως, γεννάω. Αρχίζω από το πουθενά να ακούω μελωδίες, ριφφ, αρχίζω να επεξεργάζομαι μουσικά τα πάντα. Ακούω πχ ένα κομμάτι, και ταυτόχρονα χωρίς να το θέλω, αρχίζω και ακούω κι άλλα πράγματα πάνω από πχ το ρυδμ σέξιον. Αν μπορούσα εκείνη την ώρα να γράφω, θα έγραφα συνέχεια κομμάτια.
    0 βαθμοί
  27. Βοηθάει το gear αλλά για κάνα μήνα βαριά βαριά. Μετά τα συνηθίζεις όλα
    0 βαθμοί
  28. αν γίνει καλύτερη παραγωγή θα είναι αριστούργημα. Είναι εξαίρετο!!!!
    0 βαθμοί
  29. καλησπερα..Να πω την αποψη μου ..Μετα απο 200χρονια αχαχ .. M αρεσουν οι Hollow k semihollow κιθαρες.Επι σειρα ετων λοιπον, σνομπαρα τις gibson. Υπερεκτημιμενη ελεγα, δεν θα πληρωσω το ονομα ...δεν εχουν καλο quality control κλπ Σε semihollow, ειχα μια ibanez artist as200 του 81, και μια artstar as200 δεκαετιας 90. Ειχα επισης 2 jsm100 (scofield signature) μια ibanez LR10 του 83 Μια heritage 535 σε fullhollow ειχα παρα πολλες Μ αρεσει ν αλλαζω κιθαρες οπως καταλαβατε.. Anyway... κανω την κινηση και παιρνω μια gibson Εs335 Δεν θα πω οτι ειναι καλυτερη η gibson,, γιατι αυτα ειναι γουστα.. Ειναι ομως η μοναδικη κιθαρα απο ολες αυτες, που με 11αρες η 12αρες round παιζει τζαζ με το καλημερα!. Με ολες τις αλλες πασχιζα να βγαλω τζαζ ηχο, εβαζα flat, εβαζα 13αρες,,,αλλα δεν... Ειχα καταληξει οτι για τζαζ θες fullhollow.. Η διαφορα λοιπον της gibson es335, ειναι οτι εχει ηχο....es335! Σιγουρα υπαρχουν αρκετες διαφορες στα ηχοχρωματα των gibson 335, αναλογως την εποχη και το μοντελο Ομως εαν πατε για gibson ηχο, παρτε gibson ..Οι αλλες εχουν αλλη κατασκευη, και αλλο ηχο. Η ισως καποιο πιστο αντιγραφο, οπως η tokai..
    0 βαθμοί
  30. 0 βαθμοί
  31. Μεθυστικό ως συνήθως! Την παράσταση κλέβουν τα τούμπανα πάντως, οπότε θα συμφωνήσω με @kpeyos.
    0 βαθμοί
  32. Φρεσκο τρακΣ ειδικα για τον @kpeyos που θελει ζωντανα τΟυμπανα και τον @manosx που θα ΑΓΟΡΑΣΕΙ Jazzmaster. OΙ @Nestoras & @Terry RoscoeBeck5 ΑΣ ΣΙΩΠΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
    0 βαθμοί
  33. Σταύρο όλα αυτά που λες θεωρητικά ισχύουν και η αλήθεια είναι οτι και πρακτικά έχουν κάποια επίδραση στον ψυχισμό. Πρακτικά όμως, δεν είναι όλοι κατάλληλοι για αυτή τη δουλειά. Και δεν εννοώ τεχνικά, αλλά προσωπικά υπήρξα on & off 3 φορές σε τέτοιες φάσεις, με ικανοποιητικές οικονομικές απολαβές και σημαντικές και ωραίες εμπειρίες που ακόμα θυμάμαι και μνημονεύω, αλλά το να παίζεις συνεχώς ρεπερτόριο που δε σου αρέσει, σε φθείρει. Αν απο καποια στιγμή και μετά στη ζωή σου μπορεσεις να απεξαρτηθείς απο την αναγκαιότητα του να παιζεις live γιατί η επιβίωσή σου εξαρτάται απο αυτό (και προσωπικά το εύχομαι σε όλους μετά τα δεδομένα της πανδημίας) τότε αρχίζεις και δεν το επιδιώκεις σε πράγματα που δε σε ικανοποιούν. Προσωπικά πλέον παίζω live μουσική ΜΟΝΟ με πολυ συγκεκριμένους ανθρώπους. Κάτι σαν κοινωνική συναναστροφή με φίλους. Ή αν κληθώ να συμμετέχω σε ενα έργο με φοβερή μουσική (συχνά συμβαίνει με standard ρεπερτόριο του κλασσικου χώρου). Δυστυχώς μου πήρε πολλά χρόνια να καταλάβω ότι ο επαγγελματίας performing μουσικός δεν είναι θέμα ικανότητας όσο χαρακτήρα και εγώ δεν ήμουν/είμαι διαθέσιμος να παίξω οτιδήποτε. Εξαιρώ την περίπτωση του να βιοπορίζεσαι αλλά και πάλι αν δε σου βγαίνει σαν χαρακτήρας θα βρεις τρόπο να το εγκαταλείψεις και να βρεις αλλου τύπου μουσικές ενασχολήσεις.
