Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/15/23 σε όλα
-
Τα τύμπανα δε μου άρεσαν (ο μόνος ήχος που όπως είπα με ξενιζε λίγο) αλλά δε με απέτρεπαν από το να παρακολουθήσω κ να ευχαριστηθώ το κομμάτι. Ο μόνος λόγος που τα ανέφερα είναι επειδή στην παρουσίαση υπάρχει σχόλιο για το ότι έγινε κάποια προσπάθεια να βελτιωθεί συνολικά ο ηχος1 βαθμός
-
Σε καμία περίπτωση οι μετρήσεις δεν είναι άχρηστες, αλλά από την άλλη δεν δίνουν πλήρη εικόνα για το πως ακούγεται κάτι. Μια κραχτή περίπτωση είναι το Prism ADA-8XR το οποίο είναι 25 χρονών (παλιό) και παρόλο που έχουν βγεί νεότερα με καλύτερες μετρήσεις (πχ χαμηλότερο thd+n) συνεχίζει να είναι ένα από τα κορυφαία. Το τσιπάκι από μόνο του δεν λέει πολλά. Πολύ μεγαλύτερο ρόλο παίζει το συνολικό implementation.1 βαθμός
-
Θενξ Φιουζιε Εχω παει....? (το εχω δει εννοω) Η Μ2 δεν εχει λαην ιν. Περα τουτου μιλαμε για την ιδια καρτα οποτε το ρηβιου ισχυει κ για τις 21 βαθμός
-
Γι' αυτό είπα αν θα είχες να προτείνεις κάτι στην ίδια κατηγορία τιμής με ανάλογα features με την scarlett. Βρασίδα μου δες εδώ για την M2.1 βαθμός
-
@vrasidas27 ναι έχει λογική προφανώς. Αν ένα interface έχει καλύτερο adc, τότε το χρησιμοποιείς μόνο έτσι. Μπαίνει όμως το ερώτημα το πως ξέρεις ότι σου ακούγεται καλύτερα το adc ή όχι, δηλαδή πως συγκρίνεις μόνο το adc σε 2 interfaces που pre+adc είναι integrated; Τουλάχιστον με κάτι σαν την M4 ή την Audient έχεις line-in! Από τη στιγμή που μπορείς να πάρεις οτιδήποτε άλλο εκτός της Scarlett, κάντο. Εγώ θα έλεγα ότι στη περίπτωση σου το audio interface είναι ένα από τα πολλά θέματα που πρέπει να λύσεις, γιατί ηχογραφείς και ακούς σε ένα home studio setup με ότι αυτό συνεπάγεται. Το audio interface είναι ένα από τα κομμάτια ενός μεγάλου puzzle. @dimsonic οπότε μιλάς μόνο για το conversion και μόνο για 200ευρώ εύρος τιμής; Η Audient πάντως έχει διπλάσια χρήματα από την Scarlet. Λογικό να ακούγεται καλύτερα.1 βαθμός
-
Εννοείς ότι δεν σε ενδιαφέρει το ADC αλλά σε ενδιαφέρει το DAC για να έχεις καλύτερο monitoring; Δεν έχω ασχοληθεί ενδελεχώς σε αυτή τη κατηγορία εδώ και πολλά χρόνια. Μπορώ να πω όμως ότι τα Audient ήταν πολύ decent για τα χρήματά τους.1 βαθμός
-
Το θρεντ δε μαγαριζεται, έχει σούπερ παίξιμο ο παίχτης άρα είναι safe!1 βαθμός
-
Δεν το λέω για το λότζικ. Το λότζικ με AU δε νομίζω να έχει θέμα. Γενικά το λέω, για πλαγκιν τρίτων. Και κιου να είχε π.