Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/29/23 σε Αναρτήσεις
-
Ότι λέει ο τίτλος. Καλό θα ήταν να παραθέτουμε φωτογραφίες και συνταγές (αν υπάρχουν και δεν είναι ντελιβερι) γιατί ωραία είναι να χορταίνει το μάτι αλλά να μαθαίνουμε και τίποτις καινούριο να γεμίζει η κοιλιά. Εγώ χθες βράδυ Sicilian Style πίτσα με ζυμάρι 24ωρης ωρίμανσης, μοτσα(τ)ρέλα, ντοματούλα (όχι μαγειρεμένη), ντοματίνι και βασιλικό. Πριν τη φώτο να πω οτι ποτέ δεν ήμουν φαν της παχιάς ζύμης στην πίτσα, σκληροπυρηνικώς το άκρως αντίθετο, αλλά με τη συγκεκριμένη έπαθα μεγάλη πλάκα. Προσοχή, θέλει πολύ λάδι η συνταγή. Για τη συνταγή ακολουθήστε κατα γράμμα τον παρακάτω: https://www.youtube.com/watch?v=ENbAEm2kiPA1 βαθμός
-
Αυθαίρετο είναι, και το νομιμοποίησε ο Περικλής, αφού πρώτα αποχαρακτήρισε την περιοχή της Ακρόπολης από μνημείο που ήταν. Έφερε και δύο λαμόγια τον Ικτίνο και τον Καλλικράτη, και τους έδωσε το πρότζεκτ χωρίς διαγωνισμό. Φάγανε, φάγανε .... Από τότε τα κάναμε αυτά, τι νόμιζες?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κουφάλες ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑ!!!! Καταγγέλλω την γνωστή κλίκα των influencers για σαμποτάζ στα καλώδια του ΚΑΦΑΟ. Το πρόβλημα δεν έχει λυθεί ακόμα (με 50άρα σύνδεση, είμαι στα 12 περίπου, και αυτά έξω από το σπίτι), περιμένω πάλι τον ΟΤΕ. Ήρθε η σήμανση για αποτυπώματα στο ΚΑΦΑΟ, και θα ζητηθούν οι χορδές από τους influencers για αντιπαραβολή αποτυπωμάτων. Όμως φοβάμαι ότι θα έχουν ήδη αλλάξει χορδές. Σας ευχαριστώ όλους, αλλά πιο πολύ τον υπέροχο @gvour που έφτιαξε την Παναγιάς τα μάτια, και τον ογκόλιθο @Terry RoscoeBeck5, που έκανε όλη αυτή την διαδρομή. Προσωπικά πέρασα φανταστικά. Δώστε μου λίγο χρόνο να διαβάσω ότι έχασα, να προσαρμοστώ και πάλι στα noiz-ικά πρότυπα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Νομίζω αν ήταν ο κυρφιουζιονάρας θα είχε βάλει τέλε για άγκυρα. Αυτός έχει μια ανοξείδωτην.1 βαθμός
-
Δεν ειναι τοσο απλο. Καταρχην, για να απαντησω και στον trolley, ξεκιναμε απο το θεμα του κοστους. Αυτη τη στιγμη ειναι εντελως παραλογο να μπει καποιος στην αγορα των vintage αναλογικων, εκτος αν μιλαμε για επενδυση η για κερδισμενο λοττο. Οι τιμες για τα καλα αναλογικα εχουν ξεπερασει τις τιμες αυτοκινητου και πανε σιγα σιγα προς τις τιμες σπιτιου, ενω ακομα και κατι σαπια σε στυλ single oscillator κλπ εχουν τις τιμες καινουργιου γαματου αναλογικου. Με αλλα λογια, αν δεν τα εχεις ηδη τα ξεχνας, και αν τα εχεις τα βαζεις σε χρηματοκιβωτιο και παιρνεις κανα αλλο για να παιζεις ? Μετα ειναι η δυσκολια χρησης. Για synth στο στυλ παλια sampler, η δυσκολια χρησης σαφως επισκιαζει τον οποιο χαρακτηρα τους, τουλαχιστον αν μιλαμε για προιστορικα sampler σιγουρα. Στις περισσοτερες