Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      3716


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      47922


  3. Άγιος

    Άγιος

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1697


  4. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      13635


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/01/23 σε Αναρτήσεις

  1. Α ρε Παπ. τι έγραψες....? Και μόνο αυτό το score να είχε κυκλοφορήσει στη ζωή του θα είχε μείνει στην ιστορία.
    1 βαθμός
  2. Ε αλήθεια λέει αφού τουλάχιστον μέχρι τα 2000s τα overheads τα χρησιμοποιούσαν μόνο με σκοπό να γράψουν τα πιατίνια.....?
    1 βαθμός
  3. αν σου φαίνεται ότι πλέουν οι χορδές στη στρατοκαστερ βάλε πιο βαριές χορδές και τέντωσε τα ελατήρια να φέρεις τη γέφυρα στα ίσια πάλι
    1 βαθμός
  4. Ρυθμισε το αλλιως το τρμολο στη στρατ ρε Μανο. Πηγαινε το τερμα πισω. Βαλε εξτρα ελατηργια. Αλλαξε τα ελατηργια με πιο σκληρα. Κανε ο,τι θες, αλλα μην παρεις Τζαζμαστερ ρε παιδακι μου ?
    1 βαθμός
  5. Φυσικα υπηρχε αυτη η κρυψινοια που αναφερετε, αλλα ΙΜΗΟ υπηρχε και κατι αλλο πιο σημαντικο: Για να σου δειξει καποιος, πρεπει πρωτα απο ολα να ξερει ο ιδιος ? Εδω υπαρχει καταγεγραμενη ομολογια απο ενα απο τα μεγαλυτερα ονοματα της ελληνικης φασης, που παραδεχεται οτι εμαθε να γραφει ντραμς στα γεραματα ?, και αυτο επειδη ηρθαν ξενοι στο στουντιο του και πηρε ματι. Και θεωρειτο και γκουρου στην Ελλαδα στην ηχογραφηση των ντραμς. Δεν ειναι τυχαια η χαοτικη διαφορα στην ποιοτητα του ηχου , ειδικα στις παλιες ελληνικες δουλειες, με τις ξενες. Στα ειδη μαλιστα που ξεφευγαν απο το στανταρ ελληναραδικο ντιπι ντιπι ντιπι νται, που εκει πεφτει και χρημα και υπαρχει εμπειρια λογω κυριαρχιας, αλλα και δεν υπαρχουν και ξερω γω USA παραγωγες να το συγκρινουμε. Σε ειδη λοιπον εκτος του ντιρινταχτα η διαφορα ηταν χαοτικη. Και δεν ηταν θεμα budget (μονο ), και με πιο μαζεμενες φασεις του εξωτερικου παλι ηταν τραγικη διαφορα. Καποιες εξαιρεσεις φυσικα και υπηρξαν, μιλαμε τωρα για τον κανονα.
    1 βαθμός
  6. Σωστο ειναι αυτο. Πιστευω ομως οτι φταιει και ο γραπτος λογος. Δινει μια σοβαροφανεια στις παρλαπιπες μας, ? και βγαζει μια εικονα οτι μιλαμε απο καθεδρας, ενω απλα λεμε τη δικη μας αποψη, ειναι η φυση του τετοια.
    1 βαθμός
  7. κουβάλαγα συμπλεγματικά πολλά χρόνια την φράση ελληνοαυστραλού χαιεντά στα νιάτα μου όταν σε συγκέντρωσή μας είχε ακούσει πρώτη φορά ελληνικές "ροκ" παραγωγές... - "με κατσαρόλες γράφετε τα τύμπανα;"... κάποια χρόνια μετά, το καρντάσι ο Χρήστος Χαρμπίλας με τις δουλειές του στην Ano Kato Records (Ξύλινα σπαθιά αρχικά και Τρύπες κατόπιν αν ενθυμούμαι καλώς) με έκανε να αναθαρρήσω κάπως ως προς το θέμα αλλά δεν βρήκε και πολλούς μιμητές δυστυχώς εκείνη την εποχή... τες πα... καταλήγουμε πάντα στο ότι σημασία είχε η μουσική η ίδια και ως ουσία αυτή έχει μείνει σαν ανάμνηση στους περισσότερους κι όχι οι λεπτομέρειες της παραγωγής της...