χ., ακόμα χειρότερα. Όποιο πλαγκιν δεν είναι vst3, δεν παίζει native. Δεν ξέρω αν έχει, πόσα, και ποια πλαγκιν ο Βρασίδας, εγώ απλά το λέω, γιατί είναι μια παράμετρος. (Θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάποιο wrapper όπως της bluecat για βστ εως 2.4, ή και ακόμα πιο πίσω, αλλά αυτά είναι έξτρα λεπτομέρειες που πρέπει να ληφθούν υπόψιν εξαρχής. Γενικά με καινούργιους υπολογιστές προσπαθώ να περιορίζω τις εκπλήξεις στο ελάχιστο, και στο υλικό, και στο λογισμικό) Νομίζω είναι καλό εργαλειάκι, αν είναι και το προ δε θα βρει ζόρια. Δεν ξερω από ραμ αν τα 16 θα φτουρήσουν, αλλά για ένα φλαγκσιπ τύμπανο, άντε και ένα μπάσο στα ίνστρουμεντ θα είναι υπεραρκετά. Αν αρχίσει να γράφει τίποτα ορχηστρικά χαλιά, με μεγάλο preload στη ram, ε εκεί ίιιιισως κάτι να χρειαστει παραπάνω. Αλλα και πάλι. @vrasidas27Πολύ χάρηκα ρε κουνάβε που πήρες οπλίδι!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Τώρα που τα εξαφάνισες, δεν γίνεται να εμφανίσεις έναν ωραίο κώλο φάτσα κάρτα στο τοπίο, αντί για τον κακάσχημο που υπήρχε πριν? Κάτι που να μην προσβάλλει την αισθητική μας ρε φίλε.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
είχαμε μια κουβεντούλα με την φίλη Ναταλία Ρασούλη στο fου bου για έναν άσχετο πιανίστα που της είχαν στείλει να την συνοδέψει σε μια εμφάνιση της και θυμήθηκα μια αρπαχτή προ αμνημονεύτων σε επαρχιακή μπουάτ που μας την κάνει τελευταία στιγμή το μπουζούκι και μας στέλνουν έναν ντόπιο να τον αντικαταστήσει και χωρίς χρόνο για πρόβα (στο μπαρ στα όρθια βγάλαμε πρόγραμμα "αυτό το έχεις?" οκ! κλπ)... και ήρθε η ώρα να ανέβουμε... που σε πονεί και που σε σφάζει... η λεωφόρος με τις πράσινες το διάβα του και ούτε μία σωστή εισαγωγή ο κερατάς (καλά για "απαντήσεις" ούτε ερώτηση)... φίσκα το μαγαζί, ντρεπόμουν τον κόσμο και μου ερχόταν να τον σκοτώσω, αλλά με βλέπανε και απλά τον κλώτσαγα στην ζούλα... πάλι καλά που είχαμε καλές φωνές και απλά φύγαμε νύχτα πριν μας δείρουν... ? έχετε ανάλογες εμπειρίες συνεργασίας με "καλαμπόρτζους" μουσικούς (όχι σώνει και καλά σε live)?... και φυσικά δεν λέμε για μη βιρτουόζους ή απλά μέτριους... ΥΓ ο εν λόγω πρέπει να ήταν ο μοναδικός "μπουζουξής" άνω των 5 ετών παγκοσμίως, που παίζει λάθος την Ευδοκία...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
@vrasidas27 ...και πολύ καλά έκανες , τροποποίησα κάποια velocities ειδικά σε εκείνο το χρονικό σημείο που μου είπες και πρέπει να δω κι άλλα πραγματάκια που θα μπορούσαν να δώσουν κάτι καλύτερο στον ήχο των κρουστων γενικα...0 βαθμοί
-
Λοιπόν εγώ θα μοιραστώ μια εντελώς αντίθετη εμπειρία... Προ αρκετών ετών με τα ΠΤΠ* παίζαμε κάπου σε ένα χωριό της Κοζάνης. Και καθώς τα ΠΤΠ είχαν στοιχεία "μουσικής κολεκτίβας", μπορεί να κάναμε μια σειρά εμφανίσεων back to back χωρίς το ίδιο lineup- τότε ξεκινήσαμε με έναν ντράμερ, εγώ θα έπαιζα μπάσο από την δεύτερη εμφάνιση και μετά κλπ. Στην συγκεκριμένη εμφάνιση λοιπόν, ένα παλικάρι που τραγουδούσε και έπαιζε ποντιακή λύρα θα έφερνε αυτός έναν ντράμερ, εκ Κοζάνης ορμώμενο. Χωρίς πρόβα, χωρίς καμία προηγούμενη επαφή, πλην της διαβεβαίωσης του δικού μας ότι ήταν