περιπτωσεις δεν αξιζει να ασχοληθεις. Το ιδιο ισχυει και για πολλα αναλογικα που ειναι στη non reliable side. Ο Βαγγελης ειχε τους παρατρεχαμενους για να τρεχουν απο πισω να τα μαζευουν, αν δεν εχει κανεις κατι αναλογο δεν αξιζει ο κοπος. Παμε στα πιο προσιτα παλια ψηφιακα romplers και synths. Αυτη τη στιγμη που μιλαμε, τα καλυτερα synths της κατηγοριας εχουν ΦΟΒΕΡΕΣ εξομοιωσεις. Γιατι ΟΚ, αν επρεπε να διαλεξουμε μονο ενα σαφως θα παιρναμε το καινουργιο, αλλα κακα τα ψεματα, εχουν και τα παλια το χαρακτηρα τους. Ε, αυτη τη στιγμη που μιλαμε υπαρχουν ΥΠΕΡΟΧΕΣ και ΠΟΛΥ ΠΙΣΤΕΣ εξομοιωσεις για το DX7, το Μ1, το Wavestation, το JV 1080, το TRITON, το kawai k1, το D50, δηλαδη ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΤΕ ? ειχατε ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΑΣ ολα αυτα τα synth ? και υπαρχουν και αλλα πολλα, αλλα και μονο αυτα τα 7 που εβαλα να εχει καποιος, ε του π00στη, ειναι 100% καλυμενος στον τομεα "παλια ψηφιακα συνθ", αν δεν του φτανουν αυτα δε θα ειναι ποτε χορτασμενος. Οποτε, τα παλια συνθ, η θα ειναι τοσο ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ που δε θα αξιζει ο κοπος, η θα ειναι τοσο ΔΥΣΤΡΟΠΑ που παλι δε θα αξιζει, η θα υπαρχουν σε εξομοιωση οποτε παλι δε θα αξιζει. Αν καποιος δεν ειναι συλλεκτης, η απλας λεφτας, η φανατιλας αντιπισακιας, η φετιχιστης να μαζευει synth σα γραμματοσημα, ε τοτε δε βρισκω το λογο να ασχοληθει. Βεβαια μπορει να βρισκει ΑΥΤΟΣ το λογο, οποτε σε αυτην την περιπτωση και δε μας πεφτει ΕΜΑΣ λογος. ?1 βαθμός
-
Να σου πω φίλος, διαβάζουν και γέροντες- να προειδοποιείς στον τίτλο. Κάτι του στιλ "περιέχει τοποθέτηση προϊόντος". Εναλλακτικά, "ακολουθεί απόπειρα influencing", κάτι τέλος πάντων... Δεν είναι δυνατόν το πρώτο πράγμα που βλέπει ο γέροντας να είναι μια τελεοβίδα (ξανά). ΥΓ: Καλορίζικη, καλόπαιχτη και για να δεις τι υπεράνω είμαι, να τις εκατοστίσεις ?1 βαθμός
-
1) Εσυ ελεγες οτι το SACD υστερει δραματικα, τωρα λες οτι εντυπωσιαζει; Οπως και να εχει, το remix εχει να κανει με την 5.1 μιξη. Εδω οι επιμαχες συνεντευξεις, οπου ειναι ξεκαθαρο οτι η ολη φαση αφορα τη surround μιξη και οχι τη στερεο. https://www.pinkfloydz.com/interviews/james-guthrie-alan-parsons-dark-side-interviews-2003/ 2) Ο τυπος εχει κανει καμποσα βιντεο με το τι εχει, να εδω ενα προσφατο με τα φτωχικα ηχεια που πηρε Σε αυτο το βιντεο φαινεται και το πικαπ του, ενα technics sl1200g Απο οτι βλεπω πανω απο 5 χιλιαρικακια κανει, ελπιζω να σε καλυπτει https://www.amazon.com/Technics-SL-1200G-Direct-Turntable-Silver/dp/B01MTST3VT?ref_=ast_sto_dp 3) Δεν μπορουμε να ειμαστε στο δωματιο του, οποτε καλη και η ψηφιοποιηση, οχι ιδανικη αλλα καλη. Τελος, δε μας αφορα η αποψη του, διοτι εχουμε τα αρχεια για να βγαλουμε