Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/22/23 σε όλα
-
Μέρος του βίντεο αυτού χρησιμοποιήθηκε και μεταδόθηκε στο MEGA στο αφιέρωμα για τον Σταμάτη Σπανουδάκη. Το uncut βίντεο ανέβηκε στο youtube πριν ένα μήνα και προέρχεται από το αρχείο του Σπανουδάκη. Εγώ το κατέβασα, ανέβασα την ένταση του ήχου γιατί ακουγόταν πολύ σιγά, πρόσθεσα fades Ins & Outs στον ήχο και την εικόνα και το ανέβασα χτες βράδυ σαν unlisted στο κανάλι μου.1 βαθμός
-
Αναφέρεται στο "λιοντάρι" (που αποδείχθηκε "αγριογούρουνο") το οποίο εθεάθη να γυρνοβολάει στο Βερολίνο τις τελευταίες ημέρες.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Παντως πρεπει να διαχωρισουμε το format απο το περιεχομενο του. Αλλο πραγμα να πεις οτι προτιμω αυτην την εκδοση που υπαρχει σε βινυλιο, και αλλο πραγμα να πεις οτι προτιμω το βινυλιο γενικα υπο οποιεσδηποτε συνθηκες. Και εγω θα προτιμησω να ακουσω αυτο Απο αυτο ... αλλα θα το προτιμησω ΠΑΡΟΛΟ που ειναι αναλογικο, και οχι ΕΠΕΙΔΗ ειναι. Για την ακριβεια, ΜΑΚΑΡΙ να ηταν και αυτο ψηφιακο, αλλα δυστυχως οταν εγραφαν οι παλιοι μαεστροι που δεν τους ζαλιζαν τοτε τα @@ την "ιστορικη ακριβεια" και τις μαλακιες ? δεν υπηρχαν καν ψηφιακα. Δυστυχως. Το να πω οτι φταιει το ψηφιο για τις επιλογες των μαεστρων, τις μαλακιες των mastering μηχανικων, η το μικρο εξωφυλλο, διοτι ας κρατουσαν μεγαλες τις συσκευασιες στην τελικη, τι φταιει το cd, ας το κουμπωνανε στο κεντρο μεγαλυτερου εξωφυλου. Και αν θελεις να παιζει ολοκληρος ο δισκος, πετα το τηλεκοντρολ κατω απο το μπαλκονι. Και αν δε σου αρεσουν οι μετρονομοι, το quantize και το editing παρε ενα DAW hardware controller, αποσυνδεσε την οθονη του PC τελειως και δουλευε οπως παλια. Δεν ειναι ολα αυτα το φορματ, τo φορματ ειναι στην ουσια η ψηφιακη καταγραφη και αναπαραγωγη, και δεν μπορω να φανταστω σε τι εμποδιζει καποιον να κανει μουσικη η ψηφιακη καταγραφη. Ακομα και αν δεχθω οτι του φαινεται λιγο αχρωμη ηχητικα, παλι δεν μπορω να φανταστω τι τον εμποδιζει απο το να φτιαξει ΚΟΜΜΑΤΑΡΕΣ με αυτη, ΚΟΜΜΑΤΑΡΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.1 βαθμός
-
Καλησπέρα σε όλους. Εύχομαι να είστε καλά. Ένα κομματάκι, όχι σπουδαίο, βαρύ μάλλον, που γράφτηκε τον Νοέμβριο όταν υπήρξε μια δύσκολη φάση ενός δικού μου προσώπου. Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι ότι αντικατοπτρίζει την προβληματισμένη κατάσταση που είχα μέσα μου. Κατά τα άλλα δεν έχει γίνει κανένα edit όπως πάντα .Αυτά στο μέλλον. Πιανο - Ακ.Μπάσο -Σκούπες. Ευχαριστώ για τον χρόνο.0 βαθμοί
-
Σήμερα με έπιασε μια νοσταλγία, και άκουγα τι έγραφα παλιά. Αποφάσισα λοιπόν, να ανεβάσω αυτό, που υπάρχει ήδη στα clips, μόνο και μόνο για να υπάρχει και στο "music" μου. Δεν είναι απαραίτητο να σχολιάσετε παιδιά, δεν το ανεβάζω γι' αυτό (ούτε καν να το ακούσετε δεν είναι "απαραίτητο"). Αλλά να ... ρε γμτ, κάπου κάπου μου την δίνει που δεν παίζω και δεν γράφω πια πράγματα. Το sax είναι σαχλόφωνο, και ξέρω ότι δεν είναι πειστικό, αλλά δεν με ενδιέφερε τόσο ο ήχος, όσο το φραζάρισμα (να μοιάζει με φραζάρισμα σαξοφωνίστα). Το μπάσο είναι κι αυτό σαχλόφωνο. Συγχωρήστε με για το επανανέβασμα.0 βαθμοί