καλός. Έρχεται το παλικάρι, κάθεται στα ντραμς και είμαστε όλοι WTF... Όχι "κένταγε", και λίγο παραπάνω. Δεν θυμάμαι καν το όνομα του πλην του γεγονότος ότι ήταν τρομερός παίκτης και πολύ ευχάριστη έκπληξη. Ενδεχομένως ο αξιότιμος LK να τον γνωρίζει. Οπότε συμβαίνουν και αυτά και όχι μόνο τα... άλλα ? *Παιδιά Της Πάτρας0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ο Mark Agnesi της Gibson συναντα τον τεραστιο Jason Isbell για ενα τουρ του οπλοστασιου του στο πλαισιο της σειρας The Collection (ενα πιο κυριλε και προσεγμενο rig rundown πανω κατω). Ο Isbell εχει φοβερο γουστο και η συλλογη του περιεχει μερικα τρομερα κομματια, με αποκορυφωμα την 1959 Burst που παλαιοτερα ανηκε στον Ed King των Lynyrd Skynyrd.0 βαθμοί
-
Επαναλαμβάνω Στην κατηγορια αυτη. Αν καποιος νομιζει οτι καποια απο τις υποψηφιες στα 200 ευρω εχει καλύτερους μετατροπεις θα πρεπει να το αποδειξει Εκει ισως γινει κατι0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αν καταφέρουμε να βρούμε 4-5 interfaces, εγώ είμαι διατεθημένος να κάνουμε ένα σωστό test στο στούντιο. Κατι του στυλ, Focusrite, SSL, Audient, Motu κτλ. Κάνουμε publish και τα αποτελέσματα σε άρθρο στο Noiz.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Welcome to Noiz! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Όχι ντάξει δικό μου λάθος που το πήγα off topic με την κιθάρα. ΖΗΛΕΨΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ0 βαθμοί
-
Σε καμία περίπτωση. Συμφωνικά δεν κάθομαι να γράψω στο κιουμπέις, θα σφάξω άνθρωπο. Αλλά κι όταν γράφω, προτιμώ όσο γίνεται με εξπρέσσιον μαπ να κρατάω τα τρακ όσο λιγότερα γίνεται. Κάποιοι φορτώνουν διαφορετικό instance για κάθε articulation. π.χ. έχεις φλάουτο, φτιάχνεις 8 τρακ, φλάουτο λεγκάτο, στακκάτο, τρίλλο ημιτόνιο, τρίλλο τόνος, flutter, αξάν, εσπρεσσίβο, κρεσσεντο ντιμινουέντο (παράδειγμα). Κι αν έχεις και από άλλη βιβλιοθήκη, πάλι τα ίδια. Ε οκ, αν έχεις 16 τρακ για ένα φλάουτο, για όλη την ορχήστρα θα έχεις γύρω στα 450. Ξέρω γω; Πας για VEPro καλύτερα σε άλλον υπολογιστή. Γενικά δεν είμαι των πολλών τρακ για λόγους οργάνωσης, αλλά ακούς και κρίνεις. Όλα τα δικά μου είναι στατικές μίξεις επιπέδου οδηγού. Αλλά με τον παππούλη πια 6700Κ και 32 giga μνήμη, δεν έχω καταφέρει να κάνω κάποιο πρότζεκτ ακόμα να βήχει. Με λογική (κατ εμέ) χρήση έτσι; Όχι να έχω μούλτιμπαντ κομπρέσσορα σε κάθε κανάλι και άλλα 12 ινσερτ με automation. Υπάρχει και render in place, και bounce, και save as new version, οκ, ας παίρνουμε και καμια απόφαση πού και πού, μην τα αφήνουμε όλα ανοιχτά. To cubase τρέχει native αξιοζήλευτα, ΑΛΛΑ με την προϋπόθεση ότι αφήνεις όλα τα VST εως 2.4 πίσω σου. Μόνο vst 3 plug-in τρέχουν native.0 βαθμοί
-