ενα απλο συμπερασμα: Δεν ειναι για πεταμα το SACD. Τωρα, και αυτος και ο καθε audiophile, πιστευει οτι ειναι αξιος και ικανος να κρινει σε οποιοδηποτε επιπεδο περα απο του υποκειμενικου γουστου του, το οποιο υποκειμενικο γουστο του ειναι ερμαιο των ψυχολογικων παιχνιδιων του μυαλου του, τη δουλεια των mastering engineers, και μαλιστα ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ mastering engineers του κοσμου. Και οχι για κατι που βγαζει ματια, π.χ. να χει γινει η κυμματομορφη τουβλο, αλλα να διυλιζει τον κωνωπα, ωστε να μπορει να μας διαφωτιζει για τις λεπτες αστοχιες που υπεπεσε ο κακομοιρης ο mastering engineer. Ε λοιπον, του εχω νεα: ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ. Ουτε αυτος, ουτε εσυ, ουτε κανενας αλλος απλος audiophile δεν ειναι αξιος και ικανος να κανει κατι τετοιο. Και επειδη και προφανως δεν εκτιματε τις γνωσεις που χρειαζονται για κατι τετοιο, θα σας το πω στη γλωσσα που καταλαβαινετε, αυτη των μηχανηματων: Πως κρινεις εσυ και ο αλλος, με τα μηχανηματα του σπιτιου σου, το αποτελεσμα απο ενα mastering studio; Διοτι κλασσικα η συστηματαρα σου επιτρεπει να διακρινεις τα λαθη που εγιναν στο mastering, και αναρωτιεσαι αν τα μηχανηματα που εχει ο τυπος στο βιντεο αρκουν, για να ακουσουμε τη διαφορα που ακους. Οποτε το ερωτημα δουλευει και αντιστροφα: Εισαι σιγουρος λοιπον οτι στεκεται τα συστηματα σου και ο χωρος σας μπροστα σε ενα καλο mastering studiο, και κρινεις το τι αποτελεσμα καταφερε; Οταν βρεθεις σε ενα τετοιο, και ειδικα αν ερθεις σε διεξοδικη επαφη με τους ανθρωπους του, θα καταλαβεις αυτο το ερωτημα μου, και θα βρεθεις πιο κοντα στο να καταλαβεις το και το λαθος της μηχανηματολαγνας και αναλογικομπομπινοακριβοναναικαιοτιναναι νοοτροπιας, και του ακομα μεγαλυτερου λαθους του να μπερδευουμε την υποκειμενικη θεωρηση και προτιμηση με την εννοια του θεσφατου.1 βαθμός
-
Δεν με ενδιαφέρει να την "μυρίσω", με ενδιαφέρει να ακούω ένα άλμπουμ ακριβώς όπως ακούγεται και το master του. Αυτό με τα αναλογικά μέσα δεν έγινε ποτέ, δεν γίνεται τώρα και ούτε πρόκειται ποτέ να γίνει. Άρα, καταλήγουμε στο motto του ηχολήπτη "If you want the original, go Digital". Πόσο πιο απλά να το γράψουμε? Δεκαετίες ολόκληρες τα λένε/με, αλλά κάποιων το αυτί δεν ιδρώνει. Και μόνο που συζητάμε σοβαρά εν έτει 2023 αυτές τις μ@λ@κίες είναι από μόνο του θέμα επιθεώρησης.1 βαθμός
-
Επίσης, η ίδια αναλογική εγγραφή με αναλογικό mastering και τυπωμένη σε ψηφιακό μέσο, θα σου προσφέρει πολύ καλύτερο -πιστότερο ως προς το αναλογικό master- ηχητικό αποτέλεσμα. Πες μου ότι καταλαβαίνεις το παραπάνω fact και ότι δεν γράφουμε τζάμπα μέσα στη ζέστη.1 βαθμός
-