-
Καλησπέρα φρεντζ! Ζεστούλα ασούμε, ωραία παιδιά ναουμ κυκλοφοράνε, ορίστε ένα κομματάκι. ? Λοιπόν, αυτό το έχω έτοιμο καναν μήνα, και περίμενα από τον καβατζοξάδερφο να γράψει καβατζοφλάουτο, αλλά επειδή το έχει πάρει πολύ βαριά το πράγμα και δεν αδειάζει να γράψει, το βάζω με μαϊμού φλάουτο γιατί θα πιάσει χειμώνας και θα είμαστε κυριολεκτικά εκτός κλίματος. Μία λούπα όλη κι όλη, ποπ "μπόσσα", που λέει ο λόγος. Ενδείκνυται για γκρηκ καμάκι. (Όχι σε βραζιλιάνες όμως, θα πέσει χυλόπιτα μεγατόνων)0 βαθμοί
-
Ας γίνει επιτέλους κατανοητό, ότι το βινύλιο του 72 είναι ανώτερο από το master tape.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ε αφού δεν καταλαβαίνεις πως κάνω πλάκα, πάρε μια τελε κ βαλ'της Μιντι μαγνήτη , τι να πω? ?0 βαθμοί
-
βγήκα στο μπαλκόνι πριν και το μόνο που άκουγα ήταν τα τζιτζίκια... θυμήθηκα το αριστούργημα αυτό0 βαθμοί
-
Δηλαδη η ελληνικη κοπια ειναι μακραν καλυτερη απο το SACD, η γερμανικη με τη σειρα της ειναι μακραν καλυτερη απο την ελληνικη, σε καθε περιπτωση και αυτη δε θα συγκρινεται με το αυθεντικο master tape, αρα με λιγα λογια η SACD εκδοση πρεπει να ακουγεται καπως ετσι0 βαθμοί
-
Το ελληνικο πρωτης γενιας dsotm μπορει να ηταν υποδεεστερο κατα τα λεγομενα σου του γερμανικου αλλα ειναι μακράν καλυτερο του remix 30ετιας dsd super audio cd. Αυτο ειπα. Περαν τουτου δεν θα με πεισεις κσι απο οσο φαινεται ουτε θα σε πεισω. Ολοι οι δισκοι που εχω 10ετιας 70 παιζουν καλυτερα απο τις επανεκδοσεις τους σε cd ειτε του 87 ειτε του 97. Αυτά σε ποσοστο 80 90%. Διοτι εξαιρεσεις υπηρχαν. Και ναι αντικατεστησα με cd σχεδον τα μισα μου βινυλια και σχεδον παντα δεν εμεινα ικανοποιημενος Εσυ τωρα θες να μου πεις οτι ενας δισκος εισαγωγης ήταν καλυτερος απο τον μέσο ελληνικο. Ναι. Αλλα εγω ΔΕΝ ειπα οτι δεν ισχυε αυτό . Αλλο ειπα0 βαθμοί
-
Νίκο μου άλλα τόσα είχα κι εγώ και αρχικά τα δινα στην Σοφία για τα περιστέρια στο μπαλκόνι (χρήσιμο πουλί αλλά πολύ κουτσουλιά αδερφέ μου) κι επειδή κι αυτά είναι έξυπνα και γρήγορα τα γράψανε στα φτερά τους, τα δίνω εδώ και καιρό λίγα λίγα σε μαγαζί bazaar που έχουν ανοίξει κοπέλες από κέντρα απεξάρτησης μήπως και πιάσουν τόπο γιατί εμένα πια μόνο χώρο μου πιάνουν... δεν ξέρω για τους πολλούς αλλά για μένα οι Ελληνικές εκδόσεις βινυλίου των αρχών του 70 με τις μεταγενέστερες έχουν μια σχέση σκ@τ@ με απόσκ@τ@ (με το συμπάθιο πάντα)... μια και ο κόσμος είναι μικρός, μια ανάλογα μικρή ιστοριούλα από τα νιάτα μου προς επίρρωσιν της ανωτέρω εκτίμησής μου... το 81 (ναι Κωστή το "σωτήριον" σε προλαβαίνω?) ήρθε στην γειτονιά μου στο Περιστέρι ο (κατόπιν) φίλος μου Αιμίλιος με την μητέρα του και τον μικρότερο αδερφό του από την Γερμανία... ο μπαμπάς του (ηλεκτρονικός της siemens κατ επάγγελμα) έμεινε εκεί και ερχόταν 3-4 φορές τον χρόνο... μαζί του είχε φέρει και στήσει στο δωμάτιο των παιδιών ένα dual 505 έναν λαμπάτο ολοκληρωμένο ιδιοκατασκευής του και ένα εκπληκτικό για την εποχή ζευγάρι παράξενα πολύεδρα ηχεία βάσης της Siemens με ομοαξονικά μεγάφωνα που δεν ξαναματαείδα στην ζωή μου... επίσης και ένα μεγάλο μάτσο δίσκους