    0 βαθμοί
  34. Γιατι να μη βαρεθεις δηλαδη; Υποχρεωτικο ειναι; Και γιατι να ασχολεισαι ντε και καλα με κατι που εχεις βαρεθει; Στα @@ σου, η ζωη ειναι συντομη, βρες κατι αλλο που να σε γεμιζει, η μη βρεις και τιποτα, κανε ταβανοθεραπεια ? στα @@ σου. Οσο αφορα την παρακμη, ειναι συνεχομενη, καθε πέρσι και καλυτερα εδω και 200 χρονια, μη δινεις σημασια. Εκει που κρεμαγαν οι καπετανιοι τ' αρματα, κρεμουν οι γυφτοι τα νταουλια. Χιτ του 1744: Χιτ του 2023:
    0 βαθμοί
  35. Με το που είδα Kaiser φτιάχτηκα.
    0 βαθμοί
  36. 0 βαθμοί
  37. Οκ εμπορικό προιόν βγάζανε και στα 60ς και τα 70ς αλλά η μουσική ήταν ωραία. Το ίδιο και η μόδα και αρκετες απο τις αλλες τέχνες. Κατά μια έννοια, εμπορικό προιον ήταν και η Carmen του Bizet το 1874 (δεν την εγραψε για χόμπι, και απασχολήθηκαν εκατοντάδες ανθρωποι για να το μάθουν, να προβάρουν και να εκτελέσουν για πάνω απο 3 ώρες) αλλά μάπα δεν την έλεγες και ακόμα δεν τη λες. Η σημερινή μουσική νομιζω οτι ειναι μάπα γιατι οι ακροατές πρώτοι την απαξίωσαν αργά και μεθοδικά για πολλά χρόνια. Ισως ολοι να εχουμε έστω και ενα μικρό μεριδιο συμμετοχής σε αυτό. Εκτός αν εννοεις οτι η φάση ειναι μαπα γιατι εχει στοχο να εκπονησει εμπορικο προιον στο οποίο η μουσικη παιζει ενδυματολογικο ρόλο και πρωταρχικο το βίντεο. Οπου τα σημερινα βιντεο ειναι ΟΛΑ υπερπαραγωγες αλλα απο μουσική αστο...
    0 βαθμοί
  38. Επίσης η μουσική που κυκλοφορεί στην αγορα είναι πολύ μάπα καθώς έχει έως κύριο σκοπό να αποτελέσει ένα εμπορικό προϊόν. Ειλικρινά απολαμβάνω περισσότερο την μουσική των μελών εδώ μέσα.
    0 βαθμοί
  39. Αυτο ακριβως συμβαινει και με μενα....μεχρι και πριν 2 χρονια καταφερνα να βρισκω χρονο για μελετη,εστω μια ωρα καθημερινα,παροτι πιο δυσκολες οι συνθηκες(ο γιος μου μωρο,μεταπτυχιακο κλπ)ενω τωρα εχω περιπου 1,5χρονο που σχεδον δεν εχω πιασει κιθαρα στα χερια μου παροτι εχω πολυ περισσοτερο ελευθερο χρονο...το χειροτερο ομως οπως λες,ειναι οτι εχω χασει το ενδιαφερον μου και στη ακροαση....κατι που δεν το εχω παθει ποτε...δεν θελω ομως να το ριξω στο οτι δεν υπαρχει καλη μουσικη εκει εξω....μαλλον ψυχολογικο ειναι για μενα...πχ εχω παρατηρησει οτι προσωπικα οτι επηρεαζομαι τις εποχες που δεν εχω μπαντα ή εστω καποιον να παιξω μαζι...να προσθεσω οτι ειμαι κ εγω στη ηλικια σου (39)
    0 βαθμοί
  40. Καταλαβαίνω ότι μιλάς για τη σχέση σου με τη μουσική ως ακροατής και όχι ως μουσικός (γνωρίζω ότι ο διαχωρισμός είναι λίγο πολύπλοκος αλλά ας μείνουμε στο προφανές). Νομίζω λοιπόν ότι θα ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο εάν δεις τι σου συμβαίνει όταν είσαι αναγνώστης ή θεατής κλπ. Μιλώντας από προσωπική εμπειρία, για τη μουσική του αιώνα μας νοιώθω ακριβώς τα ίδια (είμαι 52). Ωστόσο εξακολουθώ να νοιώθω τη γνωστή "ανατριχίλα" απέναντι σε έργα άλλων τεχνών όπως θέατρο, σινεμά (λιγότερο συχνά), λογοτεχνία, ποίηση, ζωγραφική κλπ. Εγώ λοιπόν κάνω την απλοϊκή σκέψη ότι δεν φταίει το ότι μεγάλωσα. Η μουσική έχει αλλάξει. Και δεν εννοώ τα μουσικά έργα. Εννοώ το ρόλο της μουσικής στη ζωή μας, ο οποίος