Παντως πρεπει να διαχωρισουμε το format απο το περιεχομενο του. Αλλο πραγμα να πεις οτι προτιμω αυτην την εκδοση που υπαρχει σε βινυλιο, και αλλο πραγμα να πεις οτι προτιμω το βινυλιο γενικα υπο οποιεσδηποτε συνθηκες. Και εγω θα προτιμησω να ακουσω αυτο Απο αυτο ... αλλα θα το προτιμησω ΠΑΡΟΛΟ που ειναι αναλογικο, και οχι ΕΠΕΙΔΗ ειναι. Για την ακριβεια, ΜΑΚΑΡΙ να ηταν και αυτο ψηφιακο, αλλα δυστυχως οταν εγραφαν οι παλιοι μαεστροι που δεν τους ζαλιζαν τοτε τα @@ την "ιστορικη ακριβεια" και τις μαλακιες ? δεν υπηρχαν καν ψηφιακα. Δυστυχως. Το να πω οτι φταιει το ψηφιο για τις επιλογες των μαεστρων, τις μαλακιες των mastering μηχανικων, η το μικρο εξωφυλλο, διοτι ας κρατουσαν μεγαλες τις συσκευασιες στην τελικη, τι φταιει το cd, ας το κουμπωνανε στο κεντρο μεγαλυτερου εξωφυλου. Και αν θελεις να παιζει ολοκληρος ο δισκος, πετα το τηλεκοντρολ κατω απο το μπαλκονι. Και αν δε σου αρεσουν οι μετρονομοι, το quantize και το editing παρε ενα DAW hardware controller, αποσυνδεσε την οθονη του PC τελειως και δουλευε οπως παλια. Δεν ειναι ολα αυτα το φορματ, τo φορματ ειναι στην ουσια η ψηφιακη καταγραφη και αναπαραγωγη, και δεν μπορω να φανταστω σε τι εμποδιζει καποιον να κανει μουσικη η ψηφιακη καταγραφη. Ακομα και αν δεχθω οτι του φαινεται λιγο αχρωμη ηχητικα, παλι δεν μπορω να φανταστω τι τον εμποδιζει απο το να φτιαξει ΚΟΜΜΑΤΑΡΕΣ με αυτη, ΚΟΜΜΑΤΑΡΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.1 βαθμός
-
Στο ότι οι μεν προτείνουμε μία βιώσιμη προσέγγιση (για το παρόν και το μέλλον) ενώ οι δε προτείνουμε μία - επί της ουσίας - audiophile προσέγγιση, η οποία πάσχει από το σύνολο των προβλημάτων που ανέκαθεν είχαν οι audiophile προσεγγίσεις: α) αφορούν ελάχιστους, β) κοστίζουν τα κέρατα τους, γ) δημιουργούν σύμπλεγμα ανωτερότητας σε όσους τις ασπάζονται, δ) δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τη μουσική*, είναι απλά ένα μπόλιασμα μίας ψευδοτεχνολογικής παπάντζας για κάτι που δεν ενδιαφέρει κανέναν. * Προκαλώ οποιονδήποτε, χωρίς να ψάξει στη Google, να μου πει τέσσερα από τα άλμπουμ που κυκλοφόρησε η Sheffield Lab, την περίοδο που ΟΛΑ ήταν βινύλιο, αλλά οι audiophile φίλοι ΕΠΡΕΠΕ να βρουν με κάτι να τρώγονται και να αισθάνονται καλυτερότεροι (sic) από τους κοινούς θνητούς.1 βαθμός
-
Γενικοτερα η audiophile προσεγγιση ειναι αδιεξοδο. Μια επισκεψη στο μεγαρο η σε ενα mastering στουντιο, αρκει για να καταλαβεις πως το να ψειριζεις τη μαιμου σε οικιακες συνθηκες ειναι χασιμο χρονου.1 βαθμός
-