Πρόβλημα δεν υπάρχει πουθενά. Εγώ μιλάω για κιουμπέις μονο που έχω δεδομένα. Μιλάμε για διαφορά του στιλ ότι έτρεχε σε συγκεκριμένο τεστ 104 τρακ σε ροζέττα και 129 σε native, στα 256 μπάφφερ. (Μπουκ όμως, προ μαξ 64άρι) Είναι ένα 20% αν το βάλεις κάτω. Αλλά μιλάμε για καθαρό σεταπ. Τα πλαγκιν είναι αυτά τις περισσότερες φορές που σκατώνουν την κατάσταση και ρουφάνε το μεδούλι είτε από σχεδιασμού είτε από μπαγκς. Εξαρτάται και το πλαγκ έτσι; Αν έχεις Acoustica σε κάθε κανάλι, ε οκ, γονατίζει γρηγορότερα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
δεν κλαις λεφτά στην κατηγορία αυτή. και να κλαψεις, τι θα κλάψεις? δεν σου έκατσε την δίνεις. Πάρε από θωμά με την λογική της "δοκιμής" Αλλά εγώ τη σκέψη θα την έκανα, όπως την έκανα πριν 3-4 χρόνια για τραβηγμένο μπάτζετ προς το χιλιάρικο. Αλλιώς πάρε αυτήν που έχει τα καλύτερα features. Τωρα dac και τέτοια, άστα, ούτε προενισχυτές ούτε τίποτα. Όλα ίδια είναι0 βαθμοί
-
Σιγουρα αλλα τα 16 του μακ. Εγω σ αυτο που εφτιαξα προχτες για πρωτη φορά μου εκλεισε το cubase με 16. Αλλα ειχα φορτωμενα πάνω απο 20 instrument tracks0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Βρασίδα καλορίζικος. Κανένα πρόβλημα για το μοτου το μ4, αξιόπιστα εργαλεία χαμηλών τόνων. Το μόνο που θέλω να σου πω εγώ είναι οτι αφού πήρες μακ μίνι, δεν ξέρω τι θα κάνεις με πλαγκ και τέτοια, αλλά κοίτα ρε φίλε να τρέχεις native. Δηλαδή αμαρτία είναι να το τρέχεις ροζέτα για καναδυο πλαγκιν.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
πολύ καλή επιλογή η Μ4 αν θες τη γνώμη μου... ανάμεσα στους καλύτερους ήχους που έχω ακούσει σε φθηνές κάρτες μαζί με την SSL 2+ και την Audient iD24... η Motu "φοράει" στο Dac της ESS Sabre32, η SSL AKM και η Audient αγνώστου πατρός (σε μένα)... πάντως οι διαφορές που απεκόμισα είναι ανάλογες που έχω συναντήσει και σε πιο ακριβές υλοποιήσεις... λίγο πιο smooth η SSL, λίγο πιο σκληρή (αλλά και πιο αναλυτική) η Motu, η Audient κάπου στη μέση... δυστυχώς δεν μπόρεσα να τις ακούσω στο ίδιο αναπαραγωγικό σύστημα ώστε να έχω άμεση σύγκριση και πιο αντικειμενική θεώρηση... είναι και το τι θες... ας πούμε η SSL έχει τους καλύτερους προενισχυτές αλλά είναι δύσκολο πεις ότι θα διάλεγες με κριτήριο αυτούς μια και οι διαφορές με αυτούς των υπόλοιπων δεν είναι τόσο μεγάλες... εμένα από την άλλη θα με βόλευαν πολύ και τα 2 ακουστικά της, άλλον η επεκτασιμότητα και το dsp της Audient, άλλον οι 2 παραπάνω line outs και τα πολύ καλά signals meters της Motu κλπ... το σίγουρο είναι ότι θα μπορούσα να συμβιώσω σε ένα home studio άνετα και με τις τρεις χωρίς κανένα ιδιαίτερο παράπονο για την τιμή τους... τώρα για τα πάλαι ποτέ προβλήματα των win drivers της Motu, προσωπικά δεν έχω συναντήσει τα τελευταία χρόνια στο περιβάλλον μου κάποιo feedback που θα με εμπόδιζε να την συστήσω... αν και συ στο mac δεν έχεις να ανησυχείς έστω και με την ιδέα όπως κάποιοι που όντως ακόμα έχουν ενδοιασμούς (φρονώ άδικα πλέον) όταν πρόκειται για pc... μια και σε βλέπω "τσιμπημένο" καλή παντρειά και βίον ασματόσπαρτον αν καταλήξεις τελικά με αυτήν...?0 βαθμοί
