Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/31/23 σε όλα
-
Σωστο ειναι αυτο. Πιστευω ομως οτι φταιει και ο γραπτος λογος. Δινει μια σοβαροφανεια στις παρλαπιπες μας, ? και βγαζει μια εικονα οτι μιλαμε απο καθεδρας, ενω απλα λεμε τη δικη μας αποψη, ειναι η φυση του τετοια.2 βαθμοί
-
Έχει ξαναγίνει αυτή κουβέντα, είχα εκφράσει γνώμη παρόμοια με τη δική σου (ως mod) και μου την πέσανε διάφοροι θιγμένοι επαγγελματίες χομπίστες. Και δυστυχώς αυτό δε σταματάει στη μουσική, για πολιτική έχουμε γνώμη όλοι, για πυρόσβεση, για πόλο, όλα τα ξέρει ο Έλληνας και όλων η άποψη έχει την ίδια βαρύτητα. Δυστυχώς -και το εννοώ- δε γίνεται κάθε φορά που γράφουμε να βγάζουμε έξω και τα χαρτιά μας, αλλά θέλω να πιστεύω πως κάποιος που διαβάζει/γράφει καιρό εδώ γνωρίζει ποιοι τρώνε ψωμάκι από αυτο που λένε, ποιοι έχουν φάει τις σχολές και τα βιβλία με το τσουβάλι και ποιοι έρχονται με ύφος να πουν αυτό που άκουσαν στον καφενέ το 2000.2 βαθμοί
-
Υπαρχει αυτη η εσφαλμενη θεωρια, λες και υπαρχουμε ολοι σε δοκιμαστικο σωληνα. "Αν εχεις αισθητικη θα σαι οκ" "Αν ξερεις τι ηχο θες να βγαλεις..." ΔΕΝ ξερω. ΔΕΝ εχω αισθητικη. Τι να κανω τωρα? να πα να πεθανω? Η μηπως να χρησιμποιησω κανα εργαλειο ως μουσα μπας και ενεργοποιηθει το γουστο που δεν ηξερα οτι ειχα? Η line 6 ειχε ενα εκπληκτικο moto, back in the day: "Tune or Tone?". Παιζεις μια μελωδια και μετα βρισκεις τον καταλληλο ηχο για αυτην, ή πιανεις ενα Kerry king jcm800 και αυτοματα σου ρχεται να παιξεις Slayer? Τα εργαλεια μας δεν ειναι εκει μονο για να μας υπακουσουν. Ειναι εκει και για να μας εμπνευσουν, ή μεσω των περιορισμενων επιλογων να μας δειξουν και αλλους τροπους για να παμε απο το Α στο Β. Γιατι οι σκευομορφικες μαλακιες του παρελθοντος κανανε tap πιο ευκολα στην ικανοτητα μας να ακουμε, οχι να βλεπουμε. Alex2 βαθμοί
-
Πολύ αρνητικότητα να ουμ. Ακόμα και η αισθητική είναι κάτι που γίνεται develop. Εγώ θα έλεγα να φάει τα μούτρα του (fail) πολλές φορές και να μάθει από αυτά. Είναι ένα παιχνίδι που θέλει άπειρη επιμονή και υπομονή.2 βαθμοί
-
Δεν είναι αστεία, είναι απλά νορμάλ για την '80s τεχνολογία που προσφέρει. Κάποιες άλλες εταιρείες θα το πούλαγαν κάνα 500ρι και δεν θα έβγαζε κανείς τσιμουδιά. Αν το κυκλοφορήσουν και σε κάποια keyboard μορφή με πολυφωνία, multitimbrality και τιμή που να ανταποκρίνεται στα δεδομένα του 2023, θα πουλήσει κι αυτό σαν φρέσκο ψωμάκι. Ε, όλο και κάποιος θα το φέρει, γιατί όχι? Αν στην τελική δεν το φέρει κάποιος, πράγμα απίθανο, το χτυπάς από Thoman στα €103 + €20 shipping.1 βαθμός
-