Συνταγή. Πας στον κρεοπώλη σου και του λες να σου δώσει μερικές ζουμερές σπαλομπριζόλες. Στην συνέχεια, σπίτι σου πλέον, βάζεις κάρβουνα στην ψησταριά τα ανάβεις, περιμένεις να "ασπρίσουν" και ρίχνεις τις μπριζόλες στην σχάρα, περιμένοντας να ψηθούν τις γυρνάς 2-3 φορές και τις βγάζεις. Προσοχή μόνο και μόνο τότε προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι και ρίγανη. Εναλλακτικά αγοράζουμε τις μπριζόλες το προηγούμενο βράδυ, παίρνουμε ένα μεγάλο τάπερ ρίχνουμε μέσα ελαιόλαδο, κομμάτια κρεμμύδι-πιπεριά-λίιιιγο σκορδάκι και φυσικά τα κρέατα, τα ανακατεύουμε και το αφήνουμε στο ψυγείο όλο το βράδυ να μαριναριστεί! Και μην ξεχνάμε το παλιό ρητό του σοφού μας λαού...: Ψάρι ωμό, κρέας ψημένο!1 βαθμός
-
Μετά το μεσημεριανό καπιταλιστικό όργιο :) ακολουθώ τον @cos_dr στις απλές ,λαϊκές ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΕΣ γεύσεις :) Φάβα Σχοινούσας ,ανώτερη όλων ακόμα και της Σαντορίνης, με καραμελωμένα κρεμμύδια και ρύζι. Και το υπόλοιπο θεικο Παπαϊωάννου φυσικά :) Tip: Η φάβα απογειώνεται αν την κάνετε με τη συνταγή μου :) : Στην κατσαρόλα σωτάρετε μέχρι να καραμελωσουν 2 μεγάλα κρεμμύδια με ελάχιστη ζάχαρη, κύμινο, καπνιστό πιπέρι,τριμμένο ή σπασμένο στο γουδι κολιαντρο και λίγο αλάτι. Εντωμεταξύ πλένετε ΚΑΛΑ τη φάβα (φάβα όχι φτηνό σπασμένο μπιζελι,προτιμήστε κατά σειρά φάβα Σχοινούσα,Σαντορίνης ή Φενεου. Μόλις καραμελωσουν τα κρεμμύδια ρίχνετε και την φάβα και την σωτάρετε 1-2 λεπτά. Ρίχνετε βραστό νερό, περίπου 1,5 λίτρα για 500 γραμμάρια φάβα ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ, 1 κύβο ζωμό κοτόπουλο ή λαχανικών, χαμηλώνετε πολύ τη φωτιά και βράζετε για 45 λεπτά με κλειστό καπάκι. Μετά ανοίγετε το καπάκι και με το beamer αλέθετε καλά. Συνεχίζετε τον βρασμό με ανοιχτό το καπάκι Αλλά 20 λεπτά μέχρι να πήξει αρκετά ώστε να γίνει σαν πηχτή βελουτέ σουπα (όταν κρυώσει θα πήξει εντελως). Τα όσπρια τα τρώμε ΠΑΝΤΑ με ρύζι και φυσικά δεν τα τρώμε την ημέρα που τα φτιάχνουμε αλλά την επόμενη αν θέλουμε την απόλυτη γεύση. Γκουτεναπετιτ!1 βαθμός
-
Who is who? Σε ολα τα κλιΨ όπου αλλάζουν οι μαγνητες πανε απο neck >middle possition > bridge το twangy σημειο στην αρχη ειναι μονο ο bridge και τα ανοιχτα ακκορντα που ακολουθουν η μεσαια θεση. Για ενισχυτη χρησιμοποιησα τον Colorsound Bluesman (improved DR copy), λιγο slapback delay απο το Maestro Discoverer , για drive το κλασσικο ΤC Mojo Mojo Oι κιθαρες που πρωταγωνιστουνΕ ειναι απο αριστερα προς τα δεξια (ΔEN εχουν γραφτει με αυτη τη σειρα) 1.FENDER 2000 Αm std strat stock 2.FENDER 8502 TELE stock 3.Warmoth/Mark Jenny Tele thinline' (TL Claire pickups_ 4.Argytar Tele (Q pickups) 5. FENDER AO Tele Custom 70s 6. FENDER ELITE Tele stock 7.Argytar Jazzmaster (Fender Pure Vintage 65 pickups) 8.Argytar strat (Fender Pure Vintage 65 pickups) Επειδη σε LAPTOP/PC φαινεται περιεργο οπως ανεβηκε ας θεωρησουμε ΠΡΩΤΗ σε σειρα την πρωτη απο την αριστερη στηλη και ΔΕΥΤΕΡΗ σε σειρα την δευτερη απο την αριστερη στηλη κ.ο.