-
ως γνωστόν δεν χαλάω χατήρια... έτσι κι αλλιώς αυτό το τεστ θα χει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τα δικά μου...? ακατάλληλο για μέλη κάτω των 18 ετών και να ψηφίσω πρώτος γιατί έμεινα μέσα για να δουλέψω αλλά μπαρμπούτσαλα κι απόψε... λοιπόνε, ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ "δαγκωτό" γιατί εδώ τα ψιλoartifact τα ζητάει ο οργανισμός των ανθρώπωνε...0 βαθμοί
-
εγώ ο καημένος με λογοκριτική επέμβαση αφαίρεσης πωπού ξεκίνησα... αλλά ο λαός... ο λαός... τι να κάνω;... με μαύρη καρδίαν και βαθιά εντροπήν υπέκυψα στις απαιτήσεις του...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ευχαριστώ για την κίνηση αλλά εγώ τη δικιά μου την χαρίζω στο Φιούζιο ? Να κάνει ένα συγκριτικό κ ν'ανοιξει θρεντ Αναλογικο vs ψηφιακό, τα συμπεράσματα μου0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
εμ όποιος βιάζεται με ΑΙ θα την βγάζει... δεν είχα χρόνο για audition προς αναζήτηση NoizNextTopModel... τι να του κάνω...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Να, ορίστε, τώρα με κόλλησες. Chick Corea - Return To Forever (1972) Αν και το άλμπουμ βγήκε κάτω από το όνομα του Corea, θεωρείται το πρώτο άλμπουμ των Return To Forever. H μπάντα: Chick Corea - Rhodes Flora Purim - vocals & percussion Joe Farrell - sax & flute Stanley Clarke - basses Airto Moreira - drums & percussion0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ομολογώ ότι το δικηγορικό που με απασχολεί έχει ελαφρώς διαφορετικό setup Περιττό να πω ότι προτιμώ το δικό σου0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
@dimsonic Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη !! Προσπάθησα να βελτιώσω λίγο τα κρουστά μετά από την παρατήρηση του Βρασίδα αλλά....μάλλον δεν τα κατάφερα...πάλι καλά που δεν τα έκανα χειρότερα....?0 βαθμοί
-
Τι γαρίδα ρε φίλος... οδηγούσα και κόντεψα να τρακάρω απο το γέλιο! Έβγαλα το κινητό να το αποθανατίσω. Το ξέκωλο στη παραλία δικαιολογείται γαρ αλλά στο χωριό με ποδήλατο... μου έφερε στο νου το ποιηματάκι του δημοτικού που πήγαινε... σε είδα στο ποδήλατο και ήσουν όλο τρέλα μα ύστερα κατάλαβα πως έλειπε η σέλα ???0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν ειναι τπτ, μια ελαφρια dreadnoughtιτιδα. Guild D4 (1995), Ibanez 2846 (1975), Gibson B-45-12 (1964) και τελος μια Landola V-73 Colorado (1960s) δωδεκαχορδη που αγοραστηκε τις προαλλες ως repair project για ενα 30αρικο, να δουμε τι θα την κανουμε...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00