Συμφωνώ μαζί σου, απλά όταν ο άλλος γράφει λες και η γνώμη του είναι θέσφατο, ακόμα και σε θέμα μη-μετρήσιμο, ή φιλοσοφικής φύσεως, τότε καλό θα ήταν να μας πει από πού προέρχεται αυτό το ύφος. Εγώ ως παντελώς άσχετος στα περισσότερα θέματα εδώ μέσα, επιλέγω να ακούσω αυτούς που ξέρω ότι ξέρουν, ειδικά σε θέματα που ψάχνω λύση, ή θέλω να βελτιωθώ. Κατά τα τ'άλλα μαζί σου 100%, αλλιώς θα καταργούσαμε την έννοια του φόρουμ.1 βαθμός
-
Λοιπόν το ξανακούω, και ανακαλύπτω "κρυμμένα" πράγματα. Εκτός από το κλείσιμο που είναι καραGypsy Jazz, έτσι είναι και τα ρυθμικά σε όλο το κομμάτι. Well done και πάλι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αυτό που προσπαθεί να πει ο @Phase Shift (και συμφωνώ) είναι ότι εγγενώς η όραση μας κάνει override την ακοή. Το παθαίνουν όλοι ανεξαρτήτως εμπειρίας. Η όραση είναι άλλη μία αίσθηση που κατα τη γνώμη μου μπορεί και πρέπει να χρησιμοποιείται, αλλά θέλει να βρεις ένα καλο εσωτερικό balance στο πως να το κάνεις.1 βαθμός
-
Εγώ τώρα θα γίνω ο κόπανος της παρέας. Αλλα για εμένα είναι το elephant in the room. Και αυτό είναι, ότι είναι ένα δημόσιο forum και είμαστε όλοι με πολύ όμορφα usernames και λέει ο καθένας την αποψή του, και ο καθένας εχει το δικαίωμα να μιλήσει (και έτσι πρέπει), αλλά χωρίς να έχουμε τη παραμικρή ιδέα ποιος και τι είναι. Το πρόβλημα (εδώ και σε όλα τα forum) είναι ότι μπορεί να μιλάνε και να έρχονται σε αντιπαράθεση 2 άτομα, ο ένας να είναι ένας 25χρονος που μόλις μίξαρε ένα κομμάτι trap και έγινε επιτυχιάρα και νομίζει ότι είναι παραγωγάρα, και ο άλλος είναι ένας 40χρονος που έχει φάει όλη του τη ζωή στα βιβλία και στο στούντιο και έχει βγάλει με συνοχή ένα σορό δισκάρες που αναγνωρίζονται παγκοσμίως. Δεν εννοώ κανέναν συγκεκριμένα, όπως και δεν βγάζω ούτε τον εαυτό μου απ΄ έξω, ασχέτως με το αν είμαι admin ή όχι. Αλλά ειλικρινά είναι ένα θέμα που θα ήθελα να προσπαθήσω να λυθεί, η "βαρύτητα" των λεγόμενων του καθένα. Καθόλου εύκολο να λυθεί. Βρίστε!1 βαθμός
-
Κανεις δεν ειναι μιλημενος βρε Βρα, ο Mitch και εγω μονο ξερουμε.1 βαθμός
-
Ο ήχος είναι ηχάρα, και όπως θα έλεγε και ο Gvour, "λαϊκός"* ? * Για "λαϊκές" ροκιές με νότια οσμή...1 βαθμός
-
Νομίζω ότι το κομμάτι αυτό είναι ο "εθνικός ύμνος" του noiz, και το ρεφραίν του, πρέπει να ακούγεται αυτόματα μόλις κάποιος μπει, και κατά την εγγραφή του. Με το που μπαίνεις δηλαδή να ακούγεται το "άσε το μαδέρι του μπαρμπαΛεωνίδα ..." Εύγε και πάλι κυρ Αλή μου. EDIT: Συμπληρώνω στίχους ρεφραίν. " Αν σ' αρέσει το μαδέρι του Λεωνίδα κοίταξε μην σου 'χει στρίψει κάπου καμιά βίδα"1 βαθμός
-
Γιατι με ξυπνας απο την ληθη μου? Καλησπερα Γιαννη. Ναι εχει πολυ νοημα. Η οραση νικαει παντα. Κανε οτι μπορεις για να σε κοροιδεψεις, για να σε εμπνευσεις, για να μην πολυσκεφτεις καθως κουνας κουμπακια. Μην πεσεις στην παγιδα του decision paralysis Οι παλιοι λεγανε "I play the console like an instrument". Οι καινουργιοι λενε "Like and subscribe! 3 tips to make your snare sound phat" Alex1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Με λιγο κοψιμο στο vol pot κανεις θαυματα (αν εχεις treble bleed)1 βαθμός