υπαγορεύει (όπως και παλιότερα άλλωστε) τα έργα, τους καλλιτέχνες, την πρόσβαση, το μέσο αναπαραγωγής κλπ. Μεγάλωσα σε μία εποχή που η μουσική ήταν διέξοδος, επικοινωνία, κινημα, διαμαρτυρία, και ζω σε μία άλλη εποχή που η μουσική λειτουργεί πιο πολύ ως "μουσική επένδυση" (κάτι σαν το soundtrack της καθημερινότητάς μου). Για να πω την αλήθεια κάθε τόσο σκάει και κάτι που ταράζει τα νερά και επαναφέρει τη συγκίνηση του παλιού τρόπου ακρόασης αν και συνήθως δεν είναι από το χώρο της pop. Υ.Γ. θεωρώ ότι τώρα το πακέτο (τέχνη και βιομηχανία) είναι αυτό αλλά δεν αποκλείεται και να αλλάξει. Τη μουσική τη διαμόρφωναν πάντα οι πιτσιρικάδες, τόσο ως δημιουργοί όσο και ως ακροατές, και το έκαναν πάντα αντιδρώντας στο κατεστημένο των προηγούμενων γεννεών. Περιμένουμε λοιπόν στο επόμενο επεισόδιο την αντίδραση των νέων και την ανατροπή αυτού για το οποίο γκρινιάζουμε οι μεγάλοι. Θα γίνει, αλλά όταν γίνει δεν ξέρω που θα είμαι εγώ.
    0 βαθμοί
  41. Ας το αφήσουμε λίγο φλού και ας πούμε, ο Κeefτές στα ντουζένια του...
    0 βαθμοί
  42. Φυσικά και δεν απαγορεύεται. Έχετε όλοι το απόλυτο δικαίωμα να λέτε τη γνώμη ΜΟΥ εδώ μέσα. Δημοκρατία έχουμε.
    0 βαθμοί
  43. Ο Χαμμετ δεν ειναι Καρβαλιο, ο Χαμμετ ειναι ο Στολτιδης. Δεν ειναι μπαλαδωρος ουτε μεγαλος τεχνιτης, παιζει ομως με την ψυχη του, δε δημιουργει προβληματα στα αποδυτηρια και σκοραρει πολυ κρισιμα γκολ (ριφακι enter sandman, ξεσπασμα creeping death, γκολ με Στανταρ Λιεγης κλπ) ?
    0 βαθμοί
  44. Εγώ θέλω να μείνω στο υπογραμμισμένο. Σίγουρα θα μπορούσαν να είναι καλλίτεροι από ότι είναι, δεν είναι ανάγκη να μας πεις και τον τρόπο φίλε ΣΦ. Είναι αυτό που γράφανε στα ίντερνετς οι οπαδοί του Ολυμπιακού για τον Καρβάλιο στο παιχνίδι με την Γκενκ στο Βέλγιο. "Βγάλτον και μην βάλεις κανέναν". EDIT: Μην ξεχνάτε ότι χωρίς τον Χάμετ δεν θα υπήρχαν οι Megadeath.
    0 βαθμοί
  45. Ευχαριστώ Γιώργο και πάλι.Τα τυμπανα σε όλα τα κομμάτια εσκεμενα είναι σε τριτο ρόλο,δεν θέλω να εμπλεκονται πολύ.Έτσι ή τα πάιζω με σκούπες ή με τις παλάμες όπως εδω για να υπάρχει πιο γηινο feel .Η μπακέτα το αγριεύει.Αν παίζονταν live Θα έβαζα μπακκέτα και πολύ πιατίνι φυ σικά. Τα όργανα παίζονται πάντα απο εμένα.Ντράμερ ξεκίνησα.Τα άλλα τα παλέβω.Το αποτέλεσμα με ενδιαφέρει.Χαίρομαι που αρέσει σε κάποιους όπως χαίρομαι που κάποιοι έχουν και άλλα γούστα. Είμαστε ελεύθεροι να απολαμβάνουμε ότι επιλέγουμε πάντα σεβόμενοι και τους άλλους .Ευχαριστώ μεγάλε!
    0 βαθμοί
  46. Παλιά δουλειά κι αυτή. Έκανα μια προσπάθεια να βελτιώσω τον ήχο γενικά. Θα ήθελα να έχω φλάουτο μέχρι τη μέση του κομματιού (το είχα στο παρελθόν) αλλά, δεν υπήρχε κάτι καθώς πρέπει εδώ οπότε, έβαλα έναν συνθετικό ήχο. Κράτησα όμως στο τέλος το σαξόφωνο (μέτριο - κακό δεν έχει σημασία...), αφού δεν έβρισκα καλύτερη λύση να συνάδει με το ύφος της μουσικής. Το βίντεο είναι αρκετά καλοκαιρινό με ολίγον passion μέσα.... ? Καλή συνέχεια ...
    0 βαθμοί
  47. Εεεπ... Υπάρχουν και μεγαλύτεροι που σε διαβάζουν, φίλος.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...