Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/31/23 σε Αναρτήσεις
-
Σωστο ειναι αυτο. Πιστευω ομως οτι φταιει και ο γραπτος λογος. Δινει μια σοβαροφανεια στις παρλαπιπες μας, ? και βγαζει μια εικονα οτι μιλαμε απο καθεδρας, ενω απλα λεμε τη δικη μας αποψη, ειναι η φυση του τετοια.2 βαθμοί
-
Έχει ξαναγίνει αυτή κουβέντα, είχα εκφράσει γνώμη παρόμοια με τη δική σου (ως mod) και μου την πέσανε διάφοροι θιγμένοι επαγγελματίες χομπίστες. Και δυστυχώς αυτό δε σταματάει στη μουσική, για πολιτική έχουμε γνώμη όλοι, για πυρόσβεση, για πόλο, όλα τα ξέρει ο Έλληνας και όλων η άποψη έχει την ίδια βαρύτητα. Δυστυχώς -και το εννοώ- δε γίνεται κάθε φορά που γράφουμε να βγάζουμε έξω και τα χαρτιά μας, αλλά θέλω να πιστεύω πως κάποιος που διαβάζει/γράφει καιρό εδώ γνωρίζει ποιοι τρώνε ψωμάκι από αυτο που λένε, ποιοι έχουν φάει τις σχολές και τα βιβλία με το τσουβάλι και ποιοι έρχονται με ύφος να πουν αυτό που άκουσαν στον καφενέ το 2000.2 βαθμοί
-
Υπαρχει αυτη η εσφαλμενη θεωρια, λες και υπαρχουμε ολοι σε δοκιμαστικο σωληνα. "Αν εχεις αισθητικη θα σαι οκ" "Αν ξερεις τι ηχο θες να βγαλεις..." ΔΕΝ ξερω. ΔΕΝ εχω αισθητικη. Τι να κανω τωρα? να πα να πεθανω? Η μηπως να χρησιμποιησω κανα εργαλειο ως μουσα μπας και ενεργοποιηθει το γουστο που δεν ηξερα οτι ειχα? Η line 6 ειχε ενα εκπληκτικο moto, back in the day: "Tune or Tone?". Παιζεις μια μελωδια και μετα βρισκεις τον καταλληλο ηχο για αυτην, ή πιανεις ενα Kerry king jcm800 και αυτοματα σου ρχεται να παιξεις Slayer? Τα εργαλεια μας δεν ειναι εκει μονο για να μας υπακουσουν. Ειναι εκει και για να μας εμπνευσουν, ή μεσω των περιορισμενων επιλογων να μας δειξουν και αλλους τροπους για να παμε απο το Α στο Β. Γιατι οι σκευομορφικες μαλακιες του παρελθοντος κανανε tap πιο ευκολα στην ικανοτητα μας να ακουμε, οχι να βλεπουμε. Alex2 βαθμοί
-
Πολύ αρνητικότητα να ουμ. Ακόμα και η αισθητική είναι κάτι που γίνεται develop. Εγώ θα έλεγα να φάει τα μούτρα του (fail) πολλές φορές και να μάθει από αυτά. Είναι ένα παιχνίδι που θέλει άπειρη επιμονή και υπομονή.2 βαθμοί
-
Δεν είναι αστεία, είναι απλά νορμάλ για την '80s τεχνολογία που προσφέρει. Κάποιες άλλες εταιρείες θα το πούλαγαν κάνα 500ρι και δεν θα έβγαζε κανείς τσιμουδιά. Αν το κυκλοφορήσουν και σε κάποια keyboard μορφή με πολυφωνία, multitimbrality και τιμή που να ανταποκρίνεται στα δεδομένα του 2023, θα πουλήσει κι αυτό σαν φρέσκο ψωμάκι. Ε, όλο και κάποιος θα το φέρει, γιατί όχι? Αν στην τελική δεν το φέρει κάποιος, πράγμα απίθανο, το χτυπάς από Thoman στα €103 + €20 shipping.1 βαθμός
-