-
Μιλάμε για ΤΟΝ ροκ ήχο. Ακούει πολύ ωραία και το volume της κιθάρας. Τελικά οι burstbuckers δεν είναι χάλια έτσι (τα λέω εγώ και με κοροδέβουνε)? EDIT: Σκέφτομαι μόνο (α ρε Βρασίδα) να είχε τον Soldano του dim πριν τον ενισχυτή. ΚΟΛΑΣΗ.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Είναι ήδη πολύ bright ο dsl5. Δεν του αρέσουν τα πολύ bright πετάλια. Δοκίμασε να κλείσεις σχεδον τέρμα το tone του tc. To rat θα ακουστεί πολύ ωραία. Αλλά να σου πω ένα μυστικό. Ο,τι και να βάλεις θα ακουστεί σχεδόν το ίδιο, αφού παίζεις με τον ίδιο ενισχυτή. Θα έχει ίδιο ήχο, με μικροδιαφορες στο eq. Τρίχες δλδ... Δες εδώ στο ίδιο καθαρό κανάλι που δοκιμάζω καμποσα distortion/fuzz πετάλια.1 βαθμός
-
Μετά από απαίτηση του @vrasidas27, ανεβάζω το άσμα και στο μιούζικ, ρισκάροντας διπλωματικά επεισόδια. Φίλος τω φίλω Εισαγωγή Κουπλέ Α Βρασίδα δώσε βάση τι θα πω, το ξέρεις πως πολύ σε αγαπώ. {Μα φαίνεται πως άλλαξες και κάνεις πια νερά Κι εγώ που σ' είχα για εκτιμητέο ποζερά} δις Εισαγωγή Κουπλέ Βου Βρασίδα τώρα άκου με καλά Τα πράγματα στο τέλος είναι απλά Οι κότες να βοσκήσουνε δεν θέλουνε τσοπάνη, Του τουανγκ η αναζήτηση Βρασίδα είναι πλάνη Επίπλαστες ανάγκες ινφλουένσινγκ επαχθές Ενώ σταράτα τα λεγες τα πράγματα ως εχτές. Κορο {Άσε το μαδέρι του μπαρμπαλεωνίδα στο παλμαρέ σου θα γραφτεί μια μελανή σελίδα} δις Ιντερλούδιο Κορο - Πρεγον Άσε το μαδέρι του μπαρμπαλεωνίδα και ψάξε JEM μετάχειρη σε μια εφημερίδα Άσε το μαδέρι του μπαρμπαλεωνίδα μια Charvel πανέμορφη στις αγγελίες είδα Άσε το μαδέρι του μπαρμπαλεωνίδα στον ύπνο μου με B.C. Rich πως έπαιζες σε είδα Άσε το μαδέρι του μπαρμπαλεωνίδα και Parker να αγόραζες πιο χρήσιμη ρε αρχίδα.0 βαθμοί
-
To sansamp psa1, gt2 κ το classic ισως ειναι ο παππους ολων των συγχρονων μοντελερς. Αναλογκ λυση πριν τα ποντ αλλαξουν το παιχνιδι. Λιγες επιλογες, εως μηδαμινες σε σχεση με τα συγχρονα εγγονια του, ομως εχει σωσει κοσμο κ κοσμακη. Ακομα κ στις εποχες που τα πρωτα line 6 φασολια σαρωναν την αγορα, προσφεραν μια διαφορετικη συνταγη με πολυ λιγα υλικα (ακομη κ για τότε), που ομως ειχαν ενα μεγαλο μυστικο. Ηταν ο καλυτερος τροπος να.... ισιωσεις ? τον ηχο ενος μετριου εως κακου backline ενισχυτη που θα συναντουσες σε καθε μικρη σκηνη που θα ανεβαινες. Ο ορος backline ισως ειναι λαθος, καθως μιλαμε για τον καθε τυχαιο ενισχυτη που θα συναντουσες στο καθε stage. Στην Αγγλια προς τα τελη 2000 που ημουν, το ειχα δει απειρες φορες