Νομίζω ότι αυτό ξεκίνησε από παλιά, που τα πάντα ήταν hardware, και μάλιστα με συγκεκριμένη ηχητική ταυτότητα.
Έπαιρνες SSL άκουγες SSL.
Αν κάποιος θεωρεί ότι τον ικανοποιεί ηχητικά το (κάθε) channel strip κάποιας εταιρείας, και το έχει "μάθει", το χρησιμοποιεί.
Αύριο θα πάω τα ρεμάλια που μου γέμισαν το σπίτι στη Γλασκώβη σε ένα όχι και τόσο κοντινό Loch
Αν δεν σκοτωθούμε οδηγώντας ανάποδα μέχρις εκεί, η μόνη μου ελπίδα να ξαναζευγαρώσω σύντομα είναι το να είναι το τέρας θηλυκό
Stay tuned
Το γειτονοπουλο Σασα.
Σχεδον συνομηλικο με τον δικο μου το Λακη. Παλια βγαίνανε κι οι δυο στο πισω μπαλκονι και γαυγιζονταν με την ψυχη τους. Τωρα κι οι δυο με καρδιακα και χαπια αποφευγουν τις παλιες δοξες. Ομως ο Σασας που βλέπει ακομα μας στηνει καρτερι. Μολις κουνηθεί καν η κουρτίνα ξεκιναει...
Το thread αυτό ανοίχτηκε για να συζητηθεί κατά πόσο έχει νόημα κάποιος να μιξάρει με ένα channel strip και μόνο.
Όχι για ποδόσφαιρο, ταινίες, τον Λάνθιμο, τηγάνια, πληκτρολόγια κτλ.
Το κλειδώνω μέχρι να το καθαρίσω, και μετά θα το ανοίξω και πάλι.
Ρε σεις, μπήκα λίγο στο facebook που έχει το Κλημέντι, και έπαθα πλάκα.
Πριν μερικές μέρες, είχε άλλο event.
"Ducati ψήνεται", πάλι με γουρνοπούλες και τα ρέστα, για μηχανόβιους.
Άσε που σχεδόν κάθε ΣΚ, έχει ντόπιο αρνί και γεμιστά στον πέτρινο φούρνο του.
Έχει και βίντεο, μου τρέξανε τα σάλια.
Αλλά θέλει κράτηση, "όποιος πρόλαβε" είναι.
https://www.facebook.com/KlimentiCafe/?locale=el_GR
δεν βιαζομαστε. λιγες νοτες με ουσια(βλεπε jimmy page keith richards). εγω θεωρο οτι θα μαθω να παιζω σαν τους ηρωες μου. θελω να πω θα πρωσπαθησω, αν πρωσπαθησης ισως και να χασεις αν δεν πρωσπαθησης εχεις χασει ηδη!
Καλησπερίζω την ομάδα!Καιρό έχω να postάρω κάτι... Ήρθε η ώρα λοιπόν και πάλι!Μεγάλη αγάπη η διαφαινόμενη μπάντα και δυστυχώς πλέον δεν υπάρχει το ενδεχόμενο κάποιου reunion λόγω του χαμού του Warrel (RIP)...
Ύψιστος δίσκαρος το This Godless Endeavor (το 1ο ολοκληρωμένο άλμπουμ που άκουσα όταν πρωτοκυκλοφόρησε) και...My Acid Words....Για τα τεχνικά θέματα και για όποιον ενδιαφέρεται:--- Ηχογραφημένο, μιξαρισμένο στο Reaper.--- Masterαρισμένο με T-racks.--- Τα ντραμς είναι ένας συνδιασμός από ML Drums, EZ Drummer 2 και Perfect Drums--- Μπάσο έχω γράψει με ένα μπάσο της Harley Benton και σαν amp software έχω το Bass Knob. --- Βασικές Ρυθμικές κιθάρες είναι ηχογραφημένες με BOSS Metalzone---> return ενός modαρισμένου Randall--->καμπίνα Randall με (κάθε φορά ξεχνάω ποια) ηχεία Celestion---> Shure SM57
--- Έχω και άλλο ένα ζευγάρι ρυθμικών κιθαρών με amp software από Amplitube 4 (δεν θυμάμαι τώρα ποιες ρυθμίσεις καθώς τις είχα rendered τις κιθάρες - είναι παλιό το ηχογραφημένο project)
--- Κάρτα ήχου η Focusrite Scarlett 18i20.Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να σας αρέσει... Περιμένω γνώμες!!!
Keep it heavy!!!
https://www.youtube.com/watch?v=P_f7U_01SfE
Εγω γραφω di μια κιθαρα (ενα take εννοώ) και μετα κανω duplicate και πανάρω δεξια αριστερα. Επίσης δίνω ελάχιστη καθυστέρηση στην μία από τις δύο. Τις περνάω η μία μεσα απο amplitube 2.0 και η άλλη μεσα από το studio devil (καταπληκτικό plugin). Σε ενα buss τις στέλνω όπου εκεί παίζει bbe 2.0 και focusrite liquid mix (compressor + eq).
Αυτά. Προς το παρόν δεν εχω ασχοληθεί με impulses αλλά θα το κάνω στο επόμενο cd. Τον ήχο που εχω μπορεί να τον ακούσει κανείς στο tuggr.bandcamp.com.
Γενικώς δίνετε ρε σεις και κανα link από τον ήχο σας όπως έχετε γράψει να ακούμε να παίρνουμε και ιδέες..
:)
Ωραίο θέμα!
Εγώ έχω καταλήξει στις απλούστερες των λύσεων, αφού δουλεύω σε μη μονωμένους χώρους αρκετά χρόνια τώρα.
Σε γενικές γραμμές δεν μου έχει σταθεί καθόλου δύσκολο να βγάλω καλό ήχο στηνοντας ένα καλό μικρόφωνο φωνής μπροστά στο μεγάφωνο και συνήθως με κάποια κλήση, ανάλογα με το μεγάφωνο, ειδικά για τις προσωπικές μου ανάγκες.
Ενα AKG 414 με τον ενισχυτή να παίζει σε ανθρώπινη ένταση με βολεύει μια χαρά. Ακρίβό μικρόφωνο θα μου πείς... Σωστά. Αλλά αυτό που με βολεύει περισσότερο είναι ο ευέλικτος ενισχυτής. Δηλαδή επειδή όλη αυτη η αλυσιδα ηχογράφησης συνήθως προσθέτει και αφαιρεί σε κάποια σημεία του φάσματος, αν μπορώ να πετύχω τον ήχο που θέλω με το EQ του ενισχυτή και ότι άλλο προσφέρει για επίδραση στην χροιά του, το μόνο που μένει πλέον είναι να πάρω όσο πιό πιστά γίνεται το σήμα στην "ταινία". Και αυτό γίνεται με ένα συνήθως ακριβό μικρόφωνο κοντά στην πηγή για να μη παίρνει και τον ακατέργαστο "χώρο". Προσωπικά είμαι της άποψης ότι για ένα home studio ένα all around καλό μικρόφωνο εξυπηρετεί στις περισσότερες των περιπτώσεων και αξίζει τα λεφτά του.
Ολα αυτά τα παραπάνω αφορούν εμένα και το προσωπικό μου κιθαριστικό στιλ, που μετά από πολλούς πειρματισμούς κατέληξα ότι με εξυπηρετούν. Είμαι σίγουρος όμως ότι δεν ψάχνουμε όλοι το ίδιο δισκοπότηρο.
0
βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00