    0 βαθμοί
  8. O Καταρράχτης είναι fellow (Vangelis) believer ?
    0 βαθμοί
  9. Αυτά κάνεις και θα ξυπνήσεις τον Καταρράχτη
    0 βαθμοί
  10. To ινφλουένσιν goes cloud λαίμαι... Κόλλησε και ο Στράτος...
    0 βαθμοί
  11. Πήρα αμέσως αντίδοτο Και αντιβίωση
    0 βαθμοί
  12. Να τη και σε σωστο χρωμα Καποιος ομως να τσεκαρει τον superfunk θα εχει παθει αποκολληση αμφιβληστροειδους με αυτες τις φωτο
    0 βαθμοί
  13. Ω ρε φιλωΟυζ αριστούργημα! Πάρε μου δύο αν ξαναπάς στο μαγαζί.
    0 βαθμοί
  14. Καλα μωρε αφτους βρηκες? Πρωτα απ'ολα μαθε χρωματα. ΑΦΤΟ ειναι ΡΟΖ. Εγω δε μιλησα για ροζ.
    0 βαθμοί
  15. Α εννοείς το ΥΠΕΡΟΧΟ slapback delay που ΑΠΟΓΕΙΏΝΕΙ καθε κιθαριστικό ήχο...τώρα κατάλαβα. Ε εντάξει πως κανείς έτσι; Δεν είναι και τίποτα. Σα να κάνεις κακάκια ανάποδα ένα πράγμα όπως έλεγε και ο Τζιμακος.
    0 βαθμοί
  16. Νννναι. Ειναι σιγουρο αυτο; Γιατι βλεπω οτι πολλες τρυπες εχουν οι κιθαρες, μη με τρυπησουν και μενα; Μηπως ειναι σαν αυτο που λενε, οτι αντρας ειναι αυτος που δεν του αρεσε; Γιατι αν ειναι ετσι, τοτε δε θελω ουτε εγω, ουτε κανενας αλλος, αφου τη γλυτωσα μικρος να τρυπηθω μεγαλος.?
    0 βαθμοί
  17. Άσε Τέρρυ μου. Τελεκάστερ και Γκρετς, και τώρα και τζαζμάστερ.
    0 βαθμοί
  18. Αφού θα τις πουλάνε όλοι όσοι κάνουν το λάθος.
    0 βαθμοί
  19. Το tremolo system της Jazzmaster είναι το καλύτερα σχεδιασμένο tremolo system ever όσον αφορά την αίσθηση, το expression και την σταθερότητα του κουρδίσματος. Η στοκ ΓΕΦΥΡΑ της Jazzmaster είναι η χειρότερη γέφυρα όλων των εποχών, ηχητικά και τριξιματικα εκτός και αν η κιθάρα φορά 12αρες χορδές (εξακολουθεί όμως ακόμα και με αυτή το σύστημα να είναι μπετόν όσον αφορά το κούρδισμα) ενώ οι ελαφριές χορδές φεύγουν από τη θέση τους... Ευτυχώς υπάρχουν εξαιρετικές replacement γέφυρες που λύνουν όλα τα προβλήματα του ήχου και των τριξιματων με καλύτερη αυτή τη Θεσσαλονικια που απογειώνει και τον ήχο της κιθάρας (τριπλάσιο sustain και clarity και punch) https://halonguitarparts.com/product/jazzmaster-bridge/ Τέτοια φοράει η δική μου. Έχεις δίκιο που σου αρέσει η Jazzmaster, έχει πολύ πιο γεμάτο και "ευρύ" ήχο από την strat ειδικά στα ακκορντα ενώ είναι και εργονομικό όνειρο και κάθεται τέλεια στο σώμα.