γερμανικής παραγωγής που για καλή μου τύχη μια και ο μικρός ήταν ροκάς κατά πλειοψηφία ήταν και του γούστου μου (και μάλιστα και με μπάντες που δεν γνώριζα τότε ακόμα όπως οι Amon duul ή οι Ekseption που στην συνέχεια λάτρεψα)... μην τα πολυλογώ ως μικρός camelofloydάς το πρώτο άλμπουμ που τράβηξα από τον σωρό δεν μπορούσε παρά να ήταν το Dark side of the moon... ε στα ψιλοπαρθένα χαιεντικά ακόμα αυτιά μου έγινε η αποκάλυψις του Ιωάννη του Αudioβαπτιστή... αν και το σύστημα που είχα εκείνη την πρώιμη hi end εποχή μου δεν ήταν κακό (Benytone πικάπ, προ - τελικός και Kef 104 ΑΒ ηχεία), η διαφορά ήταν εντυπωσιακή και με ταρακούνησε... όμως μετά από καιρό που ήρθαν τα παιδιά στο σπίτι μου μαζί με κάποια LP παραμάσχαλα, μπήκαν και τα πράγματα στην θέση τους όταν έβαλα και στο δικό μου πικάπ το DSOTM και έπαιξε επίσης υπέροχα (διαφορετικά αλλά υπέροχα)... η δική μου έκδοση ήταν η Ελληνική αρχών των 70ς (73, 74 θα σας γελάσω) της Harvest (στο αποκρουστικό μου κιτρινοπράσινο της logo)... δεν ξαναάκουσα Ελληνική έκδοσή του αργότερα αλλά έτσι κι αλλιώς κάνοντας και άλλες συγκρίσεις σε κοινά άλμπουμ που είχαμε, η απόφαση είχε παρθεί άμεσα... κράτησα το Φλου και ελάχιστες παραγωγές και τα αγαπημένα 45άρια από τις καθ ημάς και όλα τα άλλα έφυγαν ανταλλάχτηκαν χαρίστηκαν κακήν κακώς και σε ελάχιστο χρόνο αντικαταστάθηκαν εν πολλοίς από εισαγωγής εκδόσεις (κατά κύριο λόγω αγγλικές και γερμανικές)... είχε πλάκα γιατί ότι θεία, θείο, γνωστό, φίλη, φίλο είχα στα ξένα τους είχα επιστρατεύσει με δραματικά γράμματα ικεσίας να μου στέλνουν - φέρνουν άλμπουμ συν τα ακριβοπληρωμένα που έβρισκα ενταύθα... (μέχρι και "γκόμενες" γνώριζα στον Αιμίλιο - ντροπή μου ξέρω- για να μου χαρίζει από τα δικά του)... κι όλα αυτά βέβαια για να μου κατάσχουν λίγο αργότερα τα περισσότερα οι ΕΡΤιανοί ραδιογωνιομετράδες και να τα πετάνε στους τενεκέδες του ραδιομεγάρου (anyway άλλη πονεμένη ιστορία αυτή)... να επαναλάβω λοιπόν άλλη μια φορά... όσοι για τον οποιοδήποτε λόγο έμειναν στα Ελληνικά βινύλια πλανήθηκαν οικτρά... αδίκησαν τα μηχανάκια που χρυσοπλήρωναν αν μη τι άλλο όσοι επένδυσαν σε αυτά μονόπλευρα... κι είναι κρίμας κι άδικον γι αυτούς και τους κατανοώ μεν, αλλά και χαίρομαι που πρόλαβα και ανέκρουσα πρύμναν... ευτυχώς το ψηφίον δεν επιτρέπει ανάλογες ιστορίες... αν μη τι άλλο αντιγράφεται στο ακέραιον... τώρα ελάχιστοι εν τω πλήθος "συμψηφισμοί" για να ωραιοποιήσουμε την πικραμένη νεοελληνική ιστορία και σε αυτόν τον τομέα με τις υπολειπόμενες υπηρεσίες για εμάς τους άντε μη πω σε σχέση με αυτές που απολάμβαναν παράλληλα οι "κουτόφραγκοι ανεβασμένοι στα δέντρα τους", με βάζουν στον πειρασμό να κάνω πολιτικές αναφορές και θα τρίβει τα χέρια του ο συνονόματος...αλλά μπα... με τη χαρά θα μείνει...? ΥΓ. τα "εγκλήματα" στον ψηφιακό κόσμο (loundness war κλπ) οφείλονται στην ανθρώπινη μ@λ@κεί@ και όχι σε αδυναμίες του μέσου... γιατί ακόμα και το κόστος αντιγραφής του αναλογικού μάστερ ή το κόστος και η ποιότητα του βινυλίου αδυναμία είναι...