Συμφωνώ μαζί σου, απλά όταν ο άλλος γράφει λες και η γνώμη του είναι θέσφατο, ακόμα και σε θέμα μη-μετρήσιμο, ή φιλοσοφικής φύσεως, τότε καλό θα ήταν να μας πει από πού προέρχεται αυτό το ύφος. Εγώ ως παντελώς άσχετος στα περισσότερα θέματα εδώ μέσα, επιλέγω να ακούσω αυτούς που ξέρω ότι ξέρουν, ειδικά σε θέματα που ψάχνω λύση, ή θέλω να βελτιωθώ. Κατά τα τ'άλλα μαζί σου 100%, αλλιώς θα καταργούσαμε την έννοια του φόρουμ.1 βαθμός
-
Αυτό που προσπαθεί να πει ο @Phase Shift (και συμφωνώ) είναι ότι εγγενώς η όραση μας κάνει override την ακοή. Το παθαίνουν όλοι ανεξαρτήτως εμπειρίας. Η όραση είναι άλλη μία αίσθηση που κατα τη γνώμη μου μπορεί και πρέπει να χρησιμοποιείται, αλλά θέλει να βρεις ένα καλο εσωτερικό balance στο πως να το κάνεις.1 βαθμός
-
Εγώ τώρα θα γίνω ο κόπανος της παρέας. Αλλα για εμένα είναι το elephant in the room. Και αυτό είναι, ότι είναι ένα δημόσιο forum και είμαστε όλοι με πολύ όμορφα usernames και λέει ο καθένας την αποψή του, και ο καθένας εχει το δικαίωμα να μιλήσει (και έτσι πρέπει), αλλά χωρίς να έχουμε τη παραμικρή ιδέα ποιος και τι είναι. Το πρόβλημα (εδώ και σε όλα τα forum) είναι ότι μπορεί να μιλάνε και να έρχονται σε αντιπαράθεση 2 άτομα, ο ένας να είναι ένας 25χρονος που μόλις μίξαρε ένα κομμάτι trap και έγινε επιτυχιάρα και νομίζει ότι είναι παραγωγάρα, και ο άλλος είναι ένας 40χρονος που έχει φάει όλη του τη ζωή στα βιβλία και στο στούντιο και έχει βγάλει με συνοχή ένα σορό δισκάρες που αναγνωρίζονται παγκοσμίως. Δεν εννοώ κανέναν συγκεκριμένα, όπως και δεν βγάζω ούτε τον εαυτό μου απ΄ έξω, ασχέτως με το αν είμαι admin ή όχι. Αλλά ειλικρινά είναι ένα θέμα που θα ήθελα να προσπαθήσω να λυθεί, η "βαρύτητα" των λεγόμενων του καθένα. Καθόλου εύκολο να λυθεί. Βρίστε!1 βαθμός
-
Κανεις δεν ειναι μιλημενος βρε Βρα, ο Mitch και εγω μονο ξερουμε.1 βαθμός
-
Ο ήχος είναι ηχάρα, και όπως θα έλεγε και ο Gvour, "λαϊκός"* ? * Για "λαϊκές" ροκιές με νότια οσμή...1 βαθμός
-
Γιατι με ξυπνας απο την ληθη μου? Καλησπερα Γιαννη. Ναι εχει πολυ νοημα. Η οραση νικαει παντα. Κανε οτι μπορεις για να σε κοροιδεψεις, για να σε εμπνευσεις, για να μην πολυσκεφτεις καθως κουνας κουμπακια. Μην πεσεις στην παγιδα του decision paralysis Οι παλιοι λεγανε "I play the console like an instrument". Οι καινουργιοι λενε "Like and subscribe! 3 tips to make your snare sound phat" Alex1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Με λιγο κοψιμο στο vol pot κανεις θαυματα (αν εχεις treble bleed)1 βαθμός
-