    0 βαθμοί
  20. Οι πραματικιοι αντραι παιζνε με ΦΟΥΞΙΑ ΣΟΥΠΕΡΣΤΡΑΤΣ Οι πραματικιοι αντραι κατα το (πλανεμένο) ιφλουεσινγκ προτυπο παιζνε με οφσετ Η επιλογη ειναι δικη σου
    0 βαθμοί
  21. Ντεν έχω βάλει βάθος καρΝτια μου Εννοείται. Δεν υπάρχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ανΤρας χωρίς Jazzmaster.
    0 βαθμοί
  22. Πάντως για τα γούστα μου, το "Φλου" είχε καταπληκτικά τύμπανα, από τα καλλίτερα που έχω ακούσει.
    0 βαθμοί
  23. Τα άκουσα κι εγώ για λίγο, είχα την αίσθηση ότι οι πρωτες 4 ήταν Tele, η 5η η JM, και οι 6,7 & 8 μου ακούγονταν όλες για Strat οπότε μπερδεύτηκα, με εκνεύρισε και το βάθος λουτροκαμπινέ που τις έκανε όλες να μοιάζουν ακόμη πιο πολύ μεταξύ τους και τα παράτησα.? Το takeaway του shootout πάντως είναι πως κανείς δε χρειάζεται τόσες φέντερς ?
    0 βαθμοί
  24. Αναφερόμουν κυρίως σε ιστορίες που ακούγονται στα ξένα fora, τις εποχές που μάλλον υπήρχε και αρκετή δουλειά για όλους. Τα εδώ studios τα έζησα μόνο ως μουσικός στην προ-ιντερνετ περίοδο και καταλαβαίνω απόλυτα τί θες να πεις. Στην Ελλάδα ούτε στην οικοδομή δε σου έδειχνε ο άλλος, όχι να σε κάνει και καλλιτέχνη της μίξης σε τόσο μικρή αγορά, να του φας μετά τη δουλειά....
    0 βαθμοί
  25. - Πάρης εδώ...ντοκουμέντο... ο npap βλέπει εφιάλτες αφού του ψιθύρισα στο αυτί ότι όταν ξυπνήσει τον περιμένει ένα πανκ γκρουπ να το γράψει σε αρύθμιστο Otari...
    0 βαθμοί
  26. Ενα ban στον κυριο. Μπαναρετε τον επιτελους, δε μας λυπαστε; Και εξηγουμαι: Κατεβασα τα αρχεια ομορφος ωραιος, τα ακουσα, δεν υπηρχε καμια περιπτωση να βρω ακρη με το ποιο ειναι ποιο, οποτε και δε συμμετειχα. Καθησα ομως και τα ακουσα πολλλλλες ? φορες για να τα συγκρινω μεταξυ τους και, δεν ειναι οτι δε θα εκανες δουλεια με ολες, αλλα στα αυτια μου κατεληξα οτι μου αρεσε πιο πολυ η ν. 8, ειδικα στα πρωτα παιξιματα αλλα και γενικα μου αρεσε πιο πολυ. Πολυ πιο πολυ. Οποτε περιμενα να δω ποια θα ειναι. Και ειναι η jazzmaster; Μπαν. Περμαμπαν. Δηλαδη δε φτανει που εχουμε κολλησει με τις στρατ και τις τελε, τωρα θα μπουμε στη μπριζα να παρουμε και jazzmaster; Δηλαδη τι θα γινουμε ρε παιδγια, οι χρυσοι χορηγοι της Fender; Ως που θα παει αυτη η κατασταση με τους influencers τελος παντων; Καντε κατι, γιατι θελω να παω και διακοπες, μην καταστρεψω τελευταια στιγμη τις βαλιτσες μου, σε σακουλες θα τα βαλω τα ρουχα;
    0 βαθμοί
  27. αν τον συναντήσεις αυτόν τον "κάποιον" Κωνσταντίνε μου (τον δικό μου για τους άλλους δεν ξέρω) να μου τον χαιρετήσεις και να μου τον φιλήσεις σταυρωτά κάτω από τον πλάτανο...? ΥΓ. πίκρα οι προ νετ καιροί και η αρωγή των "παλιών" προς τους νεότερους ανάλογη τους...
