Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5323

    • Αναρτήσεις

      20926


  3. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      754

    • Αναρτήσεις

      2362


  4. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      657

    • Αναρτήσεις

      1160


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/31/23 σε Track Σχόλια

  1. Λοιπόν το ξανακούω, και ανακαλύπτω "κρυμμένα" πράγματα. Εκτός από το κλείσιμο που είναι καραGypsy Jazz, έτσι είναι και τα ρυθμικά σε όλο το κομμάτι. Well done και πάλι.
    1 βαθμός
  2. Νομίζω ότι το κομμάτι αυτό είναι ο "εθνικός ύμνος" του noiz, και το ρεφραίν του, πρέπει να ακούγεται αυτόματα μόλις κάποιος μπει, και κατά την εγγραφή του. Με το που μπαίνεις δηλαδή να ακούγεται το "άσε το μαδέρι του μπαρμπαΛεωνίδα ..." Εύγε και πάλι κυρ Αλή μου. EDIT: Συμπληρώνω στίχους ρεφραίν. " Αν σ' αρέσει το μαδέρι του Λεωνίδα κοίταξε μην σου 'χει στρίψει κάπου καμιά βίδα"
    1 βαθμός
  3. Δεν πιστεύω να μιλάς για την ΑΕΚάρα .... Θα σου κόψω την καλημέρα ασούμε.
    0 βαθμοί
  4. ΑαΑΑΑααααΑαΑχχχχΧχχΧ κούλα...
    0 βαθμοί
  5. Εντάξει εμείς κοίταξε στην ετετοια αυτή.....
    0 βαθμοί
  6. Μπαρούτη τιτανοτεράστιε, ξεκινάω petition, αυτο το άσμα θα γινει ο υμνος του Noiz ασουμε, OR ELSE... Επισης το εστειλα στον Ken Parker μεταφρασμένο...αν δεις καμια archtop κιθαρα των 15.000 ευρω από αμέρικα να σκάει με ταχυδρόμο σε κανα μήνα, θα ξέρεις τουλάχιστον από που είναι κέρασμα ασούμε... @vrasidas27, Βρά, πως νοιωθεις ώς Μούσος του Μπαρούτη? ?
    0 βαθμοί
  7. Τα κλεισιματα του Αλη ειναι μεγαλη ιστορια Ακομα κ ως πληκτρας σε εντεχνο ρεπερτοριο σε λαηβ, δε ξερεις τι θα σου λαχει. Συνηθως Μπαχ?
    0 βαθμοί
  8. Χμ, δεν μου είναι μακριά ούτε σαν άκουσμα, ούτε σαν βίωμα, ούτε σαν αντίληψη. Ενίοτε πλατσουρίζω στα "λαϊκά" της ανατολής. Όμως δεν με βοηθούν τα όργανα με τα οποία μεγάλωσα και νιώθω πιο άνετα να πάω παραμέσα. Να πιάσω τώρα π.χ. το ούτι, που το πήρα σχετικά πρόσφατα, και "να το δω πιο σοβαρά", να μελετάω μεγάλους και φόρμες παραδοσιακές, σεμάι και πράγματα της παράδοσης του οργάνου (ως βάση τεχνικής, αισθητικής και αφετηριών, μέχρι να "μεγαλώσω" και να καταλήξω σε μια πιο "καλλιεργημένη μοντέρνα άποψη" στο τώρα) νομίζω ότι έχει φύγει το τραίνο. Έχει το αυτί μάθει σε ένα επίπεδο ακούσματος που οι απαιτήσεις μου είναι συντριπτικά αποτρεπτικές. Ποτέ δε θα άντεχα να μπω σε τέτοια διαδικασία τώρα. Το θεωρώ μάταιο. Υπάρχουν φοβεροί παίχτες. Φοβεροί. Μου αρκεί να τους ακούω. Δεν έχω την ωριμότητα να προσφέρω κάτι ειλικρινές σε αυτά τα είδη τα παραδοσιακά. Να το πιάσω όμως να κάνω την πλάκα μου σε αυτή την προνομιακή και καταραμένη χαραμάδα μεταξύ συγκερασμένου και μη, μεταξύ δύσης και ανατολής, ως όργανο μουσικής καθαρά που εκτελεί το άτομο αλιμπαρούτης... Οκ, το κάνω, κι αναλαμβάνω και την ευθύνη του θράσσους μου στο πλαίσιο της πλάκας. Αλλά για σοβαρά, όχι. Δε μου περνάει από το μυαλό γιατί γνωρίζω το απαιτούμενο επίπεδο. (Πάντως όταν είναι για κουταμάρα, όλα πάνε ρολόι. Όλα γραμμένα με μανταλάκι beta 98H σε μία ώρα, που το έβαζα... όπου μπορούσα για να πιάσω τα όργανα, και το κράταγα στο στόμα για να τραγουδήσω (εξού κι οι ριπές αέρα ?). Ούτε πρόβλημα στη μίξη (να νιώσω εγώ, όχι τι καταλαβαίνετε εσείς οι γνωρίζοντες), ούτε στα EQ τίποτα. Αν είχα κάτι "σοβαρό", ακόμα θα πάλευα. Σημάδια από το σύμπαν.?)