Μιλάμε για ΤΟΝ ροκ ήχο. Ακούει πολύ ωραία και το volume της κιθάρας. Τελικά οι burstbuckers δεν είναι χάλια έτσι (τα λέω εγώ και με κοροδέβουνε)? EDIT: Σκέφτομαι μόνο (α ρε Βρασίδα) να είχε τον Soldano του dim πριν τον ενισχυτή. ΚΟΛΑΣΗ.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Είναι ήδη πολύ bright ο dsl5. Δεν του αρέσουν τα πολύ bright πετάλια. Δοκίμασε να κλείσεις σχεδον τέρμα το tone του tc. To rat θα ακουστεί πολύ ωραία. Αλλά να σου πω ένα μυστικό. Ο,τι και να βάλεις θα ακουστεί σχεδόν το ίδιο, αφού παίζεις με τον ίδιο ενισχυτή. Θα έχει ίδιο ήχο, με μικροδιαφορες στο eq. Τρίχες δλδ... Δες εδώ στο ίδιο καθαρό κανάλι που δοκιμάζω καμποσα distortion/fuzz πετάλια.1 βαθμός
-
Who is who? Σε ολα τα κλιΨ όπου αλλάζουν οι μαγνητες πανε απο neck >middle possition > bridge το twangy σημειο στην αρχη ειναι μονο ο bridge και τα ανοιχτα ακκορντα που ακολουθουν η μεσαια θεση. Για ενισχυτη χρησιμοποιησα τον Colorsound Bluesman (improved DR copy), λιγο slapback delay απο το Maestro Discoverer , για drive το κλασσικο ΤC Mojo Mojo Oι κιθαρες που πρωταγωνιστουνΕ ειναι απο αριστερα προς τα δεξια (ΔEN εχουν γραφτει με αυτη τη σειρα) 1.FENDER 2000 Αm std strat stock 2.FENDER 8502 TELE stock 3.Warmoth/Mark Jenny Tele thinline' (TL Claire pickups_ 4.Argytar Tele (Q pickups) 5. FENDER AO Tele Custom 70s 6. FENDER ELITE Tele stock 7.Argytar Jazzmaster (Fender Pure Vintage 65 pickups) 8.Argytar strat (Fender Pure Vintage 65 pickups) Επειδη σε LAPTOP/PC φαινεται περιεργο οπως ανεβηκε ας θεωρησουμε ΠΡΩΤΗ σε σειρα την πρωτη απο την αριστερη στηλη και ΔΕΥΤΕΡΗ σε σειρα την δευτερη απο την αριστερη στηλη κ.ο.κ) δηλ. η κιθαρα νο. 5 ειναι η ΠΡΩΤΗ απο την δεξια στηλη. , gtr test (1).mp3 gtr test (2).mp3 gtr test (3).mp3 gtr test (4).mp3 gtr test (5).mp3 gtr test (6).mp3 gtr test (7).mp3 gtr test (8).mp30 βαθμοί
-
Με τέτοια ζέστη, σιγά μην είναι κουμπωμένος ασούμε.0 βαθμοί
-
Όντως, έφαγα δύο μπιφτέκια, είδα και λίγο "Λούφα και Παραλλαγή". Αισθάνομαι καλύτερα.0 βαθμοί
-
Αν ξανακανεις κατι τετοιο ρε κακομοιρη μου, καφε στο σπιτι μου δεν προκειται να πιεις, ουτε με καφε στο χερι να'ρθεις. Θα τον πεταω απ'το μπαλκονι..0 βαθμοί
-
Οπως ειπα κ στην αρχη απο τους καλυτερους Μαρσαλ που εχω ακουσει. Ή μηπως ειναι Φαρσαλ?0 βαθμοί
-
Το "ανάλογη τιμή" το θεωρώ δεδομένο, το αν θα βγει ποτέ και σε keyboard μορφή δεν είναι σίγουρο. Μακάρι πάντως, εγώ περιμένω η εταιρεία να αρχίσει να ασχολείται πλεον και με τα digital synths, όχι απαραίτητα με τους clones παλιών digital. Φτάνει βρε Uli, νταξ, έβγαλες τα αποθημένα που είχες από μικρός για φτηνά αναλογικά synths, πάμε τώρα παρακάτω.?0 βαθμοί
-