    0 βαθμοί
  28. Δεν υπάρχει "εργαλείο μούσα" που θα αντικαταστήσει τα βιβλία που δεν έχεις διαβάσει, τις ταινίες που δεν έχεις δει και τη μουσική που δεν έχεις ακούσει. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Ιδιαίτερα όσο πιο ερασιτέχνης είναι κάποιος, το σύνολο των αισθήσεών του θα πρέπει να μπει στη δουλειά. Πρώτο χρήσιμο εργαλείο πχ, ένα Izotope Tone Balance, για να έχει μια οπτική απεικόνιση ενός ballpark, ώστε να μπορεί να εκτιμήσει το πόσο εκτός βρίσκονται οι τονικές και δυναμικές περιοχές της μίξης του. Δεύτερο τα χέρια του, ακουμπώντας απαλά τα woofers των near fields, μπορούν να αντιληφθούν καλύτερα πολλές φορές των παλμό των χαμηλών συχνοτήτων και τους συντονισμούς, απ' ότι ένα ερασιτεχνικό set up θα επέτρεπε στα αυτιά να κάνουν. Οπότε επιστρέφοντας στο θέμα του thread που άνοιξε ο @john_guitar: Στo να χρησιμοποιήσεις ένα plugin eq απλά για να δώσει χαρακτήρα, θα έλεγα καλύτερα όχι. Τα έχω δοκιμάσει αυτά όταν κι εγώ ξεκινούσα. Πλέον μετά από άπειρες ώρες στις οποίες έκανα μίξεις με ένα κάρο vst σε κάθε κανάλι, μόνο και μόνο για να ανακαλύψω στο τέλος ότι η μίξη ακουγόταν καλύτερα μόλις τα έκανα όλα bypass ?, έχω καταλήξει στο ότι το καλύτερο είναι να μιξάρεις "καθαρά" και να βλέπεις στο τέλος αν χρειάζεται κάτι. Όσον αφορά το δουλεύω σε εικονική κονσόλα vs δουλεύω με γραφική απεικόνιση, τάσσομαι σαφώς υπέρ του δεύτερου για κάποιον που ξεκινάει σήμερα μόνος του στο σπίτι. Το εξήγησα παραπάνω ότι όλες οι αισθήσεις χρειάζονται ανάπτυξη για να βοηθήσουν και η προσέγγιση που προτείνω αποσκοπεί ακριβώς εκεί. Αντίθετα, η εικονική κονσόλα μπορεί να είναι πάρα πολύ χρήσιμη στους παλιότερους που ξέρουν να τη δουλεύουν, οι οποίοι όμως την είχαν μάθει μέσα σε έναν επαγγελματικό χώρο, με καλή ακουστική και κάποιον να τους δείχνει. Για τον νιούμπι στο σπίτι του, είναι πάρα πολύ δύσκολο να μάθει κάτι έτσι, χωρίς καμία καθοδήγηση, στο 3x3 υπνοδωμάτιό του. Έχω επίσης να σου προτείνω δύο καταπληκτικά κανάλια στο youtube: To πρώτο λέγεται "Making records with Eric Valentine" και εκεί θα μάθεις τη δημιουργική χρήση των Saturators ώστε να βγάζεις όσο χαρακτήρα θέλεις (και τα άλμπουμ του έχουν πολύ) χωρίς να παιδεύεσαι με τέτοια διλήμματα. Το δεύτερο είναι το "House of Kush" όπου θα σε πάει ψυχολογικά και νοητικά μπροστά στο θέμα μιξης και επικεντρωνεται πολύ στο decision making που απ' ΄ότι βλέπω σε απασχολεί. Εν κατακλείδι πάντως "these things take time" που θα λεγε και ο Χάμφρεϊ στο "Yes minister". H όλη φάση είναι σα να μαθαίνεις ένα όργανο. Ανάλογα με το χρόνο, τον κόπο και το χρήμα που θα αφιερώσει κάποιος, αν ανήκει στον μέσο όρο μετά από καμιά δεκαετιά θα καταφέρει να κουρδίσει το αυτί του και να φτάσει σε ένα συμπαθητικό επίπεδο. Μαγικά δε γίνονται. Υ.Γ Αν παρόλα αυτά επιμένεις να θες τον χαρακτήρα κάποιου συγκεριμένου αναλογικού μηχανήματος και το σηκώνουν οι τσέπες σου και ο υπολογιστής σου, η δική μου πρόταση είναι να κοιτάξεις τα Acustica Audio Nebula. Είναι μία τελείως διαφορετική προσέγγιση. Κάποιοι ορκίζονται σε αυτά, κάποιοι άλλοι θεωρούν ότι τα καινούργια plugins τα έχουν φτάσει, για μένα πάντως αξίζουν τον κόπο.