    0 βαθμοί
  9. δεν ξέρω τι λέτε αλλά με δυο τρία τέτοια σουξεδάκια θα τα κονομήσεις και θα ναυλώσεις και συμφωνική από τας Βιέννας να παίζει στα λιμά τα κουτοφράγκικα που γράφεις με φλαούτια της κονσέρβας... ? ΥΓ. άψογος και στο ύφος και στο στήσιμο, αλλά έπαθα πλάκα με το σπρέχεν... αλήθεια τώρα ρε δεν το κοιτάς το θέμα και προς ανατολάς; εμένα με έψησες πάντως και το έχω υπηρετήσει το είδος...
    0 βαθμοί
  10. Επειδή τραγουδούσα (που λέει ο λόγος) μόνος, είπα να βάλω αριστερά τσιτσανάιζερ και δεξιά περπινιάιζερ, να ξεχωρίζουν κάπως. Έλεγα ποιος θα το σχολιάσει πρώτος! Ευχαριστώ Απόστολε!
    0 βαθμοί
  11. Έπος! Ανέστησες και τον Τσιτσάνη στο ρεφρεν (η φωνή αριστερά). Τρόμερές οι ρίμες με το "μπαρμπαλεωνίδα" Μπορεί να ήταν τρολιά, αλλά το καταευχαριστήθηκα!
    0 βαθμοί
  12. Γιατί στο πηγάδι κατούρησε; Όλοι έχουν δικαίωμα στο καλό σεκΣ...και στην άριστη κιθάρα.
    0 βαθμοί
  13. Φανταστικό είναι κυρ Αλή μου. Αλής Ζαμπέτας ασούμε. Και έχει και στιχάρες, βγαλμένες από την ζωή. Πιάνεις τον σφυγμό του κοινού κυρ Αλή μου.
    0 βαθμοί
  14. άμα μου πει κανένας ότι γράφω σε άλλα νήματα, σας πήρε και σας σήκωσε...
    0 βαθμοί
  15. Εγώ πάντως στα χλιπς που τον είδα να παίζει με την τέλεν, μόνο ο πολύδωρας έλειπε από πίσω να φωνάζει "ποινήηηηην εκτίω". Ουδεμία σχέσις με παίξιμον βρασίδα γάργαρο και κελαρυστόν.
    0 βαθμοί
  16. Ευχαριστώ! Αυτός ο στίχος ήταν το πρώτο που μου ήρθε και η αφορμή, όλα χτίστηκαν γύρω του. Τώρα τι έχω κλέψει από πού (δεν υπάρχει περίπτωση να είναι ορίτζιναλ η εισαγωγή και το ενδιάμεσο, σίγουρα κάπου τα εχει πάρει το αυτί μου και τα ανέσυρα), είναι δευτερεύον. Το σημαντικό ήταν να κάνω καζουρίτσα στον Βασίλη που τόσο τον αγαπάω, αλλά του άρεσε τόσο που με έφαγε να το ανεβάσω. (Θα γίνουμε αντιινφλουένσερ στο τέλος από το πουθενά?)
    0 βαθμοί
  17. Υπερχορδες δηλαδη.... Θελουν γαντια απο αμιαντο κ μασκα για οξυγονοκολληση, για να παιξουν με ασφαλη τροπο τα οργανα μ'ΑΦΤΕΣ τις χορδαι
    0 βαθμοί
  18. Επιτελους. Το κοσμημα του νοιζ! Η συνδεση του σημερα με το εχτες! Ειναι επιτελους στην κατηγορια Μουσικη. Τι να πω που δεν τα εχουμε πει? Πως ειναι αριστουργημα? Πως μουσικα ειναι ενα στολιδι? Πως στιχουργικα (εκτος του στιχου με τη ΜΠΙΣΙΡΙΤΣ) ειναι ακριβως? ΠΩΣ ΟΙ ΜΟΔΕΡΑΤΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΡΦΙΤΧΣΩΣΟΥΝΕ ΩΣ ΣΑΝΙΔΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΘΥΜΑΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗ, ΣΕ ΦΟΥΡΤΟΥΝΙΑΣΜΕΝΟ ΠΕΛΑΓΟ ΑΔΥΣΩΠΗΤΩΝ ΙΦΛΟΥΕΣΕ? Πως ακομα κ η παραγωγη ειναι σουπερ? Βαθμολογια λοιπον... (γκοουζ του) 11
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...