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Απο το εξωφυλλο του βιντεο ? βλεπω Arturia matrixbrute, korg opsix, korg wavestate, asm hydrasynth0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Που ρε συ; Στο Παγκράτι; Μόνο κάτι ,κατσιαΖμενες γάτες είδα το πρωί.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τους ειχα δει στην περιοδεια του arise, επαιζαν τα κομματια ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ. Δεος. Κοιτα, δε θα κατσω να ακουσω thrash τωρα, αντε μια δυο φορες το εξαμηνο κανα κομματι. Αλλα ειναι ωραιο οταν εισαι πιτσιρικας να εχεις μια επαφη με μουσικη που διαμορφωνεται την ιδια εποχη. Δηλαδη το να βλεπεις μια μπαντα να εξελισσεται, να βλεπεις ας πουμε τους sepultura απο το ατεχνο του morbid visions να γινονται η γκρουπαρα του arise ειναι ωραιο. Μοιαζει σα να βλεπεις live ενα ποδοσφαιρικο αγωνα, δεν ξερεις ποια εξελιξη θα εχει και εχεις αγωνια, αν σου πω να δεις εναν αγωνα 30 χρονια μετα που ξερεις το αποτελεσμα θα ξενερωσεις. Βεβαια εμας μας εριξε η τυχη και η ατυχια να εξελισσοταν το thrash, αλλοι οταν ηταν νεοι παρακολουθησαν την εξελιξη των BEATLES, τι να κανουμε ετσι ειναι η ζωη, αδικη, δεν πειραζει, βλεπουμε τους σημερινους νεους που παρακολουθουν την εξελιξη της TRAP και παρηγοριομαστε, δοξα τω θεω λεμε.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Η μουσική που ακούμε,πιστεύω έχει να κάνει με τα αρχέγονα ενστικτά μας,όπως ένα αρσενικό πουλι βγάζει ήχους για να προσελκύσει το θυληκό,ετσι και εμείς.Γι αυτό καμιά φορά τα λέω στον Μάνο.Κάνω 1 ώρα να τις μαζέψω και μου βάζει kreator και μας τις διώχνει.Μετά γυρνάμε σπίτι μοναχοί με το παπάκι και δέν μου μιλάει κι όλας.0 βαθμοί
-
Αυτο μου είχε βγάλει την πρώτη μου.Αυτο μάλιστα,για τα τελειώματα μέν αλλά έχει κάνει την απόσβεση του.0 βαθμοί
-
Μετά τους Manilla Road και Satan το είχα πάρει.Εχώ χαλάσει πάρτυ γενεθλίων με αυτό και Overkill fuck you.Οι πρώτες μου αποπειρες σαν dj με διπλό κασσετόφωνο,δεν μπορω να πώ οτί είχαν και μεγάλη επιτυχία.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν καταλαβαίνω τι λες αλλά δεν πειράζει μπορεί να φταίει και το Partagas serie D που κάπνισα μαζί με δύο σκεύους φραΠεδες 7.30 το πρωί μόλις ξυπνησα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πολλοι απο σας δεν γνωριζετε οτι εκδοσεις ελληνικων δισκων των αρχων 70ς ή και πιο πριν ακουγονται καλυτερα απο επανεκδοσεις τους 30 χρονια μετα. Βιαστικά αναφερω Το χαμογελο της τζοκοντας Abbey road Dark side of the moon0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Απο τη στιγμη που οι απολυτα κορυφαιοι audio τεχνικοι, και φυσικα μιλαμε για τους ηχοληπτες της κλασσικης μουσικης, προτιμουν τα ψηφιακα, η συζητηση εχει τελειωσει. Τωρα το τι προτιμουν οι του thrash, του ροκ, της τζαζ και των κλαρινων, δεν εχει καμια, μα καμια σημασια.0 βαθμοί
-
Ορίστε, enjoy the Master στην τελευταία του τηλεοπτική εμφάνιση.?0 βαθμοί
-
Λίγες μέρες πρίν την γέννηση μου...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τώρα ξέρεις. Το ότι συμφωνείτε εσείς οι δύο για ζητήματα ήχου, είναι λόγος να ψηφίσουμε ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ.-1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00