    0 βαθμοί
  29. Γινεται χαμος αυτην την εποχη....χελωνες, σκαντζοχοιροι(το αγαπημενο μου ζωο) ολα ειναι εξω..καποια ζευγαρωνουν, καποια εχουν κανει μικρα, και καθε απογευμα τα βλεπεις διπλα σου.... Το ξερατε οτι η θρησκεια απαγορευει να φας τον σκαντζοχοιρο μονο και μονο επειδη ζευγαρωνει σαν τον ανθρωπο???(ιεραποστολικη σταση)....
    0 βαθμοί
  30. Τώρα μου θύμησες έναν διάλογο που είχα πριν τρία χρόνια με ένα φίλο γείτονα. Γυρνάγαμε σπίτι ένα πρωί και περνώντας το λιμεναρχείο, μου λέει "Ρε συ, άκουσες για μια χελώνα που βρέθηκε το απόγευμα δίπλα στη γέφυρα, στο λιμεναρχείο απέναντι? Μετά από κάνα 20λεπτο δυστυχώς την βρήκαν νεκρή στις Ροδιές, κοντά στο Γυμνάσιο". Γυρνάω, τον κοιτάω με απορία και του λέω "Τι λες ρε Κώστα (Κώστας κι αυτός), πως είναι δυνατόν να βρεθεί η χελώνα στις Ροδιές μέσα σε ένα 20λεπτο, πας καλά?" Η περιοχή Ροδιές για όσους δεν ξέρουν απέχει από το λιμεναρχείο σε ευθεία γραμμή περίπου 1,5 χιλιόμετρο. "Ναι ρε συ, δεν το άκουσες? Την βρήκαν ψόφια λέμε στις Ροδιές μετά από κάποια λεπτά", επιμένει. Ρε μ@λ@κα, θα μας τρελάνεις πρωινιάτικα? Ακούς τι λες? Πως είναι δυνατόν να φτάσει μια χελώνα απ'το λιμεναρχείο στις Ροδιές μέσα σε 20 λεπτά?" του φωνάζω. Να μην στα πολυλογώ, ο Κωστάκης ξέχασε να μου πει μια λεπτομέρεια, ότι η χελώνα στην οποία αναφερόταν ήταν μια θαλάσσια χελώνα, είχε εμφανιστεί να κολυμπάει κάτω απ'τη γέφυρα και μετά από λίγο την βρήκαν νεκρή στις Ροδιές που είχε ξεβραστεί.? Πρέπει να είχε χτυπήσει σε κάποια προπέλα και τραυματίστηκε θανάσιμα. Μιλάμε για τρελό γέλιο, γέλαγα μόνος μου μετά στο σπίτι για κάνα τέταρτο.?
    0 βαθμοί
  31. Όλα υπέροχα είναι. Πέρυσι σε μια από τις παραλίες της περιοχής, είχαν κάνει αυγά κάποιες θαλάσσιες χελώνες, είχε περιφράξει αυτή την παραλία ο δήμος, και όταν βγήκαν τα χελωνάκια, κλασσικά έτρεχαν προς την θάλασσα. Μαγεία.
    0 βαθμοί
  32. Μάγκες, μας διαβάζουν και μικρά παιδιά, λίγο προσοχή στο τι ανεβάζουμε.