σε μικρα λαηβ ή τζαμ ναητς με φτηνους τραντζιστορες ενισχυτες, να ειναι το ενα πεταλι που κουβαλουσαν οσοι ξεραν τι χαλί θα βρουν στη σκηνη κ να σωζει την κατασταση. Το βαζαν τελευταιο απο τα ντραιβ κ το ρυθμιζαν (αναλογα το υφος που θα παιζαν, απο ροκ κ πανω) ωστε να στρωνει ο ηχος του ενισχυτη ως πλατφορμα να πατησουν τα αλλα πεταλια πανω του (το σανζαμπ ως "διορθωτης" του preamp του ενισχυτη, κ τα αλλα ντραηβ πριν). Το εχω δει κ αρκετα πετηχυμενα να παραγει αυτο το βασικο ντραηβ, οταν το ζητουμενο αποτελεσμα ηταν medium gain μαρσαλ ηχος, ή medium gain μπουγκι. Το medium παει πιο πολυ στα μοντελα μαρσαλ κ μπουγκι που εξομοιωναν (Πλεξι κ τα πρωτα Mark series) αρα τον ορο medium παρτε τον κ ως vintage hi-gain. Σε μηχανηματα οπως jCM κ πιο συγχρονους hi-gain Boogie δεν επαιρνα τοσο καλα αποτελεσματα, αλλα μπορει να οφειλεται ο εξοπλισμος μου συν το cab sim του πεταλιου, προβλημα που οπως περιγραφω κ πιο κατω πλεον μπορει να διορθωθει (οπως φανταζομαι κ με το Φεντερ στυλ simulation του πεταλιου) Απο την εμπειρια μου με το gt-2 αυτους τους δυο ηχους τους εχει πολυ πειστικα. Ετσι εσωνα εναν... αδιορθωτο τρατζιστορ φεντερ που ειχα. Αρκει φυσικα το μεγαφωνο να ειναι υποφερτο. Σημερα με ολα αυτα που κυκλοφορουν θα ηθελα να δω μια μοντερνα εκδοση του που να εχει θεση στην αγορα. Για να εχει θεση στην αγορα ομως, σκεφτομουν πως πρεπει να καλυπτει καποια ζητουμενα. -Πρωτον ειναι ο ηχος. Τον ηχο τον ειχε παντα καλυμμενο με αυτες τις λυσεις της η Σανσαμπ, με ενα αστερισκο. Ο αστερισκος ειναι πως το cab sim της ηταν outdated, κανα δυο επιλογες του δουλευαν πολυ καλα, οι υπολοιπες οχι. Οποτε το ιδανικο θα ηταν να μπορεις ν'αποθηκευσεις καποια IR δικα σου(στο μηχανημα). Το οχι ιδανικο, αλλα απαραιτητο, αν δε μπορεις ν'αποθηκευσεις, τουλαχιστον να μπορεις να τ'απενεργοποιεις ώστε να κανεις τη δουλεια ή με dedicated IR loader πεταλι, ή με software. Ευτυχως καναν το δευτερο (το cab section απενεργοποιειται) -Απο τη στιγμη που η τεχνολογια ειναι παλια κ δεν εχει καινουργια καλουδια για να κοιταξει τον ανταγωνισμο, καντε κατι ωστε να μπορουν να αξιοποιηθουν οι επιλογες για τον ηχο κ να μην ειναι μονο off κ on=ενας ηχος που θα εχεις φτιαξει (οπως το gt2). Ευτυχως βαλαν πρησετ οπως το psa. Γι'αυτο κ το ονομασαν μαλλον PSA 2.0 παροτι ειναι πεταλι -Η τιμη να ειναι πολυ πολυ προσιτη, γιατι ναι μεν χτυπαει στη νοσταλγια κ στο ποσο proven λυση ειναι για συγκεκριμενα πραγματα, αλλα ειναι κ 2023 κ αυτα που προσφερει ειναι μεν καλα, αλλα ελαχιστα. Απ'οτι ειδα η τιμη ειναι κοντα στα 150Ε αρα το πετυχαν κ αυτο. Εδω ειναι αναλυτικα τα specs του PSA 2.0 https://www.tech21nyc.com/products/sansamp/psa-2/ Το συγκεκριμένο θρεντ δεν είναι ούτε