κ) δηλ. η κιθαρα νο. 5 ειναι η ΠΡΩΤΗ απο την δεξια στηλη. , gtr test (1).mp3 gtr test (2).mp3 gtr test (3).mp3 gtr test (4).mp3 gtr test (5).mp3 gtr test (6).mp3 gtr test (7).mp3 gtr test (8).mp30 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Γιατι, δε σου αρεσε η κομματαρα του Βαγγελη; Η συντριπτικη πλειοψηφια των οργανων πσηφιακη ειναι. BTW βρηκα ενα ωραιο καναλακι στο youtube, ο τυπος εχει καμποσα workstations και τους πινει το αιμα, να ενα κομματακι του με modx ( montage σε best buy μορφη) Να και ενα κομματι με modx και virus, ο συνδυασμος που ψηφισα ? Ο τυπος εβαλε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ψηλα τον πηχη, αλλα το αποτελεσμα δεν ειναι καθολου, μα ΚΑΘΟΛΟΥ ασχημο, με λιγο μασαζ σε καποιες λεπτομερειες και στη μιξη /mastering θα εφτανε στα ορια του τρομακτικου ? Και βεβαια τα παραπανω, και ειδικα το τελευταιο, ειναι σε πεδια καθαρα vintage/ μπλιμπλικοειδη, οπου και τα παλια επαιζαν μπαλαρα. Αν μιλαγαμε για αλλους ηχους και αλλα ζητουμενα, ακουστικα οργανα κλπ, εκει ειναι που χρειαζομαστε τα πιο καινουργια.0 βαθμοί
-
Αν έγραφε εμένα,οταν θα έφευγα θα το γυρνούσε ανάποδα και θα έβγαζε 10 τΖιΒανες απο εκεί μέσα.Εγώ φταίω που τα φτιάχνουν έτσι? Πες του φίλου σου να πάρει το κινητό απο την κονσόλα,η να βγάλει την δόνηση,γιατί όποτε τον πέρνουν τηλέφωνο χαμηλώνουν οι κιθάρες στην μίξη.0 βαθμοί
-
Εκμεταλλεύτηκες το γεγονός της απουσίας μου για να βάλεις κι άλλη τελεκάστερ βλέπω. Καλόπαιχτη βρε, μεγειά.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Συνδυασμός τελεοβίδας με φσιτ μπόινγκ guitar... Ενδιαφέρον. Πάντως, επειδή είμαι οπαδός του "περί ορέξεως, κολοκυθόπιτες" και καθώς την ηράσθεις σφόδρα, με τις ευλογίες μου. Πάτησε το, το τιμημένο.0 βαθμοί
-
Και να και ο αρχιφετιχιστης της παρεας, εργο τεχνης οι κιθαρες, και μαλιστα επιπεδου παρθενωνα, σε γιατρο που λεει και ο Τσουκαλας αυριο το πρωι, να σωθεις ?0 βαθμοί
-
Το κλιματιστικό του αυτοκινήτου σας δεν έχει την ισχύ που θα έπρεπε? Αϊντε Mahle κ γρήγορα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Με 'γειά Νίκο! Όμορφη είναι. Έχει αναπτύξει και το ανάλογο ενδιαφέρον για Τέλε και ο μικρός μήπως; (Τόση προπαγάνδα να πάει χαμένη;)?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ό,τι τίτλο και να βάλει κανείς στον Τόνι Μπένετ θα είναι λίγος. Κομμάτι ο ίδιος της αμερικανικής μουσικής κουλτούρας και ιστορίας του 20ου αιώνα. Από την τεράστια δισκογραφία του, όσοι δεν τα ξέρετε, πηγαίνετε να ακούσετε τα 2 άλμπουμ που έβγαλε μαζί με τον Bill Evans ως ντουέτο πιάνο-φωνή.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μην μου βάζεις πολλά τέτοια γιατί έχω πάρει 5 κιλά αυτό το μήνα και είναι κλειστά τα γυμναστήρια? Αλλά δεν ανησυχώ. Θα τα κάψω στα γκούλαγκ που θα μας βάλουν όταν δηλώσουν επίσημα πως φαληρίσαμε?0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00