Α, φίλος αν είναι τίμιο (και όχι άτιμο) ξύλο, τα 2,5 Χ είναι τζάμπα πράμα- να τα λέμε και αφτά. ΥΓ: Πάντως η τιμή του είναι αστεία και ακούγεται πολύ ενδιαφέρον.0 βαθμοί
-
Στην oberheim σφάζουν αρνιά, ρε uli behringer, ωρέ uli behringer και στην ARP κριάρια. Και στης Μοοg την ποδιά, uli behringer, ωρέ uli behringer σφάζονται κοινοπραξιες.0 βαθμοί
-
Δεν ξέρω,να σου στείλω 2 τσοντοσάιτ που έχω εύκαιρα?Πλάκα κάνεις βρε βρασίδα,google it!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Παντως η επιμορφωση που σου καναμε θα παει περιπατο μολις ξαναμπει ο Φρηντομ κ τα μαρτυρησει. Εγω φταιω ρε κιουρατουκλη @Freedom που για να σε πειραξω για το αξεφεξ κ τα μοντελερς αποθεωσα τον "ενισχυτη" που ακουμε στο βιντεο... Αλλα τετοιος εισαι0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μπα με 4,vintage , tele χτύπησα απαρταμεντο στο Βερολίνο* το 2003 οπότε καλύτερα κιθάραΙ για επενδύσεις που τις ξέρουμε κι όλας. Εξάλλου δεν είμαι ΚΑΡΕΚΛΑΣ. *Εντάξει πλέον με τα λεφτά που είχα δώσει δεν αγοράζεις ούτε ντουλάπα στο Wedding αλλά λαιμΕ τωρα0 βαθμοί
-
Αν σκεφτόσουν λογικά, θα πούλαγες 5 tele και θα αγόραζες ένα σετάκι από 6 αυθεντικές Philippe Starck καρέκλες, αλλά....?0 βαθμοί
-
κινεζικη απομιμηση ειναι σιγα μην εδωΝα 2.500 ευρω (η μια) για αυτη την μπουρδα0 βαθμοί
-
μια χαρα εισαι κακως. Βαλε εναν glue compressor & ενα overall eq (με φειδω) θα σε βοηθησει πολυ και θα φτιαξει και ο ηχος σου.0 βαθμοί
-
JTM 45/100 με τους διπλους μετασχηματιστες εξοδου και ΚΤ66, η τιποτα. Ετσι μου ειπε ο Βρα, εγω δεν ξερω απο δαυτα, εναμηδενατζης ειμαι ασουμε...0 βαθμοί
-
Μια χαρα εβλεπες τα equalizer ολων των καναλιων ταυτοχρονα στις κονσολες, δε χρειαζοταν να ανοιγεις παραθυρα σε ενα ενα για να τα δεις. Και αν τελoς παντων ειναι τοσο ενοχλητικο το visual feedback, που θα πρεπει δηλαδη να εισαι εντελως ADHD ατομο για να σε αποσπασει η καμπυλη ενος EQ ? αλλα λεμε, τοτε ειναι χιλιαδες φορες προτιμοτερο να παρεις ενα βασικο DAW hardware controller και να αναθεσεις στα knobs του το EQ και τελος. Ετσι αποφευγεις τελειως την οθονη, και αυτο γινεται ανετα και ωραια με το stock eq. Το οτι οι κονσολες ειχαν τη μορφη που ειχαν ηταν ΚΑΘΑΡΑ θεμα της τοτε τεχνολογιας, δεν στηριζονταν στα ποτενσιομετρα για να μην εχεις οπτικα εμποδια, απλα με ποτενσιομετρα δουλευαν τα κυκλωματα τους. Αν υπηρχε η δυνατοτητα καλυτερου οπτικου feedback οπως στις σημερινες εικονικες, ειναι 100% βεβαιο οτι θα το υιοθετουσαν. Και βεβαια, εννοειται πως η τελικη αποφαση πρεπει να ειναι με ηχητικα κριτηρια. Ομως αυτη η αποφαση δε θα εξαρτηθει απο τη δυσκολια ρυθμισης ενος eq. Ρυθμιζουμε με τη μεγιστη δυνατη ευκολια το eq, και μετα με την ιδια σταθμη κανουμε Α/Β τεστ το πριν και το μετα. Μπορουμε και να κλεισουμε τα ματια οταν το κανουμε ?0 βαθμοί