κριτική, ούτε παρουσίαση (δε θα μπορούσε άλλωστε αφού δεν έχω στην κατοχή μου το μηχάνημα). Είναι σκόρπιες σκέψεις που είχα για την εταιρεία κ το τι έχει στην αγορά αυτήν την περίοδο, κ η αντίδραση μου μόλις είδα πως κυκλοφόρησαν ένα πολυ εύστοχο προϊόν, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία που έχουν εδώ κ 20 χρόνια, αλλά φέρνοντας την επιτέλους σε μια απλή αλλά "σύγχρονη" κ οικονομική λύση.0 βαθμοί
-
Τα "χαστούκια" της Behringer πέφτουν βροχή και τσούζουν πολλούς στον synth χώρο, οι οποίοι είχαν/έχουν πλουτίσει πουλώντας σε αδαείς "φύκια για μεταξωτές κορδέλες". Πολλοί από αυτούς στο άμεσο μέλλον είτε θα κλείσουν είτε θα πουληθούν σε μεγαλύτερες εταιρείες. Η αρχή έγινε από τον Νο1 "ύποπτο", την αγαπημένη μου(μας) Moog?, η οποία αγοράστηκε πριν κάνα μήνα απ'την inMusic, μια εταιρεία που έχει στη κατοχή της μεταξύ άλλων τις M-Audio, Alesis, Numark και Akai. Η Behringer, μετά την κυκλοφορία πολλών original και βελτιωμένων re-creations κάποιων vintage αναλογικών synths και κλασικών analog/digital drum machines (DeepMind 6 & 12, Edge, Pro-1, Solina String Ensemble, Model-D & Poly-D, Wasp, 2600, Crave, TD3, RD-8 & 9, CAT, MonoPoly, Pro-800, Odyssey, Toro, Vocoder VC340, MS-1 κ.α.) καθώς και πλήθους Eurorack μονάδων για modular synths, έρχεται να μας εκπλήξει με το μικρό (στο μάτι) Pro VS Mini. Το Pro VS Mini είναι remake της sound engine του κλασικού και σπάνιου Prophet VS της Sequential Circuits που κυκλοφόρησε το 1986 και έφερε επανάσταση στην synth κοινότητα με την Vector Synthesis που ενσωμάτωνε. Η Behringer εκδοχή είναι ένα 4-voice vector synth σε mini desktop διαστάσεις (θα κυκλοφορήσει και σε Eurorack version) και έρχεται με 27-key touch keyboard, 16 vector oscillators με 128 waveforms, 24db analog low pass filter με resonance, 16-step sequencer και 3-pattern arpeggiator, δύο LFO, filter EG και chorus εφέ. Διαθέτει joystick (ala Playstation) για την εναλλαγή/μίξη/μορφοποίηση των 4 oscillators, OLED οθόνη και είναι USB powered. H τιμή του? Μόλις €103 στο Thomann.? Κι αν σε μερικούς αρνητές της φτηνής σύγχρονης τεχνολογίας η τιμή αυτή φαντάζει αστεία (ενώ αν κυκλοφορούσε πχ από κάποια άλλη εταιρεία και κόστιζε €1Κ θα ήταν...Οk), ο ήχος του μάλλον θα τους κάνει να αλλάξουν γνώμη. Όσοι παρ'όλ'αυτά δεν πειστούν ούτε από τον ήχο, ας περιμένουν την πρώην Sequential Circuits/πρώην DSI/νυν Sequential να κυκλοφορήσει τη δική της Prophet VS ρέπλικα με 3 οκτάβες, σώμα από κάποιο υπερσπάνιο μέταλλο (αλουμίνιο?), πλαϊνά από...τίμιο ξύλο και τιμούλα στα €2,5Κ.? Περισσότερες λεπτομέρειες: https://shorturl.at/pwKWX0 βαθμοί
-
Με DI out & fx loop, G12M-65 creamback μεγαφωνα, handmade in England https://marshall.com/amps/products/amps/studio/studio-jtm0 βαθμοί