    0 βαθμοί
  33. ο αρσενικος ειχε σαλταρει επειδη δεν του καθοταν η θηλυκια..... βγαζουν και ερωτικους ηχους,και μαλιστα ακουγεται οταν ο αρσενικος ''χτυπαει'' πανω στο καβουκι!!!! τις εβγαλα απο μακρια(εχω κανει zoom στην εικονα γιαυτο και η κακιστη αναλυση) γιατι ειχα μαζι τον σκυλο μαζι μου και θα τους εκανε ΄΄χαλαστρα''....ειναι η εποχη τους και σε ολη την διαδρομη ακουγοταν κι αλλες που ζευγαρωναν μεσα στα χορτα...
    0 βαθμοί
  34. Έχω κι εγώ χελωνίτσες την μια πάνω στην άλλη. Σούπερ είναι.
    0 βαθμοί
  35. Οταν εμεις πουλαγαμε μεγκαντραηβ να παρουμε σνες για το ντονκευ κονγκ κ ειχαμε εμφυλιο στο σπιτι γιατι ο πατερας ηθελε σονικ, εσεις κανατε μιξη με στεμς, που θα μου πεις τωρα εσυ για νιντεντο
    0 βαθμοί
  36. Δες αυτό.Διάβασε απο κάτω και τα σχόλια.Μην ξεκουμπώνεσε.Για stems είναι.
    0 βαθμοί
  37. Στην oberheim σφάζουν αρνιά, ρε uli behringer, ωρέ uli behringer και στην ARP κριάρια. Και στης Μοοg την ποδιά, uli behringer, ωρέ uli behringer σφάζονται κοινοπραξιες.
    0 βαθμοί
  38. Μπα με 4,vintage , tele χτύπησα απαρταμεντο στο Βερολίνο* το 2003 οπότε καλύτερα κιθάραΙ για επενδύσεις που τις ξέρουμε κι όλας. Εξάλλου δεν είμαι ΚΑΡΕΚΛΑΣ. *Εντάξει πλέον με τα λεφτά που είχα δώσει δεν αγοράζεις ούτε ντουλάπα στο Wedding αλλά λαιμΕ τωρα
    0 βαθμοί
  39. Αν σκεφτόσουν λογικά, θα πούλαγες 5 tele και θα αγόραζες ένα σετάκι από 6 αυθεντικές Philippe Starck καρέκλες, αλλά....?
    0 βαθμοί
  40. Υπαρχει αυτη η εσφαλμενη θεωρια, λες και υπαρχουμε ολοι σε δοκιμαστικο σωληνα. "Αν εχεις αισθητικη θα σαι οκ" "Αν ξερεις τι ηχο θες να βγαλεις..." ΔΕΝ ξερω. ΔΕΝ εχω αισθητικη. Τι να κανω τωρα? να πα να πεθανω? Η μηπως να χρησιμποιησω κανα εργαλειο ως μουσα μπας και ενεργοποιηθει το γουστο που δεν ηξερα οτι ειχα? Η line 6 ειχε ενα εκπληκτικο moto, back in the day: "Tune or Tone?". Παιζεις μια μελωδια και μετα βρισκεις τον καταλληλο ηχο για αυτην, ή πιανεις ενα Kerry king jcm800 και αυτοματα σου ρχεται να παιξεις Slayer? Τα εργαλεια μας δεν ειναι εκει μονο για να μας υπακουσουν. Ειναι εκει και για να μας εμπνευσουν, ή μεσω των περιορισμενων επιλογων να μας δειξουν και αλλους τροπους για να παμε απο το Α στο Β. Γιατι οι σκευομορφικες μαλακιες του παρελθοντος κανανε tap πιο ευκολα στην ικανοτητα μας να ακουμε, οχι να βλεπουμε. Alex
    0 βαθμοί
  41. • Wes Montgomery - guitar • Johnny Griffin - sax • Wynton Kelly - piano • Paul Chambers - bass • Jimmy Cobb - drums
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...