-
δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω αμφοτέρως... ειδικά το πλήθος των επιλογών, "επιβάλλεται" να τηρεί "αυστηρά" την αναλογία τους με την εμπειρία, ώστε να αποφεύγονται και οι σκόπελοι της κατά περίπτωση "α-καταλληλότητας" τους... π.χ. κάποιος άπειρος οδηγός είναι πολύ εύκολο να επιλέξει (αν έχει την οικονομική ευχέρεια) μια ferrari ως πρώτο αμάξι... το ίδιο εύκολο όμως είναι να βρεθεί με αυτή καρφωμένος στον πρώτο στύλο... ή (ακόμα χειρότερα ίσως) στο χωριό όταν πήγε να την επιδείξει, να βρεθεί με ένα αχώνευτο τριτοξάδερφο να τον προσπερνάει σα σταματημένο σε ένα κατσικόδρομο με το σαράβαλο τρακτέρ του, ρωτώντας τον παράλληλα πως μπαίνει η δευτέρα...? όλοι έχουμε περάσει λίγο πολύ από τους προβληματισμούς σου και εύχομαι γρήγορα να μην νιώθεις καν την ανάγκη για παρόμοιες ερωτήσεις για εργαλεία, όντας ικανοποιημένος από το ηχητικό αποτέλεσμα της χρήσης αυτών που θα έχεις επιλέξει-καταλήξει και να μας το παρουσιάζεις εδώ οπότε να συζητάμε πλέον πάνω σε αυτό... ΥΓ. το matching και η αλληλεπίδραση των εργαλείων μεταξύ τους (σε αναλογικό και ψηφιακό επίπεδο) είναι για μένα το σημαντικότερο θέμα που έχω καλεστεί να αντιμετωπίσω στήνοντας ένα σετάπ για κάποιο πρότζεκτ... παρεμπιπτόντως κανένα channel strip δεν με κέρδισε ποτέ ολοκληρωτικά ώστε να μην μπω στον πειρασμό να αντικαταστήσω κάποιο part του (αν είχα την ευκαιρία)... και οξύμωρα από την ανάποδη όμως, μερικά από τα πιο αγαπημένα μου αποτελέσματα τα πέτυχα με channel strip που αναγκαστικά συνυπήρξα για κάποιο διάστημα χωρίς δυνατότητα να αλλάξω, καθώς σε όλο το στάδιο της παραγωγής ήμουν πλήρως εξοικιωμένος με τα χούγια τους και τα δούλευα "τυφλά"... η απολυτότητα του άσπρου μαύρου λοιπόν (όταν αφορά την υποκειμενική μου κρίση) δεν με ακουμπά πλέον... την βρίσκω εύκολα και με κάποια γκρι ενδιάμεση κατάσταση άμα λάχει...?0 βαθμοί
-
Αρχισα να ψαχνω τις φωτο, αλλα δεν εχω μεγενθυντικο κ δεν ηβρα τιποτις. Ο Στρατος με ποιο ΣΤρατοπεδο ειναι σε γνωστικο επιπεδο? Μ'εσενα ή μ'εμας? Μιλημενος, μιλημενος? Ή πλανεμενος?0 βαθμοί
-
Ναι ρε παιδια ασουμε αλλα ο στο συγκεκριμενο κλιπ ασουμε δεν υπαρχει ουτε JMP ασουμε, ουτε JTM και αλλα αρχαικα πραματα ασουμε... ΥΓ: ασουμε...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ΘΕΪΚΑ καθαρά. Μη ξεχνάς ποτέ ότι είναι ουσιαστικά ένα beefed up copy του Fender Bassman. OΛΟΙ οι vintage style Marshall έχουν εκπληκτικα καθαρά.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00