-
Με τέτοια ζέστη, σιγά μην είναι κουμπωμένος ασούμε.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το λεπόν, αφού βρέθηκα που βρέθηκα στο στούντιο του Mitch - ο οποίος btw εκτός των άλλων, απο το 2012 είναι ο ιδιοκτήτης του τελευταίου και πιό αγαπημένου μου καρακαστομ λαμπάτου ενισχυτή (Metropoulos Super Lead 1969, πολλά mods κοκ, του έχει καρφώσει και μια τετράδα GEC KT66 του 1952), είπαμε να γκαζώσουμε λιγο με την ζόρικη Les Paul του (R8, Burstbuckers, original Bumble bees κοκ). Ο ήχος είναι από ένα ribbon και ένα δυναμικό στην επάνω καμπίνα (καμπίνες του 1969, Celestion Greenback Pulsonic cones Pre rola T1281 G12H30 55HZ Cones), συγχρόνισα ηχο και εικόνα γιατι δεν είχε κανένα νοημα να μεινει ο ηχος απο το κινητό ειδικά σε τέτοιες εντάσεις θα μπουμαραν όλα και θα γινοντουσαν λάσπη, στην αρχή δεν υπάρχει ηχος, μόνο όταν ξεκινάει το παίξιμο o Mitch (0:23 και μετά), εγώ απλά τραβάω βίντεο.0 βαθμοί
-
Αν ξανακανεις κατι τετοιο ρε κακομοιρη μου, καφε στο σπιτι μου δεν προκειται να πιεις, ουτε με καφε στο χερι να'ρθεις. Θα τον πεταω απ'το μπαλκονι..0 βαθμοί
-
Πολλά multitracks (μερικά έχουν και reference mixes) έχει εδώ, αλλά δεν είναι από γνωστά ονόματα: https://www.cambridge-mt.com/ms/mtk/0 βαθμοί
-
Α, φίλος αν είναι τίμιο (και όχι άτιμο) ξύλο, τα 2,5 Χ είναι τζάμπα πράμα- να τα λέμε και αφτά. ΥΓ: Πάντως η τιμή του είναι αστεία και ακούγεται πολύ ενδιαφέρον.0 βαθμοί
-
Στην oberheim σφάζουν αρνιά, ρε uli behringer, ωρέ uli behringer και στην ARP κριάρια. Και στης Μοοg την ποδιά, uli behringer, ωρέ uli behringer σφάζονται κοινοπραξιες.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το πως γράφει κάποιος μπορεί να παρεξηγηθεί εύκολα. Λείπει ο τόνος της φωνής. Όταν λείπει μπορεί να φαίνεται κατι απόλυτο. Αν όμως άκους αυτές τις λεπτομέρειες, εύκολα καταλαβαίνεις αν υπάρχει σαρκασμός πχ κ ένα σωρό άλλα πράγματα στη συνταγή. Βέβαια με τον καιρό μπορεί να τα μαθεις αυτά για κάποιον συνομιλητή με τον οποίο είχατε επαφές . Μπορεί κ όχι. Πάντως θέλει πολύ περισσότερο χρόνο σε σχέση με το φεης του φεης . Κ είναι κ πολύ πιο εύκολο να γίνουν παρεξηγήσεις. Βέβαια ιντερνετικως μπορεί να γεννιούνται τα μπηφ πολύ συχνότερα, λίγα όμως καταληγουν σε μαπιδια? Φίλος το έχω ακούσει πολλές φορές αυτό σα συμβουλή. Θα καττουδετσεης κ θα σε ρωτήσω ευθέως. Που τα βρίσκουμε αυτά τα διαολια?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Παντως η επιμορφωση που σου καναμε θα παει περιπατο μολις ξαναμπει ο Φρηντομ κ τα μαρτυρησει. Εγω φταιω ρε κιουρατουκλη @Freedom που για να σε πειραξω για το αξεφεξ κ τα μοντελερς αποθεωσα τον "ενισχυτη" που ακουμε στο βιντεο... Αλλα τετοιος εισαι0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
δεν ξέρω τι λέτε αλλά με δυο τρία τέτοια σουξεδάκια θα τα κονομήσεις και θα ναυλώσεις και συμφωνική από τας Βιέννας να παίζει στα λιμά τα κουτοφράγκικα που γράφεις με φλαούτια της κονσέρβας... ? ΥΓ. άψογος και στο ύφος και στο στήσιμο, αλλά έπαθα πλάκα με το σπρέχεν... αλήθεια τώρα ρε δεν το κοιτάς το θέμα και προς ανατολάς; εμένα με έψησες πάντως και το έχω υπηρετήσει το είδος...0 βαθμοί
-
JTM 45/100 με τους διπλους μετασχηματιστες εξοδου και ΚΤ66, η τιποτα. Ετσι μου ειπε ο Βρα, εγω δεν ξερω απο δαυτα, εναμηδενατζης ειμαι ασουμε...0 βαθμοί
-
LP ---> ??? ---> η επανω καμπινα ---> μικροφωνα ---> Η/Υ Τιποτα αλλο στην αλυσιδα, καμια επεξεργασια στον ηχο πλην της μιξης των μικροφωνων.0 βαθμοί
-
Καθαρος Παρκερας, Τελεβροχες δεν φοβαται...? Αλλωστε μονο ευχαριστα νεα θα προκυψουν για τις τσεπες οποιων γουσταρουν τον ηχο... ΜΙΛΗΣΑ ΑΣΟΥΜΕ! Βρα, ευχαριστω αλλα πρωτον ειμαι high maintenance αγορι, δευτερον, θα με κρυψεις στην τελεγιαφκα σου? ΟΥΧΙ!!! ?0 βαθμοί
-
Ναι ρε παιδια ασουμε αλλα ο στο συγκεκριμενο κλιπ ασουμε δεν υπαρχει ουτε JMP ασουμε, ουτε JTM και αλλα αρχαικα πραματα ασουμε... ΥΓ: ασουμε...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Επιτελους. Το κοσμημα του νοιζ! Η συνδεση του σημερα με το εχτες! Ειναι επιτελους στην κατηγορια Μουσικη. Τι να πω που δεν τα εχουμε πει? Πως ειναι αριστουργημα? Πως μουσικα ειναι ενα στολιδι? Πως στιχουργικα (εκτος του στιχου με τη ΜΠΙΣΙΡΙΤΣ) ειναι ακριβως? ΠΩΣ ΟΙ ΜΟΔΕΡΑΤΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΡΦΙΤΧΣΩΣΟΥΝΕ ΩΣ ΣΑΝΙΔΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΘΥΜΑΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗ, ΣΕ ΦΟΥΡΤΟΥΝΙΑΣΜΕΝΟ ΠΕΛΑΓΟ ΑΔΥΣΩΠΗΤΩΝ ΙΦΛΟΥΕΣΕ? Πως ακομα κ η παραγωγη ειναι σουπερ? Βαθμολογια λοιπον... (γκοουζ του) 110 βαθμοί
-
Μια "φιλόδοξη" ροκ μπαλάντα με στίχους του Πάνου Λαπούση (PAL). Τον ευχαριστώ για την προθυμία και την άμεση εξυπηρέτηση! lyrics: When the morning sun will just rise and wake you and your skin will shine I will be by your back Will you please remember my name When the night will come and you ll have to pay back all the youth and dreams I will be by your back Will you please remember my name Ooooooooh.... We are no longer what we used to be we are ghosts that stucked in the empty time of a future that will never be When you ll fall asleep and no matter how far I may be from you I will be by your back Will you please remember my name Ooooooooh.... We are no longer what we used to be we are ghosts that stucked in the empty time of a future that will never be0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00